Nyt on pakko avautua, olen sen verran neuvoton ja tuntuu kuin hirttosilmukka kiristyy hetki ketkeltä kireemmälle ja alkaa ahdistamaan yhä enemmän....
Eli tuossa juuri ennen kuin koulut loppuivat ja kesäloma alkoi(noin viikko ennen koulujen loppumista) yksi vuotta nuorempi tyttö, joka oli vähemmän kaunis ja ujo pyysi minua ulos. Noh, en voinut pakkejakaan sitten antaa kun olisi hänen heikko itsetuntonsa saanut kohtuuttoman kolhun. Mitään tunteita en muijaa kohtaan tuntenut ja lähdin ajatuksella "no pillu silläkin on" liikeelle.
Sitten oli serkkuni ylioppilasjuhlat ja luonnollisesti niiden jatkot, jossa tuli tuota viisasten juomaa, alkoholia nautittua kahdelle jalalle oikein(leijonaa raakana serkun poikaystävän kanssa hänen kämpillään pohjiksi suht koht paljon ja pari tuoppiakin tuli kaadettua sinä iltana baarissa). Sitten nukkumaan mennessä välähti minulla kännipäissäni oikein "loistava" idea ja kirjoitin tällä muijalle "rakasta sinua" tekstiviestin. Taka-ajatuksena tietysti oli se, että pääsisi pukille nopeammin. No sitten tuli aamu ja krapula ja tajusin, mitä olin mennyt tekemään ja kauhistuneena luin mitä tämä muija oli vastannut minulle tekstiviestiini. No pahin painajainen, ei tullut pakkeja ja hän käsitti, että me seurustelimme nyt sitten.
No en tietenkään voinut sitten selvinpäin enään sanoa, että tuo oli kännisekoilija eivätkä kyseessä olleet aidot tunteet, olisi hänen hauraampaa hauraampi itsetunnon rippeetkin menneet siinä silloin. No sitten ei auttanut muu kuin alkaa seurustella ja tässä on nyt reilu 1,5 kk seurusteltu ja tämä muija on ihan onnensa kukkuloilla ja korviaan myöten kusessa minuun. Mutta itse en ole enkä ole edes kiintynyt häneen millään tasolla, olisi suorastaan palvelus jos hän pettäisi minua ja saisin syyn erota.
Sitten tapasin sattumalta virolaisen tytön, joka siis toki puhuu Suomea ja asuu Suomessa, muuttanut Virosta asuttuaan jonkin aikaa siellä ennen muuttoa. Hän on hyvin puoleensavetävä ja olen tainnut ihastua hieman häneen. Noh mutta ongelma on taas tässä se, että olen aika ennakkoluuloinen , vaikka jokseenkin tosin enemmän tummaihoisia kohtaan enkä niinkään valkoihoisia kohtaan. Tummaihoisen kanssa en pystyisi koskaan seurustelemaan, mutta tämän virolaisen neitokaisen kanssa kylläkin vielä jotenkin...eli kyse ei edes ole mistään varsinaisesta ongelmasta....vaikka hieman hän minua arvelluttaakin. En ole mitään tunteistani hänelle vielä sanonut, sillä olemme tunteneet niin vähän aikaa, että olen ajatellut olla riskeeraamatta mitään ennen kuin tiedän tunteeko hän minua kohtaan mitään vetoa.
No sitten on tämä koulustani oleva tyttö vielä, joka roikkuu kimpussani ja haluaisi ns.leikkiä kotia (eli nähdä joka päivä, mikä on jo kesätöideni takia täysi mahdottomuus. Lisäksi tämän koulussani olevan tytön äiti on ihan hullu ja estää minua mm. tulemasta tämän "tyttöystäväni" luokse yöksi emme saa mennä saunaan, suihkuun yhdessä. Ja v-loput hillun baarissa kavereiden kanssa mielummin muutenkin, kuin olisin tämän tytön kanssa. Mutta kuitenkin jonkun perjantai-lauantai tai lauantai-sunnuntai yön voisin häneen jopa uhrata. Mutta ainoastaan voimme nähdä arkipäivisin nyt, jolloin jos ei ole ylitöitä ollut olen niin väsynyt, etten jaksaisi tai sitten olen ylitöissä. Ja tämä tyttö koittaa tunkea itseään jokaiseen "koloon", jota arkipäivänä vapaa-aikaa minulla on.
Tiedän, että tämä on ihan itseaiheutettu ns.päänsärky ja olen sotkenut asiani ihan totaalisesti vain itse, en voi muita syyttää asiasta. Ei olisi pitänyt alunperinkään antaa turhaa toivoa hänelle. Mutta miten päästä tästä koulussani olevasta tytöstä eroon, jonka kanssa olen ajautunut seurutelemaan? Ja niin, ettei hänen itsetuntonsa, joka minun takiani nousi hajoisi totaalisesti palasiksi? Nyt vain päivä päivemmältä hän tunkee lähemmäksi minua ja se ahdistaa, sillä en tosissaankaan halua seurustella hänen kanssaan vain tuon virolaisen neitokaisen :( .
Ja jos jätän tämän minun koulussani olevan muijan, niin saan katsoa hapahta naamaa ja hänen kavereidensa hapanta naamaa seuraavat pari vuotta samoilla kursseilla. Ei houkuta tuokaan vaihtoehto sen enempää minua! Eli miten erota sovussa niin, ettei tarvitse katsoa ja kuunnella kiukuttelua ja koittaa tyttöä, johon olen oikeasti ihastunut? Tämä lienee mahdotonta....
Mutta kuitenkin, apua tarvittaisiin kiperästi nyt....neuvoton kuin totaalisesti olen.