Footless kirjoitti:
Loistavaa settiä tänne kerääntyy. Kyllä se niin on että pillun kateus on ainoaa oikeata kateutta.
Cubelle:
ihan oikeesti, nyt on vuosi 2006. Enpä sit tiedä miten nuori olet, mutta kyllä noi 18-22 tytöt rupeaa olemaan nykypäivänä hyvinkin seksuaalisesti aktiivisia.
Olen 21 eli tosiaan vielä oikein nuori, kuten jo kertaalleen sanoinkin. Sen verran kuitenkin löytyy sentään ikää ja ymmärrystä, että tiedän, että nainen (tai mies) voi olla seksuaalinen ja seksuaalisesti aktiivinen ilman, että harrastaa seksiä jokaisen vastaantulevan kiinnostavan miehen kanssa. Määrä ei korvaa laatua. Tuossa aikaisemmin joku sanoi mielestäni fiksusti (tosin perustellessaan aivan eri näkökulmaa tähän asiaan), että "seksuaalisuus on niitä ainoita asioita maailmassa mitä voidaan pitää täysin yksityisenä". Allekirjoitan tämän ja kysyn perään, että miksi sitä siis pitäisi harrastaa sellaisten ihmisten kanssa, joita ei kuitenkaan ole valmis päästämään henkisesti lähelle? Tämä teksti nyt menee ehkä vähän sekavaksi, mutta kyllä se pointti siellä jossain on. Ei minua kiinnosta esim. se millaista seksuaalista elämää ystäväni (miehet ja naiset yhtälailla) viettävät, kunhan nyt eivät kamalasti loukkaa tai käytä hyväksi ketään. Sen sijaan minulla on jo aika paljon tiukemmat kriteerit sen suhteen millaisen naisen kanssa haluan olla parisuhteessa ja mielestäni minulla on siihen oikeus. Tämä asia saattaa sinua häiritä (miksi?), mutta eipä se minua haittaa, kun saman katon alta kuitenkin löytyy jo nuo kriteerit täyttävä yksilö. (Ei, en tarkoita itseäni :)
En jaksaisi yksityiskohtaisemmin alkaa selvittämään näitä ajatuksiani tai niiden taustaa, koska ei minun ole tarkoitus kenellekään saarnata. Haluan vain tuoda myös poikkeavaa näkökulmaa tähän ketjuun, jossa yleisesti ottaen ollaan sitä mieltä, että on hienoa nussia niin monen eri ihmisen kanssa kuin mahdollista. Joku varmaan lokeroi minut nyt jotenkin seksuaalisesti varautuneeksi, mutta voin kyllä vakuuttaa, ettei tästäkään ole kyse. Olen vain sitä mieltä, että parempi yhden kanssa 1000 eri tavalla kuin 1000 kanssa yhdellä tavalla, vai miten se sanonta nyt meneekään :) Tuo viittaus yhteen ei muuten tietenkään tarkoita sitä, että olisin jonkun avioliittoon asti odottamisen kannalla myöskään.
Ja ihan vaan mielenkiinnosta: Et kai vaan tuolla "pillun kateudella" viitannut jotenkin minuun? Perhana, mä jo luulin olevani oikein tyytyväinen seksielämääni, mutta ilmeisesti olen missannut jotain todella huipeaa, kun on kuitenkin jäänyt aika vähälle tuo kännisten baarieukkojen kumitta jurrissa ajaminen.