Aina välillä törmää sellaisiin tapauksiin, että kun tapaa jonkun naisen, ja sitten näkee uudestaan vaikkapa nyt viikon päästä, niin sitten kun tapaa sen kolmannen kerran, vaikkapa taas viikon päästä, niin jo sillä on jotain seurusteluaikeita mielessä, tai edes sellaisia ajatuksia että nyt tapailisi jotenkin jo sillä silmällä. Siis kaksi ennestään tuntematonta ihmistä on nähnyt vain kaksi kertaa, niin jo on suhde mielessä, vaikkei kahtena ensimmäisenä näkemiskertana ole sanallakaan puhuttu mistään seurustelusta. Kyllä sen naisen täytyy aika puutteessa silloin olla seurustelun suhteen. Eihän esimerkiksi seksin harrastamisella ole seurustelun aloittamisen kanssa mitään tekemistä.
Usein myös törmää siihen että sinkkunaiset sanovat ettei nyt halua seurustella tai että ovat mielummin sinkkuja, monesti vielä sanovat tuon sen jälkeen kun itse olen sen ensiksi sanonut. Mutta kuinka ollakaan kun saamari lähes joka kerta viikon päästä naisella onkin erilaiset ajatukset mielessä. Ja miten ne yrittävät sitä puolustella, "no olishan se nyt kivaa jos olis joku" jne. Siis en mä valehdellut silloin aiemmin, toisin kun useat ämmät kuin riivattuna hokee tota samaa lausetta kuin mitkäkin omaan järjenkäyttöön kykenemättömät. Siis kyllä mä ymmärrän että "mitä kuuluu?" kysymykseen voi vastata "ihan hyvää", vaikkei mitään erityisen hyvää kuuluisikaan, mutta tollainen hemmetin päin naamaa valehtelu ärsyttää suunnattomasti.