Tuli tuossa kusipäänä kirjoitettua kokemuksesta kahden naisen kanssa ja tässä on nyt 5kk ollut epämääräinen etäkuvio.
Kerroin tapahtuneesta ja yhtäkkiä aloin merkitsemään paljon. Juttu on ollut siis tämän etätapauksen kohdalla "ei voi luvata mitään" -tasoa. Itse reagoin jo ajoissa siihen kertomalla että minulla on sitten vapaa asenne. Hänellä oli oma seikkailu uutena vuotena ja itsellä nyt viikonloppuna.
Peli(kyllä, ruma termi ihmissuhteissa) on 1-1 ja tänään puhuttu paljon. Itse olen ollut pääasiassa se kommunikaatiota ylläpitävä taho ja siten ollaan bondattu.
Nyt hän on eilisestä lähtien avautunut enemmän ja kertonut tunteistaan paljon. Ollut hyvin aloitteellinen.
Jäin vain miettimään että millaisessa miinakentässä saatan olla? Vai pitäisikö vain katsoa mihin tämä etenee. Tunne on tämä jälkimmäinen.
Edit. Tarkennettu pari kohtaa.
Eli siis, naista ei ole tähän asti kiinnostanut mikään vakavampi, ja hän on säätänyt omiaan ja sinä omiasi? Ja nyt kun kerroit että vientiä on muuallakin, niin nyt sitten kiinnostaakin?
Tietysti paha sanoa kun ei tiedä mitä olette sopinut tai puhunut keskenämme, mutta kyllähän tuossa semmoinen vaara on, että olet ollut niin sanotun varamiehen roolissa. Ja nyt kun riski onkin että varamies vaihtaa muille kentille pelaamaan, niin yhtäkkiä halutaankin leikkiä sun kanssa.
En minä tiedä, rehellisesti ei kuulosta miltään vuosisadan rakkaustarinan alulta.