Naisasiat

  • 7 535 202
  • 26 611

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
fat of the land kirjoitti:
Olen ainakin siinä uskossa että seksuaalisuus on niitä ainoita asioita maailmassa mitä voidaan pitää täysin yksityisenä.
Joten seksuaalisen käyttäytymisen arvioiminen aktiivisuuden perusteella on samanlaista kuin arvosteleminen seksuaalisen suuntauksen perusteella tai joidenkin hämyjuttujen perusteella.

Jokaisellahan on oma mielipiteensä homoista, lesboista, S/M leikeistä, seksileluista jne. mutta en ainakaan itse lähde dumaamaan kuin rikollista toimintaa seksuaalisessa käyttäytymisessä.

Tietenkään en itse voisi kuvitella eläväni ihmisen kanssa jonka seksuaalinen suuntautuminen ei ole sama tai "samalla sivulla" oman suuntautumiseni kanssa.
Enkä tietenkään sellaisen kanssa pärjäisi pitkään joka saa nautintonsa jostain sellaisesta mihin en itse kykene.
Aamen. : )
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
fat of the land kirjoitti:
Sen verran lisään vettä myllyyn että kehoitan kaikkia naisia panemaan kun panettaa, nyt eletään 2000-lukua ja naisilla on oikeus saada munaa jos tarvetta on.

Olen samaa mieltä siitä, että jokainen tehköön niin kuin haluaa, mutta en kuitenkaan ymmärrä sellaista näkemystä, että kaikki, minkä vapautunut nykynainen tekee, on hienoa ja arvostettavaa.

Minulla seksin perässä juoksemisesta tulee mieleen tunnekylmyys. En haluaisi sellaista naista.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
fat of the land kirjoitti:
Sen verran lisään vettä myllyyn että kehoitan kaikkia naisia panemaan kun panettaa, nyt eletään 2000-lukua ja naisilla on oikeus saada munaa jos tarvetta on.

Jos siitä tulee miesten piireissä "tolta saa aina"-kuva niin silloin kannattaa tarkistaa ettei nyt joka jorman kimppuun syöksy, siis jos sitten muiden mielipiteet niin hirveästi kiinnostaa.
Sikälikin ihmettelen kiinnostusta naisten aktiivisuudesta partnerien lukumäärän suhteen jos jokaisella on kuitenkin päämääränä saada itse seksiä ja mahdollisimman usein, toivottavammin myös laadukasta ja laadukkaassa seurassa.

Olen ainakin siinä uskossa että seksuaalisuus on niitä ainoita asioita maailmassa mitä voidaan pitää täysin yksityisenä.

Mua ahdistaakin enemmän nimenomaan ne, jotka kokevat asiakseen kertoa näitä asioitaan julkisesti ja suureen ääneen. Nämä "pleijerit" ja "munahaukathan" kertovat tarinansa hyvin halukkaasti ja reteästi. Juttujen pääpaino on juuri lukumäärissä ja siinä, kuinka kepeästi tuli tuolla hutaistua baarireissun jälkeen sellaista ja heti seuraavana päivänä sitten tällaista.

Yleensäkin tuntuu, että monella ihmisellä on nykyään hirveä todistaa viriiliyttään. En ymmärrä, miksi kukaan halua tuoda julki sitä, että häntä "panettaa". Tietenkin tuollainen huutelu on tavallisempaa teinipoikien ja -tyttöjen keskuudessa, mutta kuulee sitä välillä vanhempienkin (en tarkoita isääni ja äitiäni) sanomana.

Asian kertominen jossain nettikeskusteluissa on mielestäni jo typerryttävän outoa, mutta muutenkaan en voi kuvitella tilannetta, jossa seksihalujen kuuluttaminen muille olisi tarpeen. Paitsi tyylitajuisesti tehtynä aloitteena kasvotusten jollekin, jonka voi olettaa asiassa haluavan ja voivan auttaa.

No, itse asiassa mä oon niin vanhanaikainen, että mulla särähtää korvaan pahasti, jos tytöt/naiset ylipäätään puhuvat "panemisesta" tms. Ei sillä, että se hyvältä kuulostaisi miestenkaan sanomana. Tyyli ennen tarkoitusta.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Loistavaa settiä tänne kerääntyy. Kyllä se niin on että pillun kateus on ainoaa oikeata kateutta.

Cubelle:
ihan oikeesti, nyt on vuosi 2006. Enpä sit tiedä miten nuori olet, mutta kyllä noi 18-22 tytöt rupeaa olemaan nykypäivänä hyvinkin seksuaalisesti aktiivisia. Tähän kun lisätään se fakta että nuoret naiset nykyään myös juovat enemmän, ja muistetaan monien miesten haluttomuus käyttää kumia, on se sukupuolitaudin riski ihan todellinen. Eikä se nyt välttämättä ole mitään seksuaalista huolimattomuutta, sitä vaan sattuu. Kyllä mä ainakin olen vanteella ajanut, ihan siitä syystä että jurrissa siitä kuminkäytöstä ei oikein meinaa tulla mitään, ja eihän sitä sitten taas ajattele enää siinä vaiheessa kovin järkevästi.

Ei ollenkaan huono juttu tuo todistusten haku. Voi säästää monilta hankaluuksilta.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Footless kirjoitti:
Loistavaa settiä tänne kerääntyy. Kyllä se niin on että pillun kateus on ainoaa oikeata kateutta.


Mä en ainakaan ole kenellekkään näille jannuille kateellinen pillun saannista. Itse olen saanut niin että naisasiat on ihan perseelleen. Helvetin sekavaa, en ala siitä avautumaan tänne kuitenkaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Todella hyvin! Hahaaa!!!
 

Cube

Jäsen
Footless kirjoitti:
Loistavaa settiä tänne kerääntyy. Kyllä se niin on että pillun kateus on ainoaa oikeata kateutta.

Cubelle:
ihan oikeesti, nyt on vuosi 2006. Enpä sit tiedä miten nuori olet, mutta kyllä noi 18-22 tytöt rupeaa olemaan nykypäivänä hyvinkin seksuaalisesti aktiivisia.
Olen 21 eli tosiaan vielä oikein nuori, kuten jo kertaalleen sanoinkin. Sen verran kuitenkin löytyy sentään ikää ja ymmärrystä, että tiedän, että nainen (tai mies) voi olla seksuaalinen ja seksuaalisesti aktiivinen ilman, että harrastaa seksiä jokaisen vastaantulevan kiinnostavan miehen kanssa. Määrä ei korvaa laatua. Tuossa aikaisemmin joku sanoi mielestäni fiksusti (tosin perustellessaan aivan eri näkökulmaa tähän asiaan), että "seksuaalisuus on niitä ainoita asioita maailmassa mitä voidaan pitää täysin yksityisenä". Allekirjoitan tämän ja kysyn perään, että miksi sitä siis pitäisi harrastaa sellaisten ihmisten kanssa, joita ei kuitenkaan ole valmis päästämään henkisesti lähelle? Tämä teksti nyt menee ehkä vähän sekavaksi, mutta kyllä se pointti siellä jossain on. Ei minua kiinnosta esim. se millaista seksuaalista elämää ystäväni (miehet ja naiset yhtälailla) viettävät, kunhan nyt eivät kamalasti loukkaa tai käytä hyväksi ketään. Sen sijaan minulla on jo aika paljon tiukemmat kriteerit sen suhteen millaisen naisen kanssa haluan olla parisuhteessa ja mielestäni minulla on siihen oikeus. Tämä asia saattaa sinua häiritä (miksi?), mutta eipä se minua haittaa, kun saman katon alta kuitenkin löytyy jo nuo kriteerit täyttävä yksilö. (Ei, en tarkoita itseäni :)

En jaksaisi yksityiskohtaisemmin alkaa selvittämään näitä ajatuksiani tai niiden taustaa, koska ei minun ole tarkoitus kenellekään saarnata. Haluan vain tuoda myös poikkeavaa näkökulmaa tähän ketjuun, jossa yleisesti ottaen ollaan sitä mieltä, että on hienoa nussia niin monen eri ihmisen kanssa kuin mahdollista. Joku varmaan lokeroi minut nyt jotenkin seksuaalisesti varautuneeksi, mutta voin kyllä vakuuttaa, ettei tästäkään ole kyse. Olen vain sitä mieltä, että parempi yhden kanssa 1000 eri tavalla kuin 1000 kanssa yhdellä tavalla, vai miten se sanonta nyt meneekään :) Tuo viittaus yhteen ei muuten tietenkään tarkoita sitä, että olisin jonkun avioliittoon asti odottamisen kannalla myöskään.

Ja ihan vaan mielenkiinnosta: Et kai vaan tuolla "pillun kateudella" viitannut jotenkin minuun? Perhana, mä jo luulin olevani oikein tyytyväinen seksielämääni, mutta ilmeisesti olen missannut jotain todella huipeaa, kun on kuitenkin jäänyt aika vähälle tuo kännisten baarieukkojen kumitta jurrissa ajaminen.
 

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
Mitä nainen tarkoittaa, sanoessaan sinulle "oot hassu"? ...itseasiassa minulle erän nainen on pari kertaa näin sanonut. Flirttiä on kait jonkun verran heittänyt myös, olen niin huono flirttejä tulkitsemaan, että ota sitten siittä selvää....

Niin ja taitaa tietää myös tämä nainen sen, että olen kiinnostunut hänestä(ainakin jollakin tasolla). Perkele, vituttaa arvoituksellisuus! Tai no jollakin tavalla se kiehtoo ja vetää puoleensa, mutta taas aiheuttaa liiaksi epävarmuutta.

Tuonkin "oot hassu" lauseen voi tulkita niin monella tavalla. Tarkoittaako se, että ollaan kavereita vai jotakin muuta?

Ääähh...taitaa tämä olla sitä turhaa avautumista, mutta ei voi mitään...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
tohtori4 kirjoitti:
Mitä nainen tarkoittaa, sanoessaan sinulle "oot hassu"?
Se tarkoittaa sitä, että olet hassu. Eli nainen ilmaisee näin kiltisti, että olet kiva ja mukava heppu, mutta jutusta ei tulis silleen oikein mitään. Niin, että pysytään ihan kavereina vaan.

Been there, seen that.
 

Prosessori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ted Raikas kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä, että olet hassu. Eli nainen ilmaisee näin kiltisti, että olet kiva ja mukava heppu, mutta jutusta ei tulis silleen oikein mitään. Niin, että pysytään ihan kavereina vaan.

Been there, seen that.

Omien kokemuksien perusteella kyseessä on muistaakseni aina ollut positiivinen mielenkiinto. Tiedä sitten tarkemmin, mutta hassut(kin) erottuu massasta - edukseen tai epäedukseen.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Kyllä itse olen asian kokenut niin, että jos joku nainen on heittänyt kommentiksi, että "sie oot sitten aika hassu" niin se on ollut yleisesti ottaen positiivista ja on joskus johtanut jopa jonkin sortin fyysiseen kontaktiin. En toki voi mennä sanomana, että olisi johtanut pidempään suhteeseen, kun en niitä yleensäkään ole sen ihmeemmin harrastanut. Pointti oli, että en ole yleensä kokenut sitä kuitenkaan täysin "ollaan nyt vaan kavereita"-repliikkinä. Ehkä tämäkin on toki aina tilannekohtaista. En toki tarkoitakaan, että kaikista olisi kehkeytynyt mitään vaakamamboa.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
"Oot niin hassu"

Sanoisin, että riippuu naisesta. Jos nainen arvostaa huumorintajua erityisen paljon ja ihastuu hauskoihin miehiin, niin sittenhän tämä on positiivinen asia. Jos taas huumorintaju itsessään ei ole se juttu, vaan esim. ulkonäkö, lompakko, machoilu, jne., niin silloin "olet niin hassu" voisi viitata enemmän kaveruusjuttuihin. Tapauskohtausta kuten aikaisemmin jo sanottiin. Olen itse tavannut naisia lausahduksen molemmin puolin.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ted Raikas kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä, että olet hassu. Eli nainen ilmaisee näin kiltisti, että olet kiva ja mukava heppu, mutta jutusta ei tulis silleen oikein mitään. Niin, että pysytään ihan kavereina vaan.

Ei ainakaan omalla kohdallani ole käynyt näin. Se on positiivinen ilmaus, mutta tuohon kiinnostuksen todelliseen asteeseen vaikuttavat sitten muut asiat.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Prosessori kirjoitti:
Omien kokemuksien perusteella kyseessä on muistaakseni aina ollut positiivinen mielenkiinto.
Epäilemättä. En minä sitä tarkoittanutkaan, etteikö se lause tai sana voisi olla tottakin. Kokemukseni mukaan osa naisista haluaa kuin haluaakin viestittää, että kavereita voidaan kyllä olla, mutta muuta tässä ei nyt ole.
Ehkä se on se yksi suurimpia eroja miehissä ja naisissa. Naiset miehiä helpommin pystyvät pitämään sellaisia platonisia kaverisuhteita yllä ja nauttia miehen läsnäolosta muussakin kuin seksuaalisessa mielessä. Miehillä taas on keskim. haaremimeininki, eli ymmärrätte mitä ajan takaa tässä? Monelle miehelle se on yhtä kuin "joo ja hei ja oli kiva tuntea", jos nainen haluaa olla vaan se kaveri.

Ajatellaan vaikka nyt sitenkin, että jos nainen sanoo miehelle, että "tykkään sinusta", se yleensä saa aikaan reaktioita, että nainen on nyt ihastunut ja haluaa kohta sänkyyn ja mies tietysti innostuu. Vaikka nainen voi vaan tarkoittaa sillä, että henkilö on läheinen ja hieno tyyppi.

Naiselle taas mies voi helpommin sanoa noin ja nainen ei välttämättä heti ymmärrä sitä väärin. Tietysti jos ei tunne riittävän hyvin, voi väärinkäsityksiä tulla. Olen silti ihan havainnollistamalla todennut, että naiset eivät tuollaisia avoimia tunteidenilmaisuja koe niin herkästi kuin miehet lähentely-yrityksiksi ja vihjauksiksi pikaisen seksinsaannin suhteen.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Cube kirjoitti:
Ja ihan vaan mielenkiinnosta: Et kai vaan tuolla "pillun kateudella" viitannut jotenkin minuun? Perhana, mä jo luulin olevani oikein tyytyväinen seksielämääni, mutta ilmeisesti olen missannut jotain todella huipeaa, kun on kuitenkin jäänyt aika vähälle tuo kännisten baarieukkojen kumitta jurrissa ajaminen.
Ei, en todellakaan sulle sitä tarkottanut. Oli vaan mukahauska heitto viitaten näihin muutamiin muihin heittoihin tässä ketjussa. Sen takia erotin sen sulle tarkoitetun erikseen.

Hyviä pointteja sulla kyllä on, ja ymmärrän mitä haet. Mä en vaan rupea tuomitsemaan ketään pienimuotoisen 'huoraamisen' takia (tarkoitan molempia sukupuolia tällä). Yleensä se liittyy nuoressa iässä varsinkin paljolti oman itsensä hakemiseen, epävarmuuteen ja huonoon itsetuntoon. Noita tapauksia on tuttava ja ystäväpiirissä useita, itsekin on jossain määrin tullut tuohon syyllistyttyä. Ei noista voi jälkeenpäin kovin ylpeäkään olla, mutta en sen kummemmin häpeäkään niitä. Nuoruutta, kokeilua ja uuden lumoa.

Jos sama kukasta kukkaan meininki taasen jatkuu vielä pitkälle vanhemmallekin iälle, voidaan jo sitten miettiä onko ihmisessä jotain perustavanlaatuista vialla, esim. seksiriippuvuus. Tunnen niitä tyyppejä joilla on suhde päällä (yhdelläkin lapsi) ja silti on pakko saada kokoajan vierasta, ja mikään ei sitten riitä.

Meitä on niin moneen junaan, ja varsinkin Helsingissä on sen verran suuret piirit että säätää voi aika vapaasti. Ei noihin yhden illan hoitoihin törmää enää sen jälkeen.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
FourForty kirjoitti:
Ei ainakaan omalla kohdallani ole käynyt näin. Se on positiivinen ilmaus, mutta tuohon kiinnostuksen todelliseen asteeseen vaikuttavat sitten muut asiat.

Juuri niin. Itse kuulen tuota "olet hassu"-virkettä kun, teen jotain outoa tai reagoin tahattomasti jotenkin hauskasti johonkin asiaan tai lausahdukseen.
Joskus myös, kun en ymmärrä jotain asiaa.

Nuo nyt on vaan on sellaisia "söpöjä" lausahduksia, joita voi jaella vaikka nyt tuollaisissa tilanteissa. Itse taas sanon höpsöksi samanlaisissa tilanteissa.
Ei mitään elämää suurempaa tuossa mielestäni ole. Muut asiat ovat sitten asia erikseen, kuten FourForty sanoikin.
 

Genesis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Stupidity

Ja nyt tulee suora lainaus eräästä julisteesta tuohon otsikkoon viitaten.

Quitters never win, winners never quit. But those who never quit and never win are idiots


Liittyy erääseen naispuoliseen ihmiseen. Vuosi sitten nähty edellisen kerran. Silloin oli ihan lämpimät tunnelmat, vaikkakin kännissä homman kusin. Noh viime viikonlopulla nähtiin taas ja tunnelmat olivat hyvät. Itse pidän hänestä aika paljon. Eikä hänkään vierastanut meikäläistä ( johtunee humalatilasta). Mutta mikä siinä voi olla että minä en vaan pysty tekemään jotain tarpeeksi. Jokin jää puuttumaan. Aina. ***tu.

Eipä siinä, katotaan tyttö taas vuoden päästä, multa on ainakin turha odottaa yhteydenottoa.
 

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
Kiitos taas kaikille, jotka pohtivat ongelmaani :) .

Mutta kuten moni sanoikin, tuo taitaa olla niin henkilökohtaista, mitä kukin tuolla oikeasti tarkoittaa. Joten kaipa se on odotettava kärsivällisesti, että saa selville todellisen merkityksen....
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Entä jos tyttö sanoo et "-Tiesiks et oot tosi kiva!" mahdollisesta seurutelusta puhuttaessa. Hah... Nää on kyllä niin hauskoja juttuja et joku vois ottaa selvää tai kertoa :)
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Ted Raikas kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä, että olet hassu. Eli nainen ilmaisee näin kiltisti, että olet kiva ja mukava heppu, mutta jutusta ei tulis silleen oikein mitään. Niin, että pysytään ihan kavereina vaan.

Been there, seen that.

Ehkä kyseessä on omakohtainen kokemuksesi, koska omassa kokemusmaailmassa tuo lause tarkoittaa että kannattaa aloittaa valmistautuminen ns. horizontal treatmentiin, ja tällä kerralla kyseessä ei ole Scott Stevensin taklaus.

Yleensä naiset ilmaisevat kiinnostustaan joko viittaamalla säkenöivään huumorintajuusi tahi sitten sanomalla juuri päinvastoin mitä haluavat, esim. "ihan turhaan koitat iskeä mua" tai "en voisi ajatella pettäväni missään tapauksessa". Loppupeleissä et ikinä saa naista jota et usko saavasi ja (lähes) aina saat naisen jonka uskot saavasi.

Poikamies-ajoissakin oli kyllä puolensa kun nyt asiaa muistelee, mutta aikansa kutakin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Major Julli kirjoitti:
Ehkä kyseessä on omakohtainen kokemuksesi, koska omassa kokemusmaailmassa tuo lause tarkoittaa että kannattaa aloittaa valmistautuminen ns. horizontal treatmentiin, ja tällä kerralla kyseessä ei ole Scott Stevensin taklaus.

Jokaisella lienee tässä suhteessa se oma "kokemusmaailmansa", minun kohdalla "olet ihan hassu" kuuluu ehdottomasti samaan kategoriaan sanonnan "ollaan vaan kavereita" kanssa ts. kyseessä on hienovarainen vihjaus siille josko ei nyt kuitenkaan ryhdyttäisi mihinkään vakavampaan - niinpä sitten olen lopettanut tyystin "hassuna olemisen" mutta en voi sanoa, että tämä mitenkään lisäisi mahdollisuuksiani markkinoilla.

vlad.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Reilut kolme kuukautta viettänyt poikamieselämää. Tässä on luonut kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen ja voin sanoa että enemmän on herännyt kysymyksiä kuin saanut entisiin vastauksia. Enpähän jaksa stressata naisten takia. Tai vetää herneitä nenään. Näillä mennään mitä on, tervekätinen mies ei naista tarvitse.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Pärde kirjoitti:
Aika selvää, mitä tässä pitää tehdä. En millään pysty enää katsomaan sivusta, kun joku toinen vie sen, mistä olen haaveillut niin pitkään. Pitää iskeä kortit pöytään ja katsoa miten käy asioiden suhteen.

Noh, kortit tuli lyötyä pöytään tänään. Tyttö meni aika hämilleen, ei osannut sanoa mitään. Ollaan oltu liian pitkään kavereita kuulemma. Kotimatka autolla meni hiljaisissa merkeissä, mutta hänen luonaan ennen astumista ulos autosta hän sanoi, ettei halua mitään lopullista eroa tyyliin "ei koskaan enää nähdä". Lopuksi sanoi, että katsellaan, ja kun kysyin tarkoitusta, vastasi ettei juuri nyt pysty enempää sanomaan.

Siis vittu, mikä helvetti siinä on, että pitää aina jättää avonaisiksi. Ja miksi, miksi hitossa en suudellut häntä. Siinähän sitä olisi nähty, ollaanko liian kaveria vai ei.

Mutta tehty mikä tehty.. Jos tyttö oikeasti tulee toisiin aatoksiin, ottakoon yhteyttä minuun.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tai sitten Pärde voi ottaa onnen omiin käsiin ja kuumotella hiukan lisää...
Kyllä pelimiehellä pitää joku keino löytää vielä, nyt taisi käydä niin että läiskäsit kortit pöytään ja odotit että homma menee kerralla läpi ja hämmennyit sitten siitä?

No se on joko niin että jätät tähän ensimmäiseen "käteen" homman ja nielet katkeraa kalkkia tai sitten teet comebackin ja laitat lisää löylyä, tosin pitää keksiä joku smooth tapa keinotella homma kuosiin esim. "joo sori että mä silleen ihan varottamatta sulle tollasta lauoin, ois pitäny tajuta että sä meet ihan hämilleen koko hommasta..."

Mutta enivei toivotaan että homma luistaa, muuten helvetin miehekästä edes yrittää!

:Hatunnosto
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös