Naisasiat

  • 7 487 366
  • 26 542

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Poimin vaan välistä pienen huomion. Kai @Steril ilmoitit naiselle että myöhästyt treffeillä. Naiset ja miksei miehetkin ovat välillä tällaisissa melko mitättömän tuntuisissa asioissa aika tarkkoja. Mua ainakin ärsyttää ihmisten myöhästely aika paljon. Ilmoittamalla asiasta tilanne on ihan eri.
Joo, yhden viestin ajaksi voin vielä palata asiaan.
Kyllä, ilmoitin asiasta jo ennakkoon että en ehdi sovittuun ajankohtaan paikalle mutta matkalla ollaan jo. Lähetin myös kuvan metrosta jossa jo istuin.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Mitäpä sitä turhaan piiloilemaan kun tälle saagalle saatiin nyt tuttuakin tutumpi loppu. Pakit tuli viestillä, lopulliset. Kuulemma ei vain hänen mielestään klikannut ja ei ole kiinnostunut näkemään enää uudelleen. Parempi ettei tuhlata kummankaan aikaa, näin sanoi.

Nostan hattua suorapuheisuudesta ja rehellisyydestä, mutta kyllä tässä sanotaanko aika tyhjä on takki tällä hetkellä henkisesti kun tämä nainen on varmaan viimeiset 2-3kk ollut mielessä lähes tunneittain. Uskomattoman tyhjä olo, ja nyt ei mitkään kliseet kiinnosta hevon paskaa, ne tiedetään kyllä.

Hohhoijaa. Kiinnostus lätkäkisoja ja euroviisujakin kohtaan meni kyllä sadasta nollaan yhdessä päivässä. Varsinainen perjantai kolmastoista kyllä nyt tämä henk.kohtaisesti.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@Steril uutta matoa koukkuun. Nauti kesästä ja ota iisisti. Ei kannata tuon perään jäädä murehtimaan.

Näin 15 vuotta saman naisen kanssa viettäneenä muistelen hymyllä sinkkukesää jota 20-vuotiaana vietin. Toki ei nykyinen puoliso sen kesän aikana löytynyt, vaan ihan sattumalta myöhemmin opiskelijabileissä.
 

Sj991

Jäsen
Mitäpä sitä turhaan piiloilemaan kun tälle saagalle saatiin nyt tuttuakin tutumpi loppu. Pakit tuli viestillä, lopulliset. Kuulemma ei vain hänen mielestään klikannut ja ei ole kiinnostunut näkemään enää uudelleen. Parempi ettei tuhlata kummankaan aikaa, näin sanoi.

Nostan hattua suorapuheisuudesta ja rehellisyydestä, mutta kyllä tässä sanotaanko aika tyhjä on takki tällä hetkellä henkisesti kun tämä nainen on varmaan viimeiset 2-3kk ollut mielessä lähes tunneittain. Uskomattoman tyhjä olo, ja nyt ei mitkään kliseet kiinnosta hevon paskaa, ne tiedetään kyllä.

Hohhoijaa. Kiinnostus lätkäkisoja ja euroviisujakin kohtaan meni kyllä sadasta nollaan yhdessä päivässä. Varsinainen perjantai kolmastoista kyllä nyt tämä henk.kohtaisesti.
Tämä nyt ei varmaan mieltä lämmitä tässä kohtaa, mutta vähän tuli kuva että sinun myöhästyessä hän on vetänyt pienet kilarit eli hänellä on ainakin ollut jotain romanttisia tunteita sinua kohtaan, mutta jokin on alkanut häntä ärsyttämään tässä parin kuukauden aikana. Eli se siis positiivista että ei ole ollut yksipuolista kiinnostusta ja sinussa ei ole ollut mitään vikaa vaan jokin ei ole mennyt nyt putkeen. Eli jatkat vaan samaan malliin ja pyydät kiinnostavia tyttöjä ulos mahdollisimman nopeasti ja se tuottaa tulosta ennen pitkään. Naisten kanssa vaan tulee enemmän pakkeja kuin onnistumisia.

Ja hyvää on kanssa että nyt pystyt jatkamaan eteenpäin eikä sitten kesän jälkeen. Tsemppiä!
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
@Steril periaatteessahan sulle jäi posiakin käteen. Pistit itsesi likoon ja osoitit pystyväsi menemään mukavuusalueen ulkopuolelle (näin käsittänyt jutuistasi, ettei deittailu täysin sun "juttu"). Naiselle pointsit rehellisyydestä ja jos tuollainen pistää harmittamaan, että lätkään loppuun kiinnostus, niin kertoo se siitä että jotain extraa kaipaa elämään. Kesä on tuloillaan ja naiset alkavat näyttää syystä x vielä kauniimmilta! Nyt nauttimaan sinkkukesästä -22. Markkinoilla on varmaan ihan hyvä tarjonta, kun maailma heräilee koronahorroksesta.
 

Barney

Jäsen
Poimin vaan välistä pienen huomion. Kai @Steril ilmoitit naiselle että myöhästyt treffeillä. Naiset ja miksei miehetkin ovat välillä tällaisissa melko mitättömän tuntuisissa asioissa aika tarkkoja. Mua ainakin ärsyttää ihmisten myöhästely aika paljon. Ilmoittamalla asiasta tilanne on ihan eri.
No eihän tuo ole mikään mitätön asia, mikäli oli vielä ensitreffit kyseessä. Jos menet myöhässä työhaastatteluun, niin tuskin saat töitä. Jos menet myöhässä sovittuun asuntonäyttöön, niin tuskin saat asuntoa. Jos menet myöhässä ensitreffeille, niin tuskin saat mitään. Myöhästyminen luo aina mielikuvan vastapuolelle siitä, että toinen osapuoli ei ole pitänyt sovittua tapaamista yhtä tärkeänä kuin hän itse ja vaikka siihen löytyisikin järkevä perustelu, niin usein näissä asioissa tunne vie kuitenkin voiton järjestä.

Kyllähän supliikki kaveri vielä tuostakin tilanteesta puhuu itsensä kuiville, mutta lähtökohdat ovat selvästi heikommat. Jos mietitään jääkiekkotermein, niin saavuttuasi ajoissa paikalle lähdet 0-0 tilanteesta ja todennäköisesti molemmat joukkueet lähtevät pelaamaan avointa peliä, jolloin paikkoja syntyy paljon. Jos tulet myöhässä paikalle, niin lähdet parin maalin tappioasemasta ja vastustajalla on jo valmiiksi kilpikonnapuolustus päällä. Jälkimmäisessä skenaariossa joudut todennäköisesti olemaan itse ainut aloitteellinen osapuoli ja maalipaikkoja pitäisi onnistua luomaan tyhjästä. Joku Sebastian Aho voi siinä onnistua, mutta Erik Haulalla voi olla jo vaikeampaa.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lueskelin tätä ketjua aikani kuluksi, ja ensimmäinen ajatus oli että liikaa ihmiset viilaavat pilkkua ja keskittyvät merkityksettömiin pikkuasioihin varsinkin silloin kun ollaan vielä tapailuasteella. Se klikkaa jos se klikkaa, ei siinä tarvitse muuta kuin olla oma itsensä ja asiat etenevät haluttuun suuntaan. Se on sitä kemiaa.
 

Jeffrey

Jäsen
Deittiej yleistä tunnelmaa on äärimmäisen vaikea kääntää mikäli se alkaa ei-toivottuun suuntaan menemään. Pienetkin asiat saattavat tähän vaikuttaa ja kaikki ne hetken missä kukakin on juuri sillä deittihetkellä. Eli siis joku asia saattaa toisessa hetkessä ärsyttää ja toisessa taas ei. Tässä tullaankin taas niihin asioihin joita emme voi etukäteen edes tietää ja ei auta muu kuin tehdä parhaansa ja katsoa mihin se riittää. Ihan jo puhtaalla tuurillakin on eittämättä roolinsa tässä asiassa.

Ärsytyksen tunteita saattaa meille kaikille tulla hyvinkin pienistä asioista. Itse olin aamulla herätessäni ärsyyntynyt tyttöystävälle, koska hän oli unessani tehnyt minulle oharit ja itse seisoin elokuvateatterissa popparit ja limpskarit kädessä. Naurettava juttu. Silti yksi deittimaailman opeista on olla mahdollisimman erottuva, ollakseen mahdollisimman neutraali. Toki riippuu myös mitä hakee, mutta ehkä yleistäen voisi ajatella olevan hyödyksi jos herätät ärsytystä mahdollisimman harvassa.

Itse olin ennen työelämän tuomaa oppia krooninen myöhästelijä. En nyt kuitenkaan jälkikäteen muista tapausta joka olisi lässähtänyt myöhästymiseni takia, mutta eiköhän niitäkin eittämättä ole. Toki voi olla, että sitä oppi käyttämään myös valkoisia valheita näissä tilanteissa tai sovittua sellaiset deitit joissa se aikataulu ei ollut ihan niin kriittinen.

Jätetään nyt ne kliseet tästä viestistä pois. Täällä muistutettiin pesemään hampaat deiteille mennessä, ehkä ensi kerralla pitäisi muistuttaa pesemään hampaat ja olemaan ajoissa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Myöhästely on ärsyttävää. Ei kannata odotuttaa ihmisiä turhaan.

Ihmissuhteet ovat ihmeellisiä. Kun toisesta tykkää niin asiat jotenkin painottuvat eri tavalla. Sitä on vuosikymmeniä toisen kanssa onnellinen, vaikka joutuu myöhästelyyn taipuvaista hoputtamaan ja odottamaan ja olemaan välillä asiasta tosi kiukkuinen. Onneksi toinen kestää vastaavasti minun ärsyttäviä puoliani.
 

Byvajet

Jäsen
Se on sitä kemiaa.
Ei tuo kemiakaan mikään autuaaksi tekevä mittari ole. Olen huomannut, että kun seksuaalinen vetovoima on vahva, koen sen kemiaksi, vaikka yhteensopivuus muuten olisi heikko.

Niin ikään olen pannut merkille, että kemia ei ole mikään kolahdus, vaan se voi kehittyä pitkän ajan kuluessa ihmiseen tutustuessa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Jätetään nyt ne kliseet tästä viestistä pois. Täällä muistutettiin pesemään hampaat deiteille mennessä, ehkä ensi kerralla pitäisi muistuttaa pesemään hampaat ja olemaan ajoissa.
Joo, kiitos. Olihan tuo minulta iso virhe tulla myöhässä, mutta tuota lukuun ottamatta kyllä hoidin kaiken mielestäni hyvin, ilmoitin myöhässä tulosta jo etukäteen ja tein kyllä hyvin selväksi sen että olin vilpittömän pahoillani siitä ja kaduin sitä. Ja kyllä nainen tuon kutsun ymmärsi treffikutsuksi, se selvisi viimeistään siinä viestissä, sanotaan se nyt jälkikäteen. No, jos olisi klikannut niin eipä se myöhästyminen olisi silloin vaikuttanut pätkän vertaa, näin se on pakko järkeillä, muutenhan tässä pää hajoaa.

Voipi mennä hetki, ennen kuin mitään seuraavia deittejä tulee, ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä. En vain koe olevani sellaiseen nyt henkisesti valmis, tässä nyt jotenkin täytyy kerätä ensin itsensä.

Kyllä se vain totta on, että ensimmäinen kerta on usein todella kivulias. Ainakin itse yllätyin, miten pahalta tämä nyt tuntuu kaikesta huolimatta. Vaikka olin siihen jollain tasolla jo valmistaunutkin.
 
Viimeksi muokattu:

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
@Steril

Jos itse itseni asettaisin asemaan, jossa olen tosi ihastunut toiseen ihmiseen ja saan häneltä etukäteen viestin, että tulee vähän myöhästymään, niin ei se itse myöhästyminen ole mikään semmoinen juttu, joka vetäisi koko homman puihin. Tuskinpa siis siihen kosahti. Jos siellä olisi taustalla ollut jotain vahvoja tunteita toiselta osapuolelta, niin kyllä tuommoista pientä myöhästymistä sormien läpi katsellaan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voipi mennä hetki, ennen kuin mitään seuraavia deittejä tulee, ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä. En vain koe olevani sellaiseen nyt henkisesti valmis, tässä nyt jotenkin täytyy kerätä itsensä.

Vai pitäiskö sun nyt toimia just päinvastoin? Sopia rohkeasti uudet deitit uuden vähänkään kiinnostavan naisen kanssa ja harrastaa ihan kokemusmielessä tovi sarjadeittailua? Hakea sieltä deittiputkesta nyt kokemusta, jotta olet valmiimpi sitten, kun ”se oikea” osuu tutkan alle? Mun mielestäni sun pitäisi toimia juuri niin.

En nyt haluaisi mitenkään vähätellä sun tunteitasi, mutta teillä oli juuri ensimmäiset (ja viimeiset) treffit. Ei kannata suurennella asiaa liikaa, koska selkeästikään et sitten kuitenkaan naista varsinaisesti tuntenut. Olit oikeasti ihastunut mielikuvaan, jonka olit itse hänestä luonut. Mikä on siis täysin normaalia ja kaikki tekee niin. Pointti mulla tässä on nyt se, että eihän sulla oikeasti ole mitään syytä ”kasailla itseäsi”, koska olet saanut hienovaraisesti pakit ensitreffien jälkeen. Tuntuuhan se ikävältä, mutta tätäkin kokemusta tarvitaan. Jos ei muuten, niin osaat asettua vastapuolen asemaan, jos joskus joudut itse antamaan pakit.

Rohkeasti nyt uudelleen pyörän selkään vaan!
 

Jeffrey

Jäsen
No, jos olisi klikannut niin eipä se myöhästyminen olisi silloin vaikuttanut pätkän vertaa, näin se on pakko järkeillä, muutenhan tässä pää hajoaa.

Meinasin kirjoittaa itsekin aikaisempaan viestiin, että älä nyt liikaa itseäsi soimaa tästä asiasta. Jos homma olisi ollut lähdössä niin se olisi lähtenyt myös tämän myöhästymisen kanssa. Ja toisaalta jos homma nyt oikeasti oli siitä kiinni, niin ehkä parempikin katsella seuraavaa neitokaista. Nyt on läksyt tehty ja eteenpäin.

@BOL lta jälleen melko tyhjentävä viesti tähän ketjuun. Ehdottomasti nyt vaan pyörän selkään harjaantumaan. Nämä asiat ovat niin pienestä kiinni ja varsinkin ajoitus on erittäin tärkeää, eli ottaa mahdollisuudesta koppia silloin kun se eteen tulee eikä jäädä silloin miettimään miten nyt toimia. Tätäkin asiaa hommassa harjaantuminen kummasti auttaa. Nykyisillä deittailumarkkinoilla ne positiiviset tunteet toista kohtaan saattaa kestää ihan tunneista joihinkin päiviin - ehkä maksimissaan muutamaan viikkoon ellei homma siitä etene - tai vaikka etenisikin.

Eikä niitä ikäviä tunteita kannata liikaa varoa, tai silloin ei voi oikein tässä deittailugenressä mukana olla. Isolla todennäköisyydellä niitä tulee jatkossakin, ja pidemmälle edenneiden ihmissuhteiden kanssa. Niitäkin tunteita on tärkeä oppia käsittelemään ja niiden kanssa toimimaan.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei tuo kemiakaan mikään autuaaksi tekevä mittari ole. Olen huomannut, että kun seksuaalinen vetovoima on vahva, koen sen kemiaksi, vaikka yhteensopivuus muuten olisi heikko.

Niin ikään olen pannut merkille, että kemia ei ole mikään kolahdus, vaan se voi kehittyä pitkän ajan kuluessa ihmiseen tutustuessa.
Mielenkiintoista. Minä taas koen niin, että seksuaalista vetovoimaa ei voi olla, jos ei ole kemiaa. Olkoot naisella millainen varsi tahansa, niin se on merkityksetön asia jos ei muuten ajatukset klikkaa. Viisari ei värähdä silloin. Mutta meitä on erilaisia, niin se vain on.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Meinasin kirjoittaa itsekin aikaisempaan viestiin, että älä nyt liikaa itseäsi soimaa tästä asiasta. Jos homma olisi ollut lähdössä niin se olisi lähtenyt myös tämän myöhästymisen kanssa. Ja toisaalta jos homma nyt oikeasti oli siitä kiinni, niin ehkä parempikin katsella seuraavaa neitokaista. Nyt on läksyt tehty ja eteenpäin.

Riippuen toki mielestäni vähän siitäkin, puhutaanko myöhästymisessä 10 minuutista vai tunnista. Kyllähän tuo antaa mielestäni signaalin siitä, miten elämässä pystyy hoitamaan asioita. Ihan pienen myöhästymisenhän kuittaisi helposti jo sillä, että pyytää toista menemään jo sovittuun ravintolaan tilaamaan jonkun juotavan, jonka sitten myöhemmin kuittaa pois.
 

Byvajet

Jäsen
Mielenkiintoista. Minä taas koen niin, että seksuaalista vetovoimaa ei voi olla, jos ei ole kemiaa. Olkoot naisella millainen varsi tahansa, niin se on merkityksetön asia jos ei muuten ajatukset klikkaa. Viisari ei värähdä silloin. Mutta meitä on erilaisia, niin se vain on.
Kyllä minäkin hetkessä tunnen, että tässä on vuosisadan löytö ja täydellinen mätsi, mutta kun aikaa kuluu ja pahin kiima laantuu, niin vähitellen rupeaa ymmärtämään, että täydelliseltä tuntuneessa on vakavia puutteita yhteensopivuuden näkökulmasta.

Nainen voi olla vaikka kuinka kiva, mutta ei välttämättä itselle sopiva. Kiima kuitenkin harhauttaa luulemaan muuta.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Joku voisi kerätä @BOL in viestit tässä ketjussa omaksi viestiketjuksi ja laittaa otsikoksi vaikkapa Ohjeita ja vinkkejä naisten ymmärtämiseen.
Tällainen keski-ikäinen setämieskin ammentaa aina uutta oppia tämän nimimerkin viesteistä.
Respect!
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Ei tuo kemiakaan mikään autuaaksi tekevä mittari ole. Olen huomannut, että kun seksuaalinen vetovoima on vahva, koen sen kemiaksi, vaikka yhteensopivuus muuten olisi heikko.

Niin ikään olen pannut merkille, että kemia ei ole mikään kolahdus, vaan se voi kehittyä pitkän ajan kuluessa ihmiseen tutustuessa.

Tämä oli hyvä viesti kaikille teille vielä hormonimyrsyä eläville nuorille aikuisille. Mä olen jo 40+, jonka kosintamatkat on ohitse. Valtavasti pettymyksiä ja sydänsuruja itsekin kokeneena, mutta yhden asian haluisin myös tuoda epävirallisena neuvona nuoremmille.

Sanon vaan sen, että nämä asiat ovat helppoja sitten, kun se sopiva kumppani löytyy. Ei tarvitse pelailla tai esittää mitään. Yhdessäolo on luontevaa. Jos pitää hirveesti ylianalysoida toista ja tuntea epävarmuutta, niin se on usein jo merkki siitä, että tää ei oo todellinen match, vaikka vastapuoli jollain tasolla kiinnostaisikin.

Sitten seksuaalisuus tosiaan sotkee asioita. Biologisista syistä saatat nähdä toisen "taivaan lahjana", vaikka henkisellä tasolla sitä sidosainetta ei sitten olekaan. Ihminen haluaa nähdä asioita, joita ei välttämättä ole olemassa.

Sekin kannattaa varhain hyväksyä, että rakkaus on myös tuuripeliä. Nallekarkit ei mene elämässä tasan.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Olin joskus nuorempana aivan äärettömän ihastunut erääseen siihen aikaan vielä tyttöön, nykyään aikuinen nainen. Mahdollisuutta tarjottiin, en tarttunut. Itsesyytökset aikanaan olivat aivan valtavia, enkä nyt muutenkaan asiaa mitenkään sillä lailla hoitanut, että siitä kehumista jälkipolville kauheasti olisi jäänyt. Siinäkin tarinassa oli kuitenkin suuri hopeareunus, jonka on sitten myöhemmin ymmärtänyt. Sen olen myös myöhemmin tajunnut, että ei siitä mitään suurta rakkaustarinaa olisi tullut, vaikka olisin siihen mahdollisuuteen tarttunutkin.

Tuli nyt tuosta vaan mieleen, että nämä elämän tarjoamat töyssyt usein sitten jälkeenpäin vasta paljastaa ne oppiläksynsä, jos vaan ei ihan paikalleen pysähdy asioita märehtimään. Niin kliseistä kuin se ehkä onkin, mutta myös ihan totta.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Jos oikeasti kiinnostaa, niin ei pieni myöhästyminen nyt mitään haittaa tee. Itse kun viimeksi olin treffeillä, niin nainen ilmoitti myöhästyvänsä hieman(n. 15 min) eikä se ainakaan meikän kohdalla tehnyt mitään haittaa. Jos on oikeasti niin pirun tarkka kaikesta, niin mikäs siinä sitten.

Tottakai on niin, että kaikille ihmisille ei ole samat säännöt näissä asioissa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Jos oikeasti kiinnostaa, niin ei pieni myöhästyminen nyt mitään haittaa tee. Itse kun viimeksi olin treffeillä, niin nainen ilmoitti myöhästyvänsä hieman(n. 15 min) eikä se ainakaan meikän kohdalla tehnyt mitään haittaa. Jos on oikeasti niin pirun tarkka kaikesta, niin mikäs siinä sitten.

Tottakai on niin, että kaikille ihmisille ei ole samat säännöt näissä asioissa.
Tosiaan, kyllä täytyy hänen tuleville treffikumppaneilleen tai säädöilleen toivottaa onnea jos tuollainen asia vesittää koko jutun. En minäkään nyt ihan aikuisten oikeasti jaksa uskoa että tuo olisi ollut se ratkaiseva vedenjakaja.

Olisinko minä itse valmis tekemään oharit ja lähtemään tapahtumapaikalta pienen, jo ennakkoon ilmoitetun myöhästymisen takia, jos oikeasti haluaisin tavata tämän ihmisen? En todellakaan olisi. Mutta meitä on joka junaan.

No, jos jotain positiivista niin kyllä tässä nyt sillä tavalla tuli nenille että ei se jatkossa ainakaan pahemmalta voi enää tuntua. Että turha niitä pakkeja pelätä kun tunne on jo tiedossa. Olen vain aika hitaasti lämpiävä ihminen, eli se kipinä naista kohtaan ei synny ihan tuosta noin vaan. Eikä tällä hetkellä ole kiikarissa yhtään ketään, jota voisi edes teoriassa miettiä minään seuraavana mahdollisuutena. Kaverinikin ovat kaikki pääasiassa miespuolisia.
 

rpeez

Jäsen
Nainen voi olla vaikka kuinka kiva, mutta ei välttämättä itselle sopiva. Kiima kuitenkin harhauttaa luulemaan muuta.
Olen tullut siihen tulokseen, että noin vuoden päästä viimeistään paljastuu tämäntyyppiset tapaukset. Sen verran kestää se suurin kiima. Aika yleisiä tämmöiset tapaukset mielestäni.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Tosiaan, kyllä täytyy hänen tuleville treffikumppaneilleen tai säädöilleen toivottaa onnea jos tuollainen asia vesittää koko jutun. En minäkään nyt ihan aikuisten oikeasti jaksa uskoa että tuo olisi ollut se ratkaiseva vedenjakaja.

Olisinko minä itse valmis tekemään oharit ja lähtemään tapahtumapaikalta pienen, jo ennakkoon ilmoitetun myöhästymisen takia, jos oikeasti haluaisin tavata tämän ihmisen? En todellakaan olisi. Mutta meitä on joka junaan.

No, jos jotain positiivista niin kyllä tässä nyt sillä tavalla tuli nenille että ei se jatkossa ainakaan pahemmalta voi enää tuntua. Että turha niitä pakkeja pelätä kun tunne on jo tiedossa. Olen vain aika hitaasti lämpiävä ihminen, eli se kipinä naista kohtaan ei synny ihan tuosta noin vaan. Eikä tällä hetkellä ole kiikarissa yhtään ketään, jota voisi edes teoriassa miettiä minään seuraavana mahdollisuutena. Kaverinikin ovat kaikki pääasiassa miespuolisia.

Joo ei se tuosta myöhästymisestä millään voi olla kiinni. Ja joo voin yhtyä tuohon "nenille tulemiseen". Itsekkin viimeksi "tuli nenille", vaikka luulin naisen olevan kiinnostunut meikäläisestä. Ei auta kun mennä kohti uusia pettymyksiä!
 
Millaisesta myöhästymisestä tässä muuten puhutaan? Sanoisin, että jos ensitreffeille saavutaan tunti-pari myöhässä, niin saattaisin itsekin vittuuntua vaikka olisi kuinka ilmoiteltu etukäteen (joka niinikään tarkoittaa mitä? Vartti ennen treffejä "olen tunnin myöhässä"?)

Jos sen sijaan puhutaan jostain vartin myöhästymisestä, niin ei tosiaankaan voi olla ainoana syynä pakeille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös