Humpauttaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Nikke kirjoitti:...tosin, mikäs estää sinua tuijottamasta?
Joskus ois kiva jotain muutakin kuin tuijottaa ;)
Nikke kirjoitti:...tosin, mikäs estää sinua tuijottamasta?
Veit jalat suustani, veliseni.Humpauttaja kirjoitti:Joskus ois kiva jotain muutakin kuin tuijottaa ;)
Ted Raikas kirjoitti:Jollain tapaa uskoisin tietäväni miltä mahtaa tuntua.
Olen pahoillani, mutta et ole minun tyyppiäni.Tommy kirjoitti:Tarvitseeko tulla kaapista ulos? Se on ihan OK nimittäin, elämme 2000-lukua.
Ted Raikas kirjoitti:iiron_troikka, kuulostaa tosi ikävältä. Jollain tapaa uskoisin tietäväni miltä mahtaa tuntua. Paljon voimia jaksella. Yksinäisyys ei ole helppo tie...
Meinasin lisätäkin, että kaverit on tärkeä osa sitä jaksamista ja kykyä selvittää asiat. En itse voi olla yhtään liian kiitollinen tutuille ja ystäville, jotka piristi ja tsemppasi kun oli olo täysin sirpaleina. Naisia tulee ja naisia menee, mutta ystävät on ne jotka (toivon mukaan) säilyvät.iiron_troikka kirjoitti:Juu, no onneksi on harrastus jossa pääsee tapaamaan ihmisiä sekä pari paikallista tuttua. Kielikurssillekin ajattelin mennä ja kai sielläkin tapaa uusia ihmisiä.
iiron_troikka kirjoitti:Juu. Tyttöystävä tuli käymään täällä ulkomailla. Ja loppujen lopuksi homma päättyi siihen, että päätimme erota.
Ted Raikas kirjoitti:Meinasin lisätäkin, että kaverit on tärkeä osa sitä jaksamista ja kykyä selvittää asiat. En itse voi olla yhtään liian kiitollinen tutuille ja ystäville, jotka piristi ja tsemppasi kun oli olo täysin sirpaleina.
Onneksi en ole tosimies, vaan ihan tavallinen, joten ei ole mitään raskasta taakka kannettavana asian suhteen ja imagoa ylläpidettävänä. Voin ilmaista tunteitani ihan niin paljon kuin sielu sietää. Ja sehän sietää.scholl kirjoitti:Tosimies ei kerro kavereilleen olosta.
Ted Raikas kirjoitti:Onneksi en ole tosimies, vaan ihan tavallinen, joten ei ole mitään raskasta taakka kannettavana asian suhteen ja imagoa ylläpidettävänä. Voin ilmaista tunteitani ihan niin paljon kuin sielu sietää. Ja sehän sietää.
Onneksi minulla ei ole samanlaiset kaverit kuin sinulla.scholl kirjoitti:Tietysti saavat sinusta hyvät naurut, mutta aika turhaa puuhaa tuollainen on.
Ted Raikas kirjoitti:Onneksi minulla ei ole samanlaiset kaverit kuin sinulla.
vlad kirjoitti:Onneksi minunkaan kaveripiiri (se suppea siis) ei koostu samanlaisista kavereista kuin schollin kaveripiiri näyttää koostuvat - tai hän kenties luulee sen koostuvan. Minusta ainakin olisi suunnattoman stressaavaa viettää aikaa kavereiden kanssa jos joutuisi miettimään mitä heille uskaltaa kertoa ja mitä ei, ja jos tarinointi kavereiden kanssa olisi sen myötä pahimmillaan pelkkää pinnallista läpän heittoa. Mutta kukin tavallaan, onneksi kukaan ei ole pakottamassa minua scholl-muottiin.
vlad.
scholl kirjoitti:Scholl ei ole tässä asia tyhmä. Kyse on vain yksityisyydensuojasta. Miksi menisi kertomaan enemmän yksityisasioista kuin vastaanottajan on tarpeen tietää. Koskaan et tiedä, onko joku tämänpäivän ystävä vielä ystävä jatkossakin. Et myöskään voi olla varma, että tämä henkilö on yhtä vaitio-olokykyinen kuin sinä itse, vaan hän voi epähuomiossa hyvässäkin uskossa lörpötellä eteenpäin. Ja onhan lisäksi muistettava sekin, että tuollaisista asioista toisille miehille juttelu on kyllä sellaiselle harmaalle alueelle menemistä, että huhhuh.
Ei sitä tarvitse miettiä, mitä kavereille kertoo. Useimmat pystyvät kyllä arvioimaan asiat ihan sen kummallisempaa miettimättä. Tajuavat, että ihmisillä on julkinen ja yksityiselämä.
En kyllä ymmärrä, mikä edellä mainitusta tekisi jostakin pinnallista. Voihan sitä keskustella vaikkapa kuinka syvällisesti eri maailman asioista siitäkin huolimatta. Tässähän tulee sellainen tunne, että ihmiset kuvittelevat homoilunkin olevan jotenkin syvällisempää kuin heterosuhteiden.
Ihmetyttää tämä kuvio. Jos vituttaa niin miksei lärvien vetäminen kelpaa.
scholl kirjoitti:Scholl ei ole tässä asia tyhmä. Kyse on vain yksityisyydensuojasta. Miksi menisi kertomaan enemmän yksityisasioista kuin vastaanottajan on tarpeen tietää. Koskaan et tiedä, onko joku tämänpäivän ystävä vielä ystävä jatkossakin. Et myöskään voi olla varma, että tämä henkilö on yhtä vaitio-olokykyinen kuin sinä itse, vaan hän voi epähuomiossa hyvässäkin uskossa lörpötellä eteenpäin. Ja onhan lisäksi muistettava sekin, että tuollaisista asioista toisille miehille juttelu on kyllä sellaiselle harmaalle alueelle menemistä, että huhhuh.
Ei sitä tarvitse miettiä, mitä kavereille kertoo. Useimmat pystyvät kyllä arvioimaan asiat ihan sen kummallisempaa miettimättä. Tajuavat, että ihmisillä on julkinen ja yksityiselämä.
En kyllä ymmärrä, mikä edellä mainitusta tekisi jostakin pinnallista. Voihan sitä keskustella vaikkapa kuinka syvällisesti eri maailman asioista siitäkin huolimatta. Tässähän tulee sellainen tunne, että ihmiset kuvittelevat homoilunkin olevan jotenkin syvällisempää kuin heterosuhteiden.
Ihmetyttää tämä kuvio. Jos vituttaa niin miksei lärvien vetäminen kelpaa.
scholl kirjoitti:En kyllä ymmärrä, mikä edellä mainitusta tekisi jostakin pinnallista. Voihan sitä keskustella vaikkapa kuinka syvällisesti eri maailman asioista siitäkin huolimatta. Tässähän tulee sellainen tunne, että ihmiset kuvittelevat homoilunkin olevan jotenkin syvällisempää kuin heterosuhteiden.
psychodad kirjoitti:Vituttaa ja masentaa niin ettei paskalle taivu, mutta toisaalta taas parempi päästä eroon ihmisestä jolle rehellisyyden ja uskollisuuden käsite on niinkin poikkeava omastani. Valitettavasti olen jo niin kokenut koira tällä saralla, että tämä katastrofi ei enää vie elämänhalua.
Davey kirjoitti:Davey alias Fuckbody
JWill kirjoitti:Fuckbuddy? Nauti niin kauan kuin kestää. Kohta on uus melamies oven takana. :O