Totta kai saa olla huolissaan.Voihan näinkin olla, mutta kuinka moni nuori nainen laittaa puhelimen kiinni viikoksi? Kyllä minä koittaisin selvittää, onko kaikki ok. Ei ole minusta ylireagointia huolestua lähimmäisestä.
No siis jotain kaveria, joka on siihen ihastunut ja yleisesti muita kuulemma.@Fiftie oliko tämä sama nainen joka oli leikisti kihloissa jonkun toisen kanssa ärsyttääkseen exäänsä? En tiedä, ehkä kannattaa vain antaa olla jos et tykkää elää vuoristorataelämää. Kuulostaa nimittäin nyt siltä että draamaa ja muuta paskaa on tiedossa jos juttunne jatkuu!
Vuoristorataelämään jää koukkuun, kannattaa pitää pää kylmänä.No siis jotain kaveria, joka on siihen ihastunut ja yleisesti muita kuulemma.
Tuollaisilla ihmisillä jotka tykkäävät aiheuttaa draamaa vähän liikaa, usein on myös samalla näitä elämänhallintaongelmia. En siis ihmettelisi yhtään vaikka olisikin puh. laskut maksamatta. Tämä perustuu vain omaan suppeaan subjektiiviseen kokemukseen aiheesta.Mun oma veikkaus @Fiftie n juttuun, että neidolla on jäänyt puhelinlasku maksamatta. Toivon myös, ettei mitään ikävämpää.
On varmaan leppoisaa elää sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa joutuu illalla nukkumaan mennessä miettimään, että mitäköhän sekoilua huomenna on luvassa. Possujuna on enemmän mun juttu.Kuulostaa nimittäin nyt siltä että draamaa ja muuta paskaa on tiedossa jos juttunne jatkuu!
Tuli tuossa kusipäänä kirjoitettua kokemuksesta kahden naisen kanssa ja tässä on nyt 5kk ollut epämääräinen etäkuvio.
Kerroin tapahtuneesta ja yhtäkkiä aloin merkitsemään paljon. Juttu on ollut siis tämän etätapauksen kohdalla "ei voi luvata mitään" -tasoa. Itse reagoin jo ajoissa siihen kertomalla että minulla on sitten vapaa asenne. Hänellä oli oma seikkailu uutena vuotena ja itsellä nyt viikonloppuna.
Peli(kyllä, ruma termi ihmissuhteissa) on 1-1 ja tänään puhuttu paljon. Itse olen ollut pääasiassa se kommunikaatiota ylläpitävä taho ja siten ollaan bondattu.
Nyt hän on eilisestä lähtien avautunut enemmän ja kertonut tunteistaan paljon. Ollut hyvin aloitteellinen.
Jäin vain miettimään että millaisessa miinakentässä saatan olla? Vai pitäisikö vain katsoa mihin tämä etenee. Tunne on tämä jälkimmäinen.
Edit. Tarkennettu pari kohtaa.
Jäin vain miettimään että millaisessa miinakentässä saatan olla? Vai pitäisikö vain katsoa mihin tämä etenee. Tunne on tämä jälkimmäinen.
Sehän nyt riippuu ihan täysin sinun omista tuntemuksista ja tulevaisuuden tavoitteistasi. Jos haluat edelleen elää omaa elämääsi riippumattomana toisesta, niin tämä on se viimeinen hetki irtaantua naisesta "nätisti". Jos taas koet olevasi valmis johonkin vakavampaan neidon kanssa, niin voit tosiaan "katsoa mihin tämä etenee". Älä kuitenkaan huijaa itseäsi. Mikäli sille tielle lähdet, tulevaisuudessa irtaantuminen aiheuttaa väistämättä isommat sydänsurut (ja on sitä kautta vaikeampi tehdä).
Anna olla ja jatka matkaa kun vielä voit. :DNo eipä oo vieläkään naisesta mitään kuulunu. Vois nyt jotain ilmoittaa et kaikki on ihan ok. Puhelin voi toki olla edelleen kiinni, mutta luulis et jotakin kautta pitää kuitenkin lapsiinsa yhteyttä, niin meikäläisellekkin onnistuu jotenkin viestin laittamaan.
No ehkäpä, mutta kiinnostaa kuulla kuitenki että on hengissä.Anna olla ja jatka matkaa kun vielä voit. :D
Samaa ajattelin tulla sanomaan mutta en kehdannut :D Nyt vaikuttaa kyllä sen verran epävakaalta tapaukselta että oman mielenterveytesi kannalta, juokse. @FiftieAnna olla ja jatka matkaa kun vielä voit. :D
Oot joutunut siihen draamalimboon missä haetaan sitä huolta ja harmitusta.No ehkäpä, mutta kiinnostaa kuulla kuitenki että on hengissä.
No eipä oo vieläkään naisesta mitään kuulunu. Vois nyt jotain ilmoittaa et kaikki on ihan ok. Puhelin voi toki olla edelleen kiinni, mutta luulis et jotakin kautta pitää kuitenkin lapsiinsa yhteyttä, niin meikäläisellekkin onnistuu jotenkin viestin laittamaan.
No joo, mutta kaikki asiat ei suoranaisesti kyllä estämiseen viittaa. Instagramissa kun estää, niin ei enää toisen profiilia näe ollenkaan ja viestiä ei edes pysty laittamaan. Joo, mutta eihän tässä toki nyt mitään toivoa enää ole ja ihan sama kait sitten.Ellette ole eläkeläisiä, niin hyvin suurella todennäköisyydellä hän on hengissä. Sinut on vain estetty ja tässä tapauksessa se on vain hyvä. Se on selkeä merkki jatkaa eteenpäin.
Älä siis ainakaan ota yhteyttä jokaisella keksimälläsi keinolla häneen kysyäksesi onko hän hengissä. Katse pois päin ja opintopisteet taskuun.