Naisasiat

  • 7 512 260
  • 26 575

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Siis mikä tämä Facebook-juttu nyt oikein on? Mietitään, pitääkö poistaa joku kavereista ja valitetaan kun kukaan ei koskaan juttele jne. Milloin flirttailu oikeassa elämässä on vaihtunut FB:n tökkäyksiin tai hymiöihin chatissa?

Linkität exän seinälle musavideon = et oo päässy siitä yli ja nykyinen on vaan laastarisuhde jne... Täyttä paskaahan toi on. Ei ainakaan mulle oo tuonu mitään lisäarvoa suhteisiin, kunhan nainen nyt pääsee koko ajan kyttäämään mitä siellä tekee. Vieläki harkinnassa koko paskan poisto, varsinkin kun keskustelut toimii vähän miten sattuu. Tai no itseasiassa poistaisin samantien koko paskan, mutta kyllähän sen tietää mitkä pultit se vitun muija vetäis siitä ja kuvittelis taas omiaan. Nyt ei jaksa sellasta, ehkä siinä vaiheessa jos tää suhde etenee siihen pisteeseen et on saavutettu molemminpuolinen luottamus.

Mut oot ihan oikeassa. Vitun naurettavaa touhua tää nykymeininki.

E: Nuorihan minäki vielä olen, mutta muistan vielä hyvin miten elämäni ensimmäinen vakava suhde lähti käyntiin: kirjeenvaihdolla! Siinä oli perkele jo oikeaa fiilistä.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Nykyään mennään nykymeiningillä ja on tuolta netistä monia ihan hyviä valloituksia tehty, esim naamakirjassa kun pölisee toisen seinällä mukavia nii monesti sieltä tarttuu uusia hyviä kaloja koukkuun.

Kaikki lailliset keinot sallittu iskemisen suhteen niin netissä, ulkona ja vaikka viemärissä.

Parhaat osaa käyttää kaikkia!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parhaat osaa käyttää kaikkia!
Joo, mutta vaikuttaa että tänne ketjuun ei ole facebook-kiemuroineen eksyneet ne ihan lajin parhaat yksilöt.

Kieltämättä tätä ketjua selaillessa on noi facebook-draamat aikalailla huvittaneet jo pidemmän ajan, kovat on spekulaatiot, draamat ja kiemurat joidenkin kaverilistalta poistojen ja muiden profiilipäivitysten suhteen jne..

No, ihmissuhteitahan nekin taitaa olla, välillä vaan kannattaa viedä se toiminta facebookista ns. elävän elämän eli livetoiminnan puolelle.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tiedän pari hyvää kaveria joilla on mennyt tämä todellisuuden ja nettitouhun systeemit sekaisin. Eivät kykene näiden facebookkien yms jälkeen enään juuri minkäänlaiseen kommunikointiin livenä. Monesti tuli tämän toisen äijän kanssa käytyä milloin missäkin lätkäpeleissä, biljardisalilla yms. Nyt on todella vaikea saada miestä mihinkään, monet hänen naispuoliset ex kumppanit ovat huomanneet saman ja oikeastaan tämä mies ei enään osaa oikein muuta tehä kuin luvata tapaamisia netissä plus ei pidä lupauksiaan. Samalla kuulemma molemmilla näistä tyypeistä on sama taktiikka, haalitaan netissä tuntemattomia kavereiksi ja kehitellään joku illuusio jostain ja homma päättyy kun mikään ei etenä tapaamis asteelle.

Kuullostaa todella sairaalta mutta tätä se nykyään on nähtävästi monella, itsekin monesti olen liikaa facebookissa mutta vielä ainakin mieluummin livenä kontaktoin uusia ihmisiä sekä tapaan :D

Edit: Puhelinlaskut ovat itselläni pienentyneet facebookin takia, siellä tulee hyvin sovittua kaikkea ja juteltua tärkeistäkin asioista. Perkele, koukussa ollaan.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Oman emännän kanssa laitettiin eilen suhde tauolle määrittelemättömäksi ajaksi naisen pyynnöstä. Muutama viikko vasta takana eikä mitään ongelmia ole ollut PAITSI hänen entinen kihlattunsa. Yli vuosi sitten ovat eronneet ja hieman alle 2-vuotias lapsikin heillä on. Sen verta viitsin tästä entisestä sankarista kertoa että soittaa emännälle päivittäin rapiat 0-50 kertaa ja tekstareita siinä sivussa saman verran. Emäntä soitti eilen kyyneleissään ja ilmoitti ettei tästä uudesta jutusta tule mitään ennen kuin saa tämän entisen kokonaan pois elämästään ja meitä häiriköimästä.

Ymmärsin kyllä tätä naista ja sovittiin että laitetaan homma pauselle siksi aikaa että saataisiin tämä vässykkä pois elämäämme häiritsemästä, mutta hyvin hankalaahan tuo on. Yhteinen huoltajuushan heillä tähän lapseen on. Hyvin hankala tilanne ja tähän juttuun liittyy paljon muutakin, mutta niitä kaikkia ei voi tänne kirjoittaa vaikka mieli tekisi..
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kuinkas kauan täällä muilla on ns.tapailuvaihe kestänyt ennen varsinaista parisuhdetta? Itse olen nyt 2 kuukautta tuntenut ja tapaillut erästä naikkosta (keskimäärin noin 3 kertaa viikossa) ja alkanut askarruttamaan, että milloin olisi hyvä ottaa puheeksi tuo asia.

Itseäni on pikkuhiljaa tässä ruvennut vituttamaan tuo epätietoisuus, että kiinnostaako toista osapuolta mennä siihen vaiheeseen, mutta en kuitenkaan haluaisi hätäillä.

Kyllähän se niin on, että jos "pakit" tulisi ja naikkonen ei haluaisi ainakaan vielä parisuhteeseen siinä tulisi auttamatta sellainen fiilis itselleni, että onko järkevää enää edes tapailla/yrittää koksa toinen osapuoli ei ole kiinnostunut mikä sitten saattaisi pilata koko jutun.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuinkas kauan täällä muilla on ns.tapailuvaihe kestänyt ennen varsinaista parisuhdetta? Itse olen nyt 2 kuukautta tuntenut ja tapaillut erästä naikkosta (keskimäärin noin 3 kertaa viikossa) ja alkanut askarruttamaan, että milloin olisi hyvä ottaa puheeksi tuo asia.

Itseäni on pikkuhiljaa tässä ruvennut vituttamaan tuo epätietoisuus, että kiinnostaako toista osapuolta mennä siihen vaiheeseen, mutta en kuitenkaan haluaisi hätäillä.
Hätäilyhän ei koskaan kannata, mutta jos sinua oikeasti vituttaa kannattaa se mielestäni ottaa puheeksi. Parin kuukauden tapailun jälkeen kuitenkin mielestäni voi hyvin asiasta keskustella. Keskustelu tosin kannattaa siirtää siihen jotenkin sutjakkaasti eikä töräyttää saman tien: "Aletaanko seukkaa?" Vaikkapa kysymällä häneltä onko hän miettinyt asiaa. Kyllähän kaiken järjen mukaan parin kuukauden tapailun aikana jokainen miettii pystyykö seurustelemaan toisen kanssa.

Itse aloin seurustelemaan viikko sitten parin kuukauden tapailun jälkeen, eli tilanteemme on/oli aikalailla sama. Hän otti asian puheeksi ja puheeksiottaminen tuntui olevan hänelle iso juttu. Hän pelkäsi minun reaktiota, sillä hän "oli odottanut" minun ottavan asian puheeksi ja kuulemma nainen haluaa sen kuulla mieheltä. Itse en ollut ottanut asiaa puheeksi juurikin kun en halunnut hätäillä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kuinkas kauan täällä muilla on ns.tapailuvaihe kestänyt ennen varsinaista parisuhdetta? Itse olen nyt 2 kuukautta tuntenut ja tapaillut erästä naikkosta (keskimäärin noin 3 kertaa viikossa) ja alkanut askarruttamaan, että milloin olisi hyvä ottaa puheeksi tuo asia.

Itse pohdin samaa asiaa täällä ketjussa jonkun aikaa sitten ja sain mielestäni aika pirun hyvän vastauksen:

En nyt oikein ymmärrä, mikä se askel eteenpäin olisi? Eihän se, että sanotte toisillenne ääneen, että nyt me seurustellaan, muuta mitenkään sitä tilannetta tai tee suhdetta yhtään sen vakavammaksi. Nyt kuvatun kaltaista tapailua vakavampi tilanne on minusta se, että muutatte yhteen, menette naimisiin tai kihloihin tai lisäännytte. Se että seurusteletteko jotenkin virallisesti on ihan silkkaa semantiikkaa, kun ilmiselvästi nyt kuitenkin seurustelette.

Oikeastaan kun tämän viestin tajusin niin helpotti jo kummasti. En oo enää paljoa stressaillu siitä et puhutaanko naisen kanssa tapailusta, parisuhteesta tai mistään muustakaan. Ollaan satunnaisesti yhteyksissä ja nähdään silloin kun saadaan aikataulut natsaamaan. Lapsen muksu rajoittaa aina jonkun verran joten välistä ei nähdä viikkoon ollenkaan ja välistä pari kertaa viikossa. Tosin sen tein selväksi etten lähde sellaseen leikkiin et tapailtais muita ihmisiä samaan aikaan ja onneksi tätä naista ei edes muut miehet kiinnosta. Eli käytännössä tää on jo seurustelua, ei vaan olla virallisesti määritelty sitä sellaiseksi.
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Eli käytännössä tää on jo seurustelua, ei vaan olla virallisesti määritelty sitä sellaiseksi.

Olen kyllä miettinyt tuotakin aihtoehtoa ja ehkä se on parempi vaan olla ottamatta puheeksi koko asiaa. Eihän tässä mitään hätää ole muutenkaan. Homma on toiminut ihan hyvin ja molemmat ovat halunneet nähdä aina aikataulujen natsatessa.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Jos muijan poistaminen kavereista tuntuu kivuliaalta, ne täällä joskus muinoin mainitut heijarikuvat voivat olla ratkaisu tilanteeseen. Otat gimmaan yhteyttä ja otoksesi viikarista viestien saatteeksi ja loppu onkin taas sitä luonnon kiertokulkua. Muija poistaa sinut kavereistaan ja yhteydepito päättyy. Ja jos asianosainen henkilö on yhtään oletetun kaltainen, se mahdollinen vähäinenkin kiinnostus sinua kohtaan kuopataan Mariaanien hautaan ja voit täten viimenkin lopettaa neidon perään haikailun.

Niin. Itselleni tapahtui pari kuukautta sitten niin, että erään "incidentin" seurauksena poistin erään naispuolisen ex-ystäväni pois kaverilistalta. Se ei tehnyt kipeää. Mutta se teki, kun eräs toinen ihminen (naispuolinen siis) poisti minut fb-kavereista. Se sattui. No, pari kuukautta myöhemmin tämä minut poistanut ihminen pyysi uudelleen fb-kaveriksi - ei kuulemma jaksanut olla enää vihainen minulle. En ole kaivannut tuota poistamaani ihmistä uudelleen fb-kaveriksi. Kai se (fb-)ystävyyskin joskus päättyy.

Mitä tulee seurustelun / treffien määrityksiin, niin niistä pitää kummankin osapuolen olla samaa mieltä. Ei auta, että itse pitää.
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mitä tulee seurustelun / treffien määrityksiin, niin niistä pitää kummankin osapuolen olla samaa mieltä. Ei auta, että itse pitää.

Se nyt on sanomattakin selvää. Mutta eiköhän sen jokainen huomaa melko nopeasti jos toinen osapuoli olisi liikkeellä korkeintaan kaveripohjalla.

Mutta alkuperäisessä kysys oli se, että kuinka pitkään tuo tapailuvaihe on kullakin kestänyt ennen varsinaista seurustelua.

Kuten Snakster aikaisemmin kirjoitti, niin se, että sovitaan parisuhteeseen ryhtymisestä ei välttämättä muuta suhdetta miltei lainkaan.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Jostain kumman syystä meikäläinen on nyt aktivoitunut naisrintamalla varsin paljon. Saa nähdä tuleeko näistä virityksistä mitään vai ei mutta onhan se kiva edes yrittää.

-Tinke-80
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Kysytäänpä nyt palstalaisten mielipidettä melko arveluttavaan tilanteeseen:

Mun kaverilla on ollut nyt jonkin aikaa juttua yhden puolitutun tytön kanssa. Tuosta mun kaverista saattoi olla kiinnostunut myös tuon tytön kaveri, mutta nyt näyttää että välit ovat jo melko lämpimät tuon ensimmäisen tytön kanssa.

Nyt tuo toinen tyttö on yhtäkkiä alkanut mulle juttelemaan, vaikka en sillä tavalla ole edes koskaan ollut sen kanssa tekemisissä. Facebookissakin viime viikosta lähtien on sanonut jotain joka kerta, kun ollaan oltu samaan aikaan linjoilla. Minusta hieman kierolla tavalla tuntuu, että se tyttö koittaa nyt minua ikään kuin kostaakseen, että ei saanut tuota mun kaveria, niin hullulta kuin se kuulostaakin.

Pari kertaa on käynyt jo niin, että olen kertonut jonkun hauskan sattuman vaikka edelliseltä päivältä, mutta tyttö on jo kuullut sen mun kaverilta ja siltä toiselta tytöltä. Toisaalta tämä tyttö ei puhu ollenkaan pahaa tuosta toisesta tytöstä ja ainakin puheiden perusteella on ihan iloinen mun kaverin ja tämän toisen tytön puolesta, joten voisikohan sitten ne kostosuunnitelmat olla pelkkää mun kuvitelmaa? Tyttö olisi kyllä kaunis kuin mikä ja meillä tuntuisi olevan aika paljon yhteisiä juttujakin, mutta en oikein uskalla tässä alkaa tekemään mitään liikkeitä, ettei tämä kosahda omaan nilkkaan.

Tyttö juttelee kyllä mielellään mun kaverista ja siitä toisesta tytöstä ja on jopa kysellyt millainen se mun kaveri on luonteeltaan ja muuta vastaavaa. Yksi vaihtoehto on myös se, että se ei ole musta kiinnostunut kuin kaverina, mutta otappa noistakin sitten selvää... Vähintään epäilyttävää kuitenkin, että se alkaa mulle juttelemaan nimenomaan nyt kun mun kaverilla ja sen kaverilla on jotain juttua.

EDIT: Tietysti tässähän toimisi, kun kysyisi tuota hommaa suoraan, mutta idiootiksihan siinä sitten itsensä tuntisi, jos se olisikin oikeasti jopa kiinnostunut nimenomaan minusta. :)
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
EDIT: Tietysti tässähän toimisi, kun kysyisi tuota hommaa suoraan, mutta idiootiksihan siinä sitten itsensä tuntisi, jos se olisikin oikeasti jopa kiinnostunut nimenomaan minusta. :)

Ei mitään syytä tuntea itseään idiootiksi tällaisessa tilanteessa. Mielestäni tässä on aika selkeä "ei mitään menetettävää"-tyyppinen tilanne, jos likka vaikuttaa sinusta kiinnostavalta niin kysy ihmeessä ulos. Jos ei suostu, niin elämäsi on ennallaan eikä ainakaan tarvitse elää epätietoisuudessa. Jos suostuu, niin edelleen kannattaa sama "ei mitään menetettävää"-asenne pitää jonkin aikaa päällä, sillä likan motiiveista ei vielä ole varmuutta. Mutta kyllä ne sieltä pikkuhiljaa sitten selviävät suuntaan tai toiseen... eli ei muuta kuin selkänahan karkaisuun ja härkää sarvista. Huonoimmassa tapauksessa saat lisää elämänkokemusta arvaamattomammasta sukupuolesta.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Ei mitään syytä tuntea itseään idiootiksi tällaisessa tilanteessa. Mielestäni tässä on aika selkeä "ei mitään menetettävää"-tyyppinen tilanne, jos likka vaikuttaa sinusta kiinnostavalta niin kysy ihmeessä ulos. Jos ei suostu, niin elämäsi on ennallaan eikä ainakaan tarvitse elää epätietoisuudessa. Jos suostuu, niin edelleen kannattaa sama "ei mitään menetettävää"-asenne pitää jonkin aikaa päällä, sillä likan motiiveista ei vielä ole varmuutta. Mutta kyllä ne sieltä pikkuhiljaa sitten selviävät suuntaan tai toiseen... eli ei muuta kuin selkänahan karkaisuun ja härkää sarvista. Huonoimmassa tapauksessa saat lisää elämänkokemusta arvaamattomammasta sukupuolesta.
Jotenkin näin olen itsekin jo pähkäillyt, mutta mua jotenkin ahdistaa ajatus, että olisin sen kanssa treffeillä ja se olisi paikalla ainoastaan siksi, että haluaa jotenkin vittuilla mun kaverille tai siksi että olen joku kakkosvaihtoehto. Mutta toisaalta, jos en tee mitään niin en saa varmaan koskaan tietää, että mitä se halusi, joten ei tässä varmaan auta kuin kokeilla kepillä jäätä. :)
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
joten ei tässä varmaan auta kuin kokeilla kepillä jäätä. :)

Kyllä. Jos se haluaa oikeesti niinqu olla sun kaa, niin win, ja jos se haluaa oikeesti vittuilla niin päässet silti panemaan, eli win. Win-win.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
No voi helvetti.

Tulipa tuossa viikonlopun rokkifestareilla törmättyä erääseen tyttöön johon tutustuin toisilla festareilla aiemmin tänä kesänä. Festareiden toinen ilta hengailtiin samassa porukassa ja mielestäni meillä synkkasi hyvin. Illan aikana sitten vähän vaihdettiin suudelmia ja oltiin molemmat niiiiiiiiiiiiiin ihania yms festareiden normisettiä. Tyttö vaan asuu toisella puolella Suomea ja taisin mennä vähän ihastumaan häneen.

Eipä tässä tilanteessa sinällään mitään ongelmaa ole, mutta teki vaan mieli avautua elämän epäreiluudesta (ja omasta tyhmyydestä) johonkin.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vituiks meni. Tänään töissä ollessa (yllätys) tuli tekstiviestiä (yllätys) naiselta et oli eilen vähän "sählänny" jonku jätkän kanssa yksillä jatkoilla, kännissä. Mitä nyt tossa töistä kävellessä mietin asiaa niin eipä täs oo mitään vaihtoehtoja. Joko se on ollu niin naamat ettei oo ollu enää mitään kontrollia tai sit se vaan on oikeasti halunnu säätää jonku toisen kanssa. Ihan sama kumpi vaihtoehto niin en mä ala tällästä peliä kattomaan. Joskus juteltiin alkoholista ja siitä et miks mä en juo enää ollenkaan ja nainenki vakuutteli et vaikka ois kuinka naamat niin sillä pysyy aina kontrolli mukana. No nyt tuli tää ja aiemmin se paljasti et oli jotain aikoja sit kännissä antanu sen kaverin poikaystävän kuvata sitä tissit paljaana.. Mulle oikeastaan riittää se et itellä on alkoholiongelma, en mä tarvi sellasta naista rinnalle. Tekis kyllä mieli sanoa muutamat valitut sanat siitä miten hyvä roolimalli se on muksulleen ja et kuinkahan pian kannattee ketään jätkää tuoda sinne himaan yöksi ja tutustuttaa siihen poikaan. Mut vittuako tuo mulle kuuluu.. Eikä tuo muuten sanonu edes mitään et ois pahoillaan, tuntuu pahalta tai et katuu tekoaan. Kylmästi vaan ilmotti viestillä mitä tuli tehtyä ja that's it.

Ja seuraavan kerran ku tulen tähän saatanan ketjuun puhumaan mistään vitun naisista niin tarjoan tuopin sille joka tulee sanomaan et "thego, heitähän helvettiin se ämmä hyvissä ajoin."
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vituiks meni. Tänään töissä ollessa (yllätys) tuli tekstiviestiä (yllätys) naiselta et oli eilen vähän "sählänny" jonku jätkän kanssa yksillä jatkoilla, kännissä.

Mä en ole koskaan ollut sellaisessa kännissä, etten ymmärtäisi mitä teen. Paskin mahdollinen selitys on mielestäni juuri se kännin syyttäminen. Kyllä sitä itsensä hallitsee, jos vain halua on.
Olen pahoillani puolestasi, että meni näin, mutta luultavasti kävisi uudelleenkin, jos purematta nielisit selityksen.
Toki estoja on kännissä vähemmän ja helpommin tutustuu uusiin ihmisiin, mutta ei se selityksestä mene missään tapauksessa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mä en ole koskaan ollut sellaisessa kännissä, etten ymmärtäisi mitä teen. Paskin mahdollinen selitys on mielestäni juuri se kännin syyttäminen. Kyllä sitä itsensä hallitsee, jos vain halua on.
Olen pahoillani puolestasi, että meni näin, mutta luultavasti kävisi uudelleenkin, jos purematta nielisit selityksen.
Toki estoja on kännissä vähemmän ja helpommin tutustuu uusiin ihmisiin, mutta ei se selityksestä mene missään tapauksessa.

Niin ja kuten kirjoitin niin sillä selityksellä ei ole loppujen lopuksi mitään väliä. Kännissä tai ei niin se oli siinä. Mul on sen verran paskat kokemukset takana naisista ja muutenki vaikea luottaa et nykyään vedän ihan kylmästi "kerrasta poikki"- linjalla. En mä tän jälkeen pystyis yhtään luottaan siihen jos se lähtee dokaamaan tms. enkä mä sellaseen pelleilyyn lähde mukaan.

Hyvä puoli täs on siinä et ei me ehditty tapailla ku joku 6-8 viikkoa et parempi ku näin kävi hyvissä ajoin ja selvis tämänki naisen todellinen luonne. Kummasti sitä vaan kuvitteli silloin alussa et jos muija on neljä vuotta kasvattanu muksua yksin et se ois sinä aikana kypsyny jo jonkun verran. Tosin ikäähän tälläki oli vasta 23. Oon ny täs viime aikoina muutenki aistinu naisesta vähän tällästä "pakko päästä vetään perseet ja bilettään WUHUU!"- asennetta enkä mä sitäkään enää jaksais. Edellisen kanssa homma meniki puihin siinä vaiheessa ku nainen tajus et haluaa elää vielä "villiä ja vapaata nuoruutta" tai jotain vastaavaa paskaa.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Thegolle jaksamiset ja oikealla linjalla vedät, että kerrasta poikki. Se känni ei ole mikään syy tai vapautus olla syyntakeeton. Ja omasta elämästä sen verran, että miksi vitussa pitää ne kaikkista mukavimmat naiset olla ulkomailta.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Joo niinhän siinä sitten kävi että nainen jota olin tapaillut jonkin aikaa ilmoitti että ei pysty parisuhteeseen nyt eikä varmaankaan pitkään aikaan. Entinen ukko laittanut hänet fyysisesti ja henkisesti niin sekasin että näki että parempi laittaa homma poikki nyt eikä kuukauden päästä.

Silloin se tuntui hieman pahalta, mutta näin savun hälvennettyä ymmärrän kyllä ja jopa arvostan tätä päätöstä paljon. Vaikka haluisin olla tukena naiselle taistelussa tätä entistä vastaan niin ehkä tämä oli paras päätös molempien kannalta. Ystäviä toki ollaan edelleen ja hyvä niin.

Nyt antaa nais-asiat olla rauhassa jonkin aikaa ja nautitaan tästä Suomen loppukesästä ilman stressiä ja huolia.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kävin kotipuolessa. Rakastuin. Sain vastarakkautta. Tuntui hyvältä, molemmista. On vain niin että kyseinen nainen ei halua seurustella koska ei usko kestävänsä kaukosuhdetta. Ikävöimme silti toisiamme todella paljon, mutta ollaan nyt ystäviä toistaiseksi. Sovittiin että kummallakin on vapaus tutustua uusiin ihmisiin, mutta kummallakaan ei ole tarvetta peuhata toisten ihmisten kanssa. Tämä tuntuu hyvältä ja pahalta samaan aikaan, mutta nyt mennään näillä korteilla mitä on annettu. Saa nähdä miten tämäkin juttu kehittyy vai loppuuko se liian nopeasti... Aika näyttää.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nythän sitä liikennettä naisrintamilla on oikein urakalla. Tänään pitäisi 2 naista tavata. Toinen kylläkin heistä on saksalainen eli ei tulisi toimimaan. Pitkästä aikaa niitä kuuluisia perhosia vatsassa.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Hyvä puoli täs on siinä et ei me ehditty tapailla ku joku 6-8 viikkoa et parempi ku näin kävi hyvissä ajoin ja selvis tämänki naisen todellinen luonne. Kummasti sitä vaan kuvitteli silloin alussa et jos muija on neljä vuotta kasvattanu muksua yksin et se ois sinä aikana kypsyny jo jonkun verran. Tosin ikäähän tälläki oli vasta 23. Oon ny täs viime aikoina muutenki aistinu naisesta vähän tällästä "pakko päästä vetään perseet ja bilettään WUHUU!"- asennetta enkä mä sitäkään enää jaksais. Edellisen kanssa homma meniki puihin siinä vaiheessa ku nainen tajus et haluaa elää vielä "villiä ja vapaata nuoruutta" tai jotain vastaavaa paskaa.
Jaksamisia sulle myös täältä. Melkeen kannattaa myös varautua siihen, että muutaman viikon päästä se ottaa vielä yhteyttä ja alkaa ruinaamaan sua takaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös