Naisasiat

  • 7 504 370
  • 26 557

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Jos tyttö(?) ei ole kiinnostunut kaveristasi vaan sinusta, niin kaverisi on aika turhanpäiväistä tulla mussuttamaan. Annoit hänelle reilusti mahdollisuuden, joten tyttö oli varmasti tietoinen kaverisi kiinnostuksesta. Ei kuitenkaan kelvannut. Tietysti olisit voinut punnita asioita kaverisuhde/pano(?), koska oletettavasti kaveri vetää herneen nokkaan tuollaisista jutuista, vaikka syytä ei olisikaan. Luultavasti olitte kuitenkin sen verran kännissä, ettei kannata vetää liian pitkiä johtopäätöksiä mihinkään suuntaan?

***

Minä olin työporukan bileissä ja pomolta tuli kännissä aika imartelevaa palautetta. Kovasti kiinnosti tietää, mikä minussa on vikana, kun olen sinkku. Kroppaakin kehui kovasti. Kyllähän tuollaiset aina hymyilyttää.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Olenko mä ihan syntinen paska?

Olet. Olet ollut baarissa ja luultavastikin joit siellä alkoholia, joka tekee sinusta syntisen. Ja lisäksi olet suudellut julkisesti naisen, joka ei ole aviopuolisosi, kanssa. Se tekee sinusta lähes tuplasti syntisen. Ja tähän iso hymiö.

Mutta itse asiaan, sinähän et ole tehnyt mitään väärää tuossa, jos aloite tuli oikeasti gimmalta. Ja jos kaverisi / kaverisuhteesi ei tuota kestä, niin se ei silloin kunnon kaveri olekaan.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Kävin erään naisen kanssa treffeillä pari kertaa ja meni ainakin omasta mielestäni treffit varsin mukavasti. Ja nainenkin näytti viihtyvän. No yhtäkkiä alkoi tulla tekosyitä miksei pääsekään treffeille just nyt tällä viikolla. Tätä jatkui pitkään. No soitin sitten hänellä ja juteltiin mukavia ja hän lupasi että tavataan kun hän tulee lomilta. No nyt on lomat loppu ja samat tekosyyt jatkuu... ei saatana minulle menee hermot. Miksei voi sanoa suoraan ettei kiinnosta?

-Tinke-80
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Koko surullinen ja järkyttävä teksti

Kuten viime päivinä täältä on voinut lukea, mulla on vakava parisuhdekriisi ja mahdollisesti avioero edessä. Silti tätä Metukan tekstiä lukiessani ajatelin, että olen vielä toistaiseksi häneen verrattuna aika helpossa tilanteessa. Samalla Metukan tekstin vuoksi pelästyin: onko minunkin tulevaisuuteni ehkä tuollainen. En tiedä. En edes uskalla ajatella.

Vaikka olen vaimoni kanssa vielä yrittämässä terapiaa, olen silti hyvin epätoivoinen hänen tilansa vuoksi. Toivon tietysti, että tilanne korjautuisi, mutta liian toiveikas en uskalla olla.

Samalla olen jo alkanut vähän syytellä itseäni: miksi tunnen tänäänkin valtavan pahaa oloa, vaikka ensimmäinen merkki mahdollisesta toivosta tuli esiin? Aloitin aamuni heräämällä klo 8 (vaimo oli lähtenyt töihin jo klo 6). Tunsin heti, että heräsin maailmaan, jossa on vain pimeyttä. Olin valtavan ahdistunut. Nappasin heti ensimmäisen rauhoittavan lääkkeen naamariin, ja herätin tyttäreni. Hoidin hänen aamutoimensa kuten aina. Kaikki sujui hyvin, ja pystyin olemaan hänen kanssaan aivan kuin aina ennenkin. Tunnen, että saan hänestä valtavasti voimaa ja läheisyyden ja välittämisen tunnetta.

Kun olin vienyt hänet päiväkotiin, ajoin autolla kotiin parin kilometrin matkan. Jo sitä ajaessani tunsin valtavan pahaa oloa siitä, että olin yksi. Tulin kotiin, ryntäsin vessaan, oksensin, itkin.

Tänään varasin jo täksi päiväksi uuden ajan lääkäriin. Haluan keskustella siitä, miten oikein selviän tästä. Pari viime päivää on sujunut pelkästään lääkkeiden voimalla. Tiedän aivan hyvin, etten voi alkaa elää niin. Hyvin pian on muuten riippuvuus edessä (selvennettäköön tässä vaiheessa, etten ole tietämätön rauhoittavien lääkkeiden käytöstä ja vaikutuksista. Olen käyttänyt niitä yhteensä 8 viime vuoden ajan välillä säännöllisesti ja välillä epäsäännöllisesti.) Mitään riippuvuutta mulla ei noihin lääkkeisiin ole koskaan tullut, mutta nyt pelkään, että kohta tulee...

Jo huomenna on edessä ensimmäinen käynti pariterapiassa. Se järjestyi todella nopeasti (yksityiseltä puolelta tietysti). Nyt syyttelen itseäni jo siitäkin, että olen sitä kohtaan pelokas enkä toiveikas. Pelkään, että viimeinen oljenkorsi tuottaa heti negatiivisen lopputuloksen, varsinkin kun oma kuntonikin on nyt mitä on.

Silti voimia sinulle, Metukka, niin tyhjältä kuin se kuulostaakin. Ehkä osaan edes hieman kuvitella, miltä sinusta saattaa tuntua.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kai ymmärrät, että tuo jatkuu tasan niin kauan kuin hölmöt täällä hänelle vastailevat? Kukaan ei kauaa enempää jaksa pitää monologia yksinään.
Pitäisikö nyt vihdoin tehdä yhteislupaus tähän ketjuun kirjoittavien kesken, ettei kommentoida ja huomioida mitenkään nimimerkki HIFK:n itseääntoistavia viestejä?

Kuka lähtee mukaan? Itse ainakin lupaan nyt, että en kommentoi enää yhteenkään miehen viestiin, joka liittyy tuohon samaan jo tuhat kertaa kuulluun aiheeseen.
 

fabula

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ehdotan, että nimimerkki HIFK siirtyy pois tästä ketjusta ja kirjoittaa kirjan:

Alfauros - mitä se tarkoittaa ja kuinka kaikki haluamme tavoitella heitä
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pitäisikö nyt vihdoin tehdä yhteislupaus tähän ketjuun kirjoittavien kesken, ettei kommentoida ja huomioida mitenkään nimimerkki HIFK:n itseääntoistavia viestejä?

Todellakin pitäisi. Pistän sen verran sinun lupaustasi paremmaksi, että olen kommentoimatta mitään tämän peikon viestejä, liittyvät ne sitten mihin tahansa aiheeseen missä ketjussa tahansa.

Metukka ja Puscutractori, edelleen voimia molemmille. Olette molemmat sellaisessa tilanteessa, josta kukaan toinen ei voi tietää, miten pahalta tuntuu. Jos vain voisin jotenkin auttaa, niin auttaisin, kuten varmasti tekisi suurin osa muistakin palstalle kirjoittavista, jotka ovat tilanteistanne lukeneet. Toivon vain voimia molemmille selvitä eteenpäin.

[OT]Tunnen muuten tuntemattomia palstaveljiä kohtaan enemmän empatiaa, kuin olisin ikinä voinut kuvitella. Ehkä se johtuu siitä, että muakin on kipeissä asioissa kannustettu ja tuettu tällä palstalla, julkisesti ja yv:llä, siitä iso kiitos asianosaisille.[/OT]
 
Miksei voi sanoa suoraan ettei kiinnosta?

-Tinke-80

Olet "hätävara". Jos sanoo suoraan ettei kiinnosta, on se lopullista. Nyt voi vielä myöhemmin ottaa yhteyttä jos alkaa arveluttamaan, 99% varmuudella näin ei kuitenkaan tule tapahtumaan.

Edit: Omalla rintamalla menee ihan mukavasti, viikonloppuna kun oli ulkona ihan vain pitämässä hauskaa pyöri naisia ympärillä melkein harmiksi asti. Pari mukavaa tyttöä kävi tyrkyttämässä puhelinnumeroa ja toiseen olen ollutkin jo yhteydessä. Keskiviikkona olisi tarkoitus nähdä.
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Koska en ole yhtä suoraselkäinen, kun eräs armeijan käynyt nuorukainen, myös minä sorrun vielä kerran kommentoimaan tapaus HIFK:ta. Tahdon ottaa vain kantaa yleisesti siihen, että monissa ihmisissä näkyy samoja piirteitä kuin HIFK:ssa, mutta huomattavasti pienemmässä mittakaavassa.

Jos nyt lähdetään siitä, että ei kannata yrittää saada naista, jos hän tuntee tai voi joskus törmätä parempaan mieheen. Ok, tuo on ihan looginen ja perusteltavissa oleva ajatusmalli. Tuolla logiikalla tosin maailmassa olisi aika paljon sinkkuja ja Alfa-Urokset olisivat aika kovilla. Ja jatkoajassa kun ollaan, niin ihan luonnollista, että täältä asiaa lähestytään miehiseltä näkökulmalta. Eli miehet metsästää naista ja parhaat heistä kaataa laatunaista ketoon solkenaan.

Laitetaanpa hetkeksi mekko päälle ja punaa huuliin. Kappas, maailma muuttui erinäköiseksi. Kuvitellaan itsemme laatunaiseksi, joka on seikkkailunsa seikkaillut, on saanut laatumiestä ja laaduttomampaa miestä. Nyt kuitenkin tämä laatunainen haluaa jotain vakavampaa. Tämä laatunainen on eksynyt yökerhoon ja häntä lähestyy mies, joka on komea, pitkä ja tumma. Naista miellyttää tämä Alfa suuresti ulkonäöltä, mutta kuten aiemmin totesimme, hän on seikkailunsa seikkaillut. Luuletteko, että hän lähtee Inttikaverin matkaan, kun tietää olevansa olevansa olemassa hänelle vain sitä vain kuljettaakseen siemenet makuuhuoneesta vessaan. Eli hyvin todennäköisesti vakavampaa suhdetta hakeva nainen, kiertää kaukaa pelimiehet, joiden tavoite on kiertää naisesta naiseen.

Meidän, ei niin komeiden onneksi, kaikki kauniit naiset eivät ole niin pinnallisia kuin sinä HIFK. He eivät mittaile ominaisuuksia tai hauiksen paksuutta, vaan tahtovat ihmisen kenen kanssa viihtyvät ja kenen kanssa tulevat toimeen.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään varasin jo täksi päiväksi uuden ajan lääkäriin. Haluan keskustella siitä, miten oikein selviän tästä. Pari viime päivää on sujunut pelkästään lääkkeiden voimalla. Tiedän aivan hyvin, etten voi alkaa elää niin. Hyvin pian on muuten riippuvuus edessä (selvennettäköön tässä vaiheessa, etten ole tietämätön rauhoittavien lääkkeiden käytöstä ja vaikutuksista. Olen käyttänyt niitä yhteensä 8 viime vuoden ajan välillä säännöllisesti ja välillä epäsäännöllisesti.) Mitään riippuvuutta mulla ei noihin lääkkeisiin ole koskaan tullut, mutta nyt pelkään, että kohta tulee...
Joo tabuja menee täälläkin - ilman niitä en nukkuisi. Rauhoittavia, uni- sekä masennuslääkkeitä. Sitä tässä olen monesti miettinyt, että miten yksi nainen voi näin totaalisesti musertaa ihmisen. Mä elän jatkuvassa pahassa olossa, kun toisen elämä on yhtä juhlaa ilman arkea. Enkä toki kaipaa sellaista samaa, mutta kyllähän sitä itsekin kaipaisi aikuisen seuraa, läheisyyttä ja rakkautta. Lapset kannattelee, mutta eihän se ole sama asia. Enkä tässä tilanteessa voi edes kuvitella seurustelua. Itsetuntoni ja arvostukseni on niin nollilla. Ja lapset tarvitsevat nyt jatkuvuutta ja minun aikaani sekä huomiota. Se sekoittaisi niiden pään vielä pahemmin, jos alkaisin itsekin säätämään ja tuomaan naisia kotiin.

Käväisin viikonloppuna mummotunnelissa ja kyllä se paikka kuvaa aika hyvin tämän hetken yhteiskuntaa ja sen raakuutta. Pinnallista elämää jossa tärkeintä naisille on miesten sosio-ekonominen status. Sieltähän tuo exäkin pokattiin.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Lääkärissäkäynti on nyt takana. Oli huojennuttavaa taas puhua. Kerroin, että olen hyvin huolissani lääkkeidenkäytöstäni. Siinä asiassa sain selvän synninpäästön. Aika psykiatrille varattiin jo ensi viikolle, ja lääkäri sanoi, että siihen saakka voin aivan hyvin sallia itseni käyttää sen verran rauhoittavia kuin katson välttämättä tarvitsevani (ja se näyttää olevan aika paljon...).

Juuri nyt tuntuu, että selviän jotenkuten oman mielenterveyteni kanssa, koska tiedän saavani hyvää apua. Epävarmuus parisuhteessa taas on aivan toinen juttu.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Luuletteko, että hän lähtee Inttikaverin matkaan, kun tietää olevansa olevansa olemassa hänelle vain sitä vain kuljettaakseen siemenet makuuhuoneesta vessaan. Eli hyvin todennäköisesti vakavampaa suhdetta hakeva nainen, kiertää kaukaa pelimiehet, joiden tavoite on kiertää naisesta naiseen.

Meidän, ei niin komeiden onneksi, kaikki kauniit naiset eivät ole niin pinnallisia kuin sinä HIFK. He eivät mittaile ominaisuuksia tai hauiksen paksuutta, vaan tahtovat ihmisen kenen kanssa viihtyvät ja kenen kanssa tulevat toimeen.

No tuo kaveri taasen etsii kyllä sitä parisuhdetta, mutta kuten itsekkin jo sanoin, sen sinkkuajan voi viettää monella eri tapaa. Toisille ei vain irtoa ja toiset saavat koko ajan.

Tavoite ei siis hänellä ole kiertää naisesta toiseen, eli silloinhan tuo kumoutuu. Ja onhan tuo armeijakaveri sellainen tyyppi, että naiset haluavat myöskin suhteeseen hänen kanssaan. Koska kuten todettua, niin tuollaisia miehiä on todella harvassa.

Eivät kaikki naiset tietenkään ole pinnallisia, mutta ketä naista ei kiinnostaisi komea, varakas, fiksu, huumorintajuinen, aikuismainen, miehekäs, lasten kanssa hyvin toimeen tuleva, pitkä, jne. mies? Nuohan ovat kaikki sellaisia ominaisuuksia, joita naiset pitävät suuressa arvossa. Ja tuossa yhdessä miehessä kun on ne kaikki.

Aina voidaan selittää, että kaikki naiset eivät ole pinnallisia, tai halua alfauroksia, jne. Mutta se ei poista sitä tosiseikkaa, että tuo mies on naisten silmissä se laatumies ja tuo mies herättää heti naisten mielenkiinnon. Vaikka kuinka yrittäisi väittää muuta, niin tuo mies on kuitenkin se, joka saa ne naisten housut märiksi.

Voidaan aina selittää, että on poikkeuksia, mutta totuus on kuitenkin se, että äärimmäisen harva mies on naisten silmissä tuolla tapaa mielenkiintoinen. Koska noita kaikkia ominaisuuksia ei ole lähelläkään kaikissa miehissä, ei lähelläkään.

Eikä kyse ole mistään pinnallisuudesta, vaan ihan siitä, että kyseessä on naisten silmissä myös erittäin fiksu ja aikuismainen mies. Eli kyse ei ole mistään ulkonäköpinnallisuudesta vaan myös siitä, mikä on se sisäinen puoli myös. Ja ketä naista ei muka kiinnostaisi mies, joka osaa ajatella omillakin aivoilla? Sitähän naiset aina jaksavat arvostaa, että miehellä on omat aivot ja kykenee myöskin ajattelemaan niillä.

En tällä tarkoita, etteikö kaltaiseni mies voisi naista itselleen löytää tai että en olisi kenenkään silmissä kiinnostava, en todellakaan. Mutta se onkin ihan sivuseikka. Koskaan, ikinä en tule olemaan naisten silmissä yhtä puoleensavetävä mies kuin tuo kyseinen kaveri.

Jotenkin tyhmää väittää, nuo piirteet, jotka tuossa henkilössä on, olisivat naisille jotenkin merkityksettömiä. Miksi naiset sitten kertovat pitävänsä komeudesta, fiksuudesta, varakkuudesta, naisen huomioon ottamisesta, miehisyydestä, miehekkäästä pituudesta, jne. Nuohan ovat juuri niitä juttuja, jotka kiinnostavat naisia. Ja enemmän on kiinnostusta miehiin, joilla on noita ominaisuuksia.

Voihan joku väittää, että olen jotenkin hakoteillä, mutta kun sen olen ihan omin silmin nähnyt ja kuullut. Naiset kiinnostuvat tästä miehestä heti, vaikka joku mitä tahansa muuta väittäisikin.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi

No huhuhuh. Sun pitää muistaa se yksi asia millä on väliä: sinä olet teistä kahdesta se vastuuntuntoinen, sinä pidät huolta lapsista kun Ämmä huoraa ranskassa purjelentokoneen takapenkillä. Ja kun lapset vanhenee ja heille tulee omaa arvomaailmaa, he todennäköisesti tulevat hyljeksimään äitinsä tekoa. Aina. Ja samalla he arvostavat sinua ja sitä suunnatonta venymistä johon nyt pystyt. Pidä tuosta ajatuksen langasta kiinni ja saa siitä energiaa ja voimaa jaksaa. Sun lastesi äiti ei ole millään lailla hyvä äiti aan itsekeskeinen idiootti joka pakenee vastuutaan oman mukavuutensa tähden.

Eikä siinä, tollanen rikas ukko hyvällä tsägällä heittää sen pihalla omasta elämästä heti kun arki koittaa ja ottaa nuoremman tms tilalle. Ja kun näin käy. Voit tuoda lapsesi hoitoon uuden tyttöystäväsi kanssa ja samalla vihjata miten onnellisia olette. Tämä kaikki tietenkin sillälailla sopivasti että lapset ei huomaa mitään.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi

Ei perkele...kerran vielä.

HIFK kerro minulle miksi minulla on helvetin hieno parisuhde ja lapsia mahtavan naisen kanssa vaikka olen ylipainoinen, pahasti kaljuuntunut, rillipiru. Ja jos vastaat että "sinulla on sellainen luonne että naiset kiinnostuu" tms paskaa niin MIKSI ET HELVETISSÄ TEE ITSESTÄSI KIINNOSTAVAMPAA IHMISTÄ? Selvitä mitä naiset haluavat ja opiskele se taito. Vaikka peilin edessä.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
MIKSI ET HELVETISSÄ TEE ITSESTÄSI KIINNOSTAVAMPAA IHMISTÄ? Selvitä mitä naiset haluavat ja opiskele se taito. Vaikka peilin edessä.

Koska kaikkea ei voi aina opiskella. Suuri osa tulee syntymän mukana esim. geeneissä. Toisilla ne ovat kohdillaan, toisilla ei.

Tuossa kaverissa kiinnostaa naisten silmissä ihan se kokonaisuus. Ulkonäkö, ne taidot, luonne, olemus, jne. Kaikki ne muodostavat yhdessä sen, miksi naiset ovat hänestä kiinnostuneita. Hän viehättää naisia sekä ulkonäöllä, että niillä sisäisillä jutuilla.

Eli vaikka kuinka yrittäisin tehdä itsestäni kiinnostavampaa ihmistä, niin ei todellakaan tarkoita sitä, että olisin yhtä kiinnostava mies kuin esim. hän on. Vaikka kuinka harjoittelisin keskustelutaitoja, niin se ei tarkoita sitä, että naiset kiinnostuvat minusta heti, kun vain tulen paikalle. Kuten tuon tyypin kanssa on. Vaikka ei edes sano heti mitään, niin se ulkoinen olemus, karisma, jne. viehättävät naisia. Ja ne muut taidot sitten kruunaavat sen jutun.
 

Nick Neim

Jäsen
Ylipäätään se suuri ero on jo siinä, että kun kyseinen kaveri vain meneekin johonkin uuteen paikkaan, missä häntä ei tunneta, niin hän kiinnittää heti paikalla olevien naisten huomion, ilman että edes sanoo mitään. Omalla kohdallani niin ei käy koskaan. Ero on siis todella suuri. Ja sitten kun joku nainen on kiinnostunut, niin aika usein tekee aloitteen. Ja sitten kun keskustelevat, niin se fiksuus tekee sen lopullisen vaikutuksen. Eli kun sanotaan, että pelkällä ulkonäöllä ei pärjää, niin se on tässäkin tapauksessa erittäin suuri etu. Ja kun sitten on vielä todella fiksu, niin siinä on jo ne molemmat. Ulkonäkö ja fiksuus.

Monihan kyllä jotenkin sitkeästi väittää, että sillä ulkonäöllä ei paljoa ole merkitystä, mutta kun miettii, että kummanlaista miestä naiset katselevat mieluummin, komeaa ja miehistä, vai rumaa ja naisellista. Miehinen ulkonäkö kiinnostaa aina naisia. Kasvon piirteet, pituus, ääni, olemus, jne. Totta kai naiset pitävät vaikka kuinka ja paljon. Päälle sitten vielä se fiksuus.

Eli jo pelkästään noiden asioiden muuttaminen on jo mahdotonta, eli samanlaiseksi ei vain pääse vaikka kuinka yrittäisi. Ne kortit vain ovat jo jaettu. Niitä miehisiä piirteitä ei vain saa kaupasta ostamalla, ne tulevat geenien mukana, jos ovat tullakseen. Toiset näyttävät paljonkin enemmän miehisiltä kuin toiset. Toisilla sitä fiksuutta on enemmän kuin toisilla.

Siihen niitä neuvoja kaipaisin. Myöskin tuo luontainen fiksuus on yksi juttu, sitä joko on tai sitä ei ole. Sitäkään ei pysty niin paljoa harjoittelemaan, että pääsisi tietylle tasolle. Enkä tarkoita nyt mitään yliopistoälykkyyttä vaan sellaista miehistä fiksuutta, jota naiset arvostavat paljon.

Toi viesti on edellissivun ensimmäinen viesti. Nopeasti luettuna olet maininnut sanan fiksu eri muodoissa tuon viestin jälkeen tässä ketjussa ainakin 10 kertaa. Sulla ei tota fiksuutta selvästikkään ole, joten runkkaa rauhassa siinä koneen äärellä ja jätä se ruotsin opettaja rauhaan.

Liityn tästedes Ted Raikkaan ehdotukseen mukaan, ja komppaan Trenchtownia. En kommentoi jatkossa enään mitään ton vässykän kirjotuksista.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Vaikka kuinka harjoittelisin keskustelutaitoja, niin se ei tarkoita sitä, että naiset kiinnostuvat minusta heti, kun vain tulen paikalle. Kuten tuon tyypin kanssa on.
Ei niin. Mutta se ei estä sinua eikä muitakaan jämäuroksiksi itseänsä tiedostavia tai kuvittelevia etenemästä. Ihan joutavaa kuvitella, että koko homman voi saman tien muka unohtaa, jos naiset eivät kiinnostu välittömästi ja sankoin joukoin.

Keskustelutaitojen kehittäminen kannattaa muistakin syistä johtuen kuin pakonomaisesta naisten kanssa keskustelemisen tarpeesta.

Olet nyt saanut varmaan puolisen tuhatta asiallista kommenttia ynnä ison läjän sekalaista naureskelua vastauksina kirjoituksiisi. Kaikki asiallinen sanottava on jo sanottu moneen kertaan. Ajattelin nyt kuitenkin vielä viimeisen kerran tiivistää seuraavasti:

Jos koet ettei sinulla ole luontaista karismaa etkä pidä itseästi synnynnäisesti fiksuna, niin tähän vaivaan on turha hakea apua täältä. Niillä syntymälahjoilla mennään jotka itse kullakin sattuu olemaan. On ajan haaskausta itkeä luontaisen naissankarin sädekehän puuttumista, kun sellaista ei voi ostaa kaupasta eikä lainata Jatkoajasta. Kannattaa sen sijaan keskittyä korostamaan omia vahvuuksia ja kehittämään itsessään kehitettävissä olevia asioita. Lisäksi on hyvä muistaa, että autoa oppii ajamaan ajamalla autoa ja hyväksi kalastajaksi oppii käymällä kalassa.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Niin minkäköhän takia tuo ruotsin opettaja ei ole tehnyt mitään, vaikka onkin kiinnostunut? Kyllä hän juttelee ja kommentoi joka asiaani minkä kerron jollekkin toiselle, eli en edes puhu hänelle. Mutta jos on kiinnostunut, niin ei kuitenkaan tee mitään sen kummempaa sen eteen.

Kyllähän joidenkin miesten ollessa kyseessä naiset hyvinkin selkeästi tekevät aloitteita ja ovat itse aktiivisia.

Itsellä kun on todella vaikeaa tehdä mitään sen erikoisempaa, koska aikaa ei löydy paljoa yhtään. Hänellä on koko ajan kiire joka paikkaan, enkä viitsi siinä 10 muun henkilön kuulleen mitään ehdotella tai sanoa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Sivukaupalla samaa tekstiä koko ajan

Yleensä olen rauhallinen kaveri ja tykkään neuvoa ihmisiä eri tilanteissa, mutta voisitko nyt oikeasti painua jo vittuun tästä ketjusta? Kukaan ei voi sua enää auttaa, joten jatkuva asioiden vatvominen on ihan turhaa. Täällä on ihmisillä isompiakin ongelmia.

Mitä omiin naisasioihini tulee, niin tällä hetkellä on kaksijakoiset tunnelmat. Koko kesän odotettu hetki lähenee ja parempi puolisko lähtee maapallon toiselle puolelle pariksi kuukaudeksi. Tavallaan olen onnellinen, kun saan rutkasti omaa aikaa nyt, mutta on jo hieman haikea olo. Syksystä tulee pitkä, mutta kyllä tämän kestää!
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Edelliset 10 viestiä tähän ketjuun.

Hohhoijakkaa, yleensä luen tätä ketjua mielenkiinnosta, mutta nyt viimeiset 4-5 sivua olet kirjoittanut samasta aiheesta samanlaisia viesteijä, joita kukaan ei jaksa enää lukea. Kaikki ymmärtävät jo, että olet nössö, vässykkä eikä sinua voi kutsua komeaksi edes pitkin kynsin.

Mikäli olen oikein ymmärtänyt, olet viimeksi ollut pimppiin kosketuksissa sinä päivänä, kun äitisi sinut synnytti. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että kannattaisi käydä "ammattilaisen" luona kokeilemassa mitä se homma oikein on. Jospa se ei olekkaan niin erikoista, kuin kuvittelet? Jospa huomaatkin, että ihailusi tätä inttikaveria kohtaan onkin ihastusta? Älä siis huokaile pillun perään, kun et nähtävästi edes tiedä asiasta, etkä ole valmis muutamaa kymppiä maksamaan, että pääsisisit kokeilemaan.

Kirjoitit tuossa myös, että miksi edes yrittäisit jotain naista, koska aina löytyy joku sinua parempi ja komeampi, miksi nainen edes tyytyisi sinuun? Hei, jos kaikki ajattelisivat noin, niin kukaan tässä maailmassa ei varmaankaan seurustelisi. Paitsi se komeimpien ja varakkaiden sekä kuuluisien promille, esim. Brad Pitt tai David Beckham jne. Toisaalta Pitt saattaisi jättää Angelinan röhmyttämisen väliin, koska hänen mielestään George Clooney on komeampi..

Mitä tuohon maskuliinisuuteen ym. tulee, niin alappa laittamaan rahaa säästöön ja käymään salilla. Varmasti tulee itsevarmempi olo, kun on hihoissa muutakin sisältöä, kuin luuta ja nahkaa. Ala vetämään kunnolla sitä salia, hanki käsiisi joku ohjelma ja ruokavalio ja tottele sitä kuin muslimi koraania. Saat a) Lihaksikkaamman olemuksen ajan kanssa ja sitä kautta naisia b) Lisää naisia, kun kerrot intohimoisesta saliharrastuksesta naisille.. naisethan tykkäävät miehistä, joilla on intohimoa ja päämääriä, sekä päättäväisyyttä. Päättäväisyys on ominaisuus jonka voit oppia, kunhan vain pidät itsekurin.

Sitten kun olet säästänyt vähän rahaa, niin Ralf Nordström varmasti sopivaa setelitukkoa vastaan muovailee naamaasi siihen "maskuliinisempaan" suuntaan. Jos ei ihan Ralffille ole varaa, niin virossa tehdään varmaan ihan näppärää jälkeä myös. Katso vaikka Hymy-lehden kustantamia silikoneja, ihan hyviä ovat.

Jos et nyt kuitenkaan ole valmis mitään tekemään asioille mitään, niin tee tälle ketjulle palvelus ja ole hiljaa. Turha ruikuttaa asioista, joihin voit vaikuttaa. Tai voihan niistä ruikuttaa, mutta kerta varmaan riittää, eikö vain.

En itsekkään ole mielestäni järin komea, vaikka niinkin joskus joku on sanonut. Myös söpöksi on joskus haukuttu, niinkuin sinä sen tulkitsisit. Olen myös melko köyhä, ja köyhästä perheestä. Lihaksia sentään löytyy sen verran, ettei ihan neitsyenä tarvitse matkaa täällä taittaa. En minäkään saa baarista sitä priimatussua aina matkaan, niinkuin sinä haluaisit saada. Itseasiassa aika harvoin on tarttunut matkaan, joskin se on ehkä myös johtunut yrityksen puutteesta. Kuitenkin riippumatta lähtökohdistani tai ulkonäöstäni, on ollut juttua helvetin hyvännäköisten tyttöjen kanssa, ja vällyjenkin väliin näitä on eksynyt. Ehkä se johtuu luonteestani, olen melko humoristinen, mutta myös melko epäkorrekti. En paljon ajattele mitä puhun, ja välillä naiset vaikuttavat jopa hieman hurmaantuvan, kun juttu lentää, epäsovinnaisia läppiä epäsovinnaisiin tilanteisiin.

Jokatapauksessa ei kaikkien tarvitse olla niitä alfauroksia tai rauhanturvaajia, saadakseen naisia. Monesti riittää, että on persoonallinen oma itsensä. Voithan olla helvetin lihaksikas, ja komeakin, mutta eipä ne naiset niin paljon syty jos olet persoonaltasi aivan tapettia.
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Pitäisikö nyt vihdoin tehdä yhteislupaus tähän ketjuun kirjoittavien kesken, ettei kommentoida ja huomioida mitenkään nimimerkki HIFK:n itseääntoistavia viestejä?

Tämä jää viimeiseksi viestiksi HIFK:lle aiheen tiimoilta, seuraavan kerran kirjoitan hänelle mikäli hänellä todellakin on huolia naisasioissa eikä alfaurosten suhteen.

Ja mitä haluan vielä kerran HIFK:lle kirjoittaa, samaa mitä moni muukin:

Tähän ketjuun kirjoittaa ihmisiä, miehiä, joilla on todellisia ongelmia naistensa kanssa. Parisuhde rakoilee, naisystävä on henkisesti hajalla ja se vaikuttaa liittoon, on kaikenmoisia epävarmuustekijöitä ja niiden nostattamaa ahdistusta, surua ja kenties raivoakin, joten tähän peilaten, sinun marinasi alfauroksista ja omasta surkeudestasi on muiden kirjoittajien aliarvointia - heidän ongelmien aliarviointia.

Itkemisesi tässä ketjussa ei muuta tilannettasi mihinkään suuntaan. Ainoa mikä sitä muuttaa on se, että otat neuvosta vaarin ja noudatat tässä ketjussa sinulle annettuja ohjeita.

Kiitos, ja hyvästi!

vlad.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...

Kiitos, ja hyvästi!

vlad.

En voisi enempää olla samaa mieltä jonkun kirjoittajan kanssa tällä palstalla.
Olen pitäytynyt vastaamasta yhteenkään tämän kyseisen vässykän viesteistä, mutta nyt täytyy lopulta todeta:

Lue nyt nimimerkki HIFK ajatuksella nämä muutamat yo. viestit ja tee, kuten kehotetaan. Jos vieläkin, näidenkin viestien jälkeen, katsot aiheelliseksi tulla avautumaan tänne olemattomuuksistasi, se kertoo jo todella olemattomasta arvostelukyvystäsi ja piittaamattomuudestasi toisia kohtaan - eikä sitä pipariakaan noilla mainituilla avuilla/avuttomuuksilla lohkea. MOT
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Täältä hyvin vahva keskisormi nimimerkki HIFKille ja vielä suuremmat tsempit Metukalle ja Puscutraktorille. Vituttaa suunnattomasti se, miten joku voi olla noin:
a.vittumainen trolli
b.tilannetajuton ääliö
että jatkaa tuota loputonta oman surkeutensa jeesustelua samassa ketjussa, jossa kirjoittaa miehiä, joilla on oikeita ongelmia ja vastoinkäymisiä mutta silti jatkavat elämää. Siinäpä HIFKille alfauroksen mallia.

Isosti Metukan ja Puscutraktorin tarinoihin samaistuin, vaikka oma tilanne ei noin pahaksi koskaan päässyt kuin Metukalla ja Puscutraktorin tilanteeseen verrattuna minä olin se masentunut ihmisraunio. Viestihistoriasta voi katsella enemmän tietoa, jos kiinnostaa.

Metukka jossain viestissä ihmetteli miten yksi ihminen voi musertaa noin pahoin. Itse luulen, että koska teillä(kin) oli niin pitkä suhde takana, liittyy lähes jokaiseen asiaan jonkinlainen muistijälki hänestä. Ne perkeleet tahtoo istua tiukassa. Neuvoja en osaa ihmeemmin kummallekaan antaa, neuvoton olin itsekin. Ainut asia mikä pahimmilla hetkillä auttoi, oli itsensä fyysisen rääkkäys. Olen aiemminkin sanonut, että kun kroppaan koskee kunnolla, ei sitä sydämen kipua niin huomaa. Suunnattomasti voimia kummallekin tulevaisuuteen sekä varaukseton ihailu toiminnasta tilanteessa, jossa moni vain luovuttaisi.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
No joku voisi sitten neuvoa, että miten onnistun iskemään tuon opettajanaisen? Se kun sattuu olemaan aika lailla sellainen unelmatapaus. Mitään ei puutu tuon kyseisen naisen kohdalla.

Tietyllä tavalla itseäni kohtaan esiintyy kiinnostusta, mutta sitten taas en tiedä, että minkälaista. Hirveästi ei töissä aikaa tai tilaisuuksia ole tehdä mitään erikoista.

Tänään tuli opettajanhuoneeseen tukka sekaisin. Aina on kammattu hiukset hienosti, mutta tänään olivat miten sattuu. Herää pienoinen epäilys, että mistä mahtaa johtua. Ettei vain joku olisi ehtinyt ensin?
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Kappas, ongelma vaihtui kun porukalla alkoi kiinnostus loppumaan. Yllättävää.

Ei minua trollaus muuten jossain netissä niin rasita, mutta tämä nyt sattuu olemaan sellainen ketju, jossa käsitellään ihan oikeasti vakavia ongelmia, kuten viime sivuiltakin on havaittavissa. Mikäli niitä kaiken tämän paskan seasta löytää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös