Alkoi oikein vituttamaan nämä kaksi viimeistä viestiä. Luulin jo hetkeksi joutuneeni Demin keskustelufoorumille. Olkaa miehiä saatana, älkäälä lässyttäkö tuollaisia "livenä on niin ihanan ihanaa" -juttuja.
Sillon kun ollaan tarpeeksi kovia jätkiä, niin voidaan vähän hempeillä.
Miten se on niin väärin sanoa että on ihanaa livenä, jos näin on? Pitäskö sanoa että ämmä on persereikä, jotta saa palstaveljien silmissä "tosimiehen" maineen. Mutta jos sinulla on ohjeita tilanteen ratkaisuun, niin otan avoimesti vastaan, muista, etteivät kaikki halua olla niitä "Kiitos 1917 Suomi Finland Perkele kaljupäitä, kyllä mä haluan myös "Demeillä", vaikka sinun silmissäsi en olisikaan "aito" mies. :)
En vaan oikeasti ymmärrä mikä siinä joitain ihmisiä niin paljon häiritsee, jos mies haluaa kertoa kuinka mukavaa oman rakkaansa kanssa on? Ei mulla oikeesti ole ongelmaa sanoa sitä jossain foorumilla, että meillä on ihanaa yleensä, ja rakastan naistani todella paljon, enkä hänestä haluaisi erota, mutta siihen kusettamiseen olen vaan ihan kyllästynyt, ja toivon ettei se enään toistu.
Pahoitteluni kuitenkin Sinulle Palle Föntan (120kg 196cm, Tatuoitu ja kalju) että jotkut miehet ovat vain näin saatanan neitejä ;)