Naisasiat

  • 7 504 109
  • 26 557

Fordél

Jäsen
Lisäisin sopimukseen vielä salaisen lisäpöytäkirjan koskien lasinalusten käyttöä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Anfan huomion lisäksi korjaisin vielä seuraavaa:

4) Siwassa, Alepassa eikä etenkään Lidlssä käydä, ellei ole aivan pakottava hätä. Pakottava hätä voi olla korkeintaan 4 kertaa vuodessa. Stockmann ja Etelärannan kauppahalli ovat suotavia kauppapaikkoja. Sopimussakko tämän rikkomisesta 3.000e / kauppareissu.
Lidl ei kuulu retaleketjujen joukkoon, koska se on kuitenkin saksalainen ketju ja das perheyritys. Scholl on itsekin asioinut siellä ja hyväksyy sen täysin esim. mineraaliveden hankintapaikaksi marathonille valmistautumisen lomassa. Varsinaisesti ruokaostokset tulee toki suorittaa Stockmannin herkusta. S-ketjun kuuluu olla kokonaan boikotissa.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Lisäisin sopimukseen vielä salaisen lisäpöytäkirjan koskien lasinalusten käyttöä.

Ja varsinkin sillä monen tonnin lasipäällysteisellä pöydällä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen tähän mennessä eläissäni seurustellut vähän itseäni vanhempien kanssa tai sitten jonkin verran nuorempien kanssa. Eli ikäluokkien 1975-1982 aikana ovat syntyneet he. Viimeisin oli juuri 1975 syntynyt tohtorisnainen ja sitä edellinen v. 1982 syntynyt juristineito. Ja nyt sitten olen ollut jonkin aikaa v. 1990 syntyneen abiturientin kanssa!

Seliseliä: Tuo 1975 syntynyt oli kuin teinitasolle jäänyt, samoin etenkin tuo 1982 syntynyt. Sanoi itsekin asian olevan niin. Tämä 1990 syntynyt on henkiseltä iältään kolmikymppinen, mutta kyynisyys ei ole voittanut häntä. Teki muuten äsken netissä pilipalitestinkin ja sen mukaan henkinen ikänsä on 30 vuotta. No mikäs siinä, nuori helvetin hyväkroppainen neito kypsällä mielellä varustettuna!

En ole eläissäni paljoa puhelimessa seurustellut. Vartti päivässä on ollut maksimi. No tämän nykyisen kanssa se on sellaiset 1,5 - 2,5h päivässä puhelimessa keskustelua kun emme arkisin tapaa. Jos homma ei toimi, puhelimessa sen huomaisi äkkiä. Vaan kun toimii.

Olenko minä moraaliton paskiainen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olenko minä moraaliton paskiainen.
Ai kun juttelet monta tuntia puhelimessa päivisin?

Missä kohtaa olisit moraaliton paskiainen? Minkäikäinen olet muuten, saako kysyä? Ei niin, että sillä olisi nyt sinänsä väliä edes, voi sen suurinp. päätellä. Taitaahan tuo neitokaisesi olla jo 18 tai ainakin pian kun tämäkin vuosi kääntyy ehtoopuolelleen.

Mielestäni se ihmistenvälinen luottamus ja yhteishenki ja ymmärrys on kaikessa a ja o. Kuten olen lukuisia kertoja Jatkoajassakin toitottanut. Ikä voi olla yhtä, mutta käyttäytyminen ihan toista. Toiset kehittyy nopeammin, niin se vaan menee. Ihmisen todellinen ikä, jos sellaisesta nyt puhutaan voi olla aika vaikeasti määriteltävä seikka.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Olenko minä moraaliton paskiainen.
Riippuu tietenkin minkä ikäinen itse olet. Sanoisin että suurella todennäköisyydellä olet moraaliton paskiainen. :P

Ikäeroasiat ovat kuitenkin semmoisia, että ne näkyvät jossain vaiheessa väistämättä - alkuun niitä ei tietenkään ole huomaavinaankaan mutta kyllä ne ajan myötä sieltä puskevat ihan varmasti läpi jos eroa on selvästi niin että olette eri aikakausien tuotteita. Se, antaako tämän asian sitten häiritä ja miten paljon on eri asia. Sillä on turha itseään kusettaa että tytteli teki netin "henkinen ikä" -laskutoimituksen ja oli kolmikymppinen. Tai no saa siitä lohtua hetkiseksi.
 

scholl

Jäsen
Anfan huomion lisäksi korjaisin vielä seuraavaa:
Lidl ei kuulu retaleketjujen joukkoon, koska se on kuitenkin saksalainen ketju ja das perheyritys.

Erittäin hyvin sanottu. Dieter Schwarz on 10 miljardin euron arvoinen mies.
Lisäksi mesta on discountereista ns. premiumtasoa ja kaupan omatkin merkit on testattu parempilaatuisiksi kuin kilpailijat. Unohtamatta saksalaisia tuotteita. Menee ehdottomasti ohi osuustoiminnasta ja muista keskusliikemestoista. Lidlissä on muutenkin tekemisen meininki, koska ostavat kaikki tuotteet fyrkalla, eikä ole niin, että voivat palauttaa ylijääneet, jolloin tavarantoimittaja kärsii ainakin osin tappiot, eikä kauppa. Lidl on myöskin lähes ainoa, joka tosissaan pyrkii pitämään yllä kilpailua.

Lisäksi uusimmat Lidlit ovat varsin siistejäkin. Aluksihan kauppapaikkoja löytyi lähinnä huonoille asuinalueille. Nyt tilanne on toinen.

On imagoa käydä Lidlissä. Sen sijaan E- tai S-ryhmän mestoissa käyminen on tuomittavaa.
 

scholl

Jäsen
Kysyisin Dynamolta, että millaisen avioehdon/-sopimuksen hän sitten naisen kanssa solmii naimisiinmentyään.

Itse kyllä toimisin sillä tavalla, että naisen kanssa tutustuessani laittaisin ylös sellaisia perusperiaatteita, joita sitten kirjaisin aviosopimusluonnokseen. Avioerohan on kaikista keskeisin kohta. Jos on elänyt sovitusti niin silloinhan avioeroon ei ole perusteita. En itse hyväksy avioeroa lainkaan, koska papin aamen tarkoittaa myötä- ja vastamäessä. Sen sijaan jos rikon sopimuksen niin ymmärrän eron. Jos olen muuttanut samaan asuntoon niin tulee erittäin hankalaksi kaiken lisäksi jos tulee avioero + tapahtuu nöyryytys. Siihen pitää siis varautua sopimalla se mahdottomaksi. Siihen oltava ehdottomasti joku tuntuva sopimussakko. Eli voi ostaa ulos avioliitosta, mutta se on tultava todella kalliiksi, koska puhutaan kaikista pyhimmän rikkomisesta. Enkä ymmärrä, että miten avioero voisi tulla ajankohtaiseksi, jos elää kunnolla, kun kuitenkin harkinta pitää tehdä ennen häitä, eikä vasta sen jälkeen.

Kunnolla elämiseen kuuluu tietynlaiset elämäntavat. Kuntoilu, paino, tietynlaiset harrastukset kuuluvat varmasti tähän. On tietysti merkillistä, jos toinen mukamas muuttuu niin paljon, ettei tunne enää mielenkiintoa itselle tärkeisiin asioihin, jolloin herää kysymys, että onko alunperin kusettanut. Niinpä se on parempi neuvotella etukäteen. Ihan vain, että asia tulee selväksi ja molemmat ymmärtävät asian vakavuuden. Moni ottaa huumorilla Uunon sopimuksen, jossa kerrotaan nakkien keittämisestä, mutta on siinä jonkinlainen totuuden siemen. Kun katsoo Turhapuroa, Al Bundya ja Seinfeldia niin oppii paljon parisuhdeasioista ja osaa varautua sitten, kun tosipaikka tulee.

Kiirehtimällä ei ehdi tutustumaan toiseen tarpeeksi, joten voi tulla yllätyksiä ja ero, mutta vaikka olisi tutustunutkin niin kaikki ei ehkä ole tullut puheeksi, eikä kaikkia tilanteita ole harjoiteltu. Niinpä on hyvä, jos asioita voidaan kirjata paperille ja keskustella. Ei ole kyse sanelupolitiikasta, vaan asioista voidaan neuvotella ja löytää eri kohtiin hyväksyttävät kompromissit. Molemmilla on varmasti joitain kynnyskysymyksiä, mutta myöskin sellaisia, missä voidaan tulla vastaan. On huvittavaa kun monilla on avioliitossa riitaa jostain perusasioista jatkuvasti, mitkä olisi voitu ratkaista ennen naimisiinmenoa silloin, kun vasta luodaan ko. parin normeja ja yhteistä käyttäytymissäännöstöä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen sitä neitoa 13 vuotta vanhempi. (isäni on muuten ollut pian 25 vuotta naimisissa itseään 10 vuotta nuoremman naisen kanssa)

Olen tässä jo muutaman kuukauden aikana yrittänyt löytää lapsellisia ominaisuuksia tuosta abiturientista, mutta ei vain ole löytynyt. Monista vanhemmista naisista on löytynyt piankin. Ihan etsimättäkin. Alusta asti hakemalla hakien yritin löytää siitä heikkouksia, erityisesti ikäänsä liittyen. Vähän liian kiltti se on joillekin, vaikka minusta voisi jo sanoa lujemminkin. Ehkä iän myötä hän oppii, että kun sanoo kunnolla suorat sanat, niin ei tartte ikuisuuksia jankata ja vatvoa vanhoja asioita niiden joidenkin kanssa.

Kesätyökseen tuo kovin nätti ysin lukiokeskiarvon tuleva akateeminen neito mm. lapioi paskaa! Ja ajoi traktorilla. Ei silti ole siviilissä mikään tuulipukuihminen (paitsi kun lenkkeilee, lenkkeilemme muuten toisinaan yhdessä), vaan tyylikäs. Jotenkin minusta jälleen kerran tuntuu, että maalaistytöissä järki alkaa nuorempana kulkea vilkkaammin, kuin kaupungeissa kasvaneilla. Ja itse olen kaupungissa kasvanut.

No, mahdolliset kritiikit torjun jo näin etukäteen kateellisten panetteluna;)
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Olen tässä jo muutaman kuukauden aikana yrittänyt löytää lapsellisia ominaisuuksia tuosta abiturientista, mutta ei vain ole löytynyt.

Koitahan nähdä tyttelöinen humalapäissään omanikäistensä seurassa, niin avot... Voi sitä kikatusten ja finnien puristelun tuskaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Käyttäjänimetön, hyvältä kuulostaa ja anna mennä vaan. Ei tuo nyt niin tavatonta ole ja kaiken kaikkiaan kuulostaa hyvältä. Ihmiset ovat yksilöitä ja riippuu niin paljon mitä toiselta hakee, se määrittelee sen mitä siitä myöskin tulee loppupelissä.

Ei muuta kuin onnea ja hienoa, että uskaltauduit avautua aiheesta. Ei se ole helppoa, koska riskinä on saada kaikenlaisten moralistien ja konservatiivijäärien vihat ja antipatiat niskaan.

Itsekin alaikäisen kanssa aikanaan seurustelleena olen joutunut ennakkoluuloja vastaan taistelemaan, mutta mitään en kadu, koska se oli hyvää ja opettavaista aikaa ja siinä oltiin kuitenkin tosimielellä liikenteessä.

Koitahan nähdä tyttelöinen humalapäissään omanikäistensä seurassa, niin avot... Voi sitä kikatusten ja finnien puristelun tuskaa.
No, ei tuo nyt kyllä välttämättä poikkea paljon mitenkään vähän varttuneempienkaan tyttöihmisten touhusta.

Eikä se ns. aikuisten miestenkään keskenäinen meininki humalapäissä aina mitään kauhean kypsää touhua ole.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Koitahan nähdä tyttelöinen humalapäissään omanikäistensä seurassa, niin avot... Voi sitä kikatusten ja finnien puristelun tuskaa.
Ei hän viihdy yhtään ikäistensä kanssa, kun ei jaksa esimerkiksi sitä turhanpäiväistä kikatusta. Ei silti ole mikään olevinaan aikuinen. 25-35 ikävuoden välillä ovat oman kylän kaverinsa. Niiden kanssa juttu luistaa luonnollisen helposti. Juuri 2 päivää sitten sanoi, että eräissä urheilutreeneissä otti pattiin kun pelasivat ja ratkaisuhetkillä nuo samanikäiset joukkuekaveritytöt alkoivat kikatella keskenänsä kesken pelin, vaikkei se kuin leikkipeliä olikin, niin kuitenkin. Hieman asennetta kehiin toivoi, vaikka kyse olikin vain treeneistä. Olisin itsekin ollut kovin skeptinen tässä ikäasiassa, jos en olisi tätä itse kokenut.

Tattis vain kovasti sanoistasi, Ted Raikas. Antipatioita suorastaan odottaa, joten ei se ainakaan yllätä jos ja kun sellaisia tulee. Mukava kun ei aina tulekaan:)
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kysyisin Dynamolta, että millaisen avioehdon/-sopimuksen hän sitten naisen kanssa solmii naimisiinmentyään.
Lyhyesti tiivistettynä: sellainen "kumpikin pitäköön mitä on tuonut" -avioehto. Ei sitten avioeron oletettavasti riitaisassa tilanteessa tarvitse tästä riidellä, kun asiat ovat jo paperilla.

Tässähän sitä vasta avoliitossa harjoitellaan. Kimpassa ollaan rakkaudesta eikä statuksen takia, näin ainakin meillä. Parasta mun naisessani on se, että hän sietää mua. Mutta sullahan ei taida olla tällaista ongelmaa edes tulevaisuudessa, kun senkin voi sopia. :)
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Olisin itsekin ollut kovin skeptinen tässä ikäasiassa, jos en olisi tätä itse kokenut.

Ei tässä olla sen enempää skeptisiä itsekkään, koitin vain vastata sinun kysymykseesi. Tai siis kerroit, että olet koittanut etsiä paikka/ tilannetta, jossa lapsellisuus nousisi esiin. Tuo nyt juolahti mieleen, koska monet ihmiset käyttäytyvät seuran mukaan; kuvittele itse saavasi vanhainkodissa joku itkupotkuraivari, näin kärjistäen. Kyllä siellä vanhainkodissa käyttäydytään asiallisesti ja suht' hiljaakin ollaan. Ja jos lasten kanssa leikkii, niin onhan sitä pakko laitta aivot narikkaan hetkeksi.
En missään nimessä dissannut touhujasi. Omakohtaista kokemusta löytyy, tarpeeksi, seurustelusta eri ikäluokkaan kuuluvan kanssa. Lapsista ei nyt kuitenkaan ole kyse;-)

Edit; Tuo "lapsista ei ole kyse" ei ole vittuilua sinnesuuntaan, vaan kevennys...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koitahan nähdä tyttelöinen humalapäissään...
Joo siis tämä on noin muutenkin todella hyvä tapa selvittää toisen todellinen luonne. Kunnon matskua mottiin ja lasi leuan alle. Ja varsinkin jos sen tekee jo alkuvaiheessa tapailua niin pystyy välttämään monet turhat treffit.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Onhan tuon kanssa ryypätty. Viimeksi la joimme keskenämme. Ja tyttö joi kokoonsa nähden ihan kunnolla. Ei minkäänlaisia negatiivisia merkkejä. Päinvastoin, näin miehisestä näkökulmasta etenkin... (köh, köh)

Kyllä se on jätkät niin, että jos meinaa crosbyjä, malkineita tai ovechkineita hankkia, niin draftaus täytyy tehdä silloin kun he ovat siinä 18 ikävuoden kiepeillä tai muuten ne parhaat on viety jo ajat sitten! Ainahan voi sitten myöhemmin joitain vapaita agentteja kuten anttiaaltoja tai timopärssisiä joukkueeseensa hankkia mutta ei niillä mitään dream teameja kasata!;)
 

julle-jr

Jäsen
Kyllä se on jätkät niin, että jos meinaa crosbyjä, malkineita tai ovechkineita hankkia, niin draftaus täytyy tehdä silloin kun he ovat siinä 18 ikävuoden kiepeillä tai muuten ne parhaat on viety jo ajat sitten! Ainahan voi sitten myöhemmin joitain vapaita agentteja kuten anttiaaltoja tai timopärssisiä joukkueeseensa hankkia mutta ei niillä mitään dream teameja kasata!;)
Kieltämättä kuulostaa hyvältä naiselta jos suostuu olemaan osa jotain haaremia. Mulla on aina ollut vähän ongelmia saada pidettyä montaa naista samaan aikaan. Tämä on ikävää.
 

K. Pahero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllähän tuo Käyttäjänimettömän juttu kuulosti ihan järkevältä, ennen kuin kirjoitit tuon viestin, jossa vertaat käsittääkseni naisia jääkiekkoilijoihin ja suhde-elämää joukkueeseen. Toivottavasti oli vain huonohko vitsi.

Muutenkin olen asiasta eri mieltä. Ettei todellakaan kaikkia parhaita tarvitse varata 18-kesäisinä. Tuossa jossain "unelmienpoikamies"-ohjelmassa oli aika täydellinen 48-vuotias Jen (tosin kaksi kertaa jo naimisissa ollut -79 ja -99). Siinä missä (ex-)tennispelaaja Mark Philippoussis valitsi naista noin 20- ja 40-vuotiaista. Ehkä kuitenkaan tuollasia naisia ei ole kuin Amerikassa ja tekorealityssä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ehkä kuitenkaan tuollasia naisia ei ole kuin Amerikassa ja tekorealityssä.
Ja sellaiset usein on valokuvissa reilustikin photoshopattuja ja julkisuudessa esiintyessään ehostettuja viimeisen päälle. Eikä plastiikkakirurginveitseltäkään olla vältytty.

Niitä "milfejä" sitten vaan kuolaamaan ja julistamaan, että wau miten nainen onkaan siinä iässä parhaimmillaan.

Tällä en nyt siis meinaa sitä, etteikö nainen voisikin olla. Moni nainen vaan näyttää varsin tavalliselta, monella kun tuntuu olevan sellainen näkemys, että naisen tulisi näyttää joltain parikymppiseltä siinä iässä, ollakseen seksikäs ja viehättävä. Se on sitten jo aika vääristynyttä.

Itseäni ei nelikymppiset naiset juuri tässä iässä vielä miellytä, katsotaan sitä parinkymmenen vuoden päästä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sanotaan nyt vielä huumorintajuttomille tai huumoriltaan erilaisille, että minä kyllä en haaremeita harrasta ja toisekseen tuo jääkiekkovertaus oli täällä siksi loppukevennyksenä, kun tämä nyt kuitenkin on pääasiassa jääkiekkoaiheinen palsta:)

Ei se viehättävyys ikää katso. Aikoinaan se tv2:n kuuluttaja, Riika Ratilainen, (ent. Sillanpää) (http://members.lycos.co.uk/riikaweb/caps/index1.htm) oli kovinkin viehkeä nainen noin nelivitoseksi.

Viikonloppuja..
 

K. Pahero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sanotaan nyt vielä huumorintajuttomille tai huumoriltaan erilaisille, että minä kyllä en haaremeita harrasta ja toisekseen tuo jääkiekkovertaus oli täällä siksi loppukevennyksenä, kun tämä nyt kuitenkin on pääasiassa jääkiekkoaiheinen palsta:)
Olen mielestäni huumorintajuinen. Todistan sen seuraavaksi aiheeseen liittyvällä lauseella. Jotkut tykkää äidistä toiset taas tyttärestä kolmannet tyttären koirasta.

Ja sellaiset usein on valokuvissa reilustikin photoshopattuja ja julkisuudessa esiintyessään ehostettuja viimeisen päälle. Eikä plastiikkakirurginveitseltäkään olla vältytty.

Niitä "milfejä" sitten vaan kuolaamaan ja julistamaan, että wau miten nainen onkaan siinä iässä parhaimmillaan.
Se vähä, mitä katsoin tuota ohjelmaa, niin pidin myös tämän naisen luonteesta. Taisi hän myös vähässä meikissä ruudussa vilahtaa enkä oksentanut.

Itseäni ei nelikymppiset naiset juuri tässä iässä vielä miellytä, katsotaan sitä parinkymmenen vuoden päästä.

Itseäni nelikymppiset naiset juuri tässä iässä miellyttää, mutta katsotaan sitä parinkymmenen vuoden päästä.

Hyvää viikonloppua.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Nimimerkillä Käyttäjänimetön neuvoksi: älä suhtaudu kovin vakavasti tuohon suhteeseen. Siis enhän nyt yhtään tiedä, minkälainen luonne olet, mutta jos olet sellainen, joka heittäytyy päätä pahkaa tunteiden vietäväksi, niin saumat on, että huonosti käy.

Itse hyvinkin hiljattain itseäni nuoremman (4 vuotta, joskin siitä huolimatta neiti oli täysi lapsi näin jälkihuomautuksena) kanssa seurustelleena sain huomata, että siinä parinkympin korvilla tulee se vipellysvaihe lähes väistämättä. Eikä siinä sitten välttämättä kovin paljoa pitkätkään suhteet paina, kun tajuaa, ettei ole hirveästi sinkkuna baarissa heilunut. Tämä siis ihan luonteesta ja ihmistyypistä riippumatta omien havaintojeni perusteella.

Joten, etenkin, kun kohdallasi kyse on noinkin nuoresta tapauksesta, joka vasta etsii itseään ja omaa juttuaan elämässä, voi hyvin todennäköisesti odottaa seuraavaa: viihdytte yhdessä ja teillä on kivaa. Sinä olet kuitenkin siinä iässä, että ehkä jotain pysyvämpää voisit ajatella, ja suhtaudut asiaan senmukaisesti. Hän on mukana, jossain kohtaa ehkä osittain olosuhteiden pakosta, kunnes homma tyssää hänen ahdistukseensa ja vapaudenkaipuuseensa. Tytön henkisestä kypsyydestä riippuu, onko tämä loppu siisti vai helvetin sotkuinen. Itselläni se oli sotkuinen.

Mutta ei muuta kuin lycka till sinulle, toivottavasti asiat järjestyy tavalla tai toisella. Muista vaan pitää jalat maassa.

PS. Pahoitteluni henkinen ikä -testin kommentointisi aiheuttamista nauruista. Olit toki huumorituulella itsekin, mutta aika hauska juttu kyllä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mutta omaa onnea en ole kokenut koskaan... Ja taas kerran olen ihastunut päätä pahkaa. En tiedä mitä tehdä. Miksi elämä on näin vaikeaa?
Rohkeaa avautumista, vaikka sitten väkijuoman alulla. Säälittävä on se joka nauraa, koska ihmiset on erilaisia ja haluavat erilaisia asioita.

Muistuttaa kertomasi aika paljon sitä millainen itse jossain vaiheessa olin ja miltä tuntui ja mitä tapahtui. Omakohtaisesti en voi sanoa muuta kuin sen, että ihastuksia tuli ja ihastuksia meni. Yleensä ei vastakaikua tullut. Enkä tiedä auttoiko asiaa se, että yritys oli ehkä liiankin kova. Myös joskus epätoivoista ja ns. vääriä naisia tuli harrasteltua. Tekemällä oppii, tässäkin asiassa.

Jotenkin en usko, että ulkomuoto on yleensäkään este, varsinkaan jos itsestään nyt vähän huolta pitää, eli ei haise ihan paskalle ja peseytyy, harjaa hampaat, hiukset ja pukeutuu tyylikkäästi ja siististi, vaikka sitten omaperäisellä tavallakin.

Tietty jos rohkeutta ei löydy ja itsetunto on nollissa, niin vaikeaa se on. Tämän tiedän jos minkä.

Mitään sellaista neuvoa, joka tehoaisi, ei osaa eikä uskalla antaa. Uskon itse näissä asioissa sattumaan. Siihen, että täystehoinen etsintä ei oikein auta, vaan pitää luottaa sattumaan ja siihen, että sellainen sopiva tulla tupsahtaa ihan odottamatta. Näin se on itselläni aina käynyt, jos jotain syvällisempää on alkanut syntyä. Aika yllättäviltä tahoilta löytyy se toinen.

Ole oma itsesi ja älä esitä muuta. Ole myös kärsivällinen ja yritä suunnata energia sellaisiin asioihin, mitkä on jo läsnä elämässä ja jotka tuo iloa. Jotenkin olen vakuuttunut siitäkin, että jos ihminen on innoissaan ja tohkeissaan jostain omasta jutusta, se voi näkyä ulospäin ja herättää kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessakin. Se antaa viestin, että ihmisellä on elämässään kipinää, eikä vaan murjota apaattisena paikoillaan.

Olen monen naisen suusta kuullut, että jollekin asialle omistautunut ja innostunut mies on viehättävä. Tämän asian ei välttämättä tarvia olla sellainenkaan, josta nainen ymmärtäisi mitään tai olisi erityisen kiinnostunut. Häntä kiinnostaa vaan miehessä se into.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Käyttänimettömälle erittäin iso peukalo täältä. Sun tilanne on niitä parhaita mitä voi olla. Sä nimittäin pääset ensimmäisenä korruptoimaan naisesi ja istuttamaan katkeruuden siemenen miehiä kohtaan. Nythän tuo Jalokivi ei vielä tiedä mistä kaikesta hän voisi sulle valittaa ja mitä vaatimuksia pitää kohtuuttomana. Ota kaikki irti mitä voit, koska todennäköisesti tuo unelmasuhde ei paria vuotta pitempään valitettavasti kestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös