Ei se tee myöskään ZayWestille hyvää jäädä asiaa sen enempää vatvomaan, edes tänne. Eteenpäin vaan tästä entisestä suhteesta.
Kyllä tämä niin ruma loppu oli että en enää palaa tämän viestin jälkeen asiaan. Nyt on aika keskittyä muihin asioihin ja kasaamaan omaa palapeliä.
Sanoin jo tuossa case closed, mutten tiedä aikooko henkilö keksiä jotain jatkotoimia. Luin vielä jokaisen viestini ja pystyn seisomaan niiden takana. Minä en esiintynyt minään uhrina joka koki hirveän naisen. Mielestäni käsittelin omat virheeni useaan otteeseen ja tarkoitan tuota.
Eli nyt eteenpäin. Hän saa keksiä mitä haluaa, mutta viestini olen tarkkaan kirjoittanut ja täsmentänyt asioita vielä.
Toivon myös että viesteissäni huomioidaan miten olen puhunut omista isoista virheistäni ja miten otin vastuun suhteen tuhoutumisesta. Otan oikeasti vastuun tuosta enkä todellakaan esiinny minään uhrina. Tämän haluan myös alleviivata isosti, koska minulla on opittavaa edessä paljon myös. Koen kuitenkin käsitelleeni itseäni hyvin kriittisesti ettei sekään epäselväksi ole jäänyt.
Eli nyt kiitos ja anteeksi. Ollut tervettä kuulla erilaisia näkökulmia.
Edit. Toivon hänelle kaikesta huolimatta hyvää ja onnea elämään. Tämä tuli hänellekin sanottua suoraan. Toivottavasti löytää onnensa. Katkeruus, viha ja kärvistely ei auta elämässä eteenpäin. Ketään. Juustoista ehkä, mutta näin koen anyway isossa kuvassa.
Edit. Lisätty vielä keskeinen osa itseeni liittyen.