Naisasiat

  • 7 571 738
  • 26 605
Juu. Tyttöystävä tuli käymään täällä ulkomailla. Ja loppujen lopuksi homma päättyi siihen, että päätimme erota.

On-offia:han se homma on välistä ollut, mutta kuitenkin kirvelee. Kun ei täällä hirveästi tuttuja ole ja syksyyn asti on sopimus.

Kirveleehän se ajatus myös, että tyttöystävä viettää kesän nyt sitten ehkä eri miehen kanssa. Itse kun tässä iässä haaveili jo yhteisestä perheestä tms. ja nyt ollaan taas poikamiehiä vieraassa maassa, kieltä osaamattomana. 30 ikävuotta alkaa kolkutella ovella ja taas ollaan tilanteessa että ei ole naista, ei auttajaa.

Kovillehan tämä ottaa ja aika raskaalta tuntuu. Jos tuska kasvattaa niin tämän vuoden jälkeen olen ainakin kymmenen senttiä pidempi..
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
iiron_troikka, kuulostaa tosi ikävältä. Jollain tapaa uskoisin tietäväni miltä mahtaa tuntua. Paljon voimia jaksella. Yksinäisyys ei ole helppo tie...
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Ted Raikas kirjoitti:
Jollain tapaa uskoisin tietäväni miltä mahtaa tuntua.

Näitä sinun tekstejäsi lukiessa voisin kuvitella ettei sinulla ole harmainta aavistusta miltä iiron_troikan ongelmat tuntuvat.

Onko sinua nähty koskaan naisseurassa?
Tarvitseeko tulla kaapista ulos? Se on ihan OK nimittäin, elämme 2000-lukua.
 
Ted Raikas kirjoitti:
iiron_troikka, kuulostaa tosi ikävältä. Jollain tapaa uskoisin tietäväni miltä mahtaa tuntua. Paljon voimia jaksella. Yksinäisyys ei ole helppo tie...

Juu, no onneksi on harrastus jossa pääsee tapaamaan ihmisiä sekä pari paikallista tuttua. Kielikurssillekin ajattelin mennä ja kai sielläkin tapaa uusia ihmisiä.

Tosin kyllähän sitä Suomen kaveripiiriä, sukulaisia, ystäviä ja tuttavia kaipaa.

No, syksyllä sitten koti-Suomeen. Eli puolisen vuotta pitää nyt vielä pärjätä. Oppii näin ainakin arvostamaan asioita, jotka olivat aikoinaan itsestäänselvyyksiä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
iiron_troikka kirjoitti:
Juu, no onneksi on harrastus jossa pääsee tapaamaan ihmisiä sekä pari paikallista tuttua. Kielikurssillekin ajattelin mennä ja kai sielläkin tapaa uusia ihmisiä.
Meinasin lisätäkin, että kaverit on tärkeä osa sitä jaksamista ja kykyä selvittää asiat. En itse voi olla yhtään liian kiitollinen tutuille ja ystäville, jotka piristi ja tsemppasi kun oli olo täysin sirpaleina. Naisia tulee ja naisia menee, mutta ystävät on ne jotka (toivon mukaan) säilyvät.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
iiron_troikka kirjoitti:
Juu. Tyttöystävä tuli käymään täällä ulkomailla. Ja loppujen lopuksi homma päättyi siihen, että päätimme erota.

"Päätimme ostaa tällaiset verhot", "päätimme viettää tämän(kin) Joulun vaimon vanhempien luona", "päätimme erota!" Ai että näin se meneekin, 3000 UPM:n duunariakin päätti erota? Tossu on tossu ja kenkä on kenkää. Oisit käyny vieraissa tonakin aikana, nyt se on myöhäistä ja kaikki lähestymisyrityksesi leimataan heti säpin vongunnaksi. Eikä siinä tietty mitään pahaa ole, mutta kuitenkin!

Hähää, mutta mukahauskuus sikseen. Voimia, ränni päälle ja KKK-kerhoon. Viina on vuosisatoja vanha lääke kaikkeen kurjuuteen. Jatkis on myös, tosin kovasti nuorempi.
 

scholl

Jäsen
Ymmärsinkö nyt oikein, että joku on ollut tekemässä epäsuotuisaa päätöstä. Jos on kerran päättänyt erota niin eikö olo ole silloin mitä mainioin. Muussa tapauksessa joku muu on tehnyt sen päätöksen.

Ted Raikas kirjoitti:
Meinasin lisätäkin, että kaverit on tärkeä osa sitä jaksamista ja kykyä selvittää asiat. En itse voi olla yhtään liian kiitollinen tutuille ja ystäville, jotka piristi ja tsemppasi kun oli olo täysin sirpaleina.

Tosimies ei kerro kavereilleen olosta.
Viinaa vaan riittävästi koneeseen niin olokin paranee.
Tai jos lähtee lenkille tms. Pitää myöskin pitää mielessä se, että todennäköisesti se toinen osapuoli ei ole kuitenkaan ollut niin erinomainen, joten jossain vaiheessa joko tulee mahdollisuus kostoiskuun tai tajuaa lopullisesti sen, ettei se toinen ollut mistään kotoisin.

Huonomminkin asiat voisi olla. Esimerkiksi naimisissa. Niinpä kaljaa koneeseen ja positiiviset fiilikset esiin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
scholl kirjoitti:
Tosimies ei kerro kavereilleen olosta.
Onneksi en ole tosimies, vaan ihan tavallinen, joten ei ole mitään raskasta taakka kannettavana asian suhteen ja imagoa ylläpidettävänä. Voin ilmaista tunteitani ihan niin paljon kuin sielu sietää. Ja sehän sietää.
 

scholl

Jäsen
Ted Raikas kirjoitti:
Onneksi en ole tosimies, vaan ihan tavallinen, joten ei ole mitään raskasta taakka kannettavana asian suhteen ja imagoa ylläpidettävänä. Voin ilmaista tunteitani ihan niin paljon kuin sielu sietää. Ja sehän sietää.

Itse en ainakaan näe mitään syytä lörpötellä muille yksityisasioita. Täytyy muistaa sekin, että samalla osoittaudut luuserimmaksi kuin kaverisi.
Tietysti saavat sinusta hyvät naurut, mutta aika turhaa puuhaa tuollainen on.

Jos lörpöttelytarvetta on niin suosittelen kyllä Tony Soprano tyyliin kyllä mielummin puolueetonta psykiatria tai vastaavaa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ted Raikas kirjoitti:
Onneksi minulla ei ole samanlaiset kaverit kuin sinulla.

Onneksi minunkaan kaveripiiri (se suppea siis) ei koostu samanlaisista kavereista kuin schollin kaveripiiri näyttää koostuvat - tai hän kenties luulee sen koostuvan. Minusta ainakin olisi suunnattoman stressaavaa viettää aikaa kavereiden kanssa jos joutuisi miettimään mitä heille uskaltaa kertoa ja mitä ei, ja jos tarinointi kavereiden kanssa olisi sen myötä pahimmillaan pelkkää pinnallista läpän heittoa. Mutta kukin tavallaan, onneksi kukaan ei ole pakottamassa minua scholl-muottiin.

vlad.
 

scholl

Jäsen
vlad kirjoitti:
Onneksi minunkaan kaveripiiri (se suppea siis) ei koostu samanlaisista kavereista kuin schollin kaveripiiri näyttää koostuvat - tai hän kenties luulee sen koostuvan. Minusta ainakin olisi suunnattoman stressaavaa viettää aikaa kavereiden kanssa jos joutuisi miettimään mitä heille uskaltaa kertoa ja mitä ei, ja jos tarinointi kavereiden kanssa olisi sen myötä pahimmillaan pelkkää pinnallista läpän heittoa. Mutta kukin tavallaan, onneksi kukaan ei ole pakottamassa minua scholl-muottiin.

vlad.

Scholl ei ole tässä asia tyhmä. Kyse on vain yksityisyydensuojasta. Miksi menisi kertomaan enemmän yksityisasioista kuin vastaanottajan on tarpeen tietää. Koskaan et tiedä, onko joku tämänpäivän ystävä vielä ystävä jatkossakin. Et myöskään voi olla varma, että tämä henkilö on yhtä vaitio-olokykyinen kuin sinä itse, vaan hän voi epähuomiossa hyvässäkin uskossa lörpötellä eteenpäin. Ja onhan lisäksi muistettava sekin, että tuollaisista asioista toisille miehille juttelu on kyllä sellaiselle harmaalle alueelle menemistä, että huhhuh.

Ei sitä tarvitse miettiä, mitä kavereille kertoo. Useimmat pystyvät kyllä arvioimaan asiat ihan sen kummallisempaa miettimättä. Tajuavat, että ihmisillä on julkinen ja yksityiselämä.

En kyllä ymmärrä, mikä edellä mainitusta tekisi jostakin pinnallista. Voihan sitä keskustella vaikkapa kuinka syvällisesti eri maailman asioista siitäkin huolimatta. Tässähän tulee sellainen tunne, että ihmiset kuvittelevat homoilunkin olevan jotenkin syvällisempää kuin heterosuhteiden.

Ihmetyttää tämä kuvio. Jos vituttaa niin miksei lärvien vetäminen kelpaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
scholl kirjoitti:
Scholl ei ole tässä asia tyhmä. Kyse on vain yksityisyydensuojasta. Miksi menisi kertomaan enemmän yksityisasioista kuin vastaanottajan on tarpeen tietää. Koskaan et tiedä, onko joku tämänpäivän ystävä vielä ystävä jatkossakin. Et myöskään voi olla varma, että tämä henkilö on yhtä vaitio-olokykyinen kuin sinä itse, vaan hän voi epähuomiossa hyvässäkin uskossa lörpötellä eteenpäin. Ja onhan lisäksi muistettava sekin, että tuollaisista asioista toisille miehille juttelu on kyllä sellaiselle harmaalle alueelle menemistä, että huhhuh.

Ei sitä tarvitse miettiä, mitä kavereille kertoo. Useimmat pystyvät kyllä arvioimaan asiat ihan sen kummallisempaa miettimättä. Tajuavat, että ihmisillä on julkinen ja yksityiselämä.

En kyllä ymmärrä, mikä edellä mainitusta tekisi jostakin pinnallista. Voihan sitä keskustella vaikkapa kuinka syvällisesti eri maailman asioista siitäkin huolimatta. Tässähän tulee sellainen tunne, että ihmiset kuvittelevat homoilunkin olevan jotenkin syvällisempää kuin heterosuhteiden.

Ihmetyttää tämä kuvio. Jos vituttaa niin miksei lärvien vetäminen kelpaa.

Kalja lihottaa ja pistää maksan paskaksi. Ei semmosella ropalla saa naisia.

Sitten taas kun on tämmöinen rokki-isä ja rockstara on vara tarpeen vaatiessa vaikka hiukan myöntää että on ollut aika pash~kana taikka kirjoittaa siitä vaikka biisi jolla irtoaa liettualaisia bändäreitä vaikka kourallinen kerralla. Ei tarvitse pelätä mitä joku saattaa puhua eteenpäin eikä muutenkaan täristä siitä mitä muut saattaisivat ajatella.

Mah~tawaa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
scholl kirjoitti:
Scholl ei ole tässä asia tyhmä. Kyse on vain yksityisyydensuojasta. Miksi menisi kertomaan enemmän yksityisasioista kuin vastaanottajan on tarpeen tietää. Koskaan et tiedä, onko joku tämänpäivän ystävä vielä ystävä jatkossakin. Et myöskään voi olla varma, että tämä henkilö on yhtä vaitio-olokykyinen kuin sinä itse, vaan hän voi epähuomiossa hyvässäkin uskossa lörpötellä eteenpäin. Ja onhan lisäksi muistettava sekin, että tuollaisista asioista toisille miehille juttelu on kyllä sellaiselle harmaalle alueelle menemistä, että huhhuh.

scholl laskee nyt ihan rauhassa kymmeneen ja kaivaa ne herneet sieltä nenusta pois. Ei kukaan ole schollia tyhmäksi haukkumassa, todeamma vain ettei onneksi oma kaveripiiri ole samanalainen kuin schollilla itsellään ja ettei onneksi kukaan ole pakottamassa mihinkään scholl-muottiin koska se olisi perin raskasta elämää ainakin minulle.

Jokainen määrittelee rajansa mitä kertoo ja kenelle kertoo, en minäkään kaikkea kaikille kerro mutta parhaimmille ystäville kerron niin hyvät kuin huonotkin asiat jos he haluavat ne kuulla, en siis pakota ketään kuuntelemaan minun "stoorejani". Jos he pettävät luottamukseni ja lörpöttelevät asioistani henkilölle b, niin se jälkeen kerron vähemmin luottamuksellisia asioita heille - näin homma toimii, ja homma on myös molemminpuolista eli tomiakseen se vaatii molemminpuolista luottamusta.

En myöskään näe siinä mitään pahaa, että kerron vaikkapa ongelmistani ystävälleni T (mies siis). Jos joku ulkopuolinen pitää sitä harmaalla alueella liikkumisena niin se on tasan tarkkaan tämän ulkopuolisen oma määritelmä asiasta eikä mikään yleispätevä totuus mikä pätisi universaalisti. Eikä myöskään kiinnosta se, että jos minut tämän jälkeen leimataan vaikkapa homostelijaksi - so what!

Jos joku minulle täysin tuntematon henkilö pitää minua homona niin ei voisi vähempää minun maailmaani hetkauttaa, eipä juuri hetkauta vaikka joku minun tuttunikaan pitäisi minua homona. Siinä vaiheessa hetkauttaa jos tulee omien ennakkokuvitelmiensa tai asenteidensa tähden muokkaamaan elämääni toiseksi, silloin pyydän häntä kohteliaasti olemaan puuttumatta minun elämääni.

Ei sitä tarvitse miettiä, mitä kavereille kertoo. Useimmat pystyvät kyllä arvioimaan asiat ihan sen kummallisempaa miettimättä. Tajuavat, että ihmisillä on julkinen ja yksityiselämä.

En kyllä ymmärrä, mikä edellä mainitusta tekisi jostakin pinnallista. Voihan sitä keskustella vaikkapa kuinka syvällisesti eri maailman asioista siitäkin huolimatta. Tässähän tulee sellainen tunne, että ihmiset kuvittelevat homoilunkin olevan jotenkin syvällisempää kuin heterosuhteiden.

Ihmetyttää tämä kuvio. Jos vituttaa niin miksei lärvien vetäminen kelpaa.

Kas scholl hyvä, toisilla kaverit saattavat kuulua osana siihen yksityiselämään tässä eräs syy sille miksi niille kavereille kerrotaan mysö yksityiselämän asioita. Toisaalta ihmissuhde syventyessään (olipa mikä suhde tahansa) tarkoittaa jossain vaiheessa sitä, että toinen ihminen pääsee lähelle sitä yksityisyyttäkin ja sitä jossain muodossa - tavalla tai toisella - tullaan paljastamaan tälle toiselle ihmiselle.

Oletkos scholl koskaan ajatellut sitä, että keskustellessasi syvällisesti kavereidesi kanssa vaikkapa politiikasta (no, tässä veikkaan, että sinulla ja kavereillasi on sama pol. suuntaus) niin tulet samalla myös paljastaneeksi heille jotain itsestäsi, jotain muutakin kuin pelkän asiatiedon jostain poliittisesta liikkeestä tai suuntauksesta, eli upotaan jo pintaa syvemmälle ja paljastat pienen osan minuuttasi kavereillesi. Varo siis kun ulotat minkä tahansa keskustelun pintaa syvemmille vesille niin voit tahtomattasi tai tahtoen paljastaa jotain itsestäsi toisille.

Täälläkin teet sitä kaiken aikaa, tosin anonyymisti, (tietty aina on mahdollista, että vedätät mutta en jaksa uskoa tätä todeksi tuhansien viestiesi jälkeen), ja todellisessa elämässä teet sitä yhtälailla jos käyt syvällisiä keskusteluja ihan mistä tahansa aiheesta.

Eli syvällinen keskustelu kavereiden kanssa vaikkapa politiikasta ei loppujen lopuksi ole kuin jonkun asteen lievempää kuin syvällinen keskustelu kavereiden (tai kaverin - koska harvoin näitä todella henk.koht. asioita kerrotaan kuin ystäväpiirin ydinjoukolle) kanssa henk.koht. elämästä tai parisuhteesta.

Ja, ei tämä vituta, ennemminkin jaan schollille tietoa toisenlaisista näkemyksistä tarkastella asioita kun tuntuu tuo scholl toisinaan tarkastelevan maailmaa varsin suppeasti ja samalla pitävän omaa tapaansa ehdottoman oikeana. En sano, että minunkaan tapani olisi sen oikeampi mutta ehkä kokonaisuutta tarkasteltuna suvaitsevaisempi ja ymmärtäväisempi sille, että ihmiset nyt yleensäkin haluavat jakaa asioita läheisten ja ystävien kesken.

Jos scholl olisi hitusenkin tutustunut viestihistoriaan niin ei edes ehdottaisi lärvien vetämistä mutta voinemme olettaa ettei schollin aika-avaruutta yksi nimim. vlad niin paljoa kiinnosta, että jaksaisi kiinnostaa vetääkö hän lärvejä vai ei. Vastaisuuden varalta: ei vedä lärvejä, eikä näe lärvien vetämistä järkevimpänä tekona mitä aikuinen normaali ihminen tällaisessa tilanteessa tekisi.

vlad.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
scholl kirjoitti:
En kyllä ymmärrä, mikä edellä mainitusta tekisi jostakin pinnallista. Voihan sitä keskustella vaikkapa kuinka syvällisesti eri maailman asioista siitäkin huolimatta. Tässähän tulee sellainen tunne, että ihmiset kuvittelevat homoilunkin olevan jotenkin syvällisempää kuin heterosuhteiden.

Minulla taas tätä lukiessani väistämättä tulee mieleen, että nimenomaan scholl kuvittelee, luulee tai ainakin tahtoo kuvitella homosuhteiden olevan aina jotenkin syvällisempiä heterosuhteiden - lue: ajatus siitä, että miehet raa'asti nussivat toisiaan kännäyssession jälkeen pukahtamatta sanaa toisillensa kaiken muun pahan lisäksi myös jotenkin pelottaa.

Vaikka scholl-faniksi tunnustaudunkin, tuohon kuvitelmaan hempeilystä pitää tarttua. Homoistakin löytyy varmasti kaltaisiasi yrmyjä.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vaimo työkeikalla, tulee alkuyöstä kotiin. Keittiö jynssätty, karkkia ostettu(?) ja siideriä ladattu kaappiin. Ei, en ole itse kotona, en kuitenkaan ole mikään friikki.

Kaikki menee vallan loistavasti. Sitä paitsi vaimo tietää, että olen tuossa paikallisessa. Tuskin se minun syy on, jos hän ei halua sinne tulla.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Kai sitä sitten pitää avautua tähän ketjuun hetken verran.

Vajaat neljä vuotta naimisissa, vaimo lähti tänään (onhan tässä nyt asiaa vatvottu useita kuukausia) asumaan kaverilleen. Lähtöön syynä toinen mies, jota vaimoni ei missään vaiheessa pystynyt myöntämään, mutta minä tietenkin asioihin huomiota kiinnittävänä ihmisenä huomasin jo pitkän aikaa sitten. Muutaman paskasta valheesta kiinni jäämisen jälkeen pistin koneelle keyloggerin, ja totuus tuli esiin.

Vituttaa ja masentaa niin ettei paskalle taivu, mutta toisaalta taas parempi päästä eroon ihmisestä jolle rehellisyyden ja uskollisuuden käsite on niinkin poikkeava omastani. Valitettavasti olen jo niin kokenut koira tällä saralla, että tämä katastrofi ei enää vie elämänhalua.

Yhteisiä kissoja meillä oli 3, ja yksi koira. Vaadin (itse asiassa tein täysin selväksi että minkäänlaista keskustelua on turha edes yrittää ensimmäisen kissamme suhteen) ekaa kissaamme ja koiraa minulle, ja onneksi hän ymmärsi että olen suhteettoman jalomielinen antaessani hänelle edes jotain.

Täältä tähän.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
psychodad kirjoitti:
Vituttaa ja masentaa niin ettei paskalle taivu, mutta toisaalta taas parempi päästä eroon ihmisestä jolle rehellisyyden ja uskollisuuden käsite on niinkin poikkeava omastani. Valitettavasti olen jo niin kokenut koira tällä saralla, että tämä katastrofi ei enää vie elämänhalua.

Tsemppiä sulle Psychodad. Varmasti vaikeita aikoja tiedossa,mutta jos samalla sisulla taistelet kuin täällä JA:ssa, niin ei sulla hätää tule olemaan.

;)
 

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elämä heittelee!

Ero tuli 3 vuoden avioliiton ja 7 vuoden yhteiselon jälkeen, sen takia kun kumpikaan meistä ei ollut onnellinen. Olemme parhaita kavereita, mutta se jokin on viime vuosina puuttunut.

Asumme nyt parin kilsan päässä toisistamme ja aloitimme seksisuhteen, joka on monta kertaa parempaa ja toistuvampaa kuin koskaan avioliiton aikana. Saan kuulemma koska tahansa ns. tulla käymään.....


Davey alias Fuckbody
 

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
JWill kirjoitti:
Fuckbuddy? Nauti niin kauan kuin kestää. Kohta on uus melamies oven takana. :O

Hey, that`s life!

Oon varmaan siinä vaiheessa itsekin jonkun oven takana aironi kanssa!

Mut kiitti kuitenkin, aion nauttia.
 
Suosikkijoukkue
HPK, Chelsea
Huoh, eipä tässä voi muuta sanoa kuin, että kaikki muu menee päin vittua paitsi mulkku.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös