Kiitti kommenteistanne, tulee narsistinen olo tätä vatvoessa, mutta apua omiin ajatuksiini asiassa on ollut. Mielelläni lainaisin monia kohtia, mutta mobiililaitteella on hankala lainauksia laittaa, harmi.
Parisuhdeterapia ei innosta. Omat ennakkoluuloni ovat liian vahvat kukkahattuilusta sekä siitä, että yrityksenä on liikaa painottaa jatkamisen puolesta. Vähän kuin lätkämatsi alkaisi 1-0 tilanteesta. En siltikään ole sitä mieltä, että ero on väistämätön, mutta parisuhdeterapiat lähtevät mun mielstäni siitä, että ero on sitten se paskin vaihtoehto.
Lasten mukaanottamista olen ehdottanut, mutta se ei ole sopinut äidilleen. Liian iso muutos, kuulemma. Varmasti olisikin, mutta sitä se hänen mielestään olisi, vaikka muuttaisin kilometrin päähän. Tiedän, että ero menisi asian vaatimisesta vaikeaksi ja sitä en tahdo. Kyyninen lukija ajattelee, että haluan helppoa elämää ilman lapsia. Saa ajatella, niin ei asia kuitenkaan ole. Muistaakseni Snaksterin kommentti automaattisesta lasten äidille menosta eroissa sietäisi laajempaakin keskustelua tässä maassa. Ilmeisesti kuitenkin tarkoitit, Snakster, tätä mun tapausta?
Eroaminen on/olisi edessä toisesta naisesta huolimatta. Eihän sitä voi sanoa varmaksi tietenkään, että olisiko ilman, kun nyt toinen kuvioissa on. Eroamista olin pohtinut jo kauemmin ennen ns. kolmatta pyörää. Samat kyynikot eivät tätä usko, ei haittaa mua.
Harrastuksista uuden naisen kanssa oon kertonut ilmeisesti liian suppeasti, kun oli epäselväksi jäänyt. Käyn frisbeegolfaamassa, lätkämatseissa, baareissa yms. myös miesten kanssa ja myös yksin (baareissa en). Vaimoni ei lähde mukaan, pyytelin ennen lapsia ja lasten aikana. Ei lähde, ei halua, ei kiinnosta. Oisko pitäny pakottaa? Yhdessä käymme joskus ruokakaupassa.
Mm. Wall54:n kertomat asiat vetävät vahvasti eroamisen puolelle. Ulkomaille muutto on/ois kiva asia, mutta vitunmoiset tuskathan se aiheuttaisi. Varmasti lapsille enemmän kuin itselleni. Siinä mielessä kake619 malli meikäläisen fyysisestä ojentamisesta on täysin hyväksyttävä. Ja itseäni toistaen: tuskin pystyn ulkomaille n. vuodeksikaan lähtemään ilman lapsiani.