Naisasiat

  • 7 529 609
  • 26 599

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eli suomeksi: alkuhuuman ajan aivot kusettavat sinua.
Juu se kait tähtää siihen, että sinä aikana on saatettu alulle jälkikasvua. Luonnon ovela konsti sinänsä. Luonnon kannaltahan on sitten sen jälkeen ihan samantekevää, onko ne ihmiset yhdessä jos lajin jatkuvuus on turvattu. Aina voi etsiä uuden kumppanin ja huumaantua.
 

Jakkara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Elämän viisauksista ja naisasioista puheenollen. Tälläisen olen joskus junnuna kuullut ja jäänyt mieleen.
"Aina kun harrastat seksiä naisen kanssa laita 10 penniä pulloon, kun olette menneet naimisiin aina seksin jälkeen ota 10 penniä pois pullosta. Ne kolikot ei lopu pullosta elämäsi aikana".
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Mielenkiintoinen tuo piirre, että ei ole aikaa nähdä ja tavata. Kyllähän sitä työkiireet ja sen sellaiset ymmärtää monesti, mutta silti herää epäilys, että taustalla on muutakin. Mielenkiinnon puute ja haluttomuus ryhtyä johonkin vakavaan.

No totta, totta. Tämä neitonen sanoi eilen, että hän on kiireinen ja että ensi viikolla voitaisiin ehkä nähdä. No minähä totesin siihen, että "Kyllähän sinä saat sitä aikaa järjestettyä, jos vaan kiinnostaa" ja hän totesi siihen, että "kyllä mua kiinnostaa, mutta tarviin omaakin aikaa".

Kyllä se tuntuu hieman oudolta, kun näin alkuvaiheessa ei halua nähdä kovin usein. Mieleen on tullut pariinkin otteseen, että ehkä olen hänelle vaan joku hätävara, jos ei parempaa saa. Väkisinkin itellä meinaa vähän kiinnostus olla vähissä, kun toinen on mitä on... Ilmottakoot neitonen sitten itse jos häntä sattuu joku päivä kiinnostamaan, mutta en minä koko elämääni odota.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
No, niin no. Ihastuksen alkuhuuma kestää ihmisestä ja yhdessäolon tiiviydestä riippuen 1,5..3 vuoteen.

Niinkö? Wikipedia ei asiasta tarkempaa tietoa antanut, joten jospa joku viisaampi neuvoisi. Otanko yhteyttä paikalliseen terveyskeskukseen, koska jotainhan minussa on vikana, kun olen ollut rakastunut jos jonkin aikaa, eikä tunne ole heikentynyt, päinvastoin.

Pitkästä aikaa saman katon alla paremman puoliskon kanssa. Onneksi hän sai harjoituspaikan minun asuinpaikaltani ja nyt siis jonkin aikaa saa asustella samassa osoitteessa. Juuri tätä tunnetta viime syksynä etsin, kun asuimme eri paikkakunnilla. Meinannut jo yhdessä asumisen autuus unohtua.

Tämä se on elämää.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ilmottakoot neitonen sitten itse jos häntä sattuu joku päivä kiinnostamaan, mutta en minä koko elämääni odota.
Oikea asenne. En tiedä sitten tuosta tapauksesta, mutta jotkut naiset ja miksei miehetkin, voivat nauttia siitä, että pääsevät pompottelemaan muita mielensä mukaan. Saavat jonkinlaista mielihyvää jos toinen on koukussa häneen ja kyselee jatkuvasti perään. Alhaista toimintaa, mutta sitä esiintyy. Henkistä ylivaltaa.

Kannattaa tosiaan olla aika ehdoton tuossa ja välttää, ettei sinusta tule vaan joku rukkanen sille ihmiselle. Kenenkään ei tuollaiseen alentuvaan kohteluun tule alistua ja varmasti parempaakin ihmissuhdetta on tarjolla kenelle vaan.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Oikea asenne. En tiedä sitten tuosta tapauksesta, mutta jotkut naiset ja miksei miehetkin, voivat nauttia siitä, että pääsevät pompottelemaan muita mielensä mukaan. Saavat jonkinlaista mielihyvää jos toinen on koukussa häneen ja kyselee jatkuvasti perään. Alhaista toimintaa, mutta sitä esiintyy. Henkistä ylivaltaa.

Kannattaa tosiaan olla aika ehdoton tuossa ja välttää, ettei sinusta tule vaan joku rukkanen sille ihmiselle. Kenenkään ei tuollaiseen alentuvaan kohteluun tule alistua ja varmasti parempaakin ihmissuhdetta on tarjolla kenelle vaan.

Tällähän naiset testaavat oletko mies vai lapanen. "Tyly" meininki vaan päälle ja tuo loppuu alkuunsa. Toki on näitä prinsessoja, jotka yrittävät vaikka mitä temppuja, mutta naisethan eivät lopu kesken. Uutta matoa vaan koukkuun.

Uutena vuotena olin juhlissa yhden naikkosen luona ja hän yritti ruveta komentelemaan ja kertomaan miten uutta vuotta pitäisi juhlia. Sanoin että eipä paljon kiinnosta ja että vietä miten haluat. Lähdin sitten kaverin luokse dokaamaan.

Kun olin lähdössä käytiin seuraava keskustelu:

Moby: Juu terve vaan ja hauskaa illan jatkoa(yksin).
Beibe: Mene V...uun. Älä soita, äläkä lähetä viestejä. En halua nähdä enää koskaan.
Moby: Tiedän kyllä ettei tarvitse soittaa, kun sinä teet sen kuitenkin.
Beibe: Älä unta nää. En ikinä soita plääplääplää

Torstaina sitten tuli viestiä anteeksipyynnön kanssa. Sanoin tuon viimeisen lauseen ihan sen takia, että kokeilin tuleeko soittoa, vaikka vittuilin ihan suoraan päin naamaa.

Periaate on siis tämä:

-Jos nainen ei käyttäydy kunnolla->rangaistus.
-Jos käyttäytyy kunnolla->palkinto(joskus).
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kannattaa tosiaan olla aika ehdoton tuossa ja välttää, ettei sinusta tule vaan joku rukkanen sille ihmiselle. Kenenkään ei tuollaiseen alentuvaan kohteluun tule alistua ja varmasti parempaakin ihmissuhdetta on tarjolla kenelle vaan.

Aivan, tässä kun nimenomaan sattuu olemaan ilmassa tuollaista alistuksen tapaista meininkiä. Eli kun minä haluiaisin tavata, niin tytöllä on menoa ja jos ehdotan jotain päivää, niin vastaukseksi tulee "ehkä" tms. Pakko todeta, että koskaan en ole tämmöistä tapausta nähnyt. Enkä minä kyllä aio jäädä häneen roikkumaan, jos hän ei sitä tapaamista saa järjestettyä ajallaan. "Kyllä mua kiinnostaa, mutta haluun aikaa itsellenikin" Jes terve.

Edit. niin ja tuon "kyllä mua kiinnostaa, mutta haluun aikaa itsellenkin." hän sanoi, kun olin sanonut, että voisi sitä aikaa joskus järjestää mullekkin.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei se mitään balanssia ole, jos toinen ei ole läsnä juuri koskaan. Varsinkin jo suhteen alkuvaiheessa se on mielestäni eriskummallista. Silloin yleensä eletään sitä kuuminta aikaa ja se huuma tasaantuu siitä vähitellen.

Jos on riittävästi muuta elämää ennen suhteen alkua, niin varmin tapa ryssiä se suhde heti alkuunsa on unohtaa se muu elämä tuossa huumassa. Sen puoleen ihan järkevää, että ei ala viettää kaikkea vapaa-aikaansa uuden kumppanin kanssa, jos on ennen käyttänyt sen saman vapaa-ajan joidenkin itselleen tärkeiden asioiden parissa. Jos jättää liian monta harrastusta tms. pois raivatakseen tilaa yhdessäololle, oman elämän puute alkaa ihan taatusti ahdistaa jossain vaiheessa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Aivan, tässä kun nimenomaan sattuu olemaan ilmassa tuollaista alistuksen tapaista meininkiä. Eli kun minä haluiaisin tavata, niin tytöllä on menoa ja jos ehdotan jotain päivää, niin vastaukseksi tulee "ehkä" tms. Pakko todeta, että koskaan en ole tämmöistä tapausta nähnyt. Enkä minä kyllä aio jäädä häneen roikkumaan, jos hän ei sitä tapaamista saa järjestettyä ajallaan. "Kyllä mua kiinnostaa, mutta haluun aikaa itsellenikin" Jes terve.

Edit. niin ja tuon "kyllä mua kiinnostaa, mutta haluun aikaa itsellenkin." hän sanoi, kun olin sanonut, että voisi sitä aikaa joskus järjestää mullekkin.

Kyllähän tuo siltä kuulostaa, ettei kiinnosta tarpeeksi. Kiinnostaa sillein semisti, vähän kuin teininä kun oli kivaa hengailla jonkun kanssa. Pistä kova kovaa vasten: jos akkaa kiinnostaa, ottaa se kyllä yhteyttä. Jos ei, niin löydät kyllä jostain toisenkin.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Pistä kova kovaa vasten: jos akkaa kiinnostaa, ottaa se kyllä yhteyttä. Jos ei, niin löydät kyllä jostain toisenkin.

Näin tässä on nyt tullu tehtyä. Näkeepähän nyt sitten, että kuinka paljon tuo emäntäkokelas on meikäläisestä kiinnostunut. Kyllähän se tossa on yhteyttä pitänyt. Mutta kyllä se ilmottaa, jos haluaa mut nähdä, kun se tasan tietää, että olen siitä kiinnostunut ja halukas tapailemaan. Mutta jos joku sellainen henkilö tulee vastaan jolla on aikaa minulle, niin viekööt mut sitten pois. Enhän minä voi koko lopun elämäni ajan odottaa, että tuo tyttö meille aikaa järjestää.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Uutena vuotena olin juhlissa yhden naikkosen luona ja hän yritti ruveta komentelemaan ja kertomaan miten uutta vuotta pitäisi juhlia. Sanoin että eipä paljon kiinnosta ja että vietä miten haluat. Lähdin sitten kaverin luokse dokaamaan.

Kun olin lähdössä käytiin seuraava keskustelu:

Moby: Juu terve vaan ja hauskaa illan jatkoa(yksin).
Beibe: Mene V...uun. Älä soita, äläkä lähetä viestejä. En halua nähdä enää koskaan.
Moby: Tiedän kyllä ettei tarvitse soittaa, kun sinä teet sen kuitenkin.
Beibe: Älä unta nää. En ikinä soita plääplääplää

Torstaina sitten tuli viestiä anteeksipyynnön kanssa. Sanoin tuon viimeisen lauseen ihan sen takia, että kokeilin tuleeko soittoa, vaikka vittuilin ihan suoraan päin naamaa.

Voisinko tulla saunaan sun luokse blahblah? No miksipä ei... Nyt saunaan ja sitten hmm... Rauhallinen koti-ilta. Näin se homma etenee.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Pah, olisi pitäny uskoa heti alussa, että ei hommasta tule yhtikäs mittään, kun toinen on tommoinen vaikea ja joka soutaa ja huopaa. Ei tuommosta jaksa kattoa, kun koko hommasta ei tule yhtään mittään.. Kiinnostaa härnätä ja jutella internetin välityksellä etc. mutta sitten livenä tapaaminen ei tule kuuloonkaan. Mistäköhän näitäkin sikiää..

Uutta matoa koukkuun vaan ja toivotaan, että joskus tärppää kunnolla. Kattellaan..
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aina välillä törmää sellaisiin tapauksiin, että kun tapaa jonkun naisen, ja sitten näkee uudestaan vaikkapa nyt viikon päästä, niin sitten kun tapaa sen kolmannen kerran, vaikkapa taas viikon päästä, niin jo sillä on jotain seurusteluaikeita mielessä, tai edes sellaisia ajatuksia että nyt tapailisi jotenkin jo sillä silmällä. Siis kaksi ennestään tuntematonta ihmistä on nähnyt vain kaksi kertaa, niin jo on suhde mielessä, vaikkei kahtena ensimmäisenä näkemiskertana ole sanallakaan puhuttu mistään seurustelusta. Kyllä sen naisen täytyy aika puutteessa silloin olla seurustelun suhteen. Eihän esimerkiksi seksin harrastamisella ole seurustelun aloittamisen kanssa mitään tekemistä.

Usein myös törmää siihen että sinkkunaiset sanovat ettei nyt halua seurustella tai että ovat mielummin sinkkuja, monesti vielä sanovat tuon sen jälkeen kun itse olen sen ensiksi sanonut. Mutta kuinka ollakaan kun saamari lähes joka kerta viikon päästä naisella onkin erilaiset ajatukset mielessä. Ja miten ne yrittävät sitä puolustella, "no olishan se nyt kivaa jos olis joku" jne. Siis en mä valehdellut silloin aiemmin, toisin kun useat ämmät kuin riivattuna hokee tota samaa lausetta kuin mitkäkin omaan järjenkäyttöön kykenemättömät. Siis kyllä mä ymmärrän että "mitä kuuluu?" kysymykseen voi vastata "ihan hyvää", vaikkei mitään erityisen hyvää kuuluisikaan, mutta tollainen hemmetin päin naamaa valehtelu ärsyttää suunnattomasti.
 

Birchman

Jäsen
Huoh...

Kyllä elämä on mahtavaa... Nyt en ole viikkoon kuullut yhtään mitään tästä yhdestä neidosta jonka kanssa melkein vuoden päivät "seurustelin". Ikävä on ihan älyttömän kova ja kotona yksin oleminen ei nyt varmasti kauheasti auta siihen.

Sitten eräs uusi tulokas pyyteli kovin jotta oltaisi nähty taas. On vaan niin turta olo, etten jaksa olla missään yhteyksissä nyt. Ei ole kovinkaan reilua mennä treffeille tytön kanssa jos miettii koko ajan jotain toista... Nyt varmasti pitäisi tehdä oma surutyö ihan kokonaan loppuun ja miettiä oikeasti mitä minä haluan. Tai kyllä kait minä tiedän mitä haluan, mutta en sitä voi saavuttaa tässä elämäntilassa.

Varmaankin koko homman kruunaa se, että tuli herättyä viikonlopun molempina aamuina baarista napatun eri tytön viekusta. Noh ei siinä mitään sinäänsä. Onpahan ainakin itseluottamus aika kovassa tikissä.

Tämä ensimmäisen kappaleen tyttö on aikamoinen tapaus. Ei saisi olla liian vakavaa, mutta kyllä sen nyt tietää millä tasolla se on kun on niin paha olla kun ei toista näe tai hänestä kuule. Unelmieni nainen for sure, mutta taitaa olla niin, että tämän miehen parhaaksi olisi vain kylmästi jättää tytölle hyvästit lopullisesti. Niin kauan kun hän on minun elämässäni en vain pysty ihastumaan kehenkään. Tuntuu todella, todella pahalta ajatella ettei voisi olla enää missään tekemisissä.

Aika v-mäinen tilanne...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
On tullut tajuttua, että olen erittäin mustasukkainen ihminen. Oikein pistää itseäkin vituttamaan tämä. Nyt kun olen ollut yhdessä jonkin aikaa "elämäni rakkauden" kanssa, niin on tullut tajuttua, että olen mustasukkainen todella usein ja aiheesta kuin aiheesta. Välillä, kun hänen kanssaan viestittelen, niin jos hän ei laitakaan tyyliin joka viestiin sitä sydäntä, niin olen heti että "mitäs tämä nyt on?" tai, kun suurin osa hänen miespuolisista kavereistaan ovat minun parhaita kavereita ja kuulen että hän on vaikkapa nähnyt kaverini jossain kaupungilla ja jutellut kaverin kanssa, niin tästäkin revin jo vaikka mitä ajatuksia. En tosin ikinä onneksi ota näitä asioita esille kellekään vaan pidän ajatukseni pääni sisällä.
Kun minulla ei ole syytä olla mustasukkainen tämän neidin kanssa toivottavasti.
Onko kellään minkäänlaisia ideoita miten mustasukkaisuutta pystyy vähentämään?
 
Tänään pitäisi olla tärskyt. Eilen piti sopia vähän ohjelmasta, mutta eipä sitten oltu yhteyksissä. Saapa nähdä kuuluuko mimmistä tänäänkään. Itse en aio yheyttä ottaa, koska olen jo aikaa & puuhaa ehdottanut, eikä ne käyneet. Päivä on tytön ehdottaman, joka on ok, mutta sen kummemmin ei sitten olekaan kuulunut. Mimosa sinällään on kyllä varsin kiinnostava tapaus.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Onko kellään minkäänlaisia ideoita miten mustasukkaisuutta pystyy vähentämään?

Urheilu, punttis - fyysinen kuri auttaa aina myös mielenhallinnassa. Ressaat vähemmän mitä useammin päästelet paineita fyysisesti. Itseluottamuksen kasvu auttaa luottamaan kumppaniin, kyllähän mustasukkaisuus on nimenomaan omien epävarmuuksien jonkinmoista peilausta.
 
K

kiwipilot

On tullut tajuttua, että olen erittäin mustasukkainen ihminen. Oikein pistää itseäkin vituttamaan tämä.

Onnittelut! Ensimmäinen merkki ongelmasta poispääsyyn on sen myöntäminen. Iso osa mustasukkaisista ei myönnä probleeman olemassaoloa ja kierre jatkuu. Itse suosittelisin keskustelua alan ammattilaiselle - siis psykologille. Lähipiiristä saatujen kokemusten mukaan ammatti-ihminen pystyy tilanteen fiksaamaan, pitää vain uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pah, olisi pitäny uskoa heti alussa, että ei hommasta tule yhtikäs mittään, kun toinen on tommoinen vaikea ja joka soutaa ja huopaa. Ei tuommosta jaksa kattoa, kun koko hommasta ei tule yhtään mittään.. Kiinnostaa härnätä ja jutella internetin välityksellä etc. mutta sitten livenä tapaaminen ei tule kuuloonkaan. Mistäköhän näitäkin sikiää..

About samanlaisen olen joskus tavannut. Puhelimen ja vaikkapa juurikin internetin välityksellä oltiin kyllä mukana, mutta livenä tapaamisiin ei mukamas meinannut olla aikaa. Sanoin sitten tälle, että hän saa ehdottaa aikaa livenä tapaamiselle, jahka tietää aikatauluistaan. Eipä ehdottanut. Noh, se kuihtui nopeasti. Eipä sillä niin väliä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
About samanlaisen olen joskus tavannut. Puhelimen ja vaikkapa juurikin internetin välityksellä oltiin kyllä mukana, mutta livenä tapaamisiin ei mukamas meinannut olla aikaa. Sanoin sitten tälle, että hän saa ehdottaa aikaa livenä tapaamiselle, jahka tietää aikatauluistaan. Eipä ehdottanut. Noh, se kuihtui nopeasti. Eipä sillä niin väliä.

Tällainen meininki haiskahtaa ainakin itselleni kovasti siltä, että toinen puoli saattaa olla varattu.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tällainen meininki haiskahtaa ainakin itselleni kovasti siltä, että toinen puoli saattaa olla varattu.

Itse en tässä omassa tapauksessani tähän usko, koska ehdin kuitenkin tapaamaan myös hänen kaveriporukkaansa mm. eräissä kotibileissä, enkä usko, että kukaan parisuhteessa elävä alkaisi kovinkaan avoimesti esitellä kaveriporukalleen "salarakastaan". Sen sijaan epäilen, että taustalla saattoi olla jotain "tapaillaan useampia" -tyyppistä meininkiä. Tai sitten ei vaan kiinnostanut niin paljoa, "kuin pitäisi". Anyway, ei sillä niin väliä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
On tullut tajuttua, että olen erittäin mustasukkainen ihminen.

En ole erittäin mustasukkainen, mutta kuitenkin mustasukkainen. Ennen lokakuuta en ollut oikeastaan yhtään mustasukkainen. Mua ei haitannut, jos oltiin esim. ulkona, että vaimo tanssii muiden miesten kanssa tai lähtee yksin liikenteeseen joidenkin työkavereidensa kanssa joista en ole koskaan kuullutkaan, jne.
No, lokakuussa lähti taas "työkavereiden" kanssa ja viime perjantaina oltiin yhdessä liikenteessä ja mitä mun silmäni näkivätkään. Lukekaa rivien välistä.
Nykyään ei ole yhtään luottoa. Pelkästään töihin päästäminen tekee jo vaikeaa, kun joutuu olemaan työnsä puolesta usein hotelleissa yötä ympäri Suomea. Työreissulta se lokakuukin sai alkunsa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös