Naisasiat

  • 7 571 720
  • 26 605

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Hieman ihmetyttää välillä tämä naisten pinnallisuus. Jos sinulla ei ole nykynuorten suosimaa etujeejee tukkaa tai muuta lyhyttä ihq kampausta ja sinulla ei ole kunnolla reenattua kroppaa vaan suomalaisen miehen normaali kroppaa, niin ei varmasti tule kukaan nainen juttelemaan sponttaanisti sinulle. Ja tuskin muutenkaan kiinnostuu. Nyt puhun alle kaksikymppisistä naisista. En tiedä sitten järkiintykö naiset vanhetuessaan vai onko tämäkin vai omaan kuvitelmaa ja katkeraa itkuvirttä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
MikGo kirjoitti:
Hieman ihmetyttää välillä tämä naisten pinnallisuus. Jos sinulla ei ole nykynuorten suosimaa etujeejee tukkaa tai muuta lyhyttä ihq kampausta ja sinulla ei ole kunnolla reenattua kroppaa vaan suomalaisen miehen normaali kroppaa, niin ei varmasti tule kukaan nainen juttelemaan sponttaanisti sinulle. Ja tuskin muutenkaan kiinnostuu. Nyt puhun alle kaksikymppisistä naisista. En tiedä sitten järkiintykö naiset vanhetuessaan vai onko tämäkin vai omaan kuvitelmaa ja katkeraa itkuvirttä.

Kokemukseni mukaan järki tulee mukaan, mutta yleensä se järki näkyy jo nuorena. Älykäs nainen on seksikäs.
 

ipaz

Jäsen
Pitääpäs avautua tällekin foorumille kerrankin. Kahdeksan eversti Sandels auttaa kertomaan omia tuntojani maailman kahdeksannesta ihmeestä eli naisesta.

Tällä hetkellä siis elelen sinkkuna. Viimeisestä vakavasta seurustelusta ja sen päättymisestä tulee syksyllä kolme vuotta. Syy erolle oli yksinkertainen - "ei tästä tule mitään". Kaksi ekaa vuotta meni hyvin kun asuttiin erillään mutta yhdessä asuminen oli loppuvaiheessa yhtä tuskaa. Yö ja päivä saman katon alla täysin erilaisine tapoineen ja kasvatustottumuksineen ei sitten oikein toiminut, yllätys. Onneksi ero oli kuitenkin molemmin puolinen järkipäätös ja edelleen ollaan kavereita. Viikottain kysellään kuulumiset.

Tällä hetkellä ipaz ei edes tahdo vakituista naista rinnalleen. Pari on ollut ns. ovella mutta en ole lähtenyt tarkoitusperiä pidemmälle kyselemään. Ei ole ollut tunnetta, ei ole (töiltä) aikaa keskittyä naiseen kun vaihtoehtona on oma viihtyminen ja lepo, eikä oikeastaan mitään halua ottaa/saada ketään tähän elämään sotkemaan omia rutiineja.

Moni kyselee mikä mua vaivaa -"sä saisit kenet vaan". Mutta kuka haluaa kenet vaan!? Baareista saa aina yöseuraa halutessaan, mutta harvemmin hekään mitään muuta hakevat. En ole ikinä harrastanut "vieraiden" kanssa deittailua - mikään ei voi olla typerämpää kun istua jossain kahvilassa juttelemassa niitä-näitä ihmisen kanssa joka ei sitten kiinnosta pätkääkään. Kaverit ovat kertoneet näistä epämiellyttävistä kokemuksistaan.

Tällä hetkellä ensisilmäyksellä ihastuminen on mulle täysin vierasta. Tampere on täynnä kauniita naisia, mutta ilman minuun tulevaa kontaktia en ala edes lähestymään. Yleensä tarjolla liian suuri valinnanvara - ei tiedä ketä lähtis lähentymään. Veljen vaimo juuri tiedusteli että koska mä alan tekemään asian eteen jotain. Vastaus ole etten koskaan. Jos jotain tapahtuu (=ipaz ihastuu) niin se on tapahtuakseen ja sitten sen ajan murhe.

Tulipas seliteltyä...
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
MikGo kirjoitti:
Hieman ihmetyttää välillä tämä naisten pinnallisuus. Jos sinulla ei ole nykynuorten suosimaa etujeejee tukkaa tai muuta lyhyttä ihq kampausta ja sinulla ei ole kunnolla reenattua kroppaa vaan suomalaisen miehen normaali kroppaa, niin ei varmasti tule kukaan nainen juttelemaan sponttaanisti sinulle.
Niinhän se helposti on, tai ainakin tuntuu siltä. Vaan käännetäänpäs asia toisinpäin. Jos nainen ei ole muodoiltaan sopiva (sopusuhtainen), omaa kauniita kasvoja, rinnat ei ole tarpeeksi isot ja perse ei ole tarpeeksi kiinteä ja pyöreä, niin ei varmasti mene moni mies juttelemaan sponttaanisti hänelle.

Kyllä se vaan on niin, että hyvin monet miehetkin tahtoo usein katsella vähän sellaisia naisia, jotka päällisinpuolin näyttää yleisillä päähän iskostetuilla standardeilla seksikkäiltä ja unelmanomaisilta.

Että sellaista tarinaa pinnallisuudesta.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
MikGo kirjoitti:
Hieman ihmetyttää välillä tämä naisten pinnallisuus...

Indeed. Juuri niin se menee. Ja sitten nettikeskusteluissa on noita kundeja, jotka kertoo miten helposti poimivat tyttöjä joka sormelle baarissa ja samaan hengenvetoon heittävät jotain päläpälä-paskaläppää, joka saa ainakin tänne kirjoittavat tytöt provosoitumaan. Olenko mä ainoa joka näkee ristiriidan? Eikö ne baarien tytöt, jota nämä sankarit pokaavat näe näiden juttujen läpi. Vai onko kyseessä tämä perinteinen juttu, että tyttö uskoo kundien muuttavan pahat tapansa juuri hänen ihanuutensa edessä...

No, itse asiassa eihän siinä oo mitään ristiriitaa. Vastakkaisista puheista huolimatta ainakin baarista naisen saa varmasti helpommalla olemalla kusipää, röyhkeä etc. Kai siksi, että mukava käytös on "tylsää", rehvakkaan kanssa saa aina tehtyä elämän jännittäväksi, kun voi miettiä milloin se lyö tai loukkaa kyyneliin asti.

Valitettavasti esimerkkejä tuosta olen nähnyt ja lukenut niin paljon, että kyynisyys on ainoa pakotie. Ja sehän on lopun alkua. Täytyy yrittää vielä kerran uskotella itselleen, ettei asia ole noin. Ja eihän se olekaan, tai ainakin yleistäminen on tyhmää.

Fiksuintahan tässä tilanteessa olisi hylätä oma persoona, ja alkaa sellaiseksi teennäiseksi baarien pelimieheksi, jonka egolle ei edes moottoritie näyttäisi riittävän. Harmi vaan, ettei luonne taivu tuohon, joten netti-itku olkoon mun moottoritie. :)

Lisätään vielä sen verran, etten tarkoita tätä minkäänlaiseksi avautumiseksi ketään yksittäistä henkilöä kohtaan ainakaan täällä Jatkoajassa, vaan yritän tavoittaa pikkasen provosoivammalla tavalla näitä ajatuksia, mitä itse tulee pienessä päässä puitua, liikaakiin.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Jippo kirjoitti:
No, itse asiassa eihän siinä oo mitään ristiriitaa. Vastakkaisista puheista huolimatta ainakin baarista naisen saa varmasti helpommalla olemalla kusipää, röyhkeä etc. Kai siksi, että mukava käytös on "tylsää", rehvakkaan kanssa saa aina tehtyä elämän jännittäväksi, kun voi miettiä milloin se lyö tai loukkaa kyyneliin asti.

Valitettavasti esimerkkejä tuosta olen nähnyt ja lukenut niin paljon, että kyynisyys on ainoa pakotie. Ja sehän on lopun alkua. Täytyy yrittää vielä kerran uskotella itselleen, ettei asia ole noin. Ja eihän se olekaan, tai ainakin yleistäminen on tyhmää.

Fiksuintahan tässä tilanteessa olisi hylätä oma persoona, ja alkaa sellaiseksi teennäiseksi baarien pelimieheksi, jonka egolle ei edes moottoritie näyttäisi riittävän. Harmi vaan, ettei luonne taivu tuohon, joten netti-itku olkoon mun moottoritie. :)
Juuri samoja asioita olen miettinyt. Itsekkään en kyllä pysty muuttamaan miksikään muuksi mikä nyt olen, vaikka varmaankin naisten saanti voisi olla helpompaa. Lisäksi en varmasti pystyisi baarissa olemaan baarissa kukaan muu kuin itseni. En pystyisi tahallani pitämään mitään röyhkeää menoa naisen toivossa. Parhaitenhan se oikea löytyy olemalla juuri oma itsenä eikä yhtään enempää eikä vähempää.
Ted Raikas kirjoitti:
Niinhän se helposti on, tai ainakin tuntuu siltä. Vaan käännetäänpäs asia toisinpäin. Jos nainen ei ole muodoiltaan sopiva (sopusuhtainen), omaa kauniita kasvoja, rinnat ei ole tarpeeksi isot ja perse ei ole tarpeeksi kiinteä ja pyöreä, niin ei varmasti mene moni mies juttelemaan sponttaanisti hänelle.

Kyllä se vaan on niin, että hyvin monet miehetkin tahtoo usein katsella vähän sellaisia naisia, jotka päällisinpuolin näyttää yleisillä päähän iskostetuilla standardeilla seksikkäiltä ja unelmanomaisilta.

Että sellaista tarinaa pinnallisuudesta.
Olet kyllä tuossakin suhteessa oikeassa. Mutta välillä tuntuu siltä, että jos on vääränlaiset hiukset niin naiset ei edes noteeraa. Itselläni ei hirveästi väliä naisen ulkonäöllä ja hyvin vähän millään hiuksilla. Kohtuus kuitenkin kaikessa.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Jippo kirjoitti:
Indeed. Juuri niin se menee. Ja sitten nettikeskusteluissa on noita kundeja, jotka kertoo miten helposti poimivat tyttöjä joka sormelle baarissa ja samaan hengenvetoon heittävät jotain päläpälä-paskaläppää, joka saa ainakin tänne kirjoittavat tytöt provosoitumaan. Olenko mä ainoa joka näkee ristiriidan? Eikö ne baarien tytöt, jota nämä sankarit pokaavat näe näiden juttujen läpi. Vai onko kyseessä tämä perinteinen juttu, että tyttö uskoo kundien muuttavan pahat tapansa juuri hänen ihanuutensa edessä...

Lainaan vain pätkän, mutta allekirjoitan Jipon tekstistä joka sanan. Juuri paremmin asiaa ei voi sanoiksi muuttaa.

Ei vaan mene jakeluun, että alkuillasta haaveillaan siitä unelmien miehestä ja pilkun aikaan takerrutaan ainoaan 3 promillen kännijoonakseen, joka tekee tarkoitusperänsä selväksi jo ensikommentillaan (olettaen että soperruksesta saa jotain selvää). Aamulla, kun ukko on kadonnut/kadotettu ja verhot siivottu, ihmetellään alapää hellänä, miten tässä taas näin kävi ja seuraava viikko itketään kaverien kanssa kuinka maailma on pullollaan pelkkiä mulkkuja miehiä.

Suoritus toistetaan 6-7 päivän sykleissä siitä huolimatta, että unelmaa paremmin vastaavia tapauksia on ollut tarjolla viikottain ja useampia.

Tämä vain esimerkkitapauksena yhden - muutoin fiksun ja viehättävän - naisen perusviikonlopusta. Mutta näitähän riittää, ihan kuin mulkkuja miehiäkin.

Tarina sisältää annoksen katkeruutta, mutta toisaalta myös tyytyväisyyttä. Tuskin tuon tai samaan kategoriaan sopivan naisen kanssa mitään syvempää yhteyttä ikinä saisikaan aikaan, oli siten mulkku tai prinssi.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ted Raikas kirjoitti:
Niinhän se helposti on, tai ainakin tuntuu siltä. Vaan käännetäänpäs asia toisinpäin. Jos nainen ei ole muodoiltaan sopiva (sopusuhtainen), omaa kauniita kasvoja, rinnat ei ole tarpeeksi isot ja perse ei ole tarpeeksi kiinteä ja pyöreä, niin ei varmasti mene moni mies juttelemaan sponttaanisti hänelle.

Kyllä se vaan on niin, että hyvin monet miehetkin tahtoo usein katsella vähän sellaisia naisia, jotka päällisinpuolin näyttää yleisillä päähän iskostetuilla standardeilla seksikkäiltä ja unelmanomaisilta.

Että sellaista tarinaa pinnallisuudesta.
Wanha sanonta pätee edelleen. Ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan. Ulkonäkö vaikuttaa suhteen alussa, mutta kun on siihen toiseen rakastunut niin ei se ulkonäkö vaikuta kovinkaan paljon enää. Ihan luonnollista johtuen bioligisesta lisääntymisvietistä. Toisaalta, kauneus on myös katsojan silmässä. Siltikin on sanottava, että se itsevarmuus voi hyvinkin muut esteet ylittää. Ei se tarkoita sitä, ettei ole mahdollisuuksia jos itse vain seisoo jossain nurkassa odottaen vain sitä että joku tulee hakemaan vaan pitää itsekin olla aktiivinen niin mahdollisuudet nousee roimasta. Nämä kommentit vain yleisesti ottaen.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Jippo kirjoitti:
Indeed. Juuri niin se menee. Ja sitten nettikeskusteluissa on noita kundeja, jotka kertoo miten helposti poimivat tyttöjä joka sormelle baarissa ja samaan hengenvetoon heittävät jotain päläpälä-paskaläppää, joka saa ainakin tänne kirjoittavat tytöt provosoitumaan. Olenko mä ainoa joka näkee ristiriidan? Eikö ne baarien tytöt, jota nämä sankarit pokaavat näe näiden juttujen läpi. Vai onko kyseessä tämä perinteinen juttu, että tyttö uskoo kundien muuttavan pahat tapansa juuri hänen ihanuutensa edessä...

Miun mielestä suurin ristiriita piilee siinä, että jotkin ihmiset yleensä ajattelee noin.

Eilen ja toissapäivänä tuli katseltua neloselta hiukan aikaa Oprahia ja meinas taas naurunremakasta lentää kahvit telkkarin päälle kun katsoin taas sitä miten uskomattoman naiivia kaksinaismoralistista paskaa ne jenkit taas tuutistaan suoltavat ja siellä on talk-shown lauteilla kasa 20-60-vuotiaita naisia jotka yhteen ääneen periamerikkalaiseen tyyliin nyökyttelevät ja muodostavat naamalleen niitä ärsyttävän näköisiä "I approve" ilmeitä.

Keskustelivat nimittäin kyseisessä ohjelmassa jotain seksiaddikteja ja eilen kai jotain naisia, joita "miehet käyttävät hyväksi". Siis mitä helvettiä!?!

Toki sen ymmärrän, että on olemassa seksiaddikteja, jotka jopa aivan takuuvarmasti kärsivät ongelmastaan ja on myös naisia joita on heidän omasta mielestään käytetty hyväksi, mutta en nyt menisi kutsumaan seksiaddiktiksi naista, jolla on ollut esim. 30 partneria elämänsä aikana ja kuulemma jopa miltei 10 partneria vuoden aikana ollut jollakin. "Ooowh, I'm so disappointed in you now!"

Pointti oli se, että mikähän ihme siitä irtoseksin harrastamisesta tekee vain miesten yksinoikeuden ja että aina ne ovat ne miehet jotka ovat niitä "hyväuskoisia" neitsyitä siellä baarissa vokottelelmassa? Ei helvata, minun ystäväpiirissäni on useampi naispuolinen henkilö, kuka on taatusti harjoittanut seksuaalista toimintaa usemman henkilön kanssa kuin allekirjoittanut ja he ovat psyykkisesti täysin tasapainoisia ihmisiä ja mennessään baariin iskemään itselleen jonkun äijän ovat taatusti siinä täysin omasta vapaasta tahdostaan. Miltei sataprosenttisesti uskoisin, että naiset, kenen kanssa olen joskus lähtenyt jostain kuppilasta leikkimään salamin piilotusta, ovat olleet täysin tietoisia itse siitä, mitä kukakin tahtoo ja kyseinen toiminta on vastannut heidän tarkoitusperiään.

Ei vihastuta eikä edes harmistuta, vaan lähinnä naurattaa se asenne mikä vieläkin tänä päivänä kytee joissakin ihmisissä. No minä kyllä pidän itse itseäni paljon naisystävällisempänä henkilönä kuin näitä, jotka edelleen ajattelevat, että naisen paikka on siellä hellan välissä.

edit: kirjoitusvirheitä
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Jippo kirjoitti:
No, itse asiassa eihän siinä oo mitään ristiriitaa. Vastakkaisista puheista huolimatta ainakin baarista naisen saa varmasti helpommalla olemalla kusipää, röyhkeä etc. Kai siksi, että mukava käytös on "tylsää", rehvakkaan kanssa saa aina tehtyä elämän jännittäväksi, kun voi miettiä milloin se lyö tai loukkaa kyyneliin asti.

Mielestäni baari on huono ympäristö löytää naista / miestä. Väittäisin, että baarissa on hirveästi sellaisia ihmisiä, jotka nimenomaan etsivät sitä parisuhdetta. Etsintään liitettynä vielä hulppea humala, niin lopputulos on vitullinen morkkis vain aamulla. Olin itse siinä tilanteessa, että parisuhteen päätyttyä painoin baareissa pari vuotta ja pokailin (ja minua pokailtiin) likkoja minkä ehdin. Oli hirveä tarve löytää sellainen nainen, jonka kanssa voisi luoda suhteen tai edes kenen kanssa viihtyisi viikkoa kauempaa. Pettymys toisensa jälkeen sitä huomaa jossain vaiheessa, että parempi yksin kuin onnettomasti kaksin. Siinä vaiheessa kun huomasin, että minulla on hyvä olla yksinkin ja lopetin naisen etsimisen, niin silloin aloin tapaamaan niitä oikeita ihmisiä. Eikä toki baarista, vaan ihan muualta.

Baareissa on varmastikin pinnallisia miehiä ja naisia, jotka särkyneine sydämmineen ja epätoivoissaan etsivät sitä "oikeaa". Siinä vaiheessa kriteeri on yleensä vain se ulkonäkö, kun ei kiireltään ehdi edes pysähtymään ja näkemään mikä siinä toisessa ihmisessä on hienoa. Enkä usko, että se on mikään ikäkysymys, koska kyllä parikymppiset naisetkin voivat olla tasapainoisia ja omata hyvän itsekunnioituksen.


Fiksuintahan tässä tilanteessa olisi hylätä oma persoona, ja alkaa sellaiseksi teennäiseksi baarien pelimieheksi, jonka egolle ei edes moottoritie näyttäisi riittävän. Harmi vaan, ettei luonne taivu tuohon, joten netti-itku olkoon mun moottoritie. :)

Hyvä ettei luonteesi taivu, koska teennäisenä baarien pelimiehenä tulisit juuri vastaavanlaisia naisia tapaamaan. Kärsivällisyys on tässä se avainsana, tulet kyllä vielä tapaamaan kunhan vain pysyt omana itsenäsi ja koitat päästä tosta baarista-on-löydettävä-nainen-fiksaatiosta eroon. Toki voi niinkin käydä, että baarista naisen löytää, mutta baarissa olemiseen liittyy usein juuri mainitsemiasi esittämisiä..

Lisätään vielä sen verran, etten tarkoita tätä minkäänlaiseksi avautumiseksi ketään yksittäistä henkilöä kohtaan ainakaan täällä Jatkoajassa, vaan yritän tavoittaa pikkasen provosoivammalla tavalla näitä ajatuksia, mitä itse tulee pienessä päässä puitua, liikaakiin.

Noita asioita on Jippo hyvä puidakin välillä, niin tietää missä sitä itse menee. Toivoa ei kuitenkaan kannata menettää, allerkirjoittanut vietti 2,5 vuotta sellaista desperado aikaa baareissa juosten ja löysi kuin löysikin tytön, jonka vierellä on nyt hyvä olla. Kaikkeen avain oli omassa itsessä. Kun pystyi olemaan onnellinen itsensä kanssa, niin veti puoleensa toisen samanlaisen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pakkipari kirjoitti:
Ei se tarkoita sitä, ettei ole mahdollisuuksia jos itse vain seisoo jossain nurkassa odottaen vain sitä että joku tulee hakemaan vaan pitää itsekin olla aktiivinen niin mahdollisuudet nousee roimasta. Nämä kommentit vain yleisesti ottaen.
Olet ihan täysin oikeassa tuossa asiassa, voin allekirjoittaa jokaisen sanan. Itsevarmuus ja sopivanlainen huumori ja pilke silmäkulmassa on yllättävänkin suuri tekijä.

Kommentoin vaan tuota, kun nuoria naisia ja naisia ylipäätään pidetään pinnallisina, koska ihan yhtä lailla pinnallisia miehiäkin löytyy. Ei se ole mikään naisten yksityisominaisuus. Valtaosa katsoo aluksi aika paljon ulkomuotoon, se on ihan fakta, mutta kuinka pitkälle se valikointi menee sen perusteella, voi vaihdella. Riippunee myös paljon siitä, mitä hakee.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
jupster kirjoitti:
Noita asioita on Jippo hyvä puidakin välillä, niin tietää missä sitä itse menee. Toivoa ei kuitenkaan kannata menettää, allerkirjoittanut vietti 2,5 vuotta sellaista desperado aikaa baareissa juosten ja löysi kuin löysikin tytön, jonka vierellä on nyt hyvä olla. Kaikkeen avain oli omassa itsessä. Kun pystyi olemaan onnellinen itsensä kanssa, niin veti puoleensa toisen samanlaisen.
Ja siitä jatkuu!:

Nyt nimittäin osoi asia ytimeen, naisasiat ei nimittäin ole välttämättä sama kuin seksin saaminen baarista.

Jos nyt tosissaan haluaa itselleen kumppanin on parempi olla niinsanotusti sinut oman itsensä kanssa, selvänä itselleen missä on ja mitä haluaa. Yllättäen silloin jos oma minäkuva ja ns. arkinen arvomaailma on tuttu itselleen on helvetin paljon helpompi etsiä tai tarkemmin löytää itselleen kumppani, nimenomaan sellainen kenen kanssa voi olla pitempäänkin kuin yön, viikon taikka kaksi, vuodenajan tai käsillä olevan elämänvaiheen.

Ja useimmiten parhaiten löytää jotain kun lopettaa etsimisen.
Väkisin ei mitään pinnallista kummempaa löydä, tai jos sitä etsii sitä täydellistä pakettia niin tuskin oikeasti sitä "tässä se nyt sitten on" fiilistä tulee ikinä, ainakaan sellaista joka kestää.

Eli: lopettakaa se etsiminen, menkää baariin pitämään hauskaa kavereitten kanssa jos haluat muuta kuin seksiseuraa niin anna sille kauneimmalle tytölle puhelinnumero ja sano "soita silloin kun et oo viihteellä niin katotaan jos jotain syttyis" tms.
Kännissä ei monikaan asia ole niin aitoa että se kestää.

Lisäys: tarkoitan sitä että kannattaa hakea niitä mimmejä sellaisesta paikasta mistä mimmejä haluaa löytää. Vaikka peleistä tai kuntosalilta tms. mistä sen haluaa sitten löytää.
 
Viimeksi muokattu:

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
jupster kirjoitti:
Mielestäni baari on huono ympäristö löytää naista / miestä.

Jos tavoittelee vakavaa suhdetta, niin siihen mielestäni ylivoimaisesti tehokkain tapa on netti. Sen avulla saa määriteltyä kriteerejä ja käytyä nopeasti läpi suuren joukon vaihtoehtoja. Kirjoittamalla kommunikointi paljastaa myös ihmisestä paljon. Tiheästi kirjoitellen parissa viikossa ehtii saamaan ihmisestä selville enemmän kuin puolessa vuodessa IRL-suhteessa.

Kaikkien kanssa ei tietenkään tavatessa synkkaa, mutta kun on tutustunut toiseen ennalta, niin eipä myöskään synny epämiellyttäviä tilanteita. Baarissa tai muualla notkuen sopivan kumppanin löytyminen on hyvin epätodennäköistä. Siinä myös käy helposti niin, että pienessä huumassa ulkonäkö ajaa persoonan ohi ja sekös sitten jälkeenpäin kaduttaa. Netin kautta sen sijaan persoona on keskeisessä asemassa.

Jotenkin tuo baarista kumppanin etsiminen on minusta luusereiden hommaa. Siitä puuttuu tehokkuus ja päämäärätietoisuus.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
avatar kirjoitti:
Pointti oli se, että mikähän ihme siitä irtoseksin harrastamisesta tekee vain miesten yksinoikeuden ja että aina ne ovat ne miehet jotka ovat niitä "hyväuskoisia" neitsyitä siellä baarissa vokottelelmassa?
Eikös se mene niin, että ne miehet, jotka makaavat useiden naisten kanssa, ovat pelimiehiä ja ne naiset, jotka makaavat useiden miesten kanssa ovat huoria ja jakorasioita.

Eli kyse on siitä, että yleisellä tasolla miehen saavutuksia näissä valloituksissa arvostetaan ja naisen vastaavia halveksutaan.

Luultavasti tuohon asenteeseen on tulossa muutosta, onneksi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hemingway kirjoitti:
Jos tavoittelee vakavaa suhdetta, niin siihen mielestäni ylivoimaisesti tehokkain tapa on netti. Sen avulla saa määriteltyä kriteerejä ja käytyä nopeasti läpi suuren joukon vaihtoehtoja. Kirjoittamalla kommunikointi paljastaa myös ihmisestä paljon. Tiheästi kirjoitellen parissa viikossa ehtii saamaan ihmisestä selville enemmän kuin puolessa vuodessa IRL-suhteessa.

Kaikkien kanssa ei tietenkään tavatessa synkkaa, mutta kun on tutustunut toiseen ennalta, niin eipä myöskään synny epämiellyttäviä tilanteita. Baarissa tai muualla notkuen sopivan kumppanin löytyminen on hyvin epätodennäköistä. Siinä myös käy helposti niin, että pienessä huumassa ulkonäkö ajaa persoonan ohi ja sekös sitten jälkeenpäin kaduttaa. Netin kautta sen sijaan persoona on keskeisessä asemassa.

Jotenkin tuo baarista kumppanin etsiminen on minusta luusereiden hommaa. Siitä puuttuu tehokkuus ja päämäärätietoisuus.
Tähän taas on pakko puuttua koska ainakin itse pidän vanhanaikaisesta menetelmästä missä ensimmäisen puolen vuoden ajan jutellaan kuuteen asti aamulla "henkeviä" ja tutustutaan kasvokkain...

Jos nyt haluaa ruveta valkkaamaan niitä kriteereitä niinkuin jostain kauppalistasta niin kyllä ollaan kilometrien päässä aitoudesta vaan jonkinlaisessa superpinnallisuudessa.

Ei pahalla, ehkä oon vaan niin vanhoillinen.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Aloin tuossa miettimään että kumpaan ketjuun ..

Aloin tuossa miettimään että kumpaan ketjuun homoliitossa elävät naispersoonat pitäisi kirjoittaa, naisketjuun vai mies ketjuun. Koska kauhukseni huomasin ettei täällä ole homoseksualisteille ketjua ollenkaan, vai enkö vain ole löytänyt, (turha heittää mitään modeketju vitsejä), asia on vakava ! Jos naisille ja miehille on omat ketjunsa, niin kyllä tasa-arvon nimissä pitäisi olla poikkeavillekin oma ketjunsa, heitä on täällä kuitenkin aikamoinen lauma joukossa.

Aukaiskaa nyt joku homo/lespo ketju !

veini
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Hemingway kirjoitti:
Jos tavoittelee vakavaa suhdetta, niin siihen mielestäni ylivoimaisesti tehokkain tapa on netti. Sen avulla saa määriteltyä kriteerejä ja käytyä nopeasti läpi suuren joukon vaihtoehtoja.

Jokainen tietysti omalla tavallaan löytää sen parhaimman vaihtoehdon. Esimerkiksi kovin ujolle ihmiselle voi netti olla arvokas väline. Ehkä kasvotusten ei pystyisi kaikkea sanomaan mitä haluaisi.

Netissä taas ei voi määritellä tai mitata kriteereitä asioista kuten kemia tai ihastuminen. Mielestäni nuo asiat selviävät vasta kun olet nähnyt ihmisen. Sen takia netin kautta tulee paljon odotuksia ja oletuksia toisesta ihmisestä. Sitten kun ne eivät kohtaakaan, kun tapaatte niin iso pettymyshän se on.

En sano etteikö voisi toimia, mutta netissä pitää varoa ettei odotukset nouse liian suuriksi.

Mulle rakkaus on aina tullut yllättäen, ns. puun takaa.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
avatar kirjoitti:
Pointti oli se, että mikähän ihme siitä irtoseksin harrastamisesta tekee vain miesten yksinoikeuden ja että aina ne ovat ne miehet jotka ovat niitä "hyväuskoisia" neitsyitä siellä baarissa vokottelelmassa? Ei helvata, minun ystäväpiirissäni on useampi naispuolinen henkilö, kuka on taatusti harjoittanut seksuaalista toimintaa usemman henkilön kanssa kuin allekirjoittanut ja he ovat psyykkisesti täysin tasapainoisia ihmisiä ja mennessään baariin iskemään itselleen jonkun äijän ovat taatusti siinä täysin omasta vapaasta tahdostaan.

Amen. Eivät kaikki baareissa käyvät naiset etsi juuri sinä iltana unelmiensa prinssiä, vaan haluavat viettää hauskan yön. Ja tottakai panokumppanikseen mielummin ottaa hyvännäköisen rietastelijan kuin kiltin naapurinpojan.

Naiset ovat toimissaan usein jopa härskimpiä kuin miehet, sillä he eivät edes jaksa välittää siitä että onko toinen varattu vai ei. Yhden yön pikasuhdetta hakevalle varattu on jopa helpompi vaihtoehto, sillä sellaisesta on helpompi päästä eroon kuin sinkusta. Näin minulle on kertonut pari naispuolista ystävääni, jotka ovat "psyykkisesti täysin tasapainoisia ihmisiä ja mennessään baariin iskemään itselleen jonkun äijän ovat taatusti siinä täysin omasta vapaasta tahdostaan."
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
fat of the land kirjoitti:
Eli: lopettakaa se etsiminen, menkää baariin pitämään hauskaa kavereitten kanssa jos haluat muuta kuin seksiseuraa niin anna sille kauneimmalle tytölle puhelinnumero ja sano "soita silloin kun et oo viihteellä niin katotaan jos jotain syttyis" tms.
Kännissä ei monikaan asia ole niin aitoa että se kestää.

Kuunnelkaa fat of the landia, viisaita sanoja. :)
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
fat of the land kirjoitti:
Jos nyt haluaa ruveta valkkaamaan niitä kriteereitä niinkuin jostain kauppalistasta niin kyllä ollaan kilometrien päässä aitoudesta vaan jonkinlaisessa superpinnallisuudessa.

En laadi listoja, saati esitä ehdottomia vaatimuksia, mutta mielestäni on pelkästään realistista pohtia suhdetta myös älyllisen ja henkisen (ja joillakuilla hengellisen) yhteensopivuuden näkökulmasta. Yhteen muuttaessa kompromisseja on joka tapauksessa pakko tehdä ja on pelkästään hyvä, jos ääripäät erottuvat jo tutustumisvaiheessa.

Netissä ihmisiin pystyy suhtautumaan objektiivisemmin. Potentiaaliset vaihtoehdot on helpompi löytää. Elävässä elämässä naisen kauneus tai p*llunkaipuu sen sijaan saattaa hämärtää tilannetta ja sitä alkaa helposti kuvitella, että pystyy sopeutumaan mihin vain...

Toki myös esimerkiksi omista harrastusporukoista voi löytää samanmielisiä, mutta baarista sellaisen etsiminen on vähän niin ja näin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sv veinikretski kirjoitti:
Aukaiskaa nyt joku homo/lespo ketju !
Mikset tee sitä itse? Luulisi, että veini tuollaisena kaiken kokeneena ja nähneenä miehenä olisi ehtaa miesrakkauttakin testannut joskus, vaikkapa siellä laivalla, missä aikoinaan purjehdit halki seitsemän meren. =)

Vai oletko vieläkin ketjunaloituskiellossa?
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
girlzilla kirjoitti:
Tämä ei mielestäni missään nimessä pidä paikkaansa. On totta, että kenties on hyväksyttävämpää olla pleijeri kuin jakorasia, mutta kyllä kummatkin ovat nimikkeitä joiden saaminen otsaan ei ole hyvä juttu. Pleijerimiehet eivät kiinnosta ketään pitkällä tähtäimellä ja sama pätee jakorasianaisiin.

Ihminen, joka kiinnostaa, kiinnostaa riippumatta siitä minkälaisella historiansa myötä tulleella leimalla hän kaupungilla liikuskelee. Nykyisen vaimoni sattuessa kohdalle minua kiinnosti kaikki muu paitsi se, minkälaisilla määritelmillä muut olivat hänet ennen minua varustaneet. Ja sama tietysti toisin päin, eipä minulla kai muuten juuri saumaa olisi ollutkaan...

Mitä erilaisiin kriteereihin tulee, niin kyllä kai ne ovat enemmän ihmisen omia osin harhaisia kuvitelmia siitä, minkälaisen ihmisen kanssa voisi olla onnellinen. Kun kemiat natsaavat niin fyysisesti kuin älyllisestikin, niin kaikki kriteerit ja määritelmät joutavat romukoppaan. Ja kuten Jupsterinkin kohdalla, niin itse olen myös yleensä tullut yllätetyksi yleensä koko lailla puun takaa elikkäs puskista.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
girlzilla kirjoitti:
Tämä ei mielestäni missään nimessä pidä paikkaansa. On totta, että kenties on hyväksyttävämpää olla pleijeri kuin jakorasia, mutta kyllä kummatkin ovat nimikkeitä joiden saaminen otsaan ei ole hyvä juttu. Pleijerimiehet eivät kiinnosta ketään pitkällä tähtäimellä ja sama pätee jakorasianaisiin.
Niin, no kyse ei ole siitä, että tekisin itse jotain suurempaa eroa miesten ja naisten välille tuossa toiminnassa. Se on minulle ihan sama asia molempien sukupuolten osalta. Jokainen tyylillään toki, mikäpä olen sanomaan käyttäytymisestä, mutta en henk.koht. luota kauheasti ihmisiin, jotka lentävät tuon tuosta kukasta kukkaan. Jos esim. ihastuisin johonkin naiseen ja saisin kuulla, että hänellä on ollut taipumus vehdata vähän jokaisen vastaantulevan miehen kanssa, niin harkitsisin vakavasti, aloittaisinko edes suhdetta. Luultavasti en.

Miesten keskuudessa usein kyllä ne jätkät, jotka on tehneet useita valloituksia yksilahkeisten suhteen, saavat yleensä kehuja ja ns. kovan maineen. Tiedä sitten miten se pidemmällä säteellä vaikuttaa jonkun imagoon. Loppupelissä kaveripiirini ei ole koskaan näistä tälläisistä tyypeistä koostunut.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
girlzilla kirjoitti:
Tämä ei mielestäni missään nimessä pidä paikkaansa. On totta, että kenties on hyväksyttävämpää olla pleijeri kuin jakorasia, mutta kyllä kummatkin ovat nimikkeitä joiden saaminen otsaan ei ole hyvä juttu. Pleijerimiehet eivät kiinnosta ketään pitkällä tähtäimellä ja sama pätee jakorasianaisiin.


Tosiaan vaikka tuossa jo pojat(miehet?) mainitsivatkin tästä, niin siis sehän nyt on niin, että ensinnäkin ei keneltäkään tarvitse mennä kysymään, että oletko maannut nyt kahdeksan vai viidenkymmenen eri henkilön kanssa ja jos joku idiootti menee sellaista kysymään, niin voi ihan rauhassa vastata jokainen tahollaan, että ootkos vähän pässi. Se mikä on mennyttä on ja sillä siisti ja tuo, että joku ihminen saa jonkun maineen vaikka jossain Helsingin kokoisessa kylässä panomiehenä tai jakorasiana niin vaatisi kyllä sitten jo aikamoista rundia luulen ma, että tuo mainejuttu nyt on vaan pikkutyttöjen ja poikien haastelua. Ja se mikä tärkeintä, sillä nyt ei pitäisi olla mitään helvetin merkitystä monenko ihmisen kanssa, oli se sitten kaksi tai kaksisataa, kukakin on maannut, koska kuten se vanha sanonta sanoo, ei se järvi siitä soutamalla kulu eikä se airokaan varmaan sen enempää. Lähinnähän tuo käsitys ihmisen piloille menemisestä on huvittavaa, kun normaali parisuhteessa pitkään oleva ihminenhän on todennäköisesti määrällisesti harjoittanut seksiakteja monta jollei jopa monta kymmentä kertaa enemmän. Kunhan pitää huolen siitä, että jonkin merkkinen kumihuppu on riittävän tiheässä käytössä.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
avatar kirjoitti:
Tosiaan vaikka tuossa jo pojat(miehet?) mainitsivatkin tästä, niin siis sehän nyt on niin, että ensinnäkin ei keneltäkään tarvitse mennä kysymään, että oletko maannut nyt kahdeksan vai viidenkymmenen eri henkilön kanssa ja jos joku idiootti menee sellaista kysymään, niin voi ihan rauhassa vastata jokainen tahollaan, että ootkos vähän pässi. Se mikä on mennyttä on ja sillä siisti ja tuo, että joku ihminen saa jonkun maineen vaikka jossain Helsingin kokoisessa kylässä panomiehenä tai jakorasiana niin vaatisi kyllä sitten jo aikamoista rundia luulen ma, että tuo mainejuttu nyt on vaan pikkutyttöjen ja poikien haastelua. Ja se mikä tärkeintä, sillä nyt ei pitäisi olla mitään helvetin merkitystä monenko ihmisen kanssa, oli se sitten kaksi tai kaksisataa, kukakin on maannut, koska kuten se vanha sanonta sanoo, ei se järvi siitä soutamalla kulu eikä se airokaan varmaan sen enempää. Lähinnähän tuo käsitys ihmisen piloille menemisestä on huvittavaa, kun normaali parisuhteessa pitkään oleva ihminenhän on todennäköisesti määrällisesti harjoittanut seksiakteja monta jollei jopa monta kymmentä kertaa enemmän. Kunhan pitää huolen siitä, että jonkin merkkinen kumihuppu on riittävän tiheässä käytössä.

Kyllähän siinä kuitenkin eroja on. Useimmalla, niin miehellä kuin naisella, on kautensa, pidempi tai lyhempi, jolloin tulee jaettua/annettua ja se on ihan normaalia, mutta kyllä allekirjoittanut ainakin jättää ns. yleiset panopuut jotka lähtevät jokaisen messiin sormia napasauttamalla rauhaan. Siis seurustelu mielessä. Niin, ja allekirjoittanutta kyllä vituttaa jos joku vitun urpo on polkaissut typsyä jonka kanssa on sutinaa, hyvät tyypit eivät haittaa ;)

Sikäli on mukavaa, että näitä yleisiä jakorasioita on, sillä jos joutuu suomalaisille kiusalliseen tilanteeseen puhua tuntemattoman kanssa small talkkia, niin ainahan voi sen perinteisen sään tai intti jutun sijasta kysäistä, että "mitä muuten pidit Minnasta, ajelitko takaa vai edestä" ja näin jää on murrettu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös