Mainos

Naisasiat

• 7 594 344
  • 26 629

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Alkoi oikein vituttamaan nämä kaksi viimeistä viestiä. Luulin jo hetkeksi joutuneeni Demin keskustelufoorumille. Olkaa miehiä saatana, älkäälä lässyttäkö tuollaisia "livenä on niin ihanan ihanaa" -juttuja.

Sillon kun ollaan tarpeeksi kovia jätkiä, niin voidaan vähän hempeillä.

Miten se on niin väärin sanoa että on ihanaa livenä, jos näin on? Pitäskö sanoa että ämmä on persereikä, jotta saa palstaveljien silmissä "tosimiehen" maineen. Mutta jos sinulla on ohjeita tilanteen ratkaisuun, niin otan avoimesti vastaan, muista, etteivät kaikki halua olla niitä "Kiitos 1917 Suomi Finland Perkele kaljupäitä, kyllä mä haluan myös "Demeillä", vaikka sinun silmissäsi en olisikaan "aito" mies. :)

En vaan oikeasti ymmärrä mikä siinä joitain ihmisiä niin paljon häiritsee, jos mies haluaa kertoa kuinka mukavaa oman rakkaansa kanssa on? Ei mulla oikeesti ole ongelmaa sanoa sitä jossain foorumilla, että meillä on ihanaa yleensä, ja rakastan naistani todella paljon, enkä hänestä haluaisi erota, mutta siihen kusettamiseen olen vaan ihan kyllästynyt, ja toivon ettei se enään toistu.

Pahoitteluni kuitenkin Sinulle Palle Föntan (120kg 196cm, Tatuoitu ja kalju) että jotkut miehet ovat vain näin saatanan neitejä ;)

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Vaikeaa se varmasti on mutta pystytkö ajattelemaan niin, että ryhtyisit rakentamaan elämäsi palapeliä itsestäsi ja lapsistasi käsin ihan uuteen uskoon, ja ottaisit kunnolla etäisyyttä vanhaan kumppaniisi? Siis yhteydet minimiin kunnes mitään keskeneräisiä asioita ei ole jäljellä, ja sen jälkeen kaikki yhteydenpito loppu, mitä eivät lakipykälät ja sopimukset mahdollisesti vaadi? Sen verran voin yrittää mukautua tilanteeseesi, että pyrkisin tilanteessasi vaan jotenkin soutamaan vaikean vaiheen yli ja jättämään entisen elämän murheet menneeseen parhaani mukaan. Ehkä tällä tavoin saisin tietoisesti kerättyä voimia jaksaa eteenpäin.
Siinäpä se kun lapset yhdistää meitä koko loppuelämän tai ainakin täysi-ikäisyyteen asti ja niiden kauttahan saan koko ajan kuulla missä mennään vaikka en haluaisi. Tyttö kun tuli eilen kotiin, oli vähän aikaa hiljaa ja sitten alkoi kertomaan kaikkea mitä äiti oli miehestä kertonut. Ei lapsi pysty tuollaista pitämään sisällään. Ja exä pitää varmasti huolen, että hänen uuden "kauniit & rohkeat" elämänsä huippuhetket kulkeutuvat minun tietoon. Ja kaikki muutenkin muistuttaa hänestä. Hän jäi samalle paikkakunnalle asumaan, koti, kaupat, kuntosali - kaikki. Ei sellaisia paikkoja olekaan missä emme olisi käyneet. Vietinhän lähes puolet elämästäni hänen kanssaan.
Vaikka miten yritän olla ajattelematta, mietin häntä tuon miehen kanssa, mitä he tekevät. Suutelevat, halailevat, kaulailevat, panevat eri paikoissa jne. Sairasta mutta minkä sille voi. Itse olen lähes imotentti tällä hetkellä, kun itsetunto ja testosteronit nollissa. Uuteen suhteeseen ei mitään asiaa pitkään aikaan - ei ole mitään annettavaa kenellekään. Kaikki sanovat, että toipuminen kestää 2-3 vuotta.

Ja äsken soitettiin töistä, että muutoksia tulee kun en pysty kunnolla hoitamaan töitä. Tottahan tuo on ja lupasivat kyllä olla ymmärtäväisiä ja antaa aikaa, mutta kyllähän sekin huolettaa.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Alkoi oikein vituttamaan nämä kaksi viimeistä viestiä. Luulin jo hetkeksi joutuneeni Demin keskustelufoorumille. Olkaa miehiä saatana, älkäälä lässyttäkö tuollaisia "livenä on niin ihanan ihanaa" -juttuja.

Nää on kyl loistavia. Vittuun naiset ja kaljaa vaan koneeseen, perkele. Ekan kerran ku tuli jotain pientä ongelmaa tän naisen kanssa niin kaverin ohje oliki juuri et heittää helvettiin se muija ja alkaa vaan panemaan kaikkea vastaan tulevaa ilman mitään tunteita. No ikävä kyllä mulla on tunteet, näiden takia on ajoittain ihan kusessa mut helvetin paljon niistä saa myös irti enkä vaihtais kyl päivääkään pois.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Siirsin tämän tuolta vitutusketjusta tänne:

Vittu. Tänään pitäis töiden jälkeen mennä vähän naisen luo keskustelemaan asioista.. Toisaalta vituttaa jo valmiiksi et mitä sillä on sanottavana ja toisaalta pelottaa miten mä reagoin.. Kuus tuntia vielä ja ajatukset pyörii ihan väärissä asioissa..

Hmmm... Olen lukenut tuon ikävän tapahtumasarjan, johon jouduit osalliseksi. Oletko aivan varma, että haluat todella kysyä ja tentata tätä naista hänen tekonsa motiiveista? Jos hän tosiaan ei ole osoittanut katumuksen häivääkään, niin eikö ole aika luonnollista olettaa hänen tahtovan jotakin muuta kuin sinut? Asian kuuleminen hänen sanomanaan voikin sitten olla kova paikka. Naiset ovat outoja. He saattavat kestää ikuisuuksia rapajuoppoa, joka vetelee turpaan kun muilta kiireiltään ehtii, mutta "kunnon mies" lempataan usein äkkiä sivuun tylsänä. Jos neuvo kelpaa, niin anna naisen kertoa jos on kertoakseen, mutta älä tivaa häneltä selitystä. Totea vaikka kylmän viileästi, että toivottavasti oli sen arvoista ja poistu paikalta kamoinesi.

Toivottavasti ymmärrät etten missään tapauksessa halua tällä loukata sinua. Uskoisin kuitenkin, että jos menet sinne vetämään "ymmärrän ja annan anteeksi"-roolia heti kättelyssä ja saat vastineeksi "Olet tosi mukava tyyppi, mutta...."-stooria sinua vituttaa entistäkin enemmän jälkeen päin. Tietenkin teet omat ratkaisusi niinkuin parhaaksi näet.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Hmmm... Olen lukenut tuon ikävän tapahtumasarjan, johon jouduit osalliseksi. Oletko aivan varma, että haluat todella kysyä ja tentata tätä naista hänen tekonsa motiiveista? Jos hän tosiaan ei ole osoittanut katumuksen häivääkään, niin eikö ole aika luonnollista olettaa hänen tahtovan jotakin muuta kuin sinut?

Tarkoitus oli tosiaan nähdä töiden jälkeen, mut muija pisti tekstiviestiä päivällä ettei varmaan jaksa valvoa niin myöhään et jos nähtäiski vasta huomenna. No pakkohan mun oli sit soittaa sille ja kysyä ihan suoraan ku ei ny jaksa koko aikaa miettiä näitä asioita. No ensinnäki se "vähän sähläilin" tarkoitti juuriki sitä et se nussi jonku random- jätkän kanssa siellä jatkoilla. Toisekseen kysyin et käytitteko edes kortsua johon muija naurahtaa et tottakai. Tämän jälkeen kysyin ettetkö sä oikeasti kadu tai oo pahoillais? Johon muija vastaa et "mähän sanoin et mokasin..." Siis ihan oikeasti se sano noin. Sä nussit jotain toista jätkää ja kuittaat sen sanomalla et tuli vähän mokattua. Ilmeisesti se kuitenki oikeasti katu tekoaan, mut on vaan niin tunnevammanen ihminen ettei pysty mitään suoraan sanomaan, ainakaan kasvotusten. No sanoin et nähdään sit huomenna, otan mun kamat ja jutellaan vielä jos on jotain juteltavaa.

Siinä aikani pohdittua tajusin ettei täs oo enää mitään vaihtoehtoja jäljellä. Kirjotin pitkän tekstiviestin naiselle jossa totesin et tää oli nyt tässä enkä mä ikinä pystyis luottaan siihen kun se lähtee juomaan. Sanoin myös et vois vähän miettiä sitä muksua jolla ei ole isää ikinä ollutkaan et kannatteeko vetää sellasia perseitä ettei pysy kontrolli enää mukana. Suosittelin myös kasvamaan aikuiseksi ja opettelemaan kommunikoimaan ihan kasvotusten ja puhumaan myös vaikeista asioista. Ja sanoin myös sen et mieti ens kerralla oikeasti missä vaiheessa tuot uuden miehen sen pennun elämään.. Muijahan veti herneet nokkaan ja heitti jotain et ku sen pikkuveli kuoli ettei noi sun loukkaukset tunnu sen jälkeen missään.. ihan helvetin fiksua käyttää läheisen ihmisen kuolemaa aseena sellaisessa tilanteessa jossa toinen ihan oikeasti yrittää vaan takoa järkeä sen päähän.

Niin eikä se alkoholi ole kuulemma mikään ongelma koska "ei juo joka päivä eikä ole ikinä ollu lapsen nähden humalassa".

Eikä tää mikään kova paikka ole mulle. Alkuun vitutti ihan saatanasti, mutta nyt on tosi helpottunu olo ku sain noi asiat sanottua pois ja sain ton muijan vittuun mun elämästä.

E: Jos nyt tulevaa jo vähän miettii niin miten vitussa tässä oikeasti voi luottaa enää yhteenkään naiseen? Toivon ihan oikeasti et mul pysyy järki jatkossaki mukana ja pidän tunteet poissa näistä naisasioista.

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siinä aikani pohdittua tajusin ettei täs oo enää mitään vaihtoehtoja jäljellä. Kirjotin pitkän tekstiviestin naiselle...

Jotenkin ironista, että selvitit asiasi tekstiviestillä...

Joka tapauksessa tuo kuvailemasi naishenkilö on päästään aivan sekaisin ja sinulla kävi onni, että pääsit näin aikaisin tuosta kuvotuksesta eroon vaikka se ei nyt siltä välttämättä tuntuisikaan. Mitä noihin luottamushuoliisi tulee niin kuten jo sanoinkin niin mielestäni tapailemasi nainen oli aivan mätä yksilö eikä hänestä kannata vetää johtopäätöksiä kaikkiin naisiin, friikkeihin kylläkin, mutta niiden kanssa ei kannata olla muutenkaan tekemisissä muutoin kuin baari-illan jälkeen kahden tunnin panosessioiden merkeissä(aamulla sitten käpälämäkeen tai jos se on eksynyt sinun kämpillesi niin potkit pihalle).

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Koko teksti
Ei voi kyllä käsittää, kuinka kylmä voi joku ihminen olla. Känni ei ole koskaan mikään syy, minkä nojalla voi sitten tehdä mitä tahansa saati sitten kuittailla kännissä tapahtuneet asiat tuosta vain. Kyllähän nyt jonkinlainen kontrolli omaan tekemiseen säilyy, oli sitten kuinka koomassa tahansa. Aivan takuulla myös tuokin eukko tajusi mitä oli tekemässä, kun sen toisen äijän kanssa puuhailemaan alkoi.

People change, things go wrong, shit happens, but life goes on...

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Näitä juttuja ku taas lukee,nii on pakko lainata suuren menttorini Paavo Pulkkisen sanoja:"naiset ovat pilanneet maailman".

Omat naisjutut on sillä kantilla,ettei juttuja oo. Edelleenki exä pyörii mielessä ja kaipaan häntä ihan liikaa. Alkaa jo hävettään tää olotila,ku ei tunnu normaalilta että ikävöi ihmistä näin paljon. Varsinkin ku on selvää,ettei hän haluu olla mun kanssa. Uusia naisjuttuja ei siis oo sen takia,ku ne ei edelleenkää kiinnosta. Kaikkia vertaa vaan exään,eikä kukaan tunnu olevan hänen veroisensa. Vittu tää on typerää,mutta kai sitä sitten on näin vitun tyhmä.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Siinäpä se kun lapset yhdistää meitä koko loppuelämän tai ainakin täysi-ikäisyyteen asti ja niiden kauttahan saan koko ajan kuulla missä mennään vaikka en haluaisi. Tyttö kun tuli eilen kotiin, oli vähän aikaa hiljaa ja sitten alkoi kertomaan kaikkea mitä äiti oli miehestä kertonut. Ei lapsi pysty tuollaista pitämään sisällään. Ja exä pitää varmasti huolen, että hänen uuden "kauniit & rohkeat" elämänsä huippuhetket kulkeutuvat minun tietoon. Ja kaikki muutenkin muistuttaa hänestä. Hän jäi samalle paikkakunnalle asumaan, koti, kaupat, kuntosali - kaikki. Ei sellaisia paikkoja olekaan missä emme olisi käyneet. Vietinhän lähes puolet elämästäni hänen kanssaan.
Ikävä ihminen, ja jos sallit sanoa, niin ehkei ihan täydessä latingissakaan. Jos sillä naisella jokin jetset-ukko onkin nyt, niin kovin kaukaa haettu skenaario ei olisi jos rahamies laittaa selkeästi toista sosiaaliluokkaa edustavan ikääntyvän naisen pihalle. Lystinpito lakkaa ennen pitkää huvittamasta saman tylsikin kanssa, ja fyrkka houkuttelee aina uutta seuraa luokseen (oletan teksteistäsi, että sinä ja perheesi ette siis edusta tätä muutama firma ja talot Ranskassa -sarjaa). Siinä vaiheessa Metukankin seura varmaan kelpaisi vähäksi aikaa. Veikkaan että kannattaa varautua tällaiseen tilanteeseen jo etukäteen. Itse en suhtautuisi ymmärtämyksellä enkä liioin lämmöllä.

Itse saattaisin tilanteessasi harkita vaikka muuttoa vähän kauemmaksi, jos sellainen on edes vaihtoehto. Olisi ainakin jotain muuta mietittävää, ja uuden elämän rakentaminen alkaisi ikään kuin itsestään. Tietty on lasten koulut, kaverit ja harrastukset, ynnä kaikki muu "vanha" elämä. Mutta elämä on valintoja täynnä. Joskus vaan joutuu valitsemaan vähiten huonon vaihtoehdon. Koeta nyt kuitenkin saada oma hyvinvointisi ekaksi suht siedettävään kuntoon. Sen jälkeen jaksat viedä muitakin asioita paremmin eteenpäin.

Greffin

Jäsen
Näitä juttuja ku taas lukee,nii on pakko lainata suuren menttorini Paavo Pulkkisen sanoja:"naiset ovat pilanneet maailman".

Omat naisjutut on sillä kantilla,ettei juttuja oo. Edelleenki exä pyörii mielessä ja kaipaan häntä ihan liikaa. Alkaa jo hävettään tää olotila,ku ei tunnu normaalilta että ikävöi ihmistä näin paljon. Varsinkin ku on selvää,ettei hän haluu olla mun kanssa. Uusia naisjuttuja ei siis oo sen takia,ku ne ei edelleenkää kiinnosta. Kaikkia vertaa vaan exään,eikä kukaan tunnu olevan hänen veroisensa. Vittu tää on typerää,mutta kai sitä sitten on näin vitun tyhmä.

Ei tuo mitenkään normaalia tyhmempää ole ja olen itsekin kokenut saman pariin otteeseen. Sitä miettii liikaa exää ja vertailee uusia mimmejä siihen. Mutta kyllä se kliseisesti ajan kanssa menee ohi tuokin vaihe. Monille toimiva lääke on harrastaa jonkin verran irtosuhteita ja sitä kautta sitten huomaakin jonkun ajan päästä, ettei entinen tyttöystävä pyörikään enää mielessä.

Trafiikkia vain kehiin, kun tapahtuu on helpompi hengittää..

Viimeksi muokattu:

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siinä aikani pohdittua tajusin ettei täs oo enää mitään vaihtoehtoja jäljellä. .

No ainakin minulle tuo olisi ollut aivan selvää heti kun olisin saanut kuulla tapahtuneesta. En ole niin suuri ihminen, että pystyisin antamaan tuollaista anteeksi, vaikka seurustelua olisi takana vain lyhytkin aika. Jos tekstarin kirjoittaminen paransi oloasi, niin ok, mutta ehkä tuon olisi voinut jättää lähettämättäkin. Hyvä, että tuon naisen todellinen luonne tuli tietoon varhaisessa vaiheessa ja et ole erosta aivan romuna. Hän oli kuitenkin vain yksi nainen. Niitä hyviä naisiakin kun kuitenkin on vaikka kuinka paljon.

Metukka: Paljon voimia sinulle. Ei tässä oikein muuta voi toivottaa, kun tiedän ettei mitkään sanat tuossa vaiheessa mitään auta. Hirvittävään paikkaan olet joutunut. Keskity lapsiin, jotka tarvitsevat sinua. Saat ehkä näin hetkeksi ajatukset poiskin ex vaimostasi, joka ei kertomasi perusteella ansaitsisi ajatustakaan. Tunteilleen ei kuitenkaan kukaan oikein mitään mahda ja kyllähän sinä tulet häntä vielä paljonkin tietysti miettimään. Yhden asian haluan vielä sanoa. Jos sinulla on hyviä ystäviä, niin hae tukea heiltä. Älä häpeä pätkääkään itkeä heille vaikka kurjuuttasi, jos se helpottaa oloasi. Voimia.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
No ainakin minulle tuo olisi ollut aivan selvää heti kun olisin saanut kuulla tapahtuneesta. En ole niin suuri ihminen, että pystyisin antamaan tuollaista anteeksi, vaikka seurustelua olisi takana vain lyhytkin aika. Jos tekstarin kirjoittaminen paransi oloasi, niin ok, mutta ehkä tuon olisi voinut jättää lähettämättäkin.

Niin no alkuun tää koko homma oli vielä "sähläilyä" mikä nyt oli aika häilyvä käsite vaikka sitä pahinta osasinki odottaa. Enkä mä tienny heti et miten mä reagoin tai et pystynkö antaan anteeksi jos nainen oikeasti katuu tekoaan. Ehkä sen voikin antaa anteeksi, mutta luottamus siinä menee samantien.

Ja mitä tulee tuohon tekstiviestiin niin ihan vaan yritin vähän herätellä tota naista. Sillä on kuitenki mahtava muksu jolle toi nainen on koko elämä ja pelkään oikeasti et jos se jatkaa tota dokaamista samalla tyylillä niin sille käy vielä oikeasti huonosti. Ja toiki et jos se näin helposti tuo uusia miehiä sen lapsen elämään niin ei sekään välttämättä kovin hyvää tee sille muksulle. Jos tätä lasta ei olis niin tottakai mulle ois ihan sama vaik se haluaaki pilata oman elämänsä, mutta kun nyt tässä pelissä on mukana myös se viaton pieni ihminen johon noi naisen mokailut vaikuttaa tavalla tai toisella. Ja oikeastaan tajusin et mä oikeasti aloin jo välittään siitä lapsesta.. Sääliksi käy.

Muutenki toi kännisekoilu on itelle niin tuttua omasta elämästä ja tajusin onneksi lopettaa sen ennen ku oikeasti tapahtu jotain pahaa ja peruuttamatonta.

E: Ja tiedän toki ettei mulla ole oikeutta moralisoida toisten ihmisten alkoholinkäyttöä, mut ei sille mitään vaan voi. Kun on ite kokenu sen mihin se pahimmillaan johtaa niin tulee väkisinki puututtua jos huomaa ihmisellä olevan ongelmia alkoholin kanssa.

Viimeksi muokattu:

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin no alkuun tää koko homma oli vielä "sähläilyä" mikä nyt oli aika häilyvä käsite vaikka sitä pahinta osasinki odottaa.

Niin no, jos nainen on ollut eri käsityksessä suhteenne laadusta, niin hänhän ei periaatteessa tehnyt mitään "väärää". Tietoisen valinnan hän kuitenkin teki, koska varmasti tiesi sinun välittävän hänestä ja että jotain oli menossa. Henkilökohtaisesti en voisi koskaan luottaa häneen tuollaisen jälkeen.

Ymmärrän, että tarkoitit ehkä hyvää tekstarillasi, mutta en usko sinun saaneen aikaan toivomaasi reaktiota. Enneminkin teit hänelle eronne helpommaksi. Sen sijaan, että hän katuisi tekoaan ja tajuaisi mitä menetti, hän luultavasti nyt pitää sinua vittumaisena jätkänä, joka loukkasi verisesti. Vaikeita juttujahan nämä tietysti ovat aina, enkä väitä tietäväni oikeita vastauksia.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Niin no, jos nainen on ollut eri käsityksessä suhteenne laadusta, niin hänhän ei periaatteessa tehnyt mitään "väärää". Tietoisen valinnan hän kuitenkin teki, koska varmasti tiesi sinun välittävän hänestä ja että jotain oli menossa. Henkilökohtaisesti en voisi koskaan luottaa häneen tuollaisen jälkeen.

Niin no jos suoraan sovitaan ettei tapailla muita ihmisiä niin ei siinä pitäis olla sijaa väärinkäsityksille.

Ymmärrän, että tarkoitit ehkä hyvää tekstarillasi, mutta en usko sinun saaneen aikaan toivomaasi reaktiota. Enneminkin teit hänelle eronne helpommaksi. Sen sijaan, että hän katuisi tekoaan ja tajuaisi mitä menetti, hän luultavasti nyt pitää sinua vittumaisena jätkänä, joka loukkasi verisesti. Vaikeita juttujahan nämä tietysti ovat aina, enkä väitä tietäväni oikeita vastauksia.

Luitko mun viestiä ollenkaan? Joo, kyllä mua vituttaa ja osa musta toivois et toi nainen kärsis tän eron takia. Tavoite tässä oli kuitenki saada se tajuamaan ettei voi vetää hirveitä perseitä koska joka kerta ku se tekee niin, niin se ottaa ihan turhan riskin ja sillä on edelleen se pieni muksu jolle se on koko elämä.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin no jos suoraan sovitaan ettei tapailla muita ihmisiä niin ei siinä pitäis olla sijaa väärinkäsityksille.

No ei todellakaan. Käsitin, että olitte vasta vaiheessa, jota kutsuit sähläykseksi. Itseasiassa tuokaan ei olisi muuttanut käsitystäni asiasta. Minulle se olisi aina kerrasta poikki.
Luitko mun viestiä ollenkaan? Joo, kyllä mua vituttaa ja osa musta toivois et toi nainen kärsis tän eron takia. Tavoite tässä oli kuitenki saada se tajuamaan ettei voi vetää hirveitä perseitä koska joka kerta ku se tekee niin, niin se ottaa ihan turhan riskin ja sillä on edelleen se pieni muksu jolle se on koko elämä.

Luin ja uskon vahvasti, että olet tulkinnut minun viestini jokseenkin väärin. Tarkoitukseni ei todellakaan ollut moralisoida sinua tai tekemisiäsi. Nehän eivät kuulu minulle tippaakaan. Pari pointtia toin vain esille. Sait ehkä hieman väärän kuvan siitä mitä itseasiassa halusin sanoa, kun epähuomiossa aloitin oman viestini samoin kuin sinä eli "niin no". Toisaalta kirjallinen ulosantini on joskus raivostuttavan vaikeaselkoista jopa itselleni.

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Naisestahan voi jo ensimmäisen kuukauden aikana hyvin päätellä, onko ainesta avovaimoksi tai kenties jopa vaimoksi. ;) Thegon kertoma juttu vaikuttaa siltä, että muksu on tullut jonakin vuonna vaan jonkun äijän kanssa eikä ole isommin mietitty tulevaisuuden suunnitelmia. Ja ilmeisesti samalla mallilla jatkaa tuo nainen.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
... ja sillä on edelleen se pieni muksu jolle se on koko elämä.

Tuo lapsen ottaminen mukaan tuohon syyllistämis- ja muuhun pohdintaan on ihan turha veto. Pientenkin lasten vanhemmilla, myös yh- sellaisilla, on oikeus vetää perseet ja harrastaa irtosuhteita, eikä se heistä tee välttämättä yhtään sen huonompia vanhempia. Olettaen tietysti, että lapselle on näiden harrastusten ajaksi järkätty asianmukainen hoitopaikka. Lapsella ei myöskään pitäisi olla mitään tekemistä teidän suhteenne kannalta ja vaikka itse on tullut kaltoin kohdelluksi, niin on aika epäreilua alkaa nillittää tuolle naiselle lapseen liittyvistä asioista. Sitä sopii tietysti kritisoida sinuun liittyen, että nainen käy muualla pökittävänä.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Lapsella ei myöskään pitäisi olla mitään tekemistä teidän suhteenne kannalta ja vaikka itse on tullut kaltoin kohdelluksi, niin on aika epäreilua alkaa nillittää tuolle naiselle lapseen liittyvistä asioista.
Käsitin thegon tarkoittaneen, että naisen kannattaisi miettiä touhujaan siitä vinkkelistä, kuinka helposti tuo miehiä poikansa elämään ja päästää niistä sitten irti. Tuskin se ainakaan kovin hyvä kasvualusta on, että äidin suhteet kestävät muutamia viikkoja tai hetkiä, ja sitten on taas uusi isi kehissä. Mieluummin sitten höylää niitä ukkoja irtotavarana, eikä ala leikkiä kotia hetken aikaa.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tuo lapsen ottaminen mukaan tuohon syyllistämis- ja muuhun pohdintaan on ihan turha veto. Pientenkin lasten vanhemmilla, myös yh- sellaisilla, on oikeus vetää perseet ja harrastaa irtosuhteita, eikä se heistä tee välttämättä yhtään sen huonompia vanhempia. Olettaen tietysti, että lapselle on näiden harrastusten ajaksi järkätty asianmukainen hoitopaikka. Lapsella ei myöskään pitäisi olla mitään tekemistä teidän suhteenne kannalta ja vaikka itse on tullut kaltoin kohdelluksi, niin on aika epäreilua alkaa nillittää tuolle naiselle lapseen liittyvistä asioista. Sitä sopii tietysti kritisoida sinuun liittyen, että nainen käy muualla pökittävänä.

Niin no, kuten sanoin itellä on alkoholiongelma ja samalla tavalla vedin perseitä nuorempana ja mokailin mitä sattuu niin sen takia tää asia kosketti läheltä. Jos nyt otetaan nyt vaikka tää uusin tapaus et sen muksun elämässä on reilun kuukauden ajan pyöriny tosi mukava mies, ollu niillä kotona yötä, ollu sen ja äitin kanssa puistossa leikkimässä jne. ja se mies katoaa lapsen elämästä koska äiti ei osaa ottaa kohtuudella. Vasta keväällä toi nainen tanssi tissit paljaana eräässä baarissa ja samaan aikaan siltä pöllittiin laukku kun ei humalaltaan jaksanu vahtia sitä. Laukussa oli kaikki avaimet, lompakko, kännykkä ja joitain laskuja joista selvisi naisen kotiosoite. Tuo laukku väärälle ihmiselle niin kohta joku sekopää tulee putsaamaan niiden kotia kun nainen on lapsensa kanssa kahdestaan kotona. Näiden lisäksi nyt oli ainaki vielä pari tapausta puolen vuoden sisään et on ollu sellasessa koomassa ettei oo ollu mitään kontrollia mukana.

Tää nainen on kuitenki lapselle koko elämä, mutta ilmeisesti sun mielestä on ihan oikein et se juo itsensä siihen tilaan ettei pysy mitään kontrollia mukana? Kyl sä nyt varmaan oikeasti ymmärrät et mitä kaikkea tollaselle nuorelle, nätille naiselle voi tapahtua ku se juo ittensä tiedottomaan tilaan? Tai no ei sitä välttämättä ymmärrä ennen kuin oikeasti tapahtuu jotain, itselle tai jolleki läheiselle.

E: No väännetään vielä rautalangasta. Jos äiti, isä, yh tai mikä tahansa haluaa vetää hirveät perseet ja nussia vähän random- tyyppien kanssa niin mikäs siinä. Kunhan se EI vaikuta lapsen elämään. Jos taas tuot lapsen elämään uuden miehen/naisen joka on jo tavallaan niinku isä/äiti- hahmo siellä kotona ja ajat sen pois alkoholin takia niin se on väärin. Joko nyt ymmärrät?

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon kyllä vähän samaa mieltä tuosta thegon tapauksesta, että toi viesti oli kyllä aivan tarpeeton. Se oli kuitenkin äitiyteen puuttumista ihan ulkopuolisen asemasta, äityshän on äideille niin pyhä homma, että siihen puuttumalla saa kyllä välit sekaisin heti.

Toki ihan 100% samaa mieltä että kyseinen nainen toimi ja toimii väärin, ei siitä kahta sanaa. Tuo uusien ihmisten tuominen lapsen elämään on kyllä vaikea homma, ei niitä kyllä jatkuvasti kannata mukaan raahata ja sitten jos näin käy joka kerta, niin lapsi kyllä menee siitä sekaisin että kuka olikaan kuka.

Ja alkoholiongelmista puhuttaessa yksi iso kriteeri on se kuinka oma alkon käyttö vaikuttaa ihmissuhteisiinsa. Niin, kyllä tuossa on perusteltua sanoa että alkonkäyttöä kantsii miettiä. Eli se asia on kyllä ihan oikeeta mitä naisele viestittelet, mutta se ei todennäköisesti aiheuttanut tässä mitään muuta kuin mielipahaa ja jopa sen, että sinut ohitetaan jatkossa näissä keloissa "sinä mulkkuna joka haukkui minua".

Olisin muuten itse toiminut ihan samoin, mutta minä olenkin tyhmä.

Suosikkijoukkue
HIFK
Vasta keväällä toi nainen tanssi tissit paljaana eräässä baarissa ja samaan aikaan siltä pöllittiin laukku kun ei humalaltaan jaksanu vahtia sitä. Laukussa oli kaikki avaimet, lompakko, kännykkä ja joitain laskuja joista selvisi naisen kotiosoite. Näiden lisäksi nyt oli ainaki vielä pari tapausta puolen vuoden sisään et on ollu sellasessa koomassa ettei oo ollu mitään kontrollia mukana.
Kuulostaa laatunaaraalta ja juuri sellaiselta seurustelumateriaalilta. Mahtoikohan potea morkkista tuosta topless-tanssista ja sen seuraamuksista... No, toivottavasti muut baarissa olijat saivat edes nähdä hyvät kannut. Tämä ei sitten ollut vittuilua thegolle, mutta oikea ratkaisu ehdottomasti on jättää tuollainen kakaramainen akka omaan rauhaansa.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Eli se asia on kyllä ihan oikeeta mitä naisele viestittelet, mutta se ei todennäköisesti aiheuttanut tässä mitään muuta kuin mielipahaa ja jopa sen, että sinut ohitetaan jatkossa näissä keloissa "sinä mulkkuna joka haukkui minua".

Olisin muuten itse toiminut ihan samoin, mutta minä olenkin tyhmä.
Niin no jos itse olisin Thegon housuissa, niin mulle kyllä olisi aivan yksi lysti mitä se eukko minusta ajattelisi. Koska kyllä se itse sen oikeasti tietää, että se ei ole tehnyt oikein. Ja en kyllä vieläkään olisi ollenkaan yllättynyt, vaikka se vielä ottaisi Thegoon yhteyttä muutaman viikon päästä ja pyytelisi anteeksi, kunhan huomaa, että on menettänyt oikeasti (ainakin näin kirjoitusten perusteella) hyvän jätkän.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Täs nyt edelleenki muutamalla kirjoittajalla on vähän väärä käsitys mun sanomisten tarkoitusperistä. Sillä ei ole mitään väliä vaikka mun sanomiset teki tän eron sille helpommaksi tai et se voi nyt kuitata koko homman ajattelemalla millanen kusipää mä oon. Idea oli siinä et näen ihmisellä olevan alkoholiongelman joka melko varmasti vaikuttaa viattoman pienen ihmisen elämään niin en mä voi olla sanomatta asiasta mitään. Tänään kävin hakeen kamat pois naiselta, katoin suoraan silmiin, sanoin kiitos ja poistuin tilanteesta. Vähän tän perään tulee viestiä et "anteeksi siitä mitä tapahtu. Toivottavasti löydät jonku hyvän ja kivan naisen." ja kyllä mä tiedän et ne mun sanat kolahti sillä naisella ja se iteki tajuaa tilanteen. Toivon todella sen muksun takia et se nyt heräis edes vähän ja miettis seuraavalla kerralla miten paljon sitä kuppia kannattee kallistaa.

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Ei tuo mitenkään normaalia tyhmempää ole ja olen itsekin kokenut saman pariin otteeseen. Sitä miettii liikaa exää ja vertailee uusia mimmejä siihen. Mutta kyllä se kliseisesti ajan kanssa menee ohi tuokin vaihe. Monille toimiva lääke on harrastaa jonkin verran irtosuhteita ja sitä kautta sitten huomaakin jonkun ajan päästä, ettei entinen tyttöystävä pyörikään enää mielessä.
Paitsi jos on käynyt ja käymässä läpi samanlaista helvettiä kuin meikäläinen. Lääkäri antoi kaksi neuvoa: älä juo alkoholia ja älä edes yritä saada naista. No kumpaakin piti kokeilla. Alkoholin otosta seurasi paniikkikohtaus ja itkuromahdus. Naisen kanssa menin sänkyyn ja vireystila oli sama kuin olisi ollut miehen kanssa, vaikka oli viagrat otettu. Kuvitelkaa minkälaista on panna ja yrittää mielessään hahmottaa alla olevaa naista exäksi. Aamulla oli aika hiljaista. Siihen kun vielä mietteet siitä mitä exä tekee uuden miehensä kanssa niin itkuhan siinä taas tuli. Nyt en aio edes yrittää mitään kuukausiin ja täytyy toivoa, että joskus saisi tuon mieskunnon takaisin. Turhan kovaa hintaa tässä maksetaan siitä, että oli 19 vuotta saman naisen kanssa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy