Naisasiat

  • 7 520 198
  • 26 580

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Luulen, että kiksauttamalla ruotsinopettajaa voit korkeintaan saada tilapäistä helpotusta.
Puhumattakaan, että se ei ole välttämättä unelmien täyttymys. Kokemus ei ole välttämättä juuri sellainen kuin etukäteen kuvittelee ja toivoo, eikä sitä voi pelkän ulkoisen viehätysvoiman perusteella varmasti tietää.

Voi myös olla, että olo kokemuksen jälkeen ei ole yhtään sen eheämpi tai parempi. Sisältöä elämään ei ole tullut ratkaisevasti, koska ei se kadonnut tai kehittymätön itsetunto varmastikaan yhden panon myötä löydy.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Sen sijaan jos joku muka on oikeasti niin vaatimaton, niin on välittömän psykoterapian tarpeessa.

Onhan niitä asioita joissa olen hyvä, joidenkin mielestä jopa erinomainen, mutta ketjun aihe, naisasiat, ei kuulu niihin. Naisasiat olen onnistunut aina perseilemään jollain kummallisella tavalla. Mutta ei se elämä siihen kaadu!

vlad.
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Puhumattakaan, että se ei ole välttämättä unelmien täyttymys. Kokemus ei ole välttämättä juuri sellainen kuin etukäteen kuvittelee ja toivoo, eikä sitä voi pelkän ulkoisen viehätysvoiman perusteella varmasti tietää.

Voi myös olla, että olo kokemuksen jälkeen ei ole yhtään sen eheämpi tai parempi. Sisältöä elämään ei ole tullut ratkaisevasti, koska ei se kadonnut tai kehittymätön itsetunto varmastikaan yhden panon myötä löydy.

Mutta tähän se HIFK vastaa, että pitäisi olla niin alfauros, että saisi panna joka päivä erilaisia kauniita naisia, eikä tyytyä yhteen kertaan ruotsinopen kanssa. Eli HIFK jättäisi varmaan kauniin naisen panemisen muutenkin väliin tietäen, ettei ole niin alfauros, että pääsisi varmuudella seuraavanakin päivänä panemaan jotain toista viehättävää neitoa.

Turha jätkä, joka ei tajua että päässä on vikaa, jos kokee itsensä epäonnistuneeksi, koska ei ole 100 sotilaan johtaja ja ei saa pillua joka päivä. En saa minäkään ja sinkkuna mennään. Lisäksi kasvatusalalla töissä. Eli olen täydellinen luuseri, mutta samapa tuo minulle on. Eiköhän sitä jollekin kelpaa jossain vaiheessa, turha siitä on mitään stressiä tai elämäntehtävää itselleen ottaa.
 
Viimeksi muokattu:

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Puhumattakaan, että se ei ole välttämättä unelmien täyttymys. Kokemus ei ole välttämättä juuri sellainen kuin etukäteen kuvittelee ja toivoo, eikä sitä voi pelkän ulkoisen viehätysvoiman perusteella varmasti tietää.

Voi myös olla, että olo kokemuksen jälkeen ei ole yhtään sen eheämpi tai parempi. Sisältöä elämään ei ole tullut ratkaisevasti, koska ei se kadonnut tai kehittymätön itsetunto varmastikaan yhden panon myötä löydy.

Eihän tuota tietenkään voi ennakolta tietää, mutta jos itseä kiinnostaa, niin miksi ei sitten voisi kokeilla? Varsinkin jos toinen on ihan samaa mieltä, niin mielestäni pitäisi antaa palaa vaan.

Kyllä tuossa naisessa on mielestäni paljon muutakin kuin ulkoista vetovoimaa. On kova puhumaan ja hänen kanssaan voi puhua melkein mistä vain, ainakin tähän asti. Voi tietysti olla, että kuka tahansa käy, ketä hänen kanssaan vain jaksaa olla.

Huumorintajua löytyy ja fiksuuttakin aika paljon. Hyvä sosiaalinen asema ja aikuinen nainen. Tuossa on jo aika paljon, paljon enemmänkin kuin mitä itse haluaisin.

Ongelmana on vain tuo, että miten asiaa sitten kannattaisi lähestyä? Kun en kuitenkaan varma voi olla tuosta, että olisi kiinnostunut. Äkkiä vain pilaa nuo nykyisetkin välit todella tehokkaasti.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Yksi tärkeä asia on rakastaa itseään. Se on käytännössä sama kuin hyväksyä itsensä 'warts and all' :) Asian korostamiseksi käytän kuitenkin tuota vahvaa tunnesanaa.

Metukka ja Puscutraktori - teille se on erityisen tärkeää. Elämässä tapahtuu paljon sellaista, mitä ei ole ’tilannut itselleen’, sille ei vaan mahda mitään. Voitte auttaa itseänne ja lapsianne pitämällä itsestänne mahdollisimman hyvää huolta, ja vaikka juuri nyt ajatus itsensä rakastamisesta tuntuisi vieraalta, siihen kannattaa pyrkiä.

Jos valinta puolison ja lasten hyvinvoinnin välillä pitää tehdä, toivoisin että valitsette lapset. Ja lapsia voi auttaa ainoastaan siinä tapauksessa, että on itse turvallisen ja terveellisen itsekäs vanhempi. (Nk. ’happinaamariteoria’ – lentokoneessakin sanotaan, että naamari pitää laittaa ensin itselle, sitten vasta lapsille tai muille läheisille). Toivon teille rohkeutta käyttää kaikki mahdollisuudet avun saamiseksi itsellenne!


Viisaita sanoja tant gredulinilta. Tuntuu vain niin vaikealta rakastaa itseään, kun ei enää tunne itseään rakastetuksi. Itsensä hyväksyminen ehkä onnistuu helpommin, ja siihen pyrin koko ajan, mutta rakastaminen...

Kävin tänään lääkärissä juttelemassa asioista, ja kokemus oli kieltämättä hyvä. Monia noita samoja asioita kävimme läpi, joista puhut. Tuntui hyvältä, kun lääkäri sanoi osapuilleen: "Olet ainakin yrittänyt enemmän kuin oikeastaan voisi vaatia. Moni ei olisi pystynyt lähellekään samaan, koska usein se vaatii lähes kohtuuttomia"

Ei vointini nyt paljon paremmalta tunnu, mutta sain sentään rauhoittavia, että saisin nukutuksi vähän paremmin. Jokaisena päivänä päivänä käyn läpi tunneskaalan neutraalista täysin epätoivoiseen. Positiivisia tunteita en tunne lainkaan. Tai tunnen tietysti koko ajan edelleen rakkautta, kuten jo aikaisemmin sanoin, mutta siihen sekoittuu myös paljon muuta: surua, vihaa, halveksuntaa, epätoivoa, epäuskoa... kaikkea sellaista, jota en olisi koskaan voinut uskoa rakkauden yhteydessä tuntevani.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On myös mahdollista, että puolisosi rakastaa sinua niin paljon, että haluaa sinulle ja lapsille parempaa kuin mitä hän kokee voivansa antaa. Ehkä hänen kaikki voimansa menevät nyt sairauden kanssa kamppailuun ja hän kuvittelee säästävänsä teitä (ja samalla itseään) murehtimiselta?

Joka tapauksessa voimia vaikeaan tilanteeseesi! Ja ole varovainen rauhoittavien kanssa :)
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mitä voi odottaa, kun sanoo tyttöystävälleen, että ollaan liian erilaisia? Onko vahinko jo tapahtunut?

Jos käytit sanaa liian niin eikö tuo ole aika selvää, että tämä nainen ei ole sitä mitä haluat? Eli kyseessä ei ole vahinko vaan ihan tosia-asian myöntäminen. Eri asia sitten jos et tarkoittanut mitä sanoit niin silloin voit ainoastaan yrittää perua puheesi ja keksiä jonkun hyvän tekosyyn miksi sanoit niin. Nainen varmaankin tuon ymmärsi juuri kuten edellä kuvailin, eli hän ei ole sitä mitä sinä haluat.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En ole koskaan käsittänyt tätä ajattelutapaa. "Tota Irmaahan mä oikeasti, mutta tyydytään nyt suhun, kun irtoaa." (Kunnian)himotonta jengiä.

En minä ainakaan pystyisi leikkimään parisuhdetta päivääkään minkään harjoittelukappaleen kanssa. Ihmiset on tietysti erilaisia, piis jou.
Tätä ketjua trollaava jamppa taitaa puhua pääasiassa ulkoisista puitteista, jotka merkkaavat loppujen lopuksi todella vähän kokonaisuudessa. Ulkonäköön ihastutaan ja se on tottakai tärkeä juttu, mutta ehkä nuorien poikien kannattaisi yrittää nähdä nyt vähän pintaa syvemmälle.
---

Hupaisaa, että macnevis näytti nyt ottaneen penaltia, mutta ilmeisesti hifki saa temmeltää täällä miten haluaa. Macneviksen tilalla olisi voinut olla aika moni muukin, josten solidaarisia eleitä ja ilmeitä tähän loppuun. Näin. Ja näin.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Hupaisaa, että macnevis näytti nyt ottaneen penaltia, mutta ilmeisesti hifki saa temmeltää täällä miten haluaa. Macneviksen tilalla olisi voinut olla aika moni muukin, josten solidaarisia eleitä ja ilmeitä tähän loppuun. Näin. Ja näin.

Hupaisaa sekin, että mulle ei aikanaan tullu mitään kun haistatin paskat kyseiselle nimimerkille ja suosittelin muistaakseni myös painumaan vittuun tältä palstalta. Siitäkin taitaa jo olla pari kuukautta aikaa ja sama paska meno jatkuu kyseiseltä nimimerkiltä. Ei vaan voi ymmärtää. Ehkä The Inttikaveri on kaikkien moderaattoreiden isä ja äiti?
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Tällasta..

Kyselin taas sitä treffihommaa siltä likalta silleen, että kerkeäisikö se maanantaina lähtemään mun kanssa kahville, mutta sillä oli kuulemma taas töitä. Sen jälkeen sanoin, että no mikä päivä sille sopisi, kun mulla olisi tällä hetkellä aikaa myös aamuisin. Se sanoi sitten, että "ens viikolla voi olla aika vaikeeta kun on töitä niin paljon, mutta pitää katella sen jälkeen". Just. Kuinkahan pitkää päivää mahtaa neiti oikein töitä tehdä, jos ei kerran kerkeä lenkille/kahville lähtemään ollenkaan.

Silti se kumminkin tekstailee ja juttelee mun kanssa facebookissa aivan kokoajan ja sanoi olevansa kiinnostunut oikeasti, mutta en kyllä itse jaksa koko aikaa tässä odotellakaan. Perkele. Oon aivan varma, että tää on vaan jotain sen typerää peliä heti alkuun, missä mun pitäisi osoittaa sille, että haluan tehdä töitä sen eteen ennen kuin se alkaa millekään.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
missä mun pitäisi osoittaa sille, että haluan tehdä töitä sen eteen ennen kuin se alkaa millekään.

Ei missään kohtaa. Lopeta nyt jo tuo naurettava itkeminen. Jossain kohtaa pitäisi tajuta, että tuollainen käytön on vain mannaa noille pelaaville tyttösille.

Kerrot nyt vaan kylmän rauhallisesti, että sulla on aikaa maanantaina klo 10. Jos ei käy, niin kylmä hiljaisuus FB:ssa ja tekstareilla. Luultavasti tällä jutulla saat kasan paskaa niskaasi, mutta tiedät myös, ettei sitä Pirkkoa ikina edes kiinnostanut.

Ei sitä samaa virhettä kannata toistaa montaa kertaa. Usko jo.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Ei missään kohtaa. Lopeta nyt jo tuo naurettava itkeminen. Jossain kohtaa pitäisi tajuta, että tuollainen käytön on vain mannaa noille pelaaville tyttösille.

Kerrot nyt vaan kylmän rauhallisesti, että sulla on aikaa maanantaina klo 10. Jos ei käy, niin kylmä hiljaisuus FB:ssa ja tekstareilla. Luultavasti tällä jutulla saat kasan paskaa niskaasi, mutta tiedät myös, ettei sitä Pirkkoa ikina edes kiinnostanut.

Ei sitä samaa virhettä kannata toistaa montaa kertaa. Usko jo.
Niin siis, kuten todettua aiemmin, en ole jäämässä todellakaan roikkumaan tähän hommaan enää, kun se kerran nimenomaan näyttää olevan tuota pelailua. Kun se ei kerran halua tavata, niin se ei sitten halua. Kyselköön sitten itse, jos sitä aikaa yhtäkkiä jostain kummasta löytyy.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Nyt sitten pamahti lopullinen niitti. Vaimo ilmoitti haluavansa asumuseroon mahdollisimman nopeasti. Täysin epätodellinen olo... Kaikki tapahtuu niin nopeasti. En pysty käsittelemään koko asiaa. Vielä tänään päivällä vain mietin, miten voisin vaimoani auttaa. Nyt olen itse todellisen avun tarpeessa. En pysty ajattelemaan. En pysty itkemään. Luulen vain koko ajan, että tämä on jotain pahaa unta, josta kohta herään. Pelottaa.
 

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
Nyt sitten pamahti lopullinen niitti. Vaimo ilmoitti haluavansa asumuseroon mahdollisimman nopeasti. Täysin epätodellinen olo... Kaikki tapahtuu niin nopeasti. En pysty käsittelemään koko asiaa. Vielä tänään päivällä vain mietin, miten voisin vaimoani auttaa. Nyt olen itse todellisen avun tarpeessa. En pysty ajattelemaan. En pysty itkemään. Luulen vain koko ajan, että tämä on jotain pahaa unta, josta kohta herään. Pelottaa.

Minä kertoisin sinuna vaimollesi, että vaikka oletkin nyt sekaisin ja henkisesti epävakaa, niin ei kai viitsisi ihan kaikkea vetää pöntöstä alas. Vaimosi täytyy ymmärtää oma tilansa ja se, että ei sellaisessa tilassa tehdä tuollaisia ratkaisuja. Minusta vaikuttaa siltä, että vaimosi saattaa tarvita pikaista hoitoa ja paikkaa, jossa rauhoittua. Sinuna en olisi lainkaan huolissani avioliitosta, vaan vaimosi tilasta. Yön yli nukkuminenkin auttaa usein yllättävän paljon, mutta se ei poista akuutin hoidon tarvetta.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Olen tuossa miettinyt sitä, että kun esim. tälläkin palstalla on noita ihan aviosuhteessakin olevia tyyppejä ja sitten on sellaisia, jotka eivät ikinä saa naista. Siis moni tässä ketjussa oleva puhuu aina siitä, kuinka jonkun naisen/tytön kanssa on mukavaa, ollaan tapailtu, jne. Itselläni taas ei ikinä ole ollut vastaavaa tilannetta.

Kun kuitenkin on olemassa ihmisiä, jotka eivät koskaan saa kumppania. Monesti lukee henkilöistä, jotka ovat yli kolmekymppisinä vieläkin ilman naista ja sitä ensimmäistä seksikokemusta. Ei hirveän suuri ennustaja tarvitse olla, että tietää, kuinka itseni käy. Nyt ajattelee, että ehkä sitten parin vuoden päästä, sitten ajattelee, että elämä on vasta alussa, kolmekymppisenä, että onhan tässä vielä muutama kymmen vuotta aikaa ja lopulta vasta vanhainkodissa huomaa, kuinka aika on mennyt.

Kolmekymppisiä henkilöitä, jotka eivät ole ikinä edes harrastaneet seksiä, on kuitenkin jonkun verran. Kaikki eivät kuitenkaan voi löytää sitä yhtä, joka on muka jokaiselle varattu. Mikä tae on siitä, että nämä kaksi ikinä kohtaavat? Hankala on löytää sitä yhtä ihmistä kaikkien muiden joukosta. Siis jos edes ylipäätään kiinnostaisi vain se yksi ihminen muiden joukossa.

Sen verran mitä itseäni tunnen, niin jään ikuisesti ilman. Ei minusta ole yksinkertaisesti mihinkään noin vaativaan hommaan.

Hauskanpidosta jälleen kerran siis kotiuduttu ja taas tyhjin käsin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Sen verran mitä itseäni tunnen, niin jään ikuisesti ilman. Ei minusta ole yksinkertaisesti mihinkään noin vaativaan hommaan.

Mä ajattelin juuri noin itsekin. Sitten koitti rippileirin aika ja siellä sain tehdä erään tytön rinnoille mitä halusin. Paluuta ei enää ollut.
 

StopTheRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun kuitenkin on olemassa ihmisiä, jotka eivät koskaan saa kumppania. Monesti lukee henkilöistä, jotka ovat yli kolmekymppisinä vieläkin ilman naista ja sitä ensimmäistä seksikokemusta. Ei hirveän suuri ennustaja tarvitse olla, että tietää, kuinka itseni käy. Nyt ajattelee, että ehkä sitten parin vuoden päästä, sitten ajattelee, että elämä on vasta alussa, kolmekymppisenä, että onhan tässä vielä muutama kymmen vuotta aikaa ja lopulta vasta vanhainkodissa huomaa, kuinka aika on mennyt.


Nii-i, mitä jos nyt unohtaisit ne naiset kokonaan, kun et kerta mitään osaa. Usko jo hyvällä mies. Naiset eivät ole tarkoitettu sinua varten. Ne ei halua sua eikä ne halua sua edes tuntea. Jep, etkä tule koskaan saamaan pillua, et edes rahalla, koska sellaista naista ei ole olemassa joka edes rahasta suostuis sulle antamaan. Oon tässä nyt puolisen vuotta lueskellu tuota samaa paskaa tällä palstalla niin olisko hyvä idea jos vaikka lopettaisit tuon paskan suoltamisen? Niin ja en ymmärrä miten tuo sun itsetunto sun muut ongelmas liittyy ollenkaan naisiin, ketjun kuitenkin ollessa Naisasiat. Niitähän sulla ei koskaan oo ollut eikä tule koskaan olemaan. Enkä kehota sua kokeilemaan täällä ehdotettuja asioita miten voisit naista saada, kun et niitä kuitenkaan osaa tehdä oikein ja vaikka osaisitkin niin inttikaveris tekis sen kuitenkin paremmin.

Meikäläisellä on naishommat ihan mukavalla tolalla. Kihloissa ollaan ja sillein, sitä kuuluisaa pimppiäkin saatan joskus jopa saada. Että sellaista.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Jännä juttu kuitenkin oli se, että tuolla oli pikaisella laskemisella 7-8 itseäni kiinnostavaa naista, mutta ketään ei kuitenkaan ollut kiinnostunut.

Kaverin naisystävä sanoi eilen kyseisessä paikassa, että olen positiivisessa mielessä söpö. Tiedä sitten, mitä tuo tarkoittaa, mutta miksi käytti sanaa söpö? Söpö ja komea on kaksi eri asiaa, enkä todellakaan halua olla mikään söpö. Söpö ei ole miesmäisyyttä nähnytkään. Varmasti joku haluaa nimenomaan näyttää joltain ihkusöpöltä tytöltä, mutta itse en todellakaan halua.

Ihmetteli, että miksi olen sinkkuna tällä hetkellä, mutta eipä tuo mikään ihme olekkaan.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
En kyllä julkisesti valita mistään, siis silloin kun ihmisten kanssa olen tekemisissä. Mutta tuo söpö-sana ei kyllä millään muotoa ole mikään positiivinen kommentti. Tarkoittaa samaa asiaa kuin ruma, ainakin omalla kohdallani.

Onhan tuolla radalla tullut oltua, ravintoloissa, teattereissa, festareilla, urheiluturnauksissa ja peleissä, kirjastoissa, lenkkipoluilla, erilaisilla työpaikoilla, lomailukeskuksissa, jne. Mutta mistään vain ei ole irronnut. Ja rintakarvatkaan eivät kasva. Parran kohdalla pari haiventa, siinä se.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jokaikinen, joka tätä ketjua lukee tietää HIFK tilanteesi naista ei ole, eikä ole ollutkaan ja tuolla asenteella ei tule koskaan olemaan. Eikö oikeasti olisi tuo itsetunto-ketju parempi asia itkeä kuinka ruma, epämiehinen ja kaikkea olet. Suollat samaa paskaa jokaiseen viestiisi, etkä ota kenenkään neuvoista oppia vaan kumoat neuvot idioottimaisilla vastalauseilla. "Mutta, kun näin...", jos menisit vaikka sen Inttikaverisi kanssa juttelemaan miten susta saataisiin samanlainen. Ehkä hän voisi etsiä illanvietosta, jonkun naisenkin jopa, kun niin hyvä suustaan on ja komea ja mitä kaikkea nyt onkaan.
 

Avenue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...etkä ota kenenkään neuvoista oppia vaan kumoat neuvot idioottimaisilla vastalauseilla. "Mutta, kun näin..."

Totta. Vaikuttaa aika selvältä etteivät omat lähestymistavat tuota millään tulosta, joten kannattaa tosissaa kuunnella muita ja kokeilla jotain uutta.

Tässä muutama kevyt vinkki.

Itsellä meni pitkään surkeasti naisasioissa, mutta nyt on tyttöystävä ja tosi kivaa. Kyllä sieltä noustaan..
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Nyt sitten pamahti lopullinen niitti. Vaimo ilmoitti haluavansa asumuseroon mahdollisimman nopeasti. Täysin epätodellinen olo...

No voi helvetti. Voimia sinne kovasti. Eihän tuo välttämättä tarkoita mitään lopullista. Kenties erossa ollessa vaimosia löytää tunteensa sinua kohtaa taas.

Joka tapauksessa, jaksamista puscutractorille.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
jos menisit vaikka sen Inttikaverisi kanssa juttelemaan miten susta saataisiin samanlainen.

Se ei oikein ole mahdollista, kun sitä ulkoistakin vetovoimaa on naisten silmiin todella paljon. Ja sitä miehisyyttä on ulkonäössä jo aikas paljon enemmän kuin itsellä.

Ylipäätään se suuri ero on jo siinä, että kun kyseinen kaveri vain meneekin johonkin uuteen paikkaan, missä häntä ei tunneta, niin hän kiinnittää heti paikalla olevien naisten huomion, ilman että edes sanoo mitään. Omalla kohdallani niin ei käy koskaan. Ero on siis todella suuri. Ja sitten kun joku nainen on kiinnostunut, niin aika usein tekee aloitteen. Ja sitten kun keskustelevat, niin se fiksuus tekee sen lopullisen vaikutuksen. Eli kun sanotaan, että pelkällä ulkonäöllä ei pärjää, niin se on tässäkin tapauksessa erittäin suuri etu. Ja kun sitten on vielä todella fiksu, niin siinä on jo ne molemmat. Ulkonäkö ja fiksuus.

Monihan kyllä jotenkin sitkeästi väittää, että sillä ulkonäöllä ei paljoa ole merkitystä, mutta kun miettii, että kummanlaista miestä naiset katselevat mieluummin, komeaa ja miehistä, vai rumaa ja naisellista. Miehinen ulkonäkö kiinnostaa aina naisia. Kasvon piirteet, pituus, ääni, olemus, jne. Totta kai naiset pitävät vaikka kuinka ja paljon. Päälle sitten vielä se fiksuus.

Ylipäätään kun naiset etsivät sitä miehistä miestä, niin se miehisyys tekee todella suuren vaikutuksen. Itsellä niitä miehisiä piirteitä ei juuri ole, joten häviän siinäkin.

Eli jo pelkästään noiden asioiden muuttaminen on jo mahdotonta, eli samanlaiseksi ei vain pääse vaikka kuinka yrittäisi. Ne kortit vain ovat jo jaettu. Niitä miehisiä piirteitä ei vain saa kaupasta ostamalla, ne tulevat geenien mukana, jos ovat tullakseen. Toiset näyttävät paljonkin enemmän miehisiltä kuin toiset. Toisilla sitä fiksuutta on enemmän kuin toisilla.

Samoiten pituutta en pysty enää kasvamaan tämän enempää. Sekin on naisten silmissä erittäin positiivinen juttu, että mieheltä löytyy pituutta. Siinäkin häviän jo 100-0.

Toinen juttu on sitten se luontainen vetovoima eli karisma. Sitäkään ei voi enää tässä vaiheessa saada, se tulee geenien ja syntymän mukana, jos käy tuuri. Vaikka kuinka yrittäisin sitä saada, niin ei onnistu. Sitä ei vain ole.

Jotenkin siis tyhmää kuvitella, että voisin muuttua lähellekkään samalle tasolle. Toiset miehet vain houkuttelevat niitä naisia satoja kertoja enemmän jo pelkästään olemuksellaan kuin toiset miehet.

Onhan täällä jo kerrottu kaikenlaisia vinkkejä, mutta kukaan ei ole kertonut, miten äänen saisi miehiseksi, pituutta enemmän, kasvoja miehekkäämmiksi, luontaista fiksuutta lisää, luontaista vetovoimaa eli karismaa lisää, miehisiä geenejä sen 10 kertaa miehisemmiksi, jne. Ja nimenomaan niin, että tuo kaikki muuttuu kokonaan, ei siis että pitäisi kasvattaa partaa, tms. vaan että ihan kaikki muuttuu kokonaan.

Siihen niitä neuvoja kaipaisin. Myöskin tuo luontainen fiksuus on yksi juttu, sitä joko on tai sitä ei ole. Sitäkään ei pysty niin paljoa harjoittelemaan, että pääsisi tietylle tasolle. Enkä tarkoita nyt mitään yliopistoälykkyyttä vaan sellaista miehistä fiksuutta, jota naiset arvostavat paljon.

Miehisiä geenejä pitäisi saada runsaasti ja paljon lisää. Niitä vain kun ei kaupassa jaella. Joku sanoi, että testosteronihoidoilla voisi jotain tehdä, mutta se onkin vain jotain. Eihän sillä todellakaan koko hommaa parannetta vaan ehkä hieman. Hieman parannusta ehkä saisi, mutta eipä tuollainen kiinnosta.
 
Viimeksi muokattu:

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
vaikka mitä paskaa monen viestin verran

Ota nyt lusikka kauniiseen käteen ja hyväksy ne tosiasiat, jos ne on niin kuin kirjoitat.

Jos et ole ulkoisesti sellainen, että vedät puoleesi missejä tai muita kaunokaisia, niin hyväksy se äläkä odotakaan tuota enää. Jos olet habitukseltasi sellainen, ettet vedä lainkaan naisia puoleesi, niin hyväksy sekin ja ala itse aloitteentekijäksi. Jos taas et ole mieleltäsikään miehekäs jne. mitä toivot olevasi, niin hyväksy sekin ja älä haaveile sellaisista naisista, jotka kaipaavat sitä miehekästä alfaurosta. Ei kaikki miehet ole alfoja eivätkä kaikki naiset kaipaa alfoja, monet ns. humanistitkin ovat päätyneet ihan hyviin parisuhteisiin. Pyri löytämän sellainen nainen, joka hyväksyy sinut sinuna. Tai älä yritä löytää, odota että sellainen osuu kohdallesi, sillä etsimällä sitä ei löydä.

Ja jos et ole valmis kuuntelemaan ja ottamaan vaarin kenenkään vinkeistä ja neuvoista, niin älä sitten kysele niitä tällä tai millään muullakaan palstalla. Tuommoista paskanjauhantaa ei jaksa kukaan lukea viestitolkulla, jos et ole mihinkään muuhun kuin itsesääliseen valitukseen ja vikinään valmis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös