Naisasiat

  • 7 487 789
  • 26 542

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en tiennyt että kampoja on ollut olemassakaan 80-luvun jälkeen. Silloinhan maalla kannettiin kampaa farkkujen takataskussa.

Joo mä kanssa ajattelen ettei naisten vuoksi jaksaisi mitään tuollaisia juttua. Tietenkin itsensä takia kannattaa kuntoilla jne. Täälläkin monesti suositellaan miten ensimmäisillä treffeillä pitäisi käyttäytyä, mutta sehän on feikkaamista jos yrittää olla jotain tiettyä. Mä haluan olla rehellinen itselleni ja muille kanssa. Parisuhteessa se tavallinen arki kuitenkin iskee pian ja sitten helposti vähän pettyy. Äsken just tuolla joku kirjoitteli ettei toinen välttämättä olekaan sitä mitä alussa vaikuttaa. Mä en oikein tykkää sellaisista naisista ja itsekin koitan olla tekemättä niin.

Jotenkin mä vaan oon muuttunut laiskemmaksi. Baarissa ei millään malttaisi jättää kaljottelua väliin eikä muutenkaan kehtaisi mennä juttelemaan vieraisiin pöytiin. Ja netissä ei enää tässä iässä jaksa mitään small talkkia harrastella tai esittää että olisi kiinnostunut ja kysellä kaikkea mahdollista.

Naisten kanssa kun juttelee netissä niin miten sitä muistaa aina vastata? Musiikkia vaikka kuuntelet tai jotain ja sitten hoksaat että tuolla ruudun alalaidassa on ton sovelluksen logo ja siellä sitten huomaat että se viesti on taaskin tullut jo tunti sitten. Ja näin käy taas parin lauseen jälkeen.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
No jaa, urheilen ja huolehdin ruokavaliosta kyllä ihan itseni takia, mutta jos pitäisi pillun saamisen vuoksi alkaa tekemään erikseen jotain treeniä (ja ostelemaan vielä vaatteita), niin tuskinpa voisin katsoa itseäni peilistä sen jälkeen. Niin nöyräksi en minäkään naisen vuoksi ikinä ryhtyisi, vaihtoehto Eestikin voittaa tuon. :D
Mun mielestä Jeffrey tarkoitti sitä, että kun noin yleisesti ottaen pitää huolta itsestään, hyvinvoinnistaan, hygieniastaan ja ulkonäöstään, niin naisten kanssa asiointi sujuu paremmissa merkeissä. Kyse ei ollut siitä että baari-iltaa varten pitäisi käydä ostassa Armanin kengät ja Hugo Bossin hajuvettä. Vaan siitä, että jos haisee pahalta ja kulkee pieruverkkareissa, niin turha valittaa netissä heikkoa kysyntää. ( En tarkoita että sinun kohdallasi olisi näin - tämä olisi vain esimerkki siitä miten minä ymmärsin Jeffreyn viestin)
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kampa ja kampaus kannattaa olla. Kuulin muutama viikko sitten Villissä Väinössä, kun parikymppiset mimmit ihastelivat "menestyskypärää". Se on ilmeisesti uusi nimitys noille taaksepäin kammatuille hiuksille, prinssi Danielin tyyliin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mulla ei ole ollut kampaa n. 25 vuoteen. Kampaus, eli hiusmalli on kyllä muuttunut sinä aikana. Vai että menestyskypärä? Mitä vikaa on mämmikypärässä mallia Martti Servo?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Mielikuva siitä että joku nyt rupeaa pillun toivossa tämmöistä "menestyskypärää" itselleen kasvattamaan on kohtuullisen säälittävä. Opetelkaa nyt herranjestas tuntemaan itsenne. Sillä tavalla menestyy elämässä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Se voi olla klisee, mutta se pitää myös paikkansa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Helppohan tuollaisesta lauseesta, joka ei tarkoita käytännössä yhtään mitään, on sanoa että se pitää paikkansa.
Aijaa, kummallista että tuo ei jonkun mielestä tarkoita mitään. No kai sen voi sitten niinkin joku tulkita. Minusta se kyllä tarkoittaa aika paljonkin ja on hiivatin tärkeä asia elämässä että tuntee sen kuka oikeasti on.
 
Minusta se kyllä tarkoittaa aika paljonkin ja on hiivatin tärkeä asia elämässä että tuntee sen kuka oikeasti on.

Tuo on juuri niitä suuria elämänviisauksia, joita jotkut martina-aitolehdet hakkauttavat englanniksi (tai jos oikein syvällisiksi heittäytyvät, ehkä jopa latinaksi) ihoonsa. Joku sillan alla asuva pultsari voi "tuntea itsensä" ihan siinä missä sinäkin, mutta ei se hänestä mitään menestyjää tee.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
En minä ymmärräkkään itsensä tuntemista sillä tavalla, mitä jossain kahden markan selfhelp kirjoissa toitotetaan tai miten julkisuus ja julkkikset sitä asiaa käsittelee.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Jäsen Pettter keksi tähän ongelmaan ratkaisun käsittääkseni vuosia sitten jo. Sanon vain yhden sanan: Eesti.
En ole Virossa käynyt tarpeita tyydyttämässä, mutta kyllähän Thaimaan tyttäret voittavat nämä eurooppalaiset mennen tullen, varsinkin jos haluat vuokrata tyttöystävän pidemmäksi aikaa. Ei ole sitä pettterin suosimaa mekaanista jyystöä. Moni varsinkin vanhempi herrasmies, joille ei kotimaassa heru, viettää lomansa vuokratun tyttöystävän kanssa.

Maksamalla pääsee eroon niistä normaalien tyttöystävien huonoista puolista. Tokihan ongelmana on se, että noihin maksettuihinkin voi rakastua ja sitten onkin aivot solmussa.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Kun tässä on ikää tullut mittariin, niin olen myös huomannut (siis itsestäni..), että naisten "täysi-ikäisyyden" alaraja nousee vanhetessani. Jonnekin kolmekymppiseksi saakka sitä pystyi kuvittelemaan jopa tuollaiset 20 kesäiset muutakin kuin lapsina (..siis sillee..), mutta sen jälkeen se on mennyt säännöllä: Itselle ikää lisää 2 vuotta ja naisten "sallittu alaikäraja" noussut vuodella. Jännä kuinka hyvin on pitänyt (tähän saakka) paikkaansa? En voisi kuvitellakaan olevani yhdessä vaikkapa alle 25 vuotiaan likan kanssa. Kyse ei tietenkään ole fyysistä ominaisuuksista, jotka - tottakai - tuollaisella parikymppisellä likalla ovat huipussaan, vaan siitä, että ajattelumaailmaltaan tuon ikäiset ovat - itselleni - vielä lähinnä lapsia. tai jos eivät lapsia, niin elämäntilanne, haaveet jne.. ovat aika lailla polun eri kohdissa.

Toinen asia on, etten varmaan pystyisi edes harrastamaan seksiä naisen kanssa, jos välillä ei ole molemminpuolista kipinää. Ei varmaan ottaisi edes eteen, jos kyse olisi pelkästä mekaanisesta jyystöstä ilman, että myös aktin toinen osapuoli nauttii ja oikeasti haluaa.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Kuulin tänään lenkkisaunassa eräältä elämää nähneeltä sen, että kunhan osaa puhua, niin saa ja paljon. Ulkonäkö ei kuulemma merkitse mitään, vaan puhetaito. Kyllähän sitä monet auervaarat osaavat puhua neidon jos toisenkin pyörryksiin. En tiedä. Monet tuntuvat diggaavan hiljaisia hissukoita. Toki on uskallettava puhua edes muutama sana ja mielellään suht järkeviä lauseita.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No kellä muka on niin hyvä kunto että jaksaa paneskella loppuun asti. Hiton maratoonarit. Kolmen minuutin kohdalla veto on pois. Tänäänkin menin selälleni ja näytin käsillä että tumputa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmossa oli 177 cm ja livenä vähintäänkin sen, mutta miten se alla tuntui niin pikkuiselta. Helevetin seksikäs. Päät kääntyy kadulla. Mutta alla ne kaikki on rumiluksia. Vanha totuus. Päätä yritin kääntää visuaalisesti kivempaan asentoon, mutta vääntikin toiseen ääripäähän. No ysi kuitenkin. 120 slotya eli alle 30 euroa. Auuu!

Ilma oli -4.
 
Niin. Kai ne naisasiansa voi hoitaa niinkin, että ostaa pillua. Itse taidan passata nyt ja ainiaan.

Onhan siinä se puoli, että saa mitä haluaa, eikä sitä mihin joutuu tyytymään.
 
Jos haluaa vain laueta, siihen on halvempikin tapa.

Niin no, tietysti tunteita siihen hupituokioon ei rahalla saa, muttei kaikki niitä edes tarvi. Jos siis sitä tarkoitit.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Onhan siinä se puoli, että saa mitä haluaa, eikä sitä mihin joutuu tyytymään.
Painvastoin.

Mutta tästä nyt on turha sen suuremmin vääntää, koska lähtökohtamme ovat ilmeisen erilaiset sen suhteen, mitä kukakin haluaa ja mikä on tyytymistä.

Joskin sen voisi tietysti vielä todeta, että naiset ovat yllättävän avoimia, kiinnostuneita ja vaikka kokeilunhaluisiakin, kun niitä vain käsittelee oikein. Mutta tästä nyt kukaan tuskin edes on eri mieltä.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Joskin sen voisi tietysti vielä todeta, että naiset ovat yllättävän avoimia, kiinnostuneita ja vaikka kokeilunhaluisiakin, kun niitä vain käsittelee oikein. Mutta tästä nyt kukaan tuskin edes on eri mieltä.
Pitää paikkansa ja noin yleisemminkin voi sanoa, että naiset ovat ihania, kun heidän kanssaan vuorovaikutus toimii ja on molemminpuolista arvostusta toinen toistaan kohtaan. Silloin on kivaa sängyssä ja muutenkin.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Pitää paikkansa ja noin yleisemminkin voi sanoa, että naiset ovat ihania, kun heidän kanssaan vuorovaikutus toimii ja on molemminpuolista arvostusta toinen toistaan kohtaan. Silloin on kivaa sängyssä ja muutenkin.
Joo. Näin se tuppaa olemaan. Tulihan tuota vähemmän interaktiivista toimintaa harjoitettua nuorempana sen verran, että myöhemmin tajusi, mitä kaikkea sitä tekikään koko ajan väärin.

Enkä minä nyt mene sanomaan, että olisin jotenkin ehdoton. Jos löydän itseni viisikymppisenä yksin elämästä, niin voihan se olla, että joutuu vielä lyömään taalat tiskiin ja kaivamaan spärdäriä. Mistä näitä tietää. Mutta noin yleisesti ottaen nyt näen asian varsin turhana. Koska omasta hanskasta saa halvemman ja jotakuinkin miellyttävämmän lopputuloksen. Mutta onneksi nyt ei tarvitse turvautua, ainakaan toistaiseksi siihen handuunkaan paitsi kun asuu erossa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mielenkiintoista kun miehet, jotka eivät(omien sanojensa mukaan) ole rahalla käyneet panemassa, ovat dissaamassa ko. palveluja. Miten voi arvostella, jos ei ole ikinä kokeillut? Olisiko äiti kertonut, että se on syntiä? Minulla on ollut hyviä sessioita sekä maksullisten, että maksuttomienkin kanssa.

Mua ei juurikaan enää kiinnosta vuorovaikutukset ja arvostukset. Tuo kaikki tähtää johonkin parisuhdehömppään, johon mulla ei riitä kiinnostus enää näin vanhemmalla iällä. Helvetin paljon kivempaa olla sinkkuna ja käydä panemassa samanhenkisiä naisia, jotka osaavat myös jättää ne tunteet sivuun ja jotka arvostavat kunnon kyytejä ilman mitään sitoumuksia.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mielenkiintoista kun miehet, jotka eivät(omien sanojensa mukaan) ole rahalla käyneet panemassa, ovat dissaamassa ko. palveluja. Miten voi arvostella, jos ei ole ikinä kokeillut? Olisiko äiti kertonut, että se on syntiä? Minulla on ollut hyviä sessioita sekä maksullisten, että maksuttomienkin kanssa.

Mua ei juurikaan enää kiinnosta vuorovaikutukset ja arvostukset. Tuo kaikki tähtää johonkin parisuhdehömppään, johon mulla ei riitä kiinnostus enää näin vanhemmalla iällä. Helvetin paljon kivempaa olla sinkkuna ja käydä panemassa samanhenkisiä naisia, jotka osaavat myös jättää ne tunteet sivuun ja jotka arvostavat kunnon kyytejä ilman mitään sitoumuksia.
Ai että kaikkea tarvitsee kokeilla, ennen kuin voi arvostella? Minä arvostelen maksullisia palveluja siksi, että mun on niin pirun vaikea kuvitella saavani siitä muuta kuin fyysistä tyydytystä. Mulle tuo tunnepuoli nyt vain sattuu merkkaamaan aika helkkarin paljon. Sun kaltaiselle ihmiselle tuo onkin varmaan optimiratkaisu. Mutta millä helvetin auktoriteetilla arvostelet meitä tavallisia pulliaisia? Kerro äidillesi terveisiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös