Naisasiat

• 7 589 579
  • 26 610

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos minulla olisi tiedossa HIFK:n henkilöllisyys, pitäisin velvollisuutenani ottaa yhteyttä terveydenhoitoviranomaisiin. Mikäli hän oikeasti on olemassa noine ongelmineen, kyseessä on kävelevä aikapommi, joka voi räjähtää hetkenä minä hyvänsä. Ja vie varmasti mukanaan viattomia sivullisiakin. Joten toivon vilpittömästi, että kysymyksessä on provoolainen trolli, joka vain aikansa kuluksi ärsyttää meitä. Muussa tapauksessa olen huolissani hänen lähiympäristönsä turvallisuudesta.

Onhan näitä nähty, kun mt-ongelmista kärsivät nuoret miehet panevat ranttaliksi. Huomionkipeys ja kapeakatseisuus, omaan asiaansa sokea luottaminen, ovat ennenkin saaneet kauheuksia aikaan.

HIFK, hae apua ennen kuin on liian myöhäistä.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Niinhän siinä vaan taisi taas käydä, että tyttö taas jonkun viikon ajan puheli mukavia ja välit alkoivat jo todella lämpenemään, niin nyt taas lyötiin sieltä puolelta jarrut pohjaan. On tämä kyllä yhenlaista säätämistä. Sitten, kun koittaa kysyä, että mikä tässä on niin vastaus on, että ei mikään. Näkeehän sen jo kauas asti, että joku juttu tässä hommassa nyt vaan mättää. Teen kyllä selväksi tuolle tytölle, että minä en ala tällaisessa jutussa roikkumaan, että ollaan, mutta sitten ei ollakkaan ja taas annetaan ymmärtää jotain, mutta sitten vetäydytään äkkiä takaisin kuoreen sen viikon päästä. Saatana.

Jotenkin naurettavaa, että tyttö saattaa vaikka yhtäkkiä laitella mukavia viestejä tai vastaavaa, esim. yks päivä sillä oli koululla joku tärkeä juttu ollut ja kun kysyin että mitenpä meni, niin vastasi että "ei siitäkään tullut mitään kun ajattelin vaan sua kokoajan" ja muutenkin puhella vihjailevasti. Sitten yhteydenpito loppuu kuin seinään ja jutellessa vastailee aina jollain kahdella sanalla ja jos minä en kysyisi mitään, niin siinä sitä oltaisiin ihan hiljaa ja pyöriteltäisiin peukaloita. Ei kai tässä enää auta muuta kuin luovuttaa. Ei mulla ainakaan ole minkäänlaista mielenkiintoa jatkaa tätä juttua tällaisenaan.

EDIT: Tulipa sekavaa tekstiä. Toivottavasti joku ymmärtää tuon. :)

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
No jos nyt hieman päinvastaista juttua, niin eräs naishenkilö tänään kaupan kassalla alkoi puhelemaan niitä näitä kivoja juttuja.

Tiedän, että hän on sinkku ja aika moni kaveripiiristä seurustelee jo. Eli ehkä haluaa sitten itsekin. Vientiä ei tällä naisella juuri ole, mutta itse ajattelin nyt sitten kokeilla.

Facebookissa hän on kaverina, vaikka ei edes ole sanonut minulle sanaakaan koskaan aiemmin. Hieman vihjailevaa juttua oli, eli ei mitään normaalia liirumlaarumia. Ehkä vähän on sellainen huomionhakuinen, mutta mistä näitä tietää.

Eli miten tässä kannattaisi sitten edetä? Facebookissa jaksaa roikkua päivät pitkät eli avaanko keskustelun siellä? Itse vain tykkään hieman spontaaneista jutuista, mutta jos kerran siellä oleilee paljon, niin voisihan tuota kokeilla.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vittuakos täällä tuollaista kyselet. Onhan tää kuvio jo nähty.
No, onkos tuo nyt ihan reilua kommentointia?

Mielestäni HIFK tuossa tuntui olevan juuri valmis ottamaan askeleen vähän toisenlaiseen suuntaan aiemmasta. Eli sinkkutyttöä kohtaan, joka ei nyt ole sen ihan kovimman viennin kohteena. Ts. on valmis ehkä vähän tutkailemaan muutakin tarjontaa kuin niitä kaikkein hehkeimpiä pimuja. Jos nyt oikein koko homman tulkitsin.

Toivotan onnea matkaan HIFK:lle ja yritä mahdollisimman maltillisesti lähestyä, ilman suurempia hätäilyjä. Se ei ole helppoa, etenkin jos on kokematon ja olen itse niitä virheitä myös tehnyt. Niistä kuitenkin oppii. Älä lannistu heti.

Kyllä mielestäni sinun kannattaa yrittää, et menetä siinä mitään.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
No menet HIFK alasti ruusu hampaitten välissä seisomaan naisen oven taakse ja rimputat ovikelloa. Jos pääset vielä sisään, niin eiköhän sitä sitten ole mahdollisuuksia. Tai sitten pistät vitosen kirjekuoreen ja lähetät naikkoselle. Eikö.. oliko tämä jo koettu täällä vähän heikoksi tavaksi. Mutta toisaalta voisit, vaikka kysyä naista kahville tai johonkin. Sitten etenet hienovaraisesti ja kuvittelet olevasi savannin gebardi, joka jahtaa gasellia. Hiivit puskaan ja täräytät sitten hyökkäyksen, kun paikka on, tai sitten kuin hän vähemmän aavistelee. Tosin, jos naisella on puutarhuri taloudessa, niin hyökkäysvaiheen voi siirtää suoraan vessanpöntön tekomateriaalin vertaamiseen tähän pelikenttään. Mutta tärkeintä on muistaa, että uintikisan mestari on 18 vuotta hallitseva mestari sinun karkeloissa. On hän niin ylivoimainen. Jumala mielessä, housut jalassa ja tytön puhelinnumero taskussa. Se on se kaikista optimaalisin tilanne alkulämmittelyssä. Mutta hyvä siitä tulee. Ehdotat hälle tapaamista ja sen jälkeen teet jotain jänniä alotteita. Ja jumalauta, jos tulee pakit, niin muista, että se ei haittaa mitään. Ainakin yritit.

.
.
.
Tä?

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Eli miten tässä kannattaisi sitten edetä? Facebookissa jaksaa roikkua päivät pitkät eli avaanko keskustelun siellä? Itse vain tykkään hieman spontaaneista jutuista, mutta jos kerran siellä oleilee paljon, niin voisihan tuota kokeilla.

Suosittelen kokeilemaan Facebookissa jutustelua. Jos ei tule tyrmäystä, niin ilman muuta kannattaa sitten edetä live tapaamiseenkin. Siihenkään ei kannata mene ns. liikayritys päällä. Yleensä ei kannata kovin tarkasti suunnitella yksityiskohtia, tärkeintä on saada juttu liikkeelle, ja jatkaa sitten tilanteen mukaan.

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen tovin tapaillut yhtä mimmiä, josta olen joitakin sivuja takaperin tännekin kirjoittanut lyhyesti. Tähän asti olemme Uutenavuotena tutustuttuamme nähty muutamia kertoja: käyty kahvilla, oltu samassa baarissa, käyty pelaamassa bilistä ja hengailtu mun kämpillä kahdesti. Ensimmäinen vierailunsa ei ollut mitenkään suunniteltu, vaan kutsuin käymään, kun tyttö heitti mut himaan treffiemme jälkeen. Hänellä oli aamulla aikaisin joku lääkäri ja mutsinsa soitteli perään (asuu vielä porukoillaan), joten ilta ei mitenkään pitkäksi venynyt ja leffakin jäi kesken. Molemmilla oli kivaa, joten sovittiin paremmalla ajalla otettavan uusiksi ja ajankohtahan osui sitten eiliselle. Neiti saapui kasin maissa valkkaripullon ja popparien kanssa ja mullakin oli kaappi täynnä juomia, joten siinä sitten juteltiin, juotiin ja katottiin töllöä. Tytön perheellä on koira ja niillä ei ollut ketään himassa, joten piski piti käydä kusettamassa. Molemmat oli jo ihan hyvissä nousuissa ja siinä vähän siliteltiin toisiamme, mutta huoli koirasta painoi. Hän yritti kyllä saada esimerkiksi broidiaan, joka ei myöskään ollut siis himassa, ulkoiluttamaan rakkia onnistumatta siinä. Kaverinsakaan ei jaksanut tulla häntä noukkimaan, joten piti sitten tsekata dösäaikataulut. Saatoin pysäkille ja tarjouduin tietysti menemään mukaan, mutta hän toisteli, ettei tarvitse, joten en tyrkyttänyt pahemmin. Hänellä oli kuitenkin tarkoituksenaan käydä ulkoiluttamassa koira ja tulla sitten takaisin mun luo, kellon ollessa vähän yli keskiyön. Siinä vielä jotain halailtiin pysäkillä ja sitten bussi korjasi mimmin mennessään ja painelin himaan. So far so good, vaan mitään ei ole kuulunut tytöstä tuon jälkeen. Ei se suunnitelmansa ihan miltään feikiltä vaikuttanut, kun tsekkaili paluuaikataulujakin netistä, jätti/unohti kirjansa tänne ja muutenkin siinä sai sen kuvan, että oli ihan tosissaan tulossa takaisin, eikä mikään viitannut siihen, etteikö olisi viihtynyt. Jotenkin vaan neuvoton fiilis, kun mitään ei sitten kuulukaan jälkeenpäin ja juuri nyt on vaikea ajatella muuta. Tekisi mieli kysyä, että mitämitä, mutta toisaalta mun mielestä se olisi hänen asiansa ilmoittaa mulle. Plääh. :)

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
Voishan sitä vaikka kysyä että onko kaikki jees ja silleen? Tai en mä mitään tiedä kun ei ole tarvinut huolehtia tollasista jutuista yli kymmeneen vuoteen. Jos ihminen on toiselle se oikea niin tuskin hän ihan pienestä jutusta heittää koko hommaa romukoppaan.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos ihminen on toiselle se oikea niin tuskin hän ihan pienestä jutusta heittää koko hommaa romukoppaan.
Niinpä. Lisäksi kannattaa olla sopivan humoristinen. Jos naisen saa nauramaan jutuilleen (hyvässä mielessä), niin ei ihan huonosti voi mennä. Sanoisin, että jo pelkästään kaverustumisen kannalta on olennaista, että naisella on hauskaa ja saat hänet nauramaan. Silloin yleensä herätät mielenkiintoa.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Eli miten tässä kannattaisi sitten edetä? Facebookissa jaksaa roikkua päivät pitkät eli avaanko keskustelun siellä? Itse vain tykkään hieman spontaaneista jutuista, mutta jos kerran siellä oleilee paljon, niin voisihan tuota kokeilla.

Ei kun armeijan maastopuvun vuokraukseen ja rynkky kädessä treffeille.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No jos nyt hieman päinvastaista juttua, niin eräs naishenkilö tänään kaupan kassalla alkoi puhelemaan niitä näitä kivoja juttuja.

Nyt, kun huomio sua kohtaan loppui, niin sä olet nyt yhtäkkiä valmis kokeilemaan jotain random-sutturaa, joka kuitenkin on sun FB-kaveri, vaikka ette ole koskaan jutelleetkaan? Ja kuitenkin sä olit se luuseri, joka on ruma, tyhmä ja kaveritkin narkkareita, josta kukaan nainen ei koskaan kiinnostu?

Oletko kotoisin Trollhättanista?

Sut on niin nähty.

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Tehän annatte täällä ihan vääriä neuvoja.
Ehdottomasti, maalaat sille itse mukin, ja mukin kahvaan liität kirjekuoressa rahaa. Kirjoita mukiin myös joku kiva runo.
No joo, ota nyt vaikka siellä lärviraamatussa tyttö jutulle ja juttele niitä näitä. Älä kuitenkaan ensimmäiseksi sano, että olet nössö ja ja ihailet suuria sotilaita, ja haluat ramboksi rambon paikalle.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Asiaa HIFK! Hieno käänne elämässäsi tapahtunut tänään. Pieni mutta merkittävä askel parempaan. Nyt sitten siitä lievästä luontaisesta väliinpitämättömyydestäsi tavistyttöjä kohtaan voi jatkon kannalta olla jopa etua, ellet nyt sitten huomaakin miten ihanaa onkaan ja ala tälle kassaneidillesi liian helpoksi :)

Jos olet sata varma, että täällä olet ikuinen nössö jne, niin muuta Aasiaan, Japaniin.

No kyllä nyt näkee provokatiivisia houkutuksia syntiin tänään! Ensin luin TM:ää, jossa oli hieman hyväsäärisiä japskittaria jotain urheiluatoa esittelemässä ja nyt joku heittää tollasta. Paine etumuksessa senkun kasvaa. Tekis mieli tehdä tammisen juhanit ja käydä Japanissa. Noinkohan siellä eurooppalaisena kynäniskana voisi elellä kuin joku Western World Beach Lion, ja europeniskin lienee Japanissa hyvässä kurssissa!? X-leffoissa ne tosin näyttävät aina itkevän kun...no kai se on sitä onnesta itkua. Mistäs minä tiedän, kun en ole käynyt Japanissa.

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp

No tsättää siellä naamakirjassa, kerro, että oli kiva rupatella ihan kasvokkainkin ja ohimennen ehdota vaikka kahveella käyntiä sopivana ajankohtana. Siiitä vaan hissutellen.

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
No kyllä nyt näkee provokatiivisia houkutuksia syntiin tänään! Ensin luin TM:ää, jossa oli hieman hyväsäärisiä japskittaria jotain urheiluatoa esittelemässä ja nyt joku heittää tollasta. Paine etumuksessa senkun kasvaa. Tekis mieli tehdä tammisen juhanit ja käydä Japanissa. Noinkohan siellä eurooppalaisena kynäniskana voisi elellä kuin joku Western World Beach Lion, ja europeniskin lienee Japanissa hyvässä kurssissa!?

Se nyt vaan on faktaa, että skandinaavimiehen ja japsinaisen liitossa molemmat voittavat. Kummatkin saavat enemmän huomiota kuin mitä kotimaassaan puolisoiltaan saisivat. Johtuu vain kulttuurieroista. Eurooppalainen mies on jo statussymboli itsessään. Eli sinne vaan, lyhyllä lomallakin voida käydä flaksi, mutta pidempään oleskellessa on tietysti riski, että halu jäädä maahan käy suureksi.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tekis mieli tehdä tammisen juhanit ja käydä Japanissa. Noinkohan siellä eurooppalaisena kynäniskana voisi elellä kuin joku Western World Beach Lion, ja europeniskin lienee Japanissa hyvässä kurssissa!?
Oman käsityksen mukaan länkkärimiehet on kyllä siellä aika kovaa valuuttaa. Etenkin jos on pitkä ja omaa siniset silmät ja vaaleat hiukset. Varmaan voi flaksi käydä muunlaisillakin. Tälläistä juttua ihan tutuilta jotka Nousevan Auringon Maassa vietti muutaman viikon. Siinä tietysti joutuu olla varuillaan, koska ne neitoset siellä osaa saman kuin sisarensa länsimaissakin, eli odottaa miehen lompakon aukeavan juomatarjoilujen sun muiden hyödykkeiden muodossa, ennen kuin se oma pikkupiparirasia aukeaa.

Joka tapauksessa voisin väittää ihan kaiken kuullun ja luetun perusteella, että paremmin siellä kaukoidässä flaksi käy kuin täällä kotomaassa.

Kerroinko jo, että minulla on silmää aasialaiselle kauneudelle? En tainnut kertoa. Nyt kerroin!

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Se nyt vaan on faktaa, että skandinaavimiehen ja japsinaisen liitossa molemmat voittavat. Kummatkin saavat enemmän huomiota kuin mitä kotimaassaan puolisoiltaan saisivat. Eurooppalainen mies on jo statussymboli itsessään.

On tässä varmasti perää, kun skandinaavimies tuo kerralla eksotiikkaa japanilaisneidon elämään. Ei varmaankaan tarvitse yrittää itseään "myydä" samalla tavoin kuin suomalaisnaisille, joita on oikeasti aika vaikea miellyttää kyllä.

Ted Raikas kirjoitti:
Siinä tietysti joutuu olla varuillaan, koska ne neitoset siellä osaa saman kuin sisarensa länsimaissakin, eli odottaa miehen lompakon aukeavan juomatarjoilujen sun muiden hyödykkeiden muodossa

No tuota mietin kanssa, sillä onhan maan elintaso kuitenkin vähintään Suomen tasolla, että miten se sitten vaikuttaa. Mutta voisin ajatella japanilaisen kulttuurin olevan vielä tietyllä tapaa sovinistisempi, eli drinkkien maksu kuuluu asiaan jos meinaa herrasmiehen asemaan päästä.

Ten Raikas kirjoitti:
Kerroinko jo, että minulla on silmää aasialaiselle kauneudelle? En tainnut kertoa. Nyt kerroin!

No nyt senkin tiedämme, kiitos. Voishan se olla ihan kivaa, omat IRL Mangat omassa kodissa. Mua on vaan oikeestikin mietityttänyt toi viihteessä tavattu japskittarien jatkuva itkeminen, että miten lie todellisuudessa? Kuulostaa lähinnä kymmenvuotiaan itkulta, että se on kyllä aika turnoff. Mutta pieniä siroja kaunottaria, ei käy kiistää. Täällä Vaasassa on paljon noita kiinalaisia nykyään paljon. Toivottavasti eivät ole vaasalaistuneet...

Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Niinhän siinä vaan taisi taas käydä, että tyttö taas jonkun viikon ajan puheli mukavia ja välit alkoivat jo todella lämpenemään, niin nyt taas lyötiin sieltä puolelta jarrut pohjaan. On tämä kyllä yhenlaista säätämistä. Sitten, kun koittaa kysyä, että mikä tässä on niin vastaus on, että ei mikään. Näkeehän sen jo kauas asti, että joku juttu tässä hommassa nyt vaan mättää. Teen kyllä selväksi tuolle tytölle, että minä en ala tällaisessa jutussa roikkumaan, että ollaan, mutta sitten ei ollakkaan ja taas annetaan ymmärtää jotain, mutta sitten vetäydytään äkkiä takaisin kuoreen sen viikon päästä. Saatana.

Jotenkin naurettavaa, että tyttö saattaa vaikka yhtäkkiä laitella mukavia viestejä tai vastaavaa, esim. yks päivä sillä oli koululla joku tärkeä juttu ollut ja kun kysyin että mitenpä meni, niin vastasi että "ei siitäkään tullut mitään kun ajattelin vaan sua kokoajan" ja muutenkin puhella vihjailevasti. Sitten yhteydenpito loppuu kuin seinään ja jutellessa vastailee aina jollain kahdella sanalla ja jos minä en kysyisi mitään, niin siinä sitä oltaisiin ihan hiljaa ja pyöriteltäisiin peukaloita. Ei kai tässä enää auta muuta kuin luovuttaa. Ei mulla ainakaan ole minkäänlaista mielenkiintoa jatkaa tätä juttua tällaisenaan.

EDIT: Tulipa sekavaa tekstiä. Toivottavasti joku ymmärtää tuon. :)

Tokihan ymmärtää. Sen saatana ettet kuunnellut vaan lähit muijan kotkotuksiin mukaan heti kun kutsu kävi. Joko mimmi on sekopää, tai hoitaa montaa miestä samaan aikaan mutta fakta on se jos et ole Mies ja meet mimmin mukaan, niin et saa hommaa cloussattua koskaan.

Lue tuo Flip#51-juttu ja mieti että milloin koiraa kusetetaan keskellä yötä. Illalla kyllä ja aikaisin aamulla mutta aika vitun harvoin klo 24 yöllä. Kaikkia te uskotte kun vähän alkaa sydän pompottaa ja posket punattaa kun mimmi hymyilee. Jestas mitä juttua.

tutzba

Jäsen
eräs naishenkilö tänään kaupan kassalla alkoi puhelemaan niitä näitä kivoja juttuja.

Tiedän, että hän on sinkku ja aika moni kaveripiiristä seurustelee jo. Eli ehkä haluaa sitten itsekin. Vientiä ei tällä naisella juuri ole, mutta itse ajattelin nyt sitten kokeilla.

Haluaisitko avata hiukan enemmän, mitä nainen sanoi? Pahoin vain pelkään, että olet ymmärtänyt jotain väärin. Se, että nainen puhuu, ei tarkoita automaattisesti naisen olevan sinusta kiinnostunut. Jotkut voivat puhua ihan vain muuten vaan, vihjailevaa tai ei. Ja arvaapa vain kuinka ahdistavaa on kun päätät muuten vain kokeilla. Ette ole puhuneet mitään aiemmin ja nyt yhtäkkiä oletkin kiinnostunut. Ei oikein kuulosta järkevältä. Kiinnostut siis aina siitä naisesta, joka sinulle puhuu? Rauhoitu nyt hyvä mies.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
No tällä paikkakunnalla nyt kaikki tuntee kaikki. Ikinä ei ole mitään sanonut tai moikannut. Viime perjantaina yhtäkkiä sitten moikkasi ravintolassa ihan yhtäkkiä hymy päällä. Ja vielä kaksi kertaa. Ei ole ihan normaalia meikäläistä kohtaan.

Lähikaupassa on töissä ja sielläki moikkasi ihan yhtäkkiä, vaikka ei ole ennen sellaista tehnyt. Nyt tänään kun hänet näin, niin moikkasi silleen hätäillen ja "yrittäen".

Kassalla sitten oli sellainen ylipirteä ja esittämishakuinen. Eli puheli ihan ylipirteästi ja esitti koko ajan jotain. Sitten kuittiin vääntäessä allekirjoitusta kommentoi sitäkin aika ylilyövään tyyliin. Sellainen tekopirteä ja esittävä.

Nyt sitten Facebookissa avasin keskustelun ja sekunnissa tuli vastaus. Jotain niitä näitä siinä juteltiin, mutta ehkä hieman menetin otetta siitä tilanteesta. Ei ehkä enää kiinnostanut, vaikka en nyt itseäni tuputtanutkaan. Kahville pyysin juuri äsken esim. viikonloppuna, mutta sanoi että täytyy katsoa, on ainakin lauantaina töissä. Eli ehkei niin ole enää innostunut, oliko koskaan?

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ihmebantun "Viisitoista askelta naisen sydämeen" on aika hyvä ohje tähän ketjuun noin yleisesti.

Sanovat, että suorin tie naisen sydämeen kulkee rintalastan läpi.

Tää on kyllä aika hupaisa ketju. Porukka ottaa ihan tosissaan vaikka juuri nyt sopivasti löytyi juttuseuraa jne. Pisin vedätys jatkiksen historiassa jos terveyssandaalit unohdetaan?

scholl

Jäsen
Haluaisitko avata hiukan enemmän, mitä nainen sanoi? Pahoin vain pelkään, että olet ymmärtänyt jotain väärin. Se, että nainen puhuu, ei tarkoita automaattisesti naisen olevan sinusta kiinnostunut. Jotkut voivat puhua ihan vain muuten vaan, vihjailevaa tai ei.

Mitä väliä. Jos henkilöllä ei ole kontakteja muihin ihmisiin kuin bodaaviin portsareihin niin hitto onhan se hyvä jutella sitten vaikkapa siellä kassajonossa. Silloin huomaa paremmin senkin, kenestä itse pitää. Ei kukaan voi pitää kaikista naisista. Silloin ei kannata yrittää iskeä, jos ei edes pidä ko. naisesta.

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Jos minulla olisi tiedossa HIFK:n henkilöllisyys, pitäisin velvollisuutenani ottaa yhteyttä terveydenhoitoviranomaisiin. Mikäli hän oikeasti on olemassa noine ongelmineen, kyseessä on kävelevä aikapommi, joka voi räjähtää hetkenä minä hyvänsä. Ja vie varmasti mukanaan viattomia sivullisiakin.

Vaikka itsellänäkin on menneet täysin hermot tuohon HIFK:n valittamiseen, niin kyllä sielläkin päässä ilmeisesti vähän omissa maailmoissa elellään. Jos kirjoitusten perusteella ruvetaan diagnooseja antelemaan, niin eiköhän HIFK:lla ole ihan yhtä pitkä matka uudeksi Pekka-Eric Auviseksi, mitä sinulla on uudeksi Johanna Heiskaseksi.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Nyt sitten Facebookissa avasin keskustelun ja sekunnissa tuli vastaus. Jotain niitä näitä siinä juteltiin, mutta ehkä hieman menetin otetta siitä tilanteesta. Ei ehkä enää kiinnostanut, vaikka en nyt itseäni tuputtanutkaan. Kahville pyysin juuri äsken esim. viikonloppuna, mutta sanoi että täytyy katsoa, on ainakin lauantaina töissä. Eli ehkei niin ole enää innostunut, oliko koskaan?

Sekunnissa? Ei saatana. Mulla on aina menny 1.76 sekunttia, kun sekkarilla kellotin tytön vastausta chatissa. No ei, jk sanoisivat ämerikkalaiset tässä vaiheessa.

Tuota noin. Voihan asialla olla sekin laita, että hän puhuu totta. Eli on lauantain kiinni töissä ja sunnuntaina varmaankin haluaa rauhoittua aloilleen ennen uuden työviikon aloittamista. Se, että hän noin sanoi ei missään nimessä poista mahdollisuutta kiinnostumisesta. Jos hän on kiinnostunut sinusta ja sinä hänestä, niin kyllä te ajan sopivan ajan löydette. Vedä vaikka käteen sillä välin.

Ps. Miten sanotaan moikka "yrittäen"?

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka itsellänäkin on menneet täysin hermot tuohon HIFK:n valittamiseen, niin kyllä sielläkin päässä ilmeisesti vähän omissa maailmoissa elellään. Jos kirjoitusten perusteella ruvetaan diagnooseja antelemaan, niin eiköhän HIFK:lla ole ihan yhtä pitkä matka uudeksi Pekka-Eric Auviseksi, mitä sinulla on uudeksi Johanna Heiskaseksi.

Voi olla, että oli lievästi sanottuna ylireagoivaa tekstiä, mutta mietipä itse ja kelaa taaksepäin tämän kaverin juttuja. Joko kysymyksessä on oikeasti trolli tai sitten tällä ihmisellä on todella vakavia ongelmia, jotka hoitamattomana voivat aiheuttaa kärsimystä myös sivullisille.

Tätä kaveria kiinnostaa rauhanturvajoukot, Auvista ja Gerdtia aseet ja muut pumputtimet. Sosiaalisesti rajoittuneita, mt-ongelmista kärsiviä nuoria miehiä, jotka eivät koe ulospääsyä tilanteestaan... Hmm.

Kuka on Johanna Heiskanen? Sanen muija? Jos näin, minulla on varmasti huomattavasti pidempi matka Heiskaseksi kuin HIFK:lla Auviseksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy