Mainos

Naisasiat

• 7 600 808
  • 26 641
Suosikkijoukkue
HIFK
Blaablaablaa... Sit nussittiin... Blaablaablaa...
No niin, kaikki näyttäisi olevan hyvin siellä päin. Toivotaan suhteen jatkuvan mukavissa merkeissä, ilman facebook -hönöilyjä naisen taholta. Vaikka ainahan ne perkeleet kaikkia kikkoja keksii, ettei vaan menis liian auvoisaksi ja ongelmattomaksi (lue: tylsäksi). Naisen mieli on niin järjetön ja arvaamaton.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
No niin, kaikki näyttäisi olevan hyvin siellä päin. Toivotaan suhteen jatkuvan mukavissa merkeissä, ilman facebook -hönöilyjä naisen taholta. Vaikka ainahan ne perkeleet kaikkia kikkoja keksii, ettei vaan menis liian auvoisaksi ja ongelmattomaksi (lue: tylsäksi). Naisen mieli on niin järjetön ja arvaamaton.

Niin no tässä taas päästään siihen "pitää olla vähän vittumainen"- väittelyyn. Ei ilmeisesti asiat saa koskaan olla liian hyvin vaan pitää aina hatusta keksiä jotain draamaa. Sanoin kyl ihan suoraan et ei kiinnostaa mitkään vitun ihme tekstiviestit kesken työpäivän ja et jos jotain on mielen päällä niin jutellaan sit kasvotusten asiat läpi. Tosin nyt kun juteltiin kasvotusten niin nää kaikki "olenko laastari" "miks vitus mä en näe sun seinääs yyhyy"- heitot oliki ihan pikkujuttuja sille..

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Toki itellä vielä jossain määrin vaivaa se ettei voida edes puhua mistään suhteesta tai muustakaan ns. "vakavasta". Jotenki tällänen päivä kerrallaan tapailu on vaan niin vierasta mulle.

Jos tämän naisen haluat pitää niin malta, malta ja malta. Näytä hänelle kuinka mahtavaa seurassasi on. Älä painosta myöntämään, että nyt ollaan suhteessa. Sekin tulee siinä aikanaan.

Naisella kenellä on lapsi on paljon suurempi kynnys lähteä vakavaan seurusteluun. Hänen pitää ensin nähdä onko sinussa materiaalia tulemaan osaksi perhettä. Koita malttaa ja ymmärtääkin. Mitä mukavampaa ja vapautuneempaa hänellä on seurassasi niin aivan varmasti hän myös haluaa sinuun sitoutua.

Tuntuu, että kaipaat sitä tietoa "suhteessa olemisesta" omien epävarmuuksiesi takia. Sekin on ok, mutta koita nyt vaan nauttia hetkestä ja tästä naisesta. Silloin niitä orkkuja on tulossa myöhemmin lisääkin.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tultiin siihen lopputulokseen et tää juttu tuntuu molemmista hyvältä ja jatketaan samalla tavalla päivä kerrallaan. Sit nussittiin

Saako olla kyyninen? Jotenkin tuosta välittyy sellainen kuva, että molemmat ei ole samalla lailla tyytyväisiä. Vaikuttaa siltä, että sinä tanssit tämän naisen pillin mukaan, koska ilmankaan et halua olla. Kuten itse sanoit,

Jotenki tällänen päivä kerrallaan tapailu on vaan niin vierasta mulle. Tai tulee sellanen fiilis et nainen haluaa vaan pitää hauskaa ja tavallaan pitää jutun sillä asteella et se on sit helppo pistää poikki kun tulee vaikeuksia tai alkaa kyllästyttään. Eipä täs tosin vaihtoehtoja ole kuin kaks. Joko mennään näillä tai sit ei mennä ollenkaan..

Kärjistetysti siis joko hänen tavallaan, tai ei ollenkaan? Tietenkin jos olet sitä mieltä, että sun ajatuksissa tai käytöksessä on jotain väärää, on hyvä asia yrittää päästä siitä eroon. Mutta jos muutut ihmisenä pelkästään sen takia, kun toinen haluaa ja samalla tunnet rinnassa epämääräistä painoa, olet mun mielestä kääntynyt jostain risteyksestä vikasuuntaan. Todella toivon, että kaikki menee hyvin ja saat tuosta suhteesta sitä mitä siitä haetkin, mutta älä nyt kokonaan itteäs myy. Jos päivä kerrallaan tapailu on sulle vierasta eikä tunnu omalta jutulta, niin se kannattaa sanoa suoraan. Kovasti vaikuttaa siltä, että kaipaat jotain vakavampaa, syvempää sitoutumista tai sellaista, etkä sitä (ainakaan toistaiseksi) saa.

*edit*

Onhan siinä se lapsi sitten myös, jonka takia nainen saattaa olla (oikeutetustikin) helvetin varautunut. Kuitenkin on tilanne mikä tahansa, niin jonkinlaista kompromissia pitäisi pystyä hakemaan. Tuo "my way or the highway" -ajattelu ei ole kompromissia nähnytkään. Mutta jos olet onnellinen, niin homma ok. Jos et ole, niin yritä olla, vaatii se sitten minkälaisia muutoksia tahansa.

Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Naisella kenellä on lapsi on paljon suurempi kynnys lähteä vakavaan seurusteluun. Hänen pitää ensin nähdä onko sinussa materiaalia tulemaan osaksi perhettä. Koita malttaa ja ymmärtääkin. Mitä mukavampaa ja vapautuneempaa hänellä on seurassasi niin aivan varmasti hän myös haluaa sinuun sitoutua.

Niin ja onhan siel niin paljon paskaa elämässä takana et ymmärrän järjellä ihan hyvin ettei oo valmis kovin nopeasti etenemään. Maltti on sellanen mitä mulla ei ihmissuhteissa juurikaan ole, mutta toisaalta tää on ihan hyvä kasvunpaikka itelle ja mielenkiintoista nähdä miten kärsivällinen sitä jaksaa olla.

Saako olla kyyninen? Jotenkin tuosta välittyy sellainen kuva, että molemmat ei ole samalla lailla tyytyväisiä. Vaikuttaa siltä, että sinä tanssit tämän naisen pillin mukaan, koska ilmankaan et halua olla.

Niin. Täällä on ny tulluki jo käsiteltyä mut mun suurin ongelma naisten kanssa on juuri se et haluan edetä liian nopeasti. Kaks vakavaa suhdetta elämässä takana, molemmissa suurin virhe oli edetä liian nopeasti ja molempien jälkeen olin enemmän tai vähemmän paskana. Mainitaan nyt vielä et tän naisen kanssa ollaan vasta kolme päivää yli kuukauden tunnettu mikä varmaan kelle tahansa normaalille ihmiselle on helvetin lyhyt aika. Vaikka mulla nuo tunteet nyt jyllääki helvetin vahvasti päällä niin kyllä järki nyt vielä sanoo ettei kuukauden jälkeen voi odottaa mitään kovin vakavaa sitoutumista.

Tietenkin jos olet sitä mieltä, että sun ajatuksissa tai käytöksessä on jotain väärää, on hyvä asia yrittää päästä siitä eroon. Mutta jos muutut ihmisenä pelkästään sen takia, kun toinen haluaa ja samalla tunnet rinnassa epämääräistä painoa, olet mun mielestä kääntynyt jostain risteyksestä vikasuuntaan.

Juurikin näin. Se on sitten eri asia et pystynkö mä oikeasti muuttumaan tai tyytymään sellaiseen mikä ei mee mun tunteiden kanssa yhteen.. ehkä tässä ois hyvä paikka taas aikuistua vähän.

Onhan siinä se lapsi sitten myös, jonka takia nainen saattaa olla (oikeutetustikin) helvetin varautunut. Kuitenkin on tilanne mikä tahansa, niin jonkinlaista kompromissia pitäisi pystyä hakemaan. Tuo "my way or the highway" -ajattelu ei ole kompromissia nähnytkään. Mutta jos olet onnellinen, niin homma ok. Jos et ole, niin yritä olla, vaatii se sitten minkälaisia muutoksia tahansa.

Ja mainitaan nyt vielä kerran et lapsen isä oli väkivaltainen juoppo joka hakkasi tätä naista eikä varmasti ollu ihan helppo työ päästä irti siitä suhteesta. Keväällä hänellä oli edellinen vakava suhde jossa mies vaikutti kaikin puolin hyvältä ja kaikki oli ihanaa kunnes tuli vahingossa paksuksi ja mies katosi samantien kuvioista mitään ilmoittamatta. Abortista vielä kaikki mahdolliset komplikaatiot päälle ja siinä sivussa tosiaan hoitaa edelleenki sitä muksua yksin niin kyllähän täs ny jokasen järki pitäis sanoa et kuukausi ei ole mikään aika tälle naiselle. En oo mitään aikatauluja nyt asialla suunnitellu mut sanotaanko vaik et jos 3kk menee yhtä hyvin (niin naisen kuin muksunki kanssa) ja sieltä suunnalta ei ole siltikään mitään haluja ottaa askelta eteenpäin niin voin miettiä tätä asiaa taas uusiksi.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En oo mitään aikatauluja nyt asialla suunnitellu mut sanotaanko vaik et jos 3kk menee yhtä hyvin (niin naisen kuin muksunki kanssa) ja sieltä suunnalta ei ole siltikään mitään haluja ottaa askelta eteenpäin niin voin miettiä tätä asiaa taas uusiksi.

En nyt oikein ymmärrä, mikä se askel eteenpäin olisi? Eihän se, että sanotte toisillenne ääneen, että nyt me seurustellaan, muuta mitenkään sitä tilannetta tai tee suhdetta yhtään sen vakavammaksi. Nyt kuvatun kaltaista tapailua vakavampi tilanne on minusta se, että muutatte yhteen, menette naimisiin tai kihloihin tai lisäännytte. Se että seurusteletteko jotenkin virallisesti on ihan silkkaa semantiikkaa, kun ilmiselvästi nyt kuitenkin seurustelette.

Ja suosittelen kyllä jatkamaan ihan samoilla linjoilla toistaiseksi sen ihmeempiä pohtimatta. Sitten joskus jos nuo mainitsemani askeleet nousevat luontevasti esiin, niin sitten voi edetä sen mukaan, mutta ihan turha alkaa nyhtää naisesta mitään "hei nyt me styylataan" -kommentteja, jos se ei kerran käytännössä muuta mitään.

Ja sille lapselle saat kyllä luvan ihan reippaasti kertoa, että sinä et ole hänen isänsä, vaikka ihan mielelläsi hänenkin elämään kuulut.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
En nyt oikein ymmärrä, mikä se askel eteenpäin olisi? Eihän se, että sanotte toisillenne ääneen, että nyt me seurustellaan, muuta mitenkään sitä tilannetta tai tee suhdetta yhtään sen vakavammaksi. Nyt kuvatun kaltaista tapailua vakavampi tilanne on minusta se, että muutatte yhteen, menette naimisiin tai kihloihin tai lisäännytte. Se että seurusteletteko jotenkin virallisesti on ihan silkkaa semantiikkaa, kun ilmiselvästi nyt kuitenkin seurustelette.

Nyt kun asian noin sanot niin oot aivan oikeassa. Sinänsähän tässä ei edes ole mitään ongelmaa, ainoastaan minun tunteet kaipaa sitä varmistusta/vahvistusta ja olkoon se sitten vaikka sitä et ääneen sanotaan et ollaan suhteessa/seurustellaan vaikka todellisuudessa mikään ei muutukaan. Nää hommat muutenki johtaa juurensa meikän menneisyyteen, masennukseen ja paskaan itsetuntoon. Rehellisesti sanottuna voidaan laskea elämästä ihan vuosia jolloin ainoa tarkoitus elämässä on ollut sen rakkauden löytäminen ja mikään ei oikeastaan ole tuntunut miltään jos sitä ei ole pystynyt jakamaan sen elämänkumppanin kanssa. Tänä päivänä näitä ongelmia ei enää ole ja olisin onnellinen myös sinkkuna, mutta ei tunteita pysty noin vain opettamaan pois totutuista ajatusmalleista. On tässä tullu helvetisti pohdittua et olenko vieläkään valmis aikuiseen parisuhteeseen, mutta pakko se vaan on kokeilla miten käy.

Helvetin hyvin kyllä sanoit tän asian, täytyy pitää mieles tää seuraavan kerran ku alkaa tunteet juosta omia ratojaan.

Ja sille lapselle saat kyllä luvan ihan reippaasti kertoa, että sinä et ole hänen isänsä, vaikka ihan mielelläsi hänenkin elämään kuulut.

Tehtiin kyllä asia samantien selväksi lapselle, yhdessä. Asiahan menee niin ettei lapsella ole mitään hajua mitä koko "isä"- sana tarkoittaa. Sille se vaan on joku mukava aikuinen mies, kaveri enemmänkin. Ikää sillä siis 3,5 vuotta.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Nyt kun asian noin sanot niin oot aivan oikeassa. Sinänsähän tässä ei edes ole mitään ongelmaa, ainoastaan minun tunteet kaipaa sitä varmistusta/vahvistusta ja olkoon se sitten vaikka sitä et ääneen sanotaan et ollaan suhteessa/seurustellaan vaikka todellisuudessa mikään ei muutukaan.
Yleisesti ottaen on hyvä, että suhteessa ollaan samalla sivulla, ja on ihan selkeästi määritelty, että mikä suhteen tila on, vaikka sitten sanomalla että nyt seurustellaan tai tapaillaan tai mitä tahansa. Nykyään myös kaikenmaailman facebook-statuksista kannattaa yhdessä keskustella, toinen ei välttämättä tykkää siitä että heilut sinkkustatuksella monta kuukautta vaikka käytännössä seurustelette, jotakin taas saattaa ahdistaa välitön parisuhdepyyntö jne. Nämä on (kai) ihan normaaleja asioita, ihminen kun tuntee olonsa turvallisemmaksi jos hänellä on jotain ulkoisia merkkejä suhteen olemassaolosta ja statuksesta, vaikka itse seurusteluun niillä ei suoranaisesti pitäisi merkitystä ollakaan.

Sen mitä itse olen huomannut, niin parisuhteessa avoin ja rehellinen kommunikaatio on ehkäpä se tärkein asia. Sitä on myös erittäin vaikeaa korjata, jos se lähtee alussa väärille raiteille. Asioista on hyvä sopia etukäteen ja mahdollisimman selkeästi, tehdä jopa ns. typeristäkin asioista sopimuksia ja sen jälkeen pitää niistä kiinni. Kyse on turvallisuuden tunteesta, joka taas merkitsee suuresti siihen, miten toiseen pystyy luottamaan eri tilanteissa.

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tehtiin kyllä asia samantien selväksi lapselle, yhdessä. Asiahan menee niin ettei lapsella ole mitään hajua mitä koko "isä"- sana tarkoittaa. Sille se vaan on joku mukava aikuinen mies, kaveri enemmänkin. Ikää sillä siis 3,5 vuotta.

Frendillä on kolme vuotias muksu, jolla on ihan oikeasti isä jatkuvasti läsnä. Silti kutsuu ja huhuilee kaikkia kadun miehiä isinä. Ei siis ehkä niin vakavaa.

Ja se, mitä sulle on jo aiemminkin sanottu, niin lapsen omaavat naiset on aika hitaita lämpeämään ja jos ne etsii panon lisäksi jotain, niin silloin ne etsii sit yleensä oikeasti aviomiesmatskua. Jos homma menee koiville, niin niitä pettyjiä sitten kahden sijasta kolme. Ja yhdellä niistä ei ole vielä kapasiteettia ymmärtää, miksi tässä käy äijät vaan kääntymässä ja kukaan ei ole mun kanssa pidempään.

Edit. Omat naisasiat rullaa (kopukopu) ihan mukavasti. Kolmatta vuotta aviossa. Ikuisuusaihe tietenkin on se, että jo velipuolikuusta tutuksi tullut Pipari Pärsson saisi kyläillä useammin, mutta se on loppupeleissä pieni murhe se.

Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Miksi toisilleen tuntemattomat naiset aina löytävät jotain negatiivista sanottavaa sellaisesta naisesta, jota heidän seurassaan olevat kaksilahkeiset heteromiehet katselevat sillä silmällä?
Äitini esim. näki tässä muutama päivä sitten tuon naapurin likan kaupassa ja johan viimeksi mainitusta alkoi niitä huonoja puolia löytymään.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miksi toisilleen tuntemattomat naiset aina löytävät jotain negatiivista sanottavaa sellaisesta naisesta, jota heidän seurassaan olevat kaksilahkeiset heteromiehet katselevat sillä silmällä?
Kateus.

Tarviaako tuohon muka sen parempaa vastausta? Ei mielestäni erityisen vaikea pääteltävä.

moge

Jäsen
Eräs likka on nyt ulkomailla tyttökavereidensa kanssa, ja nämä reissuthan on tunnetusti hienoja paikkoja pettämiselle. Varsinkin kun tämä tyttö on alkoholispäissään melko arvaamaton, niin se on pistänyt itsellekin vähän ajatuksia päähän, että mitä siellä voisi tapahtua. Kyseinen tyttö tulee perjantaina pois ja näämme lauantaina, joten kysyisinkin teiltä, että kannattaako minun suoraan kysyä häneltä tapahtuiko reissulla jotain, mistä minun pitäisi tietää, vai vaan kylmästi luottaa tyttöön kysymättä mitään? Asia ei hirveästi mieltäni paina ja toisaalta luotan tyttöön aika vahvasti, mutta menneisyyden takia tuollaiset ajatukset on päähäni tulleet.

Sen verran taustoista, että emme "virallisesti" seurustele, vaikka molemmat ovatkin sen toiselle myöntänyt, että tuntee jo olevansa parisuhteessa. Mennään kuitenkin ns. päivä kerrallaan.

tutzba

Jäsen
Kyseinen tyttö tulee perjantaina pois ja näämme lauantaina, joten kysyisinkin teiltä, että kannattaako minun suoraan kysyä häneltä tapahtuiko reissulla jotain, mistä minun pitäisi tietää, vai vaan kylmästi luottaa tyttöön kysymättä mitään?

"Moi, hei panitko sä muuten tuolla reissussa ketään?". Joo. Anna asian olla äläkä missään nimessä ala kyselemään mitään tuollaista.

Ylläolevan kirjoittajan viesti on loistavasti muotoiltu.

moge

Jäsen
Kysy vain, että oliko hyvä reissu ja oliko hauskaa? Sano, että oli ikävä ja lähde pitämään hauskaa jälleennäkemisen merkeissä.

Jep, näin ajattelinkin. Tyttö soitti vielä maanantaina pitkän puhelun ja toivotti hyvät synttärit jne. Sanoi myös potevansa ikävää. Turhaa miettimistä tuollainen, mutta minkäs sille voi...

Temptation

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
^ Voisinkin suoraan vastata "tyttösi" puolesta, että kyllä varmasti on ja melko suurella todennäköisyydellä useammankin kerran... Vastaus piilee pelkästään siinä, että te ette virallisesti seurustele = mitä esteitä? Toki jotkut ihmisistä ovat sellaisia, että jo pelkkä säpinä tai ihastuminen tarkoittaa sitä, että ei enää edes katsele muita naisia/miehiä, mutta on paljon niitäkin ketkä ovat uskollisia vasta silloin, kun seurustelusta on oikeasti päätetty. Sinun tapauksessasi tuo "arvaamaton" viittaa kyllä suoraan tuohon jälkimmäiseen, mutta enhän minä tuota naista tunne, joten paha on mennä sanomaan mitään varmasti.

Jokatapauksessa, jos olisin sinä niin varmasti kysyisin. Ei se pahenna tilannetta yhtään, koska vaikka nainen olisikin ollut jonkun kanssa, niin taitanee kuitenkin jäädä avaimet sinun käsiisi. Eli miten kestät kuulla sen jne. Toisin sanoen tilanne on täysin sama, kuin jos olisit kysymättä ja miettisit vain itseksesi. Toisaalta jos kysyt, niin se on merkki siitä, ettei asia ole sinulle "ihan sama" vaan oikeasti välität ja olet kiinnostunut :). Eli kysy pois, mutta 95% vastaus on se ei-niin-mieluisa, joten älä stressaa ja valmistaudu etukäteen. Ette te kuitenkaan viel virallisesti seurustele, joten ketään ei ole petetty ;)

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy

Tämä on kyllä ihan uskomatonta settiä. Mihin ihmeeseen perustat ton väitteen? Et tasan mihinkään. Mikään ei puhu sen puolesta, että se olisi "pettänyt", eikä myöskään mikään asia puhu sen puolesta, että se olisi ollut ilman, mutta et sinä sitä tiedä todellakaan.

Moge, mun mielestä tuossa ei todennäköisesti ole tapahtunut ihan mitään, kunnes toisin todistetaan ja ei kannata kysellä mitään, annat asioiden rullata ja varmasti on hyvällä tolalla teidän juttu, kun sieltä on puhelun sulle soittanut jne. Sinua kyllä hän ajattelee siellä. :)

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän tuollaisia kannata muutenkaan missään olosuhteissa kysellä, koska siinä paljastaa omat mahdollisesti hyvinkin naurettavat epäilynsä. Lisäksi jos jotain on tapahtunut, niin fiksu tyttö kuitenkin valehtelee, ettei mitään tapahtunut, joten silloinkaan tuolla kysymisellä ei ole mitään merkitystä. Jos jotain on tapahtunut, niin varmin keino saada tytön omatunto kolkuttamaan on olla vaan tosi kiva ja rakastunut eikä ainakaan näyttää mitään epäilyjään.

moge

Jäsen
Moge, mun mielestä tuossa ei todennäköisesti ole tapahtunut ihan mitään, kunnes toisin todistetaan ja ei kannata kysellä mitään, annat asioiden rullata ja varmasti on hyvällä tolalla teidän juttu, kun sieltä on puhelun sulle soittanut jne. Sinua kyllä hän ajattelee siellä. :)

Näin teenkin. Joo, todella hyvällä tolalla on asiat ollu viimesen kuukauden verran. Ja tosiaan, likka otti itsekin asian puheeksi ennen reissua ja rauhotti mun mielen, kun oon ennen maininnut sille, että stressaan ja mietin vähän turhia asioita.

Snakster puhuu myös asiaa.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Toisaalta jos kysyt, niin se on merkki siitä, ettei asia ole sinulle "ihan sama" vaan oikeasti välität ja olet kiinnostunut :).

Toisaalta jos kysyt, niin se on merkki siitä, että epäilet. En tiedä sinun suhteista, mutta omalla kohdalla olen huomannut et siihen toiseen osapuoleen vaan on pakko luottaa ja jos siihen ei luota niin mitä järkeä koko suhteessa? Jos alusta alkaen, ennen suhteen virallistamista, jo epäilee toisen pettävän niin vaikea siitä on enää luottamusta alkaa kasvattamaan. Näin omista kokemuksista.

E: Niin siis jos ite oisin jollain reissulla ja tämän jälkeen nainen kysyis et paninko ketään muijaa siellä niin en todellakaan ottais sitä välittämisen ja kiinnostuksen merkkinä.

Temptation

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Perustan väitteeni täysin omiin tietoihini ja kokemuksiini, joten toki kaikilla on eri versiot päässään. Oli miten oli, en itse luottaisi koskaan yhteenkään uuteen naiseen yli tietyn rajan, koska se luottamus tulee vasta myöhemmin sellaisena, kuin se on esimerkiksi hyvien frendien kohdalla. Eteenkin kun nämä kaksi nuorukaista eivät edes varsinaisesti seurustele... Onhan kaikille tuttu sana polttarit :D? Kaukaa haettu, mutta joku voi tajuta pointin.

Mitä sitten itse kysymykseen, niin toki fiksu tyttö valehtelee, mutta kaikki valheet tulevat sitten jossain vaiheessa jokatapauksessa julki. Lisäki jos minun muija kysyisi reissun jälkeen, että paninko ketään niin kyllä minä hyvällä omatunnolla vastaan että en todellakaan, ja se olisi itselleni todellakin sen merkki, ettei naiselle asia ole todellakaan ihan sama (yllätys yllätys). Jos taas valehtelisin, niin kyllä tulisi aika paska olo itelle, joka sinänsä tulisi jokatapauksessa, koska pettäminen on jo tapahtunut. Ajan tässä nyt siis lähinnä sitä takaa, että olemme kaikki hyvin erilaisia. Pelkkä säpinä on mulle sen merkki, että enää ei muita naisia katsella, kun taas monella frendillä on noita säpinä-caseja menossa 3kpl samaan aikaan, joista sitten valitaan lopuksi se mieluisin ja lopuille annetaan hyvällä omatunnolla pakit.

Niinpä niin, uskokaa mitä haluatte ja luottakaa niin paljon kuin vain haluatte ja uskallatte. Tämä on pelkästään minun mielipide, joka pohjautuu juurikin omiin huonoihin kokemuksiin kaikenlaisista naisten "kaverireissuista".... Vastapainona omat jätkäreissut, joiden aikana toki itse olen aina ollut puhtaasti sinkku.

Mutta, fiksu tyttöhän on juuri sellainen, joka on uskollinen jo säpinässä ja muutenkin ei lähde joka kerta baarista jonkun miehen kanssa. Onneksi parhaimmat naiset ovat juurikin näitä fiksuja, sinunhan se pitää tuntea hänet ;)

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Lähtökohta terveelle suhteelle pitää olla se että toinen on syyllinen kunnes toisin todistetaan

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Toivon todella, että ymmärsin väärin, mutta et kai hakenut mitään nyt olen viimeistä iltaa "vapaana", joten panen kaikkia -tyylistä pointtia?
Niin. Näkisin ko. nimimerkille sanan "polttarit" olevan tuttu vain Tom Hanksin samannimisestä kasarikomediasta.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Toivon todella, että ymmärsin väärin, mutta et kai hakenut mitään nyt olen viimeistä iltaa "vapaana", joten panen kaikkia -tyylistä pointtia?
Eikö ne polttarit ookkaan semmoset? :)

Nojoo, kyllä mun mielestä pitää pystyä toiseen luottamaan sen verran, että ei tarvitse alkaa kyselemään sen kummemmin mitään. Kyllähän sen siitä tytön käytöksestäkin varmaan ennenpitkää huomaa, jos on tullut toilailtua, ellei sitten ole poikkeuksellisen kylmäverinen pirkko.

Ja kysymällä tuskin voitat yhtään mitään, mutta hävittävää on sitäkin enemmän.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy