Naisasiat

• 7 587 942
  • 26 609

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vinkki kaikille nuorille miehille, jotka tällä palstalla pyörivät ja tätäkin ketjua lukevat. Se vanha kulunut klisee, että miesten markkina-arvo paranee niiden teinivuosien jälkeen iän karttuessa pitää oikeasti paikkansa. Onko se sitten elämänkokemuksen karttuminen ja sitä kautta karisman ynnä muun kypsymisen myötä tapahtuva "paraneminen", vai samanaikaisesti tapahtuva naisten havahtuminen elämän realiteetteihin ikääntymisen muodossa, vai yhdistelmä näitä kaikkia, mutta totta se on. Ihan hauskaa, mutta terve itsetunto ja itseluottamus on joku ihmeen taikanappula tuon vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Se vanha kulunut klisee, että miesten markkina-arvo paranee niiden teinivuosien jälkeen iän karttuessa pitää oikeasti paikkansa. Onko se sitten elämänkokemuksen karttuminen ja sitä kautta karisman ynnä muun kypsymisen myötä tapahtuva "paraneminen", vai samanaikaisesti tapahtuva naisten havahtuminen elämän realiteetteihin ikääntymisen muodossa, vai yhdistelmä näitä kaikkia, mutta totta se on.
Mä myönnän ihan rehellisesti, että olin vielä 25-vuotiaana ihan kakara ja varmaan aika rasittava tapaus muutenkin. Ehkä sitä nykyään on jo hiukan kypsempi ihmisenä. Yksi tuttu nainen muuten kerran tokaisi mulle, että miehet vain komistuvat vanhetessaan, kun naiset vain rupsahtavat.

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Onhan se markkina-arvo noussut, siinä missä naisilla laskenut, vaan aivan samapa tuo kun ei koko markkina kiinnosta eli oikeastaan omakin markkina-arvo on siinä mielessä romahtanut totaalisesti kun taas täällä toisella markkinalla se on noussut todella jo suhteettomankin korkeaksi. En sentään itse eksynyt sinkkuilemaan ja koukuttanut itseäni siihen.

Aika hauska paradoksi kyllä, että kun aiemmin omasi arvostavan käsityksen suomalaisnaisista tämä aiheutti lähinnä vakavan heikkouden markkina-arvoon, nyt kun ei arvostusta ja sikäli kiinnostusta enää koe olisi markkina-arvo sinänsä, kuten todettua, varsin hyvissä kantimissa.

Eipä näillä enää siis varsinaista merkitystä ole mutta laajemmassa mielessä ääriprotektionismi toimii erittäin huonosti myös noilla markkinoilla. Suomi on oikeastaan ollut kuin pariutumisen Pohjois-Korea.

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Miksi nainen haluaa vaihtaa puhelinnumeroita ja toteaa vielä että "nähdään, sulla on mun numero" lähdön hetkellä. Sitten kun pyytää tapaamista niin ei vastausta ja estoa päälle. Da fuck? :D Huvittavaa touhua kaikinpuolin, maailman suurimpia mysteereitä nämä naispuoliset olennot.

Naisten ns. bitch game. Kisaavat siitä kuka on isoin bitch, ja samalla toki se varsinaisin syy on oman markkina-arvon mittaus, johon riittää aina miehiä koekaniineiksi. "Mysteeri" paljastuu ihan vain itsekkyydeksi.

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Yksi tuttu nainen muuten kerran tokaisi mulle, että miehet vain komistuvat vanhetessaan, kun naiset vain rupsahtavat.
Edesmennyt äitini naisten ulkonäöstä puhuttaessa joskus sanoi, että kauneus on katoavaista mutta rumuus sen kuin lisääntyy. Erään naispuolisen alaiseni lempijuttu on: Mitä yhteistä on on miehellä ja siittiöllä? Yksi miljoonasta kasvaa aikuiseksi.

Minä taas olen ollut sitä mieltä, että pojat on aina poikia, mutta tytöistä tulee vanhoja akkoja.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Naisten ns. bitch game. Kisaavat siitä kuka on isoin bitch, ja samalla toki se varsinaisin syy on oman markkina-arvon mittaus, johon riittää aina miehiä koekaniineiksi. "Mysteeri" paljastuu ihan vain itsekkyydeksi.

Njaa, minun näkemykseni mukaan tuo on yhtälailla miesten kuin naistenkin juttu. Kyse ei välttämättä ole markkina-arvon mittauttamisesta (voi joskus toki olla siitäkin), vaan yksinkertaisesti siitä, että on vähän mielenkiintoa - ainakin sen verran, että numeroiden vaihto on ok - mutta ei lopulta niin paljoa, että tämä johtaisi mihinkään pidempään juttuun, kun asiaa sitten tarkemmin miettii.

Kyllähän tällaisia puhelinnumeroita löytyy itse kunkin puhelimesta.

Itsekkyydestä naisen taholta on kysymys harvemmin, kannattaa vaan tunnustaa, ettei itse ole niin kiinnostava tyyppi.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla meni silleen että parikymppisenä tuli pimppiä ovista ja ikkunoista. Itsetuntokin oli aina sataprosenttinen. Teini-iässäkään ei milloinkaan tuntunut että se olisi vain 99 % täydestä. No sitten ryypiskelin 10 tai 15 vuotta enkä noita juttuja pahemmin mietiskellyt ja nyt sitten on iskenyt joku kolmenkympin kriisi, vai keski-iän kriisikö tää on kun tajuaa ettei enää saakaan mitään missiä tai mallia. Parikymppisetkin tytöt katselee meitsiä kuin mitäkin juoppoa. Hitto kun parhaassa iässä piti seurustella kymmenen vuotta.

Se tässä vaan on ettei kolmevitosten tai sitä vanhempien kroppa enää innosta, vaikka kyllähän niitäkin tietty panee ja kohteliaisuuttaan kehuu. Hirveä kriisi. No ens viikolla Puolaan ja joku 18-kesäinen alle.

Mulla meni silleen että parikymppisenä tuli pimppiä ovista ja ikkunoista. Itsetuntokin oli aina sataprosenttinen. Teini-iässäkään ei milloinkaan tuntunut että se olisi vain 99 % täydestä. No sitten ryypiskelin 10 tai 15 vuotta enkä noita juttuja pahemmin mietiskellyt ja nyt sitten on iskenyt joku kolmenkympin kriisi, vai keski-iän kriisikö tää on kun tajuaa ettei enää saakaan mitään missiä tai mallia. Parikymppisetkin tytöt katselee meitsiä kuin mitäkin juoppoa. Hitto kun parhaassa iässä piti seurustella kymmenen vuotta.

Se tässä vaan on ettei kolmevitosten tai sitä vanhempien kroppa enää innosta, vaikka kyllähän niitäkin tietty panee ja kohteliaisuuttaan kehuu. Hirveä kriisi. No ens viikolla Puolaan ja joku 18-kesäinen alle.

Täähän se on ongelma itselläkin. Naisia parhaassa iässä ei enää heru ja toisella kierroksella olevat, 30+ yh:t ym raadot ei koveta yhtään.Vähän mahdoton tilanne oikeastaan, kaikin puolin.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Täähän se on ongelma itselläkin. Naisia parhaassa iässä ei enää heru ja toisella kierroksella olevat, 30+ yh:t ym raadot ei koveta yhtään.Vähän mahdoton tilanne oikeastaan, kaikin puolin.

Jäsen Pettter keksi tähän ongelmaan ratkaisun käsittääkseni vuosia sitten jo. Sanon vain yhden sanan: Eesti.

Jeffrey

Jäsen
Jäsen Pettter keksi tähän ongelmaan ratkaisun käsittääkseni vuosia sitten jo. Sanon vain yhden sanan: Eesti.

Täällä ratkaisuksi on haettu punttisali, itsestään huolehtiminen, siisti pukeutuminen ja tukan kampaaminen. Okei, itse olen toisaalta nyt siinä ns. "parhaassa iässä ". Jossain on esitetty, että miehellä tämä olisi 28-32, ja itselläni lähes neljä vuotta jäljellä tätä lystiä. Joka tapauksessa, tuollaisia parikymppisiä vossukoita tunkee kylään joka puolelta. Olen oman henkisen rajani asettanut täysi-ikäisyyteen, josta olen tietääkseni viimeksi lipsunut vuonna 2008, ja tuokin nainen valehteli minulle iäkseen 21.

Nojoo. Tosiaan vanhemmat eivät fyysisesti ihan hirveästi kiinnosta, paitsi harvat. Nuoremmista taas moni etsii itselleen jotain kummisetää, tai muuten vain kuvittelee voivansa käyttäytyä ja kohdella kolmekymppistä samalla tavalla kuin niitä kaksikymppisiä...

Kirraa Kirraa..

Täällä ratkaisuksi on haettu punttisali, itsestään huolehtiminen, siisti pukeutuminen ja tukan kampaaminen.

No jaa, urheilen ja huolehdin ruokavaliosta kyllä ihan itseni takia, mutta jos pitäisi pillun saamisen vuoksi alkaa tekemään erikseen jotain treeniä (ja ostelemaan vielä vaatteita), niin tuskinpa voisin katsoa itseäni peilistä sen jälkeen. Niin nöyräksi en minäkään naisen vuoksi ikinä ryhtyisi, vaihtoehto Eestikin voittaa tuon. :D En siis sano, että tämä olisi Jeffrey sun tilanne, mutta tiedän oikeasti tyyppejä, jotka uhraa hirveän määrän aikaa ja rahaa siihen, että saisivat pesää. Se on jotenkin vitun säälittävää. Jopa ilman on parempi olla, kuin alkaa tekemään mitään myönnytyksiä naisille, jotka eivät tunnetusti itse tule vaatimuksissaan yhtään vastaan.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en tiennyt että kampoja on ollut olemassakaan 80-luvun jälkeen. Silloinhan maalla kannettiin kampaa farkkujen takataskussa.

Joo mä kanssa ajattelen ettei naisten vuoksi jaksaisi mitään tuollaisia juttua. Tietenkin itsensä takia kannattaa kuntoilla jne. Täälläkin monesti suositellaan miten ensimmäisillä treffeillä pitäisi käyttäytyä, mutta sehän on feikkaamista jos yrittää olla jotain tiettyä. Mä haluan olla rehellinen itselleni ja muille kanssa. Parisuhteessa se tavallinen arki kuitenkin iskee pian ja sitten helposti vähän pettyy. Äsken just tuolla joku kirjoitteli ettei toinen välttämättä olekaan sitä mitä alussa vaikuttaa. Mä en oikein tykkää sellaisista naisista ja itsekin koitan olla tekemättä niin.

Jotenkin mä vaan oon muuttunut laiskemmaksi. Baarissa ei millään malttaisi jättää kaljottelua väliin eikä muutenkaan kehtaisi mennä juttelemaan vieraisiin pöytiin. Ja netissä ei enää tässä iässä jaksa mitään small talkkia harrastella tai esittää että olisi kiinnostunut ja kysellä kaikkea mahdollista.

Naisten kanssa kun juttelee netissä niin miten sitä muistaa aina vastata? Musiikkia vaikka kuuntelet tai jotain ja sitten hoksaat että tuolla ruudun alalaidassa on ton sovelluksen logo ja siellä sitten huomaat että se viesti on taaskin tullut jo tunti sitten. Ja näin käy taas parin lauseen jälkeen.

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
No jaa, urheilen ja huolehdin ruokavaliosta kyllä ihan itseni takia, mutta jos pitäisi pillun saamisen vuoksi alkaa tekemään erikseen jotain treeniä (ja ostelemaan vielä vaatteita), niin tuskinpa voisin katsoa itseäni peilistä sen jälkeen. Niin nöyräksi en minäkään naisen vuoksi ikinä ryhtyisi, vaihtoehto Eestikin voittaa tuon. :D
Mun mielestä Jeffrey tarkoitti sitä, että kun noin yleisesti ottaen pitää huolta itsestään, hyvinvoinnistaan, hygieniastaan ja ulkonäöstään, niin naisten kanssa asiointi sujuu paremmissa merkeissä. Kyse ei ollut siitä että baari-iltaa varten pitäisi käydä ostassa Armanin kengät ja Hugo Bossin hajuvettä. Vaan siitä, että jos haisee pahalta ja kulkee pieruverkkareissa, niin turha valittaa netissä heikkoa kysyntää. ( En tarkoita että sinun kohdallasi olisi näin - tämä olisi vain esimerkki siitä miten minä ymmärsin Jeffreyn viestin)

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kampa ja kampaus kannattaa olla. Kuulin muutama viikko sitten Villissä Väinössä, kun parikymppiset mimmit ihastelivat "menestyskypärää". Se on ilmeisesti uusi nimitys noille taaksepäin kammatuille hiuksille, prinssi Danielin tyyliin.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mulla ei ole ollut kampaa n. 25 vuoteen. Kampaus, eli hiusmalli on kyllä muuttunut sinä aikana. Vai että menestyskypärä? Mitä vikaa on mämmikypärässä mallia Martti Servo?

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Mielikuva siitä että joku nyt rupeaa pillun toivossa tämmöistä "menestyskypärää" itselleen kasvattamaan on kohtuullisen säälittävä. Opetelkaa nyt herranjestas tuntemaan itsenne. Sillä tavalla menestyy elämässä.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se voi olla klisee, mutta se pitää myös paikkansa.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helppohan tuollaisesta lauseesta, joka ei tarkoita käytännössä yhtään mitään, on sanoa että se pitää paikkansa.
Aijaa, kummallista että tuo ei jonkun mielestä tarkoita mitään. No kai sen voi sitten niinkin joku tulkita. Minusta se kyllä tarkoittaa aika paljonkin ja on hiivatin tärkeä asia elämässä että tuntee sen kuka oikeasti on.

Minusta se kyllä tarkoittaa aika paljonkin ja on hiivatin tärkeä asia elämässä että tuntee sen kuka oikeasti on.

Tuo on juuri niitä suuria elämänviisauksia, joita jotkut martina-aitolehdet hakkauttavat englanniksi (tai jos oikein syvällisiksi heittäytyvät, ehkä jopa latinaksi) ihoonsa. Joku sillan alla asuva pultsari voi "tuntea itsensä" ihan siinä missä sinäkin, mutta ei se hänestä mitään menestyjää tee.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
En minä ymmärräkkään itsensä tuntemista sillä tavalla, mitä jossain kahden markan selfhelp kirjoissa toitotetaan tai miten julkisuus ja julkkikset sitä asiaa käsittelee.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
En ole Virossa käynyt tarpeita tyydyttämässä, mutta kyllähän Thaimaan tyttäret voittavat nämä eurooppalaiset mennen tullen, varsinkin jos haluat vuokrata tyttöystävän pidemmäksi aikaa. Ei ole sitä pettterin suosimaa mekaanista jyystöä. Moni varsinkin vanhempi herrasmies, joille ei kotimaassa heru, viettää lomansa vuokratun tyttöystävän kanssa.

Maksamalla pääsee eroon niistä normaalien tyttöystävien huonoista puolista. Tokihan ongelmana on se, että noihin maksettuihinkin voi rakastua ja sitten onkin aivot solmussa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy