Naisasiat

• 7 589 825
  • 26 613

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Taitaa olla narsistinen persoonallisuus lähempänä siellä toisessa päässä, kun on kerta ihan ehdottanut koirasi lopettamista koska "minä olen tärkeä". Ja sitten viikon mietintätauon aikana etsitään uusi mies tinderistä ja tullaan vielä leveilemään sillä. Luulenpa @ZayWest että väistit massiivisen luodin kun pääsit eroon tuosta naisesta.

Tarkennan tämän vielä että koiran luopumisesta oli kyse ja topikki oli minun pohdintaa kun se oli heti ongelma. Mutta painetta tuli kyllä häneltä ja selkeästi koira oli iso ongelma hänelle. Minäkin tunnehöyryissä alistuin hänen paineeseen. Nyttemmin mietittynä en luopuisi koirasta ennen kuin viimeinen päivä koittaa.

Tämä täsmennyksenä asiaan.

Viimeksi muokattu:

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
@ZayWest kannattaa miettiä sitäkin, että mitä tuo nainen haluaa saavuttaa sillä että hehkuttaa sulle uutta kumppaniaan. Jos asiat edes ovat niin kuin hän sanoo ja vaikka olisikin, ei ne lennosta vaihdot yleensä kestä. Kertoo ihmisen luonteesta aika paljon, että toimii tuolla tavalla. Itselläkin kokemusta muutamasta tapauksesta ja jälkikäteen tajusin, että kummallakin vikaa päässä, puuttuu tunneäly ja empatiakyky. Valitettavasti tuollaiset osaa olla todella julmia, kun heidän oma tunne-elämänsä on vajavaista. Miehet ovat kuin vaatteita joita vaihdellaan fiiliksen mukaan. Paska osuu niilläkin tuulettimen, kun se parasta ennen päiväys tulee ylitettyä.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos joku ehdottaisi minulle, että lopeta tuo paras ystäväsi jotta voisin viettää enemmän aikaa hänen kanssaan…. Käskisin varmaan painua hevon vittuun ja aika saatanan äkkiä. Lapsetkin voisin varmaan hukuttaa samalla, niin ei olisi niitäkään jaloissa pyörimässä?

Hullu ämmä ja hyvä @ZayWest että pääsit eroon!

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
väistit massiivisen luodin kun pääsit eroon tuosta naisesta.
@ZayWest väisti massiivisen ydinpommin, kemialliset aseet ja biologiset aseet. Muutaman luodin joutui ottamaan vastaan.

Se naishenkilö lukee nämäkin viestit täältä. Ja ottaa bannit pois, haukkuu sinua entistä enemmän. Luultavasti mukaan tulee myös uhkailuja. Vastaat korkeintaan, että kiitos palautteesta ja hyvää loppukesää. Jonka jälkeen bannaat hänet heti kaikkialta. Etkä vastaa ikinä mitään mitä tahansa kautta hän saisikin sinulle viestejä perille.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos joku ehdottaisi minulle, että lopeta tuo paras ystäväsi jotta voisin viettää enemmän aikaa hänen kanssaan…. Käskisin varmaan painua hevon vittuun ja aika saatanan äkkiä. Lapsetkin voisin varmaan hukuttaa samalla, niin ei olisi niitäkään jaloissa pyörimässä?

Hullu ämmä ja hyvä @ZayWest että pääsit eroon!

Tämän koira-asian tarkensin jo. Minun on syytä olla tarkkana tässä kun en tiedä miten tuo ihminen toimii luettuaan nämä viestit. En toista case koiraa hänen osaltaan kun että löi painetta asian suhteen.

Saa nähdä mitä tuleman pitää. Ruma oli lopetus kun hän teki diagnoosin minusta. Mielisairas narsisti kuulemma. En tavoita viesteistäni noita, mutta olen jäävi asian suhteen.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämän koira-asian tarkensin jo. Minun on syytä olla tarkkana tässä kun en tiedä miten tuo ihminen toimii luettuaan nämä viestit. En toista case koiraa hänen osaltaan kun että löi painetta asian suhteen.

Saa nähdä mitä tuleman pitää. Ruma oli lopetus kun hän teki diagnoosin minusta. Mielisairas narsisti kuulemma. En tavoita viesteistäni noita, mutta olen jäävi asian suhteen.
Blokkaat myös hänet kaikista viestikanavista ja etkä enää kommentoi asiasta tänne. Kyllä pöly laskeutuu jonkun ajan kuluessa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blokkaat myös hänet kaikista viestikanavista ja etkä enää kommentoi asiasta tänne. Kyllä pöly laskeutuu jonkun ajan kuluessa.
Antaa palaa vaan tänne! Sikäli kun nainen pysyy anonyyminä meille muille, niin yhtään mitään väärää ei ole tänne kirjoittaa. Jos naista asia harmittaa, niin se on hänen asiansa. Mitäs läksit.

Viimeksi muokattu:

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Antaa palaa vaan tänne! Sikäli kun nsinrn pysyy anonyyminä meille muille, niin yhtään mitään väärää ei ole tänne kirjoittaa. Jos naista asia harmittaa, niin se on hänen asiansa. Mitäs läksit.
Ei se tee myöskään ZayWestille hyvää jäädä asiaa sen enempää vatvomaan, edes tänne. Eteenpäin vaan tästä entisestä suhteesta.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei se tee myöskään ZayWestille hyvää jäädä asiaa sen enempää vatvomaan, edes tänne. Eteenpäin vaan tästä entisestä suhteesta.

Kyllä tämä niin ruma loppu oli että en enää palaa tämän viestin jälkeen asiaan. Nyt on aika keskittyä muihin asioihin ja kasaamaan omaa palapeliä.

Sanoin jo tuossa case closed, mutten tiedä aikooko henkilö keksiä jotain jatkotoimia. Luin vielä jokaisen viestini ja pystyn seisomaan niiden takana. Minä en esiintynyt minään uhrina joka koki hirveän naisen. Mielestäni käsittelin omat virheeni useaan otteeseen ja tarkoitan tuota.

Eli nyt eteenpäin. Hän saa keksiä mitä haluaa, mutta viestini olen tarkkaan kirjoittanut ja täsmentänyt asioita vielä.

Toivon myös että viesteissäni huomioidaan miten olen puhunut omista isoista virheistäni ja miten otin vastuun suhteen tuhoutumisesta. Otan oikeasti vastuun tuosta enkä todellakaan esiinny minään uhrina. Tämän haluan myös alleviivata isosti, koska minulla on opittavaa edessä paljon myös. Koen kuitenkin käsitelleeni itseäni hyvin kriittisesti ettei sekään epäselväksi ole jäänyt.

Eli nyt kiitos ja anteeksi. Ollut tervettä kuulla erilaisia näkökulmia.

Edit. Toivon hänelle kaikesta huolimatta hyvää ja onnea elämään. Tämä tuli hänellekin sanottua suoraan. Toivottavasti löytää onnensa. Katkeruus, viha ja kärvistely ei auta elämässä eteenpäin. Ketään. Juustoista ehkä, mutta näin koen anyway isossa kuvassa.

Edit. Lisätty vielä keskeinen osa itseeni liittyen.

Viimeksi muokattu:

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Ei riitä jaksaminen jokaista viestiä koluta juuri, mutta lukeeko siis kyseinen pommi näitä juttuja täällä ihan varta vasten vai onko peräti tunnukset tänne? Vähän sairaalloista jos jotain exän keskustelupalsta viestejä pitää alkaa kyttäilee.

E. Nyt luin vasta tuon "viimeinen viesti". Juu eteepäi sano mannerheim ja mummo lumes.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
En minä tarkoittanutkaan, että asiaa täällä vatvoisi vatvomisen vuoksi, vaan että jos jossain vaiheessa haluaa asiasta vielä sanoa, niin ei jätä sanomatta sitä sen vuoksi, että mahdollisesti se nainen joskus lukisi senkin tekstin. Ei pidä antaa toisen mätkiä ja samalla antaa viedä tällaista puheoikeutta.

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä tämä niin ruma loppu oli että en enää palaa tämän viestin jälkeen asiaan. Nyt on aika keskittyä muihin asioihin ja kasaamaan omaa palapeliä.

Sanoin jo tuossa case closed, mutten tiedä aikooko henkilö keksiä jotain jatkotoimia. Luin vielä jokaisen viestini ja pystyn seisomaan niiden takana. Minä en esiintynyt minään uhrina joka koki hirveän naisen. Mielestäni käsittelin omat virheeni useaan otteeseen ja tarkoitan tuota.

Eli nyt eteenpäin. Hän saa keksiä mitä haluaa, mutta viestini olen tarkkaan kirjoittanut ja täsmentänyt asioita vielä.

Eli nyt kiitos ja anteeksi. Ollut tervettä kuulla erilaisia näkökulmia.

Edit. Toivon hänelle kaikesta huolimatta hyvää ja onnea elämään. Tämä tuli hänellekin sanottua suoraan. Toivottavasti löytää onnensa. Katkeruus, viha ja kärvistely ei auta elämässä eteenpäin. Ketään. Juustoista ehkä, mutta näin koen anyway isossa kuvassa.

Hemmetin karu tarina kaikkinensa. Mutta, kuten monet muut ovat jo sanoneet, väistit ison luodin tässä asiassa. Ei tuollainen käytös kaikkinensa kuulu parisuhteeseen. Ja jotain todella on toisella pielessä, jos kaikki hänen exänsä ovat hulluja/neurootikkoja/younameit. Josta päästään aiheeseen....

...että yleensä tuohon boldattuun kohtaan syyllistyvät ihmiset, jotka ovat itse narsisteja. Noin lyhyen, aika jonka kerroit teidän olleen yhdessä, tutustumisen kautta ei edes psykologi kerro diagnoosia potilaasta (tämä suoraan psykologilta kuultuna). Mutta tuollaiseen huttuun on helppo peittää oma ego ja riittämättömyys, ja siitä kumpuava syy alistaa muita ihmisiä elämässään.

Isosti voimia @ZayWest!!

Laitan yv:tä, jos joskus tulen Jyväskylään katsomaan peliä, ja tarjoan oluen. Jos sopii? Saa myös kieltäytyä.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Melkoista menoa. Ihan yleisenä kysymyksenä, mikä paikka tämä "chatti" on? Joku facebook-chatti vai?

Mua jäi myös tää häiritsee. Tällaisena 90-luvulla netin löytäneenä aloin ensimmäisenä pohtimaan kissin chattia tai mIRC:n jotain chat-kanavaa, mutta ehkä pitäs tulla 20-30 vuotta ajassa eteenpäin…

Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Eli ymmärsinkö oikein, että joku veti pultit siitä että nimimerkki (jonka henkilöllisyyttä ei tiedä käytännössä kukaan) kirjoittaa asioita hänen suhteestaan henkilöön, jonka henkilöllisyyden tietää varmasti vielä harvempi viestin lukenut henkilö?

Kaikkea sitä saa lukea. Onnea @ZayWest luodin väistämisestä.
Niin. Anonyymit palstat ovat tärkeä henkireikä.

Meillähän käydään yhteiskunnallista keskusteluakin siitä, mitä yksi tai useampi henkilö on anonyyminä nettiin kirjoittanut tänä kesänä rippikoulun käyvän lapsen syntymävuonna. Että mulkku ja paha se ihminen.

Itselle tulee mieleen, että millainen ihminen paljastaa nimimerkin henkilöllisyyden? No sellainen, joka olisi valmis lataamaan nettiin exänsä alastonkuvia.

Miten tämä liittyy tähän ketjuun? Ainakin yksi ketjun lukija voisi mennä peilin eteen tarkastelemaan omaa toimintaansa.

Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Niin. Anonyymit palstat ovat tärkeä henkireikä.

Meillähän käydään yhteiskunnallista keskusteluakin siitä, mitä yksi tai useampi henkilö on anonyyminä nettiin kirjoittanut tänä kesänä rippikoulun käyvän lapsen syntymävuonna. Että mulkku ja paha se ihminen.

Itselle tulee mieleen, että millainen ihminen paljastaa nimimerkin henkilöllisyyden? No sellainen, joka olisi valmis lataamaan nettiin exänsä alastonkuvia.

Miten tämä liittyy tähän ketjuun? Ainakin yksi ketjun lukija voisi mennä peilin eteen tarkastelemaan omaa toimintaansa.
Ikävästi langetat varjon ketjun ylle…kuinkahan moni tuntee piston sydämessään.
Itse ainakin vannon syyttömyyttä.

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Muistanette aspan josta sanoin? no kysyin sitten eräältä tutulta, joka on kaupassa töissä, josko hän voisi vinkata asiasta. Kuulemma sanoi ja tää henkilö on yllätys, yllätys varattu. Ei kai tässä sitten muu auta, kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. (tää on tätä mun tyypillistä tuuria)

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Muistanette aspan josta sanoin? no kysyin sitten eräältä tutulta, joka on kaupassa töissä, josko hän voisi vinkata asiasta. Kuulemma sanoi ja tää henkilö on yllätys, yllätys varattu. Ei kai tässä sitten muu auta, kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. (tää on tätä mun tyypillistä tuuria)
Nosta leuka ylös. Naisia, varsinkin niitä vapailla markkinoilla olevia UFAa ja RFAata kyllä riittää suomalaiselle miehelle iästä riippumatta. Vaikka kuinka kaunis ajatus se olisi, että se löytyisi sieltä lähikaupan kassalta, niin mitä luultavammin se odottaa sua kotonaan ilman todellista päämäärää tällä hetkellä.

Matoa koukkuun tai verkkoa vaan vesille.

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Mun avioero tuomitaan päätökseen marraskuussa.

Nyt on ollut aika aktiivista viestin vaihtoa lapsuuden/nuoruuden ihastuksen kanssa. Hän on nykyään sinkku, jumalattoman kaunis nainen, mutta hänellä on terveydellisiä huolia. Uhka vai mahdollisuus? Mä toki olisin enemmän kuin mielelläni tukena hänelle.

Once in a lifetime, tai jotain. En minä tiedä.

Spire

Jäsen
Mun avioero tuomitaan päätökseen marraskuussa.

Nyt on ollut aika aktiivista viestin vaihtoa lapsuuden/nuoruuden ihastuksen kanssa. Hän on nykyään sinkku, jumalattoman kaunis nainen, mutta hänellä on terveydellisiä huolia. Uhka vai mahdollisuus? Mä toki olisin enemmän kuin mielelläni tukena hänelle.

Once in a lifetime, tai jotain. En minä tiedä.
Millaisista terveydellisistä huolista on kyse? Ja kuinka vakavista?

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Millaisista terveydellisistä huolista on kyse? Ja kuinka vakavista?

Jotakin hermostokipuja - en halunnut kysellä sen enempää. Mutta ei käsittääkseni mitään hengenvaarallista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy