Naisasiat

  • 7 519 729
  • 26 580

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Ihan opiksi: nuo lauseet itsessään sisältävät sen perustelun suoraan, miksi et kelpaa. Et siis jonkun mielestä ole tarpeeksi kiva ja jonkun toisen mielestä sussa on niin paljon vikaa, ettei voi ees harkita... ne ovat diplomaattisia ja armeliaita kiertoilmaisuja sille, ettei tällä kertaa synny sopparia tms. koska ehdotettavalla on jotain ihan muuta mielessä, etkä sinä siihen kuvaan mahdu, tai yritelmäsi silmin kannattaa vielä jokunen aika kehittyä alemmissa sarjoissa vaaditulle tasolle.

Joo, tuohon kun lisätään vielä perinteiset "me ollaan ehkä vähän erilaisia" ja "tämä ei just nyt oikein osu sopivaan kohtaan mun elämässä", niin kaikki väsyneet ja epäuskottavimmat selitykset onkin jo nähty. Sit parin viikon päästä sitä ollaankin onnellisesti löydetty se sopivan rikas ja hienon auton omistava kultalusikka suussa syntynyt, joka ei ole liian erilainen, tai ainakin erilaisuutta voi tasoittaa tietyillä ominaisuuksilla. Lisäksi sitten vielä kuvitellaan, että "ei tuo entinen hölmö tajua kuitenkaan, että kaikki oli hänestä kiinni". Eipä. Näinkin on käynyt. En tiedä, mutta tyhmistä ämmistä ei tule mitään muuta kuin näppylöitä.

Elämässä kun on ylimääräistä aikaa ja kaikkea pitää kokeilla, niin laitoinpa huvikseni ilmoituksen eräälle treffipalstalle. Käsitykseni ihmisten ristiriitaisuudesta on saanut sitä kautta vaan enemmän vahvistusta. Kokeilumielessä laitoin viestin muutamalla naisihmiselle, joilla oli yhteisenä nimittäjänä se, että he eivät pidä itsekkyydestä ja välinpitämättömyydestä. Omien sanojensa mukaan siis. Lisäksi valitsin kaikkien viestien kohteeksi kuvattoman profiilin. Viestit olivat todellakin kohteliaita, eivätkä sisältäneet mitään kaksimielisyyksiä tai muuta epäilyttävää. Seitsemästä kohteesta yksi ainoa vastasi. Siis yleensäkään ottaen mitään. Sinällään minulla ei ollut suuria odotuksia muutenkaan, mutta onhan se kieltämättä vähän hassua, jos omassa profiilissaan asetetaan vaatimuksia, että ei saa olla itsekäs ja välinpitämätön, mutta sitten ei itse viitsitä edes vastata edes "kiitos, mutta ei kiinnosta tällä kertaa", niin minä haistan kyllä ison ristiriidan ja alan saada näppylöitä.

Mainittakoon, että jokainen kuitenkin kävi ainakin pikaisesti vilkaisemassa minun profiiliani, katsoivat kai kuvan ja pelästyivät. Joskus pitäisi varmaan kokeilla muuttaa kaikki kuvailut itsestään joksikin järjettömäksi stereotypiaksi amisjuntista tai vastaavasta, sitten kokeilla uudestaan. Onhan Bemarin rassaaminen kädet kyynärpäitä myöten paskassa paljon seksikkäämpi harrastus kuin joidenkin tylsien filosofian kirjojen lueskelu.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eilen tuli tavattua yksi mielenkiintoiselta vaikuttava nainen. Kaikki ominaisuudet joista naisesta tykkään niin tuntu olevan kohdillaan. Läskiä löytyi hieman luitten ympäriltä, puhelias ja iloisen rempseä...

Hän teki tai oikeastaan hänen kaverinsa teki aloitteen hänen puolestaan (näin tulkitsin) lähteä yökerhosta luokseni "jatkoille".Jatkoilla ei kyllä tapahtunut sitä mitä monet arvelisivat tapahtuneen vaikka naiset olivat kovasti halukkaita tosin tekemään sitä.

Itse laitoin kuitenkin siinä tilanteessa jarrut päälle. En hannariuttani vaan siinä oli itse melkoisessa humalatilassa kuten myös tämä likka ja se tilannekaan ei sillä hetkellä ollut mikään järin halua lisäävä vaan päinvastoin. Tuli vaan tunne, että parempi lyödä jarrut päälle. Toisaalta jos olisin ollut yksin tuon likan kanssa niin tilanne olisi voinut olla erilainen...

Se nainen kyllä tuntui niin kiinnostavalta, että siihen voisi oikeasti tutustua paremminkin eikä vain niin, että se olisi jäänyt tuohon yhteen yöhön... Siinä ei sitten äkännyt tietenkään ehdottaa mitään rehvejä, mutta periaatteessahan tuon tapaamisen ehdottaminen saattaisi olla mahdollista. Esimerkiksi facen kautta...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Siinä ei sitten äkännyt tietenkään ehdottaa mitään rehvejä, mutta periaatteessahan tuon tapaamisen ehdottaminen saattaisi olla mahdollista. Esimerkiksi facen kautta...
Ei sitten ollut pelkästään yksipuoleisia nämä halut vaan tältä naiselta tuli jo viesti ja kysy et mitä teen illalla jos tulisivat käymään... Miten helvetissä mä saisin välitettyä hälle tiedon siitä että olen kiinnostunut vain hänestä ja syvällisemmin kuin pelkän sen takia?
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Miten helvetissä mä saisin välitettyä hälle tiedon siitä että olen kiinnostunut vain hänestä ja syvällisemmin kuin pelkän sen takia?

Itse tässä rupesin pohtimaan, että miksi asia tuntuu aina olevan niin perin, että se on juuri mies, joka joutuu selittelemään ja vakuuttelemaan tarkoitusperiään? Naisillako ei koskaan muka vain tee mieli "sitä"?!

Ja vastaus/ehdotus itse kysymykseen: Vaikkapa juuri naamakirjan kautta. Tosissaan, mutta ei liian raskaalla otteella kirjoittaen. Eli älä vanno ikuista rakkautta virtuaalinen konvehtirasia kädessä ainakaan ihan vielä..;D
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämä lause sinne faceen, muotoiltuna kysymyksen sijaan toteamuksena?

Ei näytä tehoavan. Laitoin tuon viestin kännykkään, mutta edelleen ovat innokkaita tulemaan.

Saishan siinä tietenkin sitä oikein kahelta suunnalta ;D, mutta enpä tiedä kiinnostaako minua itseäni tämä. Haluaisin jotain enemmän.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Eräs kaunis nainen, jonka olen puolisen vuotta tuntenut, emme ole koskaan seurustelleet tms., on ollut kuulumattomissa vajaa parisen kuukautta. Viime pe sitten tekstaritse kysyin häneltä, että lähtisikö kaupungille päivällä ja ehdotin paria ajanvietettä siellä kaupungilla. Hän ei vastannut mitään. Mailasin sitten lyhyesti, että no hauskoja jatkoja sitten jos ei minkäänlaista yhteydenpitoa ole. Hän mailasi seuraavana päivänä ja vuodatti, miten oli eräästä kevyestä läpästäni suuttunut ja oli vieläkin ihan hermona jne. Oli kuulemma minulle "samalla mitalla vittuillut takaisinkin" ja minä sen hänen vittuilunsa huumorilla olin silloin aikoinani ottanut enkä edes tiennyt, että hän oli suuttunut. Noh, eilen hän sitten kesken Kärppämatsin tekstasi vielä jotain paskantynkää ja vastasin siihen vain näin: "Jebujee, Hauskat loppuelämän jatkot ja pipoa löysemmälle:)".

Sen jälkeen tapahtui kummia - tosin naisille tyypillisiä asioita. Hänen vastauksensa tuli saman tien: "Kiitti vittu samoin! Lähekkö kaljalle?". Ja kun en päässyt, niin hän kertoi, että ilmoittaisin sitten jos kuitenkin olen kaupungille lähdössä. Tekstaritse vielä puolenyön kieppeilläkin kysyi, että enkö tosiaan ole lähdössä. En ehtinyt, mua nimittäin nukutti kovasti.

Naisilta kyllä vittuiluyritystä ja draamakuningatarsettiä välillä tulee ja jos siihen lähtee mukaan - on kusessa ja peli on menetetty. Kaverini tekstari vuodelta 2007 on vieläkin tallessa kapulassani: "Naisten vittuilua maailmaan kyllä mahtuu äärettömästi mutta sen painoarvo on nolla". Noin kyllä pääsee helpoimmalla, kuunnella toki voi mahdollista kritiikkiä, mutta se onkin jo sitten ihan toinen asia.
 

scholl

Jäsen
Naisten sanastoon ei kuulu sana luottamuksellinen, mikä taas meille miehille on itsestäänselvyys, osa keskenäisen veljeytemme syvintä olemusta. Nainen on luonnostaan laumaeläin, ja hänelle toisten ja myös läheistensä asioista kertominen on keino hakea akkalauman hyväksyntää ja parantaa omaa sosiaalista asemaansa siinä.

Se on miehessä vika silloin. Ainakaan itse en hyväksyisi pätkääkään sitä, että joku puhuu asioistani. Saattaisin vihjata hyvin nopeasti Venäjän mafiasta.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Itsekin pidän suurinta osaa naisista, joita tapaan ulkonäöllisesti ja muutenkin ihan ok tyyppeinä, mutta todellisuudessa se on max. 5% naisista kenen kanssa sitten voi synkata. Ja jos ja kun homma on sama toisinpäin, niin välillä voi tuntua kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.

Tähän on kyllä pakko yhtyä, minunkin mielestäni suurinosa naisihmisistä joita tuolla elämänpolulla vastaan tulee on nimenomaan "ihan kivoja".. mutta kun "ihan kiva" ei minullekaan riitä. Tuo 5% onkin aika lähellä sitä totuutta paljonko joukossa on niitä oikeasti potentiaalisia..

Voisinkin ensimmäistä kertaa hiukan avautua tähän ketjuun. Olen tässä nyt jo kolme vuotta ollut ihan vain keskenäni, jotenkin aikanaan tapahtunut kihlauksen/avoliiton purkautuminen kyynisti minut aivan täysin, vaikka se tapahtui vieläpä omasta aloitteestani. Nykyään olen aivan sairaalloisen varovainen suhteen aloittamisessa, ja lisäksi olen juuri niitä ihmisiä joilla on tapana odotella että se kuuluisa "tunne" tulee.. jotenkin ilman sitä tunnetta en saa mitään aikaiseksi..

Mikä pahinta, tässä näiden vuosien aikana on ollut ja mennyt useampiakin mukavia naisihmisiä joiden kanssa jokainen järkevä ja alemman kyynisyysasteen omaava mies olisi viritellyt jotain vakavampaakin. Viimeisen vuoden aikana olen torjunut ainakin kaksi tyttöä, ellen kolmea, toki minutkin on torjuttu ainakin kertaalleen (ettei tässä nyt suotta vaikuteta liikaa naistenmieheltä). Mutta kun tuntuu vain, että tiedän niin tasan tarkkaan mitä elämältä haluan, että jo siitäkin johtuen oma kiinnostukseni ei vain tahdo riittää..

Olen itseäni kohtaan hyvin julma, mutta myös hyvin rehellinen. Enää tässä iässä (27v) en ala suhteeseen kenenkään kanssa pelkästä seurustelun ilosta.. minkäänlaiseen pelleilyyn en lähde mukaan. Yhden neitosen, johon kieltämättä olin mieltynyt, jätin kerran vain kolmen tapaamiskerran jälkeen koska haistoin että homma oli menossa pelleilyksi, ja oikein silloin haistoinkin..

Mutta, mutta.. nyt hyvät palstaveljet.. miten ihmeessä sitä miesraukka voisi omaa olotilaansa helpottaa, etenkin tuon oman kyynisyyden ja itseen kohdistuvan julmuuden suhteen. Jos jollain on kokemusta niin saanko pyytää jakamaan sen..
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Haistakaa vittu kaikki nussijat. Kuulin taas semmoisen pommin mikä ei voi olla totta. Mutta onhan se, en todellakaan kaipaisi tämmöisiä tietoja. Minun huulet ovat sinetöity, hauskaa loppuelämää teille.
 

scholl

Jäsen
Tähän on kyllä pakko yhtyä, minunkin mielestäni suurinosa naisihmisistä joita tuolla elämänpolulla vastaan tulee on nimenomaan "ihan kivoja".. mutta kun "ihan kiva" ei minullekaan riitä. Tuo 5% onkin aika lähellä sitä totuutta paljonko joukossa on niitä oikeasti potentiaalisia..

Eli hyväksyt melkein kenet tahansa. Sanoisin, että joku 5/10000 on paljon realistisempi näkemys siitä, kuka on potentiaalinen.

Mutta kun tuntuu vain, että tiedän niin tasan tarkkaan mitä elämältä haluan, että jo siitäkin johtuen oma kiinnostukseni ei vain tahdo riittää..

Sullahan on hemmetin hyvin pullat uunissa.

Olen itseäni kohtaan hyvin julma, mutta myös hyvin rehellinen. Enää tässä iässä (27v) en ala suhteeseen kenenkään kanssa pelkästä seurustelun ilosta.. minkäänlaiseen pelleilyyn en lähde mukaan.

Hyvä. Missä iässä sitten sellaiseen alkaisit.

Mutta, mutta.. nyt hyvät palstaveljet.. miten ihmeessä sitä miesraukka voisi omaa olotilaansa helpottaa, etenkin tuon oman kyynisyyden ja itseen kohdistuvan julmuuden suhteen. Jos jollain on kokemusta niin saanko pyytää jakamaan sen..

Eihän vika ole sinussa, vaan naisissa. Turha siinä siinä mielessä huolta kantaa. Joko jossain vaiheessa törmää parempiin tyyppeihin tai nauttii omasta seurasta.
 

scholl

Jäsen
Mikä siinä on, että naiset pitävät hinttarimiehistä. Niinkuin joskus on julkisuudessa sanottu, että naiset pitävät mukamas Brad Pittistä.
No nyt kun mies on kerrankin meinannut olla mies, eikä hinttari ja saksalaiset oluet ovat maittaneet niin sekin on päinhelvettiä:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1640696

Ihmettelen, että mitä hiton väliä sillä Jolielle on, että moneltako Pitt keitottamasta tulee, jos Jolie itse on kuitenkin samanaikaisesti nukkumassa. Ihmeellistä meininkiä.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Mikä siinä on, että naiset pitävät hinttarimiehistä. Niinkuin joskus on julkisuudessa sanottu, että naiset pitävät mukamas Brad Pittistä.
No nyt kun mies on kerrankin meinannut olla mies, eikä hinttari ja saksalaiset oluet ovat maittaneet niin sekin on päinhelvettiä:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1640696

Ihmettelen, että mitä hiton väliä sillä Jolielle on, että moneltako Pitt keitottamasta tulee, jos Jolie itse on kuitenkin samanaikaisesti nukkumassa. Ihmeellistä meininkiä.

Naisille tyypillistä vallanhimoa.
 

Juuso74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Mikä siinä on, että naiset pitävät hinttarimiehistä. Niinkuin joskus on julkisuudessa sanottu, että naiset pitävät mukamas Brad Pittistä.

Kuinka moni hinttari on päässyt puikottamaan mm. Gwyneth Paltrowia, Jennifer Anistonia ja Angelina Jolieta? No sinulta tietysti löytyy kovemmat näytöt.
 

scholl

Jäsen
Tapaan subjektiivisesti arvioiden yhden Euroopan kauneimmista naisista tällä viikolla. Onpa hyvä, että olen laajentanut kielitaitoani kattamaan hänenkin äidinkielensä sen jälkeen, kun viimeksi Cannesissa nähtiin.

Edellinen kirjoittaja ei ilmeisesti hahmota hinttarin ja hintin käsitteellistä eroa.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tapaan subjektiivisesti arvioiden yhden Euroopan kauneimmista naisista tällä viikolla. Onpa hyvä, että olen laajentanut kielitaitoani kattamaan hänenkin äidinkielensä sen jälkeen, kun viimeksi Cannesissa nähtiin.
No kappas. Scholl on puheidensa perusteella tapailemassa itse Johanna Tukiaista. Siinä on Schollille tasoisensa rotunaaras.

Oma tilanteeni on jo suhteellisen liitoa. Niin se vaan että avioliitto hieman tasoittelee arkea.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tapaan subjektiivisesti arvioiden yhden Euroopan kauneimmista naisista tällä viikolla.
Sillä täytyy olla sitten äärimmäisen vittumainen luonne. Niin se menee, kun on ulkonäöllistä markkina-arvoa, sitä ollaan loppupeleissä bitch, kun taas rumemmat sitten paikkaavat vajavaista kauneuttaan olemalla vähemmän ureapäitä.

Huomenna (siis oikeastaan jo tänään) tapaankin sitten erään naisen, joka ei ulkonäöllisesti ainakaan valokuvan perusteella liikoja vakuuta, mutta luonne vakuuttaa sitäkin enemmän. Voisihan sitä poikkeuksellisesti jo heti huomenna kerran kiksauttaa ja katsoa jääkö itselle pahoja traumoja. Varmaan jää, tuhoon tuomittua siis, vaan menee kait se yksi päivä noinkin.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Elämässä kun on ylimääräistä aikaa ja kaikkea pitää kokeilla, niin laitoinpa huvikseni ilmoituksen eräälle treffipalstalle.

...

Viestit olivat todellakin kohteliaita, eivätkä sisältäneet mitään kaksimielisyyksiä tai muuta epäilyttävää. Seitsemästä kohteesta yksi ainoa vastasi. Siis yleensäkään ottaen mitään. Sinällään minulla ei ollut suuria odotuksia muutenkaan, mutta onhan se kieltämättä vähän hassua, jos omassa profiilissaan asetetaan vaatimuksia, että ei saa olla itsekäs ja välinpitämätön, mutta sitten ei itse viitsitä edes vastata edes "kiitos, mutta ei kiinnosta tällä kertaa", niin minä haistan kyllä ison ristiriidan ja alan saada näppylöitä.

Mainittakoon, että jokainen kuitenkin kävi ainakin pikaisesti vilkaisemassa minun profiiliani, katsoivat kai kuvan ja pelästyivät. Joskus pitäisi varmaan kokeilla muuttaa kaikki kuvailut itsestään joksikin järjettömäksi stereotypiaksi amisjuntista tai vastaavasta, sitten kokeilla uudestaan. Onhan Bemarin rassaaminen kädet kyynärpäitä myöten paskassa paljon seksikkäämpi harrastus kuin joidenkin tylsien filosofian kirjojen lueskelu.

Taidanpa tietää, mistä treffipalstasta on kyse. Itselläni on ollut jo vuoden verran profiili kyseisella palstalla, ja edelleenkin ollaan sinkkuna (tosin kenties isompi osasyy siihen on se, että armeijan ja viikonloppukiireiden takia en ole ehtinyt käydä baareissa juurikaan...). Mutta kuitenkin. Melko aktiivisesti olen kyseisellä treffipalstalla laittanut viestiä ties kuinka monelle naiselle/naisenalulle, mutta hyvin harva on vastannut yhtään mitään, ja erittäin monen kanssa on tullut vaihdettua muutama viesti varsin hyvässä hengessä, mutta töttöröö, muutaman viestin jälkeen on vastapuoli lakannut vastaamasta meikäläiselle.

Ihmetyttää suuresti, sillä jos sitä tekee profiilin jollekin netin treffipalstalle, niin luulisi, että silloin ei olisi ihan niin nirso, mitä 99% prosenttia kyseisen treffipalstan Keski-Suomen naisista on. Kun ei ole se unelmien prinssi, joka saapuu valkoisella yksisarvisella, vaan ihan perusrento rauhallinen ja huumorintajuinen äijänkäppyrä, niin ei ei ei. Ennen kaikkea juuri tuo MarkusMaggotin mainitsema viesteihin vastaamatta jättäminen kummastuttaa todella suuresti. Voiko sitä ikinä treffipalstalta saada miesystävää itselleen, jos ei vastaa miesten lähettämiin viesteihin?!
 

Kummasetä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, V. Vandy, suomalaiset NHL:ssä
...Voiko sitä ikinä treffipalstalta saada miesystävää itselleen, jos ei vastaa miesten lähettämiin viesteihin?!

Mitä nyt olen kuullut tutuilta ja muutamalta kyseisellä sivustolla profiiliaan pitävältä naiselta niin heidän saamat viestimäärät ovat valtavia. Itse kyllä ymmärrän tuon että vain todella harvalle jaksaa kirjoittaa takaisin...ja naisten markkinathan nämä nettideittihommat on. Valinnanvaraa löytyy.
 

scholl

Jäsen
Ja se ero on?

Hintti on homo. Hinttari sen sijaan on sellainen Suomessakin viime aikoina yleistynyt vässykkä, joka on mies, mutta kuitenkin feminiininen kuten Brad Pitt. Ihan kybällä tossunalla kotona. Ei uskalla elää niinkuin miehet elävät, vaan vässyköi himassa imuroiden, vaikka voisi olla samanaikaisesti liikenteessä.
Jotkut hinttarit käyttävät olkalaukkuja.

Sillä täytyy olla sitten äärimmäisen vittumainen luonne.

Ei se on tosi kiva tyyppi. Ei ole nimittäin suomalainen, joten sellainen kommunismi ja vittupäisyys puuttuu luonteesta. Monta kertaa on tavattu ihan muuten vain jossain päin Eurooppaa ja olen oppinut tuntemaan hänen mutsinsakin. Se on se ainoa hieman negatiivinen asia tuossa kuviossa. Enkä missään tapauksessa ole pyrkimässä mihinkään sen enempään tuossa tilanteessa, vaan pyrkimus on pitää tilanne frendipohjalla. Hauska tavata aina silloin tällöin.

Sinänsä hienoa, että on kuin yö ja päivä, kun vertaa suomalaisiin kommarinaisiin, jotka on duunissa vaikkapa jossain Nokialla. Termosta päivää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hintti on homo. Hinttari sen sijaan on sellainen Suomessakin viime aikoina yleistynyt vässykkä, joka on mies, mutta kuitenkin feminiininen kuten Brad Pitt. Ihan kybällä tossunalla kotona. Ei uskalla elää niinkuin miehet elävät, vaan vässyköi himassa imuroiden, vaikka voisi olla samanaikaisesti liikenteessä. Jotkut hinttarit käyttävät olkalaukkuja.
Tämä oli ainakin meikäläiselle eka kerta, kun kuulen sanan 'hinttari' määriteltävän tuolla tavalla. Toki scholl elää omassa, erittäin pienessä maailmassaan (mikro-Saksassa), joten sinänsä juuri mikään ei enää yllätä ko. nimimerkin taholta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Schollin määritelmä tuossa yllä pitää kyllä täysin paikkaansa. Metroseksuaaleja ovat kauniimmin sanottuna. Siis nuo "miehet" ovat lopultakin naisia, joilla on penis. Eikä tässä mitään machoäijää yritetä olla, vaan olla mies. Ja sitäkin mieluiten yrittämättä.

Ei se on tosi kiva tyyppi. Ei ole nimittäin suomalainen
Toissa syksynä ranskattaren kanssa n. 4 kk seurustelin ja sen otoksen perusteella täytyy sanoa, että kyllä suomalaisnaisista ei niin hyviä tapauksia löydy. Naisen yleistietokin eri elämänalueista oli vakuuttavaa (tekihän tuo väitöskirjaakin). Ja luonne epäkireä. Noh, jätin sen sitten, kun kyseli mua asumaan luoksensa ja minusta se nainen näytti siltä, että 20 vuoden päästä viimeistään sillä kasvaa viikset ja muutenkin rupsahtaa nopeammin. Joskus hieman mietin, että kannattikohan se, mutta kait se kannatti. Tuossahan se asuisi kilometrin päässä... (onhan niitä muitakin hyviä ulkomaalaisia naisia toki olemassa)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös