Naisasiat

  • 7 532 412
  • 26 610

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Bloogi kirjoitti:
Rehellisesti sanoen on sitä itsekkin oltu tuon kaltaisessa tilanteessa ja en nyt mikään parisuhde neuvoja ole ,mutta totuus loukkaa vähemmen kuin jatkuva valehtelu.

"Sori nyt Jenna, mutta mä olen seurustellut sun kanssa väkisin kun en halua murtaa loppuakin sun vähästä itsetunnosta. Sen viestin mä lähetin totaaliseipäässä koska halusin pillua mahdollisimman nopealla aikataululla. En mä oikeesti tarkottanu, hei."

PS. schollilta klassikkosettiä!
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
vlad kirjoitti:
Ei sitä ole pakko lopettaa siihen omaan laukeamiseensa vaan jos nainen ei ole vielä lauennut niin onhan hänellekin jotain iloa suotava.

Jep. Voi vaikka kertoa jonkun hauskan vitsin ja lähteä naureskellen suihkuun...

Että silleen...
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
vlad kirjoitti:
Minä taasen en ymmärrä sitä, että seksiin pitää ladata jotain tavoiteaikoja - minusta hyvään seksiin voi kulua aikaa parikin tuntia esileikkeinneen sun muine "kivoine" juttuineen. Ei sitä ole pakko lopettaa siihen omaan laukeamiseensa vaan jos nainen ei ole vielä lauennut niin onhan hänellekin jotain iloa suotava.

Saa kyllä itseään peiliin katsoa jos ei ole naista saanut laukeamaan ennen omaa laukeamista.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tommy kirjoitti:
Saa kyllä itseään peiliin katsoa jos ei ole naista saanut laukeamaan ennen omaa laukeamista.

Saa kyllä myös itseään peiliin katsoa, jos oikeasti kuvittelee naisten laukeavan joka kerta kun he harrastavat seksiä.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
repe_joke kirjoitti:
Saa kyllä myös itseään peiliin katsoa, jos oikeasti kuvittelee naisten laukeavan joka kerta kun he harrastavat seksiä.

Tämä on taas miesten huonoa itsetuntoa. Äänestitkö Halosta?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tommy kirjoitti:
Tämä on taas miesten huonoa itsetuntoa. Äänestitkö Halosta?

Mitähän tekemistä äänestämisellä on sen totuuden kanssa, että naiset eivät joka kerta laukea seksiä harrastaessaan?
Eikä muuten liity edes itsetuntoon millään tavalla.

Ja en äänestänyt Halosta.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ultras kirjoitti:
Jotenkin vain koitat saada asian sanottua tyylin "Ei tässä ole mitään järkeä olla yhdessä kun nähdään niin vähän ja harvoin".
Ei näin! Mielummin nimenomaan juuri tuolla Patarinsessan mainitsemalla tyylillä..

En ihan oikeasti ymmärrä miksi te miehet kuvittelette tosissanne että valehtelminen olisi kummalekaan pitkän päälle hyvä juttu? Turha sitten tulla ihmettelemään mistä niitä sekopäitä sikiää .. Jos ei ole ollut munaa kertoa kännierheestään vaan "hyvää hyvyyttään" kitkuttanut noinkin pitkään, koska ei halua "Musertaa" toista niin luulisi pojalla olevan sitten miehisyyttä kertoa tässä vaiheessa miten homma menee. Joo, se sattuu hetken, mutta huomattavasti vähemmän kuin se kun tämä mimmi saa ( ja todennäköisesti todellakin saa!) myöhemmin tietää miten homma todella menee..
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Tommy kirjoitti:
Saa kyllä itseään peiliin katsoa jos ei ole naista saanut laukeamaan ennen omaa laukeamista.
Vanhempana sitä tajuaa homman ja osaa ottaa kyynisen coolisti. Ei lähde höntyilemään, vaan kestää kuin mies.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Rinoa kirjoitti:
Ei näin! Mielummin nimenomaan juuri tuolla Patarinsessan mainitsemalla tyylillä..

En ihan oikeasti ymmärrä miksi te miehet kuvittelette tosissanne että valehtelminen olisi kummalekaan pitkän päälle hyvä juttu?..

Samaa mieltä kanssasi siitä, että totuuden kertominen on parasta kummankin kannalta oikeasti, mutta tähän sukupuoliliitteisyyteen on pakko puuttua. Aika monta naista on itsellenikin tullut vastaan, joilla ei vaan ole pokkaa sanoa päin naamaa, että nyt ei toimi. Sen sijaan valehdellaan, vältellään ja pakoillaan. Naurettavaa käytöstä, sanon ma.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Tommy kirjoitti:
Saa kyllä itseään peiliin katsoa jos ei ole naista saanut laukeamaan ennen omaa laukeamista.

Hyvä, että meillä on oikea alfauros keskuudessamme. Voi kuule kun se nyt olisikin ihan noin yksinkertaista. Hyvin monissa tapauksissa kun se orgasmin saamisen vaikeus kun ei todellakaan ole kiinni siitä, että kuka siinä kaverina on jyystämässä. Sitä paitsi jos vähän enemmän aisoista tietäisit, niin hyvin moni nainen ei edes ole lainkaan orgasmikeskeinen vaan he saavat suurimman tyydytyksen täysin muista seikoista. Ei miulla muuta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
avatar kirjoitti:
Sitä paitsi jos vähän enemmän aisoista tietäisit, niin hyvin moni nainen ei edes ole lainkaan orgasmikeskeinen vaan he saavat suurimman tyydytyksen täysin muista seikoista. Ei miulla muuta.
Näinhän se on. Tai näin olen ainakin monen naisen kuullut sanovan, en sitten tiedä, onko se sanottu vaan miesten lohdutukseksi, ettei stressaisi mahdollisesti sitä, saako nainen vai ei. =)

Uskoisin, että puhuvat suurimmaksi osaksi totta ja se kuitenkin on niin, että ei haittaa samalla tavalla vaikka ei "tulisi". Miehillehän yhdyntä usein on juuri hyvinkin orgasmikeskeinen, mistä varmaan juontaa, että miehet ajattelevat naisten tuntevan automaattisesi juuri samoin.

Tietysti jotkut naiset voivat varmasti saada orkut helpommin kuin toiset ja heille se on silloin tärkeämpi homma kokonaisuudessaan.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Ted Raikas kirjoitti:
Näinhän se on. Tai näin olen ainakin monen naisen kuullut sanovan, en sitten tiedä, onko se sanottu vaan miesten lohdutukseksi, ettei stressaisi mahdollisesti sitä, saako nainen vai ei. =)

Uskoisin, että puhuvat suurimmaksi osaksi totta ja se kuitenkin on niin, että ei haittaa samalla tavalla vaikka ei "tulisi". Miehillehän yhdyntä usein on juuri hyvinkin orgasmikeskeinen, mistä varmaan juontaa, että miehet ajattelevat naisten tuntevan automaattisesi juuri samoin.

Tietysti jotkut naiset voivat varmasti saada orkut helpommin kuin toiset ja heille se on silloin tärkeämpi homma kokonaisuudessaan.

No sanotaanko ihan näppituntumalla, että noin puolet neideistä, joiden kanssa olen ollut vällyjen välissä muutakin tekemässä kuin leikkimässä kuurupiiloa, ovat sanoneet, että heille ei orgasmin saaminen ole kuin ehkä joku 10% koko hommasta eivätkä sen vuoksi sitä itse juurikaan stressaa vaan lähinnä ovat sitten yllättyneitä kun se sitten aina välillä sattuu tulemaan. Miehet heidän mukaansa siitä juurkin stressaavat kun ovat itse niin orgasmikeskeisiä. Itse en itseasiassa kyllä edes ole. Monestikin on käynyt niin, että on jäänyt tulematta kokonaan, mutta silti on ollut niin pirun hauskaa, mutta ehkä kuulun kuitenkin vähemmistöön tässä asiassa.

Niin enkä usko, että tällä toisella 50%:lla on ollut mitään syytä valehdella asiasta päin naamaa, että semmosta.

Niin ja tosiaan se on ihan selkeästi toisille helpompaa kuin toisille ja se keskimäärin on kuulemma hyvin vähän kiinni siitä toisesta osapuolesta. Ei siitä, että missä kulmassa rynkytetään ja millä tahdilla eikä siitä, että onko 12- vai 21-senttinen jööti työtä tekemässä.

Nämä kaikki siis vain täysin allekirjoittaneen empiirisiä tutkimustuloksia erikokoisia ja näköisiä neitejä jututettuaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
avatar kirjoitti:
Monestikin on käynyt niin, että on jäänyt tulematta kokonaan, mutta silti on ollut niin pirun hauskaa, mutta ehkä kuulun kuitenkin vähemmistöön tässä asiassa.
Samat täällä. Siinä on se hyvä puoli, että voi harrastella sellaisia lyhyitä sessioita aina välillä, kun ei vie loppuun asti (lue: vireys ja valmius koko ajan läsnä). Orgasmissa ei ole sinänsä mitään vikaa, mutta se on jossain määrin yliarvostettu tapahtuma. Nimittäin parhaimmaksi osaksi seksiä sanoisin sen, kun se juuri tapahtuu. Kun on intohimoa ja ja kosketusta all the way. Orgasmi on enemmänkin: "Höh, tässäks se nyt sitten olikin..? Seuraavaa latinkia odotellessa..."

Kyllä minä ainakin olen todellakin nauttinut seksistä, vaikka se ei olisi mennytkään kliimaksiin saakka, itseasiassa monesti siitä voi jäädä parempi fiilis, kun ei mene ihan loppuun. Panostaa sitten siihen laatuun ja monipuolisuuteen enemmän. ;)
 

Tobias

Jäsen
scholl kirjoitti:
Itse voisin kyllä väittää, etten ole "samalla aaltopituudella" yhdenkään naisen kanssa tai sitten minulla on erilainen käsitys siitä, mitä se "aaltopituus" on. Olen jopa autoni kanssa enemmän "samalla aaltopituudella". Missäs Tobias niitä "samalla aaltopituudella" olevia liikkuu?

Hyvä kysymys, en tiedä itsekään. Kunhan lainasin tuota Pärden viestiä. Tulkitsin asian toisen täydelliseksi ymmärtämiseksi tms.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tommy kirjoitti:
Meinaatko että katunimeni "Tom Of Espoo" on tuulesta temmattu?

Ei toki sen enempää kuin ne toiset katunimesikään, "Keravan George Michael" ja "Länsi-autoareenan Elton John".

Tommy, "Tom of Espoo" ei kuulosta miltään naistennaurattajalta.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Solomon kirjoitti:
Ei toki sen enempää kuin ne toiset katunimesikään, "Keravan George Michael" ja "Länsi-autoareenan Elton John".

Tommy, "Tom of Espoo" ei kuulosta miltään naistennaurattajalta.

Niin no jos tuo on siis vääntö Tom of Finlandista niin en tiedä onko enää kovin paljon kredibiliteettiä puhua NAISTEN orgasmeista :)
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Tobias kirjoitti:
Hyvä kysymys, en tiedä itsekään. Kunhan lainasin tuota Pärden viestiä. Tulkitsin asian toisen täydelliseksi ymmärtämiseksi tms.

Juuri tätä itse sillä tarkoitin. Ts. ei tarvitse selittää toiselle asioita ja tarkoittamaansa, koska tämä ymmärtää sen jo luonnostaan.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pärde kirjoitti:
Samaa mieltä kanssasi siitä, että totuuden kertominen on parasta kummankin kannalta oikeasti, mutta tähän sukupuoliliitteisyyteen on pakko puuttua. Aika monta naista on itsellenikin tullut vastaan, joilla ei vaan ole pokkaa sanoa päin naamaa, että nyt ei toimi. Sen sijaan valehdellaan, vältellään ja pakoillaan. Naurettavaa käytöstä, sanon ma.
Totta puhut sinäkin.. Älkäämme siis tuomitko kaikkia miehiä / naisia edellisten huonojen kokemusten perusteella : )
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pete2004 kirjoitti:
Mua on jo pitkään kummastuttanut minkä ihmeen takia jotkut naiset luulevat virheellisesti että tunteita ja rakkautta on oikeasti olemassa. No siis joo, okei mä tunnustan, onhan se joskus vähän kiva hössötellä, mutta monella se tuntuu menevän ihan överiksi. Ehkä vähän tähän liittyy se, miten jotkut äijät, tai siis korjaan miehet, on niin naisten tossun alla. Esim seksin aikana, miksi ihmeessä siihen sängylle pitäisi jäädä halimaan ja hellimään, jos tekee mieli ottaa kaljaa tai katsoa teksti-tv.ltä mikä on matsissa tilanne. No tietenkin jotain pitää tehdä toisen eteen jne, mutta kannattaa miettiä mihin kaikkeen paskahommaan sitä ryhtyy ja miten paljon vastinetta siitä saa.

Ainakin itselleni tuo mainittu toiminta tuo huomattavasti paremman olon kuin kaljanjuonti tai teksti-tv:n katselu. Ja etenkin silloin, jos kumppania kohtaan on jotain isompia tunteita. Mutta jokainen tyylillään..
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pete2004 kirjoitti:
Esim seksin aikana, miksi ihmeessä siihen sängylle pitäisi jäädä halimaan ja hellimään, jos tekee mieli ottaa kaljaa tai katsoa teksti-tv.ltä mikä on matsissa tilanne.
Entäs jos tekee enemmän mieli jäädä halimaan ja hellimään siihen? Odottelemaan vaikka, että tulee uusi seisokki?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Ted Raikas kirjoitti:
Entäs jos tekee enemmän mieli jäädä halimaan ja hellimään siihen? Odottelemaan vaikka, että tulee uusi seisokki?

Älä nyt Ted ihan älyttömyyksiin mene, vai uusi seisokki :)

Ps. Ei sitä nyt sentään kahta kertaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös