Naisasiat

  • 7 532 427
  • 26 610
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Tälläistöä se juuri on !

puuha-pete kirjoitti:
Vitun kiemuraiset tällä hetkellä, saatana..

Naisten kanssa yleensäkkin seurustellessa ja eläessä pitää omanarvon tunne olla kohdillaan, muuten saat juosta kuin korvahirvi ja lopuksi nainen pitää sinua pellenä ja lähtee menemään, jollet luota itseesi olet jatkuva altavastaaja ja kengurukeppi jota hypytetään. Naisen sisään on rakennettu hypyyttämis mekanismi, seurustelun alussa kaikki tuntuu yleensä mukavalta ja tasa-arvo kukoistaa. unelmat sun muut jutut ovat yhtä, annas olla kun parisuhde vakiintuu niin nainen ottaa pikkuhiljaa valtaa lisää ja lisää. huomaamattasi oletkin roskien viejä numero yksi, ja tässä ei auta sosiaalinen asema koulutus tai mikään muukaan on aivan sama oletko di.insinööri Turengista vai portsari Oulun ovelta. Miehellä pitää olla kuitenkin oman-arvon tuntoa sen verran läpi elämän ettei tähän paskaan ajaudu, nainen kyllä mielellään sinua hyppyyttelee minne haluaa.

Nainen on kiemurainen otus jolle pitää ajoittain antaa "keppiä", muuten ei kunnian kukko laula, tämä ei kuitenkaan pois sulje tasa-arvoa vaan päinvastoin, ei myöskään elämän muitakaan osa-alueita. Keppi ja porkkana on naisen kasvatuksessa kotiolosuhteissa tärkeää, ja miksei parisuhteen alusta lähtien.

veini

Ps. Harjoittele möreää ääntä, ja irvistyksiä peilin edessä ennen kuin alat naisten kanssa pelehtimään !
 

scholl

Jäsen
Sv veinikretski kirjoitti:
Naisten kanssa yleensäkkin seurustellessa ja eläessä pitää omanarvon tunne olla kohdillaan, muuten saat juosta kuin korvahirvi ja lopuksi nainen pitää sinua pellenä ja lähtee menemään, jollet luota itseesi olet jatkuva altavastaaja ja kengurukeppi jota hypytetään. Naisen sisään on rakennettu hypyyttämis mekanismi, seurustelun alussa kaikki tuntuu yleensä mukavalta ja tasa-arvo kukoistaa. unelmat sun muut jutut ovat yhtä, annas olla kun parisuhde vakiintuu niin nainen ottaa pikkuhiljaa valtaa lisää ja lisää. huomaamattasi oletkin roskien viejä numero yksi, ja tässä ei auta sosiaalinen asema koulutus tai mikään muukaan on aivan sama oletko di.insinööri Turengista vai portsari Oulun ovelta. Miehellä pitää olla kuitenkin oman-arvon tuntoa sen verran läpi elämän ettei tähän paskaan ajaudu, nainen kyllä mielellään sinua hyppyyttelee minne haluaa.

Tuo on käsittämätöntä ja surullista ihmiskunnan kannalta, että tuollaisia otuksia on olemassa, mitä kuvailet ja että joku vielä alistuu tuollaiseen simputukseen. Jos itselleni tulisi määräily roskapussista niin huutaisin ulos ja sen jälkeen vaihdattaisin lukot välittömästi, enkä vastaisi enää ko. henkilön puheluihin.

Miestä ei määräillä ja sillä sipuli. Jokainen tekee asiat niinkuin parhaaksi näkee tai sitten suoritetaan jonkinlainen yhteinen aivoriihi, mutta määräily vittu loppuu kyllä yhteen kertaan. Se on törkeätä yksityiselämän loukkausta, josta ei rangaistuksetta selviä.

Tasa-arvo tarkoittaa tasa-arvoa, eikä kuvaamiasi ihmisoikeusrikkomuksia käskyttämisen muodossa.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
scholl kirjoitti:
Jos itselleni tulisi määräily roskapussista niin huutaisin ulos ja sen jälkeen vaihdattaisin lukot välittömästi, enkä vastaisi enää ko. henkilön puheluihin.

Eipä tarvitse kovinkaan fiksu nainen olla, jotta saa sinut pomppimaan aivan miten tahtoo. Kunhan osaa hieman ihmissuhdetaitoja, eikä käskytä, niin schollkin marssisi reippaana pitkin pihanurmea roskis kädessään. Tämä tietenkin edellyttäisi, että joku naispuolinen jaksaisi häntä katsella.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Pol Pot kotona !

scholl kirjoitti:
Tuo on käsittämätöntä ja surullista ihmiskunnan kannalta, että tuollaisia otuksia on olemassa, mitä kuvailet ja että joku vielä alistuu tuollaiseen simputukseen. Jos itselleni tulisi määräily roskapussista niin huutaisin ulos ja sen jälkeen vaihdattaisin lukot välittömästi, enkä vastaisi enää ko. henkilön puheluihin.

Miestä ei määräillä ja sillä sipuli. Jokainen tekee asiat niinkuin parhaaksi näkee tai sitten suoritetaan jonkinlainen yhteinen aivoriihi, mutta määräily vittu loppuu kyllä yhteen kertaan. Se on törkeätä yksityiselämän loukkausta, josta ei rangaistuksetta selviä.

Tasa-arvo tarkoittaa tasa-arvoa, eikä kuvaamiasi ihmisoikeusrikkomuksia käskyttämisen muodossa.

Asiaan oli pakko puuttua, koska itsekkin näet heijastuksia näistä karmeista asioista tässäkin ketjussa, kuinka nuoria kokemattomia poikia simputetaan ja hypytetään. Nämä otukset ovat tänäpäivänä valitettavaa arkipäivää, heille on kerrottu vääristynyt muoto tasa-arvosta joka pilaa monen nuoren miehen elämän, Tämä on valitettavaa mutta totta. Jollet vie roskapussia ja pese pyykkiä olet huono mies ja isä, se on syylistämistä jonka nämä yhteiskuntamme ja kotiemme Pol Potit osaavat, potkua perseelle pitää antaa noin vertauskuvallisesti aina silloin tällöin, silloin asiat pysyvät jotenkiin järjestyksessä.

veini

Ps. Ja hirmuäidit opettavat tyttäriään, pilluakin saat anella ja olet lopuksi naisen armoilla siinäkin asiassa !
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Sv veinikretski kirjoitti:
Ps. Ja hirmuäidit opettavat tyttäriään, pilluakin saat anella ja olet lopuksi naisen armoilla siinäkin asiassa !

Meillä homma menee ainakin niin, että muija anoo minulta munaa, enkä minä siltä pillua. Tainnut muija tulla isäänsä. Tai sitten minä olen meidän "pelissä" voitolla.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
scholl kirjoitti:
En nyt puhu Veinistä, vaan muut taitavat olla liian nuoria, joten ovat sen takia naiveja naisten suhteen.

...

Vlad. on osittain oikeassa. Kompromissitkin ovat ok silloin, kun ei loukata toisten yksityiselämää, eikä puututa tai udella asioita, mitkä ovat henkilökohtaisia. Tottakai voi tehdä kompromisseja esim. sen suhteen, mitä menee syömään.

Aina kun näen vedottavan omaan ikään alkavat hälytyskellot soida päässäni, nimittäin yleensä tämä on epävarman keskustelijan merkki, iän avulla pyritään korottamaa oma persoona muiden yläpuolelle tyyliin "te ole niin nuoria joten ettehän te voi vielä kaikkea ymmärtää" tjsp.

Jatketaan nyt kuitenkin aloitetulla linjalla. Katson kuitenkin nähneeni elämää jo sen verran paljon etten aivan naiiveimmasta päästä taida olla vaikka ei noita seurustelusuhteita niin kovin montaa olekaan ollut ja tuskin tulee olemaan vastakaan.

Kompromisseja on yleensä oltava parisuhteessa valmis tekemään - toisinaan pienempiä ja toisinaan sitten vähän suurempia. Tärkeää on kuitenkin se ettei tilanne ole sellainen jossa vain toinen sanelee ehdot ja toinen nöyränä tottelee.

Jokaisella on oma tasona sille millaisia kompromisseja on valmis tekemään ja millaiset taasen eivät käy laatuun missään nimessä. Omalla kohdallani raja menee siinä jos (kuviteltu) kumppanini ryhtyy vaatimaan harrastusteni lopettamista niin se ei tule onnistumaan, tuossa tapauksessa kumppani on pian ex. koska harrastukseni - tärkeimmät niistä ovat minulle tärkeämpiä kuin ihmissuhteet, ne harrastukset ovat osa minua ja niistä ei luisteta.

Sanoisin myös se, että parisuhteessa kummallakin tulee olla myös sitä omaa tilaa ja aikaa, ei siitä tule mitään jos ei ole mahdollisuutta omiin menoihin ja harrastuksiin - edellinen ei sulje pois sitä etteikö sitä yhteistäkin aikaa ole, sitä on mutta samalla on suotava kummallekin aikaa itselleen ja omiin tärkeisiin asioihin.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Mahho lättäpäät :)

vlad kirjoitti:
Aina kun näen vedottavan omaan ikään alkavat hälytyskellot soida päässäni, nimittäin yleensä tämä on epävarman keskustelijan merkki, iän avulla pyritään korottamaa oma persoona muiden yläpuolelle tyyliin "te ole niin nuoria joten ettehän te voi vielä kaikkea ymmärtää" tjsp.




Kompromisseja on yleensä oltava parisuhteessa valmis tekemään - toisinaan pienempiä ja toisinaan sitten vähän suurempia. Tärkeää on kuitenkin se ettei tilanne ole sellainen jossa vain toinen sanelee ehdot ja toinen nöyränä tottelee.

Jokaisella on oma tasona sille millaisia kompromisseja on valmis tekemään ja millaiset taasen eivät käy laatuun missään nimessä. Omalla kohdallani raja menee siinä jos (kuviteltu) kumppanini ryhtyy vaatimaan harrastusteni lopettamista niin se ei tule onnistumaan, tuossa tapauksessa kumppani on pian ex. koska harrastukseni - tärkeimmät niistä ovat minulle tärkeämpiä kuin ihmissuhteet, ne harrastukset ovat osa minua ja niistä ei luisteta.




vlad.

No joo tuo ikäkysymys on kyllä vähän niin ja näin, se on totta. Ja muutenkin kirjoitus on aivan järkevää luettavaa, mutta asia joka itseäni häiritsee on miesten liiallinen nöyrtyminen kumppaninsa saneluun, kaupoissa sun muissa näet joka päivä näitä merkkejä "Reino Reino hae se ranskispussi heti" huutoja.

Monta kertaa käy niin että nainen antaa joitakin vapauksia että mies tuntisi edes jollakin tavalla olevansa mies, esimerkiksi on paljon miehiä joiden elämänarvot liittyvät juuri jääkiekon maailmaan, koska muuta mahhoa heille ei suoda, näin syntyykin lättäpää (lyhennys on muuten lädäri) jonka elämä on pelkästään miehisyyden osalta kiinni esimerkiksi lätkässä ja vaikkapa tässä foorumissa. Toisaalta on kuitenkin hyvä että heillä on edes tälläinen kanava tuoda miehisyyttään esiin, ja tuntea itsenä lätkämatsissa hetken olevansa mies. Kyllä naisten valta on silti tänäpäivänä kodeissa jotakin muuta kuin 60-luvulla, ja se on faktaa, osaltaan se tietenkin on hyvä asia mutta liika on liikaa !

veini

Ps. Lädärin muuten tunistat kiekon muotoisesta jäljestä takataskussa, se antaa heille varmuutta :)
 

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
Nyt on pakko avautua, olen sen verran neuvoton ja tuntuu kuin hirttosilmukka kiristyy hetki ketkeltä kireemmälle ja alkaa ahdistamaan yhä enemmän....

Eli tuossa juuri ennen kuin koulut loppuivat ja kesäloma alkoi(noin viikko ennen koulujen loppumista) yksi vuotta nuorempi tyttö, joka oli vähemmän kaunis ja ujo pyysi minua ulos. Noh, en voinut pakkejakaan sitten antaa kun olisi hänen heikko itsetuntonsa saanut kohtuuttoman kolhun. Mitään tunteita en muijaa kohtaan tuntenut ja lähdin ajatuksella "no pillu silläkin on" liikeelle.

Sitten oli serkkuni ylioppilasjuhlat ja luonnollisesti niiden jatkot, jossa tuli tuota viisasten juomaa, alkoholia nautittua kahdelle jalalle oikein(leijonaa raakana serkun poikaystävän kanssa hänen kämpillään pohjiksi suht koht paljon ja pari tuoppiakin tuli kaadettua sinä iltana baarissa). Sitten nukkumaan mennessä välähti minulla kännipäissäni oikein "loistava" idea ja kirjoitin tällä muijalle "rakasta sinua" tekstiviestin. Taka-ajatuksena tietysti oli se, että pääsisi pukille nopeammin. No sitten tuli aamu ja krapula ja tajusin, mitä olin mennyt tekemään ja kauhistuneena luin mitä tämä muija oli vastannut minulle tekstiviestiini. No pahin painajainen, ei tullut pakkeja ja hän käsitti, että me seurustelimme nyt sitten.

No en tietenkään voinut sitten selvinpäin enään sanoa, että tuo oli kännisekoilija eivätkä kyseessä olleet aidot tunteet, olisi hänen hauraampaa hauraampi itsetunnon rippeetkin menneet siinä silloin. No sitten ei auttanut muu kuin alkaa seurustella ja tässä on nyt reilu 1,5 kk seurusteltu ja tämä muija on ihan onnensa kukkuloilla ja korviaan myöten kusessa minuun. Mutta itse en ole enkä ole edes kiintynyt häneen millään tasolla, olisi suorastaan palvelus jos hän pettäisi minua ja saisin syyn erota.

Sitten tapasin sattumalta virolaisen tytön, joka siis toki puhuu Suomea ja asuu Suomessa, muuttanut Virosta asuttuaan jonkin aikaa siellä ennen muuttoa. Hän on hyvin puoleensavetävä ja olen tainnut ihastua hieman häneen. Noh mutta ongelma on taas tässä se, että olen aika ennakkoluuloinen , vaikka jokseenkin tosin enemmän tummaihoisia kohtaan enkä niinkään valkoihoisia kohtaan. Tummaihoisen kanssa en pystyisi koskaan seurustelemaan, mutta tämän virolaisen neitokaisen kanssa kylläkin vielä jotenkin...eli kyse ei edes ole mistään varsinaisesta ongelmasta....vaikka hieman hän minua arvelluttaakin. En ole mitään tunteistani hänelle vielä sanonut, sillä olemme tunteneet niin vähän aikaa, että olen ajatellut olla riskeeraamatta mitään ennen kuin tiedän tunteeko hän minua kohtaan mitään vetoa.

No sitten on tämä koulustani oleva tyttö vielä, joka roikkuu kimpussani ja haluaisi ns.leikkiä kotia (eli nähdä joka päivä, mikä on jo kesätöideni takia täysi mahdottomuus. Lisäksi tämän koulussani olevan tytön äiti on ihan hullu ja estää minua mm. tulemasta tämän "tyttöystäväni" luokse yöksi emme saa mennä saunaan, suihkuun yhdessä. Ja v-loput hillun baarissa kavereiden kanssa mielummin muutenkin, kuin olisin tämän tytön kanssa. Mutta kuitenkin jonkun perjantai-lauantai tai lauantai-sunnuntai yön voisin häneen jopa uhrata. Mutta ainoastaan voimme nähdä arkipäivisin nyt, jolloin jos ei ole ylitöitä ollut olen niin väsynyt, etten jaksaisi tai sitten olen ylitöissä. Ja tämä tyttö koittaa tunkea itseään jokaiseen "koloon", jota arkipäivänä vapaa-aikaa minulla on.

Tiedän, että tämä on ihan itseaiheutettu ns.päänsärky ja olen sotkenut asiani ihan totaalisesti vain itse, en voi muita syyttää asiasta. Ei olisi pitänyt alunperinkään antaa turhaa toivoa hänelle. Mutta miten päästä tästä koulussani olevasta tytöstä eroon, jonka kanssa olen ajautunut seurutelemaan? Ja niin, ettei hänen itsetuntonsa, joka minun takiani nousi hajoisi totaalisesti palasiksi? Nyt vain päivä päivemmältä hän tunkee lähemmäksi minua ja se ahdistaa, sillä en tosissaankaan halua seurustella hänen kanssaan vain tuon virolaisen neitokaisen :( .

Ja jos jätän tämän minun koulussani olevan muijan, niin saan katsoa hapahta naamaa ja hänen kavereidensa hapanta naamaa seuraavat pari vuotta samoilla kursseilla. Ei houkuta tuokaan vaihtoehto sen enempää minua! Eli miten erota sovussa niin, ettei tarvitse katsoa ja kuunnella kiukuttelua ja koittaa tyttöä, johon olen oikeasti ihastunut? Tämä lienee mahdotonta....

Mutta kuitenkin, apua tarvittaisiin kiperästi nyt....neuvoton kuin totaalisesti olen.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Edelliseen viestiin noin pitkää ei viitsi lainata. Tuohan ei ole tietenkää naurun asia ,mutta ilman hilpeyttä tuota oli vaikea lukea :D. En tiedä miten tuohon enää voi auttaa ,mutta sillon kun sen viestin lähetit niin ei sitten tullut mieleen sanoa että se oli tarkoitettu toiselle tai että kaverit otti kännykäni ja textailivat sillä kaikkea tyhmää no jälkiviisaus ei tilannettasi paranna :D. Rehellisesti sanoen on sitä itsekkin oltu tuon kaltaisessa tilanteessa ja en nyt mikään parisuhde neuvoja ole ,mutta totuus loukkaa vähemmen kuin jatkuva valehtelu.
 

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi Tohtori mitä oletkaan mennyt tekemään....

Kieltämättä mietein viestiäsi lukiessani muutamaan kertaan, että voiko joku oikeasti olla tommosessa tilanteessa. Ei kai siihen sen parempaa ratkaisua ole, kuin sanoa tälle tytölle koulustasi, että olisi parempi lopettaa seurustelu. Koko tarinan kertominen taitaisi olla jo liian julmaa, mutta jos liian kiltiksi rupeat ja sanot jotain tyylin "ehkä myöhemmin, kun minulla on enemmän aikaa" elättelet vain turhia toiveita tytössä. Mitä pitempään jatkat "teeskentelyä", sen pahempi on lopetus sekä sinulle että tytölle.

Ja mahdolliseen tulevaan seurusteluun virolaisen tytön kanssa en ota kantaa, koska en ole seurustelua ulkomaalaisten kanssa kokeillut (en poikien enkä tyttöjenkään).

Laura on puhunut.
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Tohtori

Jos ette näe kerran useasti niin siinä on oiva syy lopettaa suhde. Jotenkin vain koitat saada asian sanottua tyylin "Ei tässä ole mitään järkeä olla yhdessä kun nähdään niin vähän ja harvoin".
 

scholl

Jäsen
vlad kirjoitti:
Aina kun näen vedottavan omaan ikään alkavat hälytyskellot soida päässäni, nimittäin yleensä tämä on epävarman keskustelijan merkki, iän avulla pyritään korottamaa oma persoona muiden yläpuolelle tyyliin "te ole niin nuoria joten ettehän te voi vielä kaikkea ymmärtää" tjsp.

No puoliksi leikillään heitin sen ikäkommentin, mutta kun tämänhenkisiä ketjuja lukee niin väkisin tulee sellaista hätääntymistä vastaan tyyliin "apua mä oon 19v ja mulla ei oo miestä/naista. apua" ja toisekseen ihmiset kokevat nuo ihmissuhdeasiat parikymppisinä aika tunteikkaasti. Vanhempana sitä tajuaa homman ja osaa ottaa kyynisen coolisti. Ei lähde höntyilemään, vaan kestää kuin mies.
vlad kirjoitti:
Tärkeää on kuitenkin se ettei tilanne ole sellainen jossa vain toinen sanelee ehdot ja toinen nöyränä tottelee.
En ymmärrä, miten se voisi mennä noin. Siis vaikka seurusteleekin niin onhan molemmilla silti omat yksityiselämät ja sen puitteissa järjestellään sitten tapaamiset ja pitäähän niistä päästä neuvottelusopuun. En kertakaikkiaan ymmärrä sitä, että joku suostuisi sanelupolitiikkaan. Ja jos sattuu vaikka asumaan jonkun kanssa yhdessä niin se samaan aikaan kotona oleminen ei tarkoita yhteistä tekemistä, vaan molemmilla voi olla omat juttunsa. Toinen lukee vaikka kirjaa ja toinen katsoo televisiota tai molemmat katsovat eri huoneissa eri kanavia tai toinen lähtee kaljalle ja toinen lenkille. Se on normaalia elämää ilman, että olisi sherlock holmes niskan takana 24/7.
vlad kirjoitti:
tärkeimmät niistä ovat minulle tärkeämpiä kuin ihmissuhteet, ne harrastukset ovat osa minua ja niistä ei luisteta.

Monelle työ, opinnot ja vapaa-ajan intressit ovat osaa persoonallisuutta ja tottakai tärkeämpiä asioita kuin ihmissuhteet, jotka taas ovat sitä ekstraa, joka parantaa elämisenlaatua ja tuo jotain lisäsäväystä elämiseen.
vlad kirjoitti:
Sanoisin myös se, että parisuhteessa kummallakin tulee olla myös sitä omaa tilaa ja aikaa, ei siitä tule mitään jos ei ole mahdollisuutta omiin menoihin ja harrastuksiin - edellinen ei sulje pois sitä etteikö sitä yhteistäkin aikaa ole, sitä on mutta samalla on suotava kummallekin aikaa itselleen ja omiin tärkeisiin asioihin.

Niin ellei se yhdessäoleminen ole samassa sellissä lusimista.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
scholl kirjoitti:
Miestä ei määräillä ja sillä sipuli. Jokainen tekee asiat niinkuin parhaaksi näkee tai sitten suoritetaan jonkinlainen yhteinen aivoriihi, mutta määräily vittu loppuu kyllä yhteen kertaan. Se on törkeätä yksityiselämän loukkausta, josta ei rangaistuksetta selviä.

Tasa-arvo tarkoittaa tasa-arvoa, eikä kuvaamiasi ihmisoikeusrikkomuksia käskyttämisen muodossa.

Olen aika pitkälti samaa mieltä määräilystä - lisäisin kuitenkin vielä, että ketään ei saa määräillä ja sillä sipuli. Ei miestä eikä naista!

Vähän liian usein parisuhteet näyttävät muodostuvan valtasuhteiksi, joissa asiasta riippuen vuorotellen yritetään pakottaaa toinen osapuoli alistumaan. Ja täytyy myös myönnellä, että nykyisessä tasa-arvoistuvassa yhteiskunnassa naiset tosiaan tuntuvat olemaan miehiä hanakampia vallankäyttöön toista kohtaan.

Sekä omakohtaisten kokemusten että ulkopuolisen havainnoinnin perusteella näyttäsi, että naiset helpommin kärjistävät asiat joko/tai -tilanteiksi, jolloin jomman kumman - yleensä miehen - täytyy perääntyä omasta asemastaan. Jostain syystä näyttäisi, että miehet helpommin hyväksyvät erillisyyden tai itsenäisyyden, jossa molemmat säilyttävät omat mielipiteensä ja noudattavat omia mielihalujaan. Tai ainakin miehillä halu vallankäyttöön liittyy yleensä "isoihin" asioihin (työ, asunto, raha-asiat), kun taas naisten halu määrätä tuntuu ulottuvan hyvinkin pieniin arkipäiväisiin asioihin, tai sellaisiin asioihin, jotka liittyvät selkeästi jokaisen yksityselämän piiriin (vaikkapa niinkin pieni asia kuin kavereiden kanssa oluella käyminen.) Vai onko naisillä yleisempää sellainen ajattelumalli, että parisuhteessa ei ole enää yksityiselämää? Itse en sellaiseen parisuhteeseen voisi koskaan ryhtyä.

(Kaikki em. mielipiteet ovat yleistyksiä, joihin on varmasti paljon poikkeuksia yksittäisten tapausten - ja henkilöiden - kohdalla. Silti olen jo vuosia havainnoinut samaa, ja käsitys tuntuu koko ajan vahvistuvan.)
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Uutta vaan....

ultras kirjoitti:
Jos ette näe kerran useasti niin siinä on oiva syy lopettaa suhde. Jotenkin vain koitat saada asian sanottua tyylin "Ei tässä ole mitään järkeä olla yhdessä kun nähdään niin vähän ja harvoin".

Tohtorille sanoisin että sitä on tullut oltua 8.v naimisissa eestiläisen kanssa, pelätä saa sunnilleen saman verran kun tulee kotiin kännissä. Siirry uuteen ulottuvuuteen kyllä tyttö siitä tokenee, itkeskelee pari iltaa ja uhkaa heittäytyä mereen mutta selviää. :) Ja loppuja hyviä juttuja en viitsi kertoa, kokeile ite !

veini
 

scholl

Jäsen
Sv veinikretski kirjoitti:
pelätä saa sunnilleen saman verran kun tulee kotiin kännissä.

Mikä vika kännissä kotiintulemisessa on? Viihteeltä olisi aika masentavaa tulla himaan selvinpäin. Tai sitten pitää tulla himaan vasta jatkoilta. Ei kai se naisen ongelma ole, jos se viina on mennyt miehen kurkusta alas, eikä hänen. Taas olen näköjään tilanteessa, jossa en ymmärrä, mikä juttu.

Eikö naisen pitäisi olla nukkumassa siinä vaiheessa kun mies tulee baarista kotiin (n. klo 5).
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tohtori4 kirjoitti:
Mutta kuitenkin, apua tarvittaisiin kiperästi nyt....
Voithan sä aina käyttää sitä vanhaa kikkaa, että mainitse seksin aikana, tai vaikka vähän ennen laukeamista, jonkun toisen naisen nimi. Tai jottei se aivan säikähtäisi, niin voihan sitä ensin vähän lämmitellä hiukan kysymällä seksin aikana esim että "hei tiiäks miten Jaro tai KooTeePee on pelannut viime aikoina?"...

No oli mulla asiaakin.
Mua on jo pitkään kummastuttanut minkä ihmeen takia jotkut naiset luulevat virheellisesti että tunteita ja rakkautta on oikeasti olemassa. No siis joo, okei mä tunnustan, onhan se joskus vähän kiva hössötellä, mutta monella se tuntuu menevän ihan överiksi. Ehkä vähän tähän liittyy se, miten jotkut äijät, tai siis korjaan miehet, on niin naisten tossun alla... No tietenkin jotain pitää tehdä toisen eteen jne, mutta kannattaa miettiä mihin kaikkeen paskahommaan sitä ryhtyy ja miten paljon vastinetta siitä saa. No siis jokainen tyylillään, mutta mä ihmettelen..

Yks asia kans mikä kummastuttaa.. Tänään istuskelin metrossa ja siihen vastapäätä tuli istumaan joku pariskunta. Minkä ihmeen takia niiden piti alkaa siinä kutemaan. Eikö ne millään jaksaneet odottaa että pääsisi pariutumaan neljän seinän sisälle, tai olisivat menneet esim pusikkoon lisääntymään. Mua oikein pelotti että tuunko mä siitä raskaaksi kun metrin päästä katselin kun ne nuoleskeli toisiaan. Väkisinkin tuli mieleen, että sillä äijällä oli varmaan jotain ongelmia kalunsa kanssa, ja nyt monen vuoden tauon jälkeen taas seisoi, niin silloin sen just ja just ymmärtäisi että just siinä paikassa olisi pakko.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Pete2004 kirjoitti:
Esim seksin aikana, miksi ihmeessä siihen sängylle pitäisi jäädä halimaan ja hellimään, jos tekee mieli ottaa kaljaa tai katsoa teksti-tv.ltä mikä on matsissa tilanne. No tietenkin jotain pitää tehdä toisen eteen jne, mutta kannattaa miettiä mihin kaikkeen paskahommaan sitä ryhtyy ja miten paljon vastinetta siitä saa. No siis jokainen tyylillään, mutta mä ihmettelen..

Kannattaa olla kännissä seksin aikana. Kun homma on ohi niin nukahtaa nopeasti yleensä. No vakavasti puhuttunahan homma on niin, etten ainakaan itse jaksa jäädä makoilemaan. Kuitenkin mennyt aikaa sen verran ja hionnutkin, että kyllä sitä yleensä tekee mieli nousta välittömästi ylös ja hakea jotain juotavaa, pyyhkiä hikeä ja katsoa televisiota tai soittaa joku puhelu. Tai ainakin niillä, jotka ovat kuitenkin jossain määrin kestäviä. Kyllä se nainen voi mun puolestani sinne jäädä hetkeksi lepäilemään jos tahtoo. Sen sijaan, jos olen naisen luona niin puen päälle ja lähden himaan suihkuun.

Eli toi kuvaamasi tilanne voi olla myytti, mitä ei kuitenkaan niin usein tehdä. Harvoin näet siihen seksiin on kuitenkaan ihan ikuisuuksia aikaa tuhlata. Saattaa alkaa joku matsi tai muu ohjelma telkkarista tai muuten on muuta tekemistä. Kyllä ainakin itse asetan jonkun tavoiteajan seksillekin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
scholl kirjoitti:
En ymmärrä, miten se voisi mennä noin. Siis vaikka seurusteleekin niin onhan molemmilla silti omat yksityiselämät ja sen puitteissa järjestellään sitten tapaamiset ja pitäähän niistä päästä neuvottelusopuun. En kertakaikkiaan ymmärrä sitä, että joku suostuisi sanelupolitiikkaan. Ja jos sattuu vaikka asumaan jonkun kanssa yhdessä niin se samaan aikaan kotona oleminen ei tarkoita yhteistä tekemistä, vaan molemmilla voi olla omat juttunsa. Toinen lukee vaikka kirjaa ja toinen katsoo televisiota tai molemmat katsovat eri huoneissa eri kanavia tai toinen lähtee kaljalle ja toinen lenkille. Se on normaalia elämää ilman, että olisi sherlock holmes niskan takana 24/7.

Tulee mieleen ettet nyt kunnolla kyennyt hahmottamaan sitä mitä ajoin takaa kohdalla johon yllä olevalla kirjoituksellasi viittaat, eli kirjoitin seuraavaa:

"Kompromisseja on yleensä oltava parisuhteessa valmis tekemään - toisinaan pienempiä ja toisinaan sitten vähän suurempia. Tärkeää on kuitenkin se ettei tilanne ole sellainen jossa vain toinen sanelee ehdot ja toinen nöyränä tottelee."

Ja vastasit kursivoidulla tekstillä kirjoitettuun kohtaan Sinulta lainaamani pätkän.

Kuten jo myöhemmin totesin edellisessä viestissäni niin kummallakin on oikeus siihen omaankin elämään ja omiin harrastuksiin parisuhteesta huolimatta, ts. parisuhde ei sulje pois mahdollisuutta omiin menoihin ja harrastuksiin. Kotona ollessa ei siis välttämättä ole pakko nyhjätä vierekkäin vaan, kuten toitkin esille, toinen voi lukea ja toinen katsella vaikkapa televisiota tms.

Mitä sitten tulee kompromissien tekoon niin toimiva suhde ei ole sellainen jossa vain toinen sanelee ehdot (kirjoitat itsekin ettet ymmärrä, että joku suostuisi sanelupolitiikkaan joten varmaan tajuat senkin etteivät naisetkaan suostu sanelupolitiikan uhreiksi - samat oikeudet heillä on oltava kuin miehilläkin), jos näin käy niin parisuhteelle ei voine tänä päivänä ennustaa kovinkaan pitkää ikää. Eli molempien on oltava valmiit kompromisseihin jotta suhde olisi toimiva, kyse on siis vuorovaikutuksesta jossa molempien on joissain asioissa opittava joustamaan, edellinen ei kuitenkaan tarkoita taaskaan sitä, että vain toisen olisi oltava joustava osapuoli vaan tarkoittaa, että kummankin on oltava valmiit niihin kompromisseihinkin jos meinataan pitkään pitää suhdetta yllä.

Kompromissit koskevat myös sitä omaa elämää parisuhteessa, kuten jo viittasin niin minulla on omat asiani jotka ajavat parisuhteenkin edelle ja jokaisella varmasti löytyy sellaisia asioita joista haluaa pitää kiinni kynsin ja hampain - asioita joista ei neuvotella. Jos toinen ei hyväksy niitä asioita niin minusta parisuhdetta on turha jatkaa koska en näe tarkoituksellisena sitä, että parisuhteessa on jouduttava luopumaan kaikesta omaan identiteettiin liittyvästä. Jostain on ehkäpä jouduttava jossain määrin luopumaan mutta kaikesta luopuminen on sellaista jota minunkaan on vaikea ymmärtää - itse en ainakaan siihen suostuisi.

vlad.
 

scholl

Jäsen
vlad kirjoitti:
Ja vastasit kursivoidulla tekstillä kirjoitettuun kohtaan Sinulta lainaamani pätkän.

Taisin sitten lainata sinua väärin. Tarkoitin, että miten voi mennä niin, että olisi tilanne, missä joku sanelee jotain. Siis en todella tajua ihmisiä, jotka lähtevät sanelupoliitikan tielle.

vlad kirjoitti:
Mitä sitten tulee kompromissien tekoon niin toimiva suhde ei ole sellainen jossa vain toinen sanelee ehdot (kirjoitat itsekin ettet ymmärrä, että joku suostuisi sanelupolitiikkaan joten varmaan tajuat senkin etteivät naisetkaan suostu sanelupolitiikan uhreiksi - samat oikeudet heillä on oltava kuin miehilläkin)


aivan. Molemmilla on oikeus omaan yksityiselämäänsä. Itse en koe, että mitään tarvetta sanelulle on, jos ihmiset ovat normaaleja henkilöitä, jotka selviävät tuolla oven ulkopuolella yksinäänkin. Ja jos ajatusmaailma on edes jossain määrin samansuuntainen niin silloin ei tule sanelutarvetta muutenkaan.

Liittäisin saneluun myöskin utelun. Sekin on yksityisyyttä loukkaavaa. Kerron mielelläni yksityisasioistani, jos katson sen aiheellisesti, mutta henkilökohtaisista asioista minulta ei kukaan utele mitään. Joillain naisilla on vaikeata ymmärtää perusihmisoikeuksia, vaan pyrkivät saamaan tietoonsa asioita, jotka eivät heille kuulu ja joita en kertoisi vaikka ase olisi ohimolla. Ostakoon seiskalehden, jos on jonkinlaiset juorugeenit.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
scholl kirjoitti:
Eli toi kuvaamasi tilanne voi olla myytti, mitä ei kuitenkaan niin usein tehdä. Harvoin näet siihen seksiin on kuitenkaan ihan ikuisuuksia aikaa tuhlata. Saattaa alkaa joku matsi tai muu ohjelma telkkarista tai muuten on muuta tekemistä. Kyllä ainakin itse asetan jonkun tavoiteajan seksillekin.

Minä taasen en ymmärrä sitä, että seksiin pitää ladata jotain tavoiteaikoja - minusta hyvään seksiin voi kulua aikaa parikin tuntia esileikkeinneen sun muine "kivoine" juttuineen. Ei sitä ole pakko lopettaa siihen omaan laukeamiseensa vaan jos nainen ei ole vielä lauennut niin onhan hänellekin jotain iloa suotava.

Eikä seksin jälkeen todellakaan ole kiire mihinkään baanalle tai himaan tms. Toisaalta, omalla kohdallani tämä ajattelutapa ehkäpä johtuu siitä etten harrasta mitään yhden yön suhteita vaan silloin jos rakastelen niin teen sen ihmisen kanssa joka todella synnyttää minussa halun rakasteluun - muutoin turvaudun mielummin masturbointiin, siinä voi sitten asetella niitä tavoiteaikoja jos ei muusta saa kiksejä.

vlad.
 

mapsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
scholl kirjoitti:
1-7 tuntia.

Jooh.

Onhan noita kaikenlaisia miehiä. Ei kyllä haittaa yhtään jos mies menee munasillaan suoraan sängystä vääntää hk:n plöötä keittiöön ja ottaa vähän kevytmaitoa kiduksiinsa suoraan tölkistä. Sehän on lähinnä vaan luonnollista, että kaikki perustarpeet tyydytetään tollai nätisti kaikki peräkkäin.
 

scholl

Jäsen
mapsu kirjoitti:
Jooh.

Onhan noita kaikenlaisia miehiä. Ei kyllä haittaa yhtään jos mies menee munasillaan suoraan sängystä vääntää hk:n plöötä keittiöön ja ottaa vähän kevytmaitoa kiduksiinsa suoraan tölkistä. Sehän on lähinnä vaan luonnollista, että kaikki perustarpeet tyydytetään tollai nätisti kaikki peräkkäin.

Kukaan mies ei juo tölkistä tai jos juo niin silloin äiti saisi tulla lyömään korville, kun ei ole ruokatavat mennyt jakeluun alle kouluikäisenä.

Enkä pidä kovinkaan sopivana tuota alastomana keittiössä liikkumistakaan. Sinä tosin käytit hieman voimakkaampaa sanaa, jota en tässä nyt halua toistaa, mutta anyway eiköhän jonkinlainen pukeutuminen pitäisi kuitenkin kuulua asiaan. Alusvaatteissa liikkuminen on yhtä epäsopivaa eli shortsit tai päällyshousut nyt ainakin jalkaan, jos keittiöön lähtee.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
En ymmärrä tippaakaan tuota ihmeen tapaa ajatella että parisuhteessa pitää olla joku kiveenkirjoitettu nokkimisjärjestys...
Jos sitä ajattelee jokaikistä asiaa elämässään että jonkun pitää voittaa ja jonkun hävitä niin sitä saa melko varmasti nuolla näppejään.

Kyllä varmasti itsekkin mietin välillä että kuinka päästään vialla sitä voi olla että on itsensä naimisiin "tyrinyt", tai sitä että "ois kiva olla sinkkuna, mennä, tulla ja panna miten huvittaa"...

Kuitenkin iso fakta on se että perhehommat ja muut on mahdotonta toteuttaa ihan itsekseen, siksi on hoitanut itsensä jamaan jossa joutuu välillä kuunnella muidenkin mielipiteitä jopa silloin kun se ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa.

Meillä asiat hoidetaan samalla tavalla kuin monessa muussa taloudessa:
Jos emäntä haluaa punaiset verhot, ostakoon kunhan ne ei ole pinkit ja maksa hävyttömästi, jos haluan mennä bisselle tai muutenvaan baariin niin se on ok, ei tule (ylimääräistä) vittuilua, kunhan ei mene övereiksi (kuset ja paskat housussa, hakattuna/hakanneena, muita eukkoja barrutelleena tai reissu venähtäneenä ylipitkäksi).
Jos emäntä haluaa ostaa vaatteita niin voin tulla dumaamaan ne bikinit mutten jotain kenkiä, jos ostetaan kaljaa niin sitä ostetaan, jos perhe haluaa ostaa auton tai jotain isompaa se päättää kuka upottaa siihen rahansa.

Kuitenkin niitä matseja tulee ja välillä tekee mieli lopettaa koko homma, minkäs teet ainoa tapa olisi sitten hoitaa homma niin että olisi sellainen nyökyttelijä roikkumassa ja siihen vasta hermot menisikin.

Pyhä kaksinaisuus: Niitä rakastaa ja vihaa, ei voi elää niiden kanssa eikä oikein voi tappaakkaan :hymiö
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös