Naisasiat

  • 7 520 299
  • 26 580

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Jos et ole ulkoisesti sellainen, että vedät puoleesi missejä tai muita kaunokaisia, niin hyväksy se äläkä odotakaan tuota enää. Jos olet habitukseltasi sellainen, ettet vedä lainkaan naisia puoleesi, niin hyväksy sekin ja ala itse aloitteentekijäksi. Jos taas et ole mieleltäsikään miehekäs jne. mitä toivot olevasi, niin hyväksy sekin ja älä haaveile sellaisista naisista, jotka kaipaavat sitä miehekästä alfaurosta. Ei kaikki miehet ole alfoja eivätkä kaikki naiset kaipaa alfoja, monet ns. humanistitkin ovat päätyneet ihan hyviin parisuhteisiin. Pyri löytämän sellainen nainen, joka hyväksyy sinut sinuna. Tai älä yritä löytää, odota että sellainen osuu kohdallesi, sillä etsimällä sitä ei löydä.

Vaikka tekisi aloitteen, niin eivät ne naiset kiinnostu, jos en ole puoleensavetävä. Ei sillä aloitteen tekemisellä ole lopulta mitään merkitystä, jos ei ole kiinnostava naisen silmissä.

Itse taasen en tyydy mihinkään sellaisiin naisiin, jotka eivät minua kiinnosta. Olen sitten mieluummin yksin. Sellaiset naiset, jotka minusta ovat kiinnostuneita, ovat juuri sellaisia, mistä en pidä. Nörttejä, hiljaisia, hylkiöitä, ylipainoisia, jne. Kun muut miehet eivät tykkää, niin sitten saatan kelvata.

Enkä etsi todellakaan sellaisia naisia, jotka etsivät alfauroksia, en todellakaan. Mutta naiset vain arvostavat ja vaativat mieheltä miehekkyyttä. Jos ei vaadi, niin voi vain kuvitella, minkälainen nainen itse on. Ei ainakaan omissa silmissäni kiinnostava. Yleensä ovat juuri hylkiöitä, nörttejä, ujoja, jne. joille sillä miehekkyydellä ei ole merkitystä.

Mutta kyllä omissa silmissä naisessa täytyy olla myös sitä tietynlaista asennetta.

Tuo ruotsin opettajakin on sellainen, että voihan olla olen hänen silmissään kiinnostava, mutta tiedän paljon sellaisia miehiä, jotka kiinnostaisivat häntä enemmän. Omaavat enemmän ulkonäköä, fiksuutta, varakkuutta, jne. Voisihan hän tyytyä minuun, kun ei välttämättä muita saa, mutta parempiakin löytyisi hänelle aivan satavarmasti jostain.

Ja mielestäni vain on parempi surkutella sitä, ettei ole parempi, kuin hyväksyä itsensä tällaisena. Ainakaan jos en kykene olemaan sellainen, niin sitten ainakin tuon sen esiin. Kun ne tavoitteet ja halut ovat ihan eri planeetalta. Tällaisessa tilanteessa ei ole mitään itselleni hyödyllistä. Päinvastoin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Monihan kyllä jotenkin sitkeästi väittää, että sillä ulkonäöllä ei paljoa ole merkitystä, mutta kun miettii, että kummanlaista miestä naiset katselevat mieluummin, komeaa ja miehistä, vai rumaa ja naisellista. Miehinen ulkonäkö kiinnostaa aina naisia. Kasvon piirteet, pituus, ääni, olemus, jne. Totta kai naiset pitävät vaikka kuinka ja paljon. Päälle sitten vielä se fiksuus.
Hei kaveri, et taida todellakaan ymmärtää naisista yhtään mitään? Olet eksynyt johonkin tosi pahaan luuppiin, etkä kykene näkemään muita sävyjä kuin musta ja valkoinen.

Kaikki naiset ei todellakaan etsi mitään alfauroksen näköistä, kokoista, muotoista, oloista tai mitä ikinä lienekään siihen kuuluu. Eikä ne alfauroksen määritelmät muutenkaan ole hakattu kiveen mitenkään yksiselitteisinä juttuina. Eli naiset ei kaikki halua miehistä miestä itselleen, miten sinä sen ymmärrät olevan. Osalle naisista kelpaa kyllä kiroamasi söpöt ja ehkä jollain tapaa femiininisemmät miehenpuolikkaat. Kas kummaa kun sellaisetkin monet on tässä maailmassa lisääntyneet, niin kai jotain on mennyt nappiin?

Nyt tietysti väität, että tuollaiset ei-miehiset miehet kelpaa vain sellaisille naisille, jotka ei sinua miellytä. Älä edes ala siihen kelaan nyt. Tuossakaan kaikki ei ole niin yksiselitteistä. Paljon vaikuttaa se itseluottamus siinä taustalla. Vielä jos naisen mieltymys on vähemmän miehekkäisiin miehiin.

Minä itse olen kaikkea muuta kuin maskuliinen ilmestys, mutta kyllä vaan silti on kiinnostustakin ollut tähän suuntaan. Olen seurustellut muutaman naisen kanssa, jotka on olleet omissa silmissäni erittäin viehättäviä ja ihan ok tasoisten kanssa on tullut muuten vehdattua. Kaiken sinun saneleman järjen mukaan tällä ulkomuodolla varustettuna olisi ihan tuhoontuomittu naisasioiden suhteen ja en todellakaan väitä olevani ongelmaton ja itsetunnoltani vahva. Silti on ollut juttuja ja varmasti tulee olemaankin.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näin lyhyesti HIFK. Olen ymmärtänyt, että tämä ketju on naisasioille ja ongelmille. Ei sinun miehisyyden puutteen ketju. Eli YMMÄRRÄ jo mene sinne itsetunto-ketjuun avautumaan, koska tuollaista paskanjauhantaa viestitolkulla ei jaksa lukea. Jokaisen vinkin ohitat miten voisit parantaa mahdollisuuksiasi. Jokaisen viestin sisältö on "olen ruma paska, yhyyyy". Linkitä kuvasi jonnekkin niin voimme sitten yhdessä tuomita sinut. Jännä juttu, kun en itse ole miehekäs ja muutenkin muutamia ongelmia luonteessa silti olen itsekkin parin naisen kanssa ihan seurustellut ja yhden illan juttujakin on tullut vastaan. Jos et linkitä kuvaasi tai kerro miksi minulla kuitenkin naisia elämäni aikana ollut, ole hyvä ja painu vaikka hevonkuuseen täältä.
 

Hetenyi#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Zoltan, Jokerikasvatit, Zoltan, Zoltan
Olin itse myös aikeissa ehdottaa, että pistä vaikka linkkiä facebookkiisi ja anna meidän arvostella ulkonäkösi, mutta Kulkija ehti ensin.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Kaikki naiset ei todellakaan etsi mitään alfauroksen näköistä, kokoista, muotoista, oloista tai mitä ikinä lienekään siihen kuuluu. Eikä ne alfauroksen määritelmät muutenkaan ole hakattu kiveen mitenkään yksiselitteisinä juttuina. Eli naiset ei kaikki halua miehistä miestä itselleen, miten sinä sen ymmärrät olevan. Osalle naisista kelpaa kyllä kiroamasi söpöt ja ehkä jollain tapaa femiininisemmät miehenpuolikkaat. Kas kummaa kun sellaisetkin monet on tässä maailmassa lisääntyneet, niin kai jotain on mennyt nappiin?

Eiväthän kaikki naiset kaipaa mitään alfauroksen kaltaista miestä, mutta eihän tässä siitä olekkaan kyse. Vaan siitä, että itse en ole sellainen mies. Ja siitä, että alfauros pääsee valitsemaan parhaat päältä, koska vientiä on kaikista eniten. Vaikka kaikki naiset eivät haluakkaan mitään tuon kaltaista miestä, niin silti vientiä riittää sellaisilla miehillä ja voivat valita aina parhaat päältä.

Miehisyys on kuitenkin sellainen ominaisuus, jonka perään naiset yleensä ovat. Haetaanhan siinä kuitenkin miesystävää. Kyllä nimenomaan terve miehisyys on sellainen ominaisuus miehessä, joka kiinnostaa naisia.

Ja vaikka jotkut söpöt ja naismaiset miehet ovatkin päässeet tässä maailmassa lisääntymään, niin onko kuitenkin ollut jonoa naisista? Onko kyseinen mieshenkilö ollut se todellinen johtaja? Jos vastakkain on miesmäinen mies ja naismainen mies, niin kyllä tuota miehekästä miestä arvostetaan aikas paljon enemmän, sekä miesten että naisten keskuudessa.

Ovat päässeet lisääntymään ehkä, mutta ei se tarkoita sitä, että vientiä on ollut yhtä paljon, kuin vaikka niillä alfauroksilla. Eli kun puhutte siitä, että huonompikin mies on joskus saanut itselleen naisystävän, niin itse tarkoitan sellaista miestä, joka pystyy valitsemaan parhaat päältä, on porukan halutuin ja kiinnostavin mies, jne. Huonompi mies ei ikinä kykene vastaavaan. Tuo kyseinen inttikaverini on juuri sellainen. Aina porukan halutuin mies, vaikka porukkaa olisi kuinka paljon. Pystyy jo pelkällä olemuksellaan saamaan huomiota. Ja kun avaa suunsa, niin se homma on aika paketoitu.

Itseäni kun ei kiinnosta, onko joku naismainen mies saanut itselleen kumppanin, vaan sitä, kuinka suosittu on ylipäätään naisten ja muidenkin ihmisten keskuudessa. Naismainen mies ei sellaiseen vain kykene, se on nähty joka kerta.

Eli vaikka olisi kuinka hyvä itseluottamus vain, niin se ei tarkoita, että olisi yhtään mikään alfauros. Monella on hyvä itseluottamus, mutta siltikään eivät kykene vastaavaan. Sen hyvän itseluottamuksen kanssa täytyy olla aika paljon muitakin ominaisuuksia. Onhan tuolla kaverillakin itseluottamusta paljonkin, mutta sen lisäksi kaikkia muitakin ominaisuuksia, ulkonäkö, fiksuus, varakkuus, miehisyys, jne. Vaikka se toki tärkeä asia onkin, niin sillä ei vielä pitkälle pötkitä.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
...itse tarkoitan sellaista miestä, joka pystyy valitsemaan parhaat päältä, on porukan halutuin ja kiinnostavin mies, jne. Huonompi mies ei ikinä kykene vastaavaan.

Tunnusta jo ne tosiasiat. Kertomasi mukaan et täytä noita kriteerejä ja et tule niitä koskaan saavuttamaankaan, joten miksi tuota jaksat vatvoa ja murehtia. Tai jos koet, että voit tuonne joskus päästä, niin ala tekemään töitä asian eteen ja lopeta vikinä.

Itseäni kun ei kiinnosta, onko joku naismainen mies saanut itselleen kumppanin, vaan sitä, kuinka suosittu on ylipäätään naisten ja muidenkin ihmisten keskuudessa. Naismainen mies ei sellaiseen vain kykene, se on nähty joka kerta.

Jos olet naismainen, niin sillehän et hirveästi voi. Ja kuten tuossakin toteat, niin kyse ei ole oikeasti naisasioista, vaan yleisestä suosittuudesta ja pidettävyydestä, joten usko jo muidenkin antamia vinkkejä - vaihda ketjua.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos tarkoitat mitä sanot, mitä en usko, niin tähän vastalause. Eihän niin kukaan (eli lähinnä Käyttäjänimetön) ole noin väittänytkään, kuten implisiittisesti annat ymmärtää. Sen sijaan Hännikäinen on kutakuinkin ainoa, joka on brändännyt pillunpuutteensa, ihan niin kuin nimimerkki HIFK on täällä tehnyt, tosin nimimerkki on tehnyt sen tuhoisasti, Hännikäinen tuloksellisesti.
***

Lähinnä viittasin tällä siihen, kun tuo HIFK taisi jossain mainita, että ei näe tarpeelliseksi alkaa hioa kirjallista ilmaisuaan eikä ainakaan mitään kirjaa kirjoittaa, koska siitä ei ole mitään hyötyä. Niin sitä vaan, että jos pelkästä pillun saannista puhutaan, niin kyllähän kirjoittaminen on lähes yhtä hyvä keino kuin rockin soittaminen. Ainakin jos kirjoittaa oikean tyyppistä matskua.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Itseäni kun ei kiinnosta, onko joku naismainen mies saanut itselleen kumppanin, vaan sitä, kuinka suosittu on ylipäätään naisten ja muidenkin ihmisten keskuudessa. Naismainen mies ei sellaiseen vain kykene, se on nähty joka kerta.

Kiinnostipa tai ei mutta puhut ihan höpöjä nyt tai sitten et tiedä mistä puhut - jommin kummin mutta puhut lööperiä. Siinä missä se alfauros, joita on vain pieni osa ihmisistä, myös naismainen mies voi olla suosittu ihmisten keskuudessa - nähty ties kuinka monasti. Se, että sinä et siihen usko, ei muuta sitä tosiasiaa, että todellisuus on sellainen jossa myös naismainen mies voi olla ja on suosittu. Se vaatii enemmän muita avuja mutta naismaisuus ei ole este suosituimmuudelle, eikä naismaisuus tarkoita, että on kerättävä ne seinäruusut, koska muuhun ei ole mahdollisuuksia...

Jos sinä et siihen kykene, on vika sinussa, se ei tarkoita, etteivätkö muut voisi siihen kyetä - usko pois huviksesi äläkä viitsi inista kuin pahainen kakara!

vlad.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Itseäni kun ei kiinnosta, onko joku naismainen mies saanut itselleen kumppanin, vaan sitä, kuinka suosittu on ylipäätään naisten ja muidenkin ihmisten keskuudessa. Naismainen mies ei sellaiseen vain kykene, se on nähty joka kerta.

Olin juuri tulossa muistuttamaan sinua siitä, miten huonoja vaihtoehtoja baarit ja netti on seuranhaussa, mikäli lähtökohdat sille ovat muutenkin huonot, edellämainituissa paikoissa kun tuo pinnallisuus tuppaa korostumaan aikalailla. No hyvä edes, että sait kakistettua näppäimistöltäsi, että ongelmasi ei käytännössä olekaan se, saatko ruotsinopettajan vai et, vaan harmistus siitä ettet ole sitä naisia helposti kaatavaa sankariainesta. Oikeassa elämässä sellaisia pöksynkostuttajia on ehkä muutama prosentti jos sitäkään, ja jopa sellaisia miehiä jotkut naiset pitävät epämiellyttävinä.

Mainitset muuten yhä uudestaan tuon, miten alfaurokset ovat fiksuja kuitenkaan määrittelemättä fiksuutta mitenkään, sitäkun on monenlaista ja fiksuus käsitetään monella eri tavalla. Tarkotiatko sulavaa käytöstä vai esim. sitä että on joku kävelevä tietosanakirja vai molempia?
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Kiinnostipa tai ei mutta puhut ihan höpöjä nyt tai sitten et tiedä mistä puhut - jommin kummin mutta puhut lööperiä. Siinä missä se alfauros, joita on vain pieni osa ihmisistä, myös naismainen mies voi olla suosittu ihmisten keskuudessa - nähty ties kuinka monasti. Se, että sinä et siihen usko, ei muuta sitä tosiasiaa, että todellisuus on sellainen jossa myös naismainen mies voi olla ja on suosittu. Se vaatii enemmän muita avuja mutta naismaisuus ei ole este suosituimmuudelle, eikä naismaisuus tarkoita, että on kerättävä ne seinäruusut, koska muuhun ei ole mahdollisuuksia...

Siis tarkoitin sellaista ihan mitä tahansa porukkaa, jossa naiset ovat nimenomaan kiinnostuneita siitä alfasta. Eli henkilö joka on omalla olemuksellaan ja esimerkillään ansainnut paikan porukan johtajana ja josta muutkin miehet voivat ottaa mallia. Silloin on vain sen alfan oltava miehekäs ja miehinen mies.

Naismainen mies voi olla toki suosittu joissain porukoissa tai tilaisuuksissa, mutta alfaksi siitä ei vain ole, koska siihen tarvitaan sitä miehisyyttä. Naismainen mies ei ikinä pääse valitsemaan parhaita naisia päältä. Alfa taas on henkilö, josta naiset kiinnostuvat heti. Esim. tuo armeijakaverini, joka pystyy näyttämään esimerkkiä muillekin miehille ja naiset kiinnostuvat tästä jo ennen kuin mies edes avaa suunsa. On se porukka sitten mikä tahansa. Naiset ovat kiinnostuneita tämän ulkonäöstä, fiksuudesta, olemuksesta, karismasta, miehisyydestä, jne.

Naismainen mies viehättää sitten taas ehkä tietyn tyyppisiä naisia, jne. eikä välttämättä kykene olemaan lainkaan niin uskottava muidenkaan miesten silmissä. Alfauros taas, niin kuin sanoin, viehättää erittäin suurta osaa naisista, ja saa aina muiden miesten kunnioituksen.

Eli painivat kyllä aika eri sarjoissa.

En pelkästään ravintoloista etsi mitään, vaan olen käynyt ja käyn mm. urheilutapahtumissa, kirjastossa, lenkkeilemässä, opiskelemassa, erilaisissa työpaikoissa, teattereissa, lomailukeskuksissa, jne. mutta pointti onkin se, että kuitenkin kaikki ovat yhtä lailla henkilöitä. Se pinnallisuus ei kuitenkaan ole se pointti, koska olen kirjastossa nähnyt samoja tyyppejä kuin ravintoloissa tai lenkkeilemässä. Se pinnallisuus ei kuitenkaan mitenkään korostu, koska samoja tyyppejä voi nähdä ihan missä tahansa.

Fiksuudella tarkoitan sitä, että kykenee esim. näyttämään esimerkkiä muille, omaa johtajankykyjä, eli kykenee tietämään, mitä porukka tekee seuraavaksi tai miten kannattaa menetellä, omaa omat aivot ja kykenee myöskin ajattelemaan niillä, kuten naiset yleensä tapaavat sanoa, jne. Omaa päättelykykyä, jne.

Ja vaikka niitä alfauroita, jotka saavat naisten housut märiksi, olisikin vain muutama prosentti, niin niitä kuitenkin on, enkä itse kuulu siihen joukkoon todellakaan. Ja vaikka kaikki naiset eivät sellaisista pitäisikään, niin eipä tuo haittaa mitenkään. Kun kuitenkin suurin osa kuuluu siihen ensin mainittuun.
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Naismainen mies voi olla toki suosittu joissain porukoissa tai tilaisuuksissa, mutta alfaksi siitä ei vain ole, koska siihen tarvitaan sitä miehisyyttä. Naismainen mies ei ikinä pääse valitsemaan parhaita naisia päältä. Alfa taas on henkilö, josta naiset kiinnostuvat heti.

...

Eli painivat kyllä aika eri sarjoissa.

Tyhmähän minä olen kun sinun kanssa jankkaan.

Sinulla on jokin fiksaatio siitä, että aina ja kaikkialla ne alfat pääsevät kuorimaan kerman päältä mutta todellisuudessa tilanne ei läheskään aina mene niin, vaan myös muin avuin varustetut miehet voivat olla haluttuja ja suosittuja, eikä tämä tarkoita sitä, että he ovat suosittuja - sinun mukaasi - b-luokan naisten keskuudessa. Ei todellakaan vaan he voivat olla - ja ovatkin - suosittuja kaikkien naisten keskuudessa, vai kuinka selität sen, että muusikot, kirjailijat, taiteilijat tms. voivat olla suosittuja ihmisten keskuudessa ja olla tismalleen samalla viivalla alfan kanssa? Korkeintaan rock tai metallihenkinen muusikko voi olemuksellaan olla lähellä alfaa mutta entäpä kirjailijat ja taiteilijat? Ei heidän joukosta löydy niin usein maskuliinisia alfoja mitä urheilijoiden joukosta mutta silti heille riittää vientiä.

Sinun on hyväksyttävä se tosiasia, että ulkoisille avuillesi et mahda mitään. Olet se mikä olet, jollet näytä alfalta, on sinun kehitettävä muita piirteitä ja puolia itsessäsi, jotta sinulla olisi saumoja. Mutta ennen kuin pystyt kehittämään niitä muita puolia, on sinun todella hyväksyttävä tosiasiat ja samalla saatava fiksaatiosi - jotka viittaavat jo mt-ongelmaan tai häiriöön - korjattua. Eli ota itseäsi niskasta kiinni, varaa aika terapeutille ja keskustele ongelmistasi. Heille maksetaan työstä - ei meille. Vai laitanko laskun tulemaan?

vlad.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
HIFK:lle: Sinun kannattaisi kyllä avartaa maailmaasi, sillä nuo sinun esittämäsi argumentit ovat kyllä täyttä sontaa.
Löytyykö näille sinun väittämillesi mitään muuta pohjaa kuin mutu-tuntuma?

Tunnut olevan lähes rakastunut omaan alemmuuden tilaasi etkä näköjään halua edes "parantua" tuosta. En tiedä enkä oikeastaan jaksa enää puuttua asiaan.

Millainen on mielestäsi miehinen mies? En halua kuulla mitään Samuli Edelmann-tyyppistä vastausta vaan ihan perusteellinen vastaus.
Kuinka monen tosimiehen kanssa olet ylipäätään keskustellut näiden vuosien aikana? Inttikaveria ei lasketa mukaan.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
No alfa kuitenkni kykenee siihen, että saa niitä kauniita ja fiksuja naisia. Niin se vain menee.

Eihän tuo armeijakaverini ole muusikko tai taiteilija, mutta esim. komeus, miehekkyys, fiksuus, varakkuus, miehisyys, aikuismaisuus, karisma, pituus, huumorintaju, jne. saavat ne naisten housut kastumaan. Kun ajattelee, niin nuo 9 asiaa kuuluvat niihin ominaisuuksiin, joita naiset aina peräänkuuluttavat. Ja jos yhdellä miehellä on ne kaikki, niin onko mikään ihme, että naiset ovat koko ajan kiinnostuneita? Riittää siis, että tulee vain paikalle, niin naisten kiinnostus herää heti, se on nähty monia ja useita kertoja. Se koko olemus ja ulkonäkö herättää niissä naisissa sen kiinnostuksen. Jo pelkästään se. Se koko olemus vain vetää naisia puoleensa, mitä tekee äärettömän harva mies.

Kun olen sen nähnyt niin monta kertaa ja muiltakin hänen kavereiltaan kuullut. Facebook-profiili täynnä toinen toistaan kauniimpia naisia. Koko palveluksen ajan oli esimerkkinä muille varusmiehille. Siitä vain näki kuka on oikeasti miehinen mies.

Eli ei tarvitse olla muusikko tai taiteilija, jotta tuo alfauros-meriitti on ansaittu.

Tuossa ruotsin opettajassakin on oikeastaan se, että jos minun kaltainen tyyppi kiinnostaa, niin voi vain kuvitella kuinka paljon kiinnostaisi tuo edellä mainittu. Siinä kun jää aina moni mies kakkoseksi. Jos naiset ylipäätään ovat enemmän kiinnostuneita tuosta ylläolevasta, niin se vain osoittaa, että parempaakin olisi tarjolla kuin minä. Eli ei lopulta hirveästi huvita yrittää mitään tuon naisen kanssa, kun parempaakin olisi tarjolla. En ikinä tule pääsemään sille tasolle, mille pitäisi. En ikinä kykene olemaan yhtä hyvä tai kiinnostava mies kuin mitä esim. tuo kaveri on.
 
Viimeksi muokattu:

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Minä kertoisin sinuna vaimollesi, että vaikka oletkin nyt sekaisin ja henkisesti epävakaa, niin ei kai viitsisi ihan kaikkea vetää pöntöstä alas. Vaimosi täytyy ymmärtää oma tilansa ja se, että ei sellaisessa tilassa tehdä tuollaisia ratkaisuja. Minusta vaikuttaa siltä, että vaimosi saattaa tarvita pikaista hoitoa ja paikkaa, jossa rauhoittua. Sinuna en olisi lainkaan huolissani avioliitosta, vaan vaimosi tilasta. Yön yli nukkuminenkin auttaa usein yllättävän paljon, mutta se ei poista akuutin hoidon tarvetta.

Tästä asiasta puhuimme tänään paljon. Kyllä vaimoni ymmärtää, että hänen tilansa on huono. Samalla hän kuitenkin pitkälti kieltää sen, että se vaikuttaisi avioliittomme tilaan, ja pitää vaikeuksiemme syinä aivan muita asioita. Tämä saattaa tuntua ja varmasti tuntuukin monien mielestä hölmöltä, ja sitä se osin onkin, mutta mielenterveysongelmissa tilanne on usein juuri sellainen. Tietysti ongelmia suhteessamme on muissakin asioissa kuin vaimoni mielenterveydessä, mutta uskon edelleen siihen, että juuri hänen henkinen tilansa on laukaissut tämän akuutin kriisin.

Yksi tänään tapahtunut positiivinen seikka oli se, että vaimoni lupautui lähtemään kanssani pariterapiaan ainakin kokeilemaan. Sitä häneltä pyysin ja jopa melko painokkaasti vaadin. Sanoin, että sen verran hänen pitää kaikesta huolimatta olla valmis tekemään, ja hän myönsikin, että se on aivan kohtuullinen vaatimus. Sanoin myös, että jos hän yrittämisen jälkeenkin tuntee täysin pakottavaa halua lähteä, en halua enkä voikaan siinä häntä estää, mutta että hänelläkin on velvollisuus edes antaa mahdollisuus sellaisen avun vastaanottamiselle, josta saattaisi olla hyötyä. Varsinaiseen mielenterveysongelmaansa eli masennukseen hän saa jo psykiatrista apua. On tosin hyvin todennäköistä, että avun tarve silläkin alueella kasvaa nyt entisestään.

Tunnen edelleenkin olevani täysin sekaisin, mutta edes pieni pilkahdus jostakin paremmasta tai edes asioiden paranemisen mahdollisuudesta tuli näin esiin. Jotain sekin jo on. Ainakin pystyn lohduttautumaan ajatuksella, ettei mua sentään ihan tiskirättinä viskattu pois.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
HIFK, voisitko nyt oikeasti hakea apua jostain?

Ei, en tarkoita ammattiapua, koska luultavasti terapeutillakin menisi hermot tuohon kitinään. Ehdotankin, että otat yhteyttä nimimerkki scholliin. Mikäli olen ymmärtänyt oikein, niin olette molemmat heiveröisiä, arviolta n. 160 senttimetriä pitkiä miehiä, ettekä kumpikaan ole koskaan saanut naista. Scholl kuitenkin luottaa itseensä kuin vuoreen ja pitää itseään Miehenä, joten häneltä saattaisit saada hyviä neuvoja itsetunnon kohotukseen ja siihen, kuinka teidän kaltaisenne hiiret voivat myös pärjätä tässä maailmassa. Olisihan se nyt hienoa mennä baariin ja kuvitella olevansa koko planeetan kovin panomies ja olettaa, että paikan kaikki naiset haluavat juuri sinua.

Sut on nähty jo.

Viestin tarkoitus ei ole loukata ketään.
 
Viimeksi muokattu:

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
...Sinulla on jokin fiksaatio siitä, että aina ja kaikkialla ne alfat pääsevät kuorimaan kerman päältä mutta todellisuudessa tilanne ei läheskään aina mene niin, vaan myös muin avuin varustetut miehet voivat olla haluttuja ja suosittuja, eikä tämä tarkoita sitä, että he ovat suosittuja - sinun mukaasi - b-luokan naisten keskuudessa...

Nimimerkki HIFK:iä en viitsi enää ruokkia, mutta noin yleisesti ottaen - kun tätä palstaa lukee myös muut nuoret miehenalut - totean, että Vlad on tässä asian ytimessä... Ei 'alfa-uroksen' (naurattaa koko sana...) elämä todellakaan ole tuollaista kerman kuorintaa, mitä tämä meidän ikioma palstatrolli antaa ymmärtää. Ei todellakaan, eikä varsinkaan nykypäivänä ja nykyajassa.

Meidän koti-trollin määritelmien mukaan allekirjoittanut on 'alfa-uros', mutta niin vain olen löytänyt itseni (silloin aikanaan, kun vielä aktiivinen olin sillä sektorilla..) useita kertoja tilanteesta, jossa kiinnostavalta pitämältäni naiselta ei tullut kovinkaan erikoista vastakaikua, tai ainakin tsempata (lue; vongata) sai aivan helvetisti.

Ja katsokaas nykypäivän mainosten miehiä, eli tämän ajan miesihanteita! Heiveröisä ja enemmän tai vähemmän homppelimaisia; se on päivän sana tavoitellulle miehelle. Pitäisi olla silleen sopivasti androgyyni, tai ainakin bi, ollakseen (monien nuorten ja kauniiden) naisten silmissä halutuinta a-luokkaa.

Eihän tällaisella 'vanhanaikaisella' tavalla miehiset miehet löydä enää vaatekaupasta ostettavaakaan, kun kaikki vaatteet on tehty nykyajan miesmalli-ihanteen (170cm, 60kg, ei lihaksia... ja mielellään sairaalloisen kalpea (vaikkakaan kalpeudella ei olekaan juurikaan tekemistä vaatteiden oston kanssa, mutta noin yleisesti...) mukaan.

Tottakai minulla tai kaltaisillani miehilläkin vientiä vielä on/oli(si), en sitä kiellä, mutta ei asia todellakaan ole noin yksioikoinen, mitä nimimerkki HIFK omassa harhaisessa todellisuudessaan kuvittelee. Ja ihan sama se on toisinkin päin... Monien miesten naisihanteena on mallin mittaiset, näyttävät, jättidaisareilla varustetut naaraat. Vaikka toki itsekin havaitsen em. kaltaisen kauniin naisen eksistenssin ja pystyn silmää räpäyttämättä tunnustamaan kyseisenkaltaisten kaunotarten 'avut', niin silti itseäni on aina viehättäneet paljon enemmän pienet ja sirot (mutta silti naiselliset) naiset. Eikä se tee edelleenkään näistä 'mallinmittaisista kaunottarista rumia, ei todellakaan! Makuja vaan on monia!
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Asia voi toki olla noinkin, mutta siitä huolimatta tuo kertomani kaveri on vain sellainen kuin kuvailin. Eli naiset kiinnostuvat hänestä heti. Ja se on se olennainen asia.

Toinen olennainen asia on se, etten ole lähelläkään vastaavaa. Enkä koskaan tule olemaankaan, niitä ominaisuuksia ei vain enää saa. Toiset saavat syntyä tuollaisiksi.

Omalla itselläni on vain todella kova kateus. Miksi oikeastaan edes haluaisin ketään naista, kun en kerran voi olla niin hyvä kuin haluan? Jos kyseiselle naiselle on paljon parempiakin vaihtoehtoja kuin minä, niin miksi hänen pitäisi olla minun kanssani?

Toinen hurmaa naisia jo pelkällä läsnäolollaan, toiset eivät tee sitä ikinä missään muodossa. Vaikka kuinka saisin itseluottamusta tai oppisin muka arvostamaan itseäni, ei vielä päästä lähellekkään tuollaista mieshenkilöä. Tarvitaan paljon, paljon, paljon muutakin.

Komeus, varakkuus, fiksuus, pituus, aikuismaisuus, karisma, miehisyys, huumorintaju, jne. Kun tuollakin miehellä ovat nuokin kaikki ominaisuudet, joista naiset pitävät, niin hänestä ollaan heti kiinnostuneita, koska tuollaiset miehet ovat todella, todella harvassa.

Itseluottamus on todella tärkeä asia, mutta ei auta läheskään yksinään, että pääsisi samalle tasolle.

Olen vain sen verran kateellinen, ja voin sen myöntääkkin, koska en ikinä tule pääsemään sille samalle tasolle. En ikinä tule pääsemään yhtä hyväksi mieheksi kuin kyseinen kaveri on. Vaikka tekisin mitä tahansa, niin aina jäisi vaikka kuinka ja paljon puuttumaan.

Harva kaveri saa naiset kiinnostumaan jo pelkällä läsnäolollaan. Harva kaveri saa naisten housut märiksi noin usein ja paljon. Siihen tarvitaan toki itseluottamusta, mutta myös niiiiiiiiin paljon muita asioita. Joten eipä kiinnosta, onko minulle sitä itseluottamusta vai ei, kun ne muut asiat jäävät puuttumaan. Vaikka minulla olisikin itseluottamusta, niin en siltikään hurmaisi naisia jo pelkästään sillä että tulen paikalle. Tarvitaan sen lisäksi karismaa eli luontaista vetovoimaa, miehistä ulkonäköä, jne. Niitä kun ei enää tässä vaiheessa voi enää saada. Karisma tulee syntymän mukana, jos tuuri käy. Miehinen ulkonäkö taas riippuu geeneistä, toisilla on miehisemmät kuin toisilla.

Olen vain äärettömän kateellinen siitä, että hän voi olla tuollainen, mutta minä en. En ikinä voi olla kenellekkään naiselle yhtä hyvä kuin hän on. En ikinä voi olla yhtä laatumies kuin hän on kenellekkään. Miksi lopulta siis yrittäisinkään ketään ruotsin opettajaa, kun hänelle on olemassa parempiakin seksikumppaneita tai seurustelukumppaneita kuin mitä itse tulen ikinä olemaan?

Hän osaa olla naiselle todella huomaavainen, tämä on kuultu moneen kertaan ja hänellä on myöskin lapsi. Osaa olla lasten kanssa tekemisissä, jaksaa leikkiä näiden kanssa, hoitaa tätä, jne. Voiko kukaan nainen toivoa enempää? Ei hypi kukasta kukkaan, silloin kun seurustelee, eli siitäkään ei ole pelkoa.

Voisin ehkä opetella nuo asiat itsekkin, naiseani varten, mutta kuten jo aiemmin todettua, niin silloinkin jää vaikka kuinka ja paljon puuttumaan. Hänkin tekee noin, mutta omaa vielä reilu 10 muutakin sellaista ominaisuutta, joista naiset pitävät ja pitävät arvossa.

Tuossa jää todella moni mies kakkoseksi.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
itku itku, vali vali ja nyyh nyyh...

Miksi lopulta siis yrittäisinkään ketään ruotsin opettajaa, kun hänelle on olemassa parempiakin seksikumppaneita tai seurustelukumppaneita kuin mitä itse tulen ikinä olemaan?

Et miksikään, siksipä sinun kannattaakin unohtaa naiset (ja ehkä myös muut ihmiset) kokonaan ja ryhtyä (erakko)munkiksi ja muuttaa asumaan luolaan tai luostariin tms.

Äh, olin jo päättänyt, etten enää ruoki tätä peikkoa, mutta vielä sorruin siihen. Muilta jo toivon enemmän suoraselkäisyyttä kuin itseltäni - älä ruoki trollia enää!
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ole millään muotoa alfa. Joidenkin mukaan olen hieman naismainenkin. Ihan riittävästi sitä piirakkaa kuitenkin on itselle tarjoutunut. Hieman joutuu työtä tekemään sen eteen, mutta ei liikaa kuitenkaan. Kauniitakin naisia on kaatunut. Ei välttämättä niitä baareissa pyöriviä "asenne-naisia", mistä nimimerkki HIFK unelmoi, mutta kauniita naisia jokatapauksessa.

Yhtään en ole kateellinen alfa-uroksille, vaan päinvastoin olen erittäin tyytyväinen itseeni. Naiset huomaavat kun on sinut itsensä kanssa, olkoot minkälainen tahansa.
 

Nick Neim

Jäsen
Eihän tuo armeijakaverini ole muusikko tai taiteilija, mutta esim. komeus, miehekkyys, fiksuus, varakkuus, miehisyys, aikuismaisuus, karisma, pituus, huumorintaju, jne. saavat ne naisten housut kastumaan....

...En ikinä kykene olemaan yhtä hyvä tai kiinnostava mies kuin mitä esim. tuo kaveri on.

Selvää pässinlihaa. Olet kiinnostunut siitä inttikaveristasi, toisin sanoen olet homoseksuaali. Niin kiinnostuneen oloinen tuosta kaveristasi olet. Tee ihmeessä aloitetta. Tai hetkinen, entä jos hänkin on kiinnostunut pelkästää alfffauroksista?

Muistaakseni täällä oli Miesasiat -ketjukin, joten suosittelen siirtymään sinne. Jollei inttikaverisi satu olemaan nainen, mitä kuvauksesi perusteella vahvasti epäilen. Täällä on joskus oikeitakin ongelmia ja niitä olisi huomattavasti mukavampi lukea, jos joka toinen viestisi tässä ketjussa ei olisi kiloa paskaa vastaavaa tavaraa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Täällä on joskus oikeitakin ongelmia ja niitä olisi huomattavasti mukavampi lukea, jos joka toinen viestisi tässä ketjussa ei olisi kiloa paskaa vastaavaa tavaraa.

Kai ymmärrät, että tuo jatkuu tasan niin kauan kuin hölmöt täällä hänelle vastailevat? Kukaan ei kauaa enempää jaksa pitää monologia yksinään.

Voimia kaikille niille, joilla ihan oikeasti on tai olisi asiaa tähän ketjuun.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Painajainen eikun pahenee. Exä biletti koko kesän, heilui mm. Tuskassa korseteissa. Vietti lomallaan kokonaisen yhden päivän tyttärensä kanssa. Olen pitkään yrittänyt keskustella ja sopia huoltajuusasioista hänen kanssaan mutta mitään sopimisen halua ei ole ollut - pelkkää haistattelua. No viikko sitten tuli soitto ja sanoi, että voidaan sopia asiat. Pyysin hänet tänne. Siinä tuo sitten pudotti pommin. Oli 4 päivää sitten tavannut uuden miehen jonka kanssa olivat viettäneet tuon ajan intensiivisesti. Kertoi kaiken jopa oman poikansa kuullen. Kyseessä häntä 6 vuotta vanhempi erittäin rikas mies jolla muutama firma, talo merenrannalla ja Ranskassa. Harrastaa purjeliitolentoilua sekä kuumailmapalloilua. Töitä ei tartte tehdä, kun firmat pyörii ilman häntäkin. Olen tämän tyypin tiedot tarkistanut ja kaikki tuo pitää paikkansa. Exä oli jo esitelty hänen aikuisille lapsilleen, käyty lennättämässä, mökkeilemässä ym. Kaiken tuo idiootti kertoi täällä kuin omalle isälleen. Menin shokkiin ja suurin piirtein onnittelin häntä. Seuraavana päivänä sain hirveät raivarit. Poika, joka oli kuullut nuo jutut, soitti ja haukkui äitinsä niin että välit katki, otti pois FB:stä perheyhteydet ym.

Tässä sitä on nyt viikon ajan keräilty ajatuksia kasaan - synkkää on. En käsitä miten ihminen voi 19 vuoden jälkeen hypätä parissa viikossa uuteen suhteeseen. Tukeutui ensimmäiseen mieheen asumatta hetkeäkään yksin. Mitä tuo mies ajattelee naisesta joka on juuri eronnut ja jättänyt lapset isälle? Viettävät koko ajan aikaa yhdessä - asuvat toistensa luona. Minä siis jäin lasten kanssa. Exällä ei mitään velvoitteita. Viikonloppuna oli käyttänyt tyttöä shoppailemassa viimeisen päälle ja kertonut hänellekin tästä miehestä, sen lapsista, taloista jne. Pahinta on, että vaikka miten yrittäisin päästä hänestä mielessäni eroon, joudun lasten kautta kuulemaan siitä touhusta. Exä kun ei pidä mitään sisällään.

Tää touhu alkaa menemään jo Kummeli-linjalle. Itsetuntoni on täysin nollassa, en pysty keskittymään mihinkään - tämän pahempaa nöyryytystä ei voi olla. Pelottaa, ahdistaa, vituttaa, itkettää. Tuntuu kuin rinnassa olisi 10kg:n lyijypaino ja sydämessä 6 tuuman rautanaula.
Kärsimys jatkuu ja vaan pahenee.
Meillä on tällä viikolla aika lastenvalvojalle. Tilanne ollut elokuun ajan sellainen, että lapset eivät ole hänen luonaan juurikaan käynyt. Tyttö muutaman kerran, poika ei kertaakaan. Ja exä syyttää mua manipuloinnnista. Sitten kun tähän sotketaan vielä kummankin sukulaisia mukaan niin täysi sotahan tässä on ollut. Toissa viikonloppuna satuttiin samaan ravintolaan jossa sitten alun molemminpuolisen vittuilun jälkeen haukuin hänet pystyyn ja jonka hän hetken päästä kuittasi imuttelemalla kielareita jonkun kreikkalaisen kanssa baaritiskillä. Sanottakoon vielä, että kyseessä ei ollut se hänen uusi miehensä joka on toisessa maassa lentämässä kilpailumatkalla.

Toissapäivänä satuin näkemään hänet taas. Oli kantamassa ruokaa meille kotiin lapsille. Halusi sillä verukkeella tulla käymään, kun lapset ei käy hänen luonaan. Hetken aikaa siinä juteltiin ja sanoin sitten, että voi tulla meillä käymään ja tapasi lapsetkin. Tein tämän siis ihan lasten takia. Juteltiin neljä tuntia. Saatiin huoltajuusasiat alustavasti sovittua, joka olikin sitten se ainoa hyvä asia. Sanoin hänelle useaan kertaan etten halua tietää hänen uudesta elämästään mitään, mutta eihän tuo osannut olla hiljaa - pakko oli mainostaa kuinka hyvin menee. Hän lähtee nyt viikoksi miehen luo Ranskaan. Ovat muuttamassa yhteen ja mikä pahinta mahdollisesti exän luo tänne samalle paikkakunnalle, exä on jäämässä vuorotteluvapaalle ja lisäksi mainitsi hymyssä suin, että jotain muutakin voi vielä tapahtua. Tämän tulkitsin joko tulevina häinä tai lapsen hankkimisella.

Ei varmaan tartte mainita miltä tuntuu. Tästä on vaikea enää järjissä selvitä. Ehkä olisi parempi kun sekoaisi kunnolla. Mikään ei tunnu miltään, mikään ei kiinnosta, mikään ei täytä. Töitä ei pysty tekemään. Makasin viime yönä 14 tuntia sängyssä.
Olen muutenkin harkinnut muuttamista täältä pois ja, jos todella tänne muuttavat, nostan kädet pystyyn ja lähden. Lapsillehan se on ikävää, mutta saavat sitten valita lähtevätkö mukaani vai jäävätkö äidille. Olen niin masentunut ja toivoton tulevaisuuden suhteen, että parempi jos jäävät äidilleen edellyttäen että tämä haluaa heidät ottaa.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Se koko olemus ja ulkonäkö herättää niissä naisissa sen kiinnostuksen. Jo pelkästään se. Se koko olemus vain vetää naisia puoleensa, mitä tekee äärettömän harva mies.
Niin. Ja äärettömän harva mies myöskään tekee kolmea maalia Schalken verkkoon. Sinä et liene kummassakaan korissa, mutta koita nyt jo tajuta, että ei ole moni muukaan, kuten juuri itse sanoit.

Miksi kuvittelet itsestäsi sellaista, johon sinulla ei ole mahdollisuuksia? Voit kelata tätä samaa nauhaa hamaan tappiin asti ja huomata viisikymppisenä erakkona, että eipä sitä naista tullut. Tai vaihtoehtoisesti voit ottaa itseäsi niskasta kiinni, korostaa parhaita puoliasi ja nauttia elämästä. Ei se sen vaikeampaa ole. Kyllä ne naiset siinä matkan varrella tarttuvat onkeesi ja saat valittua sen itsellesi sopivan.

Tämä jankutus vaan alkaa riittää, kun täällä olisi muilla näitä oikeitakin naisasioita.
 

Kaarle6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Eisbären Berlin
Nyt kysellään palstaveljiltä vähän mielipiteitä ns. Bro coden suhteen.

Eilen sattui sellainen tapahtuma, että oltiin kaveriporukalla baarissa. Siinä oli sitten yks gimma joka kuuluu kans tähän kaveriporukkaan, jota tämä mun kaveri koitti lämppäillä. Sovittiin kaverin kanssa, että ok, senkus koitat, mä jorailen ton toisen kanssa. Muutaman tunnin päästä tämä gimma tulee tanssimaan mun kanssa ja aikamme siinä heiluttiin niin hän teki aloitteen ja halusi suudella. Jonkun vartin suutelun jälkeen tämä kaveri, joka koitti pokaa gimmaa, tulee väliin ja sitten alkaakin sirkus.

Mä ymmärrän tehneeni väärin, jos olisin itse koittanut pokata ja tehdä aloitteen, mutta sitä en tehnyt. Myös siinä torikokouksesa saatiin se selville, että gimma oli kiinnostunut minusta, eikä hänestä. Vaikka tämä mun kaveri nyt näin väittää, että heillä olisi ollut jo jotain... Ei tässä nyt ihan kaikkea taustatietoja ole, mutta osapuilleen se meni näin.

Olenko mä ihan syntinen paska?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös