On noi nettipalstat kyllä tehnyt naisten näkemisestä hankalampaa, tai ainakin erilaista. Joskus 10-15v sitten sitä jutteli netissä lähellä asuvien kanssa ja sopi näkemisen ja kaikki meni aina kivasti. Oli rentoa ja hauskaa. Tietty ikäkin oli toinen, minkä verran se sitten vaikuttaakaan. Mutta nykyään tuntuu että pitäisi jossain netissä jaksaa jauhaa ja tutustua ja esittää kiinnostunutta ja ihastua ennen kuin voi nähdä, ja heti ekalla näkemisellä pitäis saada joku wow-fiilis että näkisi uudestaan tai muuten se oli siinä. En mä missään netissä viitsi tai osaa ihastua mihinkään mielikuvaan, millainen toinen mahdollisesti saattaisi olla enkä mä ekoilla treffeilläkään aina edes muista miettiä haluisinko koskaan seurustella sen kanssa kun en tunne. Muutamankin kerran oon ennen treffejä lähestulkoon tiennyt etten sen kanssa haluaisi seurustella ja ollaan sovittukin että nähdään vaan kaverina, mutta monestikaan naiset ei ole osannut nähdä vaan kaverina kun ollaan sinkkuryhmästä. Sinkkuryhmien ulkopuolella esimerkiksi kaveriryhmissä kyllä pystyy näkemään normaalisti. On tää kummaksi mennyt. Ihminen ei enää kohtaa ihmistä.
Tai no joo tinderistä on jotkut naiset ehdotelleet aika nopeastikin näkemistä, mutta hitto aina oon ryypännyt ja ollut vähän heikossa hapessa enkä ole viitsinyt.
Tai no joo tinderistä on jotkut naiset ehdotelleet aika nopeastikin näkemistä, mutta hitto aina oon ryypännyt ja ollut vähän heikossa hapessa enkä ole viitsinyt.