Naisasiat

• 7 585 707
  • 26 609

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Nämä ovat vaan siitä pahoja, että kuvittelevat sen yhden kerran johtavan johonkin suurempaan, eli suositus on heti ekan kerran jälkeen sanoa veni, vidi, vici ja näkemiin. Ei tietenkään liian tökerösti, ihmisiähän tässä kaikki ollaan.

Itellä hakusessa mielellään ihan vakisuhde, joten tuo on itselle enempi plussa kun miinus. Valkkaan vaan niistä takaisintykkääjistä ne itseä miellyttävät. Sen on kyllä huomannut näin vanhemmiten että "luonne on tärkeintä" -mantra ei todellakaan ole ihan paskanjauhamista. Vaikka pitäähän naisen miellyttää silmää ainakin jollain konstilla.

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pitäisikö minun yrittää vielä, vaikka olen jo ajat sitten niin kertaalleen tehnyt? Olisiko se vain epätoivoista ja säälittävää. Vai onko järkevintä vain jättää asia kokonaan taakse? Mielipiteitä olisi kiva kuulla.

Ei pidä. Kyseinen nainen tietää että olet kiinnostunut eikä ole mitenkään ilmeisesti ilmaissut takaisin kiinnostusta, joten unohda suoraan sanoen koko juttu. Itse joskus aikoinaan olin tuollaisessa löysässä hirressä ja se opetti paljon - nainen kyllä kertoo jos on kiinnostunut sinusta oikeasti.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei pidä. Kyseinen nainen tietää että olet kiinnostunut eikä ole mitenkään ilmeisesti ilmaissut takaisin kiinnostusta, joten unohda suoraan sanoen koko juttu. Itse joskus aikoinaan olin tuollaisessa löysässä hirressä ja se opetti paljon - nainen kyllä kertoo jos on kiinnostunut sinusta oikeasti.

Ei välttämättä kerro. Samalla tavalla kuin täällä olevista jutuista voidaan huomata, että miehetkään eivät välttämättä kerro, niin ihan samalla tavalla kuulkaas ne naiset empivät ja ujostelevat.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Joo kyllähän sitä on tullut painettua erästä jatkoajan nimimerkkiä useampaankin kertaan. Tosin jatkoajan jäsenyys tuli ilmi vasta jälkeenpäin.

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei välttämättä kerro. Samalla tavalla kuin täällä olevista jutuista voidaan huomata, että miehetkään eivät välttämättä kerro, niin ihan samalla tavalla kuulkaas ne naiset empivät ja ujostelevat.

No, voihan sitä uudemman kerran sanoa. Sillähän se viimestään selviää. Mutta tuota kierrettä voi jatkaa lähestymiskieltoon asti.

Carlos

Jäsen
No onhan tuon naisenkin osalta tilanne muuttunut, jos viime kerralla oli just joku treffailu menossa. Kyllä nyt kerran vielä kannattaa yrittää.

Tai sitten tilanne naisen kannalta ei ole muuttunut, häntä ei edelleenkään kiinnosta. Kuten ei kiinnostanut sillä edellisellä kerralla, jolloin on oli "juuri" käynyt treffeillä jonkun näkymättömän Matiaksen kanssa. Josta hän ei uskonut tulevan mitään, mutta olisi kuitenkin tyhmää olla vielä yrittämättä, tiedäthänsä, eiksniin.

Ja jos tuosta kerrasta on kulunut vasta vuosi, niin ihan satavarmasti nainen sen muistaa vielä, niin hyvin ettei siitä tarvitse häntä "muistuttaa". Todennäköisemmin nainen miettii joka päivä että "älä vittu taas kysy mua treffeille kun mua ei vaan kiinnosta ja se on vaan niin tukalaa siinä sitten kierrellä ja kaarrella ja keksiä jotain tekosyytä miksi ei nyt käy ilman että liikaa loukkaan sun tunteita."

Kokonaan eri asia voisi olla jos ei olisi koskaan kysynyt.

Ja naiset eivät todellakaan emmi ja ujostele samalla tavalla kuin miehet, johtuen siitä että naisilla tärppää 95% kerroista kun kysyy miestä. Miehillä keskimäärin 5%. Joista smooth-gigoloilla tärppää ehkä 20%, ja sitten peräkammarin pojilla tärppää ehkä 0,5%.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja jos tuosta kerrasta on kulunut vasta vuosi, niin ihan satavarmasti nainen sen muistaa vielä, niin hyvin ettei siitä tarvitse häntä "muistuttaa". Todennäköisemmin nainen miettii joka päivä että "älä vittu taas kysy mua treffeille kun mua ei vaan kiinnosta ja se on vaan niin tukalaa siinä sitten kierrellä ja kaarrella ja keksiä jotain tekosyytä miksi ei nyt käy ilman että liikaa loukkaan sun tunteita."

Toisaalta monesti on ihan hauskaa heittäytyä tyhmäksi ja yrittää saada ihmisiä sanomaan suoraan sellaisia asioita, jotka mieluummin hoidettaisiin kierrellen ja kaarrellen. Naiselle on tietysti vaivaannuttavaa keksiä tekosyitä ja sellaisen kiemurtelun seuraaminen on parhaimmillaan erittäinkin nautinnollista. Mielessään voi tietysti luopua koko ajatuksesta, mutta aina voi kysyä eikä terveen miehen itsetunto nyt yksistä tai kaksista pakeista romutu. Jos haluaa hommasta vielä hauskempaa, voi kysymisen tehdä niin, että paikalla on muitakin.

Noin ylipäätään vähemmän saa se, joka vähemmän pyytää.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muijan kanssa tuli juteltua jatkoaikalaisten kaverikorteista. Mä kun en ole koskaan sellaista saanut. Miksi olisin? En mä halua ajautua sellaisiin tilanteisiin, missä kaverikortin voisi saada. Sitä joko panee tai ei pane, alkaa seurustelemaan tai ei ala. Ja jos ei saa pillua, niin joko ei tullut ehdotettua tai sitten nainen ei suostunut. Ja sillä sipuli.

Mä kuulemma en ole yhtään sellainen, joka voisi kaverikortin saada. Ei kuulemma tullut yllätyksenä kun aloin koskettelemaan.

Moni nainen haluaa että on olemassa mies, jonka voisi viedä vaikka puolitutun tupareihin, mutta se ei vielä tarkoita mitään. Nämä jätkät ovat kuin maksuttomia eskortteja, ns. varakavereita. Niillä kun monesti on hyvä käytös jne. Jos ketään muuta ei keksi, pyytävät naiset tällaisen jätkän mukaan vaikka shoppailemaan. Mä vielä erikseen kysyin että voinko käyttää nimeä tossukka, niin nainen naurahti ja sanoi, että just niitähän ne on. Kuulemma niissä jätkissä ei ole mitään haastetta.

Naiset eivät kovinkaan helposti suostuisi sellaiseen juttuun.

Ovatkohan nämä jotkut jatkiksen tyypit niitä?

Carlos

Jäsen
Kuulemma niissä jätkissä ei ole mitään haastetta.

Heh, kiitoksia tutkimuksen tekemisestä, valaisee asiaa hienosti. Ja tähän lainaamaani osuuteen kai se kaikki kiteytyy, jos joku on liian helppo saada, ei se ole enää kiinnostava = kaverina voi pitää muttei muuta. Kaikki haluaa saada sen saaliin mihin nipin napin omat rahkeet riittää, ei enempää eikä todellakaan vähempää.

Ei ole muuten itselle tullut koskaan mieleen, mutta ehdottamasi tapa on loistava keino välttää kaverikortti. Suht. varhaisessa vaiheessa kysytty "mennäänkö panemaan" varmistaa sen että kaverikortti ei vilahda, on vastaus sitten kyllä tai ei. Nerokasta. :-)

Mutta noin muuten, "muija"? Etkö juuri julistanut täällä että et jaksa mitään suhteita? Vai oliko kyseessä ennemmin "yks vaan muija"?

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aaa, noh, meitä on moneksi. Itse koen tilanteen kaikkea muuta kuin nautinnolliseksi. Yleensä lähden kävelemään ja tuumaan että jos on noin vaikeaa niin anna olla.

Tämä liittyy kaikkiin muihinkin elämän osa-alueisiin. Selvään kysymykseen pitää pystyä antamaan suora vastaus ja jos sellaista ei tule, niin kysyn uudestaan, vaikka tietäisinkin vastauksen.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta noin muuten, "muija"? Etkö juuri julistanut täällä että et jaksa mitään suhteita? Vai oliko kyseessä ennemmin "yks vaan muija"?
Heh. Älä edes kysy.

Joo en mä vakavasti halua sitoutua, toisin sanoen jumiutua yhteen ja samaan. Sehän olisi vähän kuin joka päivä söisi samaa ruokaa. Siis miettikää. Maanantaina makaronilaatikkoa, tiistaina makaronilaatikkoa, keskiviikkona makaronilaatikkoa, torstaina makaronilaatikkoa jne. Maanantaina yhtä blondia, tiistaina taas samaa, keskiviikkona edelleen sitä yhtä ja samaa, torstaina vittu mikään ei muutu jne. Maailma on täynnä naisia, toinen toistaan seksikkäämpiä, kuten maailma on täynnä toinen toistaan parempia ruokiakin. Ja muutenkin vaihtelu virkistää. Mutta entä jos katsoisi telkkarista aina vaan samaa ohjelmaa? Hitsi kun kakkoselta tulis Eastwoodin leffa, mutta en katso. Mä katselen vain Bumtsibumia. Hitsi kun tuolla on hyvännäköinen nainen, mutta ei. Mä vetelen vaan sitä yhtä ja samaa vaikka kuinka kyllästyttää. Hamaan loppuun asti vaikka mieli tietenkin tekis muitakin. Tyydyn vähään, en suostu ottamaan enempää nautintoa.

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
. Mä vielä erikseen kysyin että voinko käyttää nimeä tossukka, niin nainen naurahti ja sanoi, että just niitähän ne on. Kuulemma niissä jätkissä ei ole mitään haastetta.

Naiset eivät kovinkaan helposti suostuisi sellaiseen juttuun.

Ovatkohan nämä jotkut jatkiksen tyypit niitä?

Mä en tietenkään kolmen päivän päästä naimisiin menevänä ja kahden kivan pikkutytön isänä saisi kommentoida tässä ketjussa, mutta mun mielestä naisten kannattaisi olla varovainen tuollaisen asenteen kanssa.

Sitä on kiva sitten kiroilla "haasteen" olleen liian iso, kun Alepan kassalla jonotetaan yh:na tai muuten vaan ilkeästi jätettynä. Tai kääntäen, kun haaste on saavutettu, niin eikö se jätkä ole "tossukka", jos on päässyt ihastumaan ja käyttäytyy sen mukaisesti. (Lue: naista tasavertaisesti kohdellen.)

Varmasti itse kukin käy ne "haasteet" läpi jo oman itsetunnon kehityksen kannalta, mutta olisin hyvin varovainen sen dumaamisessa, että oikeasti vakavassa suhteessa ne tossukkan ominaisuudet olisivat väärin.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tai kääntäen, kun haaste on saavutettu, niin eikö se jätkä ole "tossukka"...
Eikun ne alistuvat tossukat ovat niitä alistuvia, ei ne "tosimiehet", mitä jotkut naiset etsivät.

...jos on päässyt ihastumaan ja käyttäytyy sen mukaisesti. (Lue: naista tasavertaisesti kohdellen.)
Tasavertaisesti kohdellen tarkoittaa näissä merkeissä usein naista palvoen ja naisen vuoksi ja sen mieliksi asioita tehden, mikä ei tietenkään enää ole tasa-arvoista. Mulle tasa-arvo on fifty-fifty.

Joo mutta hyvä pointtihan sulla oli. Liian hyvää moni tavoittelee. Mutta toisaalta, mä esimerkiksi en ole koskaan miettinyt mitään tuollaisia "tasoja", tai siis että joku olisi liian hyvä mulle tms. Liian huonoja tietenkin on, mutta en mä skeidaan halua tyytyä ja siten viettää ankeampaa elämää.

Ja tosi hyvällä naisella mä en tietenkään tarkoita mitään ylimeikattuja, huoraksi pukeutuneita ja kauhealta hajuvedeltä haisevia kuin missäkin vitun catwalkilla käveleviä ylimielisiä ja tyhmiä horoja, mitä niillä joillakin hunks-jätkillä tuntuu usein olevan kainalossa.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tasavertaisesti kohdellen tarkoittaa näissä merkeissä usein naista palvoen ja naisen vuoksi ja sen mieliksi asioita tehden, mikä ei tietenkään enää ole tasa-arvoista. Mulle tasa-arvo on fifty-fifty.

Entisenä tossukkana pidän enemmän 60-50, kuin 50-60 tasa-arvosta. Olen siis hieman tasa-arvoisempi. Jaa niin naisasiat. Tuossa pari tuntia sitten putkahti yksi panokaveri tuohon ovelle ja melkein rukoili melaa mekkoon.

Tässä pienessä vappupöhnässä ei nyt oikein napannut, joten kehoitin palaamaan asiaan uudestaan. Muija lupasi tiskata astiat ja pestä ikkunat jos vaan saa kankea, mutta pysyin kovana(hah hah) ja sanoin, että lähdeppä nostelemaan ja soitellaan joku toinen päivä.

Se ei nyt vaan mene niin, että tuosta noin vaan tullaan ovelle ja saadaan mitä halutaan. Joskus on kivaa olla vaikeasti saatavilla, vaikka olisihan sitä voinut vastaanottaa kunnon suikkarit ja kairata hanuriin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Muija lupasi tiskata astiat ja pestä ikkunat jos vaan saa kankea

Ovatkohan nämä jo jotain henkisiä ongelmia, jos ei esimerkiksi itsetyydytys riitä? Luulisi runkkaamisen muutenkin toimivan naisilla paremmin, kun voi vain puskea sitä dildoa pilluun niin kovaa kuin haluaa.

Seksiaddiktio on aivan vastaavanlainen sairaus kuin muutkin. Yksi hyvä miespuolinen (no, eihän minulla naispuolisia edes ole) kaverini kärsii siitä. Apuakin olisi tarjolla, mutta ei oikein halua, kun paneminenkin on niin kivaa. Ja jos ei ole muijaa tiskaamassa tai ikkunoita pesemässä, niin voi hoidella itseään.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ovatkohan nämä jo jotain henkisiä ongelmia, jos ei esimerkiksi itsetyydytys riitä? Luulisi runkkaamisen muutenkin toimivan naisilla paremmin, kun voi vain puskea sitä dildoa pilluun niin kovaa kuin haluaa.

Joo olen ko. henkilölle sanonut samaa, mutta runkkaaminen ei vaan häntä kiinnosta. Pitää saada oikeaa herrasmiesten makkaraa.

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No voihan nyt. Kyllä täytyy olla juukelinmoinen rakastaja, jos nainen sitä vastaan käy ikkunatkin pesemässä.

Nauratti ihan ääneen, kun muistin menneestä poikamieselämästäni saaneeni panokaveriltani seksin lisäksi koko asunnon siivouksen. Nainen oli saamassa kyydin kulmilleni keskellä päivää,jolloin itse olin vielä töissä. Jätin hänelle sovitusti avaimen maton alle ja kotiin tullessani minua odotti sitruunantuoksuinen koti.

No, juukelinmoinen rakastaja minä tuskin olin. Avuja minulla ei ollut kuin kohtuullisesti toimiva erektio ja itsevarmuus. Jälkeenpäin kun tätä seksisuhdetta olen miettinyt, niin taisi olla aika selvää, että nainen olisi varmaan halunnut hiukan enemmän. Kai.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Luulisi runkkaamisen muutenkin toimivan naisilla paremmin, kun voi vain puskea sitä dildoa pilluun niin kovaa kuin haluaa.

Pahoitteluni, mutta viimeistään tällä yhdellä lauseella paljastit, miksi olet edelleen sinkku. Yli kolmekymppisen miehen ei pitäisi olla noin pihalla siitä, miten nainen tyydytetään.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Yli kolmekymppisen miehen ei pitäisi olla noin pihalla siitä, miten nainen tyydytetään.

Yli kolmekymppinen mies miettii tässä kohtaa lähinnä sitä mitä ihmeitä nainen voi tehdä itselleen ihan vaikka kaupasta ostetulla kurkulla. Useimmille miehille sillä ei olisi mitään käyttöä muuten kuin salaatissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy