Mainos

Naisasiat

• 7 600 808
  • 26 641

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Mikä neuvoksi?
Ohitan muitta mutkitta itse kysymyksen ja kiinnitän huomiota siihen, että kai tilanteelle on näkyvissä joku päätös? Mulla oli joskus kaukosuhteessa vähän toisenlaisia haasteita, jotka alkoivat kiristämään. Ongelmat loppuivat siihen kun teimme ratkaisun, joka johti molemmat samalle paikkakunnalle. Itse päätöksestä meni yli 6kk muuttoon, mutta ei se tuntunut missään, koska ratkaisu oli tulossa. Jos vaan kellutte tuossa tilanteessa ilman tietoa muutoksesta, niin se saattaapi ennemmin tai myöhemmin kääntyä jomman kumman päässä niin, että ongelma ei olekaan vallitseva tila, vaan kumppani.

Yhdellä tutulla on ollut pari vuotta päällä tilanne, jossa toinen ulkomailla. Näkevät joka toinen viikonloppu siten, että matkustavat vuorotellen suuntaansa. Siis todella rassaavaa ja kallistakin. Tilanne oli jo tuottanut oireita, kunnes tekivät päätöksen, että tässä maassa ollaan ja toinen aloittaa työnhaun. Työnhaku on kestänyt jo aikansa, koska rima korkealla, mutta helpotus näkyy kilometrin päähän. Nyt parilla on yhteinen tavoite, johon pyrkivät. Molemmat seuloo toiselle työpaikkoja ja käyvät katsastamassa mahdollisten asuinalueiden tarjontaa. Eihän toi välttämättä noilla mene loppuun asti putkeen, mutta tärkeintä, että näkyvissä on muutos johon yhdessä pyrkivät.

Mikset ottaisi muijaa mukaan kavereiden puuhasteluihin? Vai ovatko kaverit joukkona aivan hulttioita (kuten voi rivien välistä lukea)? Kai siellä joku fiksumpi tyyppi löytyy, jonka voit ottaa mukaan teidän puuhiin? Parastahan olisi jos joku kaverikin seurustelee, niin voitte puuhastella pariskuntien kanssa. Useinhan muuten seurustelusuhteet alkavat kaverin muijan kaverin kanssa. Hoida omia kavereita ja muijan kavereita samaan tilaan alkoholin kanssa vaikka synttäreiden merkeissä, niin luonto hoitaa loput ja kohta teillä on tuttavapariskuntia.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä sen ihmeellisimpiä täälläkään taas. Tuosta yhdestä naisesta ei sitten koskaan kuulunut enkä sen enempää jaksanut edes murehtia. Viime viikonloppuna tosin tapasin yhden naikkosen jonka kanssa juttu luisti ja parinkin otteeseen katsoimme vain toisiamme silmiin, mutta siihen se jäikin, kun sain kuulla hänen seurustelevan. Suhde kestänyt sen huimat 3kk. Sunnuntaina hän oli kuitenkin lisännyt facebookissa minut kaverikseen. Syyksi, koska minun kanssaan oli tosi kiva olla. Kysymys siis kuuluukin oikeastaan mitä mieltä olisitte, jos tyttöystävänne tekisi samoin?

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sunnuntaina hän oli kuitenkin lisännyt facebookissa minut kaverikseen.
Tämä särähti eniten korvaan. Boldasin itse tuon kuitenkin-sanan, aivan kuin tuo kaveriksi hyväksyminen tarkottaisi automaattisesti jotain pidemmälle menevää?

Eihän tuossa mitään ihmeellistä ole tapahtunut. En tiedä, missä tapasitte, baarissa vai missä, mutta tyttöhän oli vain varmaankin oma ystävällinen itsensä, kun kertoi viihtyväsi seurassa. Toinen vaihtoehto on, että naikkonen voi myös olla toista ääripäätä, joka nauttii muiden huomiosta mutta ymmärtää lopettaa "flirttailun" tarpeeksi ajoissa, vaikka sitten seurustelisikin.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä särähti eniten korvaan. Boldasin itse tuon kuitenkin-sanan, aivan kuin tuo kaveriksi hyväksyminen tarkottaisi automaattisesti jotain pidemmälle menevää?

Eihän tuossa mitään ihmeellistä ole tapahtunut. En tiedä, missä tapasitte, baarissa vai missä, mutta tyttöhän oli vain varmaankin oma ystävällinen itsensä, kun kertoi viihtyväsi seurassa. Toinen vaihtoehto on, että naikkonen voi myös olla toista ääripäätä, joka nauttii muiden huomiosta mutta ymmärtää lopettaa "flirttailun" tarpeeksi ajoissa, vaikka sitten seurustelisikin.

Juu kyllä ja ymmärrän kyllä todennäkösyyden, että meille tulisi jotain on hyvin hyvin pieni. Eikä siinä mitään.

bredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sjöblom.
En ole pitkään aikaan koko foorumille mitään kirjoittanut mutta nyt on pakko avata arkkua.

Olen tällä hetkellä intissä, kolmas viikko menossa. Aloin seurustelemaan parhaan ystäväni kanssa kolmisen kuukautta sitten, sitä ennen n. kuukauden ajan ollut jo lämpeäviä tunteita. Meikäläinen oli ko. tyttöön ihastunut jo pidemmän aikaa (vuosi), aina välillä mietin että mitäköhän tulisi seurustelusta kun kuitenkin kavereina kemiat kohtaa niin täydellisesti. Ja onhan tuo tyttö vielä todella kauniskin.

Tyttö ei tullut ehkä ihan samoista asetelmista suhteeseen, oli noin pari viikkoa ennen kysymystäni ruvennut miettimään että bredihän on mahtava jannu ja vielä komeakin.

Sen verran ollaan erilaisia, että tyttö ei ole kauhean innokas jakamaan tai saamaan huomiota, enemmän eräänlainen oman tiensä kulkija. Kuitenkin rakkaudenosoituksia välillä tulee ja hyvinä päivinä ihan paras tyttöystävä. Täällä päässä taas kaivataan huomiota pikkaisen enemmänkin ja usein myös kerron kuinka ihanananana tyttöä pidän. Pari kertaa huomion puute ärsyttikin ja siitä sanoin mutta muuten aika on ollut varmaan elämäni parasta.

Intin alku oli helppoon elämään tottuneelle kaupunkilaispojalle aikamoinen shokki. Tunsin itseni täällä tosi yksinäiseksi ja kurjaksi ja helpotusta hain toki porttien toiselta puolelta, tekstareilla ja soitoilla kyseiselle tytölle. Usein myös on tuntunut että tyttö on ainoa syy miksi intissä jaksan. Välillä huomiohuoraukseni meni vähän ylikin ja siitä tyttö sanoikin mutta muuten parin tsemppiviestin ja sotkuvisiitin avulla selvisin ekoihin viikonloppulomiin.

Oltiin sovittu että perjantaina (viime viikon) menen tytölle yöksi kun nähdään pitkästä aikaa ilman intin rajoituksia. Tyttö oli koko illan vähän kylmä ja ennen nukkumaanmenoa kysyinkin että mikä on. Kaikki oli huonosti, olin kuulemma ärsyttänyt huomionhaulla, itseni tyrkyttämisellä ja kaikella todella paljon. Niistä puhuttiin hetki, kerroin kuinka paljon hänestä pidän ja että en jatkossa ärsytä jnejne. Talsin sitten himaan nukkumaan, sovittiin että sunnuntaina palaillaan uudestaan.

Sunnuntaina meillä oli sukujuhlat jonne myös tuo tyttö tuli. Ne sujuivat mahtavasti, oli hauskaa ja esittelin tyttöä mummuille ja vaareille. Juhlien jälkeen keskusteltiin vielä hetki perjantaista, pyysin ärsyttämistä anteeksi ja niin edelleen. Tyttö kuitenkin sanoi että välillä on miettinyt että pitääkö minusta enemmän poikaystävänä vai pelkkänä kaverina. Sovittiin kuitenkin että jatketaan normaalisti ja katsellaan että mitä tapahtuu.

Eilen pääsin iltalomille. Suuntasin heti moikkaamaan tyttöystävääni. Oli jälleen hauska nähdä, intistä oli paljon kerrottavaa ja tyttökin tuntui olevan hyvällä tuulella. Väisti kyllä kaikki suhdeheittoni mutta muuten. Sitten kun lähdin takaisin niin tyttö palasi tähän kaverijuttuun ja sanoi että se on hänelle niin iso asia että suhteemme tuskin enää toimii. Mulla ei oikeasti ollut aikaa jäädä siitä puhumaan vaan hämmennyksissäni vain pussasin ja lähdin ajamaan. Iltavahvarin jälkeen tekstasin että mitävit ja vastauksessa sanottiin tämän olevan tässä. En voi asiaan kuulemma vaikuttaa koska häneltä tuntuu tällaiselta jne. En nukkunut koko yönä ja ajattelin aika synkkiäkin ajatuksia jo. Aamulla kävin joukkueenjohtajan jutuilla, sanoin ensimmäistä kertaa ääneen että 'tyttöystäväni jätti mut' ja murruin kadetin eteen ihan täysin. Sain lomaa nyt pari päivää, sunnuntaina pitää vasta tulla takaisin mutta fiilikset on uskomattoman paskat. Yhdessä illassa meni tyttöystävä, kaveripiiri ja todennäköisesti myös armeija keskeytyy. Tekisi kovasti mieli hommata c ja lähteä vaan helvettiin täältä Tampereelta sanomatta kenellekkään mitään. En tiedä yhtään mitä elämälläni nyt teen.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yhdessä illassa meni tyttöystävä, kaveripiiri ja todennäköisesti myös armeija keskeytyy. Tekisi kovasti mieli hommata c ja lähteä vaan helvettiin täältä Tampereelta sanomatta kenellekkään mitään. En tiedä yhtään mitä elämälläni nyt teen.
Tosi paska juttu. Voimia myös sinulle.

Sinuna en kuitenkaan keskeyttäisi inttiä, vaan siellä saat (joudut) olemaan ihmisten kanssa tekemisissä, saat ystäviä ja tekemistä riittää. Ei se olo tule yhtään nopeammin muuttumaan paremmaksi jos jäät kotiin surkuttelemaan vaikka se houkuttelevalta varmasti vaikuttaa. Päinvastoin!

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Olen lähes aina kotona. Ja olen satavarma että täältä mun kotipaikalta ne ei ainakaan tule hakemaan. Ymmärtäähän sen, mitä ne nyt jossain maalla tekee. Ei täällä naiset kävele vastaan, en ole koskaan nähnytkään.

Jos asut kerrostalossa, saattaapi summerisi olla rikki

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh

Sinuna en kuitenkaan keskeyttäisi inttiä, vaan siellä saat (joudut) olemaan ihmisten kanssa tekemisissä, saat ystäviä ja tekemistä riittää. Ei se olo tule yhtään nopeammin muuttumaan paremmaksi jos jäät kotiin surkuttelemaan vaikka se houkuttelevalta varmasti vaikuttaa. Päinvastoin!

Jeps armeijan alussa varsinkin kun pääsee siihen "rytmiin", niin siellähän ei tarvitse(tai oikeastaan saakkaan) ajatella itse. Muut ajattelee sun puolesta ja aika kuluu.

Toisekseen vittumaista olisi palata sinne myöhemmin, nyt se on parasta hoitaa alta pois ja toisaalta tuollaiseen saumaan sopiikin mielestäni hyvin. Kun se elämä pyörii ihan muiden asioiden ympärillä kuin "normaali siviilielämä". Siihen on syynsä että ihmiset aikanaan(ja nykyäänkin) lähtivät muukalaislegioonaan. Alkaa vielä sitten vaikka kuntoilemaan ja purkaa sitä vitutusta siihen. Intissä tämäkin tehty aika helpoksi yleensä. Siihen saa sen vapaa-ajankin kulumaan.

Ameno

Jäsen
Yhdessä illassa meni tyttöystävä, kaveripiiri ja todennäköisesti myös armeija keskeytyy. Tekisi kovasti mieli hommata c ja lähteä vaan helvettiin täältä Tampereelta sanomatta kenellekkään mitään. En tiedä yhtään mitä elämälläni nyt teen.

Rupesi tuntumaan vähän pahalta itsestäkin kun tämän luin.

Vaikka kyseisestä tilanteesta ei minulla ole minkäänlaista kokemusta, niin sama neuvo kuin Tadulla. Eli ei välttämättä inttiä kannata lopettaa, vaan yrittää sitten keskittyä siihen. Onpahan jotain tekemistä, eikä tule vaan vellottua himassa punkan pohjalla. Itsellä ainakin unohtui osittain omat murheet (jotka ei kyllä noin vakavia olleet) intissä, kun siellä ei niitä niin ehtinyt murehtia. Ja tosiaan, samalla sieltä voi saada uusia kavereita ja kaveripiiriä. Ja saat vähän etäisyyttä siihen tilanteeseen (ehkä? en tiedä mitä tämä auttaa...).

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Samaa mieltä Tadun kanssa. Itse olen lähes 100% varma, että pääset paremmin tuosta yli, kun jatkat intissä. Keskustelet tupakavereiden kanssa asiasta ja saat varmasti tukea heiltä. Ja todennäköisesti myös uusia hyviä ystäviä.

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi

Todella ikävä asia, ja toivotan voimia sinulle. Itse olen parhaillaan pitkään jatkuneessa suhteessa, mutta aikanaan olen kokenut muutaman suhteen päättymisen, jotka otin aina raskaasti. Järjellä on helppoa ymmärtää, että suhteeseen tarvitaan kaksi, ja jos toinen ei suhdetta halua jatkaa, niin mikään ei auta. Oikeastaan on parempaa, että ero tulee ennemmin kuin myöhemmin. Mutta tietenkään järkeily ei nosta emotionaalisesta murheen kuopasta. Itselläkin meni kuukausi kaupalla suhteesta toipumiseen, pahimmillaan kai yli puoli vuottakin. Mutta omasta kokemuksestani voin kuitenkin yhtyä kliseisiin, että lopulta elämä voittaa ja että maailma on naisia puolillaan. Kirjaimellisesti. Ja osa niistä on kiinnostunut sinusta. Se on vastustamaton luonnonvoima.
Suosittelen lämpimästi, että yrität jatkaa inttiä, jotta voisit mahdollisimman pian jättää tytön mielestäsi. Kuulostaa raalta ja mahdottamaltakin, mutta tunteiden viilennys kestää aikansa. Kokonaanhan ihastuksen/rakkaan unohtaminen ei tule onnistumaan ennen kuin löydät uuden ihmisen, mutta asepalvelus tarjoaa keskittymistä vaativaa tekemistä, jolloin hetkeksi väkisin unohtuu. Olisi kaikkein helpointa vain rypeä viikkokaupalla itsesäälissä, mutta koita mahdollisimman pian vain painaa leuka rintaan ja jatkaa kohti uusia pettymyksiä. Elämä on länsimaissa usein (liian) helppoa, ja olemme tottumattomia käsittelemään isoja menetyksiä. Silti näitä sattuu lähes jokaisen kohdalle. Pääset tästä varmasti ajan kanssa yli (vaikka sitä onkin nyt mahdotonta uskoa, niin näin se on) ja kohtaat upeita naisia, joista jonkun kanssa saatat päästä jakamaan elämäsi, jos niin haluat.
Emotionaalinen masennus on takuulla normaalireaktio, mutta ota itsesi hallintaan, äläkä anna masennuksellesi yhtään ylimääräistä tilaa. Aika parantaa haavat satavarmasti. Tsemppiä.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers

Mitenkäs se kaveripiirikin meni samassa illassa? Vai oliko ko. likka sekä tyttöystäväsi että "kaveripiirisi"?

Muuten samaa mieltä edellisten kanssa, intti lienee yksi parhaista paikoista palautua sydänsurusta. Ajatukset saa ainakin helposti (tai helpommin kuin kotosalla) suunnattua toisaalle, mikäli niin haluaa.

bredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sjöblom.
Mitenkäs se kaveripiirikin meni samassa illassa? Vai oliko ko. likka sekä tyttöystäväsi että "kaveripiirisi"?

Tyttöystävän parhaat kaverit ovat samalla parhaita kavereitani. Ainakin tässä vihapettymyssuru-tilassa kelailen etten halua nähdä tyttöä enää ikinä ja se taas pistää tuon kaveriporukan aika paskaan tilanteeseen kun kuitenkin jatkuvasti ollaan oltu kaikki yhteydessä. Ei se nyt kokonaan mennyt mutta kuitenkin..

Isot kiitokset kaikille tsempistä. Maanantaina kun inttiin palaan niin keskustelen kuraattorin ja joukkueenjohtajan kanssa fiiliksistä. En tiedä. Katsotaan mitä tapahtuu.

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Naisten kanssa on niin vaikeaa. Intissä ollessa ennen vanhaan ei paljon voinut soitella tyttöystävälle eikä tutuillekaan päivän aikana, kun ei ollut kännyköitäkään. Ihan huonona veikkauksena sanoisin, että olet ehkä liian paljon laittanut viestejä jne. tytölle kasarmilta ja hän on siitä kyllästynyt tjsp.

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Minusta tuntuu, että Jääkaapin tapauksessa on kyseessä "roikottaja". Itsekin olen saanut kokea saman kohtalon jo kertaalleen. Mielestäni, jos koko kevään ajan olette tunteneet toisenne, mutta juttu ei etene ollenkaan, niin kyllä juhannuksena peli on jo menetetty. Omassa tapauksessani tunnettiin jostain syksystä asti ja olin kertonut tytölle olevani ihastunut, mutta tyttö sanoi, että "en tunne sua kunnolla, haluan olla kaveri ainakin vielä".

Minusta tuntuu, että kyseessä ei ollut "roikottaja". Taisin kirjoittaa hieman epäselvästi, tai sitten ymmärsit jotain väärin, mutta nimenomaan minähän olin tässä se, joka hidasteli. Yleensähän se menee niin, kuten ilmeisesti sinun tapauksessasi meni, että tyttö on se joka hidastelee ja pitää pojan siinä uskossa, että tästä voi vielä tulla jotain, vaikka satavarmasti on tiedossa, että mitään kaverisuhdetta vakavempaa ei tule koskaan olemaan.

En sitten tiedä, että mikä tässä meni pieleen ja miksi kävi niin kuin kävi, mutta omasta puolestani hieman harmittaa, kun oikeasti pidin tuosta tytöstä ja viimeaikaisten tapahtumien takia kaikilta hänen sanomiltaan jutuiltaan lähti omasta mielestäni aika pahasti siivet pois. Vielä tuohon hidasteluun, että ongelmani on kyllä tuo, että kaveri-/ystävätasolle pääsen suht helpostikin ja siinä mielessä itseluottamusta kyllä löytyy, mutta jos pitäisi tehdä itse aloite vakavampaan suuntaan, niin sitten menee sormi suuhun. Ehkä pitäisi käydä Jomppa_Koon ja HIFK:n kanssa Tallinnassa joku viikonloppu, niin saattaisi tuokin ongelma poistua kokonaan. =)

Lähetetään vielä lopuksi bredille tsempit täältäkin!

Viisi päivää tupakoinnin lopettamisesta ja unet ovat enemmän kuin mielenkiintoisia. Miksi näen aina samasta naisesta unta? Miksi en jostain niistä kolmesta muusta, joita olen yrittänyt vaan aina siitä ensimmäisestä? No se on paras, kai se vastaus on siinä. Mutta vituttaa (tai ei oikeastaan.. ;)) nähdä siitä vieläkin unta, vaikka minun pitäisi se unohtaa. Ei nuo unet ainakaan asiaa helpota ollenkaan. Jumalauta, olen ihastunut oikeasti mutta tuo nainen ei sitä valitettavasti koskaan tule tajuamaan. Facebookistakaan en halua häntä poistaa, vaikka se voisi olla paras ratkaisu oman itseni kannalta... Haluan kuitenkin häntä siellä edelleen tuijotella vaikka ei edes jutella koskaan. Tuntuu että tämä asioiden turha vatvominen pääni sisällä aina vain jatkuu ja jatkuu...

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
umalauta, olen ihastunut oikeasti mutta tuo nainen ei sitä valitettavasti koskaan tule tajuamaan. Facebookistakaan en halua häntä poistaa, vaikka se voisi olla paras ratkaisu oman itseni kannalta... Haluan kuitenkin häntä siellä edelleen tuijotella vaikka ei edes jutella koskaan.

Miksette juttele koskaan? Höpöttelet niitä näitä tai keksit jonkun tekosyyn puhua. Aina löytyy joku hyvä syy! Aluksi vaikka puhut pari lausetta, kun kysyt siltä jotain, koska jotain yhteistä teillä varmasti on, jos Facebook-kavereita olette. Ei se haittaa, vaikka tietäisit vastauksenkin, mutta voit kysyä esimerkiksi, jos se on töissä kaupassa tms., että onko teillä sitä ja sitä tuotetta, kun ajattelin kokkailla tai siis ihan mitä vaan, kunhan aloitat keskustelun.

Jomppakoon rahat, lähestymiskielto? Varmasti on yhteisiä asioita juu.

Älä laske leikkiä vakavalla asialla, varsinkaan kun et näytä tietävän tapauksesta yhtään mitään. Raha ei liity tähän millään tavalla. Paitsi täällä foorumilla silloin kun minulla oli alkuhurmos päällä enkä ajatellut asioita ihan järjellä ja loppuun asti.

Niin ja ainut yhteinen asia on että oltiin samalla luokalla kolme vuotta. Muuta ei sitten olekaan. Enkä aio häntä enää mennä kiusaamaan, koska juteltiin silloin aikoinaan asiat selväksi. Eli mitään kiinnostusta ei löydy meikeläistä kohtaan ja sillä selvä. Kunhan tässä vain edelleen kidutan itseäni kaikenlaisilla ajatuksilla ilman mitään järkeä...

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Ehkä pitäisi käydä Jomppa_Koon ja HIFK:n kanssa Tallinnassa joku viikonloppu, niin saattaisi tuokin ongelma poistua kokonaan. =)

Ehkä, mutta itse en vain matkaan lähde mukaan :)

Jos ei mies ilmaiseksi saa, niin ei mielestäni ole paljoa oikeuttakaan. Koska maksulliset puuhat ovat säälittävintä, mitä mies voi tehdä. Sen alemmaksi ei voi enää mennä. Ehkä seksiä saa, mutta mitä siitä sitten todellisuudessa saa tai mitä jää hommasta käteen?

Toinen säälittävä homma, mitä miehet tekevät, on katsoa strippareita. Kerran olen kyseistä touhua katsellut ja säälitti koko touhu. Monet äijät, jotka eivät niitä seksikkäitä naisia saa, käyvät katselemassa niitä. Niin se vain menee. Kun mahdollisuuksia ei ole, niin sitten käydään vähän tiirailemassa. Ja maksetaankin siitä vielä.

Jos tilanne on todellakin se, ettei mies ilmaiseksi saa haluamaansa naista, niin sitten runkkaa, niin kuin itsekin teen. Maksulliset naiset ovat ainakin omasta mielestä häpeällisempää kuin runkkaaminen.

Tosimiehet saavat kauniita naisia ihan ilmaiseksikin ja naiset ovat jopa kiinnostuneita niistä. Jopa stripparit ovat tiettyjen miesten perään, eivätkä pyydä maksua vastaan, vaan antavat ilmaiseksi. On heilläkin halunsa.

Mutta niin alas en sentään vajoa, että maksaisin tuosta, kyllä sen pitää olla sen naisen ihan oma puhdas halu ja intohimo.

Samat ajatukset HIFK:n kanssa. Ei me olla mihinkään lähdössä, asia on kuulkaas nyt niin! Itsekin katselen mieluummin kauniita naisia netistä ja mikä parasta niin se on ilmaista...

-->

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Samat ajatukset HIFK:n kanssa. Ei me olla mihinkään lähdössä, asia on kuulkaas nyt niin! Itsekin katselen mieluummin kauniita naisia netistä ja mikä parasta niin se on ilmaista...

En valitettavasti kylläkään noita naisten kuviakaan katsele, säälittävää sekin :)

Kaikki, ketkä eivät todellisuudessa niitä kuvien tasoisia naisia saa todellisuudessa, niin kyttäävät niitä sitten kuvissa. Omassa kaveriporukassakin, kun joku naisen kuva lävähtää jostain esiin, niin reaktio on "oho, oho". Mutta jotkut harvat ja valitut miehet niidenkin naisten kanssa piehtaroi ja ihan ilmaiseksi sitäkin.

Toiset kattelee kuvia suu ammollaan, toiset tekee lähempää tuttavuutta.

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
ajattelin tänään baarikierroksella tarkkailla erilaisten tyyppien käyttäytymistä, olin hetken aikaa aluksi parin tyypin kanssa juttusilla ja toinen äijistä oli aivan saatanan ruma. Niin ruma että teki pahaa katsoa häntä silmiin, toinen niistä sitten oli sellainen normaali. No tästä tuli mieleen että hieman seuraan heidän "naisten pokailuaan" illan aikana ja tämä rumempi heppu on kova kaveri siitä että naama on ruma mutta juttu luistaa. Sai hyvin naisten päitä sekaisin ja vieläpä ihan hyvällä tyylillä. Tämä toinen heppu sitten ei hirveästi loistanutkaan, oli aika aneeminen ja turha. Luovuttaja, yritys kova mutta ei vaan osannut. Niin ja heillä oli hieman sellainen kilpailutilanne päällä yllytettyäni tähän "testiin".

Eli mikä tässä nyt oli se pointti? En tiedä.

Jokaisen vain täytyisi olla hieman rohkeampi jos sitä seuraa tai kavereita haluaa. Itse olen myös joskus ollut todella ujo/saamaton (nuorempana), sitten vain eräs päivä päätin lopettaa sen. Rohkeasti hyvällä egolla liikkeelle niin sillä ainakin itse olen pärjännyt vallan hyvin. Muistan ensimmäiset epäonnistuneet isku yritykset joskus 17 vuotiaana vieläkin mutta ne kasvatti luonnetta ja eka onnistuminen sitten aukaisi kaiken. Siitä lähtien 12 vuotta on mennyt aika hyvin ilman pakkeja.

Toki meitä on moneen junaan, ei sillä että siis alkaisin neuvomaan.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Näin yleispätevänä ohjeena nuoruuttaan eläville: Hyvä on ihminen, joka on sopusoinnussa itsensä kanssa. Epäsointu syntyy, kun pakotetaan elämään sopusoinnussa muiden kanssa. Sitten on kylläkin niinkin, että tunteaksemme itsemme, meidän täytyy ensin tuntea joku muu.

Siinä sitä erinäiset kollisiot pärisevät kuin keväiset murtojäät.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy