Naisasiat

  • 7 487 495
  • 26 542

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Toisella osapuolella voi olla ihan eri motiivit ja kyse olla oikeasti jostakin sisäpiirin vitsistä. Ja mitä merkitystä jollakin Facebookin päivityksellä oikeasti on jos livenä hommat pelaa?



Kukaan ei "vahingossa" katso kenenkään profiileja etenkään jos ei olla edes kavereita.
No voi toki olla, mutta itelle ei vaan mene ymmärrykseen. Siellä on vaikka kuinka monta onnittelua asiasta. Ja nainen kun ihan suoraan sanoi haluavansa ärsyttää erästä miestä tällä, jota kuulemma muuten maanantaina näki ja se oli jostain niin vihainen.

Ja kyllä joo nyt katsoin ihan tarkoituksella profiilia. Jos väitin jossain muuta, niin korjaan virheeni.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No voi toki olla, mutta itelle ei vaan mene ymmärrykseen. Siellä on vaikka kuinka monta onnittelua asiasta. Ja nainen kun ihan suoraan sanoi haluavansa ärsyttää erästä miestä tällä, jota kuulemma muuten maanantaina näki ja se oli jostain niin vihainen.

Ja kyllä joo nyt katsoin ihan tarkoituksella profiilia. Jos väitin jossain muuta, niin korjaan virheeni.

Hainkin sitä että jos pitää erikseen mennä stalkkaamaan profiilia, niin eikö tuo olisi helpompi jo siinä vaiheessa lisätä kaveriksi?

Ehkä nainen haluaa ärsyttää jotain miestä kyseisellä toiminnalla? Varmaan siellä naisen mukaan joku logiikka taustalla on jota kenenkään muun voi olla vaikea ymmärtää.

Jos työ oikeasti ootte vasta pari kertaa olleet kunnolla yhdessä, ja tässä vaiheessa joudutaan jo tällaisia "draamoja" käymään läpi niin itse ainakin antaisin olla, elämässä tulee kuitenkin huomattavasti hankalampia asioita aikanaan vastaan kuin joku Facebookin päivitys joten miksi edes tuhrata energiaa. Kevät sieltä jo kohta jolkottaa ja hameenhelmat nousevat korkeamalle joten ei kun ylös, ulos ja hauskaa pitämään.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Hainkin sitä että jos pitää erikseen mennä stalkkaamaan profiilia, niin eikö tuo olisi helpompi jo siinä vaiheessa lisätä kaveriksi?

Ehkä nainen haluaa ärsyttää jotain miestä kyseisellä toiminnalla? Varmaan siellä naisen mukaan joku logiikka taustalla on jota kenenkään muun voi olla vaikea ymmärtää.

Jos työ oikeasti ootte vasta pari kertaa olleet kunnolla yhdessä, ja tässä vaiheessa joudutaan jo tällaisia "draamoja" käymään läpi niin itse ainakin antaisin olla, elämässä tulee kuitenkin huomattavasti hankalampia asioita aikanaan vastaan kuin joku Facebookin päivitys joten miksi edes tuhrata energiaa. Kevät sieltä jo kohta jolkottaa ja hameenhelmat nousevat korkeamalle joten ei kun ylös, ulos ja hauskaa pitämään.
Niin varmasti olisi ja olisin hyvin voinut lisätäkkin, mutta ei ainakaan tuon päivityksen jälkeen ei huvittanut. Sitä kun on monta kertaa näissä ottanu nenilleen, niin pitää kyllä pohtia et mikä homma.

Ja varmasti on "helpointa" antaa olla, mutta kyllä tämä silti vituttaa.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Niin siis. Ei tämä nainen ole mennyt kihloihin, vaan merkannut vitsillä Facebookissa olevansa kihloissa?
Niin oletettavasti. Miksi kukaan vitsillä menee kihloihin jonku tyypin kaa et se henkilön nimi on siinä näkyvissä vielä? Kommenteissa oli kuitenkin ihan aidon tuntusia onnitteluja.

Tässä on otettava se huomioon myös, että nainen sanoo et on vitsi, mutta mitä lie kyseinen mies asiasta oikeasti ajattelee? Ja sitten se, että minkä takia jotain eri miestä pitää tällä ärsyttää.

Ehkä en vaan ymmärrä mitä hauskaa tässä on.
 

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Niin siis. Ei tämä nainen ole mennyt kihloihin, vaan merkannut vitsillä Facebookissa olevansa kihloissa?
Tätä olin juuri tulossa sanomaan. @Fiftie Facebookin parisuhdestatus ei ole yhtä kuin kihloihin meneminen. Pakko myöntää, että lapselliseltahan tuo toki kuulostaa, että toista ärsyttääkseen tuollaista tehdään, mutta juttele nyt oikeasti rauhassa ja yritä edes peitellä mustasukkaisuuttasi. Puhut jatkuvasti kihloihin menemisestä, vaikka tässä ei nyt siitä vaikuttaisi olevan kyse ollenkaan. Jos on sisäpiirivitsi, laitat itsesi aika huonoon valoon mesoamalla ns tyhjästä.

Edit. Vielä yksi lainaus:

Ääh siis ongelma ei ole se, että naisella on muutakin elämää. Ongelma on se, että nainen on mennyt kihloihin leikillään tai oikeasti muutama tunti sen jälkeen kun lähtee mun luota pois.

Tämä nyt kuulostaa vähän ristiriitaiselta. Eli ei ole ongelma, että nainen tekee muutakin kuin on sinun kanssa, kunhan ei tee asioita, joita sinä et hyväksy? Ja tämä parin viikonlopun yhdessäolon jälkeen?
 
Viimeksi muokattu:

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Tätä olin juuri tulossa sanomaan. @Fiftie Facebookin parisuhdestatus ei ole yhtä kuin kihloihin meneminen. Pakko myöntää, että lapselliseltahan tuo toki kuulostaa, että toista ärsyttääkseen tuollaista tehdään, mutta juttele nyt oikeasti rauhassa ja yritä edes peitellä mustasukkaisuuttasi. Puhut jatkuvasti kihloihin menemisestä, vaikka tässä ei nyt siitä vaikuttaisi olevan kyse ollenkaan. Jos on sisäpiirivitsi, laitat itsesi aika huonoon valoon mesoamalla ns tyhjästä.

Edit. Vielä yksi lainaus:



Tämä nyt kuulostaa vähän ristiriitaiselta. Eli ei ole ongelma, että nainen tekee muutakin kuin on sinun kanssa, kunhan ei tee asioita, joita sinä et hyväksy? Ja tämä parin viikonlopun yhdessäolon jälkeen?
Niin ei ole ongelma, että naisella on muutakin elämää ja en ole missään kieltänyt tekemästä naista mitä ikinä haluaa.

Ongelma on tosiaan se, että se on täällä ensin ylistämässä meikäläistä, mutta sitten on "kihloissa" tai kihloissa jonkun toisen kanssa ja siihen liittyy vielä joku kaverimies, jolla on tunteita selkeästi tätä naista kohtaan ja nainen haluaa tätä miestä ärsyttää/kiusata jostain syystä.

En minä 100 % varmasti voi tietää onko kyseessä vitsi vai mikä homma. Nainen saa tehdä ihan mitä haluaa, mutta muistaa vaan siinä hetkessä kertoa, että tipun pois lakuista, jos on jonkun toisen miehen kanssa jotain meneillään.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@Fiftie Ota iisisti ja jos nainen oikeasti kiinnostaa niin kannattaa jutella asioista. Vähän lapselliselta tuo kihloissa olemisen esittäminen vaikuttaa, mutta ei kannata päästää mustasukkaisuuden mörköjä ja epävarmuutta heti alkuun irti. Tässä mitataan myös sitä, oletteko ylipäänsä yhtään samalla sivulla esim. huumorin suhteen. Jos mainitsemasi henkilön ”omalaatuisuus” ei ärsyttänyt niin ehkä tämäkin on juuri sitä omalaatuisuutta.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aina välillä oma elämä tuntuu tylsältä, kun ollaan vaimon kanssa oltu pian 17 vuotta yhdessä ja yli 10 vuotta naimisissa.

Mutta sitten näitä juttuja lukiessa jostain lähemmäs 40 vuotiaasta naisesta menemässä leikillään kihloihin Facebookissa palautuu taas reaaliteetit mieleen ja olen tyytyväinen ettei tarvitse olla tuollaisessa sekoilussa mukana.

Ja @Fiftie en tiedä susta, mutta oon samoilla linjoilla @Snakster in kanssa, että tuo kihloihin meno oli teini-ikäisenä jokin juttu, nyt lähes 40 vuotiaana tuo kuulostaa joko lapselliselta tai elämämkoulumaiselta. Joten miettisin kahteen kertaan onko tuo nainen se kenen kanssa seuraavaa parisuhdetta rakentaisin.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja @Fiftie en tiedä susta, mutta oon samoilla linjoilla @Snakster in kanssa, että tuo kihloihin meno oli teini-ikäisenä jokin juttu, nyt lähes 40 vuotiaana tuo kuulostaa joko lapselliselta tai elämämkoulumaiselta. Joten miettisin kahteen kertaan onko tuo nainen se kenen kanssa seuraavaa parisuhdetta rakentaisin.
En tiedä mutta voisin kuvitella että tällä daamilla on tehosteväri tukassa, mauttomia, huonosti tehtyjä tatuointeja, röökin räkästämä ääni ja joka viikonloppu mennään "Pirjon" kans siideril.

Ei millään pahalla mutta tällainen vaikutelma tästä teinimeiningistä tulee.
 

EngAge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En tiedä mutta voisin kuvitella että tällä daamilla on tehosteväri tukassa, mauttomia, huonosti tehtyjä tatuointeja, röökin räkästämä ääni ja joka viikonloppu mennään "Pirjon" kans siideril.

Ei millään pahalla mutta tällainen vaikutelma tästä teinimeiningistä tulee.
Lisäyksenä vielä pari renttu-exää ja jatkuvat on/off -suhteet.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Niin oletettavasti. Miksi kukaan vitsillä menee kihloihin jonku tyypin kaa et se henkilön nimi on siinä näkyvissä vielä? Kommenteissa oli kuitenkin ihan aidon tuntusia onnitteluja.

Tässä on otettava se huomioon myös, että nainen sanoo et on vitsi, mutta mitä lie kyseinen mies asiasta oikeasti ajattelee? Ja sitten se, että minkä takia jotain eri miestä pitää tällä ärsyttää.

Ehkä en vaan ymmärrä mitä hauskaa tässä on.

Sanoisin että jos joudut tosissasi miettimään että onko daami mennyt toisen kanssa kihloihin, niin suhteen tulevaisuus saattaa olla aika kivinen.

Läpällä moinen kihlaus on ihan teinien juttuja, mutta jos/kun kyseessä on vitsi, niin se on sitten sinusta kiinni, että kuinka paljon moista huumoria arvostat.

Toisaalta, mouhoat neidolle vain yhtä mustasukkaisesti kuten täällä, niin ongelma luultavasti ratkeaa ihan itsestään.
 

Spire

Jäsen
Mutta sitten näitä juttuja lukiessa jostain lähemmäs 40 vuotiaasta naisesta menemässä leikillään kihloihin Facebookissa palautuu taas reaaliteetit mieleen ja olen tyytyväinen ettei tarvitse olla tuollaisessa sekoilussa mukana.
Tämä. Teininä ja vielä parikymppisenäkin tuli seurusteltua tällaisten yksilöiden kanssa, eikä niistä lopulta onneksi mitään tullut. Jatkuvaa lapsellista draamaa ei vain pidemmän päälle jaksa, silloinkaan vaikka suhteessa olisi joitain hyviäkin juttuja. Ei tuollaisissa jää käteen muuta kuin menetetty mielenterveys. Mutta päivittelepä @Fiftie tilannetta niin katsellaan onko kaikelle jokin muu selitys kuin pelkkä lapsellinen kiusanteko.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ongelma on tosiaan se, että se on täällä ensin ylistämässä meikäläistä, mutta sitten on "kihloissa" tai kihloissa jonkun toisen kanssa ja siihen liittyy vielä joku kaverimies, jolla on tunteita selkeästi tätä naista kohtaan ja nainen haluaa tätä miestä ärsyttää/kiusata jostain syystä.
Tämä kiusanteko motiivina pisti itselle silmään eikä niinkään nuo itse 'kihlajaiset". Kertooko jotain naisen luonteesta, kun haluaa kiusata häneen ihastunutta kaveria. Toki kun ei tiedä sen jutun taustoja ja onko se kiusanteko ansaittua, mutta sinuna olisin varovainen.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Tämä kiusanteko motiivina pisti itselle silmään eikä niinkään nuo itse 'kihlajaiset". Kertooko jotain naisen luonteesta, kun haluaa kiusata häneen ihastunutta kaveria. Toki kun ei tiedä sen jutun taustoja ja onko se kiusanteko ansaittua, mutta sinuna olisin varovainen.
Juu ja se vähän ihmetyttää, että kun näkivät maanantaina, niin tämä kaverimies oli sitten kuulemma tosi vihainen. Oletan, että kyse on tästä "kihlauksesta", mutta mene ja tiedä.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
No tuli nyt illalla juteltua naisen kanssa. En mouhonnut tai syyttänyt sitä mistään.

Tuosta "kihlauksesta" sanoi, että sillä on se kurja puoli et tykkää hämmentää soppaa. Ja sanoi tiedostavansa, että sillä on hemmetisti luonteenheikkouksia. Eikä se kuulemma ollut tätä yhtä kaveria varten laitettu ja kuulemma sille tehnyt selväksi ettei mitenkään kiinnosta romanttisesti.

Yksi naispuolinen kaveri sanoi, että tulee mieleen huomionhakuinen persoonallisuushäiriö ja sellainen tarve pyörittää lapsellista showta. Epäili myös ettei ole oikeasti ilmaissut tälle kaverilleen mitään, että ei kiinnosta romanttisesti.

Hirveästi kysymysmerkkejä tämä nyt ainakin jättää ilmaan, oli miten oli asiat.
 

Enjoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No tuli nyt illalla juteltua naisen kanssa. En mouhonnut tai syyttänyt sitä mistään.

Tuosta "kihlauksesta" sanoi, että sillä on se kurja puoli et tykkää hämmentää soppaa. Ja sanoi tiedostavansa, että sillä on hemmetisti luonteenheikkouksia. Eikä se kuulemma ollut tätä yhtä kaveria varten laitettu ja kuulemma sille tehnyt selväksi ettei mitenkään kiinnosta romanttisesti.

Yksi naispuolinen kaveri sanoi, että tulee mieleen huomionhakuinen persoonallisuushäiriö ja sellainen tarve pyörittää lapsellista showta. Epäili myös ettei ole oikeasti ilmaissut tälle kaverilleen mitään, että ei kiinnosta romanttisesti.

Hirveästi kysymysmerkkejä tämä nyt ainakin jättää ilmaan, oli miten oli asiat.
Jos meinaat jotain suhdetta tähän kyseiseen henkilöön rakentaa, niin ehkä minä sinuna kuitenkin lähtisin siitä, että kysyisin jokaisen mieleen putkahtavan kysymyksen häneltä itseltään sekä keskustelisin hänen kanssaan ummet ja lammet, minkä jälkeen muodostaisin itse oman mielipiteeni hänestä.

En toimisi siten, että näiden naisen kanssa käytyjen keskusteluiden jälkeen referoisin kaiken niiden sisällön A) ystävälleni, joka (oletettavasti) naista koskaan tapaamatta vetää hänestä joitain omia puoliksi foliohattuisia psykologisia arvioitaan, jotka minä sitten joko ostan sellaisinaan tai vähintään päästän kaivertamaan mieleeni epävarmuutta ja vaikeuttamaan luottamukseni rakentamista naiseen, ja B) keskustelupalstalle, jossa useampi naista (varmuudella) koskaan tapaamatta vetää hänestä joitain omia johtopäätöksiään, joiden pohjalta antaa omia mutuilevia vinkkejään (kuten minäkin nyt tässä valitettavasti teen).

Parisuhteen rakentaminen vaatii uskallusta, rohkeutta, heittäytymistä, joka lopulta johtaa molemminpuoliseen luottamukseen. Suhteen alkuvaiheessa, kun ei toista vielä voi täysin tuntea, on väkisinkin toisessa osapuolessa asioita, joista et ole tietoinen. Jos olet toisesta kiinnostunut, älä yritä oikoa toisen tuntemaan opettelemisessa stalkkaamisella tai muilta neuvoja kyselemällä. Anna sille aikaa.

Vaikuttaa kovasti siltä, että suurin ongelma on sinun pääsi sisällä, eikä ongelmaa välttämättä olisi koskaan syntynytkään, mikäli et olisi käynyt stalkkaamassa hänen someprofiiliaan. Kenties kyseinen kihla-asia olisi selvinnyt sinulle ihan naisen itsensä kertomana, jolloin hän olisi saanut kerrottua siitä ennen kuin olet muodostanut siitä oman jo hyvinkin asenteellisen mielipiteesi, mikä olisi voinut vaikuttaa suhtautumiseesi koko asiaan. Toki mustasukkaisuus on perseestä, itsekin turhaan sellaiseen olen aikoinani ollut taipuvainen.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Jos meinaat jotain suhdetta tähän kyseiseen henkilöön rakentaa, niin ehkä minä sinuna kuitenkin lähtisin siitä, että kysyisin jokaisen mieleen putkahtavan kysymyksen häneltä itseltään sekä keskustelisin hänen kanssaan ummet ja lammet, minkä jälkeen muodostaisin itse oman mielipiteeni hänestä.

En toimisi siten, että näiden naisen kanssa käytyjen keskusteluiden jälkeen referoisin kaiken niiden sisällön A) ystävälleni, joka (oletettavasti) naista koskaan tapaamatta vetää hänestä joitain omia puoliksi foliohattuisia psykologisia arvioitaan, jotka minä sitten joko ostan sellaisinaan tai vähintään päästän kaivertamaan mieleeni epävarmuutta ja vaikeuttamaan luottamukseni rakentamista naiseen, ja B) keskustelupalstalle, jossa useampi naista (varmuudella) koskaan tapaamatta vetää hänestä joitain omia johtopäätöksiään, joiden pohjalta antaa omia mutuilevia vinkkejään (kuten minäkin nyt tässä valitettavasti teen).

Parisuhteen rakentaminen vaatii uskallusta, rohkeutta, heittäytymistä, joka lopulta johtaa molemminpuoliseen luottamukseen. Suhteen alkuvaiheessa, kun ei toista vielä voi täysin tuntea, on väkisinkin toisessa osapuolessa asioita, joista et ole tietoinen. Jos olet toisesta kiinnostunut, älä yritä oikoa toisen tuntemaan opettelemisessa stalkkaamisella tai muilta neuvoja kyselemällä. Anna sille aikaa.

Vaikuttaa kovasti siltä, että suurin ongelma on sinun pääsi sisällä, eikä ongelmaa välttämättä olisi koskaan syntynytkään, mikäli et olisi käynyt stalkkaamassa hänen someprofiiliaan. Kenties kyseinen kihla-asia olisi selvinnyt sinulle ihan naisen itsensä kertomana, jolloin hän olisi saanut kerrottua siitä ennen kuin olet muodostanut siitä oman jo hyvinkin asenteellisen mielipiteesi, mikä olisi voinut vaikuttaa suhtautumiseesi koko asiaan. Toki mustasukkaisuus on perseestä, itsekin turhaan sellaiseen olen aikoinani ollut taipuvainen.
Joo myönnän, että mulla on kova tarve analysoida kaikki asiat läpi.

Ja ei kaverin sanomiset tietenkään välttämättä pidä ollenkaan paikkaansa. En minä nyt suoranaisesti ajattele, että on joku persoonallisuushäiriö. Oon vaan niin hemmetin huono näissä asioissa, niin ihan tullut luonnostaan aina tämä neuvojen kysyminen ja ajatusten purkaminen jonnekkin.

Tämä nyt kun on sellainen semi turvallinen paikka minne voi näitä naisasioita päästellä ulos.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
@Fiftie Nyt ei naisen sosiaalinen ongelmanratkaisutekniikka näytä olevan ihan täysi-ikäisen tasolla. Jos daamisi säätää tuollaisia häröjuttuja ihan kiusantekopohjalta, niin odotettavissa on luultavasti monenlaista muutakin teinimeininkiä, kiusantekoa ja epästandardia draamailua. Ennen pitkää ehkä jopa sinuun kohdistuen. Voin myös olla täysin väärässä, mutta sinuna näkisin orastavan suhteenne kojelaudassa varoitusvaloja, joiden syttymisen syistä haluaisin päästä selvyyteen. Tuon tyyppinen toiminta naiselta olisi vähänkin laajemmassa mitassa minulle selkeä turn-off. En haluasi kumppaniksi mitään sosiaalista hämmentäjää ja Facessa kiusantekemisen harrastajaa, kun ihan aikuista ja korrektia seuraa on riittämiin tarjolla. Korostan, että nämä olisivat minun todennäköisiä tuntemuksiani; niiden ei tarvitse olla sinun tai jonkun muun tuntemuksia vastaavassa tilanteessa.

Kuten @Enjoy edellä totesi, niin tutustumisen jatkaminen ja naiselta itseltään kysyminen valaisee asioita parhaiten, kun mitä ilmeisimmin ette tunne toisianne vielä kovin hyvin.
 

EngAge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onneksi jokaisesta parisuhteesta voi oppia jotain, jos haluaa. Myös epäonnistuneet ja epäsopivat parisuhteet on siis hyväksi pitkässä juoksussa. Tulta kohti!

edit: Selvennykseksi: en siis tarkoita, että edellä keskusteltu mahdollinen tuleva parisuhde olisi epäonnistunut/epäsopiva. Ihan yleisesti vaan nostin seikan esiin, että kaikista parisuhteista oppii ja kehittyy - jos haluaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tunnustan omaavani erään kovin vastenmielisen piirteen, joka tuntuu roikkuvan mukanani kuin kivireki ja joka on aiheuttanut ainakin itselleni moninaisia ongelmia: olen kovin mustasukkaista ihmistyyppiä. Tämä ominaisuus ei kohdistu perheeseeni, jostain syystä, vaan nimenomaan niihin harvalukuisiin vastakkaisen sukupuolen edustajiin, joita kohtaan olen vuosien saatossa tuntenut vetoa. Kysymykseni kuuluukin: kuinka tästä ominaisuudesta pääsee eroon?
 

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Tunnustan omaavani erään kovin vastenmielisen piirteen, joka tuntuu roikkuvan mukanani kuin kivireki ja joka on aiheuttanut ainakin itselleni moninaisia ongelmia: olen kovin mustasukkaista ihmistyyppiä. Tämä ominaisuus ei kohdistu perheeseeni, jostain syystä, vaan nimenomaan niihin harvalukuisiin vastakkaisen sukupuolen edustajiin, joita kohtaan olen vuosien saatossa tuntenut vetoa. Kysymykseni kuuluukin: kuinka tästä ominaisuudesta pääsee eroon?
Uskoisin, että paras lääke tuohon on normaalin, tasapainoisen parisuhteen kokeminen, jossa voi elää ja kokea niitä mustasukkaisuutta aiheuttavia tilanteita. Kokemuksen myötä tunteet siitä myös lieventyvät. Toki jos asia on ihan oikea ongelma, en suosittele tekemään kenenkään toisen ihmisen elämästä helvettiä, vaan hoidattamaan asiaa ensin ammattilaisen pakeilla.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Uskoisin, että paras lääke tuohon on normaalin, tasapainoisen parisuhteen kokeminen, jossa voi elää ja kokea niitä mustasukkaisuutta aiheuttavia tilanteita. Kokemuksen myötä tunteet siitä myös lieventyvät. Toki jos asia on ihan oikea ongelma, en suosittele tekemään kenenkään toisen ihmisen elämästä helvettiä, vaan hoidattamaan asiaa ensin ammattilaisen pakeilla.
Kun ei ole sosiaalisia tilanteita elämässä muualla kuin koulussa, niin aika hidasta ja olematonta tuon asian korjaaminen on. Opin jo nuorena sen asian, että oli parempi pitää mölyt mahassa kuin mennä tuhoamaan ja sotkemaan asioita, joten ainoa ihminen, joka tuosta minun heikkoudestani tietää (ainakin näin oletan), on minä itse. Tervehenkinen parisuhde tullee tuon asian korjaamaan, siinä olet taatusti oikeassa, koska ei tämä tällainen meininki vaan tunnu sopivan pirtaani. Olen nimittäin muuten varsin lupsakka ja rento tyyppi, joka tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa vallan mainiosti, joten siksi tämä heikkous harmittaa minua niin suuresti.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös