Naisasiat

  • 7 487 779
  • 26 542

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Kyllä väittäisin ihan vakavissani, että jos esimerkiksi kolmekymppinen mies kertoo naiselle, että on absolutisti ja sanoo, että ei vaan innosta. Että taustalla ei ole mitään alkoholismia, niin kylläpä aika moni nainen ottaa sen vain positiivisena asiana. Tietysti on aina jokin prosenttiosuus, joka ei usko, että ukolla ei ole ongelmia viinan kanssa. Kuitenkin suurin osa naisista, kun mennään tuonne kolmenkymmenen yläpuolelle ja siitä eteenpäin, ei kyllä enää asiaa vieroksu, vaan saattaa vain nähdä asian positiiviset puolet. Toki siis sillä ehdoin, että naisen omat viinilasit ja saunasiiderit silloin tällöin vaan sallitaan.

Itseäni ei häiritsisi jos nainen olisi absolutisti, varsinaisesti. Mutta kun joskus on kiva juoda monenmoisiakin alkoholia sisältäviä nautintoaineita, niin tietysti olisihan se mukava, jos niitä voisi emännän seurassa nauttia. Toki yksinkin, mutta on se vähän eri asia. Toki sitten löytyy naisia, jotka ajattelevat samoin. Mutta jotenkin en vain usko, että niin julmetusti. Kyllä moni nainen katsoo sen paremmaksi vaihtoehdoksi kuin sen toisen ääripään. Ja lopulta kun ollaan jo jossain kolmenkymmenen päälle, miltei jokainen alkaa jossain vaiheessa tehdä jonkinlaisia kompromisseja, mitä kumppanin valintaan tulee.

Itsekin tein. Neitini ei ole niin älykäs ehkä, mitä joskus nuorempana aina toivoin naisen olevan. Koska pidän älykkäistä keskusteluista. Muttei hän mikään tyhmäkään ole. Ihan normaali ihminen. Muut puolet olivat sitten niin merkityksellisiä, että lopulta ymmärsin, että jos nyt tämän jätän katsomatta ja haen vieläkin sitä kuuta taivaalta, saan etsiä sitä eläkeikään asti ja kuolla pois. Kyllä se hyvä perse on ihan hyvä korvike sen viinilasin ääressä, vaikkei aina ihan jokaista juttua niin jaksaisikaan ymmärtää tai edes olla kiinnostunut filosofiasta. Neiti kuitenkin ottaa alkoholia joskus viikonloppuisin. Enemmänkin kuin pari lasia. Niin teen itsekin. Win win.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos keskustelu jännittää, kyselkää ja antakaa naisen kertoa itsestään, olkaa sopivasti (muka)kiinnostuneita vastapuolesta. Samalla kun välttää oman jännittämisensä esittelyä saa toisen tuntemaan itsensä tylsän perusnaisen sijaan kiinnostavaksi ja mielenkiintoiseksi.
En kyllä näe mitä pointtia tuossa on, että esittää, että olisi kiinnostunut? Tai ok, ymmärrän jos on tarkoitus päästä vaan heiluttamaan peittoa. Taas jos on oikeasti kiinnostunut tutustumaan siinä mielessä, että voisi olla yhteinen arki ja elo joskus, niin silloin en ymmärrä alkuunkaan. Mielestäni on ensiarvoisen olennaista, että suhteessa toisen osapuolen jutut oikeasti kiinnostaa ja herättää uteliaisuutta ja intoa keskusteluun. Jos pitää esittää, että jutut kiinnostaa niin ei voi povata kovin ruusuista tulevaisuutta.

Omalla kohdallahan käy juuri usein, että toisen osapuolen höpinöistä ei kiinnosta puoletkaan ja joutuu silleen esittämään kohteliaasti, että mukamas kuuntelisi paremminkin ja kiinnostaisi. Näin siis jos on jossain nettideiteillä. Siinä kyllä huomaa jo, että ei tästä mitään voi tulla. Mielenkiintoiset keskustelut ja puheenaiheet pitää kyllä ilmetä jo heti alkuunsa ja siten, ettei toisen jorinat ikävystytä.

Olen juuri ongelmallisimmaksi todennut yleensä sen, että sellaista naista jonka kanssa ajatukset ja sitä kautta kiinnostukset ja näkemykset ympäröivästä universumista kävisivät riittävästi yksiin ei vaan tapaa oikein missään. Silloin harvoin jos näin tapahtuu, niin ko. nainen on ollut varattu. Ulkoisissa tekijöissä nyt voi joustaa, kun ei tässä itsekään mikään adonis ja unelmacatchi olla todellakaan ulkoisilta puitteilta, mutta jos ei yhtään elämänarvot, kiinnostukset ja ne henkiset ominaisuudet sekä eritoten huumorintaju kohtaa, niin se on ihan toivoton tapaus. Ei kannata yrittää.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo en mäkään viitsi feikata mitään kiinnostunutta tai muutenkaan harrastaa mitään turhanpäiväistä small talkkia. Onko se enää sen arvoista jos itse kerta on vajonnut sille tasolle?
 

12961

Jäsen
En kyllä näe mitä pointtia tuossa on, että esittää, että olisi kiinnostunut? Tai ok, ymmärrän jos on tarkoitus päästä vaan heiluttamaan peittoa. Taas jos on oikeasti kiinnostunut tutustumaan siinä mielessä, että voisi olla yhteinen arki ja elo joskus, niin silloin en ymmärrä alkuunkaan. Mielestäni on ensiarvoisen olennaista, että suhteessa toisen osapuolen jutut oikeasti kiinnostaa ja herättää uteliaisuutta ja intoa keskusteluun. Jos pitää esittää, että jutut kiinnostaa niin ei voi povata kovin ruusuista tulevaisuutta.

Tuo oli tarkoitettu lähinnä niille, jotka jännittävät uusien ihmisten tai naisten seurassa ks edelliset viestit. Jotenkinhan keskustelua pitää viedä eteenpäin, eikä toisen kuunteleminen niistä asioista, joita tämä haluaa puhua, ole lainkaan huono vaihtoehto. Parempi ainakin kuin istua tappi perseessä kiusallisen hiljaisuuden vallitessa.

Samalla tulee ainakin selvitettyä se, onko nainen kiinnostava. Toisia pelottaa jo kyseinen vaihe ja kortit jäävät kokonaan katsomatta.

Peiton heilutus tietysti erikseen, mutta siinäkin kemioiden kohtaaminen on minusta mahdollista parisuhdetta ajatellen varsin tärkeää. Koeajon voi aivan hyvin suorittaa suht varhaisessa vaiheessa ja elämänkumppani löytyä naisesta, joka sattuu juuri tavatessa olemaan tarpeessa.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Onko muuten edes olemassa raittiita muijia?.

Mulla tulee helmikuussa vuosi viimeisestä alkoholin juonti kerrasta, enkä koe kuuluvani kumpaankaan noista mainitsemistasi ryhmistä. Ei sillä että olisi aikaisemminkaan tullut juotua paljoa, kerran puolessa vuodessa - lähinnä sosiaalisissa tilanteissa. Sitten alkoi vituttaa se krapula päivä, tiedän noin tuhat asiaa joita teen mieluummin kuin makaan krapulassa. Ikinä en ole harrastanut sellaista muutamalle lähtemistä, en yleisesti ottaen pidä alkoholin mausta jotta niitä tulisi edes yhtä nautittua. Tiedän monta juotavaa joita juon mieluummin. Vuoden kuluessa en ole keksinyt yhtään syytä miksi pitäisi juoda alkoholia, ihan jo terveydellisetkin syyt toki painaa vaakakupissa.

Mies ei myöskään juo ja se sopii minulle enemmän kuin hyvin. Hän on kertonut että on jo omat kännikertansa juonut ja alkoholi ei hänelle maistu. Minulle olisi kuitenkin ihan ok sekin vaikka mies niitä saunaoluita nauttisikin,mutta tietenkin mahtavaa se on ettei mies kuulu siihen kategoriaan joka notkuu lauantai - iltaisin ja sunnuntaiaamuisin lähipubissa.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Kirjoitellaanpas itekin ensimmäistä kertaa tänne! Tosiaan nyt n. 3kk oltu sinkkumarkkinoilla kun reilu 4v avoliitto kariutui tuossa. Sen jälkeen ollutkin mies aika rappiolla, tullut vaan juhlittua ja käytyä yössä, mutta salireenit jäänyt käytännössä nolliin.

Silti lähinnä yöelämässä/naisissa harmittaa pääosin se, että kovasti kaikki vaikuttaa kiinnostuneilta, mutta eivät itse voi suoraa tehdä yhtään mitään. Taas tuossa 30min sitten baarissa yksi todella nätti blondi kävi kaatuilemassa/tönimässä/hieromassa itseään minun päälle, mutta ei voinut oikeasti tehdä ns. aloitetta kunnolla. Itse olen todella hiljainen/varauksellinen äijä, niin pitäisi tuossa kohtaa sitten itse osata sanoa/tehdä jotain, ja se ei ikinä onnistu. Joten tästä syystä jokaisen baari-illan jälkeen joutuu lähtemään yksin kotiin, kun ei itse osaa hoitaa hommaa siinä lattialla. Olen ihan perus komea äijä ja tykkään todella paljon tanssia + teen sen vielä aika hyvin, joten joka kerta baarissa on kyllä lattialla kiinnostusta. Silti vaikka selvästi minua kiinnostaa ja naista kiinnostaa niin tilanne ei ikinä johda mihinkään, koska kumpikaan ei osaa/pysty tekemään mitään oikeaa aloitetta.

Sori pienoinen avautuminen, mutta taas kerran missattu tilanne hieman jäi vituttamaan. Ja siinäkin lähinnä täysin oma munattomuus, kun ei vain osaa jutella/koskea/sikailla siellä lattialla niinkuin selvästi pitäisi...

Sopii siis viimeisten sivujen keskusteluihin paremmin kuin hyvin munattomista miehistä ketkä eivät osaa sanoa/tehdä naisten kanssa mitään!
 

rpeez

Jäsen
Olen ihan perus komea äijä ja tykkään todella paljon tanssia + teen sen vielä aika hyvin, joten joka kerta baarissa on kyllä lattialla kiinnostusta. Silti vaikka selvästi minua kiinnostaa ja naista kiinnostaa niin tilanne ei ikinä johda mihinkään, koska kumpikaan ei osaa/pysty tekemään mitään oikeaa aloitetta.

Kirjoittamasi perusteella sulla on asiat kuitenkin aika hyvin, koska nainen on sinun puolella ja toivoo sinun onnistuvan. Eli ei tarvitse omata superpuhelahjoja, kunhan sen piene aloitteen saa tehtyä.

Aloitteen teon ongelma on tuttu useimmille. Minä aikoinaan suggeroin itseni ajattelemaan että kohde nainen on "lähtökohtaisesti ystävä, ihankuin tuntisin jo ennestään", ja puhuin ja käyttäydyin sen mukaan, tarvitsin kyllä pienen viinapohjustuksen. Homma toimi aika hyvin, koska ilmeisesti naisellekin tulee siitä tunne, että vastapuoli on helposti lähestyttävä ihminen.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
...Hoivaviettiä tuskin olen koskaan päässyt herättämään, mutta hyvä ja harkitusti johdateltu keskustelu on vienyt suht kovalla prosentilla maaliin. Joitain aiheita kannattanee karttaa, toisaalta on sitä tullut päädyttyä jonkin sortin vihaseksiin fiksun, tosin täysin erilaisen arvomaailman omaavan vihervasuripoliitikonkin kanssa. Tuolloin taisimme olla miltei kaikesta eri mieltä, paitsi kyytien laadusta..

Minä soitinkin nuorna miehenä rockia bändissä, joten olin täydellinen kohde naisille, joilla iski hoivavietti päälle muusikonretkun nähdessään... Enhän minä nyt niin renttu edes ollut, mutta kun sellaiseksi leimattiin, niin mikä jottei... ;-)

Mutta tuossa rankaisu-seksissä on kyllä jotain ihan parhautta. Mua ei edes vituta silloin tällöin ottaa vaimon kanssa yhteen jostain sinänsä varsin turhanpäiväisestä pikkuseikasta (kuten, että miksi tulin kotiin klo 05:00 naisten hajuvedelle tuoksuen ja huulipunan tahroja paidankauluksessa... vitsi vitsi..), kun tietää jo etukäteen että kiitos (ja jokin muukin...) seisoo lopussa! Voi vaan kuvitella likan fiilikset rankaisua toimeenpannessaan; siitäs sait... ja siitä!
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Jahas. Pitkästä aikaa pääsee kahvittelemaan naisen kanssa. On tämä ainakin hyvännäköinen eli se puoli on kunnossa. Mutta saapa nähdä sitten kuinka muuten kemiat kohtaavat.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vinkki kaikille nuorille miehille, jotka tällä palstalla pyörivät ja tätäkin ketjua lukevat. Se vanha kulunut klisee, että miesten markkina-arvo paranee niiden teinivuosien jälkeen iän karttuessa pitää oikeasti paikkansa. Onko se sitten elämänkokemuksen karttuminen ja sitä kautta karisman ynnä muun kypsymisen myötä tapahtuva "paraneminen", vai samanaikaisesti tapahtuva naisten havahtuminen elämän realiteetteihin ikääntymisen muodossa, vai yhdistelmä näitä kaikkia, mutta totta se on. Ihan hauskaa, mutta terve itsetunto ja itseluottamus on joku ihmeen taikanappula tuon vastakkaisen sukupuolen kanssa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Se vanha kulunut klisee, että miesten markkina-arvo paranee niiden teinivuosien jälkeen iän karttuessa pitää oikeasti paikkansa. Onko se sitten elämänkokemuksen karttuminen ja sitä kautta karisman ynnä muun kypsymisen myötä tapahtuva "paraneminen", vai samanaikaisesti tapahtuva naisten havahtuminen elämän realiteetteihin ikääntymisen muodossa, vai yhdistelmä näitä kaikkia, mutta totta se on.
Mä myönnän ihan rehellisesti, että olin vielä 25-vuotiaana ihan kakara ja varmaan aika rasittava tapaus muutenkin. Ehkä sitä nykyään on jo hiukan kypsempi ihmisenä. Yksi tuttu nainen muuten kerran tokaisi mulle, että miehet vain komistuvat vanhetessaan, kun naiset vain rupsahtavat.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Onhan se markkina-arvo noussut, siinä missä naisilla laskenut, vaan aivan samapa tuo kun ei koko markkina kiinnosta eli oikeastaan omakin markkina-arvo on siinä mielessä romahtanut totaalisesti kun taas täällä toisella markkinalla se on noussut todella jo suhteettomankin korkeaksi. En sentään itse eksynyt sinkkuilemaan ja koukuttanut itseäni siihen.

Aika hauska paradoksi kyllä, että kun aiemmin omasi arvostavan käsityksen suomalaisnaisista tämä aiheutti lähinnä vakavan heikkouden markkina-arvoon, nyt kun ei arvostusta ja sikäli kiinnostusta enää koe olisi markkina-arvo sinänsä, kuten todettua, varsin hyvissä kantimissa.

Eipä näillä enää siis varsinaista merkitystä ole mutta laajemmassa mielessä ääriprotektionismi toimii erittäin huonosti myös noilla markkinoilla. Suomi on oikeastaan ollut kuin pariutumisen Pohjois-Korea.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Miksi nainen haluaa vaihtaa puhelinnumeroita ja toteaa vielä että "nähdään, sulla on mun numero" lähdön hetkellä. Sitten kun pyytää tapaamista niin ei vastausta ja estoa päälle. Da fuck? :D Huvittavaa touhua kaikinpuolin, maailman suurimpia mysteereitä nämä naispuoliset olennot.

Naisten ns. bitch game. Kisaavat siitä kuka on isoin bitch, ja samalla toki se varsinaisin syy on oman markkina-arvon mittaus, johon riittää aina miehiä koekaniineiksi. "Mysteeri" paljastuu ihan vain itsekkyydeksi.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Yksi tuttu nainen muuten kerran tokaisi mulle, että miehet vain komistuvat vanhetessaan, kun naiset vain rupsahtavat.
Edesmennyt äitini naisten ulkonäöstä puhuttaessa joskus sanoi, että kauneus on katoavaista mutta rumuus sen kuin lisääntyy. Erään naispuolisen alaiseni lempijuttu on: Mitä yhteistä on on miehellä ja siittiöllä? Yksi miljoonasta kasvaa aikuiseksi.

Minä taas olen ollut sitä mieltä, että pojat on aina poikia, mutta tytöistä tulee vanhoja akkoja.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Naisten ns. bitch game. Kisaavat siitä kuka on isoin bitch, ja samalla toki se varsinaisin syy on oman markkina-arvon mittaus, johon riittää aina miehiä koekaniineiksi. "Mysteeri" paljastuu ihan vain itsekkyydeksi.

Njaa, minun näkemykseni mukaan tuo on yhtälailla miesten kuin naistenkin juttu. Kyse ei välttämättä ole markkina-arvon mittauttamisesta (voi joskus toki olla siitäkin), vaan yksinkertaisesti siitä, että on vähän mielenkiintoa - ainakin sen verran, että numeroiden vaihto on ok - mutta ei lopulta niin paljoa, että tämä johtaisi mihinkään pidempään juttuun, kun asiaa sitten tarkemmin miettii.

Kyllähän tällaisia puhelinnumeroita löytyy itse kunkin puhelimesta.

Itsekkyydestä naisen taholta on kysymys harvemmin, kannattaa vaan tunnustaa, ettei itse ole niin kiinnostava tyyppi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla meni silleen että parikymppisenä tuli pimppiä ovista ja ikkunoista. Itsetuntokin oli aina sataprosenttinen. Teini-iässäkään ei milloinkaan tuntunut että se olisi vain 99 % täydestä. No sitten ryypiskelin 10 tai 15 vuotta enkä noita juttuja pahemmin mietiskellyt ja nyt sitten on iskenyt joku kolmenkympin kriisi, vai keski-iän kriisikö tää on kun tajuaa ettei enää saakaan mitään missiä tai mallia. Parikymppisetkin tytöt katselee meitsiä kuin mitäkin juoppoa. Hitto kun parhaassa iässä piti seurustella kymmenen vuotta.

Se tässä vaan on ettei kolmevitosten tai sitä vanhempien kroppa enää innosta, vaikka kyllähän niitäkin tietty panee ja kohteliaisuuttaan kehuu. Hirveä kriisi. No ens viikolla Puolaan ja joku 18-kesäinen alle.
 
Mulla meni silleen että parikymppisenä tuli pimppiä ovista ja ikkunoista. Itsetuntokin oli aina sataprosenttinen. Teini-iässäkään ei milloinkaan tuntunut että se olisi vain 99 % täydestä. No sitten ryypiskelin 10 tai 15 vuotta enkä noita juttuja pahemmin mietiskellyt ja nyt sitten on iskenyt joku kolmenkympin kriisi, vai keski-iän kriisikö tää on kun tajuaa ettei enää saakaan mitään missiä tai mallia. Parikymppisetkin tytöt katselee meitsiä kuin mitäkin juoppoa. Hitto kun parhaassa iässä piti seurustella kymmenen vuotta.

Se tässä vaan on ettei kolmevitosten tai sitä vanhempien kroppa enää innosta, vaikka kyllähän niitäkin tietty panee ja kohteliaisuuttaan kehuu. Hirveä kriisi. No ens viikolla Puolaan ja joku 18-kesäinen alle.

Täähän se on ongelma itselläkin. Naisia parhaassa iässä ei enää heru ja toisella kierroksella olevat, 30+ yh:t ym raadot ei koveta yhtään.Vähän mahdoton tilanne oikeastaan, kaikin puolin.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Täähän se on ongelma itselläkin. Naisia parhaassa iässä ei enää heru ja toisella kierroksella olevat, 30+ yh:t ym raadot ei koveta yhtään.Vähän mahdoton tilanne oikeastaan, kaikin puolin.

Jäsen Pettter keksi tähän ongelmaan ratkaisun käsittääkseni vuosia sitten jo. Sanon vain yhden sanan: Eesti.
 

Jeffrey

Jäsen
Jäsen Pettter keksi tähän ongelmaan ratkaisun käsittääkseni vuosia sitten jo. Sanon vain yhden sanan: Eesti.

Täällä ratkaisuksi on haettu punttisali, itsestään huolehtiminen, siisti pukeutuminen ja tukan kampaaminen. Okei, itse olen toisaalta nyt siinä ns. "parhaassa iässä ". Jossain on esitetty, että miehellä tämä olisi 28-32, ja itselläni lähes neljä vuotta jäljellä tätä lystiä. Joka tapauksessa, tuollaisia parikymppisiä vossukoita tunkee kylään joka puolelta. Olen oman henkisen rajani asettanut täysi-ikäisyyteen, josta olen tietääkseni viimeksi lipsunut vuonna 2008, ja tuokin nainen valehteli minulle iäkseen 21.

Nojoo. Tosiaan vanhemmat eivät fyysisesti ihan hirveästi kiinnosta, paitsi harvat. Nuoremmista taas moni etsii itselleen jotain kummisetää, tai muuten vain kuvittelee voivansa käyttäytyä ja kohdella kolmekymppistä samalla tavalla kuin niitä kaksikymppisiä...

Kirraa Kirraa..
 
Täällä ratkaisuksi on haettu punttisali, itsestään huolehtiminen, siisti pukeutuminen ja tukan kampaaminen.

No jaa, urheilen ja huolehdin ruokavaliosta kyllä ihan itseni takia, mutta jos pitäisi pillun saamisen vuoksi alkaa tekemään erikseen jotain treeniä (ja ostelemaan vielä vaatteita), niin tuskinpa voisin katsoa itseäni peilistä sen jälkeen. Niin nöyräksi en minäkään naisen vuoksi ikinä ryhtyisi, vaihtoehto Eestikin voittaa tuon. :D En siis sano, että tämä olisi Jeffrey sun tilanne, mutta tiedän oikeasti tyyppejä, jotka uhraa hirveän määrän aikaa ja rahaa siihen, että saisivat pesää. Se on jotenkin vitun säälittävää. Jopa ilman on parempi olla, kuin alkaa tekemään mitään myönnytyksiä naisille, jotka eivät tunnetusti itse tule vaatimuksissaan yhtään vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös