MikGo kirjoitti:
Hieman ihmetyttää välillä tämä naisten pinnallisuus...
Indeed. Juuri niin se menee. Ja sitten nettikeskusteluissa on noita kundeja, jotka kertoo miten helposti poimivat tyttöjä joka sormelle baarissa ja samaan hengenvetoon heittävät jotain päläpälä-paskaläppää, joka saa ainakin tänne kirjoittavat tytöt provosoitumaan. Olenko mä ainoa joka näkee ristiriidan? Eikö ne baarien tytöt, jota nämä sankarit pokaavat näe näiden juttujen läpi. Vai onko kyseessä tämä perinteinen juttu, että tyttö uskoo kundien muuttavan pahat tapansa juuri hänen ihanuutensa edessä...
No, itse asiassa eihän siinä oo mitään ristiriitaa. Vastakkaisista puheista huolimatta ainakin baarista naisen saa varmasti helpommalla olemalla kusipää, röyhkeä etc. Kai siksi, että mukava käytös on "tylsää", rehvakkaan kanssa saa aina tehtyä elämän jännittäväksi, kun voi miettiä milloin se lyö tai loukkaa kyyneliin asti.
Valitettavasti esimerkkejä tuosta olen nähnyt ja lukenut niin paljon, että kyynisyys on ainoa pakotie. Ja sehän on lopun alkua. Täytyy yrittää vielä kerran uskotella itselleen, ettei asia ole noin. Ja eihän se olekaan, tai ainakin yleistäminen on tyhmää.
Fiksuintahan tässä tilanteessa olisi hylätä oma persoona, ja alkaa sellaiseksi teennäiseksi baarien pelimieheksi, jonka egolle ei edes moottoritie näyttäisi riittävän. Harmi vaan, ettei luonne taivu tuohon, joten netti-itku olkoon mun moottoritie. :)
Lisätään vielä sen verran, etten tarkoita tätä minkäänlaiseksi avautumiseksi ketään yksittäistä henkilöä kohtaan ainakaan täällä Jatkoajassa, vaan yritän tavoittaa pikkasen provosoivammalla tavalla näitä ajatuksia, mitä itse tulee pienessä päässä puitua, liikaakiin.