Naisasiat

  • 7 533 543
  • 26 611

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
avatar kirjoitti:
Tosiaan vaikka tuossa jo pojat(miehet?) mainitsivatkin tästä, niin siis sehän nyt on niin, että ensinnäkin ei keneltäkään tarvitse mennä kysymään, että oletko maannut nyt kahdeksan vai viidenkymmenen eri henkilön kanssa ja jos joku idiootti menee sellaista kysymään, niin voi ihan rauhassa vastata jokainen tahollaan, että ootkos vähän pässi. Se mikä on mennyttä on ja sillä siisti ja tuo, että joku ihminen saa jonkun maineen vaikka jossain Helsingin kokoisessa kylässä panomiehenä tai jakorasiana niin vaatisi kyllä sitten jo aikamoista rundia luulen ma, että tuo mainejuttu nyt on vaan pikkutyttöjen ja poikien haastelua. Ja se mikä tärkeintä, sillä nyt ei pitäisi olla mitään helvetin merkitystä monenko ihmisen kanssa, oli se sitten kaksi tai kaksisataa, kukakin on maannut, koska kuten se vanha sanonta sanoo, ei se järvi siitä soutamalla kulu eikä se airokaan varmaan sen enempää. Lähinnähän tuo käsitys ihmisen piloille menemisestä on huvittavaa, kun normaali parisuhteessa pitkään oleva ihminenhän on todennäköisesti määrällisesti harjoittanut seksiakteja monta jollei jopa monta kymmentä kertaa enemmän. Kunhan pitää huolen siitä, että jonkin merkkinen kumihuppu on riittävän tiheässä käytössä.

Kyllähän siinä kuitenkin eroja on. Useimmalla, niin miehellä kuin naisella, on kautensa, pidempi tai lyhempi, jolloin tulee jaettua/annettua ja se on ihan normaalia, mutta kyllä allekirjoittanut ainakin jättää ns. yleiset panopuut jotka lähtevät jokaisen messiin sormia napasauttamalla rauhaan. Siis seurustelu mielessä. Niin, ja allekirjoittanutta kyllä vituttaa jos joku vitun urpo on polkaissut typsyä jonka kanssa on sutinaa, hyvät tyypit eivät haittaa ;)

Sikäli on mukavaa, että näitä yleisiä jakorasioita on, sillä jos joutuu suomalaisille kiusalliseen tilanteeseen puhua tuntemattoman kanssa small talkkia, niin ainahan voi sen perinteisen sään tai intti jutun sijasta kysäistä, että "mitä muuten pidit Minnasta, ajelitko takaa vai edestä" ja näin jää on murrettu.
 

ace

Jäsen
Ted Raikas kirjoitti:
Kuvittelenko vain, mutta onko tämän ketjun taso tipahtanut aika lailla vyötärön tasanteella vajaan vuorokauden aikana?

No, ei siinä mitään, jatkakaa. Aika yksipuoleiseksi ja määrätyillä kokemuksilla kehuskeluksi vaan tahtoo mennä.


Tätä juuri tarkoitin. Sovinistiksi ei haukuttu oman kertomukseni jälkeen mutta dumattiin kuitenkin. Tarinani oli tosiaan kehuskelua, mutta ei siinä mielessä miten ainakin Ted Raikas näytti ymmärtävän, vaan kehuskelua siitä, että rakastamani nainen oli valmis tekemään oloni mahdollisimman hyväksi mainitulla tempulla. Säälin jos jollakin ei tämän suuntaisia kokemuksia parisuhteesta ole.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Jippo kirjoitti:
Vai onko kyseessä tämä perinteinen juttu, että tyttö uskoo kundien muuttavan pahat tapansa juuri hänen ihanuutensa edessä...

Voisin aika vahvasti veikata tätä vaihtoehtoa. Kunnolliset kundit tuntuvat tylsiltä, ja sellainen vaikeasti tavoiteltava kundi, joka hurmaa kaikki naiset, on unelma. Nainen näkee miehen tyylin kyllä, mutta ajattelee, että tämä ei varmasti ole vain kohdannut Sitä Oikeaa. Joka hän siis itse tietysti on. Ja sitten kuukauden sisällä itketään sydänverta, koska "hyviä miehiä ei enää ole missään!"

Noh, olisi, mutta kun ko. kana ei huomannut kuolatessaan baaritiskillä päivystäneen pilluhaukan perään.

Elämä on.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Sv veinikretski kirjoitti:
Aukaiskaa nyt joku homo/lespo ketju !

Miksi ? Naisista tykkäävät naiset naisasiat -ketjuun ja miehistä tykkäävät miehet miesasiat -ketjuun. Niitähän ne ovat, eikös vaan?

Itsehän olen kirjoitellut molempiin. Miettikääpä sitä.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Borgie kirjoitti:
Kyllähän siinä kuitenkin eroja on. Useimmalla, niin miehellä kuin naisella, on kautensa, pidempi tai lyhempi, jolloin tulee jaettua/annettua ja se on ihan normaalia, mutta kyllä allekirjoittanut ainakin jättää ns. yleiset panopuut jotka lähtevät jokaisen messiin sormia napasauttamalla rauhaan. Siis seurustelu mielessä. Niin, ja allekirjoittanutta kyllä vituttaa jos joku vitun urpo on polkaissut typsyä jonka kanssa on sutinaa, hyvät tyypit eivät haittaa ;)

Samoilla linjoilla.

Kukaan mies ei halua vaimokseen huoraa, näin kai se sanonta menee. En minäkään, joten nainen, joka on valmis antamaan heti, ei saa omaa kunnioitustani osakseen. Tietysti poikkeuksiakin on, olosuhteista riippuen. Etenkin, jos myöhemmin ko. yksilöllä ilmenee olevan myös sisältöä. Mutta yleisesti, helpot naiset eivät kiinnosta pidemmällä tähtäimellä. Itse haluan haastavan naisen, jota voin oikeasti kunnioittaa yksilönä.

Ja niin, minuakin vituttaa joskus, jos joku kusipää on päässyt nussimaan jotain kivaa tyttöä. Pitäytyisivät kaltaisissaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
ace kirjoitti:
Säälin jos jollakin ei tämän suuntaisia kokemuksia parisuhteesta ole.
Viestini ei nyt ollut tarkoitettu niin vakavastiotettavaksi ja taisin olla itse mukana viemässä keskustelua osaltaan siihen suuntaan kuin meni. Pientä itseironiaakin oli mukana, näet. =)

Tietysti nuo ovat hienoja kokemuksia ja etenkin, jos ne ovat tulleet yhteisestä halusta, niin niissä ei ole mitään pahaa, päinvastoin.

Hyviä kokemuksia aivan varmasti. En tuomitse.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
koo kirjoitti:
...että onnen aurinko alkaa tähänkin ketjuun paistamaan.
http://www.geocities.com/gmtplus2/juttu.htm#arkisto3

Terveisin koo

Paistaahan se jo. Tosin panomiehille vain vähän kerrallaan mutta sitäkin useammin. Toisilla sitten aurinko ollut taivaalla jo pidempään.

Ihan oikeasti; ei niiden naisten kanssa niin hirveitä strategioita tarvita. Osuu jos osuu. ja pilluhan niillä on kaikilla eli jos pelkkä lihan piilotus on mielessä niin kuka tahansa käy siihen. Jos naamaa haluaa katsella pannessa niin sitten pitää ehkä vähän jutella ensin - ellei vastapuoli ole ihan oikea horo.

Kun lukee näitä juttuja niin jotenkin sitä on niin saatanan tyytyväinen siihen, että on elänyt tuon vaiheen jo (ainakin) kerran. Mutta meille kaikillehan se ensimmäinen kerta on se ensimmäinen - enjoy it!
 

Mace

Jäsen
avatar kirjoitti:
Ja se mikä tärkeintä, sillä nyt ei pitäisi olla mitään helvetin merkitystä monenko ihmisen kanssa, oli se sitten kaksi tai kaksisataa, kukakin on maannut, koska kuten se vanha sanonta sanoo, ei se järvi siitä soutamalla kulu eikä se airokaan varmaan sen enempää. Lähinnähän tuo käsitys ihmisen piloille menemisestä on huvittavaa...

Kyllä sillä voi olla suurtakin merkitystä, mutta ihmisen "piloille menemisen" tai järven kulumisen kanssa sillä ei mielestäni ole mitään tekemistä. Itseään joka suuntaan jakava henkilö voi kuitenkin joidenkin mielestä olla myös hyvin mahdollisesti uskoton kumppani parisuhteessa. Sellaista tilannetta kovin moni tuskin haluaa kokea. Tällöin asialla on ilman muuta merkitystä, kun mietitään, onko tuollainen henkilö potentiaalinen elämänkumppani. Eli kyllä myös ihmisen seksuaalikäyttäytyminen voi kertoa hyvin paljon ihmisen luonteesta.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Mace kirjoitti:
Kyllä sillä voi olla suurtakin merkitystä, mutta ihmisen "piloille menemisen" tai järven kulumisen kanssa sillä ei mielestäni ole mitään tekemistä. Itseään joka suuntaan jakava henkilö voi kuitenkin joidenkin mielestä olla myös hyvin mahdollisesti uskoton kumppani parisuhteessa. Sellaista tilannetta kovin moni tuskin haluaa kokea. Tällöin asialla on ilman muuta merkitystä, kun mietitään, onko tuollainen henkilö potentiaalinen elämänkumppani. Eli kyllä myös ihmisen seksuaalikäyttäytyminen voi kertoa hyvin paljon ihmisen luonteesta.

Ja vielä sen verran tähän, että miksi pitää puhua jakamisesta? Kuka siinä nyt jakaa ja mitä? Sitä paitsi jos alat seurustella jonkin henkilön kanssa, niin kysytkö häneltä, että "noh, oletkos nussinut viiden vai viidenkymmenen miehen kanssa?" Tuskin. Yleensäkään eihän se tule missään edes esille, että montako partneria kelläkin on ollut eikä se toki kenellekään edes kuulu. Ja sitä paitsi sillä, että joku on harrastanut paljon irtosuhteita, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, voiko kyseinen henkilö olla suhteessa uskollinen vaiko ei. Tuo on niin uskomatonta tuubaa tuo kuvitelma, että ei mitään rajaa. No kai suomalainen perusjannu vielä tulee joskus ulos mettästään.
 

Mace

Jäsen
avatar kirjoitti:
Ja vielä sen verran tähän, että miksi pitää puhua jakamisesta? Kuka siinä nyt jakaa ja mitä?

Voi helvetti sentään. Henkilö jakaa jalkoväliään. Tai vaikkapa persettään. You name it.

avatar kirjoitti:
Sitä paitsi jos alat seurustella jonkin henkilön kanssa, niin kysytkö häneltä, että "noh, oletkos nussinut viiden vai viidenkymmenen miehen kanssa?" Tuskin. Yleensäkään eihän se tule missään edes esille, että montako partneria kelläkin on ollut eikä se toki kenellekään edes kuulu.

Ei tietenkään tuollaista kysytä, mutta juuri tuossa asiassahan se maine astuu mukaan kuvaan. Jos tiedät, että henkilö harrastaa paljon ja huolettomasti irtosuhteita, et ehkä halua häntä kumppaniksesi (mikäli siis näet asian negatiivisena seikkana). Tällöin sillä irtosuhteiden määrällä nimenomaan on merkitystä, vaikka toisin tuossa aiemmin epäilit.

avatar kirjoitti:
Ja sitä paitsi sillä, että joku on harrastanut paljon irtosuhteita, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, voiko kyseinen henkilö olla suhteessa uskollinen vaiko ei. Tuo on niin uskomatonta tuubaa tuo kuvitelma, että ei mitään rajaa. No kai suomalainen perusjannu vielä tulee joskus ulos mettästään.

En sanonutkaan, etteikö kyseisenlainen henkilö voisi olla uskollinen. Voi aivan hyvin olla, ilman muuta. Sanoin vain, että joidenkin mielestä hyvin huoleton seksuaalikäyttäytyminen voi olla huono enne uskollisuuden näkökulmasta. Itse en ajattele asiasta noin mustavalkoisesti, mutta ymmärrän, mistä tuollainen näkemys kumpuaa. On kuitenkin muistettava, että aina on kyse yksilöistä, joten yleistäminen ei tee oikeutta.

En tiedä suomalaisen perusjannun metsästä tulosta, eikä se minua kyllä kiinnostakaan. Mutta saa nähdä, milloin suomalainen wannabe-cool-jannu tulee ulos betonibunkkeristaan ja alkaa ymmärtää myös omistaan poikkeavia näkemyksiä. Sinulta se ei tunnu onnistuvan.
 
avatar kirjoitti:
No kai suomalainen perusjannu vielä tulee joskus ulos mettästään.


Ei me pystytä. Jumala asensi meihin mikrosirun, joka käskee meidän olemaan mustasukkaisia ja tappamaan itsemme tai läheisemme, jos rakkudemme kohde on harrastanut seksiä enemmän kuin me. Tosin helvetin tyylikkäät aurinkolasit vähentää vaikutusta.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Mace kirjoitti:
Voi helvetti sentään. Henkilö jakaa jalkoväliään. Tai vaikkapa persettään. You name it.

No lähinnä huvittaa vain juuri se, että naiset aina jakavat ja miehet ottavat ja sen tosiaan helposti lukee siitä yhdestä sanasta, että mitä mieltä kukakin on naisten ja miesten tasa-arvoisuudesta seksuaalikäyttäytymisessä. Tuskin kuvittelet sinäkään naisen lähtevän baariin ja sanovan kavereilleen, että "moi lähden tästä jakamaan persettä tonne kylille." Toki voit nyt sitten sanoa, että tämä kyseinen sanontasi onkin vain omaa puhettasi varten, mutta se vaan on niin, että itse puhun yleisesti siitä, että joku nyt lähtee iskemään vastakkaista sukupuolta. Miehet menee naisiin ja naiset miehiin. Ei siinä kukaan jaa eikä kukaan ota. Eihän kyse oikeastaan ole mistään metsästyksestä vaan tokihan samankaltaiset ihmiset ajautuvat toistensa seuraan ja hyvä niin. Toki löytyy myös ihmisiä, jotka käyttävät vastakkaista sukupuolta myöskin hyväkseen erilaisten valheellisten kielikuvien avulla etc. Ainahan mustia lampaita on, se on selvä.


Mace kirjoitti:
Ei tietenkään tuollaista kysytä, mutta juuri tuossa asiassahan se maine astuu mukaan kuvaan. Jos tiedät, että henkilö harrastaa paljon ja huolettomasti irtosuhteita, et ehkä halua häntä kumppaniksesi (mikäli siis näet asian negatiivisena seikkana). Tällöin sillä irtosuhteiden määrällä nimenomaan on merkitystä, vaikka toisin tuossa aiemmin epäilit.

Niin, joillekkin ehkä sillä partnereiden määrällä on merkitystä, mutta onneksi harva enää asuu niin pienellä kylällä, että kaikki tietäisivät, kenen kanssa kukakin on ollut.

Mace kirjoitti:
En sanonutkaan, etteikö kyseisenlainen henkilö voisi olla uskollinen. Voi aivan hyvin olla, ilman muuta. Sanoin vain, että joidenkin mielestä hyvin huoleton seksuaalikäyttäytyminen voi olla huono enne uskollisuuden näkökulmasta. Itse en ajattele asiasta noin mustavalkoisesti, mutta ymmärrän, mistä tuollainen näkemys kumpuaa. On kuitenkin muistettava, että aina on kyse yksilöistä, joten yleistäminen ei tee oikeutta.

Toki on kysymys yksilöstä ja niin pitääkin olla. Säälittävintä lähinnä tässä näkemyksen kumpuamisessa on se, että se näkemys yleensä koskee lähinnä naisia, koska nainen nyt historiallisesti vain on nainen. Miehien useita partnereitahan nyt ei koskaan ole edes paheksuttu, pikemminkin jopa päinvastoin.

Mace kirjoitti:
En tiedä suomalaisen perusjannun metsästä tulosta, eikä se minua kyllä kiinnostakaan. Mutta saa nähdä, milloin suomalainen wannabe-cool-jannu tulee ulos betonibunkkeristaan ja alkaa ymmärtää myös omistaan poikkeavia näkemyksiä. Sinulta se ei tunnu onnistuvan.

Kyllä minä omista poikkeavia näkemyksiä ymmärrän eikä tässä missään vaiheessa olekaan ollut kyse siitä, etteikö ihminen (nainen tai mies) saisi vaikka odottaa 40-vuotiaaksi papin aamenta ja sitten alkaa harrastamaan seksiä. Eikä ollut tarkoitus itseasiassa niin suoranaisesti juuri sinuun tuota kommenttia kohdistaa, että pahoitteluni siitä. Se vaan on joskus surullista, että vuonna 2006 vieläkin akat jotka panee on huoria ja miehet vaan pukkeja. Eikö olekin aika mielenkiintoista, että jaksan näin paljon paasata vastakkaisen sukupuolen puolesta. Se nyt vaan on niin, että lähinnä tässä on kyse suvaitsevaisuudesta ja tässä kohtaa maassa on vielä iso aukko.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Itse lisäisin vielä yhden pointin tuohon, miksi karsastan seksuaalisesti aktiivisia naisia (siis nimenomaan lukuisten tuntemattomien kumppanien harrastajia) itse: sukupuolitaudit. Itse olen aika tarkka, kenen kanssa puuhailen ja mitä, ja odotan valveutuneisuutta partneriltakin. Tällöin todennäköisyydet - kumeista yms. huolimatta - jollekin epätoivotulle lisukkeelle kasvavat, mitä enemmän nainen on päästänyt eri omistajien tavaraa sisäänsä. Luonnollisesti tämä kaikki pätee toisinpäinkin, mutta koska en harrasta seksiä miesten kanssa, ei se ole minulle niin tärkeä tieto.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Pärde kirjoitti:
Luonnollisesti tämä kaikki pätee toisinpäinkin, mutta koska en harrasta seksiä miesten kanssa, ei se ole minulle niin tärkeä tieto.

Tuohan voisi sinällään olla melkein hauska vitsi. Mutta mitä tulee itse aiheeseen, niin toki se nyt on sanomattakin selvää, että kumihuppuja pitää käyttää. Hiuksista vittuun semmoset, jotka eivät osaa suojautua. Ja silloin kun aloitetaan pysyvä parisuhde niin sehän pitäisi olla täysin selvää ilman sen pidempää keskusteluakin, että molemmat käyvät lekurilla hankkimassa puhtaat paperit erinäisistä taudeista.
 

Mace

Jäsen
avatar kirjoitti:
No lähinnä huvittaa vain juuri se, että naiset aina jakavat ja miehet ottavat ja sen tosiaan helposti lukee siitä yhdestä sanasta, että mitä mieltä kukakin on naisten ja miesten tasa-arvoisuudesta seksuaalikäyttäytymisessä.

Jep, minulla tuossa sanassa ei tosin ole mitään sukupuolisidonnaista arvolatausta. Eli mieskin voi aivan hyvin olla se "jakaja". Tuo jakaminen siis kuvastaa vain sitä, että seksuaalikäyttäytyminen on melkoisen huoletonta, ei siinä sen kummempaa ole takana.

avatar kirjoitti:
Niin, joillekkin ehkä sillä partnereiden määrällä on merkitystä, mutta onneksi harva enää asuu niin pienellä kylällä, että kaikki tietäisivät, kenen kanssa kukakin on ollut.

Kyllä esimerkiksi omassa kotikaupungissani (Kuopio) on ihan omassakin kaveripiirissäni henkilöitä (miespuolisia), joille on vuosien varrella muodostunut tietynlainen pukin maine. Ja kyseiset herrat tietävät tietysti myös vastaavalla tavalla käyttäytyviä naisia. Kyse ei siis suinkaan ole siitä, että olisi yksityiskohtainen tietämys toisten panojen määrästä, vaan siitä, että kun panoja kertyy tarpeeksi monta, alkaa melkein jokaisen kaveripiiristä löytyä joku, joka tuntee jonkun, joka on pannut puheena olevan "jakajan" kanssa. Puskaradio toimii. :)

avatar kirjoitti:
Toki on kysymys yksilöstä ja niin pitääkin olla. Säälittävintä lähinnä tässä näkemyksen kumpuamisessa on se, että se näkemys yleensä koskee lähinnä naisia, koska nainen nyt historiallisesti vain on nainen. Miehien useita partnereitahan nyt ei koskaan ole edes paheksuttu, pikemminkin jopa päinvastoin.

Yleisesti ottaen tilanne on varmaankin tuo. Henkilökohtaisesti en kuitenkaan näe sukupuolta mitenkään oleellisena asiana tuossa.

avatar kirjoitti:
Kyllä minä omista poikkeavia näkemyksiä ymmärrän eikä tässä missään vaiheessa olekaan ollut kyse siitä, etteikö ihminen (nainen tai mies) saisi vaikka odottaa 40-vuotiaaksi papin aamenta ja sitten alkaa harrastamaan seksiä. Eikä ollut tarkoitus itseasiassa niin suoranaisesti juuri sinuun tuota kommenttia kohdistaa, että pahoitteluni siitä. Se vaan on joskus surullista, että vuonna 2006 vieläkin akat jotka panee on huoria ja miehet vaan pukkeja. Eikö olekin aika mielenkiintoista, että jaksan näin paljon paasata vastakkaisen sukupuolen puolesta. Se nyt vaan on niin, että lähinnä tässä on kyse suvaitsevaisuudesta ja tässä kohtaa maassa on vielä iso aukko.

Ymmärrän paasauksesi, tosin kohde on hieman väärä, koska minulle tuo sukupuoli on tässä asiassa todellakin yhdentekevä seikka. Huora, pukki, jakorasia, rakkaalla lapsella on monta nimeä. En minä kuitenkaan mitään noista pidä mitenkään mairittelevana.

Korostettakoon vielä lopuksi, että itse en ole tämän asian suhteen mikään "puritisti", vaan enemmänkin sellainen ripauksella vanhanaikaisuutta höystetty keskitien kulkija. En siis suinkaan ole sitä mieltä, että pitäisi odotella papin aamenta tai mitään tuon suuntaista. Toinen ääripää on kuitenkin minulle kumppania miettiessäni vähintäänkin yhtä vastenmielinen vaihtoehto. Eli ei asian suhteen tarvitse tosiaankaan olla mikään vanhapiika/peräkammarin poika, kunhan järki on aina mukana ja valitsee seuransa tarkasti eikä jakele, minne sattuu. Ja onnekseni olen löytänyt naisen, joka ajattelee näistä(kin) asioista kanssani samalla tavalla. :)
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Mace kirjoitti:
Korostettakoon vielä lopuksi, että itse en ole tämän asian suhteen mikään "puritisti", vaan enemmänkin sellainen ripauksella vanhanaikaisuutta höystetty keskitien kulkija. En siis suinkaan ole sitä mieltä, että pitäisi odotella papin aamenta tai mitään tuon suuntaista. Toinen ääripää on kuitenkin minulle kumppania miettiessäni vähintäänkin yhtä vastenmielinen vaihtoehto. Eli ei asian suhteen tarvitse tosiaankaan olla mikään vanhapiika/peräkammarin poika, kunhan järki on aina mukana ja valitsee seuransa tarkasti eikä jakele, minne sattuu. Ja onnekseni olen löytänyt naisen, joka ajattelee näistä(kin) asioista kanssani samalla tavalla. :)

No okei. Nyt sait minut vaiennettua ja siksi, että olen kohtuullisen tyytyväinen :D Itselleni kun on vuosien saatossa kokoajan siunaantunut päivä päivältä humaanimpi ja empaattisempi mieli niin jotenkin sitä vaan ottaa aivoon monien (en nyt siis tarkoita sinua) ajattelutapa siitä, että akka on siellä hellan välissä, mutta äijät käykööt vaikka työmatkalla huorissa, koska tämähän on ollut vallitseva ilmapiiri niinkin sivistyneessä valtiossa kuin Suomi käytännössä tähän vuosituhannen vaihteeseen saakka ja osittain vallitsee vieläkin. Nyt toki mietit, että miten voin olla yltiöempaattinen ihminen jos harrastan irtosuhteita. No en minä toki mikään "elämäntehtävänä panna kahtasataa naista"-ihminen ole, mutta kun ei noita vakkareita ole paljoa ollut niin kyllä sitä tekee mieli muutaman kerran vuodessa edes pillun päälle päästä ja silloin se on vaan mentävä lihatiskille ja tehtävä kaikkensa, että sieltä joku näppärä lyyli lähtisi mukaan. Se, että mitä hänellä on siinä tilanteessa mielessä kiinnostaa sen verran, että kyllä pyrin tekemään aina selväksi naiselle baarista lähtiessä, että ei tässä nyt mitään perhettä sitten olle perustamassa. Se nyt kuuluu jo hyviin tapoihin. Joo, no lopetetaan nyt tämä. Lähinnä vaan ärsyttää selkeä humaanin tasa-arvon puute myöskin tässä asiassa. Jaa, miksikö ajan asioita, mitkä jonkun mielestä heikentäisivät omaa asemaani miehenä? Lähinnä siksi, että se on oikein.
 

Cube

Jäsen
avatar kirjoitti:
Ja silloin kun aloitetaan pysyvä parisuhde niin sehän pitäisi olla täysin selvää ilman sen pidempää keskusteluakin, että molemmat käyvät lekurilla hankkimassa puhtaat paperit erinäisistä taudeista.
Jos joku nainen alkaisi minulle jotain lekurin papereita näyttämään suhteen alkutaipaleella, niin näyttäisin todennäköisesti ovea.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Cube kirjoitti:
Jos joku nainen alkaisi minulle jotain lekurin papereita näyttämään suhteen alkutaipaleella, niin näyttäisin todennäköisesti ovea.

Ja jotkut äijät ne vielä jaksaa valittaa, että miten helvetissä ne kupat vaan jostain tarttuu vaikka ihan vakituisessa suhteessa tässä nyt niinkusta ollaan. Toihan pitäis olla asian numero yksi mitä ensimmäisenä pitäisi tehdä jos ruvetaan ilman spärdäriä vetelemään mihin sitten ikinä vedetäänkään. Eiks se nyt oo melkein samankaltainen asia kun, että eihän kukaan tänä päivänä vedä maissipaprikoita sieraimeen siitä, että tehdään avioehto, vaikka avioliittoonhan mennäänkin loppuiäksi. Se vaan on ihan normi käytäntö. Pimeetä sanon minä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Cube kirjoitti:
Jos joku nainen alkaisi minulle jotain lekurin papereita näyttämään suhteen alkutaipaleella, niin näyttäisin todennäköisesti ovea.
Kyllä sen ymmärtää, jos ei ole paljailla vedeksinyt missään valtakunnan vaoissa. Silloin voi rehellisesti sanoa, että enpä ole käynyt nakkini kanssa vinguttelemassa sämpyläsooseissa. Luottamuksen pitäisi todella pelata siinä vaiheessa. Jos keppiä on käytetty uittamassa ilman suojavälineitä, niin mielestäni naisella on halutessaan oikeus vaatia mieheltä todistusta siitä, että tautia ei ole. Siinä on kuitenkin naisen terveys vaakalaudalla.

Meinaan, aika moni mieskin varmasti suhdetta aloittaessaan ja siinä vaiheessa kun tulee tilanne, että seksiä harrastetaan ilman kortonkia, varmasti haluaa tietää, että onko nainen varmasti vapaa sukupuolitaudeista.
 

Cube

Jäsen
avatar kirjoitti:
Ja jotkut äijät ne vielä jaksaa valittaa, että miten helvetissä ne kupat vaan jostain tarttuu vaikka ihan vakituisessa suhteessa tässä nyt niinkusta ollaan. Toihan pitäis olla asian numero yksi mitä ensimmäisenä pitäisi tehdä jos ruvetaan ilman spärdäriä vetelemään mihin sitten ikinä vedetäänkään. Eiks se nyt oo melkein samankaltainen asia kun, että eihän kukaan tänä päivänä vedä maissipaprikoita sieraimeen siitä, että tehdään avioehto, vaikka avioliittoonhan mennäänkin loppuiäksi. Se vaan on ihan normi käytäntö. Pimeetä sanon minä.
Meinaan vaan, että taitaisi olla minulle väärä nainen, jos edes epäilisi napsineensa edellisistä kokemuksistaan matkamuistoja. Kyllä sen verran mielestäni saisi katsoa, että kenen kanssa seksiä harrastaa.

EDIT: Tämä on nyt vähän kärjistettyä avatarin kiusaamiseksi, mutta katsotaan mihin keskustelu tästä kehittyy :)
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Cube kirjoitti:
Meinaan vaan, että taitaisi olla minulle väärä nainen, jos edes epäilisi napsineensa edellisistä kokemuksistaan matkamuistoja. Kyllä sen verran mielestäni saisi katsoa, että kenen kanssa seksiä harrastaa.

Juu tottahan toki ja sehän on sitten ihan ymmärrettävä hasardi jos neidin entinen ukko oiskin käyny virossa matkalla ihan vahingossa melansa lipsauttamassa jonnekin eikä neiti nyt vain sattunut siitä tietämään mitään. Se vaan tuntuu niin kummalta, että tommonen noinkin pieni asia on niin uskomattoman vaikeeta. Se, että kun selkeesti ruvetaan paljaalla vetelemään seukassa niin on ihan selviö, että sitä ennen käydään testeissä. Se ole saakeli keneltäkään pois yhtään mistään.

edit: mutta mitä minä paasaamaan, suomessahan on seksuaali- ja sukupuolitautivalistus muutenkin niin kohdallaan ja aikuisiahan me (kai) kaikki täällä olemme ja itse sitten vastaamme siitä jos alkaa penis tippumaan paloina lattialle, no eipähän ole ainakaan minun.

edit2: ja jos kiusata haluat niin ihan rauhassa, niin senkus, mutta ei tämä nyt minun maailmaani kaada, lähinnä vaan säälittää jos ei jengi ihan oikeasti hoida omia velvoitteitaan edes itsensä takia

nimim. tuntee naisen, joka on saanut herpeksen vakituisesta suhteesta ukoltaan
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen verran lisään vettä myllyyn että kehoitan kaikkia naisia panemaan kun panettaa, nyt eletään 2000-lukua ja naisilla on oikeus saada munaa jos tarvetta on.

Jos siitä tulee miesten piireissä "tolta saa aina"-kuva niin silloin kannattaa tarkistaa ettei nyt joka jorman kimppuun syöksy, siis jos sitten muiden mielipiteet niin hirveästi kiinnostaa.
Sikälikin ihmettelen kiinnostusta naisten aktiivisuudesta partnerien lukumäärän suhteen jos jokaisella on kuitenkin päämääränä saada itse seksiä ja mahdollisimman usein, toivottavammin myös laadukasta ja laadukkaassa seurassa.

Olen ainakin siinä uskossa että seksuaalisuus on niitä ainoita asioita maailmassa mitä voidaan pitää täysin yksityisenä.
Joten seksuaalisen käyttäytymisen arvioiminen aktiivisuuden perusteella on samanlaista kuin arvosteleminen seksuaalisen suuntauksen perusteella tai joidenkin hämyjuttujen perusteella.

Jokaisellahan on oma mielipiteensä homoista, lesboista, S/M leikeistä, seksileluista jne. mutta en ainakaan itse lähde dumaamaan kuin rikollista toimintaa seksuaalisessa käyttäytymisessä.

Tietenkään en itse voisi kuvitella eläväni ihmisen kanssa jonka seksuaalinen suuntautuminen ei ole sama tai "samalla sivulla" oman suuntautumiseni kanssa.
Enkä tietenkään sellaisen kanssa pärjäisi pitkään joka saa nautintonsa jostain sellaisesta mihin en itse kykene.

Sama kai pätee seksuaalisuudessa aktiivisuuden ja suuntautumisen kanssa, toistan uudelleen.
 

Cube

Jäsen
avatar kirjoitti:
Juu tottahan toki ja sehän on sitten ihan ymmärrettävä hasardi jos neidin entinen ukko oiskin käyny virossa matkalla ihan vahingossa melansa lipsauttamassa jonnekin eikä neiti nyt vain sattunut siitä tietämään mitään.
No minä olen vielä sen verran nuori, että tuossa tilanteessa pitäisi ihmetellä, että missäs vaiheessa neiti on tuollaisen kusipään kanssa ehtinyt olemaan ja miksi. Itsehän en ehkä vähän idealistisestikin halua olla se "kunnon mies", joka saa (joutuu?) seuraamaan näitä aikasemmin päivällä muiden kirjoituksissa esillä käyneitä renttuja sen jälkeen kun naista on potkittu päähän riittävän usein. Ei oikein sovi mulle tuo rooli.

Eli tarkennetaan vielä alkuperäistä viestiäni tällaisen ääriesimerkin vuoksi sen verran, että toki lääkärinlausuntojakin voi minun nähtäväksi kiikuttaa, mutta silloin saa kyllä myös ystävällisesti selittää sen, että miksi kokee tällaisen tarpeelliseksi. Hyväksyttäviäkin selityksiä toki löytyy ja ihan helpostikin varmaan, mutta seksuaalinen huolimattomuus ei ole yksi niistä ja tämä oli alunperin pointtini.

Tietysti kaikki tämä on aika toisarvoista, jos neiti sattuu ns. kolahtamaan täysin, mutta kuvitellaan nyt huvin vuoksi, että esimerkissäni on kyseessä ihan perus ok lupaava parisuhteen alku.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
avatar kirjoitti:
nimim. tuntee naisen, joka on saanut herpeksen vakituisesta suhteesta ukoltaan

Itse sain herpekseni tyttöystävältäni, joka sai sen äidiltään.

Mä en vähättele genitaaliherpestä tautina, mutta sitä kantaa noin miljoona suomalaista eikä siihen käsittääkseni terveyskeskuksissa juuri pyynnöstäkään tehdä testejä. Mutta yksityispuolelta saavat naikkoset varmasti sellaisetkin testit, jotka kelpaavat myös avatarille.

Lisäksi jos oikein muistan, oireiltaan samanlaisen herpeksen sukuelimiin voi aiheuttaa kaksi virusta. Toinen näistä on sama virus, joka aiheuttaa huuliherpeksen ja siksi genitaaliherpes voi tarttua suuseksissä ilman, että tartuttaja itse olisi ikinä potenut tautia.

Herpeksen ollessa aktiivisena ei siis saa antaa suikkaria itsellensä!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös