Mainos

Naisasiat

• 7 593 299
  • 26 618

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
HIFK:lle: Sinun kannattaisi kyllä avartaa maailmaasi, sillä nuo sinun esittämäsi argumentit ovat kyllä täyttä sontaa.
Löytyykö näille sinun väittämillesi mitään muuta pohjaa kuin mutu-tuntuma?

Tunnut olevan lähes rakastunut omaan alemmuuden tilaasi etkä näköjään halua edes "parantua" tuosta. En tiedä enkä oikeastaan jaksa enää puuttua asiaan.

Millainen on mielestäsi miehinen mies? En halua kuulla mitään Samuli Edelmann-tyyppistä vastausta vaan ihan perusteellinen vastaus.
Kuinka monen tosimiehen kanssa olet ylipäätään keskustellut näiden vuosien aikana? Inttikaveria ei lasketa mukaan.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
No alfa kuitenkni kykenee siihen, että saa niitä kauniita ja fiksuja naisia. Niin se vain menee.

Eihän tuo armeijakaverini ole muusikko tai taiteilija, mutta esim. komeus, miehekkyys, fiksuus, varakkuus, miehisyys, aikuismaisuus, karisma, pituus, huumorintaju, jne. saavat ne naisten housut kastumaan. Kun ajattelee, niin nuo 9 asiaa kuuluvat niihin ominaisuuksiin, joita naiset aina peräänkuuluttavat. Ja jos yhdellä miehellä on ne kaikki, niin onko mikään ihme, että naiset ovat koko ajan kiinnostuneita? Riittää siis, että tulee vain paikalle, niin naisten kiinnostus herää heti, se on nähty monia ja useita kertoja. Se koko olemus ja ulkonäkö herättää niissä naisissa sen kiinnostuksen. Jo pelkästään se. Se koko olemus vain vetää naisia puoleensa, mitä tekee äärettömän harva mies.

Kun olen sen nähnyt niin monta kertaa ja muiltakin hänen kavereiltaan kuullut. Facebook-profiili täynnä toinen toistaan kauniimpia naisia. Koko palveluksen ajan oli esimerkkinä muille varusmiehille. Siitä vain näki kuka on oikeasti miehinen mies.

Eli ei tarvitse olla muusikko tai taiteilija, jotta tuo alfauros-meriitti on ansaittu.

Tuossa ruotsin opettajassakin on oikeastaan se, että jos minun kaltainen tyyppi kiinnostaa, niin voi vain kuvitella kuinka paljon kiinnostaisi tuo edellä mainittu. Siinä kun jää aina moni mies kakkoseksi. Jos naiset ylipäätään ovat enemmän kiinnostuneita tuosta ylläolevasta, niin se vain osoittaa, että parempaakin olisi tarjolla kuin minä. Eli ei lopulta hirveästi huvita yrittää mitään tuon naisen kanssa, kun parempaakin olisi tarjolla. En ikinä tule pääsemään sille tasolle, mille pitäisi. En ikinä kykene olemaan yhtä hyvä tai kiinnostava mies kuin mitä esim. tuo kaveri on.

Viimeksi muokattu:

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Minä kertoisin sinuna vaimollesi, että vaikka oletkin nyt sekaisin ja henkisesti epävakaa, niin ei kai viitsisi ihan kaikkea vetää pöntöstä alas. Vaimosi täytyy ymmärtää oma tilansa ja se, että ei sellaisessa tilassa tehdä tuollaisia ratkaisuja. Minusta vaikuttaa siltä, että vaimosi saattaa tarvita pikaista hoitoa ja paikkaa, jossa rauhoittua. Sinuna en olisi lainkaan huolissani avioliitosta, vaan vaimosi tilasta. Yön yli nukkuminenkin auttaa usein yllättävän paljon, mutta se ei poista akuutin hoidon tarvetta.

Tästä asiasta puhuimme tänään paljon. Kyllä vaimoni ymmärtää, että hänen tilansa on huono. Samalla hän kuitenkin pitkälti kieltää sen, että se vaikuttaisi avioliittomme tilaan, ja pitää vaikeuksiemme syinä aivan muita asioita. Tämä saattaa tuntua ja varmasti tuntuukin monien mielestä hölmöltä, ja sitä se osin onkin, mutta mielenterveysongelmissa tilanne on usein juuri sellainen. Tietysti ongelmia suhteessamme on muissakin asioissa kuin vaimoni mielenterveydessä, mutta uskon edelleen siihen, että juuri hänen henkinen tilansa on laukaissut tämän akuutin kriisin.

Yksi tänään tapahtunut positiivinen seikka oli se, että vaimoni lupautui lähtemään kanssani pariterapiaan ainakin kokeilemaan. Sitä häneltä pyysin ja jopa melko painokkaasti vaadin. Sanoin, että sen verran hänen pitää kaikesta huolimatta olla valmis tekemään, ja hän myönsikin, että se on aivan kohtuullinen vaatimus. Sanoin myös, että jos hän yrittämisen jälkeenkin tuntee täysin pakottavaa halua lähteä, en halua enkä voikaan siinä häntä estää, mutta että hänelläkin on velvollisuus edes antaa mahdollisuus sellaisen avun vastaanottamiselle, josta saattaisi olla hyötyä. Varsinaiseen mielenterveysongelmaansa eli masennukseen hän saa jo psykiatrista apua. On tosin hyvin todennäköistä, että avun tarve silläkin alueella kasvaa nyt entisestään.

Tunnen edelleenkin olevani täysin sekaisin, mutta edes pieni pilkahdus jostakin paremmasta tai edes asioiden paranemisen mahdollisuudesta tuli näin esiin. Jotain sekin jo on. Ainakin pystyn lohduttautumaan ajatuksella, ettei mua sentään ihan tiskirättinä viskattu pois.

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
HIFK, voisitko nyt oikeasti hakea apua jostain?

Ei, en tarkoita ammattiapua, koska luultavasti terapeutillakin menisi hermot tuohon kitinään. Ehdotankin, että otat yhteyttä nimimerkki scholliin. Mikäli olen ymmärtänyt oikein, niin olette molemmat heiveröisiä, arviolta n. 160 senttimetriä pitkiä miehiä, ettekä kumpikaan ole koskaan saanut naista. Scholl kuitenkin luottaa itseensä kuin vuoreen ja pitää itseään Miehenä, joten häneltä saattaisit saada hyviä neuvoja itsetunnon kohotukseen ja siihen, kuinka teidän kaltaisenne hiiret voivat myös pärjätä tässä maailmassa. Olisihan se nyt hienoa mennä baariin ja kuvitella olevansa koko planeetan kovin panomies ja olettaa, että paikan kaikki naiset haluavat juuri sinua.

Sut on nähty jo.

Viestin tarkoitus ei ole loukata ketään.

Viimeksi muokattu:

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
...Sinulla on jokin fiksaatio siitä, että aina ja kaikkialla ne alfat pääsevät kuorimaan kerman päältä mutta todellisuudessa tilanne ei läheskään aina mene niin, vaan myös muin avuin varustetut miehet voivat olla haluttuja ja suosittuja, eikä tämä tarkoita sitä, että he ovat suosittuja - sinun mukaasi - b-luokan naisten keskuudessa...

Nimimerkki HIFK:iä en viitsi enää ruokkia, mutta noin yleisesti ottaen - kun tätä palstaa lukee myös muut nuoret miehenalut - totean, että Vlad on tässä asian ytimessä... Ei 'alfa-uroksen' (naurattaa koko sana...) elämä todellakaan ole tuollaista kerman kuorintaa, mitä tämä meidän ikioma palstatrolli antaa ymmärtää. Ei todellakaan, eikä varsinkaan nykypäivänä ja nykyajassa.

Meidän koti-trollin määritelmien mukaan allekirjoittanut on 'alfa-uros', mutta niin vain olen löytänyt itseni (silloin aikanaan, kun vielä aktiivinen olin sillä sektorilla..) useita kertoja tilanteesta, jossa kiinnostavalta pitämältäni naiselta ei tullut kovinkaan erikoista vastakaikua, tai ainakin tsempata (lue; vongata) sai aivan helvetisti.

Ja katsokaas nykypäivän mainosten miehiä, eli tämän ajan miesihanteita! Heiveröisä ja enemmän tai vähemmän homppelimaisia; se on päivän sana tavoitellulle miehelle. Pitäisi olla silleen sopivasti androgyyni, tai ainakin bi, ollakseen (monien nuorten ja kauniiden) naisten silmissä halutuinta a-luokkaa.

Eihän tällaisella 'vanhanaikaisella' tavalla miehiset miehet löydä enää vaatekaupasta ostettavaakaan, kun kaikki vaatteet on tehty nykyajan miesmalli-ihanteen (170cm, 60kg, ei lihaksia... ja mielellään sairaalloisen kalpea (vaikkakaan kalpeudella ei olekaan juurikaan tekemistä vaatteiden oston kanssa, mutta noin yleisesti...) mukaan.

Tottakai minulla tai kaltaisillani miehilläkin vientiä vielä on/oli(si), en sitä kiellä, mutta ei asia todellakaan ole noin yksioikoinen, mitä nimimerkki HIFK omassa harhaisessa todellisuudessaan kuvittelee. Ja ihan sama se on toisinkin päin... Monien miesten naisihanteena on mallin mittaiset, näyttävät, jättidaisareilla varustetut naaraat. Vaikka toki itsekin havaitsen em. kaltaisen kauniin naisen eksistenssin ja pystyn silmää räpäyttämättä tunnustamaan kyseisenkaltaisten kaunotarten 'avut', niin silti itseäni on aina viehättäneet paljon enemmän pienet ja sirot (mutta silti naiselliset) naiset. Eikä se tee edelleenkään näistä 'mallinmittaisista kaunottarista rumia, ei todellakaan! Makuja vaan on monia!

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Asia voi toki olla noinkin, mutta siitä huolimatta tuo kertomani kaveri on vain sellainen kuin kuvailin. Eli naiset kiinnostuvat hänestä heti. Ja se on se olennainen asia.

Toinen olennainen asia on se, etten ole lähelläkään vastaavaa. Enkä koskaan tule olemaankaan, niitä ominaisuuksia ei vain enää saa. Toiset saavat syntyä tuollaisiksi.

Omalla itselläni on vain todella kova kateus. Miksi oikeastaan edes haluaisin ketään naista, kun en kerran voi olla niin hyvä kuin haluan? Jos kyseiselle naiselle on paljon parempiakin vaihtoehtoja kuin minä, niin miksi hänen pitäisi olla minun kanssani?

Toinen hurmaa naisia jo pelkällä läsnäolollaan, toiset eivät tee sitä ikinä missään muodossa. Vaikka kuinka saisin itseluottamusta tai oppisin muka arvostamaan itseäni, ei vielä päästä lähellekkään tuollaista mieshenkilöä. Tarvitaan paljon, paljon, paljon muutakin.

Komeus, varakkuus, fiksuus, pituus, aikuismaisuus, karisma, miehisyys, huumorintaju, jne. Kun tuollakin miehellä ovat nuokin kaikki ominaisuudet, joista naiset pitävät, niin hänestä ollaan heti kiinnostuneita, koska tuollaiset miehet ovat todella, todella harvassa.

Itseluottamus on todella tärkeä asia, mutta ei auta läheskään yksinään, että pääsisi samalle tasolle.

Olen vain sen verran kateellinen, ja voin sen myöntääkkin, koska en ikinä tule pääsemään sille samalle tasolle. En ikinä tule pääsemään yhtä hyväksi mieheksi kuin kyseinen kaveri on. Vaikka tekisin mitä tahansa, niin aina jäisi vaikka kuinka ja paljon puuttumaan.

Harva kaveri saa naiset kiinnostumaan jo pelkällä läsnäolollaan. Harva kaveri saa naisten housut märiksi noin usein ja paljon. Siihen tarvitaan toki itseluottamusta, mutta myös niiiiiiiiin paljon muita asioita. Joten eipä kiinnosta, onko minulle sitä itseluottamusta vai ei, kun ne muut asiat jäävät puuttumaan. Vaikka minulla olisikin itseluottamusta, niin en siltikään hurmaisi naisia jo pelkästään sillä että tulen paikalle. Tarvitaan sen lisäksi karismaa eli luontaista vetovoimaa, miehistä ulkonäköä, jne. Niitä kun ei enää tässä vaiheessa voi enää saada. Karisma tulee syntymän mukana, jos tuuri käy. Miehinen ulkonäkö taas riippuu geeneistä, toisilla on miehisemmät kuin toisilla.

Olen vain äärettömän kateellinen siitä, että hän voi olla tuollainen, mutta minä en. En ikinä voi olla kenellekkään naiselle yhtä hyvä kuin hän on. En ikinä voi olla yhtä laatumies kuin hän on kenellekkään. Miksi lopulta siis yrittäisinkään ketään ruotsin opettajaa, kun hänelle on olemassa parempiakin seksikumppaneita tai seurustelukumppaneita kuin mitä itse tulen ikinä olemaan?

Hän osaa olla naiselle todella huomaavainen, tämä on kuultu moneen kertaan ja hänellä on myöskin lapsi. Osaa olla lasten kanssa tekemisissä, jaksaa leikkiä näiden kanssa, hoitaa tätä, jne. Voiko kukaan nainen toivoa enempää? Ei hypi kukasta kukkaan, silloin kun seurustelee, eli siitäkään ei ole pelkoa.

Voisin ehkä opetella nuo asiat itsekkin, naiseani varten, mutta kuten jo aiemmin todettua, niin silloinkin jää vaikka kuinka ja paljon puuttumaan. Hänkin tekee noin, mutta omaa vielä reilu 10 muutakin sellaista ominaisuutta, joista naiset pitävät ja pitävät arvossa.

Tuossa jää todella moni mies kakkoseksi.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
itku itku, vali vali ja nyyh nyyh...

Miksi lopulta siis yrittäisinkään ketään ruotsin opettajaa, kun hänelle on olemassa parempiakin seksikumppaneita tai seurustelukumppaneita kuin mitä itse tulen ikinä olemaan?

Et miksikään, siksipä sinun kannattaakin unohtaa naiset (ja ehkä myös muut ihmiset) kokonaan ja ryhtyä (erakko)munkiksi ja muuttaa asumaan luolaan tai luostariin tms.

Äh, olin jo päättänyt, etten enää ruoki tätä peikkoa, mutta vielä sorruin siihen. Muilta jo toivon enemmän suoraselkäisyyttä kuin itseltäni - älä ruoki trollia enää!

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ole millään muotoa alfa. Joidenkin mukaan olen hieman naismainenkin. Ihan riittävästi sitä piirakkaa kuitenkin on itselle tarjoutunut. Hieman joutuu työtä tekemään sen eteen, mutta ei liikaa kuitenkaan. Kauniitakin naisia on kaatunut. Ei välttämättä niitä baareissa pyöriviä "asenne-naisia", mistä nimimerkki HIFK unelmoi, mutta kauniita naisia jokatapauksessa.

Yhtään en ole kateellinen alfa-uroksille, vaan päinvastoin olen erittäin tyytyväinen itseeni. Naiset huomaavat kun on sinut itsensä kanssa, olkoot minkälainen tahansa.

Nick Neim

Jäsen
Eihän tuo armeijakaverini ole muusikko tai taiteilija, mutta esim. komeus, miehekkyys, fiksuus, varakkuus, miehisyys, aikuismaisuus, karisma, pituus, huumorintaju, jne. saavat ne naisten housut kastumaan....

...En ikinä kykene olemaan yhtä hyvä tai kiinnostava mies kuin mitä esim. tuo kaveri on.

Selvää pässinlihaa. Olet kiinnostunut siitä inttikaveristasi, toisin sanoen olet homoseksuaali. Niin kiinnostuneen oloinen tuosta kaveristasi olet. Tee ihmeessä aloitetta. Tai hetkinen, entä jos hänkin on kiinnostunut pelkästää alfffauroksista?

Muistaakseni täällä oli Miesasiat -ketjukin, joten suosittelen siirtymään sinne. Jollei inttikaverisi satu olemaan nainen, mitä kuvauksesi perusteella vahvasti epäilen. Täällä on joskus oikeitakin ongelmia ja niitä olisi huomattavasti mukavampi lukea, jos joka toinen viestisi tässä ketjussa ei olisi kiloa paskaa vastaavaa tavaraa.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Täällä on joskus oikeitakin ongelmia ja niitä olisi huomattavasti mukavampi lukea, jos joka toinen viestisi tässä ketjussa ei olisi kiloa paskaa vastaavaa tavaraa.

Kai ymmärrät, että tuo jatkuu tasan niin kauan kuin hölmöt täällä hänelle vastailevat? Kukaan ei kauaa enempää jaksa pitää monologia yksinään.

Voimia kaikille niille, joilla ihan oikeasti on tai olisi asiaa tähän ketjuun.

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Painajainen eikun pahenee. Exä biletti koko kesän, heilui mm. Tuskassa korseteissa. Vietti lomallaan kokonaisen yhden päivän tyttärensä kanssa. Olen pitkään yrittänyt keskustella ja sopia huoltajuusasioista hänen kanssaan mutta mitään sopimisen halua ei ole ollut - pelkkää haistattelua. No viikko sitten tuli soitto ja sanoi, että voidaan sopia asiat. Pyysin hänet tänne. Siinä tuo sitten pudotti pommin. Oli 4 päivää sitten tavannut uuden miehen jonka kanssa olivat viettäneet tuon ajan intensiivisesti. Kertoi kaiken jopa oman poikansa kuullen. Kyseessä häntä 6 vuotta vanhempi erittäin rikas mies jolla muutama firma, talo merenrannalla ja Ranskassa. Harrastaa purjeliitolentoilua sekä kuumailmapalloilua. Töitä ei tartte tehdä, kun firmat pyörii ilman häntäkin. Olen tämän tyypin tiedot tarkistanut ja kaikki tuo pitää paikkansa. Exä oli jo esitelty hänen aikuisille lapsilleen, käyty lennättämässä, mökkeilemässä ym. Kaiken tuo idiootti kertoi täällä kuin omalle isälleen. Menin shokkiin ja suurin piirtein onnittelin häntä. Seuraavana päivänä sain hirveät raivarit. Poika, joka oli kuullut nuo jutut, soitti ja haukkui äitinsä niin että välit katki, otti pois FB:stä perheyhteydet ym.

Tässä sitä on nyt viikon ajan keräilty ajatuksia kasaan - synkkää on. En käsitä miten ihminen voi 19 vuoden jälkeen hypätä parissa viikossa uuteen suhteeseen. Tukeutui ensimmäiseen mieheen asumatta hetkeäkään yksin. Mitä tuo mies ajattelee naisesta joka on juuri eronnut ja jättänyt lapset isälle? Viettävät koko ajan aikaa yhdessä - asuvat toistensa luona. Minä siis jäin lasten kanssa. Exällä ei mitään velvoitteita. Viikonloppuna oli käyttänyt tyttöä shoppailemassa viimeisen päälle ja kertonut hänellekin tästä miehestä, sen lapsista, taloista jne. Pahinta on, että vaikka miten yrittäisin päästä hänestä mielessäni eroon, joudun lasten kautta kuulemaan siitä touhusta. Exä kun ei pidä mitään sisällään.

Tää touhu alkaa menemään jo Kummeli-linjalle. Itsetuntoni on täysin nollassa, en pysty keskittymään mihinkään - tämän pahempaa nöyryytystä ei voi olla. Pelottaa, ahdistaa, vituttaa, itkettää. Tuntuu kuin rinnassa olisi 10kg:n lyijypaino ja sydämessä 6 tuuman rautanaula.
Kärsimys jatkuu ja vaan pahenee.
Meillä on tällä viikolla aika lastenvalvojalle. Tilanne ollut elokuun ajan sellainen, että lapset eivät ole hänen luonaan juurikaan käynyt. Tyttö muutaman kerran, poika ei kertaakaan. Ja exä syyttää mua manipuloinnnista. Sitten kun tähän sotketaan vielä kummankin sukulaisia mukaan niin täysi sotahan tässä on ollut. Toissa viikonloppuna satuttiin samaan ravintolaan jossa sitten alun molemminpuolisen vittuilun jälkeen haukuin hänet pystyyn ja jonka hän hetken päästä kuittasi imuttelemalla kielareita jonkun kreikkalaisen kanssa baaritiskillä. Sanottakoon vielä, että kyseessä ei ollut se hänen uusi miehensä joka on toisessa maassa lentämässä kilpailumatkalla.

Toissapäivänä satuin näkemään hänet taas. Oli kantamassa ruokaa meille kotiin lapsille. Halusi sillä verukkeella tulla käymään, kun lapset ei käy hänen luonaan. Hetken aikaa siinä juteltiin ja sanoin sitten, että voi tulla meillä käymään ja tapasi lapsetkin. Tein tämän siis ihan lasten takia. Juteltiin neljä tuntia. Saatiin huoltajuusasiat alustavasti sovittua, joka olikin sitten se ainoa hyvä asia. Sanoin hänelle useaan kertaan etten halua tietää hänen uudesta elämästään mitään, mutta eihän tuo osannut olla hiljaa - pakko oli mainostaa kuinka hyvin menee. Hän lähtee nyt viikoksi miehen luo Ranskaan. Ovat muuttamassa yhteen ja mikä pahinta mahdollisesti exän luo tänne samalle paikkakunnalle, exä on jäämässä vuorotteluvapaalle ja lisäksi mainitsi hymyssä suin, että jotain muutakin voi vielä tapahtua. Tämän tulkitsin joko tulevina häinä tai lapsen hankkimisella.

Ei varmaan tartte mainita miltä tuntuu. Tästä on vaikea enää järjissä selvitä. Ehkä olisi parempi kun sekoaisi kunnolla. Mikään ei tunnu miltään, mikään ei kiinnosta, mikään ei täytä. Töitä ei pysty tekemään. Makasin viime yönä 14 tuntia sängyssä.
Olen muutenkin harkinnut muuttamista täältä pois ja, jos todella tänne muuttavat, nostan kädet pystyyn ja lähden. Lapsillehan se on ikävää, mutta saavat sitten valita lähtevätkö mukaani vai jäävätkö äidille. Olen niin masentunut ja toivoton tulevaisuuden suhteen, että parempi jos jäävät äidilleen edellyttäen että tämä haluaa heidät ottaa.

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Se koko olemus ja ulkonäkö herättää niissä naisissa sen kiinnostuksen. Jo pelkästään se. Se koko olemus vain vetää naisia puoleensa, mitä tekee äärettömän harva mies.
Niin. Ja äärettömän harva mies myöskään tekee kolmea maalia Schalken verkkoon. Sinä et liene kummassakaan korissa, mutta koita nyt jo tajuta, että ei ole moni muukaan, kuten juuri itse sanoit.

Miksi kuvittelet itsestäsi sellaista, johon sinulla ei ole mahdollisuuksia? Voit kelata tätä samaa nauhaa hamaan tappiin asti ja huomata viisikymppisenä erakkona, että eipä sitä naista tullut. Tai vaihtoehtoisesti voit ottaa itseäsi niskasta kiinni, korostaa parhaita puoliasi ja nauttia elämästä. Ei se sen vaikeampaa ole. Kyllä ne naiset siinä matkan varrella tarttuvat onkeesi ja saat valittua sen itsellesi sopivan.

Tämä jankutus vaan alkaa riittää, kun täällä olisi muilla näitä oikeitakin naisasioita.

Kaarle6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Eisbären Berlin
Nyt kysellään palstaveljiltä vähän mielipiteitä ns. Bro coden suhteen.

Eilen sattui sellainen tapahtuma, että oltiin kaveriporukalla baarissa. Siinä oli sitten yks gimma joka kuuluu kans tähän kaveriporukkaan, jota tämä mun kaveri koitti lämppäillä. Sovittiin kaverin kanssa, että ok, senkus koitat, mä jorailen ton toisen kanssa. Muutaman tunnin päästä tämä gimma tulee tanssimaan mun kanssa ja aikamme siinä heiluttiin niin hän teki aloitteen ja halusi suudella. Jonkun vartin suutelun jälkeen tämä kaveri, joka koitti pokaa gimmaa, tulee väliin ja sitten alkaakin sirkus.

Mä ymmärrän tehneeni väärin, jos olisin itse koittanut pokata ja tehdä aloitteen, mutta sitä en tehnyt. Myös siinä torikokouksesa saatiin se selville, että gimma oli kiinnostunut minusta, eikä hänestä. Vaikka tämä mun kaveri nyt näin väittää, että heillä olisi ollut jo jotain... Ei tässä nyt ihan kaikkea taustatietoja ole, mutta osapuilleen se meni näin.

Olenko mä ihan syntinen paska?

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Jos tyttö(?) ei ole kiinnostunut kaveristasi vaan sinusta, niin kaverisi on aika turhanpäiväistä tulla mussuttamaan. Annoit hänelle reilusti mahdollisuuden, joten tyttö oli varmasti tietoinen kaverisi kiinnostuksesta. Ei kuitenkaan kelvannut. Tietysti olisit voinut punnita asioita kaverisuhde/pano(?), koska oletettavasti kaveri vetää herneen nokkaan tuollaisista jutuista, vaikka syytä ei olisikaan. Luultavasti olitte kuitenkin sen verran kännissä, ettei kannata vetää liian pitkiä johtopäätöksiä mihinkään suuntaan?

Minä olin työporukan bileissä ja pomolta tuli kännissä aika imartelevaa palautetta. Kovasti kiinnosti tietää, mikä minussa on vikana, kun olen sinkku. Kroppaakin kehui kovasti. Kyllähän tuollaiset aina hymyilyttää.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Olenko mä ihan syntinen paska?

Olet. Olet ollut baarissa ja luultavastikin joit siellä alkoholia, joka tekee sinusta syntisen. Ja lisäksi olet suudellut julkisesti naisen, joka ei ole aviopuolisosi, kanssa. Se tekee sinusta lähes tuplasti syntisen. Ja tähän iso hymiö.

Mutta itse asiaan, sinähän et ole tehnyt mitään väärää tuossa, jos aloite tuli oikeasti gimmalta. Ja jos kaverisi / kaverisuhteesi ei tuota kestä, niin se ei silloin kunnon kaveri olekaan.

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Kävin erään naisen kanssa treffeillä pari kertaa ja meni ainakin omasta mielestäni treffit varsin mukavasti. Ja nainenkin näytti viihtyvän. No yhtäkkiä alkoi tulla tekosyitä miksei pääsekään treffeille just nyt tällä viikolla. Tätä jatkui pitkään. No soitin sitten hänellä ja juteltiin mukavia ja hän lupasi että tavataan kun hän tulee lomilta. No nyt on lomat loppu ja samat tekosyyt jatkuu... ei saatana minulle menee hermot. Miksei voi sanoa suoraan ettei kiinnosta?

-Tinke-80

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koko surullinen ja järkyttävä teksti

Kuten viime päivinä täältä on voinut lukea, mulla on vakava parisuhdekriisi ja mahdollisesti avioero edessä. Silti tätä Metukan tekstiä lukiessani ajatelin, että olen vielä toistaiseksi häneen verrattuna aika helpossa tilanteessa. Samalla Metukan tekstin vuoksi pelästyin: onko minunkin tulevaisuuteni ehkä tuollainen. En tiedä. En edes uskalla ajatella.

Vaikka olen vaimoni kanssa vielä yrittämässä terapiaa, olen silti hyvin epätoivoinen hänen tilansa vuoksi. Toivon tietysti, että tilanne korjautuisi, mutta liian toiveikas en uskalla olla.

Samalla olen jo alkanut vähän syytellä itseäni: miksi tunnen tänäänkin valtavan pahaa oloa, vaikka ensimmäinen merkki mahdollisesta toivosta tuli esiin? Aloitin aamuni heräämällä klo 8 (vaimo oli lähtenyt töihin jo klo 6). Tunsin heti, että heräsin maailmaan, jossa on vain pimeyttä. Olin valtavan ahdistunut. Nappasin heti ensimmäisen rauhoittavan lääkkeen naamariin, ja herätin tyttäreni. Hoidin hänen aamutoimensa kuten aina. Kaikki sujui hyvin, ja pystyin olemaan hänen kanssaan aivan kuin aina ennenkin. Tunnen, että saan hänestä valtavasti voimaa ja läheisyyden ja välittämisen tunnetta.

Kun olin vienyt hänet päiväkotiin, ajoin autolla kotiin parin kilometrin matkan. Jo sitä ajaessani tunsin valtavan pahaa oloa siitä, että olin yksi. Tulin kotiin, ryntäsin vessaan, oksensin, itkin.

Tänään varasin jo täksi päiväksi uuden ajan lääkäriin. Haluan keskustella siitä, miten oikein selviän tästä. Pari viime päivää on sujunut pelkästään lääkkeiden voimalla. Tiedän aivan hyvin, etten voi alkaa elää niin. Hyvin pian on muuten riippuvuus edessä (selvennettäköön tässä vaiheessa, etten ole tietämätön rauhoittavien lääkkeiden käytöstä ja vaikutuksista. Olen käyttänyt niitä yhteensä 8 viime vuoden ajan välillä säännöllisesti ja välillä epäsäännöllisesti.) Mitään riippuvuutta mulla ei noihin lääkkeisiin ole koskaan tullut, mutta nyt pelkään, että kohta tulee...

Jo huomenna on edessä ensimmäinen käynti pariterapiassa. Se järjestyi todella nopeasti (yksityiseltä puolelta tietysti). Nyt syyttelen itseäni jo siitäkin, että olen sitä kohtaan pelokas enkä toiveikas. Pelkään, että viimeinen oljenkorsi tuottaa heti negatiivisen lopputuloksen, varsinkin kun oma kuntonikin on nyt mitä on.

Silti voimia sinulle, Metukka, niin tyhjältä kuin se kuulostaakin. Ehkä osaan edes hieman kuvitella, miltä sinusta saattaa tuntua.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kai ymmärrät, että tuo jatkuu tasan niin kauan kuin hölmöt täällä hänelle vastailevat? Kukaan ei kauaa enempää jaksa pitää monologia yksinään.
Pitäisikö nyt vihdoin tehdä yhteislupaus tähän ketjuun kirjoittavien kesken, ettei kommentoida ja huomioida mitenkään nimimerkki HIFK:n itseääntoistavia viestejä?

Kuka lähtee mukaan? Itse ainakin lupaan nyt, että en kommentoi enää yhteenkään miehen viestiin, joka liittyy tuohon samaan jo tuhat kertaa kuulluun aiheeseen.

fabula

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ehdotan, että nimimerkki HIFK siirtyy pois tästä ketjusta ja kirjoittaa kirjan:

Alfauros - mitä se tarkoittaa ja kuinka kaikki haluamme tavoitella heitä

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pitäisikö nyt vihdoin tehdä yhteislupaus tähän ketjuun kirjoittavien kesken, ettei kommentoida ja huomioida mitenkään nimimerkki HIFK:n itseääntoistavia viestejä?

Todellakin pitäisi. Pistän sen verran sinun lupaustasi paremmaksi, että olen kommentoimatta mitään tämän peikon viestejä, liittyvät ne sitten mihin tahansa aiheeseen missä ketjussa tahansa.

Metukka ja Puscutractori, edelleen voimia molemmille. Olette molemmat sellaisessa tilanteessa, josta kukaan toinen ei voi tietää, miten pahalta tuntuu. Jos vain voisin jotenkin auttaa, niin auttaisin, kuten varmasti tekisi suurin osa muistakin palstalle kirjoittavista, jotka ovat tilanteistanne lukeneet. Toivon vain voimia molemmille selvitä eteenpäin.

[OT]Tunnen muuten tuntemattomia palstaveljiä kohtaan enemmän empatiaa, kuin olisin ikinä voinut kuvitella. Ehkä se johtuu siitä, että muakin on kipeissä asioissa kannustettu ja tuettu tällä palstalla, julkisesti ja yv:llä, siitä iso kiitos asianosaisille.[/OT]

Miksei voi sanoa suoraan ettei kiinnosta?

-Tinke-80

Olet "hätävara". Jos sanoo suoraan ettei kiinnosta, on se lopullista. Nyt voi vielä myöhemmin ottaa yhteyttä jos alkaa arveluttamaan, 99% varmuudella näin ei kuitenkaan tule tapahtumaan.

Edit: Omalla rintamalla menee ihan mukavasti, viikonloppuna kun oli ulkona ihan vain pitämässä hauskaa pyöri naisia ympärillä melkein harmiksi asti. Pari mukavaa tyttöä kävi tyrkyttämässä puhelinnumeroa ja toiseen olen ollutkin jo yhteydessä. Keskiviikkona olisi tarkoitus nähdä.

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Koska en ole yhtä suoraselkäinen, kun eräs armeijan käynyt nuorukainen, myös minä sorrun vielä kerran kommentoimaan tapaus HIFK:ta. Tahdon ottaa vain kantaa yleisesti siihen, että monissa ihmisissä näkyy samoja piirteitä kuin HIFK:ssa, mutta huomattavasti pienemmässä mittakaavassa.

Jos nyt lähdetään siitä, että ei kannata yrittää saada naista, jos hän tuntee tai voi joskus törmätä parempaan mieheen. Ok, tuo on ihan looginen ja perusteltavissa oleva ajatusmalli. Tuolla logiikalla tosin maailmassa olisi aika paljon sinkkuja ja Alfa-Urokset olisivat aika kovilla. Ja jatkoajassa kun ollaan, niin ihan luonnollista, että täältä asiaa lähestytään miehiseltä näkökulmalta. Eli miehet metsästää naista ja parhaat heistä kaataa laatunaista ketoon solkenaan.

Laitetaanpa hetkeksi mekko päälle ja punaa huuliin. Kappas, maailma muuttui erinäköiseksi. Kuvitellaan itsemme laatunaiseksi, joka on seikkkailunsa seikkaillut, on saanut laatumiestä ja laaduttomampaa miestä. Nyt kuitenkin tämä laatunainen haluaa jotain vakavampaa. Tämä laatunainen on eksynyt yökerhoon ja häntä lähestyy mies, joka on komea, pitkä ja tumma. Naista miellyttää tämä Alfa suuresti ulkonäöltä, mutta kuten aiemmin totesimme, hän on seikkailunsa seikkaillut. Luuletteko, että hän lähtee Inttikaverin matkaan, kun tietää olevansa olevansa olemassa hänelle vain sitä vain kuljettaakseen siemenet makuuhuoneesta vessaan. Eli hyvin todennäköisesti vakavampaa suhdetta hakeva nainen, kiertää kaukaa pelimiehet, joiden tavoite on kiertää naisesta naiseen.

Meidän, ei niin komeiden onneksi, kaikki kauniit naiset eivät ole niin pinnallisia kuin sinä HIFK. He eivät mittaile ominaisuuksia tai hauiksen paksuutta, vaan tahtovat ihmisen kenen kanssa viihtyvät ja kenen kanssa tulevat toimeen.

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Tänään varasin jo täksi päiväksi uuden ajan lääkäriin. Haluan keskustella siitä, miten oikein selviän tästä. Pari viime päivää on sujunut pelkästään lääkkeiden voimalla. Tiedän aivan hyvin, etten voi alkaa elää niin. Hyvin pian on muuten riippuvuus edessä (selvennettäköön tässä vaiheessa, etten ole tietämätön rauhoittavien lääkkeiden käytöstä ja vaikutuksista. Olen käyttänyt niitä yhteensä 8 viime vuoden ajan välillä säännöllisesti ja välillä epäsäännöllisesti.) Mitään riippuvuutta mulla ei noihin lääkkeisiin ole koskaan tullut, mutta nyt pelkään, että kohta tulee...
Joo tabuja menee täälläkin - ilman niitä en nukkuisi. Rauhoittavia, uni- sekä masennuslääkkeitä. Sitä tässä olen monesti miettinyt, että miten yksi nainen voi näin totaalisesti musertaa ihmisen. Mä elän jatkuvassa pahassa olossa, kun toisen elämä on yhtä juhlaa ilman arkea. Enkä toki kaipaa sellaista samaa, mutta kyllähän sitä itsekin kaipaisi aikuisen seuraa, läheisyyttä ja rakkautta. Lapset kannattelee, mutta eihän se ole sama asia. Enkä tässä tilanteessa voi edes kuvitella seurustelua. Itsetuntoni ja arvostukseni on niin nollilla. Ja lapset tarvitsevat nyt jatkuvuutta ja minun aikaani sekä huomiota. Se sekoittaisi niiden pään vielä pahemmin, jos alkaisin itsekin säätämään ja tuomaan naisia kotiin.

Käväisin viikonloppuna mummotunnelissa ja kyllä se paikka kuvaa aika hyvin tämän hetken yhteiskuntaa ja sen raakuutta. Pinnallista elämää jossa tärkeintä naisille on miesten sosio-ekonominen status. Sieltähän tuo exäkin pokattiin.

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lääkärissäkäynti on nyt takana. Oli huojennuttavaa taas puhua. Kerroin, että olen hyvin huolissani lääkkeidenkäytöstäni. Siinä asiassa sain selvän synninpäästön. Aika psykiatrille varattiin jo ensi viikolle, ja lääkäri sanoi, että siihen saakka voin aivan hyvin sallia itseni käyttää sen verran rauhoittavia kuin katson välttämättä tarvitsevani (ja se näyttää olevan aika paljon...).

Juuri nyt tuntuu, että selviän jotenkuten oman mielenterveyteni kanssa, koska tiedän saavani hyvää apua. Epävarmuus parisuhteessa taas on aivan toinen juttu.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Luuletteko, että hän lähtee Inttikaverin matkaan, kun tietää olevansa olevansa olemassa hänelle vain sitä vain kuljettaakseen siemenet makuuhuoneesta vessaan. Eli hyvin todennäköisesti vakavampaa suhdetta hakeva nainen, kiertää kaukaa pelimiehet, joiden tavoite on kiertää naisesta naiseen.

Meidän, ei niin komeiden onneksi, kaikki kauniit naiset eivät ole niin pinnallisia kuin sinä HIFK. He eivät mittaile ominaisuuksia tai hauiksen paksuutta, vaan tahtovat ihmisen kenen kanssa viihtyvät ja kenen kanssa tulevat toimeen.

No tuo kaveri taasen etsii kyllä sitä parisuhdetta, mutta kuten itsekkin jo sanoin, sen sinkkuajan voi viettää monella eri tapaa. Toisille ei vain irtoa ja toiset saavat koko ajan.

Tavoite ei siis hänellä ole kiertää naisesta toiseen, eli silloinhan tuo kumoutuu. Ja onhan tuo armeijakaveri sellainen tyyppi, että naiset haluavat myöskin suhteeseen hänen kanssaan. Koska kuten todettua, niin tuollaisia miehiä on todella harvassa.

Eivät kaikki naiset tietenkään ole pinnallisia, mutta ketä naista ei kiinnostaisi komea, varakas, fiksu, huumorintajuinen, aikuismainen, miehekäs, lasten kanssa hyvin toimeen tuleva, pitkä, jne. mies? Nuohan ovat kaikki sellaisia ominaisuuksia, joita naiset pitävät suuressa arvossa. Ja tuossa yhdessä miehessä kun on ne kaikki.

Aina voidaan selittää, että kaikki naiset eivät ole pinnallisia, tai halua alfauroksia, jne. Mutta se ei poista sitä tosiseikkaa, että tuo mies on naisten silmissä se laatumies ja tuo mies herättää heti naisten mielenkiinnon. Vaikka kuinka yrittäisi väittää muuta, niin tuo mies on kuitenkin se, joka saa ne naisten housut märiksi.

Voidaan aina selittää, että on poikkeuksia, mutta totuus on kuitenkin se, että äärimmäisen harva mies on naisten silmissä tuolla tapaa mielenkiintoinen. Koska noita kaikkia ominaisuuksia ei ole lähelläkään kaikissa miehissä, ei lähelläkään.

Eikä kyse ole mistään pinnallisuudesta, vaan ihan siitä, että kyseessä on naisten silmissä myös erittäin fiksu ja aikuismainen mies. Eli kyse ei ole mistään ulkonäköpinnallisuudesta vaan myös siitä, mikä on se sisäinen puoli myös. Ja ketä naista ei muka kiinnostaisi mies, joka osaa ajatella omillakin aivoilla? Sitähän naiset aina jaksavat arvostaa, että miehellä on omat aivot ja kykenee myöskin ajattelemaan niillä.

En tällä tarkoita, etteikö kaltaiseni mies voisi naista itselleen löytää tai että en olisi kenenkään silmissä kiinnostava, en todellakaan. Mutta se onkin ihan sivuseikka. Koskaan, ikinä en tule olemaan naisten silmissä yhtä puoleensavetävä mies kuin tuo kyseinen kaveri.

Jotenkin tyhmää väittää, nuo piirteet, jotka tuossa henkilössä on, olisivat naisille jotenkin merkityksettömiä. Miksi naiset sitten kertovat pitävänsä komeudesta, fiksuudesta, varakkuudesta, naisen huomioon ottamisesta, miehisyydestä, miehekkäästä pituudesta, jne. Nuohan ovat juuri niitä juttuja, jotka kiinnostavat naisia. Ja enemmän on kiinnostusta miehiin, joilla on noita ominaisuuksia.

Voihan joku väittää, että olen jotenkin hakoteillä, mutta kun sen olen ihan omin silmin nähnyt ja kuullut. Naiset kiinnostuvat tästä miehestä heti, vaikka joku mitä tahansa muuta väittäisikin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy