Naisasiat

  • 7 520 299
  • 26 580
Noni captain, enkös mä varottanu :DDDDD? Kävipäs hassusti... Mutjoo, emmäkää viittis koskee kaverin exään, ihan vaa siks koska se tosiaan on exä ja erot ei muutenkaan mene aina hyvin. Voipi olla, et on kahen tulen välissä siinä vaiheessa, joka on vähän perseestä mitä kerran sivusta seurasin tämäntapasta kolmiodraamaa :D Lopuks oli kaikki sit toistensa vihollisia, nättii kateltavaa. Mä suorastaan repesin koko touhulle ja nyt ne vihaa muaki, juups. Fuck it =DDDD

Ja muijiahan tulee ja menee, mut kaverit on ikuisia ;)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo välillä hieman ärsyttää esimerkiksi joidenkin sukulaisten kyselyt tyttöystävästä. Meidänkin suvussa on paljon niitä, jotka elävät sitä tavallista ja tylsää elämää, asuntolaina, tyttöystävä, kaksi lasta ja koira. Mitä jos vaikka tiistaina tekee mieli ryypätä kolme päivää? Mitä jos tekeekin mieli ottaa äkkilähtö vaikkapa kuukaudeksi jonnekin kauas? Mitä jos vaihteeksi tekisi mieli paneskella jonkun blondin, brunetin tai punapään kanssa? Sä oot orjana niin monelle eri taholle. Vankilassakin sä oot vapaampi mies kuin tuossa oravanpyörässä. Jo ihan penskana faijavainaa opetti mulle miten akkojen kanssa menetellään, mutsi kun oli kova kiukuttelemaan.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Joo välillä hieman ärsyttää esimerkiksi joidenkin sukulaisten kyselyt tyttöystävästä. Meidänkin suvussa on paljon niitä, jotka elävät sitä tavallista ja tylsää elämää, asuntolaina, tyttöystävä, kaksi lasta ja koira. Mitä jos vaikka tiistaina tekee mieli ryypätä kolme päivää? Mitä jos tekeekin mieli ottaa äkkilähtö vaikkapa kuukaudeksi jonnekin kauas? Mitä jos vaihteeksi tekisi mieli paneskella jonkun blondin, brunetin tai punapään kanssa? Sä oot orjana niin monelle eri taholle. Vankilassakin sä oot vapaampi mies kuin tuossa oravanpyörässä. Jo ihan penskana faijavainaa opetti mulle miten akkojen kanssa menetellään, mutsi kun oli kova kiukuttelemaan.

Tartunpa sen verran trollihuoripukin höpinöihin että kommentoin lauseen parin verran.

Joo.
Tuo teikäläisen huorissa alituiseen käyminen ei ole millään muotoa sellaista elämää jota kenenkään tulee tavoitella. "Tylsä" elämä asuntolainan, vaimon/tyttöystävän ja lasten kanssa on ziljoona kertaa nautinnollisempaa kuin elämä huorien kanssa päissään vehdaten. Oravanpyörä on hieno termi kaikelle sille jota vastuuntunnoton ihminen kaihtaa. Kokeilisit joskus niin ymmärtäisit. Ala yrittäjäksi jos oravanpyörä vituttaa, ala herraksi köyhälle pillua omin avuin saamattomalle vätykselle jos noin pistää vihaksi.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tartunpa sen verran trollihuoripukin höpinöihin että kommentoin lauseen parin verran.

Joo.
Tuo teikäläisen huorissa alituiseen käyminen ei ole millään muotoa sellaista elämää jota kenenkään tulee tavoitella. "Tylsä" elämä asuntolainan, vaimon/tyttöystävän ja lasten kanssa on ziljoona kertaa nautinnollisempaa kuin elämä huorien kanssa päissään vehdaten.

Tämä lienee kuitenkin vain sinun subjektiivinen näkemyksesi asiasta eikä mikään ehdoton totuus. Kukin meistä arvottaa asiansa omalla tavallaan, toinen pitää vankilana perhe-elämää - kuten minä (en kuitenkaan käy huorissa, toistaiseksi) ja toinen taasen pitää kännihuorapelleilyä turmiollisimpana mahdollisena elämäntapana. Ei sillä, että se välttämättä olisi tavoiteltavaa elämää mutta mikä minä olen sitä tuomitsemaan ehdottoman vääräksi, tai sinä muuta kuin subjektiivisessa mielessä? Sen tuomittavuus ei ole absoluuttinen totuus.

Onko huorissakäynti niin rikollista ja halveksuttavaa elämää millaisena sitä pidämme? Joillekin se on ainoa mahdollinen tapa saada tyydytettyä seksuaaliset tarpeensa, jos runkkaamista ei lasketa lukuun, ja ainakin minä suon ihmiselle tällaisen mahdollisuuden. Toki toivon, että näin toimiessaan mies/nainen turvautuisi prostituoituun, joka saa rahat täysimääräisenä itselleen ts. mielummin kotimainen kuin Tallinnasta tai Venäjltä tuleva.

vlad.
 
Mitä vittuu jätkät, meinaatteks että elämässä on vain panoa? Jos ei tavoittele vaimoa ja lapsia, hyvää työpaikkaa ja kotia niin mitä sitten? Mutta eihän se multa oo pois kun juotte elämänne roskiin ja sitten 40 vuotiaana kelataan, mitäköhän tienatulla omaisuudella tehdä, kun ei ole lapsia.

Menkää jätkät sotimaan afganistaniin, siellä ei oo taatusti tylsää elämää eikä ole ainakaan näitä "jokapäivänpaskoja" kuten tyttöystävä.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Mitä vittuu jätkät, meinaatteks että elämässä on vain panoa? Jos ei tavoittele vaimoa ja lapsia, hyvää työpaikkaa ja kotia niin mitä sitten? Mutta eihän se multa oo pois kun juotte elämänne roskiin ja sitten 40 vuotiaana kelataan, mitäköhän tienatulla omaisuudella tehdä, kun ei ole lapsia.

Menkää jätkät sotimaan afganistaniin, siellä ei oo taatusti tylsää elämää eikä ole ainakaan näitä "jokapäivänpaskoja" kuten tyttöystävä.

Ihan hyvin voi paneskella 35 vuotiaaseen asti, näin itse ajattelen asiaa. Sen jälkeen sitten jos ja kun tulee se "oikea" esille niin voisi ajatella noita lapsia yms. Ei nyt jaksa stressata, nyt nautitaan vielä kun naama kelpaa.

Vaikka nyt ei ole mitään "tavoitteita" niin elämäni rikasta monella tapaa. Saa nauttia ihan rauhassa mistä haluaa ja ei tarvitse ihan oikeasti stressata mistään. Ihan helvetin hienoa. Plus elämässäni tavoitteet on ihan erilaisia kuin nuo normi lapset yms. Ne sitten tulee jos on tullakseen.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in

Kyllä tässä on meikäläiselläkin huorissakäyntikokemuksia joten ei ihan nöösipoikina olla kommentoimassa.

Rikollista, halveksuttavaa... Paskat minä siitä. Huorissakäynnillä rehentely on aika säälittävää.

Jos joku pitää perhe-elämää vankilana... Se on kyllä vakava häiriö korvienvälissä.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Tuo sukulaisten uteleminen naisasioista kyllä vituttaa suunnattomasti. Tekisi mieli monesti sanoa, että "mitä se sulle kuuluu?", mutta sekin varmaan johtuu vain siitä kun ei ole ketään. Sitten, kun sanoo, että ihan sinkku olen, niin alkaa päivittely, että miten se on mahdollista ja utelevat lisää. Tuo on ainakin mulle se suurin syy, miksi mua ahdistaa sukuloiminen.
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jos joku pitää perhe-elämää vankilana... Se on kyllä vakava häiriö korvienvälissä.

No mitähän vittua nyt taas? Jos joku ei vaan halua sitä vaimoa ja lapsia niin mikä siinä on vikana? Totta et ne antaa tosi paljon, mut vastakohtana oiski sit paljon suurempi vapaus elämässään. Vankila- termi on toki aika vahva tässä yhteydessä, mutta en toisaalta ihmettele etteikö joku voisi perhettä sellaisena pitää.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Rikollista, halveksuttavaa... Paskat minä siitä. Huorissakäynnillä rehentely on aika säälittävää.

Jos joku pitää perhe-elämää vankilana... Se on kyllä vakava häiriö korvienvälissä.

Rehentely - viittaamatta kehenkään, jokaisella on oikeus tehdä niin mutta minä en näe huorissa käyntiä kuitenkaan rehentelyn arvoisena asiana. En etenkään jos/(kun) minulla olisi muitakin mahdollisuuksia tyydyttää seksuaaliset tarpeensa, mutta ymmärtääkseni nämä henkilöt (esim. vammaiset) joille huorissa käynti voi olla ainoa mahdollisuus tyydyttää seksuaaliset tarpeensa siten, että saa olla jonkun ihmisen kanssa, eivät pahemmin rehentele asialla, siihen "syyllistyvät" muut ihmiset.

Miksi perhe-elämää vankilana pitäminen merkitsee vakavaa häiriötä korvien välissä? Mikä siitä tekee sellaisen? Minulle vapaus päättää omasta elämästäni on tällä nimenomaisella hetkellä hyvin merkityksellinen asia, ja tähän yhtälöön on hyvin vaikea sovittaa perhe-elämää, se jopa tuntuisi minusta vankilalta, koska joutuisin jakamaan elämäni toisen ihmisen kanssa ja ottamaan huomioon hänet tekemisissäni ja menojen sovittelemisessa. Puhumattakaan sitten jos yhtälöön tulisi vielä kolmas muuttuja eli kakara. Toisaalta en voi ennustaa mikä tilanne on vuoden kuluttua, joten katson, että minulla on oikeus omakohtaiseen mielipiteen muokkaukseen.

Niin, vakavia häiriöitä kyllä löytyy korvien välistä mutta se on taas toinen tarina.

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vankila- termi on toki aika vahva tässä yhteydessä, mutta en toisaalta ihmettele etteikö joku voisi perhettä sellaisena pitää.

Sanotaanko, että tämä "vankila-vertaus" oli vertauskuva, jonka avulla halusin kärjistäen ilmaista sen millainen ajatukseni tällä hetkellä perhe-elämää kohtaan on. Täysin kirjaimellisesti sitä ei tule ottaa mutta suuntaa-antavana kuitenkin.

vlad.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Sanotaanko, että tämä "vankila-vertaus" oli vertauskuva, jonka avulla halusin kärjistäen ilmaista sen millainen ajatukseni tällä hetkellä perhe-elämää kohtaan on. Täysin kirjaimellisesti sitä ei tule ottaa mutta suuntaa-antavana kuitenkin.

Mä itseasiassa huomasin vaan pettterin käyttäneen tota termiä ja viittasin siihen. No joka tapauksessa ymmärrän kyllä hyvin ja iteki kaipaan sitä tiettyä vapautta omaan elämään ja nimenomaan sitä omaa rauhaa. Ehkä toi jälkimmäinen on se tärkein vaikka olenkin jo nuoresta iästä huolimatta ehtiny kolmisen vuotta asua (kahden eri) naisen kanssa. Avoliitossa tykkäsin kyl ihan pirusti jos muija lähti esim. viikonlopuksi pois. En välttämättä sen takia et saan rauhassa dokata (koska sain muutenki) vaan sen takia et sain olla rauhassa.

Ylipäätään pyrin valkkaamaan naiseni (mitkä vitun naiset?) sen mukaan ettei tarvis ihan 24/7 olla toisessa kiinni, lähteä samanlaiset tuulipuvut päällä sauvakäveleen yms. Lapsista nyt en viitti puhuakaan kun en sellaisia omista. Voin vaan kuvitella millanen se vastuu on ihan päivittäin ja joutuu oikeasti suunnittelemaan elämäänsä vähän uusiksi.

Sen sijaan en ymmärrä miten aina kun joku puhuu perheenvastaisesti niin vastapuolen argumentit on sitä "onko se sit niin hienoa vaan ryypätä koko ajan ja panna ketä tahansa?". Ehkäpä perheettömät ihmiset haluaa tehdä jotain muutaki elämässään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Petterillä on mennyt pillu päähän.

Ei se sen ihmeempää ole.

Onko se huono tai hieno asia. Ei ole vastausta, muuta kuin kullakin omansa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tartunpa sen verran trollihuoripukin höpinöihin että kommentoin lauseen parin verran.
Mulle parisuhde tuntuu jotenkin ahdistavalta ja liiaksi rajoittavalta asialta. Mulle siinä on paljon enemmän huonoja kuin hyviä puolia.

Ja jos joku epäilee minua trolliksi niin saa tulla mukaan Tallinnaan, kuka tahansa ja milloin tahansa. Laittakaa vaikka yv.tä.
 

scholl

Jäsen
Mitä vittuu jätkät, meinaatteks että elämässä on vain panoa? Jos ei tavoittele vaimoa ja lapsia, hyvää työpaikkaa ja kotia niin mitä sitten? Mutta eihän se multa oo pois kun juotte elämänne roskiin ja sitten 40 vuotiaana kelataan, mitäköhän tienatulla omaisuudella tehdä, kun ei ole lapsia.

Mitä jos ei pidä lapsista. No itse täytän tänä vuonna vasta 38v, joten ei tarvitse pohdiskella. Vankila on huono parisuhde tai väärä kumppani. Jos löytyy oikea niin ei se välttämättä ole mikään vankila. Eivät kaikki seurustelevat elä tylsää perhe-elämää. Jos ei löydy niin ei siinäkään kai mitään järkeä ole, että lähtee ehdoin tahdoin mihin tahansa suhteeseen ja mitä tulee tylsyyteen niin joskus sellainen vain tapahtuu. Itse esim. yritän palautella tänään flunssasta, eikä ole lätkän playoffpelejä, eikä nyt illalla muutenkaan tunnu telkkaristakaan tulevan mitään ihmeellistä, joten on tylsää. Ajoin Stadista pois ja täällä on tylsää. Olisin toki voinut etukäteen suunnitella illan ja hankkia jonkun hyvän leffan tai jotain hyvää lukemista, mutta joskus asiat vain yksinkertaisesti tulevat yllätyksinä ja silloin voi olla tylsää. Varsinkin jos on vähän kipeä olo ja on normaalisti tottunut siihen, että urheilisi paljon.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarjoatko reissun? Voin vastineeksi todistaa kaikki sanat oikeiksi tällä palstalla.
Heh. En tarjoa, mutta ei ne reissut paljoa muutenkaan maksa. Ei meikäläisen tarvitse todistella mitään. Ajattelin vaan, että jos joku haluaisi turhaan yrittää todistella, ettei meikäläisen jutut muka pitäisi paikkaansa. Meinasin aiemmin jopa kirjoittaa, että tarvittaessa saa vaikka vierestä katsoa kun vetelen halpaa lutkaa kakkoseen, mutta en sitten viitsinytkään.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Hyvä setti käynnissä täällä. Olen lapsettomasti naimisissa (lapsettomuus molempien päätös) enkä minäkään ihan purematta niele, että elämän syvin olemus tarkoittaisi perhettä ja uraa. Itse myös kaipaan ja tarvitsen ajoittain omaa aikaa, joskus runsaastikin. Vaimo ei sitä aina oikein ymmärrä, haluaisi enemmän tehdä asioita yhdessä ja käydä niitä jotain ihme keskusteluja vai mitä ne nyt on... Olen niin vahvasti oman tien kulkija ettei varmasti ainakaan sen johdosta koskaan olisi pitänyt naimisiin asti mennä. Kuitenkin aina sitä naista haikaili vierelleen ja haikailisi varmasti vieläkin jos sinkkuna retkuttelisi.

Mutta omaa aikaa tarvitaan. Siis emännän kanssa asuminen vaatii aivan hemmetisti kuntoa - henkistä kuntoa. Yhteiselämä vaatii kyllä välillä paljon enemmän energiaa kuin mitä se antaa. Toki ymmärrän, että löytyy sellaisiakin pareja, jotka ovat niin paljon samalla aaltopituudella, omaavat yhteneväiset arvot ja mielenkiinnon kohteet, niin ehkä sitten on kiva tehdä kaikki yhdessä ja sitä jaksaa väsymättä, mutta mun avioliitto ei siihen sakkiin kuulu, huoh...

Vituttaa taas muuten oma parisuhde. Taidan korkata nyt pullon. Kalsariketjussa tavataan!

Edit: On tämä muuten huvittava ketju ihmispolon elämästä. Joka viikko perjantain ja maanantain välillä tämä ketju nostetaan. Jotkut hehkuttaa pillun saantia ja toiset valittaa muijistaan. Tätä tää on, lauantaisin sattuu hyvässä ja pahassa :D
 
Viimeksi muokattu:
Heh. En tarjoa, mutta ei ne reissut paljoa muutenkaan maksa. Ei meikäläisen tarvitse todistella mitään. Ajattelin vaan, että jos joku haluaisi turhaan yrittää todistella, ettei meikäläisen jutut muka pitäisi paikkaansa. Meinasin aiemmin jopa kirjoittaa, että tarvittaessa saa vaikka vierestä katsoa kun vetelen halpaa lutkaa kakkoseen, mutta en sitten viitsinytkään.

Meinaatko? Melkein voisin lähteäkin kesällä, ellei joku yllättävä käänne hyppää silmille :D.

Mutta, oha se totta ettei kaikki diggaa lapsista ja haluaa elää vapaasti siihen 40v saakka vaikkapa, ja sitten olettaa että tulee unelmien nainen, se ainut ja oikea. Eihän se mene läheskään aina näin, eihän? Mua ainakin vituttais sitten 20v päästä ihan suunnattomasti jos olisin sinkku ja ilman lapsia, monta hyvää mahdollisuutta hukanneena, koska kova oli hinku elää vapaasti. Elämähän on valinnoista kiinni ja jokainen tekee omansa. Paha tässä on alkaa kellekään neuvoja antaa, ihan oma on jokaisen elämä, joten ei tehdä tästä mitään kiistelyä sentään :D
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Jos joku pitää perhe-elämää vankilana... Se on kyllä vakava häiriö korvienvälissä.
Viestihistoriasi perusteella oletan, että et ole trolli.

Mielenkiintoinen kannanotto johon tartun kiinni muutaman palstaveljen tavoin. Onko mielestäsi todellakin jonkinlainen mielenhäiriö kyseessä jos nauttii esimerkiksi omasta rauhasta, vapaudesta ja (mahdollisesti) taloudellisista mahdollisuuksista toteuttaa omia unelmiaan ja unelmien toteuttamisella en tarkoita huorissa käyntiä.

Perhe-elämä ja lapset eivät vaan ei ole kaikkia varten. Pidän itseäni kohtalaisen nuorena, mutta minulle on jo jonkin aikaa ollut selvää, että tuskinpa ikinä lapsia haluan. Nautin aivan liikaa omasta rauhastani ja vapaudesta tehdä asioita omalla tavallani ja juuri silloin kun haluan.

CaptainSlow:n mainitsema sukulaisten utelu vituttaa myös minua toisinaan, mutta siinähän utelevat. Kerron oman mielipiteeni asiasta ja sen jälkeen saavat olla mitä mieltä haluavat. Loppupeleissä minä teen omaa elämääni koskevat päätökset ja jos joku pahoittaa mielensä niistä päätöksistä niin sille minä en voi mitään.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mua ainakin vituttais sitten 20v päästä ihan suunnattomasti jos olisin sinkku ja ilman lapsia, monta hyvää mahdollisuutta hukanneena, koska kova oli hinku elää vapaasti.

Niin eli sä oot siis 20vuotta ja oot ihan varma jo, että sua 20v päästä vituttais ihan suunnatomasti jos oisit sinkku ja lapseton? Toisaalta ihan hienoa olla noin varma itestään jo tuossa vaiheessa, mutta toisaalta tuo taas voi jossain vaiheessa johtaa siihen et sun on vaan pakko ottaa joku muija vaimoksi ja hankkia sen kans skidejä. Ihan sama vaik joku parempi olis tulluki seuraavaksi.

Itel ikää se 24v ja täl hetkel tiedän varmaks et pistän eka oman elämän kuntoon ennen ku mietin mitään vakavia suhteita. Toisaalta joku ideaalisuhde vois olla sellanen et molemmil olis kuitenki viel omat asunnot ja vois aina fiiliksen mukaan hengailla toisen luona vaikka pidempiäki aikoja. Säilyttäis kuitenki sen oman tilan ja vapauden kun sitä tarvii. Paha vaan kun meikäl alkaa helposti tunteet viedä eikä oikein järki pysy enää mukana. Ratkaisu? Jätän tunteet pois.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Niin eli sä oot siis 20vuotta ja oot ihan varma jo, että sua 20v päästä vituttais ihan suunnatomasti jos oisit sinkku ja lapseton? Toisaalta ihan hienoa olla noin varma itestään jo tuossa vaiheessa, mutta toisaalta tuo taas voi jossain vaiheessa johtaa siihen et sun on vaan pakko ottaa joku muija vaimoksi ja hankkia sen kans skidejä. Ihan sama vaik joku parempi olis tulluki seuraavaksi.

Itel ikää se 24v ja täl hetkel tiedän varmaks et pistän eka oman elämän kuntoon ennen ku mietin mitään vakavia suhteita. Toisaalta joku ideaalisuhde vois olla sellanen et molemmil olis kuitenki viel omat asunnot ja vois aina fiiliksen mukaan hengailla toisen luona vaikka pidempiäki aikoja. Säilyttäis kuitenki sen oman tilan ja vapauden kun sitä tarvii. Paha vaan kun meikäl alkaa helposti tunteet viedä eikä oikein järki pysy enää mukana. Ratkaisu? Jätän tunteet pois.

Asiat on kovin vaikeita ja monisäikeisiä. Mä aloin seurustelemaan 2006, ja heti alkuun tehtiin selväksi, että lapsia ja avioliitto on pakko saada 5 vuoden sisällä. No nyt me erottiin, eikä ole lapsia, eikä edes keretty naimisiin. Moni vois sanoa että onneksi.

Mä oon alkanu olemaan sitä mieltä, että ne lapset pitää varmaan hankkia nuorena. Suurelta osalta varmaan puolivahinkona. Mutta kun mä en halunnu edes nuorena lapsia, niin tuskin mä haluan niitä myöhemminkään. Mulla on ihana kummipoika(ihan kusipää), jolle mä annan mahdollisimman paljon aikaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mitä vittuu jätkät, meinaatteks että elämässä on vain panoa? Jos ei tavoittele vaimoa ja lapsia, hyvää työpaikkaa ja kotia niin mitä sitten? Mutta eihän se multa oo pois kun juotte elämänne roskiin ja sitten 40 vuotiaana kelataan, mitäköhän tienatulla omaisuudella tehdä, kun ei ole lapsia.

Menkää jätkät sotimaan afganistaniin, siellä ei oo taatusti tylsää elämää eikä ole ainakaan näitä "jokapäivänpaskoja" kuten tyttöystävä.

Huomaa, että tämä palsta on täynnä lähinnä kersoja.

Kasva ensin nelikymppiseksi ja mieti mitä kirjoitit. Minä olen jo yli neljäkymmentä enkä vielä ole päässyt miettimään mitä teen tienatulla omaisuudella vaikkei lapsia olekaan.
Ikä saattaa tuoda sinullekin jotain realismia elämään.
 
Kuten jo sanoin, niin oma on valintasi. En siltikään tulisi kehuskelee, kuinka oot jo "vanha" ja edelleen lapseton mutta onnellinen. Eiköhän siinä ole kuitenkin paras ikä takana? Jolleki voi tietysti olla juuri se paras ja seuraavaks tuutkin varmaan kertomaan, kuinka helvetin jees on olla 40v ja olla silti klubeissa rajusti bilettävä äijä. Ei mua oikeesti kiinnosta, sinähän se vietät perhe-elämää vähempi, ja ehkei suakaan kiinnosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös