Olen tovin tapaillut yhtä mimmiä, josta olen joitakin sivuja takaperin tännekin kirjoittanut lyhyesti. Tähän asti olemme Uutenavuotena tutustuttuamme nähty muutamia kertoja: käyty kahvilla, oltu samassa baarissa, käyty pelaamassa bilistä ja hengailtu mun kämpillä kahdesti. Ensimmäinen vierailunsa ei ollut mitenkään suunniteltu, vaan kutsuin käymään, kun tyttö heitti mut himaan treffiemme jälkeen. Hänellä oli aamulla aikaisin joku lääkäri ja mutsinsa soitteli perään (asuu vielä porukoillaan), joten ilta ei mitenkään pitkäksi venynyt ja leffakin jäi kesken. Molemmilla oli kivaa, joten sovittiin paremmalla ajalla otettavan uusiksi ja ajankohtahan osui sitten eiliselle. Neiti saapui kasin maissa valkkaripullon ja popparien kanssa ja mullakin oli kaappi täynnä juomia, joten siinä sitten juteltiin, juotiin ja katottiin töllöä. Tytön perheellä on koira ja niillä ei ollut ketään himassa, joten piski piti käydä kusettamassa. Molemmat oli jo ihan hyvissä nousuissa ja siinä vähän siliteltiin toisiamme, mutta huoli koirasta painoi. Hän yritti kyllä saada esimerkiksi broidiaan, joka ei myöskään ollut siis himassa, ulkoiluttamaan rakkia onnistumatta siinä. Kaverinsakaan ei jaksanut tulla häntä noukkimaan, joten piti sitten tsekata dösäaikataulut. Saatoin pysäkille ja tarjouduin tietysti menemään mukaan, mutta hän toisteli, ettei tarvitse, joten en tyrkyttänyt pahemmin. Hänellä oli kuitenkin tarkoituksenaan käydä ulkoiluttamassa koira ja tulla sitten takaisin mun luo, kellon ollessa vähän yli keskiyön. Siinä vielä jotain halailtiin pysäkillä ja sitten bussi korjasi mimmin mennessään ja painelin himaan. So far so good, vaan mitään ei ole kuulunut tytöstä tuon jälkeen. Ei se suunnitelmansa ihan miltään feikiltä vaikuttanut, kun tsekkaili paluuaikataulujakin netistä, jätti/unohti kirjansa tänne ja muutenkin siinä sai sen kuvan, että oli ihan tosissaan tulossa takaisin, eikä mikään viitannut siihen, etteikö olisi viihtynyt. Jotenkin vaan neuvoton fiilis, kun mitään ei sitten kuulukaan jälkeenpäin ja juuri nyt on vaikea ajatella muuta. Tekisi mieli kysyä, että mitämitä, mutta toisaalta mun mielestä se olisi hänen asiansa ilmoittaa mulle. Plääh. :)