Perustan väitteeni täysin omiin tietoihini ja kokemuksiini, joten toki kaikilla on eri versiot päässään. Oli miten oli, en itse luottaisi koskaan yhteenkään uuteen naiseen yli tietyn rajan, koska se luottamus tulee vasta myöhemmin sellaisena, kuin se on esimerkiksi hyvien frendien kohdalla. Eteenkin kun nämä kaksi nuorukaista eivät edes varsinaisesti seurustele... Onhan kaikille tuttu sana polttarit :D? Kaukaa haettu, mutta joku voi tajuta pointin.
Mitä sitten itse kysymykseen, niin toki fiksu tyttö valehtelee, mutta kaikki valheet tulevat sitten jossain vaiheessa jokatapauksessa julki. Lisäki jos minun muija kysyisi reissun jälkeen, että paninko ketään niin kyllä minä hyvällä omatunnolla vastaan että en todellakaan, ja se olisi itselleni todellakin sen merkki, ettei naiselle asia ole todellakaan ihan sama (yllätys yllätys). Jos taas valehtelisin, niin kyllä tulisi aika paska olo itelle, joka sinänsä tulisi jokatapauksessa, koska pettäminen on jo tapahtunut. Ajan tässä nyt siis lähinnä sitä takaa, että olemme kaikki hyvin erilaisia. Pelkkä säpinä on mulle sen merkki, että enää ei muita naisia katsella, kun taas monella frendillä on noita säpinä-caseja menossa 3kpl samaan aikaan, joista sitten valitaan lopuksi se mieluisin ja lopuille annetaan hyvällä omatunnolla pakit.
Niinpä niin, uskokaa mitä haluatte ja luottakaa niin paljon kuin vain haluatte ja uskallatte. Tämä on pelkästään minun mielipide, joka pohjautuu juurikin omiin huonoihin kokemuksiin kaikenlaisista naisten "kaverireissuista".... Vastapainona omat jätkäreissut, joiden aikana toki itse olen aina ollut puhtaasti sinkku.
Mutta, fiksu tyttöhän on juuri sellainen, joka on uskollinen jo säpinässä ja muutenkin ei lähde joka kerta baarista jonkun miehen kanssa. Onneksi parhaimmat naiset ovat juurikin näitä fiksuja, sinunhan se pitää tuntea hänet ;)