Sekä pyyhkiä pylly.Just näin. Ja muista pestä hampaat.
Sekä pyyhkiä pylly.Just näin. Ja muista pestä hampaat.
Joo, yhden viestin ajaksi voin vielä palata asiaan.Poimin vaan välistä pienen huomion. Kai @Steril ilmoitit naiselle että myöhästyt treffeillä. Naiset ja miksei miehetkin ovat välillä tällaisissa melko mitättömän tuntuisissa asioissa aika tarkkoja. Mua ainakin ärsyttää ihmisten myöhästely aika paljon. Ilmoittamalla asiasta tilanne on ihan eri.
Tämä nyt ei varmaan mieltä lämmitä tässä kohtaa, mutta vähän tuli kuva että sinun myöhästyessä hän on vetänyt pienet kilarit eli hänellä on ainakin ollut jotain romanttisia tunteita sinua kohtaan, mutta jokin on alkanut häntä ärsyttämään tässä parin kuukauden aikana. Eli se siis positiivista että ei ole ollut yksipuolista kiinnostusta ja sinussa ei ole ollut mitään vikaa vaan jokin ei ole mennyt nyt putkeen. Eli jatkat vaan samaan malliin ja pyydät kiinnostavia tyttöjä ulos mahdollisimman nopeasti ja se tuottaa tulosta ennen pitkään. Naisten kanssa vaan tulee enemmän pakkeja kuin onnistumisia.Mitäpä sitä turhaan piiloilemaan kun tälle saagalle saatiin nyt tuttuakin tutumpi loppu. Pakit tuli viestillä, lopulliset. Kuulemma ei vain hänen mielestään klikannut ja ei ole kiinnostunut näkemään enää uudelleen. Parempi ettei tuhlata kummankaan aikaa, näin sanoi.
Nostan hattua suorapuheisuudesta ja rehellisyydestä, mutta kyllä tässä sanotaanko aika tyhjä on takki tällä hetkellä henkisesti kun tämä nainen on varmaan viimeiset 2-3kk ollut mielessä lähes tunneittain. Uskomattoman tyhjä olo, ja nyt ei mitkään kliseet kiinnosta hevon paskaa, ne tiedetään kyllä.
Hohhoijaa. Kiinnostus lätkäkisoja ja euroviisujakin kohtaan meni kyllä sadasta nollaan yhdessä päivässä. Varsinainen perjantai kolmastoista kyllä nyt tämä henk.kohtaisesti.
No eihän tuo ole mikään mitätön asia, mikäli oli vielä ensitreffit kyseessä. Jos menet myöhässä työhaastatteluun, niin tuskin saat töitä. Jos menet myöhässä sovittuun asuntonäyttöön, niin tuskin saat asuntoa. Jos menet myöhässä ensitreffeille, niin tuskin saat mitään. Myöhästyminen luo aina mielikuvan vastapuolelle siitä, että toinen osapuoli ei ole pitänyt sovittua tapaamista yhtä tärkeänä kuin hän itse ja vaikka siihen löytyisikin järkevä perustelu, niin usein näissä asioissa tunne vie kuitenkin voiton järjestä.Poimin vaan välistä pienen huomion. Kai @Steril ilmoitit naiselle että myöhästyt treffeillä. Naiset ja miksei miehetkin ovat välillä tällaisissa melko mitättömän tuntuisissa asioissa aika tarkkoja. Mua ainakin ärsyttää ihmisten myöhästely aika paljon. Ilmoittamalla asiasta tilanne on ihan eri.
Ei tuo kemiakaan mikään autuaaksi tekevä mittari ole. Olen huomannut, että kun seksuaalinen vetovoima on vahva, koen sen kemiaksi, vaikka yhteensopivuus muuten olisi heikko.Se on sitä kemiaa.
Joo, kiitos. Olihan tuo minulta iso virhe tulla myöhässä, mutta tuota lukuun ottamatta kyllä hoidin kaiken mielestäni hyvin, ilmoitin myöhässä tulosta jo etukäteen ja tein kyllä hyvin selväksi sen että olin vilpittömän pahoillani siitä ja kaduin sitä. Ja kyllä nainen tuon kutsun ymmärsi treffikutsuksi, se selvisi viimeistään siinä viestissä, sanotaan se nyt jälkikäteen. No, jos olisi klikannut niin eipä se myöhästyminen olisi silloin vaikuttanut pätkän vertaa, näin se on pakko järkeillä, muutenhan tässä pää hajoaa.Jätetään nyt ne kliseet tästä viestistä pois. Täällä muistutettiin pesemään hampaat deiteille mennessä, ehkä ensi kerralla pitäisi muistuttaa pesemään hampaat ja olemaan ajoissa.
Voipi mennä hetki, ennen kuin mitään seuraavia deittejä tulee, ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä. En vain koe olevani sellaiseen nyt henkisesti valmis, tässä nyt jotenkin täytyy kerätä itsensä.
No, jos olisi klikannut niin eipä se myöhästyminen olisi silloin vaikuttanut pätkän vertaa, näin se on pakko järkeillä, muutenhan tässä pää hajoaa.
Mielenkiintoista. Minä taas koen niin, että seksuaalista vetovoimaa ei voi olla, jos ei ole kemiaa. Olkoot naisella millainen varsi tahansa, niin se on merkityksetön asia jos ei muuten ajatukset klikkaa. Viisari ei värähdä silloin. Mutta meitä on erilaisia, niin se vain on.Ei tuo kemiakaan mikään autuaaksi tekevä mittari ole. Olen huomannut, että kun seksuaalinen vetovoima on vahva, koen sen kemiaksi, vaikka yhteensopivuus muuten olisi heikko.
Niin ikään olen pannut merkille, että kemia ei ole mikään kolahdus, vaan se voi kehittyä pitkän ajan kuluessa ihmiseen tutustuessa.
Meinasin kirjoittaa itsekin aikaisempaan viestiin, että älä nyt liikaa itseäsi soimaa tästä asiasta. Jos homma olisi ollut lähdössä niin se olisi lähtenyt myös tämän myöhästymisen kanssa. Ja toisaalta jos homma nyt oikeasti oli siitä kiinni, niin ehkä parempikin katsella seuraavaa neitokaista. Nyt on läksyt tehty ja eteenpäin.
Kyllä minäkin hetkessä tunnen, että tässä on vuosisadan löytö ja täydellinen mätsi, mutta kun aikaa kuluu ja pahin kiima laantuu, niin vähitellen rupeaa ymmärtämään, että täydelliseltä tuntuneessa on vakavia puutteita yhteensopivuuden näkökulmasta.Mielenkiintoista. Minä taas koen niin, että seksuaalista vetovoimaa ei voi olla, jos ei ole kemiaa. Olkoot naisella millainen varsi tahansa, niin se on merkityksetön asia jos ei muuten ajatukset klikkaa. Viisari ei värähdä silloin. Mutta meitä on erilaisia, niin se vain on.
Ei tuo kemiakaan mikään autuaaksi tekevä mittari ole. Olen huomannut, että kun seksuaalinen vetovoima on vahva, koen sen kemiaksi, vaikka yhteensopivuus muuten olisi heikko.
Niin ikään olen pannut merkille, että kemia ei ole mikään kolahdus, vaan se voi kehittyä pitkän ajan kuluessa ihmiseen tutustuessa.
Tosiaan, kyllä täytyy hänen tuleville treffikumppaneilleen tai säädöilleen toivottaa onnea jos tuollainen asia vesittää koko jutun. En minäkään nyt ihan aikuisten oikeasti jaksa uskoa että tuo olisi ollut se ratkaiseva vedenjakaja.Jos oikeasti kiinnostaa, niin ei pieni myöhästyminen nyt mitään haittaa tee. Itse kun viimeksi olin treffeillä, niin nainen ilmoitti myöhästyvänsä hieman(n. 15 min) eikä se ainakaan meikän kohdalla tehnyt mitään haittaa. Jos on oikeasti niin pirun tarkka kaikesta, niin mikäs siinä sitten.
Tottakai on niin, että kaikille ihmisille ei ole samat säännöt näissä asioissa.