Tämähän on kuin Tukiaisen blogista (älkää kysykö...).
"Meillä oli glamourivaatteet päällä ja rikkaat miehet tulivat kehumaan meidän ulkonäköä!!"
Jepjep
Tämä voisi mennä ihan yhtä hyvin vitutusketjuun, mutta näin päin nyt.
Taitaa tulla ero, ennemmin tai myöhemmin. Ja tiedän varmuudella, etten minä sitä haluaisi. Ja puoliso vielä vähemmän. Mutta kun on olemassa ihmisiä, jotka onnistuvat sekaantumaan toisten asioihin, vaikka heitä kuinka kieltäisi ja vaatisi pysymään kaukana. En tiedä, voiko lähestymiskieltoa hankkia lähisukulaiselle sillä perusteella, että kyseinen henkilö on saatanan tungetteleva ja utelias.
No, sehän on tuttu juttu, että anopit on pahimpia. Tässä tilanteessa on vaan se poikkeus, etten minä ole oikein missään väleissä mutsin kanssa. Miksi siis puolisonikaan tarvitsisi häntä sietää? Koska avo soitti heti työpaikalle päästyään, että "arvaa, kenet tänne on palkattu". Jippivitunkayee.
Joskus tuntuu, että ulosantini on varmaankin todella huonoa. Aina kun alkaa säätämään jonkun naisen kanssa ehkä hieman vakavampaa, niin yritän kyllä kertoa mahdollisimman rehellisesti että työni ja harrastukseni vievät niin paljon aikaa ettei näkemiseen/yhdessäoloon jää hirveästi aikaa. Ja että haluan elää tällä hetkellä elämääni näin. Ja joka kerta nainen väittää ymmärtävänsä tämän, kuinka hienoa on kun miehellä on oma elämä ja harrastukset jne jne.
Sitten kuluu se muutama viikko tai kuukausi ja alkaa se valitus "sulla ei ole ikinä aikaa mulle". En tiedä kuvittelevatko naiset pystyvänsä kääntämään miehen elämänarvot uusiksi tuosta noin vaan.
Ehkä täytyy alkaa vaan kylmästi "etsiä" naisia, jotka ovat samanlaisessa elämäntilanteessa. Olen vain ehkä turhaan kuvitellut, että nämä naiset pystyisivät olemaan rehellisiä itselleen sekä meikäläiselle ja kertomaan heti alussa jos haluavat jotain 24/7 suhdetta.
Joskus tuntuu, että ulosantini on varmaankin todella huonoa. Aina kun alkaa säätämään jonkun naisen kanssa ehkä hieman vakavampaa, niin yritän kyllä kertoa mahdollisimman rehellisesti että työni ja harrastukseni vievät niin paljon aikaa ettei näkemiseen/yhdessäoloon jää hirveästi aikaa. Ja että haluan elää tällä hetkellä elämääni näin. Ja joka kerta nainen väittää ymmärtävänsä tämän, kuinka hienoa on kun miehellä on oma elämä ja harrastukset jne jne.
Sitten kuluu se muutama viikko tai kuukausi ja alkaa se valitus "sulla ei ole ikinä aikaa mulle". En tiedä kuvittelevatko naiset pystyvänsä kääntämään miehen elämänarvot uusiksi tuosta noin vaan.
Ehkä täytyy alkaa vaan kylmästi "etsiä" naisia, jotka ovat samanlaisessa elämäntilanteessa. Olen vain ehkä turhaan kuvitellut, että nämä naiset pystyisivät olemaan rehellisiä itselleen sekä meikäläiselle ja kertomaan heti alussa jos haluavat jotain 24/7 suhdetta.
Tässähän pitäisi nyt ensin tietää, millä tavalla naiselle tämän olet kertonut ja sen jälkeen miettiä, onko ylipäänsä missään vikaa. Paha mennä sanomaan noilla spekseillä, minkälaista osaa vapaa-ajastasi olet naiselle tarjoamassa.
Jos mietin itseäni, niin kyllä mä odotan - ehkä jopa vaadin -, että miehellä riittää myös aikaa mulle. Varsinkin, jos molemmat ovat antaneet signaalin, että suhteessa ollaan ja halutaan sitä kehittää. Enkä nyt tarkoita, että pitää jatkuvasti hengittää samaa ilmaa kylki kyljessä, mutta kyllä mä odotan, että vähintään pari kertaa viikossa löytyy mulle aikaa. Tottakai, jos ja kun on esim. sovittuja treeni- ja duunivuoroja, niin niistä ei niin vain luisteta, mutta jos niiden lisäksi hengaillaan mielummin kavereiden kanssa kuin nähdään meikäläistä, niin luultavasti mullakin palaisi pannu pohjaan. Varsinkin alkuvaiheessa, jos on oikein kovastikin ihastunut toiseen ja jokainen erossa vietetty hetki on suuuuuuurta kärsimystä, tulee varmasti paha mieli ja herää kysymys, miksi toinen ei halua siivota tapaamisiin kalenteriaan. Mutta kuten sanottua, noilla tiedoilla on vaikea sanoa, onko kysymyksessä ylireagointia naisen taholta, vai mitä. Ehkäpä se on enemmän epäröintiä siitä, että sä et sitten ehkä kuitenkaan hänestä niin paljon tykkää. Etäsuhde voisi olla hyvä ratkaisu :).
...
... Jokaisen "kumppanin" kanssa tunnen aluksi että tämä juttu toimii, mutta muutaman viikon kuluttua alan huomata heissä samoja piirteitä kuin jo aikaisemmin mainitsemani pitemmän ajan seurustelukumppanin kanssa, jonka jälkeen minun on täysin mahdoton enää jatkaa. Muilla samanlasia kokemuksia?
Tässähän pitäisi nyt ensin tietää, millä tavalla naiselle tämän olet kertonut ja sen jälkeen miettiä, onko ylipäänsä missään vikaa. Paha mennä sanomaan noilla spekseillä, minkälaista osaa vapaa-ajastasi olet naiselle tarjoamassa.
Jos mietin itseäni, niin kyllä mä odotan - ehkä jopa vaadin -, että miehellä riittää myös aikaa mulle. Varsinkin, jos molemmat ovat antaneet signaalin, että suhteessa ollaan ja halutaan sitä kehittää. Enkä nyt tarkoita, että pitää jatkuvasti hengittää samaa ilmaa kylki kyljessä, mutta kyllä mä odotan, että vähintään pari kertaa viikossa löytyy mulle aikaa. Tottakai, jos ja kun on esim. sovittuja treeni- ja duunivuoroja, niin niistä ei niin vain luisteta, mutta jos niiden lisäksi hengaillaan mielummin kavereiden kanssa kuin nähdään meikäläistä, niin luultavasti mullakin palaisi pannu pohjaan. Varsinkin alkuvaiheessa, jos on oikein kovastikin ihastunut toiseen ja jokainen erossa vietetty hetki on suuuuuuurta kärsimystä, tulee varmasti paha mieli ja herää kysymys, miksi toinen ei halua siivota tapaamisiin kalenteriaan. Mutta kuten sanottua, noilla tiedoilla on vaikea sanoa, onko kysymyksessä ylireagointia naisen taholta, vai mitä. Ehkäpä se on enemmän epäröintiä siitä, että sä et sitten ehkä kuitenkaan hänestä niin paljon tykkää. Etäsuhde voisi olla hyvä ratkaisu :).
Niin siis kyllähän prostituutio on Suomessa laillista, mutta varmaankin tarkoitit ilotaloja.Itse olen jo vuosia ollut sitä mieltä, että prostituutio tulisi olla laillista toimintaa.
Aivan. Hyvä kun korjasit.Niin siis kyllähän prostituutio on Suomessa laillista, mutta varmaankin tarkoitit ilotaloja.
Ihmetyttää kyllä joidenkin suhtautuminen maksullisiin naisiin. Siis kyllähän sen ymmärtää, jos ei tykkää seksistä tai ei tykkäisi naisista, eli siis olisi vaikkapa homppeli. Tai toiseksi, jos olisi niin köyhä, ettei olisi yhtään ylimääräistä rahaa, mutta Suomessa tätä ongelmaa tuskin on. Tai kolmanneksi, jos olisi esimerkiksi naimisissa eikä haluaisi pettää toista, jos nyt maksullisen seksin pettämiseksi haluaa laskea. Mutta onko mitään muuta syytä olla käymättä maksullisissa? Sukupuolivietti kun taitaa olla aika universaali ilmiö, ja tuskin sitä tarvitsee pyytää anteeksi, että on mies. Kyllähän joku hierojakin tai esimerkiksi parturi palvelee asiakasta sen määrätyn ajan. Itse en oikein enää jaksaisi nöyrtyä ja alistua siihen säälittävään skeidaan mitä moni mies tekee baareissa iskeäkseen naisia. Ja varmaankin loppujen lopuksi aika moni mies ei harrasta seksiä niin usein kuin haluaisi, tai sitten ne kumppanit eivät ole sieltä seksikkäämmästä päästä, niin eikö se ole hölmöä olla käymättä maksullisissa?
blaa blaa...Kun edelleen olen se sama ruma vässykkä, josta ei saa naisten suosimaa miestä tai rauhanturvaajaa tekemälläkään. Sama tyyppi, samat ongelmat, jne. Kyllähän ihmiset siellä ihan yhtä lailla tajuaa, minkälainen tyyppi on kyseessä. Ehkä niitä tyhmiä itseni kaltaisia kavereita olisi ehkä enemmän, mutta kuka oikeasti fiksu ottaisi omaan porukkaan? Niinpä.
Niin siis kyllähän prostituutio on Suomessa laillista, mutta varmaankin tarkoitit ilotaloja.
Pyrkivät nyt hyödyntämään tuota datanomin tutkintoa. Eli kyllähän sen on jo nuokin opettajat nähneet, minkälainen nörtti ja nössö olen. Nörttimäinen ulkonäkö ja olemus ja vieläpä tietokoneet "asiantuntemuksena". Eipä kovin hyvin mene.
Kyllä niitä pissaleikkejä voi varmaan ihan suomalaishuorienkin kanssa harrastaa.Ulkomaalaisiin keikkatyöntekijöihin en nykyään turvautuisi, tai mistä sitä tietää jos äärimmäinen hätä tulee käsille.
Eli onko oikeasti niin huono, ettei ilmaiseksi heru tarpeeksi?
Kyllä niitä pissaleikkejä voi varmaan ihan suomalaishuorienkin kanssa harrastaa.
Ja nukkumaan. Moi.
Tarkoitatko nyt nimimerkkiä, vai seurajoukkuetta...?Ja näiden kalliiden naisten palveluja käyttävät muutkin kuin liikemiehet, joukosta löytyy yritysjohtajia, poliittisia vaikuttajia - joten kyllä sinne joukkoon yksi HIFK:kin mahtuu.