Jos et ole mallia sotanorsu saati sysiruma niin saa tulla. Pesuaineet talonpuolesta. Keitäthän kahvia kanssa.
Nohnoh, tosimies ei ole turhan tarkka, FAL-sääntö riittää mainiosti. Eli Female-Alive-Legal. Kaikki muu on nirsoilua.
Jos et ole mallia sotanorsu saati sysiruma niin saa tulla. Pesuaineet talonpuolesta. Keitäthän kahvia kanssa.
Moni nainen haluaa että on olemassa mies, jonka voisi viedä vaikka puolitutun tupareihin, mutta se ei vielä tarkoita mitään. Nämä jätkät ovat kuin maksuttomia eskortteja, ns. varakavereita. Niillä kun monesti on hyvä käytös jne. Jos ketään muuta ei keksi, pyytävät naiset tällaisen jätkän mukaan vaikka shoppailemaan. Mä vielä erikseen kysyin että voinko käyttää nimeä tossukka, niin nainen naurahti ja sanoi, että just niitähän ne on. Kuulemma niissä jätkissä ei ole mitään haastetta.
Naiset eivät kovinkaan helposti suostuisi sellaiseen juttuun.
Ovatkohan nämä jotkut jatkiksen tyypit niitä?
Mitäs pahaa siinä on, että on naiskavereita? Jos joku nainen on mukava ja sen kanssa tulee hyvin juttuun niin miksi sen kanssa ei vois olla kaveri? Ois aika tylsää jos pitäs vaan aikaa viettää miesten kanssa ja naiset dumpata kavereista sen takia jos kyseisen naisen kanssa ei halua seksiä harrastaa tai olla yhdessä.
Mitäs pahaa siinä on, että on naiskavereita?
Kyllä miehillekin voi sanoa että nyt on kylmä tai nyt on nälkä tai nyt vähän väsyttää. Vai onko sulla sellaisia tunteita kuin jollakin BB-Nikolla?Muutenkin niiden naiskavereiden kanssa on aivan älyttömän helppoa puhua omista tunteista yms skeidasta.
Mitäs pahaa niissä naiskavereissa on?
...naiskavereiden kanssa on aivan älyttömän helppoa puhua omista tunteista yms skeidasta.
On kullin pituutta ja on aaltopituutta.Ja ehkä mä en vaan ole ihan samalla aaltopituudella naisten kanssa tai jotain, mutta mun mielestä aika moni niistä on kiltisti sanottuna melko yksinkertaisia.
Suurin osa meikäläisistä, kaksilahkeisista, on ihan helvetin huonoja sillä saralla. Tunneäly ja empatiakyky loistavat poissaolollaan. Plus vielä se, että joidenkin on pakko yrittää olla niin saatanan äijää, että sääliksi käy.
Naisten kanssa keskustelu on yleensä paljon vaivattomampaa kuin miesten. Naisille ei tarvitse vääntää rautalangasta niin monia asioita, he ymmärtävät enemmän eleistä, ilmeistä, äänenpainoista. Helkutin moni mies on vastaavassa tilanteessa aivan pihalla. Riippuu tietenkin aina puheenaiheista, mutta noin yleisesti ottaen asia on näin.
...Tarkoittaa samalla sitä, että keskustelu miesten kanssa on usein aikamoista tuskaa, jos on kyse esim. ihmissuhdekeskusteluista. Suurin osa meikäläisistä, kaksilahkeisista, on ihan helvetin huonoja sillä saralla...
Naisten kanssa keskustelu on yleensä paljon vaivattomampaa kuin miesten...
Kunnioittakaa Gaussin käyrää. Unohtakaa turhat mustavalkoiset asetelmat.
No ei silleen mitään, mutta mä en viitsisi suostua sellaiseen mitä tuossa tarkoitin. Siis sellaiseksi naisia miellyttäväksi tossukaksi. Ja ehkä mä en vaan ole ihan samalla aaltopituudella naisten kanssa tai jotain, mutta mun mielestä aika moni niistä on kiltisti sanottuna melko yksinkertaisia. Tunteilevatkin jostain täysin turhista jutuista jne. Kyllä varmaan kaikki tiedätte mitä mä tarkoitan. Kannattaa esimerkiksi kuunnella miten joku nainen puhuu puhelimessa jonkun naispuolisen kaverin kanssa. Miehet sanovat miten asiat on ja sillä sipuli.
Pitääkö oikeasti joka kerta erikseen mainita, että "tietenkään ei voi yleistää" tai että "en tarkoita jokaista miestä/naista maailmassa"? No selvä: on olemassa myös sellaisia miehiä, jotka kykenevät keskustelemaan fiksusti ihan mistä asiasta tahansa, myös ihmissuhteista. Ja vielä: on olemassa myös sellaisia naisia, jotka eivät tajua mistään mitään ja ovat myös ihmissuhdeasioissa täysiä torspoja. Kelpaako nyt?Ihmetyttää snadisti tuollainen jako (tunnevammaiset miehet/empaattiset naiset), tuntuu hieman mustavalkoiselta näin radikaali jaottelu.
Meitä on moneen junaan. Myös suklaisiin.Onneksi musta ei tullut tuollaista. Siis luojan kiitos. Mä en edes teininä mietiskellyt mitään tuollaisia ihmissuhdejuttuja.
Miksi helvetissä naiset haluaa keskustella yöllä. Eikö asioita voi hoitaa päivällä.
Tapasin tuossa perjantaina yökerhossa suhteellisen viehättävän tytön jonka kanssa sitten vietin loppuillan. Numeronkin annoin kun pyysi. Yleensä en ole antanut numeroani tuntemattomille kuin aivan erikoistapauksessa. Nyt menin tämän virheen tekemään. Siitä lähtien ollaan oltu tiiviisti yhteydessä ja käyty kerran treffeilläkin jolloin oli ihan kivaa, mutta joku tässä kyllä häiritsee minua ainakin. Kyseinen neitokainen paljastelee jo salakavalasti kuinka haluaisi olla jotain enemmän kuin baarista löytynyt tapaus. Minä kun baarissa kännissä annoin vihreää valoa hänelle. Enkä ole sitä vihreää valoa vielä edes keltaiseksi muuttanut vaan myötäillyt mukana kuin mikäkin ihastunut "herrasmies".
On mulla hänen kanssaan todella hauskaa, mutta erityisesti (luonnollisesti) oma ulkonäköihanteeni ei kohtaa häntä juuri lainkaan. Tinderissäkin olin painanut punaista hänelle. Muuten todella mukava tapaus, mutta en ole saanut sellaista pientä poltetta sydämenpohjaan, kun hänet näen tai viestittelen hänelle.
Olen sinänsä ihan samaa mieltä. Noin se menee, mutta kyllä nyt lähtökohtaisesti naisen tulee näyttää silmissäsi jotenkin sievältä. Se ei tietenkään tarkoita, että tämän tulisi olla joku maailmanluokan kaunotar joka saa jalat välittömästi alta. Tässä astuu sitten ne kuuluisat makuasiat, joku neiti X on minun mielestäni vallan viehättävä ja toinen ei koskisi pitkällä tikullakaan. Ei minulla ainakaan nyt ole ihan kauhean tarkkoja kriteerejä, miltä toisen tulee näyttää. Olen elämäni aikana mieltynyt monenlaisiin naisiin, mutta lähinnä yksi kriteeri on, että ylipainoisen kanssa en ala seurustella. Ei vaan pysty ihastumaan saati rakastumaan naiseen jolla on ylipainoa. Siinä menee raja, sen verran pinnallinen olen. En nyt muotovalio ole itsekään, mutta en nyt todellakaan ole ylipainoinen joten mielestäni minulla on oikeus haluta kumppani joka kehotyypiltään vastaa omaani. Pyöreys ja kurvit ei ole paha asia tietenkään.Ihan kokemuksen jonkunlaisella äänellä voin sanoa että pitkän päälle sillä naisen ulkonäöllä on HYVIN vähän merkitystä. Nainen kuin nainen riippumatta ulkonäöstä osaa tyydyttää sinut samalla lailla, tai mitä eroja siinä onkin niin ei riipu siitä ulkonäöstä vaan taidoista/halusta.
Kyseinen tapaus muutenkin vaikuttaa todella luotettavalta ja mukavalta ihmiseltä, mutta vain kaverisuhteena ajateltuna. Tämä on minulle todella uusi tilanne ja vaikka olen rukkasia antanut useasti(joopajoo), en halua ketään loukata. Ja eniten minä häntä loukkaan jos en hänelle asiasta kerro, että mitään vakavaa meistä ei voi tulla. Mutta kun tietäisi, että miten sen hänelle ilmaisisi sopivalla ja loukkaamattomalla tavalla.
Mitä pidempää pidät tätä naista ns. "löysässä hirressä", sitä pahemmalta se totuuden kertominen tuntuu, niin itsestä kuin toisestakin. Joko ollaan täysillä mukana, tai sitten ei olla ollenkaan, mutta tuollainen välimallin treffailu ja viestittely on suorastaan törkeää toista kohtaan.
Eli oikein kiva tyttelityy, mutta ulkonäkö ei oikein miellytä vaikka olet viettänyt hänen kanssaan koko illan baarissa? Ei millään pahalla, mutta kuulostat kyllä aika hemmetin nirsolta. Kaukana mistään "tossukasta", ennemminkin "ämmä".
Ihan kokemuksen jonkunlaisella äänellä voin sanoa että pitkän päälle sillä naisen ulkonäöllä on HYVIN vähän merkitystä. Nainen kuin nainen riippumatta ulkonäöstä osaa tyydyttää sinut samalla lailla, tai mitä eroja siinä onkin niin ei riipu siitä ulkonäöstä vaan taidoista/halusta.
Siis nämä tyypit on ihan mukavia, tavallaan hyviä kavereita, eikä mitään rumia vaan ihan tavismammoja, ja se seksi on niiden mielestä todella hyvää, ja olisi varmaan munkin mielestä, ellei siinä jyystön lomassa aina välillä automaattisesti mietityttäisi se ulkonäkö että miksiköhän tässä jotain tällaista panen.