Naisasiat

  • 7 521 010
  • 26 580

tutzba

Jäsen
Kyseinen tyttö tulee perjantaina pois ja näämme lauantaina, joten kysyisinkin teiltä, että kannattaako minun suoraan kysyä häneltä tapahtuiko reissulla jotain, mistä minun pitäisi tietää, vai vaan kylmästi luottaa tyttöön kysymättä mitään?

"Moi, hei panitko sä muuten tuolla reissussa ketään?". Joo. Anna asian olla äläkä missään nimessä ala kyselemään mitään tuollaista.

Ylläolevan kirjoittajan viesti on loistavasti muotoiltu.
 

moge

Jäsen
Kysy vain, että oliko hyvä reissu ja oliko hauskaa? Sano, että oli ikävä ja lähde pitämään hauskaa jälleennäkemisen merkeissä.

Jep, näin ajattelinkin. Tyttö soitti vielä maanantaina pitkän puhelun ja toivotti hyvät synttärit jne. Sanoi myös potevansa ikävää. Turhaa miettimistä tuollainen, mutta minkäs sille voi...
 
^ Voisinkin suoraan vastata "tyttösi" puolesta, että kyllä varmasti on ja melko suurella todennäköisyydellä useammankin kerran... Vastaus piilee pelkästään siinä, että te ette virallisesti seurustele = mitä esteitä? Toki jotkut ihmisistä ovat sellaisia, että jo pelkkä säpinä tai ihastuminen tarkoittaa sitä, että ei enää edes katsele muita naisia/miehiä, mutta on paljon niitäkin ketkä ovat uskollisia vasta silloin, kun seurustelusta on oikeasti päätetty. Sinun tapauksessasi tuo "arvaamaton" viittaa kyllä suoraan tuohon jälkimmäiseen, mutta enhän minä tuota naista tunne, joten paha on mennä sanomaan mitään varmasti.

Jokatapauksessa, jos olisin sinä niin varmasti kysyisin. Ei se pahenna tilannetta yhtään, koska vaikka nainen olisikin ollut jonkun kanssa, niin taitanee kuitenkin jäädä avaimet sinun käsiisi. Eli miten kestät kuulla sen jne. Toisin sanoen tilanne on täysin sama, kuin jos olisit kysymättä ja miettisit vain itseksesi. Toisaalta jos kysyt, niin se on merkki siitä, ettei asia ole sinulle "ihan sama" vaan oikeasti välität ja olet kiinnostunut :). Eli kysy pois, mutta 95% vastaus on se ei-niin-mieluisa, joten älä stressaa ja valmistaudu etukäteen. Ette te kuitenkaan viel virallisesti seurustele, joten ketään ei ole petetty ;)
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy

Tämä on kyllä ihan uskomatonta settiä. Mihin ihmeeseen perustat ton väitteen? Et tasan mihinkään. Mikään ei puhu sen puolesta, että se olisi "pettänyt", eikä myöskään mikään asia puhu sen puolesta, että se olisi ollut ilman, mutta et sinä sitä tiedä todellakaan.

Moge, mun mielestä tuossa ei todennäköisesti ole tapahtunut ihan mitään, kunnes toisin todistetaan ja ei kannata kysellä mitään, annat asioiden rullata ja varmasti on hyvällä tolalla teidän juttu, kun sieltä on puhelun sulle soittanut jne. Sinua kyllä hän ajattelee siellä. :)
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän tuollaisia kannata muutenkaan missään olosuhteissa kysellä, koska siinä paljastaa omat mahdollisesti hyvinkin naurettavat epäilynsä. Lisäksi jos jotain on tapahtunut, niin fiksu tyttö kuitenkin valehtelee, ettei mitään tapahtunut, joten silloinkaan tuolla kysymisellä ei ole mitään merkitystä. Jos jotain on tapahtunut, niin varmin keino saada tytön omatunto kolkuttamaan on olla vaan tosi kiva ja rakastunut eikä ainakaan näyttää mitään epäilyjään.
 

moge

Jäsen
Moge, mun mielestä tuossa ei todennäköisesti ole tapahtunut ihan mitään, kunnes toisin todistetaan ja ei kannata kysellä mitään, annat asioiden rullata ja varmasti on hyvällä tolalla teidän juttu, kun sieltä on puhelun sulle soittanut jne. Sinua kyllä hän ajattelee siellä. :)

Näin teenkin. Joo, todella hyvällä tolalla on asiat ollu viimesen kuukauden verran. Ja tosiaan, likka otti itsekin asian puheeksi ennen reissua ja rauhotti mun mielen, kun oon ennen maininnut sille, että stressaan ja mietin vähän turhia asioita.

Snakster puhuu myös asiaa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Toisaalta jos kysyt, niin se on merkki siitä, ettei asia ole sinulle "ihan sama" vaan oikeasti välität ja olet kiinnostunut :).

Toisaalta jos kysyt, niin se on merkki siitä, että epäilet. En tiedä sinun suhteista, mutta omalla kohdalla olen huomannut et siihen toiseen osapuoleen vaan on pakko luottaa ja jos siihen ei luota niin mitä järkeä koko suhteessa? Jos alusta alkaen, ennen suhteen virallistamista, jo epäilee toisen pettävän niin vaikea siitä on enää luottamusta alkaa kasvattamaan. Näin omista kokemuksista.

E: Niin siis jos ite oisin jollain reissulla ja tämän jälkeen nainen kysyis et paninko ketään muijaa siellä niin en todellakaan ottais sitä välittämisen ja kiinnostuksen merkkinä.
 
Perustan väitteeni täysin omiin tietoihini ja kokemuksiini, joten toki kaikilla on eri versiot päässään. Oli miten oli, en itse luottaisi koskaan yhteenkään uuteen naiseen yli tietyn rajan, koska se luottamus tulee vasta myöhemmin sellaisena, kuin se on esimerkiksi hyvien frendien kohdalla. Eteenkin kun nämä kaksi nuorukaista eivät edes varsinaisesti seurustele... Onhan kaikille tuttu sana polttarit :D? Kaukaa haettu, mutta joku voi tajuta pointin.

Mitä sitten itse kysymykseen, niin toki fiksu tyttö valehtelee, mutta kaikki valheet tulevat sitten jossain vaiheessa jokatapauksessa julki. Lisäki jos minun muija kysyisi reissun jälkeen, että paninko ketään niin kyllä minä hyvällä omatunnolla vastaan että en todellakaan, ja se olisi itselleni todellakin sen merkki, ettei naiselle asia ole todellakaan ihan sama (yllätys yllätys). Jos taas valehtelisin, niin kyllä tulisi aika paska olo itelle, joka sinänsä tulisi jokatapauksessa, koska pettäminen on jo tapahtunut. Ajan tässä nyt siis lähinnä sitä takaa, että olemme kaikki hyvin erilaisia. Pelkkä säpinä on mulle sen merkki, että enää ei muita naisia katsella, kun taas monella frendillä on noita säpinä-caseja menossa 3kpl samaan aikaan, joista sitten valitaan lopuksi se mieluisin ja lopuille annetaan hyvällä omatunnolla pakit.

Niinpä niin, uskokaa mitä haluatte ja luottakaa niin paljon kuin vain haluatte ja uskallatte. Tämä on pelkästään minun mielipide, joka pohjautuu juurikin omiin huonoihin kokemuksiin kaikenlaisista naisten "kaverireissuista".... Vastapainona omat jätkäreissut, joiden aikana toki itse olen aina ollut puhtaasti sinkku.

Mutta, fiksu tyttöhän on juuri sellainen, joka on uskollinen jo säpinässä ja muutenkin ei lähde joka kerta baarista jonkun miehen kanssa. Onneksi parhaimmat naiset ovat juurikin näitä fiksuja, sinunhan se pitää tuntea hänet ;)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Lähtökohta terveelle suhteelle pitää olla se että toinen on syyllinen kunnes toisin todistetaan
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Toivon todella, että ymmärsin väärin, mutta et kai hakenut mitään nyt olen viimeistä iltaa "vapaana", joten panen kaikkia -tyylistä pointtia?
Niin. Näkisin ko. nimimerkille sanan "polttarit" olevan tuttu vain Tom Hanksin samannimisestä kasarikomediasta.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Toivon todella, että ymmärsin väärin, mutta et kai hakenut mitään nyt olen viimeistä iltaa "vapaana", joten panen kaikkia -tyylistä pointtia?
Eikö ne polttarit ookkaan semmoset? :)

Nojoo, kyllä mun mielestä pitää pystyä toiseen luottamaan sen verran, että ei tarvitse alkaa kyselemään sen kummemmin mitään. Kyllähän sen siitä tytön käytöksestäkin varmaan ennenpitkää huomaa, jos on tullut toilailtua, ellei sitten ole poikkeuksellisen kylmäverinen pirkko.

Ja kysymällä tuskin voitat yhtään mitään, mutta hävittävää on sitäkin enemmän.
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Tuossa hetki sitten olin baarissa ja siellä tuli nuori nainen hieromaan itseään ruumistani vasten. Hän oli aivan varmasti minua huomattavasti nuorempi ja todella humalassa. Päätin sanoa portsarille, että kyseinen neiti on varmasti nauttinut tarpeeksi alkoholia ja hänet talutettiin ulos juottolasta. Tästä hyvästä sain kiitoksia paikalla olleiden naisten suunnalta, sen sijaan miehiltä sain vittuilua, että miksi en ottanut tilanteesta hyödyn. Why the world is so fucking wicked!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tuossa hetki sitten olin baarissa ja siellä tuli nuori nainen hieromaan itseään ruumistani vasten. Hän oli aivan varmasti minua huomattavasti nuorempi ja todella humalassa. Päätin sanoa portsarille, että kyseinen neiti on varmasti nauttinut tarpeeksi alkoholia ja hänet talutettiin ulos juottolasta. Tästä hyvästä sain kiitoksia paikalla olleiden naisten suunnalta, sen sijaan miehiltä sain vittuilua, että miksi en ottanut tilanteesta hyödyn. Why the world is so fucking wicked!
Äläs nyt sievistele siinä. Yksi lovi vyöhön lisää vaan. Pillu se on siallakin. Ronkelit runkkaa.

Ja mitä noita nyt on.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tuossa hetki sitten olin baarissa ja siellä tuli nuori nainen hieromaan itseään ruumistani vasten. Hän oli aivan varmasti minua huomattavasti nuorempi ja todella humalassa. Päätin sanoa portsarille, että kyseinen neiti on varmasti nauttinut tarpeeksi alkoholia ja hänet talutettiin ulos juottolasta. Tästä hyvästä sain kiitoksia paikalla olleiden naisten suunnalta, sen sijaan miehiltä sain vittuilua, että miksi en ottanut tilanteesta hyödyn. Why the world is so fucking wicked!
Valmiin DI:n saattoi kuulemma ennen vanhaan erottaa teekkarista siten, että DI (mahdollisesti) ymmärsi, ettei viinalla lastattua pöytää ole välttämättä tarkoitus juoda tyhjäksi joka kerta. Myöskään kaikkia naisia tarvitse välttämättä noukkia vain sen takia, että nainen sattuu persehtimään vieressä. Laadukasta toimintaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jaa-a. Näemmä on luvassa siis ns. kullanhuuhdontailta? Tai vaikkappa puhtaan pelin ilta? Isot pojat ehdottaisivat myös ns. ryöppäämistä...
Sinä puhut futuurista, kun taasen minä kerroin imperfektistä. Tartteeko tuota vitsiä enää enempää selittää. Siis vitsissä ei ollut vitsiä mutta noin muutoin näin. Lauseeni sisälsi panemista saunomisen jälkeen.

Vitsi selitetty. Yhtä perkelettä tämä tällainen. Haleja.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Naisen kanssa kaikki hyvin toistaiseksi. Oon vaan taas huomannu ettei se toinen osapuoli paljoa ota yhteyttä, soittele vaik kuulumisia tai edes ehdota tapaamista. Väistämättä tulee aina ajoittain sellainen fiilis ettei sitä edes kiinnosta. Meilläki kuitenki tilanne on se et mul on tasan ne viis iltavuoroa viikossa ja kaks vapaata kun taas nainen on kesän työttömänä joten hän kyllä hyvin tietää koska mulle sopii tapaamiset jne. Viimeksi eilen ehdotin et jos näkis keskiviikkona tai torstaina kun mulla on vapaata niin vastaus oli taas niin epämääräinen etten oikein tiedä. "En ehkä ole Tampereella kun saatan mennä tuonne tai sit tuonne tai jos meenki yhen kaverin kanssa sinne toiseen paikkaan niin en sit tiedä". Ja juu ei täs nyt joka päivä tarvikaan olla kiinni toisessa, mutta ois se aika hienoa jos toinen vaikka soittais joskus et olis mukava nähdä.

Fakta tosin on se etten voi mitenkään ymmärtää sitä kaikkea paskaa mitä tämä nainen on käynyt elämässään läpi ja pelkään etten ehkä ikinä tule ymmärtämään. Ja jos mä koko ajan otan itteeni ihan turhasta niin eihän sitä kukaan loputtomiin jaksa. Nyt oon lähinnä yrittäny vaan keksiä muuta tekemistä ja olla ajattelematta koko naista. Eikä toisaalta jaksa koko aikaa järjestää yhteistä aikaa ja ehdottaa niitä tapaamisia kun toista ei hirveästi tunnu kiinnostavan tai sitten siellä vaan oikeasti on ne kaikki muut asiat mielessä. Tosin faktaa on myös se et näin aikasessa vaiheessa en oo kovin korkealla naisen tärkeysjärjestyksessä kun taas toi nainen on mulla ihan liian korkealla. Puhutaan kuitenkin aika lyhyestä ajasta mitä ollaan tunnettu.

Vaikeita nää naisasiat ja välistä vaan hiipii mieleen ne ajatukset ettei täs oo oikeasti mitään järkeä.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Täytyypä taas päivitellä juttuja.

Tuossa tuli oltua vähän isommassa kaupungissa joku viikonloppu sitten. Koko viikonloppu siellä vierähti ja kaikenlaista tapahtui.

Naisia oli jonkin verran, 3:sen kappaletta. Kaksi oli kiinnostunutta ja kolmas ei niinkään ollut innostunut. Huonoa tuossa oli se, että kaikki naiset olivat niin ulkonäöltään kuin älykkyydeltäänkin aika hirveä kateltavaa ja kuunneltavaa. Tuo kolmas oli todellinen jokinorsu ja vain alkoholi ja naisen halu voi selittää sen, miksi edes yritin.

Toinen noista kiinnostuneista oli täydellinen nörtti ja viimeiselle olisi kelvannut ihan ketä vain. Etsi siis vain miesseuraa, mutta kaikki panoseura kävi, oli mies sitten minkälainen vain.

Ravintolassa ja yökerhossa ollessa sitten kävin tanssimassa vaikka kuinka paljon ja usein, mutta todellisuus oli aika karua. Ketään oikeasti kaunis tai vähänkään sellainen ei ollut kiinnostunut. Heti kun meni viereen tanssimaan, niin selkä kääntyi saman tien. Hain noita oikeasti kauniita naisia, joista olen aidosti kiinnostunut. Nuo kolme aiempaa oli vain päähänpistoja, kun naisen puutteen vuoksi ketä tahansa kelpasi. Onneksi mitään vähänkään vakavempaa ei tapahtunut, koska en ainakaan itse saa tuonkaltaisista naisista mitään.

Tuollaisia naisia saisi ihan koska vaan ketä vaan ja itselläni on oikeastaan aikamoinen häpeä tapahtuneesta. Ei noin voi itseään kunnioittava mies toimia. Joku raja pitäisi kuitenkin aina olla.

itsellä nyt ei ylipäätään ole aiemmin ollut minkäänlaisia naiskontakteja, eli jossain määrin tuo oli ihan hyväkin juttu, mutta häpeäkin on aika kova. Noille naisille kelpaisi ketä mies hyvänsä, kuka olisi kiinnostunut, lukuunottamatta tuota jokinorsua, kun en sillekkään kelvannut. Mutta toisaalta itsekkin lähdin tuonne sillä olettamuksella että kaikki käyvät, mutta tulin kyllä järkiinikin aika hyvissä ajoin.

Aiemmin tällä samalla paikkakunnalla oleva nainen, joka tuli mukaani tanssimaan, oli ihan suht ok, mutta seuraavalla kerralla kun kyseisen naisen näin, niin tarjoi eräälle miehelle juoman, eli tekee kaikkensa että edes joku mies kiinnostuisi. Eipä kyllä itseäni ainakaan enää jaksa kiinnostaa. Tuo yh-äippäkin on niin miestä vailla että kaikki kelpaa. Menee jokaisen miehen luo nykyään, kenet vain näkee. Ulkonäöllä tai älyllä ei väliä.

Miksi pelkästään tuonkaltaisia naisihmisiä pyörii ympärillä, eikä niitä laatunaisia, joille ei todellakaan kelpaa ketä hyvänsä? Missä ne oikeasti kauniit ja fiksut naiset ovat?

Eilisessä X-Men leffassa (joka oli aika kehno suoritus) näytteli muutamassa kohtauksessa tuo Alankomaalainen näyttelijä Famke Janssen. Sama näyttelijä oli tuossa I Spy-leffassa ja aikas kuuman näköinen mimmi on kyseessä. Eivät kyllä nuo edellä mainitut naiset olleet lähimainkaan tuota tasoa. Vastaan tulee näin kesäisin vaikka kuinka paljon kiinnostavia naisihmisiä vastaan, mutta vain tuollaiset kaikenmaailman jokinorsut ja nörttinaiset kiinnostuvat.

Toissa päivänä tuon yh-äidin kanssa tuli Facebookissa kirjoiteltua, aika kuuman näköinen mimmi olisi tuokin, älyllinen taso on vain mitä on. Saapa nähdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös