Naisasiat

  • 7 532 412
  • 26 610

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
scholl kirjoitti:
Voi olla aika vaikea sellaisen naisen löytää salkkareiden aikana miestä niin lähelle, että voi tuota harrastaa.

Niin, kaikilla meillä on omat makumme televisioviihteen suhteen. Uskoisin, että siinä miljoonassa päivittäisessä katselijassa on muutama miespuolinenkin.
 
Pärde kirjoitti:
Aika selvää, mitä tässä pitää tehdä. En millään pysty enää katsomaan sivusta, kun joku toinen vie sen, mistä olen haaveillut niin pitkään. Pitää iskeä kortit pöytään ja katsoa miten käy asioiden suhteen.
Suosittelen myös, että kerrot tunteistasi. Ei siinä ole kuin voitettavaa. Itsellä oli vähän sama tilanne yhden pojan kanssa. Ollaan tunnettu toisemme koko ikämme. Ja etenkin pienenä oltiin parhaat kaverit. Sitä tuli silloin jopa harjoiteltua pussailua kyseisen pojan kanssa. Jokin aika sitten kaveri sitten kertoi muistakin tunteistaan. Huonompi juttu vaan on ettei itselläni niitä ole. Vaikka hän onkin erittäin mukava ja tärkeä ihminen minulle. Yhteiselossa ei varmaan ongelmia olisi. Mutta silti siitä jotain puuttuisi ainakin minun kohdalta. Tuon kertominen oli aika vaikeaa, koska ei halua pilata ystävyyttä. Ja ilmeisesti kaveri ymmärsi sen niin etten halua pilata sitä mikä meillä nyt on. Ja tottahan se onkin. No onneksi hän on löytänyt nyt naisen joka hänestä muullakin tavalla välittää. Ainakin toivon niin. Mutta kertominen kannattaa. Itse kuitenkin haluan olla tuon miehen kaveri edelleenkin.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
ace kirjoitti:
Eräs entinen tyttöystäväni toteutti kerran oma-aloitteisesti sen mitä minä pidän nautinnon maksimointina. Hakkasin tietokoneella NHL-peliä ja vieressä tv:stä tuli lätkäottelu. Tämä neito toi käteeni kaljapullon ja alkoi ottaa samalla poskeen kun join olutta, katsoin matsia telkusta ja pelasin tietokoneella. Nyt joku haukkuu sovinistiksi, mutta muistakaa että tämä tapahtui neidon omasta aloitteesta.

Komppaan. Eräs entinen tyttöystävä totesi, että "minähän voin tästä vaikka aloittaa". Meikällä oli olutta kädessä ja katselin liigafinaaleita keväällä 2000. Totesin että helvetti, tätähän kaikki miehet haluavat. Ainakin fantaisioissaan.
Mutta pelin katsomisesta ei tullut juuri mitään, johtui varmaan pelin paskasta tasosta(Jokerit-TPS). Jäi lähes kaksi erää katsomatta. Aika varmasti tämä voitti sen pelin.

Nykyinen tilanne mainio. Hyvin menee, kaksi vuotta takana ja toivottavasti monta edessä. Perinteiset kysymykset häistä ovat kuitenkin alkaneet. Vastaan yleensä hääajankohdan kyselyyn vastakysymyksellä:"Mitä sää sillä tiedolla teet koska ne ovat? Ei sua kuitenkaan kutsuta." Loppuu monella yleensä se kysely sen jälkeen.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
B1 kirjoitti:
Perinteiset kysymykset häistä ovat kuitenkin alkaneet. Vastaan yleensä hääajankohdan kyselyyn vastakysymyksellä:"Mitä sää sillä tiedolla teet koska ne ovat? Ei sua kuitenkaan kutsuta." Loppuu monella yleensä se kysely sen jälkeen.

Vanhempaa väestöä voi tylyttää kysymällä vastineeksi koska heidän hautajaisensa ovat.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuvittelenko vain, mutta onko tämän ketjun taso tipahtanut aika lailla vyötärön tasanteella vajaan vuorokauden aikana?

No, ei siinä mitään, jatkakaa. Aika yksipuoleiseksi ja määrätyillä kokemuksilla kehuskeluksi vaan tahtoo mennä.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Ted Raikas kirjoitti:
Kuvittelenko vain, mutta onko tämän ketjun taso tipahtanut aika lailla vyötärön tasanteella vajaan vuorokauden aikana?

No, ei siinä mitään, jatkakaa. Aika yksipuoleiseksi ja määrätyillä kokemuksilla kehuskeluksi vaan tahtoo mennä.


Eijei. Siis tulipahan nyt vaan mainittua tämmöisiä ääripäitä mitä on olemassa. Siis ei itselläni ole ainakaan näin anonyymisti mitään tarvetta retostella yhtään millään, jos nyt yleensäkään ihan kasvotustekaan.

Suurin ongelma tässä ketjussa varmaan monella on myös se, että kun ei tosiaan ihan oikeasti ole mitään naisasioita mitä voisi puida. No fiksumpi kaveri tähän sanoisi, että mitäs vittua sitten tänne kirjoittelet, mutta kun kuitenkin nämä asiat mitä minä nyt tänne olen tuonut esille ovat kuitenkin vain kyseiseen ketjuun liittyvää juttua jne. Joo, lähen miettimään mistä sen naisasian sais hankittua mitä vois tulla tänne sit vuodattaan....
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
avatar kirjoitti:
No fiksumpi kaveri tähän sanoisi, että mitäs vittua sitten tänne kirjoittelet, mutta kun kuitenkin nämä asiat mitä minä nyt tänne olen tuonut esille ovat kuitenkin vain kyseiseen ketjuun liittyvää juttua jne. Joo, lähen miettimään mistä sen naisasian sais hankittua mitä vois tulla tänne sit vuodattaan....
Niin, no naisasioita ne on nekin asiat kun ei ole naisasioita. Naiset meillä melkein jokaisella miehellä varmaan on mielessä harva sen hetki.

Ketjunaiheeseen: Ei ole säpinää.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
avatar kirjoitti:
Suurin ongelma tässä ketjussa varmaan monella on myös se, että kun ei tosiaan ihan oikeasti ole mitään naisasioita mitä voisi puida.
Tai mä en ainakaan jaksa tänne omiani sen kummemmin postailla. Seurustelua on yhdeksän kuukautta takana, ja menee välillä vähän miten sattuu. Välillä kyllä kaipaa huolettomia sinkkuaikoja.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Footless kirjoitti:
Tai mä en ainakaan jaksa tänne omiani sen kummemmin postailla. Seurustelua on yhdeksän kuukautta takana, ja menee välillä vähän miten sattuu. Välillä kyllä kaipaa huolettomia sinkkuaikoja.

Siinä oli kyllä kaikessa rehellisyydessään hieno viesti!

Itsellä paketti on auki kuin Jokisen (silli)eväät. Pahinta on, että näin kesällä ei jaksa edes stressata alkamalla ruotimaan omia ajatuksiaan. Joten homma jatkunee aivan yhtä epäselvänä kuin tähänkin asti :)
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
mtmela kirjoitti:
Sir, tartun tarjoukseesi ja sulatan kovimmankin pedon sisältäni seurassasi. Down by the laituri, to - ma on vapaata :)

Pe-La olis tarkoitus lähteä viihteelle. Tästä muuten tulikin mieleen jatkoaikalaiset tampereen seudulla - ketjun innoittamana, että jonkinlainen JA pubireissu Turkuunkin olisi paikallaan? Käsittääkseni Turussakin asuu paljon JA:laisia, muitakin kuin tepsiläisiä.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ketjun taso on tosiaankin romahtanut. Ennen (tai löytyväthän nuo tarinat tuolta aiemmilta sivuilta vieläkin) sai lueskella tunnepuolen asioita riemunkiljahduksista surun täyttämiin kirjoituksiin, mutta nythän tämä on mennyt keskusteluksi siitä, kuka panee eniten ja koviten.

Tosiasia on, että meitä on moneen junaan, toiset jäävät asemalle, ja jotkut raukat juoksevat vielä junankin perässä. Toisille parikymppisenä tapahtunut lyhyehkön suhteen loppuminen voi aiheuttaa pitkän aikaa kestävän luottamuspulan, jonka seurauksena kunnon suhdetta ei pääse syntymään vaikka neitosia kiipeilisi pitkin reisiä. Toisille taas naiset ovat kuin nenäliinoja, pyyhkäistään kalu pari kertaa poskeen aktin päätteeksi ja heitetään akka pois häiritsemästä. Tietysti tällaiset ihmiset kirjoittelevatkin tänne eri tavalla.

Edellä kuvaamani tapaukset tuskin ovat vertailukelpoiia tai edustavat mitään ääripäitä, mutta ovatpa vain esimerkkejä ihmisistä. Itse olen aina ollut tunneihminen, jolle nainen on kumppani myös henkisellä tasolla. Olen onnellinen pitkässä parisuhteessa mutta en siksi laita lappuja silmilleni. Otan erot raskaasti, pyrin aina olemaan loukkaamatta toista tässä tosin aina onnistumatta.

Olen tällainen, vaikkei se nykyään ole järin suosittua tai yleistäkään; voisiko sanoa seksikästä. Mutta olen minä ja kelpaan tällaisenani maailman ihanimmalle naiselle. Mitä muuta tarvitsen?
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Nyt kun tosta "kivuliaasta" erosta ollaan toivuttu, on naisrintamalla jälleen navakkaa myötätuulta.
Tai oikeastaan tämä tuuli alkoi jo tuossa kesäkuun alussa, mikä toisaalta saattoi osittain koitua edellisen suhteen kohtaloksi. Tai en mä kyllä usko.
Homma on nimittäin se, että ensimmäistä kertaa oikeastaan olen tutustunut tyttöön joka on aivan silmittömän ihastunut minuun ilman, että sitä itse tuntee mitään sen kummempaa. Tottakai kyseessä on nätti ja fiksu tyttö, joka omaa paljon niitä ominaisuuksia, joita siltä edelliseltä jäi kaipaamaan.
Isot tissit. Noei. ahaha.

Mutta lähinnä kai tytön harmiksi sitä ei oikein osaa vielä täysillä hypätä kelkkaan mukaan. Ei niin millään. Lauantai-aamulla kun niiltä heräsi niin oli vähän semmonen olo, että voi vittu miksen mä mennyt himaan. Mä oon niin pirun hidas lopettamaan näitä juttuja, tai lähinnä saamaan itseni lopettamaan tykkääminen.
Taas on semmonen olo ettei niin millään meinaa saadaa itseään sisäistämään että tämä edellinen juttu on todellakin taputeltu. Vaikka kyseessä ei edes ollut mikään "sä oot mun ainoa oikea ja meillä on ihanaa kokoajan ikuisesti" - juttu. Emmä tiedä, sitä vaan pelkää että hukkaa ne omat mahdollisuutensa. Kummankin suhteen. Mutta nimenomaan nämä naisasiat on ne joissa näin mauttoman epävarmasti käyttäydyn. Semmosta saatanan jahkailua.
Niin kuin siinä yhdessä laulussakin sanotaan "I'm slow to finnish, but quick to start." Pätee aivan täysin muhun.

Vähän tätä aihetta tässä sivuten; sanotaan nyt vielä että ei sitä taida usein tulla sellaisia viikkoja jolloin pääsee kuuden päivän sisällä naimaan kolmea eri tyttöä. Ihan maksuttomia vielä. Tarkoitus ei ole elvistellä, olen vaan tästä täysin ihmeissäni. Että hei mitä vittua on tapahtunut...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tommy kirjoitti:
Tätä samaa mantraa olet tänne puskenut viimeisen kahden vuoden ajan ja nyt puhut ketjun tason laskemisesta?
Ehkä Tom of Espoon kannattaisi mennä avautumaan sinne miesasiaketjuun.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Tulppu kirjoitti:
Ketjun taso on tosiaankin romahtanut. Ennen (tai löytyväthän nuo tarinat tuolta aiemmilta sivuilta vieläkin) sai lueskella tunnepuolen asioita riemunkiljahduksista surun täyttämiin kirjoituksiin, mutta nythän tämä on mennyt keskusteluksi siitä, kuka panee eniten ja koviten.

Sanoppas. Suosittelisitko sitten avaamaan jonkin uuden ketjun tyyliin "Naisten panemisasiat."? Meinaan aika monelle myöskin seksi ja siihen liittyvät asia ovat kohtuullisen merkittävässä asemassa elämää. En pysty käsittämään mikä tässä nyt on niin vaikeaa, ja esim. kun kerroin itse omasta kokemuksestani todellisesta nymfomaanista, niin se on enemmänkin tunnepuolen asia itseasiassa, mutta sille taas en voi mitää, jos sitä jokainen ei käsitä. Meinaan se on nimittäin aika vittumainen tilanne ihan tunnepuolella, jos haluaa suhteesta irti vain ja ainoastaan siksi, että ei jaksaisi jatkuvasti olla tyydyttämässä naisen mielihaluja ja tosiaan jos muuten asiat olisivat ihan kohtuullisella mallilla.

Minen ihan oikeesti tiä. Totta helvetissä tunnepuolen asiat ihan sinällään ovat myöskin jokapäiväistä elämää ja hyvin merkittäviä asioita, mutta jos nyt haluaa ihan pelkästään niitä täältä etsiä niin sitten voi puolestani mennä lehtipisteeseen ja ostaa kasan harlekiinejä vai mitä ne nyt on?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tulppu kirjoitti:
Ketjun taso on tosiaankin romahtanut. Ennen (tai löytyväthän nuo tarinat tuolta aiemmilta sivuilta vieläkin) sai lueskella tunnepuolen asioita riemunkiljahduksista surun täyttämiin kirjoituksiin, mutta nythän tämä on mennyt keskusteluksi siitä, kuka panee eniten ja koviten.
En nyt usko, että taso on oikeasti romahtanut, välillisesti tosin tuntuu, että jutut on menneet hieman ruumiillisemmalle tasolle, mutta kuten avatar sanoi, kyllähän nekin kuuluvat osana suhteita, oli ne suhteet sitten minkälaisia tahansa. Eiköhän tuo villitys mene ja palata toisenlaisiinkin asioihin, jahka jollain on kerrottavaa ja sanottavaa siltä osin.

Loppupelissä, vaikka tuo aika seksikeskeiseksi menikin, niin oli siellä hyviäkin pointteja suoranaisen rehvastelun lomassa.

Eli pois turha pessimistisyys nyt, ei tässä mitään ole lopullisesti rikottu. Jutut rönsyilee ja noin kokonaisuudessaan sanoisin, että tämä on kyllä eräs mielenkiintoisimmista ja persoonia avartavimpia keskusteluja koko Jatkoajassa. Pidetään sen verran kuitenkin homma hanskassa, että ei tule lukkoa tähän ketjuun moderaattoreiden toimesta.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
avatar kirjoitti:
Sanoppas. Suosittelisitko sitten avaamaan jonkin uuden ketjun tyyliin "Naisten panemisasiat."?

En. Tosin en estä Sinua niin tekemästä.

avatar kirjoitti:
Meinaan aika monelle myöskin seksi ja siihen liittyvät asia ovat kohtuullisen merkittävässä asemassa elämää.

Olet aivan oikeassa. En ole käsittääkseni väittänyt päinvastaista.

avatar kirjoitti:
En pysty käsittämään mikä tässä nyt on niin vaikeaa

Ei tässä mikään ole vaikeaa. On erittäin yksinkertainen asia, etteivät kaikki käsitä naisasioita samalla tavalla.

avatar kirjoitti:
Totta helvetissä tunnepuolen asiat ihan sinällään ovat myöskin jokapäiväistä elämää ja hyvin merkittäviä asioita, mutta jos nyt haluaa ihan pelkästään niitä täältä etsiä niin sitten voi puolestani mennä lehtipisteeseen ja ostaa kasan harlekiinejä vai mitä ne nyt on?

Tai jos haluaa täältä pelkkiä panojuttuja lueskella, niin parempaa settiä löytynee siihenkin lehtipisteestä? Tai muualta netistä?

Tiivistettynä: Minun mielestäni, siis vain minun mielestäni naisasiat ovat jotakin suurempaa kuin pelkkää panemista. Seksi voi olla ja onkin tärkeä osa naisasioita - mutta vain osa. Mutta tämä on vain minun hierarkiani. Muut saavat laittaa asiat vapaasti haluamaansa järjestykseen.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Tulppu kirjoitti:
Tiivistettynä: Minun mielestäni, siis vain minun mielestäni naisasiat ovat jotakin suurempaa kuin pelkkää panemista. Seksi voi olla ja onkin tärkeä osa naisasioita - mutta vain osa. Mutta tämä on vain minun hierarkiani. Muut saavat laittaa asiat vapaasti haluamaansa järjestykseen.

No pahoittelut. Ei ollut tarkoitus ryhtyä avautumaan liiaksi, mutta kun tämä nyt kai vaan on niin, että kaikki mikä liittyy naisiin ja miesten heidänvälisiin suhteisiin, eli myös seksi, niin luulisi kuuluvan tänne. Se, että täällä nyt on käsitelty jotain panojuttuja on kai vaan hetkellistä, sitä paitsi itsehän miellän omat kommenttini jostain poskiotoista lähinnä siihen kategoriaan, että ne eivät itseasiassa ole panojuttuja vaan lähinnä vertailua siitä, miten erityyppisiä naisia onkaan olemassa ja se on mielestäni hyvin oleellista tämän kaltaisessa ketjussa? Eikö? No, mutta annetaan olla loput kun kuitenkin ollaan kaikki täällä loppujen lopuksi aika samalla kannalla. En nimittäin missään nimessä mene sanomaan, ettenkö haluaisi lukea ihmisten kommentteja omista ihmissuhdekiemuroistaan, liittyi niihin sitten seksiä eli ei. Ei miulla muuta enää tähän.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Paikkaan hengentuotteella myöhemmin !

Ted Raikas kirjoitti:
En nyt usko, että taso on oikeasti romahtanut, välillisesti tosin tuntuu, että jutut on menneet hieman ruumiillisemmalle tasolle, mutta kuten avatar sanoi, kyllähän nekin kuuluvat osana suhteita, oli ne suhteet sitten minkälaisia tahansa. Eiköhän tuo villitys mene ja palata toisenlaisiinkin asioihin, jahka jollain on kerrottavaa ja sanottavaa siltä osin.


QUOTE]

Aivan varmasti tuollainen seksi villitys vielä loppuu itse kultakin, kunhan ikää karttuu tarpeeksi, itselläni se on jälleen alkamassa (kohta 50 v) , toivoisin kuitenkin omalta osaltani villityksen jatkuvan mahdollisimman pitkään, sen jälkeen olen ajatellut panostaa henkiseen puoleen joka on jäänyt väliin. Niin kauan kuin mahdollista kuitenkin painan kuin korvahirvi kieli roikkuen harmaana veren ollessa pakkautuneena tiettyyn kohtaan kehossani. Olenkin ajatellut alkaa kirjoittelemaan vanhuuspäivinäni runoja ja muutakin hengellistä tuotosta naisille joita on tullut laiminlyötyä fyysisen halun hekumassa, ikään kuin anteeksi pyytäen.

Laitan tähän nyt pienen riimin ikään kuin aluksi:

Oi Hanna, kiitos että annoit panna, ma sun herkkytesi unohdin ja ajatukset kauniit pillun kätköön kadotin !

No tämä ei ole vielä oikein tarpeeksi herkkä, mutta kyllä ne siitä ajan kanssa paranevat :)

veini
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Älkääs nyt poijjaan murehtiko keskustelun tasoa. Se on testosteroni, joka näin kesällä hyrskyää ja saa poikain mielet levottomiksi.

Veini, runosi on aika naturalistinen, mutta sekin sopii näin kesään.

Nämä kommentit huomisia tärskyjä odotellessa...
 

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
Tein nyt sitten sen, jätin sen muijan jonka kanssa olin, vaikka en häntä rakastanutkaan.

Täytyy sanoa kyllä, että nyt on olo kuin kivi olisi vierähtänyt sydämeltä pois, ahdistuskin alkaa jo loppumaan pikkuhiljaa. Mutta tietty on pieni morkkis ja huono omatunto, taitaa tämä silti olla se kivuttomin tapa tuolle muijalle.

Ajattelin aluksi tehdä sen kännipäissäni, mutta en pystynyt. Sen verran minussakin on miestä vielä, että sen selvinpäin onnistuin tekemään. Nyt vain täytyy tovia, ettei tuo muija viiltele ranteitaan auki....
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tohtorille:
Hyvä että sait itsestäsi irti ja hienoa että teit homman selvinpäin.
Tuskin ranteita viillellään auki, yleensä silloin ollaan muutenkin flippaamispisteessä jos näin tapahtuu.
Sitäpaitsi muijat yleensä kääntää sen omaksi voitokseen joten älä ihmettele jos muut mammat samasta piiristä vähän tuhahtelee syksyllä sun jutuille :D

Lääkkeeksi suosittelen intiaanikesäjahtia ja pysyttele erossa "puhveleista".
Kokeile pimpsan saamiseen rehellisiä keinoja äläkä vakuuttele mitään ikuista rakkautta vaan kerro suoraan kiinnostuksestasi seksiä kohtaan.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tohtori4 kirjoitti:
Tein nyt sitten sen, jätin sen muijan jonka kanssa olin, vaikka en häntä rakastanutkaan.
Mitenkäs / millä syyllä teit sen, jos uskaltaa vielä kysyä? ( <- viitaten aikaisempiin mietintöihisi... )
 

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
fat of the land kirjoitti:
Tohtorille:
Hyvä että sait itsestäsi irti ja hienoa että teit homman selvinpäin.
Tuskin ranteita viillellään auki, yleensä silloin ollaan muutenkin flippaamispisteessä jos näin tapahtuu.
Sitäpaitsi muijat yleensä kääntää sen omaksi voitokseen joten älä ihmettele jos muut mammat samasta piiristä vähän tuhahtelee syksyllä sun jutuille :D

Lääkkeeksi suosittelen intiaanikesäjahtia ja pysyttele erossa "puhveleista".
Kokeile pimpsan saamiseen rehellisiä keinoja äläkä vakuuttele mitään ikuista rakkautta vaan kerro suoraan kiinnostuksestasi seksiä kohtaan.

Täytyy noudattaa tuota lääkettäsi :) . Mutta nyt keskityn vain yhteen tyttöön...siittä josta olen ihan oikeasti kiinnostunut.

EDIT: Rinoalle vastaus:

Vetosin tuohon "olemme kasvaneet erilleen", "homma ei vain toimi" klassisiin lauseisiin ja kokoajan syytin vain itseäni erosta ja kuinka minussa on vikaa eikä hänessä ollenkaan, jonka takia suhde ei toimi.

Tiedä sitten oliko miehekäs veto(veikkaan ettei ollut), mutta tehty mitä tehty ja todelliset motiivit piilotettu....
 
Viimeksi muokattu:

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No ohhoh on pojat täällä aika jätkiä, kun tollaisia naisia hankkineet. Voi pojat! On kyllä kehumiseksi mennyt täällä. Toinen kehuu kuinka nainen ottaa suihin kun pelaa itse NHL peliä ja toisen nainen tykkää kattoa Salkkareita ja imeä. No jokainen saa kiksinsä eri asioista. Mä sanon että varsin oudot mielihalut teidän naisilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös