Mainos

Naisasiat

• 7 596 246
  • 26 634

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Ei muutakuin itse teet samalla tavalla, joku kissa taustakuvaksi, hehkutat tv:n hottiksia yms. Joskus ihmissuhteet tuntuvat olevan kuin taistelukenttiä; silloin täytyy olla samat aseet molemmilla, fifty-fifty tilanne. Ei miehet nyt voi antaa tossuttaa itseään niin paljoa.

Et nimeä uskalla viskata?
Joo niinhän mä välillä teinki, niin kauan kuin jaksoin. Lopulta sanoin, että sähän oot niinku teinityttö Leonardo Dicaprion perään titanicin aikaan. Ja että hypetä vaan, et tuu sen kans kuitenkaa juttelemaan tai näkemään. Mutta ei kauaakaan kun asiat kääntykin päälaelleen. Olis pitäny varmaan koputtaa puuta..

Nimeä en viitsi tässä vaiheessa sanoa.

Kiitoksia neuvoja antaneille. Uskoisin, että tämä tästä jollain lailla tasaantuu. Eiköhän sielä tänäänkin mese laula mutta anti olla. Niin, siis en kauheasti pysty puuttumaan noihin keskusteluihin kun kaukosuhteessa ollaan ja käytännössä vain vloppusin nyt nähdään.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Niin, siis en kauheasti pysty puuttumaan noihin keskusteluihin kun kaukosuhteessa ollaan ja käytännössä vain vloppusin nyt nähdään.

Jos haluat kaukosuhteen, saat juuri tätä. Etsi joku mukava tyttö lähempää, jonka kanssa voit olla useammin.

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Jees, saapa avautua tännekin.

Alunperin tarkoitus oli viettää muijakaverin kanssa tämä viikonloppu. Nyt kuitenkin kämppiksen ja samalla yhden parhaimmista kavereistani syntymäpäiväjuhlaseremoniat siirtyivät huomiselle lauantaille, joten joutui pyytämään tyttökaverilta anteeksi ja lupaamaan, että ensi viikonloppuna ollaan kahdestaan koko aika.

Tämä tietty sopi ja oltiin niin perkeleen ymmärtäväisiä, että olisi pitänyt jo silloin tajuta kupletin juoni. Nyt kun olen maailman suurin kusipää ja vitun huono poikakaveri ja ties mitä. Miksi hemmetissä pitää sanoa toista ja tarkoittaa toista? Sitten kun hienovaraisesti vihjaa vastaavista tapahtumista neidin omasta toimesta, niin vittuilu ja poraaminen nousee vähintään seitsemänteen potenssiin.
Saatana.

Ensin oli jännitystä, sitten innostusta ja lopulta märkä rätti naamalla. Perse. Siinäpä tuo eilisilta lyhykäisyydessään.

Edit. Ja sitten ei vissiin kuitenkaan ollu sitä rättiä. Onpa sekavaa.

Viimeksi muokattu:

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Nimeä en viitsi tässä vaiheessa sanoa.
Heitä nyt. Tuollanen "minäpä tiedän, mutta en sano"-meininki on aika syvältä.
Kyllä tänne tosiaan tuota nimeä voisi tarjota. Kuitenkin tarinoinnin aloitit, niin jatka kunnialla loppuun asti. Eikä se ketään voi haitatakaan, jos puhutaan jostain ulkomaanelävästä.

tutzba

Jäsen
Sitten kun hienovaraisesti vihjaa vastaavista tapahtumista neidin omasta toimesta, niin vittuilu ja poraaminen nousee vähintään seitsemänteen potenssiin.
Saatana.

Älä vaan tee tuota virhettä! Mitä tahansa sanotkin, niin älä missään tapauksessa sano naiselle "samallalailla sinäkin teit silloin, kun...". Siinä vaiheessa alkaa sitten valitus, kuinka naista syyllistetään kaikesta ja kuinka aina pitää muistella vanhoja.

Vaikka se rankkaa onkin, niin ota vain syytökset vastaan. Sillain pääsee kuitenkin loppujenlopuksi helpommalla.

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Vaikka se rankkaa onkin, niin ota vain syytökset vastaan. Sillain pääsee kuitenkin loppujenlopuksi helpommalla.

Hah! Toimin juuri kuten luonteelleni omaista on, eli en antanut periksi, kun tiedän olevani oikeassa ja vastapuoli käyttäytyy järjettömästi. Vähän samalla tavalla kuin koiraa kasvattaessa piti jämäkästi silmiin tuijottaen todeta tosiasiat vakavalla äänellä. Ja hyvinhän tässä kävi.

T: Nimimerkki "Tulihan sitä."

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Jees, saapa avautua tännekin.

Alunperin tarkoitus oli viettää muijakaverin kanssa tämä viikonloppu. Nyt kuitenkin kämppiksen ja samalla yhden parhaimmista kavereistani syntymäpäiväjuhlaseremoniat siirtyivät huomiselle lauantaille, joten joutui pyytämään tyttökaverilta anteeksi ja lupaamaan, että ensi viikonloppuna ollaan kahdestaan koko aika.

Tämä tietty sopi ja oltiin niin perkeleen ymmärtäväisiä, että olisi pitänyt jo silloin tajuta kupletin juoni. Nyt kun olen maailman suurin kusipää ja vitun huono poikakaveri ja ties mitä. Miksi hemmetissä pitää sanoa toista ja tarkoittaa toista? Sitten kun hienovaraisesti vihjaa vastaavista tapahtumista neidin omasta toimesta, niin vittuilu ja poraaminen nousee vähintään seitsemänteen potenssiin.
Saatana.
Tyttöystäväsi tekikin ainoan virheensä siinä, ettei heti sanonut käytöksesi vituttavan.

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Tyttöystäväsi tekikin ainoan virheensä siinä, ettei heti sanonut käytöksesi vituttavan.

Totta. Sitä tässä onkin saanut ihmetellä, että miksei voi suoraan sanoa, miltä tuntuu. Ellei sitten oikeasti vituttanut sillä hetkellä, mutta myöhemmin keksi hyvän keinon käydä hermoille.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mikähän vittu siinä on, että vaimolle näyttäisi riittävän, että kulissit on kunnossa. Puhuu toista ja on silti tekemättä mitään, eli lupaa itsekin tehdä jotain pilalle menneelle avioliitollemme, kun otan asian puheeksi. Sitten kun on puheet puhuttu, niin ei sitten tapahdu yhtään mitään, odotellaan niin kauan, että josko asiat vaan unohtuisi ja suttaantuisi kuin itsestään kuntoon. Saatana, kun kassitkin painaa ainakin tonnin.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mikähän vittu siinä on, että vaimolle näyttäisi riittävän, että kulissit on kunnossa. Puhuu toista ja on silti tekemättä mitään, eli lupaa itsekin tehdä jotain pilalle menneelle avioliitollemme, kun otan asian puheeksi. Sitten kun on puheet puhuttu, niin ei sitten tapahdu yhtään mitään, odotellaan niin kauan, että josko asiat vaan unohtuisi ja suttaantuisi kuin itsestään kuntoon. Saatana, kun kassitkin painaa ainakin tonnin.

Jos vituttaa niin asiasta pitäisi puhua vakavasti. Jos teillä ei ole lapsia, asia on tietysti helpompi. Kulissisuhteessa ei kannata roikkua, vaikka eroaminen tuntuukin aluksi vaikealta.

Vaadi nyt heti, että asiat selvitetään ja kaikkien pitää tehdä mitä luvataan. Muuten voit unohtaa koko homman. kokemuksesta tiedän, ettei kannata uhrata elämänsä parhaita vuosia kärvistelemällä epätyydyttävässä suhteessa.

Naiset vain ovat sellaisia, että ne tarvitsevat kunnon potkun perseeseen. Kunnon ultimaattumit kehiin ja johan alkaa tapahtumaan. Ota ohjat käsiisi ja näytä että olet mies. Tämä tietysti sillä ehdolla, että sinua oikeasti kiinnostaa jatkaa suhdetta. Jos ei kiinnosta, niin lähde meneen kun vielä ehdit.

Suosikkijoukkue
Jos vituttaa niin asiasta pitäisi puhua vakavasti. Jos teillä ei ole lapsia, asia on tietysti helpompi. Kulissisuhteessa ei kannata roikkua, vaikka eroaminen tuntuukin aluksi vaikealta.

Vaadi nyt heti, että asiat selvitetään ja kaikkien pitää tehdä mitä luvataan. Muuten voit unohtaa koko homman. kokemuksesta tiedän, ettei kannata uhrata elämänsä parhaita vuosia kärvistelemällä epätyydyttävässä suhteessa.

Naiset vain ovat sellaisia, että ne tarvitsevat kunnon potkun perseeseen. Kunnon ultimaattumit kehiin ja johan alkaa tapahtumaan. Ota ohjat käsiisi ja näytä että olet mies. Tämä tietysti sillä ehdolla, että sinua oikeasti kiinnostaa jatkaa suhdetta. Jos ei kiinnosta, niin lähde meneen kun vielä ehdit.

Kaksi pientä ipanaa löytyy.

Vaadittu on ja tosissaan on oltu, ainakin minä olen ollut ihan tosissani, akasta en voi mennä takuuseen tai voin sittenkin, ei se näytä ottavan mitään minun asioita tosissaan, kaikki on hyvin, jos en vongu seksiä ja minä pidän lupaukseni, se nyt taas sama mitä se tekee.

Kiinnostaa jatkaa, mutta samalla tuntuu, että sitä on kohta saanut tarpeeksi siitä että ei saa sitä, mitä mies tartvitsee pysyäkseen järjissään.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kaksi pientä ipanaa löytyy.

Vaadittu on ja tosissaan on oltu, ainakin minä olen ollut ihan tosissani, akasta en voi mennä takuuseen tai voin sittenkin, ei se näytä ottavan mitään minun asioita tosissaan, kaikki on hyvin, jos en vongu seksiä ja minä pidän lupaukseni, se nyt taas sama mitä se tekee.

Kiinnostaa jatkaa, mutta samalla tuntuu, että sitä on kohta saanut tarpeeksi siitä että ei saa sitä, mitä mies tartvitsee pysyäkseen järjissään.

Vittumainen tilanne kaiken kaikkiaan, mutta vaikuttaa siltä, että eväät on syöty. Itse olin pari vuotta sitten samassa tilanteessa, eikä mitään eroa kummempaa ratkaisua löytynyt. Taustalla oli kaikenlaisia juttuja mm. vaimo ei ehtinyt oikein elää kunnolla nuoruutta, vittuuntuminen kotielämään lasten kanssa, uusi alku työelämässä, minua ei kiinnostanut hänen aikaisemmat ongelmat yms. Näitähän riittää

Jos ongelma on pelkkä seksi, asia lienee ratkaistavissa. Toisaalta yleensä seksin pihtaamisen takana on jotain muita ongelmia. Joko sitä saadaan muualta tai sitten se on muuten vaan keino nopeuttaa eroprosessia/ei vaan nappaa enää. Varsinkin naisilla ja miksei myös miehilläkin seksiin liittyy suuria tunteita ja jos niitä tunteita ei ole, ei ole seksiäkään. Jotain random muijaa voi käydä painamassa kerran, mutta oman vaimon kanssa tuollainen "painaminen" on vähän väkinäistä.

Jos homma ei tosiaan etene mihinkään järkevään suuntaan, kannattaa erota ja aloittaa uusi elämä ja miettiä mikä itselle on tärkeää, ennenkuin aloittelee uusia suhteita. Itse olen todella tyytyväinen nykyiseen elämään. "Pienellä" koulutuksella sain hyvän naisen ja lapsetkin ovat tyytyväisiä ilman vittumaisia riitoja ja ilman painostavaa tunnelmaa.

Suosikkijoukkue
Vittumainen tilanne kaiken kaikkiaan, mutta vaikuttaa siltä, että eväät on syöty.
Jos ongelma on pelkkä seksi, asia lienee ratkaistavissa. Toisaalta yleensä seksin pihtaamisen takana on jotain muita ongelmia.

Niinhän tuo on aika vittumainen tilanne. Periaatteessa kaikki on ihan OK, mutta tuo seksi on kumminkin kohtuu iso parisuhdetta. Itseäni kiinnostaisi kovastikkin jatkuva hässiminen, mutta vaimopa taitaa olla tämmöinen aseksuaali. Patti tilanne.

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Niinhän tuo on aika vittumainen tilanne. Periaatteessa kaikki on ihan OK, mutta tuo seksi on kumminkin kohtuu iso parisuhdetta. Itseäni kiinnostaisi kovastikkin jatkuva hässiminen, mutta vaimopa taitaa olla tämmöinen aseksuaali. Patti tilanne.

Eihän tossa mitään ongelmaa ole jos parisuhde muuten mielestänne toimii - ota rakastajatar ja kaikki kolme ovat tyytyväisiä!

No joo, kuten tuossa aikaisemmin jo sanottiin, ongelmat seksissä kyllä yleensä kielivät muistakin parisuhteeseen liittyvistä ongelmista? Sun pitäisi kertoa hiukan enemmän taustaa, että mitään järkevää voi oikeasti kommentoida. Kerroit, että teillä on kaksi pientä muksua? Onko vaimosi heidän kanssaan kotona vai käykö lisäksi duunissa? Jos on kotona, niin onko hänellä tarpeeksi harrastuksia ja kodin ulkopuolista elämää? Jos hän käy duunissa, niin voisiko olla, että hän on ihan yksinkertaisesti liian väsynyt duunin ja lasten/kodin hoidon puristuksessa (varsinkin jos sinä olet laiska tai pihi tai vaihtoehtoisesti supermulkku, eli molempia). Suomeksi sanottuna, kannatko oman kortesi kekoon perheen arjen pyörittämisessä? Väsyneenä ei seksi välttämättä jaksa iltaisin kiinnostaa?

Tuntuu nimittäin ihmeelliseltä, että mielestäsi kaikki on muuten OK, mutta seksi ei toimi? Tosin yhden tapauksen tuttavapiiristä tiedän, jossa kyseisen parisuhteen naisella oli niin suuria estoja seksiä kohtaan, että se käytännössä oli syynä eroon. Kyseinen nainen oli saanut varsin fundamentaalisen kristillisen kasvatuksen, jossa suhtautuminen seksiin oli kaikkea muuta kuin luonnollinen. Vaikka tämä nuori nainen tiedostikin ongelmansa, ei hän päässyt - ainakaan silloin - irti irrationaalisista estoistaan.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)

Onko tilanne koska muuttunut? Eli hässittekö ennen sitten jatkuvasti?

Suosikkijoukkue
No joo, kuten tuossa aikaisemmin jo sanottiin, ongelmat seksissä kyllä yleensä kielivät muistakin parisuhteeseen liittyvistä ongelmista? Sun pitäisi kertoa hiukan enemmän taustaa, että mitään järkevää voi oikeasti kommentoida. Kerroit, että teillä on kaksi pientä muksua? Onko vaimosi heidän kanssaan kotona vai käykö lisäksi duunissa? Jos on kotona, niin onko hänellä tarpeeksi harrastuksia ja kodin ulkopuolista elämää? Jos hän käy duunissa, niin voisiko olla, että hän on ihan yksinkertaisesti liian väsynyt duunin ja lasten/kodin hoidon puristuksessa (varsinkin jos sinä olet laiska tai pihi tai vaihtoehtoisesti supermulkku, eli molempia). Suomeksi sanottuna, kannatko oman kortesi kekoon perheen arjen pyörittämisessä? Väsyneenä ei seksi välttämättä jaksa iltaisin kiinnostaa?

Tuntuu nimittäin ihmeelliseltä, että mielestäsi kaikki on muuten OK, mutta seksi ei toimi?
Olen laiska ja vitun pihi raha-asioissa. Joka toinen viikko teen yöt töitä ja päivät nukun ja joka toinen viikko oon 24/7 lasten kanssa kotona tekemässä kotihommia. Vaimo on töissä ihan miten sattuu. Kummallakaan ei ole kavereita, eikä harrastuksia. Kaikki vapaa-aika kuluu tenavien kanssa. Yritetty käydä ulkona syömässä ja ottamassa vähän kuppia, lopputulos on ei enää ollenkaan alkoholia. Pahensi vaan tilannetta.

Onko tilanne koska muuttunut? Eli hässittekö ennen sitten jatkuvasti?

Ei nyt jatkuvasti, mutta toisen tenavan syntymän jälkeen on ollut paljon hiljaisempaa. tänään irtosi.

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Olen laiska ja vitun pihi raha-asioissa. Joka toinen viikko teen yöt töitä ja päivät nukun ja joka toinen viikko oon 24/7 lasten kanssa kotona tekemässä kotihommia. Vaimo on töissä ihan miten sattuu. Kummallakaan ei ole kavereita, eikä harrastuksia. Kaikki vapaa-aika kuluu tenavien kanssa. Yritetty käydä ulkona syömässä ja ottamassa vähän kuppia, lopputulos on ei enää ollenkaan alkoholia. Pahensi vaan tilannetta.

Toivottavasti yllä kirjoittamasi oli vain vastavittuilua tuohon lainaamaasi kommenttiin, jonka heitin kieli poskessa? Pääpointti oli tietenkin se, että jos vaimollasi (tai sulla) ei ole omia harrastuksia, ystäväpiiri on suppea ja on kotona pienten lasten kanssa non-stop, niin kyllä se vaan vaikuttaa siihen, miten seksi jaksaa kiinnostaa. Tai vaihtoehtoisesti on totaaliväsynyt kaikesta arjen kiireistä.

Raota kukkaron nyörejä sen verran, että palkkaat siivojan laittamaan koti kuntoon ja paikat järjestykseen. Jos siihen ei ole vara säännöllisesti, niin edes silloin tällöin; "jouluksi ja juhannukseksi", tiedossa olevien juhlien alla jne. Samoin palkkaa kerta viikkoon tai edes pari kertaa kuukaudessa joku naapuriston tai sukulaisten teini (mielummin sieltä luotettavammasta päästä) hoitamaan lapsia illaksi, kun te kehitätte vaimon kanssa jotain yhteistä kivaa. Viekää lapset isovanhemmille viikonlopuksi ja lähtekää vaimon kanssa konsertteihin, leffoihin, kävelylle... Tehkää jotain, josta hän pitää. Jos vaimo ei diggaa alkoholin juomisesta (tai sun katsomisesta kännissä) niin juo mielummin kavereiden kanssa.

Eiköhän näillä eväillä ala vaimon mieli kirkastua ja piparia irrota. Jos ei, niin syyt ovat todennäköisesti syvemmällä kuin harmaassa ja monotonisessa arjessa.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Viekää lapset isovanhemmille viikonlopuksi ja lähtekää vaimon kanssa konsertteihin, leffoihin, kävelylle... Tehkää jotain, josta hän pitää. Jos vaimo ei diggaa alkoholin juomisesta (tai sun katsomisesta kännissä) niin juo mielummin kavereiden kanssa.

Juuri näin. Toisaalta kannattaisi ehkä laittaa emäntä liikenteeseen myös muiden kanssa ja itsekin käydä omilla menoilla. Mutta jos kavereita on vähän, tämä on vaikeaa. On tärkeää saada ns. omaa aikaa perheen ulkopuolella.

Suosikkijoukkue
Jos vaimo ei diggaa alkoholin juomisesta (tai sun katsomisesta kännissä) niin juo mielummin kavereiden kanssa.
Melkeimpä toisinpäin tämä asia, mutta en minäkään todellakaan viisas päissäni ole.

. On tärkeää saada ns. omaa aikaa perheen ulkopuolella.

No, minä lähden tod.näk. ensi kuun kolmas päivä YKSIN reiluksi viikoksi Thaimaaseen, riippuu siitä onko koneessa vapaata eikä id-matkalaisia ole liikaa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
ensi kuun kolmas päivä YKSIN reiluksi viikoksi Thaimaaseen

Yksinmatkustaminen on loistavaa, teen sitä itsekin, mutta onkohan tuo kohde aivan kaikista järkevin tilanteessa missä kassit painaa ainakin tonnin.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Vittumainen tilanne kaiken kaikkiaan, mutta vaikuttaa siltä, että eväät on syöty. Itse olin pari vuotta sitten samassa tilanteessa, eikä mitään eroa kummempaa ratkaisua löytynyt. Taustalla oli kaikenlaisia juttuja mm. vaimo ei ehtinyt oikein elää kunnolla nuoruutta, vittuuntuminen kotielämään lasten kanssa, uusi alku työelämässä, minua ei kiinnostanut hänen aikaisemmat ongelmat yms. Näitähän riittää

Jos ongelma on pelkkä seksi, asia lienee ratkaistavissa. Toisaalta yleensä seksin pihtaamisen takana on jotain muita ongelmia. Joko sitä saadaan muualta tai sitten se on muuten vaan keino nopeuttaa eroprosessia/ei vaan nappaa enää. Varsinkin naisilla ja miksei myös miehilläkin seksiin liittyy suuria tunteita ja jos niitä tunteita ei ole, ei ole seksiäkään. Jotain random muijaa voi käydä painamassa kerran, mutta oman vaimon kanssa tuollainen "painaminen" on vähän väkinäistä.

Jos homma ei tosiaan etene mihinkään järkevään suuntaan, kannattaa erota ja aloittaa uusi elämä ja miettiä mikä itselle on tärkeää, ennenkuin aloittelee uusia suhteita. Itse olen todella tyytyväinen nykyiseen elämään. "Pienellä" koulutuksella sain hyvän naisen ja lapsetkin ovat tyytyväisiä ilman vittumaisia riitoja ja ilman painostavaa tunnelmaa.

Tavoistani ja palstan säännöistä piittaamatta lainaan nyt koko tekstin, koska se hämmästyttävällä tavalla vastaa omia kokemuksiani. En tosin ymmärrä, mitä tuo "pienellä" koulutuksella tarkoittaa, mutta muuten sanasta sanaan minun ajatuksiani ja kokemuksiani tuo vastaa.

Nuo mobyn kertomat tunnusmerkit naisen käyttäytymisessä ovat juuri niitä irtioton merkkejä. Mielestäni siinä ei miehellä ole enää paljon tehtävissä kun tuohon tilanteeseen ajaudutaan. Aluksi taistelin vastaan niin paljon kuin pystyin. Puhuin ja puhuin. Nainen ei kuunnellut ja oli päätöksensä tehnyt. Siinä muuten tuntee olevansa melko huono ihminen.

Nyttemmin on ääni muuttunut kellossa ja viiden vuoden eron jälkeen takaisin oltaisiin hinkuamassa ja anteeksi pyydellään. Eipä onnistu enää. Löysin naisen, jonka kanssa elämä ei ole jokapäiväistä selittelemistä ja riitelemistä. Lapsetkin voivat paremmin kun ei aina ole riitoja. Itse asiassa nykyään ei enää ole ollenkaan riitoja, enää moneen vuoteen.

Saatanan ahdistava ja maailman lopulta tuntuva erokin voi siis olla uusi mahdollisuus parempaan elämään. Myös lapsille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy