Naisasiat

  • 7 521 102
  • 26 580

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Tämä oli ainakin meikäläiselle eka kerta, kun kuulen sanan 'hinttari' määriteltävän tuolla tavalla. Toki scholl elää omassa, erittäin pienessä maailmassaan (mikro-Saksassa), joten sinänsä juuri mikään ei enää yllätä ko. nimimerkin taholta.

Scholl tarkoittaa varmaan "fruittari". Ainakin tuo hänen kuvaus sopii siihen miten tuo nykypäivän "poikapissis" kuvataan. Ainakin lähelle.

http://hiki.pedia.ws/wiki/Fruittari
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihmetyttää suuresti, sillä jos sitä tekee profiilin jollekin netin treffipalstalle, niin luulisi, että silloin ei olisi ihan niin nirso, mitä 99% prosenttia kyseisen treffipalstan Keski-Suomen naisista on.

Yleinen harhaluulo, joka elää sitkeästi ihmisten mielissä. Ja ilmeisesti syynä tähän on se, että kaikenlaisia seuranhakupalstoja ennen internetin tuloa käyttivät pitkälti monet yksinäiset, jotka eivät enää keksineet muita keinoja kumppanin löytämiseen.

Mutta tänä päivänä kun tuo internet on ihan jokaisen käytettävissä, nettideittailusta on tullut ihmisille vain yksi lisäkanava viestintään ja mahdollisesti kiinnostavien ihmisten tapaamiseen. Siellä on siis paljon kummankin sukupuolen edustajia, jotka eivät ole laittaneet kaikkea tuon kortin varaan. Heillä riittää vientiä baareissa yms, eikä heillä ole varaa nirsoilla.

Ei kannata silti menettää toivoa. Netinkin kautta voi tutustua mukaviin ja nätteihin ihmisiin. Minäkin tutustuin omaan naisystävääni sitä kautta, ja lasken hänet molempiin edellä mainitsemiini kategorioihin kuuluvaksi. Vuosi tuli täyteen jokunen aika sitten.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Ei se on tosi kiva tyyppi. Ei ole nimittäin suomalainen, joten sellainen kommunismi ja vittupäisyys puuttuu luonteesta.

Päivä päivältä ja yhä enemmän alkaa nämä kirjoitukset saamaan timo-ta-mikkosmaisia piirteitä.
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Ei se on tosi kiva tyyppi. Ei ole nimittäin suomalainen, joten sellainen kommunismi ja vittupäisyys puuttuu luonteesta. Monta kertaa on tavattu ihan muuten vain jossain päin Eurooppaa ja olen oppinut tuntemaan hänen mutsinsakin. Se on se ainoa hieman negatiivinen asia tuossa kuviossa. Enkä missään tapauksessa ole pyrkimässä mihinkään sen enempään tuossa tilanteessa, vaan pyrkimus on pitää tilanne frendipohjalla. Hauska tavata aina silloin tällöin.

Sinänsä hienoa, että on kuin yö ja päivä, kun vertaa suomalaisiin kommarinaisiin, jotka on duunissa vaikkapa jossain Nokialla. Termosta päivää.
1. Onko Suomalainen nainen automaattisesti kommunisti?
2. Jos on, niin mistä hän on tämän luonteeseensa omaksunut?
3. Onko Suomalainen nainen automaattisesti vittupää?
4. Jos on, niin mistä hän on tämän luonteeseensa omaksunut?
5. Onko käytössä riittävän suuri otanta Suomalaisista naisista, että väite on perusteltu?
6. Onko Suomalaisella naisella, kommunismilla, vittupäisyydellä ja Nokialla selvääkin selvempi yhteys (ja syy-seuraus -suhde)?
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Ihmetyttää suuresti, sillä jos sitä tekee profiilin jollekin netin treffipalstalle, niin luulisi, että silloin ei olisi ihan niin nirso, mitä 99% prosenttia kyseisen treffipalstan Keski-Suomen naisista on.
Kyllähän noiden treffipalveluiden pointti on nimenomaan se, että voi olla paljon nirsompi kuin normaalisti olisikaan. Kun vaikkapa naisen ilmoituksen lukee 1000 miestä ja heistä 100 myös lähettää viestin, voi aivan hyvin pudottaa joukosta väkeä aivan naurettavilla kriteereillä (tyyliin 2 cm liian lyhyt tai väärän väriset silmät), kun ei kuitenkaan voi kaikkia tavata.

Ja toinen ongelma johon useampikin naispuolinen tuttavani on törmännyt, että jos niille taulapää-äijille vastaa yhtään mitään, niin viestiä tulee aina uudestaan takaisin. Pelkästään se että lähettää viestin jonka sisältö on tiivistettynä "Sori, ei nappaa" tulkitaan kiinnostukseksi. Vähemmällä pääsee kun ei vastaa mitään.
Ja itse kyllä pidän sitä muutenkin ihan hyvänä tyylinä, eihän siinä epäselväksi jää että kiinnostiko vai ei. Toisin kuin vaikkapa tapauksissa joita on omallekin kohdalle osunut, joissa esim. vastataan esitettyihin kysymyksiin, muttei kysellä itse mitään tai anneta muutenkaan minkäänlaista pohjaa tuleville viesteille. Kiinnostiko vai ei, häh? Vai olivatko vastapuolen kirjalliset ja/tai älylliset kyvyt vain niin rajalliset ettei edes tämäntasoisen kommunikoinnin toiminnallisuus ole hallussa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Hintti on homo. Hinttari sen sijaan on sellainen Suomessakin viime aikoina yleistynyt vässykkä, joka on mies, mutta kuitenkin feminiininen kuten Brad Pitt...

Pakko heittää tähän ot: Miten Brad Pitt on luokiteltavissa feminiiniksi? Ei ainakaan niiden elokuvien perusteella, mitä minä olen nähnyt (Keskellä virtaa joki, Troija, Ocean`s eleven yms yms). Vai onko täällä joku Pittin läheinenkin perhetuttu, joka tietää kaverista enemmän..Niiden harvojen lehtikuvien perusteella, joita itse olen nähnyt, voisin myös vannoa kaverin pukeutuvan miehekkäästi. Retorinen kysymys: Onko itsestään ja ulkonäöstään huolehtiva mies feminiini?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pelkästään se että lähettää viestin jonka sisältö on tiivistettynä "Sori, ei nappaa" tulkitaan kiinnostukseksi. Vähemmällä pääsee kun ei vastaa mitään.
Ja itse kyllä pidän sitä muutenkin ihan hyvänä tyylinä, eihän siinä epäselväksi jää että kiinnostiko vai ei.
Ikinä en enää treffipalstalle ilmoituksia laita, mutta kun viimeksi oli, siellä useimpien tietämällä tunkiosivustolla vieläpä (hävettää vieläkin), niin minusta oli käsittämätöntä, että eräskin nainen lähetti täsmälleen tällaisen ensiviestin: "Moi, mitä kuuluu?". Tuonlaisen viestin otin kyllä niin pahana kettuiluna ja älyllisenä aliarviointina, että mietin a) Jätänkö vastaamatta kokonaan b) vastaan suoraan jotakin yhtä veemäistä c) vastaan sarkastisesti. Päädyin c-kohtaan ja ehkei sen jälkeen tuo nainen enää vaivaa miehiä tuonlaisella spämmäyksellä. Siis jos oppi jotakin - ei se varmaan oppinut, vaan lähetti paheksuvan viestin vielä takaisin, johon en enää mitään vastannut. Itsepä aloitti. Luuli vissiin, että silkka kauneus hänellä riittää kompetenssiksi viestitellä täyttä schaissea.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Hintti on homo. Hinttari sen sijaan on sellainen Suomessakin viime aikoina yleistynyt vässykkä, joka on mies, mutta kuitenkin feminiininen kuten Brad Pitt. Ihan kybällä tossunalla kotona. Ei uskalla elää niinkuin miehet elävät, vaan vässyköi himassa imuroiden, vaikka voisi olla samanaikaisesti liikenteessä.
Jotkut hinttarit käyttävät olkalaukkuja.
Hinttarivässykkähän on sellainen "mies", joka

- on saksalainen tai fanittaa sairaalloisesti Saksaa. Saksalaisethan ovat Euroopan todellinen vässykkäorjakansa, joka melskaa ja uhoaa komeissa univormuissa rinta rottingilla muna pystyssä (varsinkin jos lähistöllä on toinen samanlaiseen univormuun tuntitolkulla sonnustatutunut saksalainen vässykkähinttari), jos pitää tappaa aseettomia naisia ja lapsia, mutta ottavat 100-0 käkättimeen, jos pitää tapella tasaväkisiä jakoja vastaan. Surullista muiden kanssaihmisten kannalta on se, että nämä mielikuvituksettomat ja aloitekyvyttömät teutonivässykät tottelevat lammasmaisesti typeriäkin käskyjä ja lähtevät soitellen sotaan, jossa voi muiden vässyköiden kanssa olla poikaporukassa kuukausitolkulla, koska naisia ei kaipaa kukaan. Tätä orjakansamentaliteettia ja lammasmaista auktoriteettiuskoa ei kyseenalaista kukaan, koska tyypillisesti hinttarimaisiin kauluspaitoihin pukeutuvan saksalaistyyppisen markkinointiekonomin sivistys ei riitä muuhun kuin saksalaisista auto -ja moottoripyörämerkeistä puhumiseen. Tästä johtuen sivistyneempien kansojen pitää tasaisin väliajoin käydä opettamassa näille vässyköille sivistyneen maailman tapoja, joskus valitettavan väkivaltaisin keinoin.

- kuuntelee saksalaista hinttaripop/iskelmä-musiikkia. Tunnettu tosiasiahan on, että Saksasta on tullut vähemmän hyviä biisejä kuin esim. yhdeltä satunnaisesti valitun englantilaisen rock-bändin yhdeltä levyltä. Kiistattomana todisteena tästä on se, että David Hasselhoffin levyjä on myyty Saksassa enemmän kuin missään muualla.

- lähtee treffeille kauniiden naisten kanssa kaveripohjalta. Todellinen vässykkähinttarin tunnusmerkki. Tekosyynä tälle miessukukuntaa halventavalle vässyköinnille on se, että ei haluta sitoutua ja halutaan säilyttää oma vapaus. Todellisuus on karumpi, vässykkähinttarille paneminen on yhtä mahdottoman utopistinen tekninen suoritus kuin auton renkaan vaihtaminen, joten vässykkäparan on parempi vain tyytyä runkkaamiseen, koska sen vässykkähinttarikin osaa ilman BMW:n tekemää käyttöohjetta. Huvittavana peittely-yrityksenä nämä vässykät arvostelevat kovaäänisesti supermalleja ja fimitähtejä rutiininomaisesti köyriviä miehiä ja syyttävät näitä hinttarivässyköinnistä, vaikka tilanne on juuri päin vastoin. Tästä on olemassa myös historiallisia esimerkkejä, kun koko Euroopan 1900-luvun alun homo-skenen mekka ja pääkaupunki Berliini yritettiin muuttaa "tosimiesten" pääkaupungiksi. Saksalaiseen vässykkätyyliin Berliinistä tulikin ainoastaan metrin korkuinen sorakasa ja vässykkämaisyyttään kovasti peitelleet saksalaisvässykät seisoivat kiltisti rivissä Unter den Lindenin varrella heiluttamassa parempiensa eli Iso-Britannian ja USAn lippuja, orjakansaa kun pohjimmiltaan ovat.

- Itkeä tihruttavat (vässyköitä kun ovat) joka käänteessä matriarkaalisesta yhteiskunnasta, kommarilesboista ja demarinoidista. Tämä johtuu luultavasti siitä, että nämä raukat eivät saa pillua edes niiltä.

muaddib
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kiistattomana todisteena tästä on se, että David Hasselhoffin levyjä on myyty Saksassa enemmän kuin missään muualla.

Pikku välihuomautus: Mitä vittua?? Onko David Hasselhoff tehnyt oikeasti levyjä? Sanattomaksi vetää, sillä luulin tähän mennessä Timo TA Mikkosen Joululevyä kaikkien aikojen sairaimmaksi tekeleeksi. Mäntsälän tetsari-ikonilla on kilpailija, huh. Frederik on Mozart tässä jengissä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Hinttarivässykkähän on sellainen "mies", joka...

Ihmeellisen vahvoja tunteita synnyttävät nämä Internetin keskustelupalstat. Ihan pienellä kiukulla ei meinaan tuollaista määrää paskaa näppikseltä suolleta. Mitäs jos vaikka jätät schollin viestit lukematta, niin verenpaine pysyy paremmin aisoissa?
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Pikku välihuomautus: Mitä vittua?? Onko David Hasselhoff tehnyt oikeasti levyjä? Sanattomaksi vetää, sillä luulin tähän mennessä Timo TA Mikkosen Joululevyä kaikkien aikojen sairaimmaksi tekeleeksi. Mäntsälän tetsari-ikonilla on kilpailija, huh. Frederik on Mozart tässä jengissä.

Missä uutispimennossa sitä eletään oikein? DH on aivan massiivinen tähti saksanmaalla ja onpa mies mm. näyttänyt osaamistaan suomessakin nähdyissä Talent USA showssa. Ritariässä, Baywatch-tähti ja nyt POP-tähti, mitä seuraavaksi?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Missä uutispimennossa sitä eletään oikein? DH on aivan massiivinen tähti saksanmaalla ja onpa mies mm. näyttänyt osaamistaan suomessakin nähdyissä Talent USA showssa. Ritariässä, Baywatch-tähti ja nyt POP-tähti, mitä seuraavaksi?

No olenhan mä tämän karvarinnan ja alfauroksen nähnyt monissakin yhteyksissä, mutta en ole koskaan ollut tv:n ääressä silloin, kun hän on luikauttanut jonkun schlaagerin. Täytynee tehdä retki Youtubeen, mutta sitä ennen vedän kyllä lärvit. En usko selvinpäin kestäväni. No, aina oppii uutta!

sopuli: Mutta sähän voisit jättää muaddibin viestit lukematta? Tämähän on hieno ketju, paljon tunteita pelissä! Siis ihan vilpittömästi olen tätä mieltä.

edit: Salama15 - kiitti vitusti!!! En ehtinyt edes vetää koomaa, pakko oli käydä katsomassa. Olen aivan sanaton.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Hinttarivässykkähän on sellainen "mies", joka

- on saksalainen tai fanittaa sairaalloisesti Saksaa.

Swiddu! Täytyypä mennä sitten kotiin ja sanoa muijalle että olen hinttari! Koska fanitan jalkapallossa nimittäin sairaalloisesti Saksaa. Mutta kiitos tästä uudesta elämää avartavasta tiedosta!
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Retorinen kysymys: Onko itsestään ja ulkonäöstään huolehtiva mies feminiini?

Ei missään nimessä, mutta tässä peikkojen maassa on monia, joiden mielestä asia on juurikin noin. Näin ajattelevien mielestä ainoa oikea maskuliini tyyppi on Uuno Turhapuro. Tietysti voi kysyä, onko nyt aivan välttämätöntä yrittää edes myydä miehille jotain silmänympärysvoiteita tms, mutta en silti edes vitsinä väittäisi sellaista miestä feministiksi, jos jotain hoitotuotteita alkaa käyttää. Mainittakoon että itse käytän vain vettä ja saippuaa, joskus pelkkää vettä, kuten varmaan schollkin.

Tuolla ylempää scholl heitti herjaa myös olkalaukkua käyttävistä miehistä. Itse ainakin kynämiehen hommia tekevänä käytän ajoittain mustaa, mitäänsanomatonta olkalaukkua. Ei enää näin 32-vuotiaana tulisi mieleenkään kantaa papereita jossain Salomonin repussa. Teinien kasseja sellaset.

Niin, ja olisi se Uunokin voinut saada hiukan naisellisemman vaimon itselleen, jos olisi vähän huolehtinut enemmän ulkonäöstään.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Swiddu! Täytyypä mennä sitten kotiin ja sanoa muijalle että olen hinttari! Koska fanitan jalkapallossa nimittäin sairaalloisesti Saksaa.

Sama vika. Älä nyt kuitenkaan usko kaikkea paskaa mitä täällä muutama nimimerkki kirjoittaa. Ei siinä, etteikö miesten välinen...siis TOSIMIESTEN välinen seksi olisi kaunista mutta pois nuo saatanan vinkujien höpinät.

Sitä paitsi naiset suorastaan rakastavat miehiä, jotka ovat seksuaalisesti avarakatseisia. Vai moniko mies oksentaa nähdessään lesbokiimaa...?

Saksa on fudiksen kiimamaa ja miehet telmiköön keskenään jos kaikilla on kivaa.
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Mietin tässä hiljaisena hetkenä ns. kaverikortin syvintä olemusta. Täällähän on aika paljon jo kolmenkympin ylittäneitä alfauroita, ja näissä lukemissa naiset ja miehet eivät enää juurikaan iske pöytään kaverikorttia, näin uskon.

Mutta muutaman kerran nettitreffailleena olen miettinyt kaverikortin ominaisuutta. Voiko latteampaa tuubaa naisen suusta kuulla, kuin että "ollaan kavereita", tai "näen sinut vaan kaverina".

Tällätavoin minulle kävi viime keväänä kun tapailin erästä yh-äippää. Ihan sillein kivasti meni, mutta naikkonen oli pienessä päässään pyöritellyt kuviot liian monimutkaisiksi itsensä ja lapsiensa kannalta. Sitten tekstarilla heitti kaverikortin pöytään: "Ehkä meidän olisi parempi olla vaan kavereita".

...en viittinyt vastata kuten todella ajattelin, että "luuletko oikeasti että jaksan olla sinun kanssa yhtään mikään kaveri, tai pitää yhtään mitään yhteyttä, tai olla missään määrin kiinnostunut sinun elämästäsi tämän jälkeen". Vastasin vaan että "ehkä niin on parempi, jos olet asian sillätavoin miettinyt". Mutta niinhän siinä kävi, että nainen poisti minut facebook - kaverilistalta ja toki vastasin kunniaan :)

(Minulla oli jo nuorena miehenä periaate, että jos nainen pelaa kaverikortin, niin en todellakaan käy roikkumaan millään muotoa. En en oikeasti pysty olemaan kenenkään naisen kanssa "kaveri", korkeintaan kohteliaan valmis diibadaabailemaan)

Onko muilla kokemuksia kaverikorteista?
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Kaverikortista

Voin heittää oman mielipiteeni. Voi naisen kanssa olla kaveri. Nyt lähempänä neljää- kuin kolmeakymmentä voin kuitenkin todeta, että siellä on aina jotain takana toteutuessaan. Siis joku kiinnostus tai kipinä. Olen ollut parisuhteessa ja kepeissä seurustelusuhteissa ja jotta olisin todella pelkästään kaveri jonkun naisen kanssa, niin naisen tulisi olla

A) Sellainen ns. susiruma etten voi edes ajatella olevani hänestä seksuaalisesti kiinnostunut.
TAI
B) Seksuaalisesti selkeästi eri tavalla suuntautunut tms., jolloin on selkeä syy, miksi hän ei ole minusta kiinnostunut.

Ja samaan aikaan

a) Luotettava (tiedättehän että esimerkiksi naisella ei ole olemassa asiaa, joka olisi täysin kahdenvälinen, ei myöskään parisuhteessa. Jos siis naisella on omia kavereita niin siellä keskustellaan kaikesta. AIVAN kaikesta teihin liittyvästä).
b) Mielenkiintoinen. Pitäisi olla omia mielipiteitä asioista, jotka minuakin kiinnostavat ja kyky pukea ne myös sanoiksi, perusteluineen.
c) Huumorintajuinen. Elämä on naimalla saatu lahja ja on turhaa hukata sitä ryppyotsaisuuteen.

Epäilen että naisilla on suunnilleen samat (tai vielä tiukemmat) vaatimukset. Eli aika vähän jää jäljelle ihmisiä jotka nuo ehdot täyttävät ja niistä tähän mennessä on 100% ollut miehiä. Huomattavaa on, että omassa empiirisessä tutkimuksessa seksi voi korvata aika monta noista kohdista, niin se vaan menee. Järkytin isoveljeni mielenrauhaa kysymällä, olisiko hän vaimonsa kanssa jos seksi loppuisi täysin. Mietittävää itse kullekin: kuinka monta oikeasti kiinnostavaa naista olette tavanneet? Nuorempana ajattelin että kaveruus onnistuu, mutta näin jälkikäteen ajateltuna siellä oli aina takana jotakin muuta, sitä vain ei nuorempana osannut tunnistaa.

Esimerkki: Italiassa tapasin reissun päällä yli 70- vuotiaan naisen, loistava ihminen! Tosin silloinkin ajattelin vain että harmi kun mailmat on niin erilaiset ja ikäeroa on "liikaa". Eli varauksin kohta A, b ja c, muista kohdista en tiedä :).

P.s.sorry, innostuin vähän :)
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Mietin tässä hiljaisena hetkenä ns. kaverikortin syvintä olemusta. Täällähän on aika paljon jo kolmenkympin ylittäneitä alfauroita, ja näissä lukemissa naiset ja miehet eivät enää juurikaan iske pöytään kaverikorttia, näin uskon.

Mutta muutaman kerran nettitreffailleena olen miettinyt kaverikortin ominaisuutta. Voiko latteampaa tuubaa naisen suusta kuulla, kuin että "ollaan kavereita", tai "näen sinut vaan kaverina".

Tällätavoin minulle kävi viime keväänä kun tapailin erästä yh-äippää. Ihan sillein kivasti meni, mutta naikkonen oli pienessä päässään pyöritellyt kuviot liian monimutkaisiksi itsensä ja lapsiensa kannalta. Sitten tekstarilla heitti kaverikortin pöytään: "Ehkä meidän olisi parempi olla vaan kavereita".

...en viittinyt vastata kuten todella ajattelin, että "luuletko oikeasti että jaksan olla sinun kanssa yhtään mikään kaveri, tai pitää yhtään mitään yhteyttä, tai olla missään määrin kiinnostunut sinun elämästäsi tämän jälkeen". Vastasin vaan että "ehkä niin on parempi, jos olet asian sillätavoin miettinyt". Mutta niinhän siinä kävi, että nainen poisti minut facebook - kaverilistalta ja toki vastasin kunniaan :)

(Minulla oli jo nuorena miehenä periaate, että jos nainen pelaa kaverikortin, niin en todellakaan käy roikkumaan millään muotoa. En en oikeasti pysty olemaan kenenkään naisen kanssa "kaveri", korkeintaan kohteliaan valmis diibadaabailemaan)

Onko muilla kokemuksia kaverikorteista?
Vaihde silmään heti. Olen samalla kannalla, tuo kaverikorttin vetäminen on selkeä merkki siitä ettei jatkoa seuraa. Olen aina ilmoittanut että omistan jo riittävästi kavereita enkä välttämättä kaipaa enempää.
Hyviä naisia on tämäkin maa täynnä (vaikka sitä ei heti uskoisi), joten kannattaa vain jatkaa matkaa. Ei siitä mitään tule kaverina olemisesta jos itsellä on kiinnostusta toista kohtaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ihan sillein kivasti meni, mutta naikkonen oli pienessä päässään pyöritellyt kuviot liian monimutkaisiksi itsensä ja lapsiensa kannalta.
Naiset. Mikään ei tunnu olevan heillä pysyvästi riittävän hyvin. Sitten jos sattuu joskus olemaan kaikki hyvin, niin he pitkästyvät ja tekevät jonkin tempauksen, jolloinka asiat eivät enää olekaan hyvin. Tuohon tautiin ei ole lääkettä keksitty. Jos käyttäytyy pitkään erittäin hyvin, naista kunnioittaen, niin nainen, sen sijaan, että olisi vain tyytyväinen, alkaakin suuttua mitä pienimmistä asioista. Ja sekös miestä harmittaa, siksi miehen on parempi välillä sikailla vähän enempi, kuten lähteä ex-tempore miespuolisten kavereidensa kanssa baariin ja kontata aamuyöllä kotiin, siis kotiin, liikaa ei passaa sikailla, jotta nainen saa olla hankala oikeista asioista, eikä turhakkaista. Nainenkin tykkää enemmän sisimmässään, kun saa oikean syyn motkottaa, eikä hän näin ollen tunne itseään inhottavaksi motkottajaksi ja motkota siksi pahan olonsa vuoksi lisää. Näin parisuhdevaltakunnassa kaikki on pitkällä tähtäimellä ajatellen hyvin.

Mutta mukaviahan ne naiset kuitenkin kokonaisuutena ovat. Jouni Hynysen sanoin: "No, onhan niillä hyvä perse ja hyvät tissit - kaikki muu on turhaa hifistelyä."
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Ihmeellisen vahvoja tunteita synnyttävät nämä Internetin keskustelupalstat. Ihan pienellä kiukulla ei meinaan tuollaista määrää paskaa näppikseltä suolleta. Mitäs jos vaikka jätät schollin viestit lukematta, niin verenpaine pysyy paremmin aisoissa?

Mutta kun scholl vielä taannoin lupasi pyhästi pyyhkiä JA:n pölyt jaloistaan ikuisiksi ajoiksi ja lähteä vähemmän hinttari-pitoisille vesille - no, kului noin 2,5 päivää ja portaattomasti ollaan taas trollaamassa ja schollaamassa, joten ymmärtää kyllä tietyt tunteenpurkaukset. Kepeydellä scholliin tulee toki suhtautua eikä vastata kuin semi-asiallisiin postauksiin millään vakavuuden asteella, ja oli kyllä erittäinkin mukava ajatus schollittomasta palstasta, joten ymmärtää, että voi joillakin olla pinna vähän kireällä. Itse kurmootan schollia surutta tilaisuuden tullen (niitä on kyllä erittäin vähän, hyvin on pitänyt linja tällä Mellunmäen suurella yksinäisellä), mutta suuttumus olisi kuin antaisi tikkarin lapselle, kaksi tikkaria. Scholli on trolli.
 
Viimeksi muokattu:

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Tuohon kaverikorttiin oikeastaan hieman toisenlainen näkökulma, ainakin vähän.

Mua on taas viime aikoina alkanut ahdistamaan eksäni "lupaukset" yksineloni alkutaipaleella. Ero ei ollut kovinkaan tyylikäs, mutta siitä huolimatta hän jaksoi viljellä sellaista tekstiä, jonka menin hyväuskoisena ostamaan. "Olet tärkein ystävä minulle, ja "Sinulle voin purkaa ja jakaa kaikki asiani. Haluan, että olet onnellinen ja että voimme olla hyviä ystäviä aina."

No, nyt tilanne on se, että masennuksen iskiessä takaisin en aina ollutkaan ihan positiivisella mielellä, vaan sanoin suoraan mikä mättää omassa elämässäni. Sitä vähän muutaman viikon "kuunneltuaan" eksäni sanoi, ettei jaksa sitä että olen aina paskana.

Siis hetkinen. Ihminen, joka "haluaa minulle pelkkää hyvää" ja "haluaa, että olen onnellinen" kertoo tuollaista. Mielestäni hintsusti paradoksaalista. Meni muutama kuukausi, ettei hänestä kuulunut mitään, enkä edes saanut puhelimella kiinni (Numeroni oli mitä ilmeisimmin blokattu). Samaan aikaan FB:n kautta sain lukea kaikkea "kivaa" eksäni profiilipäivityksistä, joten muki alkoi tulvia, ja vedin "kaveruuden" pois myös virtuaalisesta maailmasta.

Lopputulema on siis se, että minulle on puhutta paskaa suut jä silmät täyteen koko suhteen ajan ja vielä, jotta paketti olisi kaikenkattava, niin 1,5 vuotta suhteen päättymisen jälkeenkin.

Vituttaa suuresti se, että koko helvetin ihmistä ikinä edes tapasin. Absoluuttiseen nollapisteeseen lytätty itsetuntoni ei anna periksi uuden suhteen yrittämisen kanssa, koska en enää pysty kunnolla kommunikoimaan edes R-kioskin myyjän kanssa, saati sitten syvemmän tuttavuuden luonmiseen liittyvässä sosialisoinnissa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ikävä tosiasia on se, että ex-kumppanin kanssa ei voi olla kovinkaan läheinen ystävä koskaan. Tuttu kyllä... kaverikin ehkä, mutta nuokin yleensä pidemmän ajan kanssa ja siten, ettei näe toista osapuolta kovinkaan usein. Liian monet intiimit ja läheiset asiat painaa vaakakupissa ja vaikka vanha suola ei niin janottaisikaan, niin joku jälki jää aina jäljelle siitä suhteesta joka leimaa sitä kaikkea.

Hieman murheellista, että menettää jossain tapauksissa niinkin upean ihmisen ystävänkirjastaan, mutta näin se tahtoo vaan mennä.

Tästä voisi päätellä, että jos mies joskus tapaa niin uskomattoman ihmeellisen naisen, kenen kanssa menee ystävän ominaisuudessa aivan tajuttoman hyvin ja luontevasti, niin sellaiseen ei pitäisi missään nimessä mennä ihastumaan ja rakastumaan, ainakaan siinä määrin, että siitä syntyy suhdetta.

Tietty jos se suhde kestää vahvana kuolemaan saakka, niin mikäs siinä sitten. Kuka sitten uskaltaa laskea sen varaan ja kuka ei.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Minua kun ei tällä hetkellä kiinnosta leikkiä kotia, niin olen itse nostellut kaverikorttia viime aikoina kiihtyvää tahtia. Toki seksuaalisesti kiinnostaville tapauksille olen vilauttanut panokaverikorttia. Yllättävän moni on tuohon korttiin tarttunut.

Muuten sanoisin että evvk-asenteella saa tuon kaverikortti-ilmiön blokattua. Ei kannata ottaa elämää ja naisia liian vakavasti. Nauru pidentää ikää.

Varsinkin noille "ollaan kavereita mutta silti kickbanni facessa" tyypeille on kiva naureskella. Miten voi aikuiset ihmiset olla noin lapsellisia. Luulin että tuollainen kuuluu päiväkotiin. "Mä en oo sun kaveri, yhyy"

Loppukevennykseksi "Seksi saattaa ehkäistä syöpää"
 

Birchman

Jäsen
Terve!

Meikällä on taas nuppi sekaisin - tosin ihan hyvässä mielessä.

Viimeinen seurustelusuhde päättyi viime syksynä. Sen jälkeen en enää pitänyt tähän naisihmiseen mitään kontaktia, mitä nyt kolme viikkoa sitten palautin hänen viimeiset tavaransa. Se kuitenkin riitti taas repimään haavat auki. Pitkällisen pohdinnan jälkeen päätin, että seurustelu ei enää repertuaariini tule kuulumaan - ainakaan vähään aikaan.

Vaan mitäs tapahtuukaan. Eräissä juhlissa tuli ihan fiilispohjalta juteltua yhden puolitutun tytön kanssa. Olin kyllä hänen kauniit kasvot ja särmikkään luonteen huomannut jo aiemminkin. Tästä pari viikkoa ja istuskellessani iltaa kotona, piippaa kännykkä pahaenteisesti. Siellähän tämä kyseinen tyttö kyselee kaupungille kääntymään. Tämän tyyppisisissä tilanteissa en yleensä edes jaksa vastata, mutta kiusaus oli liian suuri. Pakko oli lähteä.

Ja vielä mitä! Hauskaahan tuon kanssa oli. Oikein viereen tuli nukkumaan. Seuraavana päivänä juteltiin ja kiiteltiin seurasta jne. Mutta illalla taisi minulle iskeä pieni psykoosi koskien ensimmäisen kappaleen lupausta. Koneen välityksellä juteltaessa aistin tytöstä aika kovaa kiinnostusta. Kaippa minua rupesi ahdistamaan, mutta heitin sitten päättäväisesti, että minusta ei miestä saa. Tyttö tottakai pettyi tästä.

Tämä viikko onkin ollut aika mielenkiintoinen. Aluksi tyttö oli mielessä hieman, nyt jo käytännössä koko ajan. Sovittiinkin että nähtäisiin jahka menot sopivat yhteen. Ei välttämättä ollut kovinkaan viisasta heti tykittää tuota sinkkujuttua itsestään, mutta viimeinen suhde ei kauhemmin jaksanut antaa uskoa ikuiseen rakkauteen. Ainakaan liian nopea ei tässä kannata olla. Mielenkiintoinen tilanne kyllä on ja tottakai on kiva saada hieman huomiotakin välillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös