Naisasiat

  • 7 520 438
  • 26 580

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Leffa on muuten hemmetin huono paikka treffipaikaksi, jos siis oikeasti tahtoo jotain muuta kuin kaveripohjaa. Ensinnäkin siellä ei voi puhua asioista, toisekseen se on "niin perinteinen" ja kolmannekseen siitä on helppo toisen "livistää" muualle, ilman että ehtii kunnolla saada edes kontaktia toiseen.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Leffa on muuten hemmetin huono paikka treffipaikaksi, jos siis oikeasti tahtoo jotain muuta kuin kaveripohjaa. Ensinnäkin siellä ei voi puhua asioista, toisekseen se on "niin perinteinen" ja kolmannekseen siitä on helppo toisen "livistää" muualle, ilman että ehtii kunnolla saada edes kontaktia toiseen.

Tää on kyl ihan totta. Ei kait ne edes mitkään treffit ole jos vaan istutaan vierekkäin ja tuijotetaan samaan suuntaan? Itellä kyllä edelleen parhaat ekat treffit oli kun käytiin naisen kanssa ihan rennolla kävelylenkillä joskus syysaikaan, olin mukaan pakannu vielä termariin kuumaa vettä ja naiselle vielä vaihtoehdoksi joko teetä tai Tazza- kaakaota. Ensinnäki siinä kävellessä voi olla suht rentona eikä tarvi esim. miettiä mitä tekis käsillään, ei tarvi pitää katsekontaktia koko aikaa yms. Jossain vaiheessa vaan sitten etsii sopivan puistonpenkin tms. johon voi jo suht lähelle toista hivuttaa itsensä ja kaivaa laukusta esiin se kaakao tai vastaava.

Edellä mainittua en tosin suosittele jos jompikumpi treffien osapuolista alkaa jo parin minuutin hitaan kävelyn jälkeen puskea hikeä. Tosin tässä tapauksessa suosittelen pikaista kuntokuuria ennen kuin ajatteleeki treffeillä käyntiä.

Yleensäki toiminnalliset treffit toimii ainakin alkuvaiheessa. Ei välttämättä mitään ekstreme- urheilua, mutta kunhan siinä molemmat pääsee tekemään jotain niin ei tosiaan tarvi koko aikaa miettiä et mihin vittuun ne kätensä taas tunkis. Joku kahveilla käynti voi mennä aika jäykäksi, hienosta ravintolasta puhumattakaan. Toki toiset on vaan niin sosiaalisia ja osaavat olla rennosti tilanteesta riippumatta. Toiset voi jännittää vähän enemmän treffeillä käydessä.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Yleensäki toiminnalliset treffit toimii ainakin alkuvaiheessa. Ei välttämättä mitään ekstreme- urheilua, mutta kunhan siinä molemmat pääsee tekemään jotain niin ei tosiaan tarvi koko aikaa miettiä et mihin vittuun ne kätensä taas tunkis. Joku kahveilla käynti voi mennä aika jäykäksi, hienosta ravintolasta puhumattakaan. Toki toiset on vaan niin sosiaalisia ja osaavat olla rennosti tilanteesta riippumatta. Toiset voi jännittää vähän enemmän treffeillä käydessä.
Minäkin kävin edellisen säädön kanssa juoksulenkillä ekoilla treffeillä. :) 100 kertaa parempi kuin kahvittelu, sillä eihän siinä juostessa tarvitse puhua edes koko aikaa, mutta kahvittelu menee pilalle saman tien jos siinä tulee kovin pitkiä taukoja. Tietenkään juostessa ei kannata vetää sellaista kyytiä, että läähättää siinä kun koittaa jotain puhua, vaan ihan rentoa hölkkää, että voi puhua kuitenkin normaalisti. Voisinpa vaan palata noiden treffien jälkeiseen aikaan, niin tekisin aika montakin asiaa toisin. Niin ja samaisen säädön kanssa toiset treffit olivatkin uimahallilla, joten vaihtoehtojahan kyllä on. :)

Mielessäni olen kyllä jo oikeastaan päättänyt, että en ikinä vie naista treffeillä mihinkään kahville, vaan esimerkiksi juuri kävelylle, rannalle, luistelemaan tai vaikka keilaamaan. Miksei vaikka kuntosalille, jos nainen on siitä innostunut? :) Kahvittelusta tulee mieleen jotenkin niin jäykkä kuva, eikä siinä pysty tutustumaan siihen ihmiseen mielestäni kunnolla, koska mun ainakin pitää saada nähdä se ihminen silleen normaalissa tilassa, jos ymmärrätte mitä ajan takaa. Varmasti eriäviäkin mielipiteitä löytyy aikalailla.
 
No hei jätkät voishan sitä soveltaakin :D. Minä kun lähen treffeile ja leffaan, niin paikanpäälle saavuteen jo ~2h ennen leffaa juuri tuota keskustelua ym. varten. Siinä sitten voi vaikkapa kaupassa käydä tai mäkkärissä, tai vaikka juuri kahvilla. Sitten leffassa pidetää "breikki" ja kotimatkalla lisää juttuu. Kannattaa myös tarjoutumaan saattoseuraksi, "ettei mitään kamaluuksia tapahdu". Eli leffa-ajanki on oltava se 21-22, mielellään vasta alkamisaika. EIKÄ tämä tarkoita, että pitää jo toivoa jotain irrtoavan, vaan ihan vaa saatetaan kotiovelle, ojennetaa ruusu ja toivotetaan hyvää yötä. Oikeastaan mä en edes suostuis sisälle ensitreffeilä, se ois jotenki niin väärin vielä tässä nuoruudessa. Kaikkea ei tarvi saaha heti ;)

Miksei vaikka kuntosalille, jos nainen on siitä innostunut? :).
Todellaki! Tyttö varmistamaa ja tankoo 120kg kii. Sitten ei muutaku pumppaamaan niin että nainen jää sanattomaks. Sen jälkee jatketaan mavella ja edelleen kyykyllä :D
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Heh, tänään tuli aamusta ensimmäinen viesti tuolta aiemmalta säädöltä, että voitasko jutella. Eihän siinä näköjään mennyt kuin kuukausi, niin se jo kyllästyi siihen liimalettiinsä. Vastasin vain, että "Ai nyt sitten mun seura kelpaiskin, kun se jätkä ei ole kaupungissa? Mulla ei oo sulle mitään sanottavaa.". Sitten tulikin reilun tunnin päästä seuraava viesti missä pyydeltiin anteeksi ja totesi myös että olisi jotain tärkeää asiaa. Tässä vaiheessa mua jo alkoi sen verran kyrsimään, että soitin ja sanoin ihan suoraan sille, että mua ei voisi se tai sen ongelmat enää vähempää kiinnostaa. Vittu jutelkoon sille trenditukalle, kun kerran tuntuu olevan niin helvetin hyvää seuraa. Muutenkin niin kusipäisesti käyttäytynyt, että ei tätä mikään tuollainen "sori, oltasko kavereita?" korjaa. Miksi helvetissä se edes kuukauden jälkeen yhtäkkiä taas ottaa yhteyttä ja haluaa jutella mulle? Kuvitteleekohan se oikeasti, että se voi levitellä musta kaikenlaista paskaa kaikille ja sitten kuitata sen jollain tekstarilla tai jotain? Tai, että se ensin loukkaa minua ja me voidaan olla kavereita taas sitten, kun sitä huvittaa? Aivan sairas ihminen.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Siinä sitten voi vaikkapa kaupassa käydä tai mäkkärissä,*clip* EIKÄ tämä tarkoita, että pitää jo toivoa jotain irrtoavan, vaan ihan vaa saatetaan kotiovelle, ojennetaa ruusu ja toivotetaan hyvää yötä.

Pitääpä seuraavan kerran muistaa kun menen ensitreffeille naisen kanssa et vien sen mäkkäriin syömään ja tarjoan vielä ruusua päivän päätteeksi. Toinen ns. varma keino saada seuraa on ostaa toiselle esim. Pokemon- kortteja, limsaa ja vaik joku karkkipussi vielä. Toimii aina.

Sitten tulikin reilun tunnin päästä seuraava viesti missä pyydeltiin anteeksi ja totesi myös että olisi jotain tärkeää asiaa.

Oisko kuitenkin kannattanu kuunnella mitä asiaa sillä on? Jos toinen oikeasti haluaa pyytää anteeksi tekojaan ja esim. selittää miksi toimi näin, niin miksi ihmeessä et voisi ainakin kuunnella ja ehkä jopa antaa anteeksi? Oisit saattanu vaikka oppia jotain itestäs jos olit tehnyt jotain väärin sen suhteen.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Oisko kuitenkin kannattanu kuunnella mitä asiaa sillä on? Jos toinen oikeasti haluaa pyytää anteeksi tekojaan ja esim. selittää miksi toimi näin, niin miksi ihmeessä et voisi ainakin kuunnella ja ehkä jopa antaa anteeksi? Oisit saattanu vaikka oppia jotain itestäs jos olit tehnyt jotain väärin sen suhteen.

Eihän sitä ikinä voi tietää, vaikka olis raskaana sulle? Tai jos sillä on syöpä ja kuolee vuoden sisällä? Ei se asia puhumalla pahene!

E: Kusi tuo lainaus, mutta tosiaan piti vastata tuolle edelliselle. Siis CaptainSlowlle.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Täällä muka annetaan jotain yleisluonteisia ohjeita siihen, miten miehen ja naisen kannattaa kohdata toisensa.

Jos kompetenssia on, niin se on aivan sama missä tapaatte. On nähty ja tavattu kahvitellen, juopotellen, kävellen, juosten, yleisurheillen, uiden, suolla, punttisalilla, kirjakaupassa, muissa kaupoissa, lounasjonossa, strippiklubilla, kirkossa ja sen jälkeen - tai sitä ennen - aterioiden, lätkäpelissä, baaritiskillä, nussimalla ja vaikka missä.

Niin että ne yleisluonteiset ohjeet voi jättää niille, jotka tarvitsevat joitain ohjesääntöjä ollakseen liaanina jonkun varassa.

Jouduin muuten eilen baarissa erään venakkonaisen jahtaamaksi. Jumalauta, se hiplasi ja oli väkisin raahata kämpillensä. Hullu nainen, en luota yhteenkään naiseen, joka minut huolisi! (terkkuja sille yhdelle Marxille)
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Eihän sitä ikinä voi tietää, vaikka olis raskaana sulle? Tai jos sillä on syöpä ja kuolee vuoden sisällä? Ei se asia puhumalla pahene!

E: Kusi tuo lainaus, mutta tosiaan piti vastata tuolle edelliselle. Siis CaptainSlowlle.
No ei varmaankaan joo, mutta mua ainakin vituttaa tuollainen ylimielinen asenne, että olettaa mun haluavan heti jutella sille, kun se ensin vedättää pari kuukautta ja sitten vielä kertoo minusta jotain paskaa kavereillensa. Alan oikeastaan tuntemaan enemmänkin vihaa tuota tyttöä kohtaan, joten mua ei kiinnosta mitä sillä on sanottavaa. Siinäpähän pyytelee anteeksi, mutta minä en ole sille mikään lelu, jota voi kohdella miten huvittaa ja joka tanssii sen pillin mukaan. Voisihan sille sanoa, että jutellaan sitten kun se on MINULLE ok, vaikka tuskinpa mua huvittaa parin viikon päästä sen enempää sille puhua sanaakaan kuin nytkään.

Mulla on vähän sellainen tunne, että sillä on mennyt tuon ykkösvaihtoehdon kanssa poikki ja nyt kaivetaan taas meikäläistä vaihtopenkiltä esiin. Minut sitten jätettäisiin taas samalla tavalla kuin viimeksikin, kun ei yksinkertaisesti löydy munaa sanoa, että en halua olla muuta kuin kaveri. Sillähän tästäkin sopasta olisi päästy ja saatettaisiin tälläkin hetkellä olla ihan kunnon puheväleissä. Kyllä mun on ainakin aika jo keksiä jotain muuta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minut sitten jätettäisiin taas samalla tavalla kuin viimeksikin, kun ei yksinkertaisesti löydy munaa sanoa, että en halua olla muuta kuin kaveri.
Siellä divarissa sentään jotakin osataan, vaikka Sport saikin 4-0 lättyyn. Miksi ihmeessä pitäisi ryhtyä vihaksi. Höpöhommia. Sen kuin sanoo, että tässä tämä, heipati. Ämmät vihaavat. KooJii.

Vaihtopenkillä olet, etkä sieltä muuksi muutu. Ikinä. Tämä "ikinä" koskee ajanjaksoa nykyhetki + seuraavat 25 vuotta. Sen jälkeen ihminen on taas siinä iässä, että vanha suola janottaa. Kun vanha suola janottaa, pitää juoda paljon. Kun juo paljon, janottaa.

Niin että tatti kädessä kohti uusia härdellejä!
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Täällä muka annetaan jotain yleisluonteisia ohjeita siihen, miten miehen ja naisen kannattaa kohdata toisensa.

Niin että ne yleisluonteiset ohjeet voi jättää niille, jotka tarvitsevat joitain ohjesääntöjä ollakseen liaanina jonkun varassa.

Noh sinä toki varmaan hoitelet parikin kissaa(jotka ovat jonossa alkaneet ottamaan sinulta suihin, kun eivät ole voineet vastustaa kiusausta nähdessään ensimmäistä kertaa elämässään sinut) kesken leffan, mutta me kuolevaiset ja normaalit ihmiset ehkä olemme huomanneet, että elokuvissa ei tosiaan ole mitenkään parasta tutustua toiseen. Varsinkaan ns. ensitreffeillä. Mielestäni siis meille kuolevaisille ihmisille tuo on ihan hyvä ohjeistus.

Tottakai ihmisiä voi tavata missä vain, mutta jos olet ensimmäistä kertaa tapaamassa jotain ihmistä treffien tai muidenkaan muodossa, niin elokuvissa ei se paras paikka varmasti ole. Juuri siitä syystä, ettei siihen voi siellä kuitenkaan kunnolla tutustua.

Huom. kaikki eivät voi kaataa/saada naisia kuin viljaa(osa ei haluakkaan) kuten sinä. Ja moni kaipaa jonkunlaista keskusteluakin aiheesta, koska kaikki eivät välttämättä omaa sitä eläimellistä vetovoimaa joka vetää kaikkia maailman naisia puoleensa, ilman mitään tekoja. Niin ja en nyt viittaa siihen kun joku täällä trollailee, mutta noin yleisesti ei ole ehkä ihan helpointa olla sellainen n.18-vuotias ja ensi kosketuksissa toiseen sukupuoleen treffien tai muunkaan muodossa.

Se toki tosiaan jokaisen hyvä miettiä, että tärkeintä on pitää silmät&korvat auki, uskaltaa yrittää ja ei pelätä epäonnistumisia. Sehän pätee naistenkin kanssa. Siihen liittyen naisiin/tyttöihin voi tutustua vaikka missä ympäristössä ja samoin sen tapailun voi tehdä monessakin eri muodossa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Siinä eagle heitti sen perinteisen, mitä on aina odotettavissa. Siis ei yhtään mitään uutta ja yleisluonteista lätinää oli se.

Toivottavasti naiset eivät ota suihin, ei nimittäin kiinnosta.

Ennen sitä elokuvaa voi vaikkapa tunnin istua ravintolassa ja syödä. Siinä voi puhuakin, jahka ei ruoka ole suussa. Sitten jouhevasti elokuva ja sen jälkeenkin vielä ehtii sanoa jotakin. Siispä tässä kontekstissa se elokuva on vain kaiken viitekehys ja silti muka mennään elokuviin. Siinähän ei tietenkään ole mitään järkeä jos näkee leffasalin ovella ja siinä sitten viimeksikin. Pidän oletusarvona ihmisiä järkevinä olentoina, josta syystä en noin itsestään selvää asiaa maininnut.

Epäonnistuminenhan on täysin mahdotonta jos on oma itsensä. Jos ei seura kelpaa, niin se ei ole epäonnistumista, aivan sairaalloinen ajatuskin, että se muka olisi epäonnistuminen. Ajatusta toivottavasti ei tarvitse edes aukaista sen enempää.
 
CaptainSlow, olisit ihmees tavannu sen ja sitten kasvotusten kehoittanu painua v*ttuun :D. Tosin minä ite oon aina maksimaalisen kusipää niille, ketkä ovat oikeasti satuttaneet minua paljon (no tietysti koskee lähinnä sydänsuruja), niin joku voi olla ny ihan eri mieltä. Mutta itellä ainakin pari kyssää siinä tapauksessa, eli: MIKSI mun pitäisi kuunella anteeksipyyntöjä, tai ylipäätään selityksiä jos ei oikeasti kiinnosta tippaakaan. Ja mulle on tosiaan yks ja sama mitä henkilölle käy, hypätköön vaikka junan alle "moraalituskissaan". Virheitä pitäisi saada korjattua, se on totta. Tuohon ei vaan kuulu enää sellaiset, mitkä on ihan tekemällä tehtyjä, vieläpä useasti. Ja tässä oli ihan selvästi kyse juuri siitä.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
CaptainSlow, olisit ihmees tavannu sen ja sitten kasvotusten kehoittanu painua v*ttuun :D. Tosin minä ite oon aina maksimaalisen kusipää niille, ketkä ovat oikeasti satuttaneet minua paljon (no tietysti koskee lähinnä sydänsuruja), niin joku voi olla ny ihan eri mieltä. Mutta itellä ainakin pari kyssää siinä tapauksessa, eli: MIKSI mun pitäisi kuunella anteeksipyyntöjä, tai ylipäätään selityksiä jos ei oikeasti kiinnosta tippaakaan. Ja mulle on tosiaan yks ja sama mitä henkilölle käy, hypätköön vaikka junan alle "moraalituskissaan". Virheitä pitäisi saada korjattua, se on totta. Tuohon ei vaan kuulu enää sellaiset, mitkä on ihan tekemällä tehtyjä, vieläpä useasti. Ja tässä oli ihan selvästi kyse juuri siitä.
Ei mua kiinnosta alkaa sille miksikään kusipääksi, vaikka saattaisi olla aihettakin. Jos tapaisin sen ja se pyytelisi anteeksi multa, niin mitä sitten? Ei mulle kuitenkaan ihan sama ole miten sille käy, enkä todellakaan toivo, että se hyppää junan alle. :) Voisinhan vielä vaikka soittaa sille joku päivä ja koittaa sanoa silleen hienovaraisesti, että en ole vihainen, mutta ei meistä kyllä kavereitakaan tule enää tekemälläkään.

Mullakin pisti silmään tuo Käyttäjänimettömän lausahdus ja munkin mielestä tuo on todella hyvin ilmaistu. Mulal ei riitä järki ajatella asioita tuolleen, vaan enemmänkin vaan aina päätän jotain ja teen. Ja yleensä menee päin persettä. :)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Hei apua, älkää nyt jaksako kuukausitolkulla jauhaa tästä. Muijan suurin synti oli olla kiinnostumatta sinusta ja mahdollisesti omaa turhautumistaan sinun jankkaamiseesi ja roikkumiseesi puhui sinusta vähemmän kauniisti parille kaverilleen. Kyse ei ole vuosisadan rakkaustarinan päättymisestä katkeriin kyyneliin, vaan siitä, että nuori gimma pikkuisen uunotti nuorta kundia. Ihan normaalia nuorten oman viehätysvoimansa testaamista.

So what. Big deal. Get over it.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Hei apua, älkää nyt jaksako kuukausitolkulla jauhaa tästä. Muijan suurin synti oli olla kiinnostumatta sinusta ja mahdollisesti omaa turhautumistaan sinun jankkaamiseesi ja roikkumiseesi puhui sinusta vähemmän kauniisti parille kaverilleen. Kyse ei ole vuosisadan rakkaustarinan päättymisestä katkeriin kyyneliin, vaan siitä, että nuori gimma pikkuisen uunotti nuorta kundia. Ihan normaalia nuorten oman viehätysvoimansa testaamista.

So what. Big deal. Get over it.
Siis tämähän on täysin ymmärretty jo mun osalta, eikä tuo ollutkaan viestini pointti. Pointti oli se, että miksi se helvetissä se muka kuukauden tauon jälkeen haluaa yhtäkkiä jutella mulle, vaikka mulla ei ole minkäänlaista mielenkiintoa enää koko eukkoa kohtaan.

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että ehkäpä tämän jutun puiminen riittää jo. :)
 

Snagari

Jäsen
Mikä, oi mikä saa naisen ajattelemaa, että miestä (minua) kiinnostaisi jotkut hänen ja hänen miespuolisen ystävänsä väliset ongelmat. Ei kiinnosta, ei vittu pienintäkään ajatusta haluaisi uhrata, mutta on pakko kun tämän naisen täytyy selittää siitä ja minä olen niin kuuntelevinaan. Ei helvetti, oli vain pakko tehdä tällainen pieni avautuminen. Enkä ole edes parisuhteessa, vaan ollaan siinä vaiheessa tämän naisen kanssa, että "juttua". Mutta vitut, ei ole kauaa.
 

Avenue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt on elokuvissa käyty.

Siinä ensin vähän käveltiin ja käytiin kahvilla. Juttua riitti ihan kivasti, mutta ilmapiiri oli jotenkin tosi vaivaantunut ja kankea. Elokuvan jälkeen tytölle tuli sitten kiire lähteä ettei siinä enää ehtinyt puhua.

Melko huono fiilis jäi, mutta ehkä parempi ettei heti odota liikoja, vaan katsoo rauhassa. Kuitenkin vaikea uskoa että ko. henkilö haluaisi enää kovin paljon tapailla kun tunnelma oli niin lattea.

Mutta katsotaan. Ei olisi tosiaan tarkoitus heittää heti hukkaan, vaan tosissaan katsoa tämä vaihtoehto läpi..
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Mutta katsotaan. Ei olisi tosiaan tarkoitus heittää heti hukkaan, vaan tosissaan katsoa tämä vaihtoehto läpi..

Anna mimmille nyt aikaa toipua siitä erostaan. Ja muutenkin tuossa vaiheessa liian lähelle ei kannata mennä, muuten oot sydänystävä aina ja ikuisesti. Siis jos romanttista kaipaat. Anna toisen toipua, luovu haaveistasi ja anna ajan korjata sato. Tuota mimmiä et nyt tule saamaan, ainakaan kokonaan.

Captain Slowlla on kyllä otteet parantuneet tässä talven aikana, omat tunteet pitää elää, oli ne oikein tai väärin, siinä sitä oppii ja kasvaa.

Käyttis, kyllä ne venäläiset kaunottaret pitää ajaa huolella, taisit nyt olla julma ugraari kun et moista tehnyt.
 

scholl

Jäsen
Tuossa yhtenä iltana olen puolueettomasti arvioiden löytänyt paikan, jossa naiset eivät ole mitään läskiä luuskia: Corso Como, Milano. Esimerkiksi Discoteca Hollywood, Corso Como 15 ja sitten ne terassit sekä pikkubaarit siinä kadulla. Jokaisella naisella on moitteeton vartalo, reilusti yli 10cm korot, joko erittäin kireät housut tai erittäin lyhyt hame. Vaatteiden merkit sellaisia, mitä itsekin tunnistan ja arvostan. Italialaista muotia parhaimmillaan. Mamma mia.

Monet miehet ovat pukeutuneet kuten minä. Kävin nimittäin hotellissa nopeasti suihkussa 700km ajomatkan jälkeen, enkä laittautunut mitenkään erikoisesti iltaan, vaan lähdin Pirellin vaalean mokan/ kullan värisissä kengissä, Boss Orange farkuissa, J.Lindebergin paidassa ja Polo Ralph Laurenin punaisessa, kiiltävässä yläosassa ja hyvin sulauduin joukkoon. Moni oli juuri samanhenkisesti pukeutunut. Rennosti, mutta siististi jne.

En muista kerroinko, että kävin muutama vko sitten Kluuvissa Belgessä ja havaitsin, että juomat ovat kalliita, mutta silti suurin osa asiakkaista näyttää kaatopaikalta revityiltä. Se on jännä kuinka hyvä fiilis tulee siitä, jos kaatopaikkaporukkaa ei ole. Ei tarvitse olla koko ajan vitutus päällä ja sitä paitsi sitä innostuu vaihteeksi naisistakin. Silloin ei baarissa haittaa maksaa Corona pullosta minimissään baarissa 8 euroa, kun puitteet ja henkilöt ovat kunnossa. Sitten jos naiset olisivat vielä Bocconista valmistuneita tai siellä opiskelevia niin voisimme innokkaasti keskustella Berlusconista.

Vinkiksi naisasioihin siis, että Saksan lisäksi kannattaa ajatella Milanoa potentiaalisena paikkana. Naiset ihan eri luokkaa kuin Suomessa. Kommareita tuskin hirveästi ja läskejäkin näin vasta lentokentällä, kaikki suomalaisia. Ja joka treffejä harrastaa niin kätevä lounasdeittipaikka voisi olla Emporio Armani Caffè. Se on tyylikäs paikka.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
koko teksti.
Rakas Scholl, kirjoituksesi piristävät jokainen kerta !


Oma juttuni on kääntynyt onnellisesti, kirjotin siitä jokin aika sitten, ja nyt elämme onnellisesti parisuhteessa, ja asioille on löytynyt ymmärrettävä syy.
Kyllä se mielikin paljon rauhottuu, kun voi olla asioista suht varma, eikä tarvi ressata naisasioita kokoajan, että onkohan sillä joku toinen joka kiinnostaa, ja olenkohan se jonka hän haluaa, kiitos avusta kuitenkin kaikille !

Scholl, minä olen varmasti mielestäsi huonosti pukeutuva ja epäsiisti mies, käytän näet normi farkkuja, sekä jotai Jack&jones sun muita paitoja, mutta minuun rakastui kuvailemasi nainen, kaunis nainen 10cm koroissa, ihmeellistä, tosin hameista hän ei pidä, mutta tiukoista housuista kylläkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös