Naisasiat

  • 7 520 925
  • 26 580

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Eli miten tässä kannattaisi sitten edetä? Facebookissa jaksaa roikkua päivät pitkät eli avaanko keskustelun siellä? Itse vain tykkään hieman spontaaneista jutuista, mutta jos kerran siellä oleilee paljon, niin voisihan tuota kokeilla.

No tsättää siellä naamakirjassa, kerro, että oli kiva rupatella ihan kasvokkainkin ja ohimennen ehdota vaikka kahveella käyntiä sopivana ajankohtana. Siiitä vaan hissutellen.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
No kyllä nyt näkee provokatiivisia houkutuksia syntiin tänään! Ensin luin TM:ää, jossa oli hieman hyväsäärisiä japskittaria jotain urheiluatoa esittelemässä ja nyt joku heittää tollasta. Paine etumuksessa senkun kasvaa. Tekis mieli tehdä tammisen juhanit ja käydä Japanissa. Noinkohan siellä eurooppalaisena kynäniskana voisi elellä kuin joku Western World Beach Lion, ja europeniskin lienee Japanissa hyvässä kurssissa!?

Se nyt vaan on faktaa, että skandinaavimiehen ja japsinaisen liitossa molemmat voittavat. Kummatkin saavat enemmän huomiota kuin mitä kotimaassaan puolisoiltaan saisivat. Johtuu vain kulttuurieroista. Eurooppalainen mies on jo statussymboli itsessään. Eli sinne vaan, lyhyllä lomallakin voida käydä flaksi, mutta pidempään oleskellessa on tietysti riski, että halu jäädä maahan käy suureksi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tekis mieli tehdä tammisen juhanit ja käydä Japanissa. Noinkohan siellä eurooppalaisena kynäniskana voisi elellä kuin joku Western World Beach Lion, ja europeniskin lienee Japanissa hyvässä kurssissa!?
Oman käsityksen mukaan länkkärimiehet on kyllä siellä aika kovaa valuuttaa. Etenkin jos on pitkä ja omaa siniset silmät ja vaaleat hiukset. Varmaan voi flaksi käydä muunlaisillakin. Tälläistä juttua ihan tutuilta jotka Nousevan Auringon Maassa vietti muutaman viikon. Siinä tietysti joutuu olla varuillaan, koska ne neitoset siellä osaa saman kuin sisarensa länsimaissakin, eli odottaa miehen lompakon aukeavan juomatarjoilujen sun muiden hyödykkeiden muodossa, ennen kuin se oma pikkupiparirasia aukeaa.

Joka tapauksessa voisin väittää ihan kaiken kuullun ja luetun perusteella, että paremmin siellä kaukoidässä flaksi käy kuin täällä kotomaassa.

Kerroinko jo, että minulla on silmää aasialaiselle kauneudelle? En tainnut kertoa. Nyt kerroin!
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Se nyt vaan on faktaa, että skandinaavimiehen ja japsinaisen liitossa molemmat voittavat. Kummatkin saavat enemmän huomiota kuin mitä kotimaassaan puolisoiltaan saisivat. Eurooppalainen mies on jo statussymboli itsessään.

On tässä varmasti perää, kun skandinaavimies tuo kerralla eksotiikkaa japanilaisneidon elämään. Ei varmaankaan tarvitse yrittää itseään "myydä" samalla tavoin kuin suomalaisnaisille, joita on oikeasti aika vaikea miellyttää kyllä.

Ted Raikas kirjoitti:
Siinä tietysti joutuu olla varuillaan, koska ne neitoset siellä osaa saman kuin sisarensa länsimaissakin, eli odottaa miehen lompakon aukeavan juomatarjoilujen sun muiden hyödykkeiden muodossa

No tuota mietin kanssa, sillä onhan maan elintaso kuitenkin vähintään Suomen tasolla, että miten se sitten vaikuttaa. Mutta voisin ajatella japanilaisen kulttuurin olevan vielä tietyllä tapaa sovinistisempi, eli drinkkien maksu kuuluu asiaan jos meinaa herrasmiehen asemaan päästä.

Ten Raikas kirjoitti:
Kerroinko jo, että minulla on silmää aasialaiselle kauneudelle? En tainnut kertoa. Nyt kerroin!

No nyt senkin tiedämme, kiitos. Voishan se olla ihan kivaa, omat IRL Mangat omassa kodissa. Mua on vaan oikeestikin mietityttänyt toi viihteessä tavattu japskittarien jatkuva itkeminen, että miten lie todellisuudessa? Kuulostaa lähinnä kymmenvuotiaan itkulta, että se on kyllä aika turnoff. Mutta pieniä siroja kaunottaria, ei käy kiistää. Täällä Vaasassa on paljon noita kiinalaisia nykyään paljon. Toivottavasti eivät ole vaasalaistuneet...
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Niinhän siinä vaan taisi taas käydä, että tyttö taas jonkun viikon ajan puheli mukavia ja välit alkoivat jo todella lämpenemään, niin nyt taas lyötiin sieltä puolelta jarrut pohjaan. On tämä kyllä yhenlaista säätämistä. Sitten, kun koittaa kysyä, että mikä tässä on niin vastaus on, että ei mikään. Näkeehän sen jo kauas asti, että joku juttu tässä hommassa nyt vaan mättää. Teen kyllä selväksi tuolle tytölle, että minä en ala tällaisessa jutussa roikkumaan, että ollaan, mutta sitten ei ollakkaan ja taas annetaan ymmärtää jotain, mutta sitten vetäydytään äkkiä takaisin kuoreen sen viikon päästä. Saatana.

Jotenkin naurettavaa, että tyttö saattaa vaikka yhtäkkiä laitella mukavia viestejä tai vastaavaa, esim. yks päivä sillä oli koululla joku tärkeä juttu ollut ja kun kysyin että mitenpä meni, niin vastasi että "ei siitäkään tullut mitään kun ajattelin vaan sua kokoajan" ja muutenkin puhella vihjailevasti. Sitten yhteydenpito loppuu kuin seinään ja jutellessa vastailee aina jollain kahdella sanalla ja jos minä en kysyisi mitään, niin siinä sitä oltaisiin ihan hiljaa ja pyöriteltäisiin peukaloita. Ei kai tässä enää auta muuta kuin luovuttaa. Ei mulla ainakaan ole minkäänlaista mielenkiintoa jatkaa tätä juttua tällaisenaan.

EDIT: Tulipa sekavaa tekstiä. Toivottavasti joku ymmärtää tuon. :)

Tokihan ymmärtää. Sen saatana ettet kuunnellut vaan lähit muijan kotkotuksiin mukaan heti kun kutsu kävi. Joko mimmi on sekopää, tai hoitaa montaa miestä samaan aikaan mutta fakta on se jos et ole Mies ja meet mimmin mukaan, niin et saa hommaa cloussattua koskaan.

Lue tuo Flip#51-juttu ja mieti että milloin koiraa kusetetaan keskellä yötä. Illalla kyllä ja aikaisin aamulla mutta aika vitun harvoin klo 24 yöllä. Kaikkia te uskotte kun vähän alkaa sydän pompottaa ja posket punattaa kun mimmi hymyilee. Jestas mitä juttua.
 

tutzba

Jäsen
eräs naishenkilö tänään kaupan kassalla alkoi puhelemaan niitä näitä kivoja juttuja.

Tiedän, että hän on sinkku ja aika moni kaveripiiristä seurustelee jo. Eli ehkä haluaa sitten itsekin. Vientiä ei tällä naisella juuri ole, mutta itse ajattelin nyt sitten kokeilla.

Haluaisitko avata hiukan enemmän, mitä nainen sanoi? Pahoin vain pelkään, että olet ymmärtänyt jotain väärin. Se, että nainen puhuu, ei tarkoita automaattisesti naisen olevan sinusta kiinnostunut. Jotkut voivat puhua ihan vain muuten vaan, vihjailevaa tai ei. Ja arvaapa vain kuinka ahdistavaa on kun päätät muuten vain kokeilla. Ette ole puhuneet mitään aiemmin ja nyt yhtäkkiä oletkin kiinnostunut. Ei oikein kuulosta järkevältä. Kiinnostut siis aina siitä naisesta, joka sinulle puhuu? Rauhoitu nyt hyvä mies.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
No tällä paikkakunnalla nyt kaikki tuntee kaikki. Ikinä ei ole mitään sanonut tai moikannut. Viime perjantaina yhtäkkiä sitten moikkasi ravintolassa ihan yhtäkkiä hymy päällä. Ja vielä kaksi kertaa. Ei ole ihan normaalia meikäläistä kohtaan.

Lähikaupassa on töissä ja sielläki moikkasi ihan yhtäkkiä, vaikka ei ole ennen sellaista tehnyt. Nyt tänään kun hänet näin, niin moikkasi silleen hätäillen ja "yrittäen".

Kassalla sitten oli sellainen ylipirteä ja esittämishakuinen. Eli puheli ihan ylipirteästi ja esitti koko ajan jotain. Sitten kuittiin vääntäessä allekirjoitusta kommentoi sitäkin aika ylilyövään tyyliin. Sellainen tekopirteä ja esittävä.

Nyt sitten Facebookissa avasin keskustelun ja sekunnissa tuli vastaus. Jotain niitä näitä siinä juteltiin, mutta ehkä hieman menetin otetta siitä tilanteesta. Ei ehkä enää kiinnostanut, vaikka en nyt itseäni tuputtanutkaan. Kahville pyysin juuri äsken esim. viikonloppuna, mutta sanoi että täytyy katsoa, on ainakin lauantaina töissä. Eli ehkei niin ole enää innostunut, oliko koskaan?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ihmebantun "Viisitoista askelta naisen sydämeen" on aika hyvä ohje tähän ketjuun noin yleisesti.

Sanovat, että suorin tie naisen sydämeen kulkee rintalastan läpi.

Tää on kyllä aika hupaisa ketju. Porukka ottaa ihan tosissaan vaikka juuri nyt sopivasti löytyi juttuseuraa jne. Pisin vedätys jatkiksen historiassa jos terveyssandaalit unohdetaan?
 

scholl

Jäsen
Haluaisitko avata hiukan enemmän, mitä nainen sanoi? Pahoin vain pelkään, että olet ymmärtänyt jotain väärin. Se, että nainen puhuu, ei tarkoita automaattisesti naisen olevan sinusta kiinnostunut. Jotkut voivat puhua ihan vain muuten vaan, vihjailevaa tai ei.

Mitä väliä. Jos henkilöllä ei ole kontakteja muihin ihmisiin kuin bodaaviin portsareihin niin hitto onhan se hyvä jutella sitten vaikkapa siellä kassajonossa. Silloin huomaa paremmin senkin, kenestä itse pitää. Ei kukaan voi pitää kaikista naisista. Silloin ei kannata yrittää iskeä, jos ei edes pidä ko. naisesta.
 

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Jos minulla olisi tiedossa HIFK:n henkilöllisyys, pitäisin velvollisuutenani ottaa yhteyttä terveydenhoitoviranomaisiin. Mikäli hän oikeasti on olemassa noine ongelmineen, kyseessä on kävelevä aikapommi, joka voi räjähtää hetkenä minä hyvänsä. Ja vie varmasti mukanaan viattomia sivullisiakin.

Vaikka itsellänäkin on menneet täysin hermot tuohon HIFK:n valittamiseen, niin kyllä sielläkin päässä ilmeisesti vähän omissa maailmoissa elellään. Jos kirjoitusten perusteella ruvetaan diagnooseja antelemaan, niin eiköhän HIFK:lla ole ihan yhtä pitkä matka uudeksi Pekka-Eric Auviseksi, mitä sinulla on uudeksi Johanna Heiskaseksi.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Nyt sitten Facebookissa avasin keskustelun ja sekunnissa tuli vastaus. Jotain niitä näitä siinä juteltiin, mutta ehkä hieman menetin otetta siitä tilanteesta. Ei ehkä enää kiinnostanut, vaikka en nyt itseäni tuputtanutkaan. Kahville pyysin juuri äsken esim. viikonloppuna, mutta sanoi että täytyy katsoa, on ainakin lauantaina töissä. Eli ehkei niin ole enää innostunut, oliko koskaan?

Sekunnissa? Ei saatana. Mulla on aina menny 1.76 sekunttia, kun sekkarilla kellotin tytön vastausta chatissa. No ei, jk sanoisivat ämerikkalaiset tässä vaiheessa.

Tuota noin. Voihan asialla olla sekin laita, että hän puhuu totta. Eli on lauantain kiinni töissä ja sunnuntaina varmaankin haluaa rauhoittua aloilleen ennen uuden työviikon aloittamista. Se, että hän noin sanoi ei missään nimessä poista mahdollisuutta kiinnostumisesta. Jos hän on kiinnostunut sinusta ja sinä hänestä, niin kyllä te ajan sopivan ajan löydette. Vedä vaikka käteen sillä välin.

Ps. Miten sanotaan moikka "yrittäen"?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka itsellänäkin on menneet täysin hermot tuohon HIFK:n valittamiseen, niin kyllä sielläkin päässä ilmeisesti vähän omissa maailmoissa elellään. Jos kirjoitusten perusteella ruvetaan diagnooseja antelemaan, niin eiköhän HIFK:lla ole ihan yhtä pitkä matka uudeksi Pekka-Eric Auviseksi, mitä sinulla on uudeksi Johanna Heiskaseksi.

Voi olla, että oli lievästi sanottuna ylireagoivaa tekstiä, mutta mietipä itse ja kelaa taaksepäin tämän kaverin juttuja. Joko kysymyksessä on oikeasti trolli tai sitten tällä ihmisellä on todella vakavia ongelmia, jotka hoitamattomana voivat aiheuttaa kärsimystä myös sivullisille.

Tätä kaveria kiinnostaa rauhanturvajoukot, Auvista ja Gerdtia aseet ja muut pumputtimet. Sosiaalisesti rajoittuneita, mt-ongelmista kärsiviä nuoria miehiä, jotka eivät koe ulospääsyä tilanteestaan... Hmm.

Kuka on Johanna Heiskanen? Sanen muija? Jos näin, minulla on varmasti huomattavasti pidempi matka Heiskaseksi kuin HIFK:lla Auviseksi.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Sekunnissa? Ei saatana. Mulla on aina menny 1.76 sekunttia, kun sekkarilla kellotin tytön vastausta chatissa. No ei, jk sanoisivat ämerikkalaiset tässä vaiheessa.

Tuota noin. Voihan asialla olla sekin laita, että hän puhuu totta. Eli on lauantain kiinni töissä ja sunnuntaina varmaankin haluaa rauhoittua aloilleen ennen uuden työviikon aloittamista. Se, että hän noin sanoi ei missään nimessä poista mahdollisuutta kiinnostumisesta. Jos hän on kiinnostunut sinusta ja sinä hänestä, niin kyllä te ajan sopivan ajan löydette. Vedä vaikka käteen sillä välin.

Ps. Miten sanotaan moikka "yrittäen"?

Ei ole puhunut mitään tuon kahvillepyynnön jälkeen. Eli en oikein tiedä, että onko kiinnostunut vai ei. Tai jos oli, niin mitä virheitä tein.

Siis tarkoitan että jos tervehtii toista ihmistä, niin se on sellainen "normaali" juttu. Vaikea selittää. Tuo taas ei ollut sellainen tavallinen moikkaus vaan sellainen "hakemalla moikattu". Vaikea selittää, mutta kun siinä kassallakin esitti jotain ihan muuta kuin oikeasti on. En vain ikinä ole nähnyt hänen käyttäytyvän noin.

Ja yhtäkkiä on tällainen alkanut. Tunnen hänen kaveripiiriään jonkun verran, entinen työkaverini on aika lailla hänen parhaita kavereitaa. Saattaa olla, että joku on puhunut. Tiedä häntä.

Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut aseet, ensimmäisen kerran ammuin intissä. Sitä ennen kerran kokeillut ilmakivääriä. En ole ikinä ajatellut mihinkään ampumakerhoon liittymistä tai metsästyksen aloittamista. Itseäni kiinnostavat vain rauhanturvahommat, ei aseet, vaikka se hullulta kuulostaakin.

Välttämättä sotilaspappejakaan tuskin aseet kiinnostavat, mutta pakko niitä on tuolla kantaa. Monta kertaa rauhanturvaajatkin törmäävät sellaisiin ennakkoluuloihin, että he ovat jotain ase tai sotahulluja, joiden mielestä väkivalta on ainoa ratkaisu. Niihinkin mahtuu monenlaisia dallaajia.
 

scholl

Jäsen
Tämähän on kuin Tukiaisen blogista (älkää kysykö...).

"Meillä oli glamourivaatteet päällä

No ensinnäkin, minulla ei ole mitään tarvetta valehdella, vaan kaikki on faktaa ja todellakin tuo Burberryn paita on kerran saanut nimityksen "schöne Bluse". Tulin silloin yhdelle kun olin lentokentältä tullessani heittänyt matkalaukun hotellihuoneeseeni ja nainen tuli tuli tekemään tuttavuutta sanomalla juuri nimenomaan "schöne Bluse".

Tosin täytyy myöntää, että useammin miehet tulevat kehumaan paitoja kuin naiset. Naisilla ei ole keskimäärin niin hyvää tuntumaa pukeutumiseen ja ovat ehkä vähän ujompia muutenkin julkisesti ottamaan kantaa. Kerranhan multa yritettiin ostaa housutkin helsinkiläisen yökerhon vipissä 800 eurolla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerranhan multa yritettiin ostaa housutkin helsinkiläisen yökerhon vipissä 800 eurolla.

Mä veikkaan kuitenkin Herculesta. Pääasia kuitenkin, että viestissä mainittiin tuo "vipissä". Sehän olis ihan eri asia sanoa "multa yritettiin ostaa housut helsinkiläisessä yökerhossa 800 eurolla". Menettäis merkityksensä aivan täysin.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ohhoijaa, on kyllä menny into lukee tätä ketjuu. Avatkaa vaikka ketju: Kuinka tutustun naiseen ilman että menetän loputkin itsetunnon rippeeni. Sopii ainakin muutamalle tässä ketjussa vierailleelle.
Mukavahan se on lukea jos joku kysyy neuvoja ja saa niitä, mutta vituttaahan se lukea jos täytyy samaa asiaa jankata 15 sivua.
Kaikille sitä paskaa sataa naisasioissa, ne asiat täytyy vaan osata käsitellä. Ei sitä itekään mikään adonis oo, mutta hyvin on naisasiat aina menny ku on ITSELUOTTAMUSta. Ja on tullu takaiskujakin ja kuuluukin tulla..

Kohta sitä taas näkeekin oman naisen, kelpaa! Asiat on mallillaan ja varmaankin saman katon alle kohta muutetaan. Sitten sen näkeeki miten asiat lähtee sujuun. Ite on ainakin jo sillä fiiliksellä, ettei tarvi muitten kanssa touhuta, joten jätän ne suosiolla teille palstaveljet ja -siskot.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Ei ole puhunut mitään tuon kahvillepyynnön jälkeen. Eli en oikein tiedä, että onko kiinnostunut vai ei. Tai jos oli, niin mitä virheitä tein.

Kysyitkö kahville, kun ensimmäistä kertaa juttelit hänelle (jos moikkauksia ei lasketa)? Se voi tuntua tungettelevalta tai epätoivoiselta. "Korrekti" tapa olisi ollut jutella hänen kanssaan pari kertaa Facebookissa niitä-näitä, moikata pari kertaa kun sattuu näkemään ja ehkä vaihtaa sana tai pari. Kun olisitte vähän "tutustunut" vaikka sitten ihan Facebookisa, niin kahville pyytäminen olisi ollut luontevampaa.

No, jos hän oli vähääkään kiinnostunut, niin ei tuo varmasti koko hommaa pilannut. Mikäli vielä juttelette Facebookissa, älä ihmeessä pyydä heti uudestaan kahville. Odottele jonkin aikaa ja jos tyttö tuntuu mielellään chattailevan sinulle, niin kokeile vaikka viikon päästä uudestaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No ensinnäkin, minulla ei ole mitään tarvetta valehdella, vaan kaikki on faktaa ja todellakin tuo Burberryn paita on kerran saanut nimityksen "schöne Bluse". Tulin silloin yhdelle kun olin lentokentältä tullessani heittänyt matkalaukun hotellihuoneeseeni ja nainen tuli tuli tekemään tuttavuutta sanomalla juuri nimenomaan "schöne Bluse".

Tosin täytyy myöntää, että useammin miehet tulevat kehumaan paitoja kuin naiset. Naisilla ei ole keskimäärin niin hyvää tuntumaa pukeutumiseen ja ovat ehkä vähän ujompia muutenkin julkisesti ottamaan kantaa. Kerranhan multa yritettiin ostaa housutkin helsinkiläisen yökerhon vipissä 800 eurolla.

Eihän Tukiaisellakaan ole mitään syytä valehdella, hän uskoo joka sanan omista puheistaan, vaikka todellisuus sitten saattaa olla hieman toinen.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi olla, että oli lievästi sanottuna ylireagoivaa tekstiä, mutta mietipä itse ja kelaa taaksepäin tämän kaverin juttuja. Joko kysymyksessä on oikeasti trolli tai sitten tällä ihmisellä on todella vakavia ongelmia, jotka hoitamattomana voivat aiheuttaa kärsimystä myös sivullisille.

Sanoisin, että mikäli kyseessä olisi trolli niin silloin kaverilla olisi todella vakavia ongelmia, mutta tuohon trolli-teoriaan en ole missään vaiheessa uskonut.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Ei kai tuo kahvillepyyntö mitään valmista pilannut? Jos kerran oli kiinnostunut, niin miksi ei haluaisi lähteä? Tuskin olisi mitään aloitetta tehnyt.

Ja jos ei ollut kiinnostunut, niin sitten ei. Senhän näkee sitten ajan kanssa. Nimenomaan saattaa jopa nainen kyllästyäkin siihen, että mies juttelee niitä näitä, mutta ei koskaan sitten tee sitä oikeaa liikettä. Näin olen ainakin kuullut. Tavallaan ei vie sitä hommaa loppuun asti ja saa sitten sen kaverikortin. Liian myöhään saattaa tuo tulla. Pari viikon jälkeen kun olisi vaikka kysynyt, niin nainen olisi saattanut jo puolen viikon jälkeen ajatella, että haluaako vain olla kaveri.

Ja jos joku henkilö on jostain kiinnostunut ja toinen pyytää vaikka kahville, niin jotenkin tyhmältä kuullostaa, että ei sitten haluaisikaan lähteä.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Nimenomaan saattaa jopa nainen kyllästyäkin siihen, että mies juttelee niitä näitä, mutta ei koskaan sitten tee sitä oikeaa liikettä. Näin olen ainakin kuullut. Tavallaan ei vie sitä hommaa loppuun asti ja saa sitten sen kaverikortin.

Juu, mutta jos nainen odottaa "sitä oikeaa liikettä" niin ei hän silloin ole syvästi kiinnostunut siitä millainen sinä ihmisenä olet, vaan etsii jotain itsestään tai testaa omaa viehätysvoimaansa. Naiset ovat sikäli omituista sakkia, että vaikka saattavat väittää haluavansa vain jutella ja edetä rauhassa, voi se todellisuudessa tarkoittaakin, että odottavat sinun jo olevan oven takana. Ainoastaan aidosti rakastuneen naisen voi odottaa tarkoittavan mitä sanoo, muuten nainen sanoo harvoin mitä todella ajattelee.

Ja jos joku henkilö on jostain kiinnostunut ja toinen pyytää vaikka kahville, niin jotenkin tyhmältä kuullostaa, että ei sitten haluaisikaan lähteä.

Ujous ja epävarmuus voi tietysti saada tuollaisiakin ilmenemismuotoja, ettei uskalla vaikka haluaisi, varsinkin jos tämä sinun kassatyttösi on joku 18-kesäinen.
 
Viimeksi muokattu:

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Niin mistä noista naisista tietää, kun ei ole ajatustenlukija. Uskon kuitenkin, että nainen tuolla käytöksellään antoi minulle aihetta uskoa, että nainen olisi mahdollisesti kiinnostunut. Tarkalleen en tiedä, kun en ole hän, mutta tuollainen käytös vain sopii kiinnostumiseen. Voi olla, voi olla että ei.

Hän on 25-v. eli muutaman vuoden minua vanhempi. Ei ole oikein kenenkään silmissä sellainen fiksu tai järkevä, henkinen ikä ehkä jotain 15-v. Mutta eikö täällä sitten käsketty alentaa sitä rimaa?

Sillä oikealla liikkeellä tarkoitin sitä, että nainen onkin todella kiinnostunut miehestä ja näyttääkin sen ihan selvästi. Niin mies vain on ja on, eikä ikinä vie asiaa eteenpäin. Pyydä kahville, tai kehu kyseistä naista, tms. Jää vain pyörimään paikoilleen. Niin nainen sitten ajattelee, että eipä olekkaan kiinnostunut. Jos mies ei uskalla tai tajua tehdä sitä "oikeaa liikettä", mikä se sitten ikinä onkaan. Pitää naista ikään kuin kaverina ja hauskana uutena tuttavuutena, mutta ei mitään sen enempää.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Hän on 25-v. eli muutaman vuoden minua vanhempi. Ei ole oikein kenenkään silmissä sellainen fiksu tai järkevä, henkinen ikä ehkä jotain 15-v. Mutta eikö täällä sitten käsketty alentaa sitä rimaa?

*reps* No pelaa sulla toi ironinen huumori ainakin, hyvä niin. Mutta jos hän on oikeasti kovin lapsellinen ikäisekseen niin sitten voi kyllä odottaa ihan minkäkaista käytöstä vaan. Ei voi sanoa kuin että aika näyttää sitten..

Nyt sä oot kutsunut kaffeelle ja jos ei lämpene niin anna vaikka pari viikkoa mennä, jos ei sittenkään kuulu mitään, kysele varovasti perään. Jos ei sittenkään lämpene niin se oli siinä.

Oikea liike ja oikea liike...Unohda ne. Voithan sä tässä välissä lukasta jonkun pelimiehen käsikirjan "oikeita liikkeitä" opetellaksesi, mutta auttaako ne sua sitten tuntemaan itsesi paremmin? Yritä päällekäymättä edistää juttua, ja jos kassatyttö on susta oikeesti kiinnostunut niin ei se juutu sun pikku "mokiin".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös