Naisasiat

  • 7 487 136
  • 26 542

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siis mikähän homma, että ei itse vaivaudu sanomaan? Jos kuitenkin jaksaa sanoa toiselle ihmiselle, että kerro sinä!

Ei tuossa ainakaan mitään miehen mahdollista hermostumista vältetä tälle naiselle.
Ehkä hän on jämähtänyt henkisesti teini-iän epävarmuuden tilaan, jolloin laitettiin joku oma tai ihastuksen kaveri kysymään siltä ihastukselta, että voisiko se alkaa olemaan mun kanssani.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Yrittäkääpä kaverin vaimon lisäksi työkaveria ja serkkua ja kaikki kuukauden sisään. Sekaisin menee mies. Onneksi ensimmäinen ainoastaan se, jonka kanssa on tullut tehtyä jotain ns. vakavampaa, mutta silti. En suosittele. Tai oikeasti suosittelen. Elämä on todella joskus jännää.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Yrittäkääpä kaverin vaimon lisäksi työkaveria ja serkkua ja kaikki kuukauden sisään. Sekaisin menee mies. Onneksi ensimmäinen ainoastaan se, jonka kanssa on tullut tehtyä jotain ns. vakavampaa, mutta silti. En suosittele. Tai oikeasti suosittelen. Elämä on todella joskus jännää.
No en kyllä lähtisi tuota serkun kokeilemista suosittelemaan kenellekään.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
No en kyllä lähtisi tuota serkun kokeilemista suosittelemaan kenellekään.
En minäkään. Enkä ole onneksi kokeillut. Mutta yleismaailmallinen totuushan on, että kun on yksi niin löydät muita. Jos ei ole ketään niin et saa. Hyvin tullut todettua toimivaksi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: hege

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
No en kyllä lähtisi tuota serkun kokeilemista suosittelemaan kenellekään.
Minulla on kyllä erityisesti yhteen serkkuuni (nainen) erittäin läheiset välit, mutta mitään erotiikkaa siihen ei liity, ei ainakaan millään tietoisella tasolla. Viihdymme toistemme seurassa oikein mainiosti ja pyrin käymään hänen luonaan yksin tai vaimoni kanssa säännöllisesti.
Nuo kaverin vaimot ja työkaverit tuli aikoinaan koettua, valitettavasti, eikä niistä ainakaan mitään voittajan oloa pukannut, paremminkin päinvastoin...
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
No niin, tänään (tai siis teknisesti ottaen eilen) lähti sähköpostilla käräjäoikeuteen ensimmäinen avioerohakemus. Päälimmäinen tunne on kai helpotus, kun sai tehtyä päätöksen. Tässä kun on huonosti mennyt, teinit ovat selvästi kääntyneet äitinsä puolelle, joten he luultavasti jäävät hänen kanssaan asumaan.

Lähiajat ovatkin sitten varmaan yhtä helvettiä, kun pitäisi jakaa kamat, sopia raha-asiat jne. Uusi kämppä lähtee nyt etsintään, mutta työttömänä lainan saanti on hankalaa, joten joudun odottelemaan sitä, että saan osuuteni talosta ja muusta omaisuudesta,

Tämä on nyt mun toinen ero, ja saa olla myös viimeinen. Never again.

Eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
No niin, tänään (tai siis teknisesti ottaen eilen) lähti sähköpostilla käräjäoikeuteen ensimmäinen avioerohakemus. Päälimmäinen tunne on kai helpotus, kun sai tehtyä päätöksen. Tässä kun on huonosti mennyt, teinit ovat selvästi kääntyneet äitinsä puolelle, joten he luultavasti jäävät hänen kanssaan asumaan.

Lähiajat ovatkin sitten varmaan yhtä helvettiä, kun pitäisi jakaa kamat, sopia raha-asiat jne. Uusi kämppä lähtee nyt etsintään, mutta työttömänä lainan saanti on hankalaa, joten joudun odottelemaan sitä, että saan osuuteni talosta ja muusta omaisuudesta,

Tämä on nyt mun toinen ero, ja saa olla myös viimeinen. Never again.

Eteenpäin.
Stemppiä ponnisteluihin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: U2

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
No niin, tänään (tai siis teknisesti ottaen eilen) lähti sähköpostilla käräjäoikeuteen ensimmäinen avioerohakemus. Päälimmäinen tunne on kai helpotus, kun sai tehtyä päätöksen. Tässä kun on huonosti mennyt, teinit ovat selvästi kääntyneet äitinsä puolelle, joten he luultavasti jäävät hänen kanssaan asumaan.

Lähiajat ovatkin sitten varmaan yhtä helvettiä, kun pitäisi jakaa kamat, sopia raha-asiat jne. Uusi kämppä lähtee nyt etsintään, mutta työttömänä lainan saanti on hankalaa, joten joudun odottelemaan sitä, että saan osuuteni talosta ja muusta omaisuudesta,

Tämä on nyt mun toinen ero, ja saa olla myös viimeinen. Never again.

Eteenpäin.
Ovia sulkeutuu, uusia avautuu...
Ei noiden kamojen ja rahojen jakaminen tarvitse olla "yhtä helvettiä" vaan ihan vain kahden aikuisen ihmisen ymmärrystä ja harkintaa edellyttävää toimintaa ilman ylimääräistä draamaa.
Teinien kanssa pärjää, joskin he voivat rakentaa aika ajoin jotain draamaa, kun/jos kokevat tilanteen jotenkin ahdistavaksi/kurjaksi. Siinä sitten taas kysytään sitä aikuisuutta ja ymmärrystä, mutta kyllä sitä ymmärrystä ja hyväksyntää lopulta löytyy lapsiltakin, kun näkevät paremmin koko kuvan.
Tuosta kämpästä sen verran, että itse aikoinani menin vuokralle ensin, kun en vielä tiennyt, miten elämä siitä lähtisi kuljemaan. Olin sairauslomalla eikä elämä oikein tuntunut kantavan...
No, hyvinhän minulle lopulta kävi, mutta olin kokonaista eroa seuraavat viisi vuotta vuokralla ennenkuin muutin nykyisen vaimoni kanssa yhteen ja hankimme oman talon.

Stemppiä vai tsemppiä... no, onnea matkaan joka tapauksessa...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: U2

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Kertokaas nyt oma näkemys, että miten miellätte termin "situationship"? Onko se nyt siis tapailua ilman sitoutumista, että saa tapailla muitakin? Vai ihan jo seurustelua ilman mitään yhteenmuuttamisia jne?

Joskus täällä puhuin eräästä naisesta, joka on sanonut, että tahtomattaan päätyy tälläisiin "situationshippeihin" missä ei enää haluaisi olla.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Semmonen tuli mieleen noista, että kun tuossa aiemmin taas pohdittiin tuota, että ottaako toiseen uudestaan yhteyttä yhden. kahden vai kolmen päivän päästä. Aihe, jota on tässä ketjussa pyöritetty usein tätä ennenkin.

Niin onko tämmöisten juttujen miettiminen millään tavalla olennaista? Kun sitä itsensä asettaa semmoiseen asemaan, että kokisi vetoa toiseen ihmiseen, niin minulle ainakin olisi aivan yhdentekevää, että tuleeko se viesti sieltä huomenna vai ylihuomenna. Tosi kivaahan semmoinen olisi saada vaikka heti samana päivänä. Ja olen melkoisen varma, että naiset ajattelevat asiasta ihan täysin samoin.

Ihmisiä me kuitenkin vaan ollaan, ja asioista ei ehkä ole syytä tehdä liian monimutkaista.

Ymmärrän toki sen, että ei halua antaa itsestään liian epätoivoista kuvaa. Mutta jos olet epätoivoinen, eikä yhteys toisen kanssa synny luontevasti, niin kyllä se epätoivo sieltä toiselle esiin pamahtaa joka tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
@adolf

Itsellä alkoi suhde netissä välittömästi ensimmäisestä yksityisviestistä, kun siihen tuli vastaus heti vuorokauden sisään. Odotinkin että tulisi nopeasti. Ja sitten vaan mentiin, vaikka ei oltu nähty toisesta kuin suttuinen kuva netissä. Mutta en voi sanoa muiden puolesta, paitsi jos toinen haluaa jotain mystistä aikaa harkita. Eikö se harkinta yleensä kerro, ettei ole kovinkaan in missään tapauksessa? En kuitenkaan oleta, että kaikki ratkaisut pitäisi olla nopeita, itse vaan on tottunut siihen, että mitään ihmeellisempää ei mietitä kun palikat loksahtaa.

(6 vuotta takana)
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Uskovaisista mietin, että koska nuo löytävät mitään. Paitsi kaltaisiaan, joita on melko harvassa. Lähinnä vissiin suviseuroilla, vaikka sielläkin meno on kuulemma aika kovaa, vaikkei siitä puhutakaan.

Lyötiin uskovaisen naisen kanssa cv:t pöytään. Hän vaikutti alkuun oikein kivalta.

Naisen cv:
-korkeakoulututkinto
-duuni
-ei avosuhteita
-pakko mennä naimisiin
-ei seksiä ennen avioliittoa
-haluaa lapsia
-ei päihteitä
-ei tupakkaa


Meitsin cv:
-korkeakoulututkinto
-duuni
-vain avosuhteita
-ei kiinnosta mennä naimisiin
-irtosuhteita ja irtoseksiä
-voisi tehdä lapsia
-päihteetkin joskus maistuneet
-tupakkakin joskus maistunut

Se oli siinä taputeltu. Mutta ei noin erilaisilla ajatuksilla hommasta tulisi mitään.

Jälkikäteen tämä naurattaa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Kyllä minä voisin ihan hyvin olla uskovaisen naisen kanssa, jos hän olisi tällainen perusjärkevä ihminen noin muuten. Tarkoitan tällä sitä, että tieteen saavutuksia ei pyritä hautaamaan mihinkään vaan ne keinot valjastetaan myös sekä tieteeseen että omaan käyttöön. Olisi varmasti kiinnostavia filosofisia keskusteluita!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Kyllä minä voisin ihan hyvin olla uskovaisen naisen kanssa, jos hän olisi tällainen perusjärkevä ihminen noin muuten. Tarkoitan tällä sitä, että tieteen saavutuksia ei pyritä hautaamaan mihinkään vaan ne keinot valjastetaan myös sekä tieteeseen että omaan käyttöön. Olisi varmasti kiinnostavia filosofisia keskusteluita!
Kyllä ns. Tapauskovainen menee itselläkin oikein hyvin. Ja vähän siitä eteenpäinkin, kun vaan hyväksyy et itse olen ateisti.

Ei nyt mitään tilastoa ole käsillä, mutta aika hankalaksi menisi itselläni, jos vain ateistin/agnostikko naisen hyväksyisi.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Kyllä ns. Tapauskovainen menee itselläkin oikein hyvin. Ja vähän siitä eteenpäinkin, kun vaan hyväksyy et itse olen ateisti.

Ei nyt mitään tilastoa ole käsillä, mutta aika hankalaksi menisi itselläni, jos vain ateistin/agnostikko naisen hyväksyisi.

Omalla puolisolla on jotain uskovaisen ihmisen perusajatuksia, mutta ei hän niistä minulle kauheasti puhu, koska minulla on uskonnoista aika jyrkkiä mielipiteitä. Mutta olen yksittäisiä ihmisiä lakannut tuomitsemasta jo aikaa sitten, sillä usein kyse on hyvin henkilökohtaisesta asiasta ja vapaudesta rakentaa oma ajatusmaailmansa prikulleen niin kuin haluaa. Uskonnoista voi siis olla jotain ihan oikeaakin hyötyä, jos ne rauhottavat omaa sisintä ja tuntuvat turvalliselta vaihtoehdolta ratkaisukeinoksi tietyissä asioissa. Ihan hihhulit jätän kyllä omaan arvoonsa.
 

Byvajet

Jäsen
Uskovaisista mietin, että koska nuo löytävät mitään. Paitsi kaltaisiaan, joita on melko harvassa. Lähinnä vissiin suviseuroilla, vaikka sielläkin meno on kuulemma aika kovaa, vaikkei siitä puhutakaan.

Lyötiin uskovaisen naisen kanssa cv:t pöytään. Hän vaikutti alkuun oikein kivalta.

Naisen cv:
-korkeakoulututkinto
-duuni
-ei avosuhteita
-pakko mennä naimisiin
-ei seksiä ennen avioliittoa
-haluaa lapsia
-ei päihteitä
-ei tupakkaa


Meitsin cv:
-korkeakoulututkinto
-duuni
-vain avosuhteita
-ei kiinnosta mennä naimisiin
-irtosuhteita ja irtoseksiä
-voisi tehdä lapsia
-päihteetkin joskus maistuneet
-tupakkakin joskus maistunut

Se oli siinä taputeltu. Mutta ei noin erilaisilla ajatuksilla hommasta tulisi mitään.

Jälkikäteen tämä naurattaa.

Eivät nuo erot käytännössä välttämättä ole ylitsepääsemättömiä. Eniten kai vastaan pistää haluttomuus esiaviolliseen seksiin, mutta omasta kokemuksestani tiedän, että se saattaa uskovan naisen kanssa olla neuvoteltava kysymys. Ja se seksi sitten olikin ihan superhyvää, esiaviollisenakin.

Jos viihtyy yhdessä ja on yhteistä puhuttavaa ja tekemistä, suuri osa kaikesta muusta on usein neuvoteltavissa. Ei sen vuoksi kannata ihmistä hylätä, että hän on erilainen. Tärkeää on ainoastaan se, että on riittävästi yhteistä ja että viihtyy yhdessä.

Toki se vaatii kummaltakin joustavuutta, mutta uskovien naisien hylkääminen kategorisesti saattaa kääntyä itseään vastaan, koska siinä porukassa on vielä täyspäistä jengiä, joka tahtoo ihan oikeasti parisuhteen eikä hengailusuhdetta tai kokeilusuhdetta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Meikäläiselle ainakin on selvä että uskovaisen naisen kanssa halua edes treffeille tms. En vaan pysty toista kunnioittamaan jos on uskovainen, joten reilua molemmille että en edes yritä.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Meikäläiselle ainakin on selvä että uskovaisen naisen kanssa halua edes treffeille tms. En vaan pysty toista kunnioittamaan jos on uskovainen, joten reilua molemmille että en edes yritä.
Miten määrittelet uskovaisen? Jos kuuluu kirkkoon=uskovainen? Vai pitääkö siis tuoda ihan esiin omaa uskoaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös