Naisasiat

  • 7 529 609
  • 26 599

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse en tässä omassa tapauksessani tähän usko, koska ehdin kuitenkin tapaamaan myös hänen kaveriporukkaansa mm. eräissä kotibileissä, enkä usko, että kukaan parisuhteessa elävä alkaisi kovinkaan avoimesti esitellä kaveriporukalleen "salarakastaan".

Heti tulee lähipiiristä useampi tapaus mieleen, missä juuri näin on käynyt, eli kyllä jotkut pitävät myös kaveriporukan ajan tasalla jos seurustelevat/ovat naimisissa ja tapailevat samalla jotakuta toista. Tietämissäni tapauksissa näin ovat menetelleet molemmat sukupuolet, mikä lienee aiheellista mainita, ettei tämä lähde sukupuoliväittelyksi.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
No, lokakuussa lähti taas "työkavereiden" kanssa ja viime perjantaina oltiin yhdessä liikenteessä ja mitä mun silmäni näkivätkään. Lukekaa rivien välistä.
Nykyään ei ole yhtään luottoa. Pelkästään töihin päästäminen tekee jo vaikeaa, kun joutuu olemaan työnsä puolesta usein hotelleissa yötä ympäri Suomea. Työreissulta se lokakuukin sai alkunsa.

Keskustele asiasta ja tee selväksi että kenkää tulee välittömästi, ellei homma lopu. Pettäminen on erittäin suuri epäkunnioituksen osoitus, joten kyllähän naisen pitää tuo jotenkin hyvittää.

Jos pokkaa on tarpeeksi, voi myös käydä juttelemassa toisen osapuolen kanssa ja "kannustaa" lopettamaan moiset hommat.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Keskustele asiasta ja tee selväksi että kenkää tulee välittömästi, ellei homma lopu. Pettäminen on erittäin suuri epäkunnioituksen osoitus, joten kyllähän naisen pitää tuo jotenkin hyvittää.

Jos pokkaa on tarpeeksi, voi myös käydä juttelemassa toisen osapuolen kanssa ja "kannustaa" lopettamaan moiset hommat.

Mulla on jo takataskussa pitkä lista vaatimuksista. Toinen osapuoli ollut molemmilla kerroilla eri.
 
Tänään pitäisi olla tärskyt. Eilen piti sopia vähän ohjelmasta, mutta eipä sitten oltu yhteyksissä. Saapa nähdä kuuluuko mimmistä tänäänkään. Itse en aio yheyttä ottaa, koska olen jo aikaa & puuhaa ehdottanut, eikä ne käyneet. Päivä on tytön ehdottaman, joka on ok, mutta sen kummemmin ei sitten olekaan kuulunut. Mimosa sinällään on kyllä varsin kiinnostava tapaus.
No onko niitä reffejä? No eihän niitä oo. Ihan pätevällä syyllä tosin peruutti, mutta keljuttaa se kuitenkin. Nyt on sitten pallo ihan täysin sillä puolella kenttää.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On tullut tajuttua, että olen erittäin mustasukkainen ihminen. Oikein pistää itseäkin vituttamaan tämä. Nyt kun olen ollut yhdessä jonkin aikaa "elämäni rakkauden" kanssa, niin on tullut tajuttua, että olen mustasukkainen todella usein ja aiheesta kuin aiheesta. Välillä, kun hänen kanssaan viestittelen, niin jos hän ei laitakaan tyyliin joka viestiin sitä sydäntä, niin olen heti että "mitäs tämä nyt on?" tai, kun suurin osa hänen miespuolisista kavereistaan ovat minun parhaita kavereita ja kuulen että hän on vaikkapa nähnyt kaverini jossain kaupungilla ja jutellut kaverin kanssa, niin tästäkin revin jo vaikka mitä ajatuksia. En tosin ikinä onneksi ota näitä asioita esille kellekään vaan pidän ajatukseni pääni sisällä.
Kun minulla ei ole syytä olla mustasukkainen tämän neidin kanssa toivottavasti.
Onko kellään minkäänlaisia ideoita miten mustasukkaisuutta pystyy vähentämään?

Kyllä sitä itsekkin tulee mustasukkaisuutta harrastettua aina välillä. Vajaa kaksi vuotta yhdessä oltu, niin kyllä se minulla hieman on helpottanut. Pystyn kyllä luottamaan täysin häneen, mutta joskus se tunne vaan tulee väkisin kun ilmoittaa lähtevänsä jonnekkin kavereidensa kanssa jne. En varsinaisesti pelkää pettämistä vaan tuo mustasukkaisuus on enemmän sitä kun en ole itse mukana ;) Tuo tunne nyt on molemmin puoleinen vaikka tuskin hän tahtoisikaan saunailtaa olla viettämässä mies porukassa...

Kai sitä vaan pitää yrittää vaan uskoa ja luottaa. Joskus helppoa ja joskus ei.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Sen sijaan epäilen, että taustalla saattoi olla jotain "tapaillaan useampia" -tyyppistä meininkiä.

Vähän sama homma kuin Sistis:llä. Itsekkään en usko, että tuo toinen osapuoli on/oli varattu, kun vielä meni sanomaan mulle, että hän on "virallisesti sinkku". Taitaa tämä meikäläisen tapaama henkilö olla sellainen, että pitää niitä miehiä saada kuolamaan ympärille paljon jotta voi sitten valita parhaimman päältä. Itse en ole juurikaan tähän neitokaiseen yhteydessä ollut, mitä nyt vastannut hänelle, jos on viestiä pistänyt. Ottakoot yhteyttä, jos häntä joskus kiinnostaa. Minä en siihen vaivaudu, kun löydän kuitenkin ennemmin tai myöhemmin parempaa seuraa. Onhan näitä hankalia tapauksia aika paljon liikkeellä, mutta sitä se on..

edit: lainaus..
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Urheilu, punttis - fyysinen kuri auttaa aina myös mielenhallinnassa. Ressaat vähemmän mitä useammin päästelet paineita fyysisesti. Itseluottamuksen kasvu auttaa luottamaan kumppaniin, kyllähän mustasukkaisuus on nimenomaan omien epävarmuuksien jonkinmoista peilausta.
Näinhän se on. Tunnen itseni hyvin itsevarmaksi aina hänen seurassaan missä sitten ikinä olemmekin. Mutta heti, kun olen yksin, niin tulee mietittyä kaikenlaista turhaa. Käyn nostelemassa puntteja ja urheilen paljon, joten saan kyllä ajatukseni muuallekin. Mutta aina iltasella tulee sellainen jännä fiilis etenkin nyt, kun en ole häntä nähnyt viikkoon hänen kiireidensä takia. Tärkeä viikko opiskeluissa ja urheiluharjoituksia lähes päivittäin. Hän kyllä aina sanoo aina, että ei vain kerkeä tällä viikolla nähdä ja kyllä uskonkin häntä, mutta aina kun yksin sängyssä miettii asioita, niin väistämättä tulee mieleen se, että jos hän ei vain haluakaan nähdä minua. Tämän hän on kieltänyt aina, vaikka epätoivoisena minä sitä aina hänelle sanon.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikki tuntemani ihmiset kertovat, että tyttöystävääni luotettavampaa kumppania ei olekaan, mutta en vain pysty luottamaan täysin ikinä kehenkään naiseen.
Hän on erittäin mukava ja kaunis ihminen ja hänellä on tapana katsoa ihmisiä suoraan silmiin ja olla kontaktissa. Ja nämä asiat korostuvat, kun hän on humapäissään. Pelkään vain juuri sitä, että hän sortuisi kovassa kännissä pettämään juuri sen takia, kun hän ottaa ihmisiin kontaktia halauksien merkeissä ja puhuu humalassa ihmisille aika lähellä toisen kasvoja. Sivusta katsottuna se näyttää todella pahalta ja välillä jopa siltä, kun hän suutelisi sen kanssa kenelle puhuu. Kerran ystäväni sanoikin minulle, että tyttöystäväni on aika herkissä tunnelmissa jonkun kaverini kanssa. Siltä se tosiaan näyttää, kun hän on humalassa. Siinä ei ole sen kummempaa hätää, kun olen itse paikalla, mutta jos en ole samassa paikassa ottamassa, kuin hän niin pelkään aina tätä. Ja juuri tällä tavalla meidän "juttumme" alkoi, kun hän tuli juttelemaan lähelle ja sitten suutelimme ja sen sellaista.
Mielessä pyörii vain, että mitä JOS hän kovassa humalassa lankeaa jonkun seurassa...Kun ei voi tietää ikinä, jos ei ole itse paikalla.
Vähän sekavaa tekstiä, mutta kirjoitin kaiken mitä tuli tähän hätään mieleen.
 

Fordél

Jäsen
Kun kerran tiedostat millainen tyttöystäväsi on ja sen, että mitään ei ole koskaan tapahtunut niin luulisi olevan jotenkin mahdollista takoa päähän, että sulla ei ole syytä olla mustasukkainen. Tuosta asioiden kelailusta ei ole mitään hyötyä vaan sen myötä rupeat vain rakentamaan mitä mahdottomampia ajatuksia päässäsi.

Mun mielestä sun kannattas lopettaa toi turha asioiden kelailu ja etukäteen murehtiminen, koska oikeesti siitä ei ole mitään hyötyä. Et voi mitenkään ennalta estää sitä, että tyttöystäväsi kännipäissään joskus pettäisi. Tai ainakaan tuollaisella käytöksellä et estä vaan olemalla niin hyvä poikaystävä, että pettämiselle ei ole mitään tarvetta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun kerran tiedostat millainen tyttöystäväsi on ja sen, että mitään ei ole koskaan tapahtunut niin luulisi olevan jotenkin mahdollista takoa päähän, että sulla ei ole syytä olla mustasukkainen. Tuosta asioiden kelailusta ei ole mitään hyötyä vaan sen myötä rupeat vain rakentamaan mitä mahdottomampia ajatuksia päässäsi.

Mun mielestä sun kannattas lopettaa toi turha asioiden kelailu ja etukäteen murehtiminen, koska oikeesti siitä ei ole mitään hyötyä. Et voi mitenkään ennalta estää sitä, että tyttöystäväsi kännipäissään joskus pettäisi. Tai ainakaan tuollaisella käytöksellä et estä vaan olemalla niin hyvä poikaystävä, että pettämiselle ei ole mitään tarvetta.
Täyttä asiaa puhut. Turha sitä on kelailla, sitten pettää jos pettää, mutta tosiaan turha on tuhlata puolet ajattelusta siihen. Vielä, kun toimisi käytännössä, mutta katsellaan kyllä tämä tästä.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Eilen yöllä käytiin ensimmäinen riita läpi. Tai ei edes riita, tuntuu ettei osata riidella toistemme kanssa, mutta enemmänkin kriisi, tyttöystävä itki pahaa oloaan. Kyllä sitä taas älysi ruveta arvostamaan toista enemmän. Siitä on nimittäin tytön itsestäänselvyys kaukana, kun käydään keskustelua jonka aikana joutuu tosissaan pelkäämään että mitä se sanoo seuraavaksi.

Ja ymmärsin myös kuinka pahasti toista voi satuttaa omasta mielestään ihan full-viattomilla läpillä, jos toinen on hiukan eri kotioloista lähtöisin. Ette uskokaan kuinka paska olo tulee, kun rakkain ihminen itkien kertoo että jostain mun sanomisesta tai tekemisestä on tullut mieleen joku karmea lapsuusmuisto.

Tyttö tietenkin tiesi etten mä ole voinut oikein tajuta (vaikka nyt ajatellen olisi kyllä pitänyt) satuttavani, eikä siksi mua mistään syyttänytkään. Mutta oli kuulemma niin paha olla että oli pakko ottaa asiat puheeksi. Helvetin hyvä että otti.

Mutta se halaus joka tuon keskustelun päätti oli ehkä helpottavin ikinä. Toistaiseksi kaikki hyvin.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
...
Mutta se halaus joka tuon keskustelun päätti oli ehkä helpottavin ikinä. Toistaiseksi kaikki hyvin.
Mulla on täsmälleen samoja kokemuksia, tiedän tunteesi. Noi halaukset toimii jokasessa tommosessa tilanteessa, varmaan yks maailman ihanimmista fiiliksistä, kun saa itkee onnesta ja halata rakastaan. :)
 

Matsku

Jäsen
Tässä mennyt pari kuukautta lähes täydellisesti yhden uskomattoman tytön kanssa. Kaikki on tuntunut lähes täydelliseltä, mutta kumminkin hän kertoo ettei ole valmis ja elättelee toiveita vielä vanhaan ihastukseen, johon......
Tilanne kutakuinkin sama, vieläkin. En pitänyt häneen yhteyttä ja niin sieltä tuli jo parin pvän päästä viestiä, että "miten menee" ja muuta perussettiä. Nyt sitten pari vkoa pidetty hieman vähemmän yhteyttä tiiviiseen aikaan verrattuna, mutta lähiaikoina olisi tarkoitus tavata ja jutella, kunhan molempien tiiviit harrastusaikataulut antavat periksi jostakin kohtaa.

Tyttö kertoo kovasti tykkäävänsä vielä musta, mutta ei osaa päättää. Sanoo, että kaikki ratkaisut mitkä ovat mahdollisia tuntuvat joltakin kantilta vääriltä. Eniten kummastuttaa tytön kommentit minusta ja meistä: "parhaat pari kuukautta", "oot ja tuut aina olee parhaita asioita mun elämässä" ja "moni tyttö voi vaan uneksia susta" jnejne. mutten silti näemmä kelpaa.

Meikäläinen on kyseiseen naikkoseen vieläkin ihan "in love", vaikkakin melkein pahin vitutus suhteen mahdollisesta kariutumisesta onkin jo takana. Toivossa on kaiketi ihan kiva elää, kunhan ei vaivaa itseään liikaa ajattelemalla ja stressaamalla asiaa. Odotellaan, odotellaan... Ikuisuus on kuitenkin pitkä aika.
 
Viimeksi muokattu:

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Meikäläinen on kyseiseen naikkoseen vieläkin ihan "in love", vaikkakin melkein pahin vitutus suhteen mahdollisesta kariutumisesta onkin jo takana. Toivossa on kaiketi ihan kiva elää, kunhan ei vaivaa itseään liikaa ajattelemalla ja stressaamalla asiaa. Odotellaan, odotellaan... Ikuisuus on kuitenkin pitkä aika.

Älä odottele, vaan kerro tytölle, että ota tai jätä. Näytä että olet mies, etkä hiiri joka odottelee hamaan tappiin asti. Kyllä naisia mailmaan mahtuu, jopa sellaisia jotka eivät yritä olla noin vaikeita.
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Odotellaan, odotellaan... Ikuisuus on kuitenkin pitkä aika.

Älä nyt ikuisuutta odota, ikä ja terveyshän siinä menee. Pidä verkot vedessä, ei yksi empivä ahven soppaa tee. Ei vaan, ei se helppoa ole heittää tunteitaan sivuun. Tulee vaan mieleen että saattaako tuosta nousta joskus kenties mahdollisessa suhteessa mieleen tilanne että toinen on vain kakkosena. Vaihtoehto jos ei muut huoli. =|

Mutta kun näitä resultseja on 10 kertaa yhtä skenaariota kohden. Ota siinä nyt sitten selvä. Pääasia että ei tahallaan hajota itteesä.
 

Ender00

Jäsen
Hämmentävää lukea näitä mustasukkaisuuskuvauksia.

Itselleni kyseinen tunne on hyvin vieras. Naiseni kanssa olemme olleet yhdessä yli puolivuosikymmentä, eikä minulla ole mitään ongelmaa päästää häntä työpaikkansa pikkujouluihin, juhlimaan kavereidensa kanssa tai muihinkaan reissuihin. Omaan ajatusmaailmaani vain ei kuulu se, että jotenkin omistaisi toisen. Kumpikin elää kuitenkin loppujen lopuksi elämäänsä omana yksilönään ja tekee omat päätöksensä. Jos joku kaunis päivä naiseni päättääkin pettää minua niin sitten asiasta keskustellaan, miten se vaikuttaa suhteeseemme, onko meidän suhteellamme tulevaisuutta vai onko syytä päättää yhteinen taival.

Kumpikin meistä on minun näkökantani mukaan vapaa tekemään mitä haluaa, mutta toki sitten myös kantaa tekojensa seuraukset. Ei minulla ole kuitenkaan mielestäni, naisen kumppanikaan, oikeutta päättää hänen elämänsä ratkaisuista. Hän tekee ratkaisunsa itse ja sen mukaan eletään. Jos jonain päivänä hän päättää, että elämänsä on sittenkin parempaa ilman minua niin se on sitten siinä.

Tästä olen muutamankin kerran keskustellut naiseni kanssa ja hän on hieman ihmetellyt miksi en ole mustasukkaisempi. Jotenkin hän saa sen käännettyä sellaiseen muotoon etten muka välittäisi. Ei se pidä paikkaansa, välitän, kovastikin. Mutta ennenkaikkea välitän niin paljon, että haluan hänellekin vain kaikkea parasta. Ja jos tulee käymään niin, etten minä olekaan se kaikkein paras hänelle niin sitten tilanne on tuo, ja minä sen hyväksyn. Lasken välittämiseksi myös sen, etten yritäkään mustasukkaisuuksissa kontrolloida hänen elämäänsä vaan annan hänen elää ja mennä vapaasti.

Mutta meitä on moneen junaan, itse olen tässä vaunussa.
 

Ender00

Jäsen
Hän kyllä aina sanoo aina, että ei vain kerkeä tällä viikolla nähdä ja kyllä uskonkin häntä, mutta aina kun yksin sängyssä miettii asioita, niin väistämättä tulee mieleen se, että jos hän ei vain haluakaan nähdä minua. Tämän hän on kieltänyt aina, vaikka epätoivoisena minä sitä aina hänelle sanon.

Ei hyvä. Tuollainen oman epävarmuutensa jatkuva esilletuonti ja toisen pakottaminen toistuvasti vakuuttelemaan, että välitän välitän, voi pitemmän päälle alkaa rassaamaan sitä toista ja näin lopulta johtaa juuri siihen lopputulokseen, jota pelkäät, ja jota pelkäämällä ja vakuutteluita vaatimalla lopulta itse aiheutat.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Hämmentävää lukea näitä mustasukkaisuuskuvauksia....

... Omaan ajatusmaailmaani vain ei kuulu se, että jotenkin omistaisi toisen. Kumpikin elää kuitenkin loppujen lopuksi elämäänsä omana yksilönään ja tekee omat päätöksensä....

Tästä olen muutamankin kerran keskustellut naiseni kanssa ja hän on hieman ihmetellyt miksi en ole mustasukkaisempi. Jotenkin hän saa sen käännettyä sellaiseen muotoon etten muka välittäisi....

Noinhan se on kaikissa terveissä parisuhteissa? Veikkaisin, että tuossa edellä kirjoitelleet ovat vielä nuoria ja nuoruuteen kuuluu luonnollisena tietynlainen epävarmuus, joka saattaa heijastua mustasukkaisuutena parisuhteessa. Enemmän minä olisin huolestunut sun naisesta, kun tuollaisia edes ihmettelee ja pitää ajattelutapaasi jotenkin erikoisena.
 

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Noniin, nyt tässä sitten kävi niinkuin pelkäsinkin.
Tapailin erästä todella mukavaa tyttöä ja kaikki näytti erittäin hyvältä, sitten viime lauantaina olen kännipäissäni mennyt baarissa selittämään jotain tämän ex-jätkälle, en tosin muista yhtään mitä.. tyttö sai exältään tietää tästä (värikynää on käytetty aivan varmasti). Seurasi tähän päivään asti hiljaiseloa, ei vastannut viesteihin eikä puheluihin. Nyt sitten tuli viestiä että ei tiedä tunteistaan, ei kuulemma ole päässyt vielä yli exästään, olemme liian erilaisia ja kaikkea muuta jargonia. Sanoi vielä että lauantai ei ole vaikuttanut mitenkään asiaan, mikä on aika vaikeaa uskoa sillä lauantaina juteltiin aikaisemmin ja sovittiin näkevämme sunnuntaina ja tosiaan kaikki näytti hyvältä. Hän ei kuitenkaan jostain kumman syystä sitten halunnutkaan nähdä sunnuntaina..
Harmittaa todella paljon koska tyttö vaikutti todella mukavalta ja tässä jutussa oli kyllä potentiaalia. Noh, ei mahda mitään. Leuka pystyyn ja kohti uusia nöyryytyksiä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Itse olen havainnut elämäni aikana että jos tyttö sanoo että "ollaan liian erilaisia" niin se on tekosyy. Taustalla on yleensä jotain muuta.

Tekosyy sieltä paskimmasta päästä. Muutenkaan en kyl useimmiten tajua tuota, kun naiset sanovat että "ollaan liian erilaisia", ei minun pääni ainakaan kestäisi katsoa naista joka olisi täysin identtinen luonteeltaan kuin minä. Siis tietenkin pitää olla samanlaisia elämänarvoja ja pitää jonkin verran samoista asioista, mutta itse ainakin haluan, että naisella on myös niitä omia juttujaan. Eipähän ole sitten jokainen päivä samanlainen ;-)
 

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Pakko oikein kysyä muilta, että tajuan, oonko jotenki lapsellinen tai turhamainen. Kuinka paljon siedätte/sietäisitte naiseltanne sellaista hypetystä jostain julkisuuden henkilöistä, tyyliin se on niin ihana, kuuma, hyvä kroppa jne. ja taustakuvia tietokoneella yms? Oikeastaan tossa ei vielä sietämistä ollutkaan kun en kovin mustasukkaista tyyppiä ole. MUTTA mitä jos se hypetys muuttuukin yhtäkkiä todeksi.. Siis että se ihminen josta on saanu sitä hypetystä niin kauan kuulla, jutteleekin tällä hetkellä tyttöystäväni kanssa mesessä.. Monimiljonäärikin se on ja naisten suosiossa kyllä.
 

Fordél

Jäsen
Pakko oikein kysyä muilta, että tajuan, oonko jotenki lapsellinen tai turhamainen. Kuinka paljon siedätte/sietäisitte naiseltanne sellaista hypetystä jostain julkisuuden henkilöistä, tyyliin se on niin ihana, kuuma, hyvä kroppa jne. ja taustakuvia tietokoneella yms? Oikeastaan tossa ei vielä sietämistä ollutkaan kun en kovin mustasukkaista tyyppiä ole. MUTTA mitä jos se hypetys muuttuukin yhtäkkiä todeksi.. Siis että se ihminen josta on saanu sitä hypetystä niin kauan kuulla, jutteleekin tällä hetkellä tyttöystäväni kanssa mesessä.. Monimiljonäärikin se on ja naisten suosiossa kyllä.

Jos haluat suoran vastauksen niin ei kuulosta kyllä kovinkaan hyvältä sun kannalta. Toki ei pidä yleistää, mutta kuvailemasi perusteella naisesi voisi olla sitä ihmistyyppiä joka pomppaisi tuon miehen mukaan.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuossa ennen joulua kerroin miten minulle ensin ilmoitettiin että suhde on ohi ja seuraavana päivänä pyydeltiin anteeksi ja haluttiin jatkaa yhdessä. No suhde kyllä sitten jatkui siitä, tosin selvästi jo väljähtyneenä. Tapaamiset jäivät harvempaa eikä intohimoa ja tunteita ollut enää oikein mukana. Viime viikolla kituuttelu käytännössä päätettiin lopettaa ja tänään sovittiin lopullisesti että ollaan vaan kavereita. Olen tyypiltäni tällainen murehtija ja loppuviikko meni pohtiessa omia tekemisiä ja tekemättä jättämisiä vaikka yritti itselleen kuinka toitottaa ettei se olisi toiminut kuitenkaan, olemme liian erilaiset. Kaikki asiat vitutti eikä mikään innostanut, luulin ettei tunteita olisi kauheasti ollut tätä naista kohtaa mutta ilmeisesti niitä oli oletettua enemmän kun asia niin suretti.

Nyt olo on sitten onneksi jo parempi ja ei muuta kuin toivomaan että sopivampi nainen sattuisi kohdalle. Ongelmana vaan on tämä minun toivoton ujous ja saamattomuus naisasioissa, tässäkin tapauksessa minut iskettiin ihan puhtaasti, ei siinä tarvinnut sanoa kuin kyllä (tosin kyseessä oli työtoveri joten tunsimme kyllä ennestään).
 

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Jos haluat suoran vastauksen niin ei kuulosta kyllä kovinkaan hyvältä sun kannalta. Toki ei pidä yleistää, mutta kuvailemasi perusteella naisesi voisi olla sitä ihmistyyppiä joka pomppaisi tuon miehen mukaan.
Oikeastaan tuon vastauksen nyt tietää. Niin tekis varmasti kohtuullisen iso osa naisista jos kutsu kävis vaikka tapaamiseen. Ainut hyvä puoli on, että kyseessä oleva mies on ulkomaalainen. Mutta jos ottaa huomioon, että tyttöystäväni osaa kielen ja rakastaa matkustelua niin ei hyvä.
 

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Jos taas se ei ole feikki, niin mikä ihme motivoi monimiljonäärin/idolin/rantaleijonan/mikälie viettämään aikaa mesessä suomalaisen tytön kanssa? Luulisi tollaisella olevan kiire ja viestimet muutenkin täynnä osoitteita, joten jotakin spesiaalia siinä välillä sitten pitäisi olla.
Sanopa muuta! Ei ole feikki ja tyttöystävä sanoo että älä stressaa.. Se on katsos yhtäkkiä muuttunut kuumasta, normaaliksi mukavaksi pojaksi. Feikki ei ole koska meseosoite on sellainen jota ei varmasti saa kuka tahansa, lisäksi antanut toisenkin meseosoitteen. Lisäksi facebookissa on kyseisellä nimellä monta käyttäjää, mutta tämä oikea henkilö ei tule haulla, hän voi ainoastaan kutsua kaveriksi yms...

Onko tämä naisen hypetyksen kohde jokin kaikkien tuntema henkilö?
Kuten edellisestä selviää, kyseessä on kaikkien tuntema henkilö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös