Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sen verran voin Tinder-tilannetta päivitellä että heinäsirkkojen sirinää kuuluu lähinnä, mikä on osaltaan tappanut isoimman motivaation "pelata".Hienoa ja pidä palstaweljet ajan tasalla. Mikä muuten on ammattistartti?
Ammattistartti on periaatteessa yhden lukuvuoden pituinen tutustuminen johonkin ammattikouluun. Ammattistartista ei ns. valmistuta, mutta todistuksen saa käteen, kun sen käy läpi.
Yleensä tuonne mennään yläasteen jälkeen, jos on vielä epäselvää mitä alaa lähtisi opiskelemaan. Itsehän kuitenkin ehin käydä välissä parisen vuotta lukiota (ja sen jälkeen loisia kotona parisen vuotta), ennen kuin parikymppisenä tuonne hain ja pääsin.
Tuolla kehkeytyi aikuisikäni ensi-ihastus, josta kirjoitin aikanaan pitkät paragraafit tänne. Löytyy kyllä jos selaat minun viestihistoriaani tässä ketjussa riittävän monen vuoden päähän. Siitä tapauksesta ei ole enää mitään muuta sanottavaa, kuin että virhearvioita tulee tehtynä etenkin nuorena ja rakkaus on sokea...
Nykyisellä työ(harjoittelu)paikalla tosiaan kehkeytyi viime viikkoina pienimuotoinen ihastuksen poikanen viime aikoina siellä uutena aloittaneeseen naiseen, joka ulkoisesti ns. "ticks all the boxes" ja vaikuttaa muutenkin mukavalta ja helposti lähestyttävältä. Silmäpeliä ja hymyilyä toisen suuntaan molemmin puolin ollut havaittavissa.
Noh, kuten sanottu, työpaikkaromanssit ovat edelleen jos ei nyt ihan tabu niin ainakin tulenherkkä aihe ja aion edetä tämän asian kanssa järki kädessä ja pienin askelin. Jos tämä tunne sattuisi tulevan yhteisen ajan myötä syvenemään/vahvistumaan, niin ennen pitkään minun on pakko oikean paikan tullen kysyä pari ratkaisevaa kysymystä kuten "oletko sinkku?" ja jos vastaus on myöntävä "haluisitko lähteä joskus töiden jälkeen vaikka kahville tai smoothielle?"
Viimeksi kun mulla kehittyi tunteita silloiseen kolleegaani, elin aivan joissain omissa haavemaailmoissani ja hoidin muutenkin homman niin typerästi kuin voi. Laitoin hänelle viestiä noin kuukausi sen jälkeen kun työsuhteeni oli päättynyt koeajan purkuun. Jatkoajan nuoret sinkut: pliis, älkää toimiko noin. Jos teillä kehittyy tunteita työkaveriinne, kertokaa asianne ajoissa ja kasvotusten. Niin on paljon parempi. Ja muistakaa hienovaraisuus!
Olen tämän viikon talvilomalla, mutta "näin" silti ihastustani. Tänä aamuna uneksin nimittäin hänestä ja se oli kaikkinensa melko hölmö uni. No ei siitä sen enempää.
Kuten tuolla toisessa ketjussa sanoinkin, tämä nainen keneen tarrasin silmäni, tekee koko ensi viikon maanantaista perjantaihin aamua, joten yhteistä aikaa on luvassa silloin kosolti. Se mihin suuntaan pyörä lähtee tuon yhteisen ajan myötä pyörimään, olemme tästä kenties viisaampia ensi viikolla.
Tinderistä vielä sen verran, että melko 2/5 sovellus tänastisen perusteella. Ne harvat kiinnostavan näköiset naiset ketä tulee vastaan, eivät ole vahingossakaan tykänneet musta takaisin. Bioni on pitkä ja kattava, joten ette voi sanoa etten panostanut. Pitäkää tunkkinne!
Viimeksi muokattu: