Naisasiat

  • 7 490 055
  • 26 542

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämän koira-asian tarkensin jo. Minun on syytä olla tarkkana tässä kun en tiedä miten tuo ihminen toimii luettuaan nämä viestit. En toista case koiraa hänen osaltaan kun että löi painetta asian suhteen.

Saa nähdä mitä tuleman pitää. Ruma oli lopetus kun hän teki diagnoosin minusta. Mielisairas narsisti kuulemma. En tavoita viesteistäni noita, mutta olen jäävi asian suhteen.
Blokkaat myös hänet kaikista viestikanavista ja etkä enää kommentoi asiasta tänne. Kyllä pöly laskeutuu jonkun ajan kuluessa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Blokkaat myös hänet kaikista viestikanavista ja etkä enää kommentoi asiasta tänne. Kyllä pöly laskeutuu jonkun ajan kuluessa.
Antaa palaa vaan tänne! Sikäli kun nainen pysyy anonyyminä meille muille, niin yhtään mitään väärää ei ole tänne kirjoittaa. Jos naista asia harmittaa, niin se on hänen asiansa. Mitäs läksit.
 
Viimeksi muokattu:

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Antaa palaa vaan tänne! Sikäli kun nsinrn pysyy anonyyminä meille muille, niin yhtään mitään väärää ei ole tänne kirjoittaa. Jos naista asia harmittaa, niin se on hänen asiansa. Mitäs läksit.
Ei se tee myöskään ZayWestille hyvää jäädä asiaa sen enempää vatvomaan, edes tänne. Eteenpäin vaan tästä entisestä suhteesta.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ei se tee myöskään ZayWestille hyvää jäädä asiaa sen enempää vatvomaan, edes tänne. Eteenpäin vaan tästä entisestä suhteesta.

Kyllä tämä niin ruma loppu oli että en enää palaa tämän viestin jälkeen asiaan. Nyt on aika keskittyä muihin asioihin ja kasaamaan omaa palapeliä.

Sanoin jo tuossa case closed, mutten tiedä aikooko henkilö keksiä jotain jatkotoimia. Luin vielä jokaisen viestini ja pystyn seisomaan niiden takana. Minä en esiintynyt minään uhrina joka koki hirveän naisen. Mielestäni käsittelin omat virheeni useaan otteeseen ja tarkoitan tuota.

Eli nyt eteenpäin. Hän saa keksiä mitä haluaa, mutta viestini olen tarkkaan kirjoittanut ja täsmentänyt asioita vielä.

Toivon myös että viesteissäni huomioidaan miten olen puhunut omista isoista virheistäni ja miten otin vastuun suhteen tuhoutumisesta. Otan oikeasti vastuun tuosta enkä todellakaan esiinny minään uhrina. Tämän haluan myös alleviivata isosti, koska minulla on opittavaa edessä paljon myös. Koen kuitenkin käsitelleeni itseäni hyvin kriittisesti ettei sekään epäselväksi ole jäänyt.

Eli nyt kiitos ja anteeksi. Ollut tervettä kuulla erilaisia näkökulmia.


Edit. Toivon hänelle kaikesta huolimatta hyvää ja onnea elämään. Tämä tuli hänellekin sanottua suoraan. Toivottavasti löytää onnensa. Katkeruus, viha ja kärvistely ei auta elämässä eteenpäin. Ketään. Juustoista ehkä, mutta näin koen anyway isossa kuvassa.

Edit. Lisätty vielä keskeinen osa itseeni liittyen.
 
Viimeksi muokattu:

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Tämän koira-asian tarkensin jo. Minun on syytä olla tarkkana tässä kun en tiedä miten tuo ihminen toimii luettuaan nämä viestit. En toista case koiraa hänen osaltaan kun että löi painetta asian suhteen.

Saa nähdä mitä tuleman pitää. Ruma oli lopetus kun hän teki diagnoosin minusta. Mielisairas narsisti kuulemma. En tavoita viesteistäni noita, mutta olen jäävi asian suhteen.
Ei riitä jaksaminen jokaista viestiä koluta juuri, mutta lukeeko siis kyseinen pommi näitä juttuja täällä ihan varta vasten vai onko peräti tunnukset tänne? Vähän sairaalloista jos jotain exän keskustelupalsta viestejä pitää alkaa kyttäilee.

E. Nyt luin vasta tuon "viimeinen viesti". Juu eteepäi sano mannerheim ja mummo lumes.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei se tee myöskään ZayWestille hyvää jäädä asiaa sen enempää vatvomaan, edes tänne. Eteenpäin vaan tästä entisestä suhteesta.
En minä tarkoittanutkaan, että asiaa täällä vatvoisi vatvomisen vuoksi, vaan että jos jossain vaiheessa haluaa asiasta vielä sanoa, niin ei jätä sanomatta sitä sen vuoksi, että mahdollisesti se nainen joskus lukisi senkin tekstin. Ei pidä antaa toisen mätkiä ja samalla antaa viedä tällaista puheoikeutta.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä tämä niin ruma loppu oli että en enää palaa tämän viestin jälkeen asiaan. Nyt on aika keskittyä muihin asioihin ja kasaamaan omaa palapeliä.

Sanoin jo tuossa case closed, mutten tiedä aikooko henkilö keksiä jotain jatkotoimia. Luin vielä jokaisen viestini ja pystyn seisomaan niiden takana. Minä en esiintynyt minään uhrina joka koki hirveän naisen. Mielestäni käsittelin omat virheeni useaan otteeseen ja tarkoitan tuota.

Eli nyt eteenpäin. Hän saa keksiä mitä haluaa, mutta viestini olen tarkkaan kirjoittanut ja täsmentänyt asioita vielä.

Eli nyt kiitos ja anteeksi. Ollut tervettä kuulla erilaisia näkökulmia.


Edit. Toivon hänelle kaikesta huolimatta hyvää ja onnea elämään. Tämä tuli hänellekin sanottua suoraan. Toivottavasti löytää onnensa. Katkeruus, viha ja kärvistely ei auta elämässä eteenpäin. Ketään. Juustoista ehkä, mutta näin koen anyway isossa kuvassa.

Hemmetin karu tarina kaikkinensa. Mutta, kuten monet muut ovat jo sanoneet, väistit ison luodin tässä asiassa. Ei tuollainen käytös kaikkinensa kuulu parisuhteeseen. Ja jotain todella on toisella pielessä, jos kaikki hänen exänsä ovat hulluja/neurootikkoja/younameit. Josta päästään aiheeseen....

Tämän koira-asian tarkensin jo. Minun on syytä olla tarkkana tässä kun en tiedä miten tuo ihminen toimii luettuaan nämä viestit. En toista case koiraa hänen osaltaan kun että löi painetta asian suhteen.

Saa nähdä mitä tuleman pitää. Ruma oli lopetus kun hän teki diagnoosin minusta. Mielisairas narsisti kuulemma. En tavoita viesteistäni noita, mutta olen jäävi asian suhteen.

...että yleensä tuohon boldattuun kohtaan syyllistyvät ihmiset, jotka ovat itse narsisteja. Noin lyhyen, aika jonka kerroit teidän olleen yhdessä, tutustumisen kautta ei edes psykologi kerro diagnoosia potilaasta (tämä suoraan psykologilta kuultuna). Mutta tuollaiseen huttuun on helppo peittää oma ego ja riittämättömyys, ja siitä kumpuava syy alistaa muita ihmisiä elämässään.

Isosti voimia @ZayWest!!

Laitan yv:tä, jos joskus tulen Jyväskylään katsomaan peliä, ja tarjoan oluen. Jos sopii? Saa myös kieltäytyä.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Melkoista menoa. Ihan yleisenä kysymyksenä, mikä paikka tämä "chatti" on? Joku facebook-chatti vai?

Mua jäi myös tää häiritsee. Tällaisena 90-luvulla netin löytäneenä aloin ensimmäisenä pohtimaan kissin chattia tai mIRC:n jotain chat-kanavaa, mutta ehkä pitäs tulla 20-30 vuotta ajassa eteenpäin…
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Eli ymmärsinkö oikein, että joku veti pultit siitä että nimimerkki (jonka henkilöllisyyttä ei tiedä käytännössä kukaan) kirjoittaa asioita hänen suhteestaan henkilöön, jonka henkilöllisyyden tietää varmasti vielä harvempi viestin lukenut henkilö?

Kaikkea sitä saa lukea. Onnea @ZayWest luodin väistämisestä.
Niin. Anonyymit palstat ovat tärkeä henkireikä.

Meillähän käydään yhteiskunnallista keskusteluakin siitä, mitä yksi tai useampi henkilö on anonyyminä nettiin kirjoittanut tänä kesänä rippikoulun käyvän lapsen syntymävuonna. Että mulkku ja paha se ihminen.

Itselle tulee mieleen, että millainen ihminen paljastaa nimimerkin henkilöllisyyden? No sellainen, joka olisi valmis lataamaan nettiin exänsä alastonkuvia.

Miten tämä liittyy tähän ketjuun? Ainakin yksi ketjun lukija voisi mennä peilin eteen tarkastelemaan omaa toimintaansa.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Niin. Anonyymit palstat ovat tärkeä henkireikä.

Meillähän käydään yhteiskunnallista keskusteluakin siitä, mitä yksi tai useampi henkilö on anonyyminä nettiin kirjoittanut tänä kesänä rippikoulun käyvän lapsen syntymävuonna. Että mulkku ja paha se ihminen.

Itselle tulee mieleen, että millainen ihminen paljastaa nimimerkin henkilöllisyyden? No sellainen, joka olisi valmis lataamaan nettiin exänsä alastonkuvia.

Miten tämä liittyy tähän ketjuun? Ainakin yksi ketjun lukija voisi mennä peilin eteen tarkastelemaan omaa toimintaansa.
Ikävästi langetat varjon ketjun ylle…kuinkahan moni tuntee piston sydämessään.
Itse ainakin vannon syyttömyyttä.
 

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Markus Nurmi/HC/FCTPS, katsomokulttuuri
Muistanette aspan josta sanoin? no kysyin sitten eräältä tutulta, joka on kaupassa töissä, josko hän voisi vinkata asiasta. Kuulemma sanoi ja tää henkilö on yllätys, yllätys varattu. Ei kai tässä sitten muu auta, kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. (tää on tätä mun tyypillistä tuuria)
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Muistanette aspan josta sanoin? no kysyin sitten eräältä tutulta, joka on kaupassa töissä, josko hän voisi vinkata asiasta. Kuulemma sanoi ja tää henkilö on yllätys, yllätys varattu. Ei kai tässä sitten muu auta, kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. (tää on tätä mun tyypillistä tuuria)
Nosta leuka ylös. Naisia, varsinkin niitä vapailla markkinoilla olevia UFAa ja RFAata kyllä riittää suomalaiselle miehelle iästä riippumatta. Vaikka kuinka kaunis ajatus se olisi, että se löytyisi sieltä lähikaupan kassalta, niin mitä luultavammin se odottaa sua kotonaan ilman todellista päämäärää tällä hetkellä.

Matoa koukkuun tai verkkoa vaan vesille.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Mun avioero tuomitaan päätökseen marraskuussa.

Nyt on ollut aika aktiivista viestin vaihtoa lapsuuden/nuoruuden ihastuksen kanssa. Hän on nykyään sinkku, jumalattoman kaunis nainen, mutta hänellä on terveydellisiä huolia. Uhka vai mahdollisuus? Mä toki olisin enemmän kuin mielelläni tukena hänelle.

Once in a lifetime, tai jotain. En minä tiedä.
 

Spire

Jäsen
Mun avioero tuomitaan päätökseen marraskuussa.

Nyt on ollut aika aktiivista viestin vaihtoa lapsuuden/nuoruuden ihastuksen kanssa. Hän on nykyään sinkku, jumalattoman kaunis nainen, mutta hänellä on terveydellisiä huolia. Uhka vai mahdollisuus? Mä toki olisin enemmän kuin mielelläni tukena hänelle.

Once in a lifetime, tai jotain. En minä tiedä.
Millaisista terveydellisistä huolista on kyse? Ja kuinka vakavista?
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Millaisista terveydellisistä huolista on kyse? Ja kuinka vakavista?

Jotakin hermostokipuja - en halunnut kysellä sen enempää. Mutta ei käsittääkseni mitään hengenvaarallista.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Minusta silloin sinulla ei ole oikeastaan mitään kysyttävää tai edes päätettävää. Jos olet mieluusti tukena ja haluat katsoa tuon kortin loppuun niin eipä tuossa mitään uhkaa ole. Mahdollisuus, ehdottomasti.

Kiitos tuesta! Kyllähän tän pitäisi olla ihan no-brainer kun on ollut ihastunut kyseiseen tyttöön jo yli 40v sitten...

Mutta omakotitalo, lapset, koira jne... No, talon puolikkaan voi myydä (vaikka rouvalle) ja lapset on jo liki aikuisia. Koiraan voi kai saada yhteishuoltajuuden...
 

BaronFIN

Jäsen
Palaan tähän vielä… Uuden tutkaparini scouttaus alkoi siis oikeastaan heti kun edellinen franchisepelaaja nosti kytkintä kilpailevan seuran offersheetin myötä.

Pelaajatarkkailun perusteella tarjosin alkuun vain try-out sopimusta, missä ilman harjoituksia suoraan askiin hypättynä pelitaktiikka oli varsin suoraviivainen one-timerista sisään… Treenien myötä kuitenkin pelikuviot alkoi monipuolistua ja lopulta löytyi myös yhteistä tekemistä kaukalon ulkopuolisista asioista.

Muutaman kuukauden jälkeen tutkapari alkoi vaatia toistaiseksi voimassa olevaa sopimusta, mikä pelillisiin asioihin vedoten olikin ihan perusteltua, mutta kasvattajaseuralle uusi rekry on aina haasteellinen.

GM pohti ettei palanen sovi rebuild vaiheessa olevaan seuraan kun oma pelaajatuotanto vaatii peliajasta puolet ja niiden kanssa uusi tutkapari ei voi pelata kuin hajavaihtoja.

Peliaikakysymyksestä käytiin vääntöä muutaman maajoukkuetauon ajan, mutta lopulta päädyttiin virallistamaan sopimus reunaehdolla että peliaikaa on luvassa vain 50:50.

Tässä kohtaa sopimus piti saattaa julkiseksi faceen. Seuran oma tiedote keräsi 5 näyttökertaa, mutta vahvistuksen oma tiedote saikin päivässä 200 tykkäystä.

Tämän jälkeen valmennukselle tuli kaudella isoja haasteita peluuttamisessa. On ihan eri asia pitää kaveria kärkikentissä try-out sopimuksella, kuin kausisopimuksella seilaamassa kärkikentän ja poppariosaston välillä.

Ja nyt tullaankin allekirjoittaneen omaan ongelmaan: onkin tuskastuttavan haastavaa yhdistää seurustelusuhde ja lapset. Siis se kuulostaa helpolta kun lapset on puolet ajasta äidillään, mutta puolet ajasta eivät. Minä en saanut tuota toimimaan missään vaiheessa oikein. Toki jos lapset olisi isompia, niin mikäs siinä, mutta pienin on vielä aika pieni.

No tilanne meni lähes jatkuvaksi kiukutteluksi ja kasvattajaseuran valmennukselle oli lopulta aika helppo päätös purkaa sopimus. Sisäinen ristiveto oli liikaa ja myrkytti pukukopin.

Mutta nyt kengityn pelaajan taholta tarjotaankin try-out sopimusta lisämerkinnällä FWB. Tuosta voisi melkein jopa tarttua kiinni. Tää on kuitenkin maalintekopeli. Tässä kohden naikkonen on puolestani vapaa löytämään itselleen haluamansa parisuhteen, itse en pysty sitä tarjoamaan.

Mutta miksi 24/7 PARISUHDE on joillekin ihmisille niin tärkeä ja ulkopuolisille näytettävä asia? Eikö oikeasti riitä ”ei mitään vakavaa” vaan suhteen pitää aina kehittyä ”seuraavalle tasolle” kunnes se onkin vakavaa.
No tämä try-out FWB-sopimus päättyikin jo muutaman viikon jälkeen kun tutkapari sai uutta tarjousta toisesta sarjasta. Teksti-TV:n 235 sivulta voi seurailla miten tuolla menee, mutta tiedä kannattaako kuinka paljon tuohon kaveriosuuteen sitten lopulta panostaa….

Siis toivon tälle naisihmiselle pelkästään hyvää ja toivon että löytää parisuhteensa. Itsestäni en vain saanut revittyä riittävästi, että olisin puolikkaine perheineni ollut soppaa hämmentämässä 100% sitoutumisella parisuhteeseen ja heittäytymään jaettuun elämään.

Tietty harmittaa, että meni sormien läpi tämä pakkaus.

Mutta huomaan myös, että oma toipuminen tuosta vuoden takaisesta shokkierosta 25 vuoden yhdessä kulkemisen jälkeen on yhä kesken.

No, joku fiksu palstavelihän sen täällä aikanaan laski: ”Kuinka pitkä aika pitää olla seurustelusuhteen jälkeen taukoa, että on toipunut ja valmis aloittamaan seuraavan suhteen?”

Vastaus: Seurusteluaika jaettuna kahdella.
-> neljä viikkoa seurustelua, kaksi viikkoa taukoa ennen seuraavaa suhdetta.
-> vuosi seurustelua, puoli vuotta taukoa
-> 25 vuotta, 12,5 vuotta taukoa (!)

Tällä laskukaavalla voisin siis harkita seurustelua 2034 vuoden juhannuksena.

Nykyfiilis: kuulostaa oikeansuuntaislta…
 

ipaz

Jäsen
No, joku fiksu palstavelihän sen täällä aikanaan laski: ”Kuinka pitkä aika pitää olla seurustelusuhteen jälkeen taukoa, että on toipunut ja valmis aloittamaan seuraavan suhteen?”

Vastaus: Seurusteluaika jaettuna kahdella.
-> neljä viikkoa seurustelua, kaksi viikkoa taukoa ennen seuraavaa suhdetta.
-> vuosi seurustelua, puoli vuotta taukoa
-> 25 vuotta, 12,5 vuotta taukoa (!)

Tällä laskukaavalla voisin siis harkita seurustelua 2034 vuoden juhannuksena.

Nykyfiilis: kuulostaa oikeansuuntaislta…
Seurustelin vuodet 2001-2003 eli vajaa kolme vuotta. Teoreettinen toipumisaika olisi ollut siis 1,5 vuotta. Missä vaiheessa meni pieleen että tauko jatkuu edelleen vuonna 2023? Ehkä se kolme vuotta tuntui sitten 40:lta vuodelta (ja tähän itkunauruhymiö)
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mutta huomaan myös, että oma toipuminen tuosta vuoden takaisesta shokkierosta 25 vuoden yhdessä kulkemisen jälkeen on yhä kesken.
Mitäs jos antaisit sitä aikaa niille lapsillesi ja unohtaisit hetkeksi naisasiat? Ole lastesi kanssa ja jos pimppiä tekee mieli niin vedä käteen. Anna naisille aikaa sitten kun lapset menee kavereidensa kanssa ja sinä jäät niiden kanssa vähälle ajalle. Eli näin niinkuin loppukaneettina mies miehelle: rauhoitu hyvä mies!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämä ei ole nyt naisista valittamista tai muutakaan ongelmaa, mutta pitää sanoa, että @Krepo'lla on pirun hauska emäntä.

Ai Jatkoaika? Juu, tiedän kyllä, olkaa ihan keskenänne.

Monet kerrat sai eilisiltana nauraa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
No, eron jälkeistä mielenmaastoa voi hoitaa kaikenlaisilla suhteen tapaisilla vallan hyvin, kunhan kohdellaan toisia nätisti ja kunnioittavasti, ja jos tällainen tuntuu hyvältä ratkaisulta. Oli lapsia tai ei. Lasten elämään en kuitenkaan neuvoisi tuomaan alati vaihtuvia tinderlöytöjä, vaan pitäisin nämä kaksi maailmaa kohtalaisen erillään toisistaan. Mitä pienemmät lapset, sitä suuremmalla syyllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös