Ei kukaan nainen ihastumisen kertomisesta ainakaan voi loukkaantua :) Enemmin se aiheuttaa sympatioita, vaikkei sitten samalla tavalla tuntisikaan.
Ahh, miten ihanaa. "Ai sä tykkäät musta, voi miten söpöä, mutta mä kyllä haluan jonkun ihanan rajun ja jännittävän puolalaisen kitaristin, että sori ja nähdään!" Näin miehen näkökulmasta ehkä maailman huonoin reaktio mitä nainen voi antaa.
Ja itse olen myös Snaksterin linjoilla, pyydä leffaan, se on selvä signaali, ja siinä saa myöskin alkujään rikottua kun katsoo leffaa, ja väliin supattelee korvaan jotain kommentteja siitä (leffasta).
Ja sitten koska oletan että kysyjä on hiukan nuorempaa ikäluokkaa, pari nyrkkisääntöä;
- Jos nainen sanoo että "mä en oikeen ehdi tiistaina kun x ja y ja z..." niin se tarkoittaa 'EI KIITOS'. Eli älä tuhoa itseäsi jankuttamalla jotain muuta päivää, tyttö ehdottaa jotain muuta päivää jos sitä kiinnostaa. Eli jos ei kiinnosta, niin tyyliin olkia kohauttamalla poistut tilanteesta ja annat asian olla.
- Jos pääset sitten sinne treffeille asti, niin naisen saalistaminen on hyvin tarkkaa puuhaa, kuin ison kalanvonkaleen kelaamista. Ei saa vetää liian kovasti, muuten siima menee poikki/vonkale karkaa. Antaa liikaa siimaa, niin vonkale karkaa. Se on kuin miinakentällä kävelyä mutta älä huoli, sen oppii vain ajan kanssa. Eli annat juuri sopivan määrän signaaleja että olet kiinnostunut, mutta kuitenkin nainen joutuu miettimään että "onkohan se kiinnostunut musta". Tämä pitää yllä sitä jännitystä, eikä naiselle tule oloa että olet epätoivoinen varma nakki. Sinun pitää olla tavoittelemisen arvoinen, haaste, muuten tulee kaverikortti.
- Ole oma itsesi, ihan oikeasti, syteen tai saveen. Älä yritä vetää mitään roolia, se menee taatusti vihkoon. Olemalla oma itsesi pystyt olemaan rento ja "cool".
Kolme vuotta on pitkä aika haikailla jotain tyttöä/naista, mutta muista että on niitä muitakin. Eli jos homma menee reisille, niin elämä jatkuu ja niin edelleen. Uutta matoa vaan koukkuun ja kohti uusia pettymyksiä. Ja jos käykin niin kivasti että saat nostettua fisun veneeseen, niin ei muuta kuin pidä hauskaa! Naisissa on kyllä hyviäkin puolia, kaiken riesan keskellä. ;-)
Ja vielä muuten jos se jotain kiinnostaa, niin minä olen ollut alkaen 5-vuotiaasta aina "ihastunut" vähintään yhteen tyttöön, mutta koskaan en ole onnistunut ko. tyttöjen kanssa virittelemään mitään. Vastaavasti sitten taas joka kerta kun joku tyttö on ollut minusta kiinnostunut, se on tullut totaalisen puskista, en ole osannut yhtään odottaa siltä suunnalta mitään. Ehkä olen vaan sokea, tai ehkä olen vaan mies. Go figure.