Mainos

Naisasiat

• 7 596 533
  • 26 634

stemme

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Minnesota Wild
Tilannetta ei varsinaisesti parantanut se, kun facebookin etusivulle mäiskähti kaksi tuoretta hullun kaunista kuvaa neidistä. Tämän johdosta sain sitten hetken mielijohteesta poistettua hänet facebook-kavereista, joka lähinnä johti vielä paskempaan fiilikseen. Piti ottaa reilun puolen tunnin kävelylenkki, mutta piristyinpähän ainakin.

En vieläkään tätä ymmärrä että miksi tein itelleni tuon fb-kavereista poistamisen niin vaikeaksi. Moneen kertaan olin jo menossa poistamaan mutta eipä koskaan tullut toteutettua. "Palkintona" sitten juurikin kuvia ja tilapäivityksiä uuden jätkän kanssa, sekä viimeisimpänä n. viikko sitten parisuhdeilmoitus tän uuden jätkän kanssa. Meillä tiet erosivat aika tarkalleen siis 3kk sitten. Noh, tyhmästä (ja heikosta) päästä kärsii koko ruumis...

Mulla tuli oltua yhteyksissä eron jälkeen miltei päivittäin kun ajatteli että se helpottais ikävää. Noh helpotti vasta sitten kun näki neitiä ensimmäisen kerran eron jälkeen. Nyt tullut viimeisen vajaan 2kk aikana kyseltyä kerran kuulumiset ja siinäpä se. Voiton puolella ollaan jo vaikka ihan täysin yli en ole vielä päässyt. Oli tosiaan ensimmäinen parisuhde itelle ja virheitä tuli eron jälkeen tehtyä. Niistä nyt on (toivottavasti) otettu opiksi jos vielä ero sattuu kohalle. Tätä topicia ois näemmä pitäny lukea heti eron jälkeen niin ei olis noita virheitä välttämättä tullut tehtyä ;)

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Oli tosiaan ensimmäinen parisuhde itelle ja virheitä tuli eron jälkeen tehtyä. Niistä nyt on (toivottavasti) otettu opiksi jos vielä ero sattuu kohalle. Tätä topicia ois näemmä pitäny lukea heti eron jälkeen niin ei olis noita virheitä välttämättä tullut tehtyä ;)

Minulla oli ensimmäinen parisuhde faseaikana ja samaa virhettä ei tosiaan enää tehdä. Sitä kokovartaloahdistusta ei varmasti unohda edes kuolinvuoteella, kun kuukaudessa jo siellä pannaan toista ja saat sen fasesta tietää.

"People will forget what you said
People will forget what you did
But people will never forget how you made them feel."

- Maya Angelou

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Kuka mistäkin pitää.

Ehkä vaimosi/tyttöystäväsi on minua rutkasti nuorempi, mutta itse en mitenkään jaksaisi kauheasti ilahtua siitä, että saan jonkun mukin, jossa on vähän käteistä. Taloustavarat eivät ole mitenkään henkilökohtaisia lahjoja ja rahan tuuppaaminen mukaan antaa selvän viestin siitä, että lahjan antaja ei ole jaksanut nähdä vaivaa. Eri asia, jos on sovittu, että lahja tulee rahana.

Joo, meillä on kaapit täynnä Arabian ja Iittalan eriparimukeja, jo 14 vuoden ajalta. Vaimolle on siinä samalla kivasti kertynyt oma pikku rahasto, millä voi sitten ostella itselleen tarpeellisia asioita tai olla ostamatta.

Kerran ostin vaimolle imurin lahjaksi ja oli yksi parhaista mitä olen ikinä keksinyt. On tää helppoo.

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Kerran ostin vaimolle imurin lahjaksi ja oli yksi parhaista mitä olen ikinä keksinyt. On tää helppoo.

Kuntosalin vuosikortti on myös mainio lahja imurin kylkeen. Jos oikein vielä haluaa laittaa rahaa palamaan niin settiin voi vielä lisätä tiskiharjan ja Fairy pullon.

Nojoo leikki leikkinä. Kukin tavallaan. Itse olen se perustylsä mies joka ostaa vaimolle koruja/laukkuja lahjaksi. Niistä se tykkää, joten samalla kaavalla menty vuosikaudet

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kuntosalin vuosikortti on myös mainio lahja imurin kylkeen. Jos oikein vielä haluaa laittaa rahaa palamaan niin settiin voi vielä lisätä tiskiharjan ja Fairy pullon.

Nojoo leikki leikkinä. Kukin tavallaan. Itse olen se perustylsä mies joka ostaa vaimolle koruja/laukkuja lahjaksi. Niistä se tykkää, joten samalla kaavalla menty vuosikaudet

Keittokirja on myös oiva lisä tuohon settiin.

Naiset on siitä ihmeellisiä, ettei niitä kiinnosta metriäkään, tekeekö niillä lahjoilla jotain, vaan miehen pitää "uhrautua" niiden eteen, eli joko nähdä kohtuuttomasti vaivaa tai maksaa kohtuuttomasti rahaa jostain turhasta. Sitten se on niiden mielestä hyvä lahja.

Keittokirja on myös oiva lisä tuohon settiin.

Naiset on siitä ihmeellisiä, ettei niitä kiinnosta metriäkään, tekeekö niillä lahjoilla jotain, vaan miehen pitää "uhrautua" niiden eteen, eli joko nähdä kohtuuttomasti vaivaa tai maksaa kohtuuttomasti rahaa jostain turhasta. Sitten se on niiden mielestä hyvä lahja.

Tietyt naiset myös arvostavat yllätyksellisyyttä, mielikuvitusta ja spontaaniutta.

Joskus paras lahja on yhtäkkinen lähtö pois arjesta, vaikkapa ryan airilla viikonlopuksi saksaan. Ei ole mielettömän kallis reissu jos sattuu lennot menemään hyvin, halvempi kun monet helyt.

Sitten on tietysti niitä naisia, jotka saa totaalisen paniikkikohtauksen moisesta yllätyksestä.

Itse etsin sitä spontaania tapausta.
Tästä on aikaa kun viimeksi kirjoittelin tähän ketjuun joten avaudutaan hieman.

Eron jälkeen päästiin sitten muuttamaan tosiaan eri asuntoihin tuon muutaman kuukauden "pakkoasumisen" jälkeen. Itse jouduin tyytymään suhteellisen huonoon kämppään eikä se oikein jaksa miellyttää tällä hetkellä, vuokrien hinnat vituttaa jatkuvasti. En viitsi tästä lähteä kuitenkaan toiseen vuokra-asuntoon kun toivon asumisoikeuskämppään pääsyä tässä jossain kohtaa.

Tyytymättömyyttä lisää tuo hiljaiselo naisten kanssa, ei oikein ole osunut sellaista oikeasti kiinnostavaa tapausta kohdalle (paitsi tuo yksi varattu tapaus vähän eron jälkeen). Enkä oikein tiedä mihin tässä ollaan menossa. Asiaa hieman hankaloittaa se, että kaikki kaverit ketkä asuu samassa kaupungissa on vahvasti parisuhteen/työn/lapsien lumoissa, eikä kavereita näköjään näe kun ehkä kerran kuukaudessa. Tämä sitten osaltaan vaikuttaa aktiivisuuteen, olenkin pyrkinyt ottamaan tavaksi istuskella kahviloissa itsekseni lukemassa tai muuten muualla kun kotona. Mielestäni aika säälittävää, ettei ole frendejä joita saisi mukaan vaikkapa keskiviikko illan tietovisailuun. Tai vielä tärkeämpää tässä tilanteessa, frendejä kenen kautta tutustuisi uusiin ihmisiin.

Uudet sosiaaliset interaktiot ovat olleet aika vähäisiä, mikä harmittaa. Vaikka olenkin suhteellisen avoin ja puhelias, niin ensiaskeleen ottaminen on itselle erittäin vaikeaa. Jostain syystä muo ärsyttää mennä lähestymään ketään tuntematonta baarissa. Toki joskus näinkin olen toiminut, mutta siitä ei ole mitenkään mielettömän hyviä kokemuksia.

Naisen kosketuksen kaipuu rupeaa kuitenkin olemaan aika vittumaisella tasolla ja jotain säpinää olisi kiva saada aikaiseksi. Toisaalta rimaa en alenna joten kärsivällisyyttä tämä kait vain vaatii.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Naisen kosketuksen kaipuu rupeaa kuitenkin olemaan aika vittumaisella tasolla ja jotain säpinää olisi kiva saada aikaiseksi. Toisaalta rimaa en alenna joten kärsivällisyyttä tämä kait vain vaatii.

Tätä mä en tajuu. Mitä helvetin rimaa? :D Oottelet et joku piukkapeppunen prinsessa kaikkine vaadittuine ominaisuuksineen tipahtaa taivaalta syliin?

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En, vaan odottelen, että sellainen ihminen joka oikeasti säväyttää osuu kohdalle, enkä lähde juoksemaan pelkän pillun perässä.

Mutta oot silti ihan riman asettanu. Mistä sä tiedät jos joku säväyttäis, mutta se ei ylitä rimaa. Eikö kannattais olla mielummin openminded eikä luokitella naisia mihinkään rimalokeroon.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mutta oot silti ihan riman asettanu. Mistä sä tiedät jos joku säväyttäis, mutta se ei ylitä rimaa. Eikö kannattais olla mielummin openminded eikä luokitella naisia mihinkään rimalokeroon.

Ei siinä auta tosipaikan tullen, vaikka rima olisi miten korkealla.

Mulla oli aikoinaan nuorena rima tosi korkealla, koska olinhan keskivertoa huomattavastikin komeampi ja älykkäämpi nuorimies. Ei löytynyt standardit täyttävää naista sitten mistään.

Kävi niinkuin näissä yleensä aina käy, eli täysin odottamattomassa paikassa odottamattomassa tilanteessa törmäsin ihmiseen, joka ei millään muotoa täyttänyt asettamaani kriteeristöä, mutta jonka kanssa jouduin olosuhteiden pakosta iltaani viettämään.

Reilu 20 vuotta on tuosta kulunut ja yhäti se asuu samassa osoitteessa, ei älyä maksaa vuokraa eikä lähteä pois. Ihme tyyppi.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Häh? Eikö tuossa nyt ihan selvästi sanottu, että rima on tismalleen siinä, missä joku ihminen säväyttää? Ei tuossa mistään excel-taulukkotyyppisistä ominaisuuksien listaamisista puhuttu vaan siitä, että kikkeliä ei lähdetä uittamaan, ellei nainen säväytä, eli ylitä rimaa.

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset

Eihän se "rima" välttämättä tarkoita pelkästään ulkonäköä. Eihän siinä ole mitään järkeä viettää ihan vapaaehtoisesti aikaa sellaisen ihmisen kanssa josta ei pidä. Se on se kokonaispaketti mitä minä ainakin naisessa etsin.

Jos nainen puhuu "fiksuja" ja ollaan ns. samalla aaltopituudella niin se on mielestäni jo aika paljon se. En tarvitse mitään missiä, vaan ihan tavallisen mukavan ihmisen siihen rinnalle.

Hjallis taisi joskus sanoa hyvin, että fiksusti käyttäytyvä ja oikeasti mukava likka nostaa jo pisteitään sillä, vaikka ulkonäkö ei olisikaan sitä AA-luokkaa.

Olisihan se kiva väittää, että ulkonäkö ei merkitse minulle mitään ja, että tärkeintä on se mitä on sisällä, mutta aika harva mies tai nainen pystyy ihan oikeasti näin sanomaan.

Oma aforismi näissä asioissa on seuraava: Ihmisen ulkonäkö muuttuu, mutta persoona ei. Täten "elämänkumppaniksi" kannattaa valita sellainen, jota jaksaa kuunnella sitten kun on vanha. Ulkonäkö haihtuu.

Tottakai kannattaa olla "openminded" mut valitettavasti ensivaikutelmakin merkitsee jotain. Kuten sanoin, ei noita sosiaalisia kontakteja ole ollut niin paljon kun itse toivoisin, vähän vaikea siinä tilanteessa on edes lähteä selvittämään kenenkään syvempää olemusta.

Ne naiset kenen kanssa olen ollut tekemisissä viimeaikoina ei ole olleet mun juttuni ja se on ollut aika alusta asti selvää.

Yrität nyt itselleni käsittämättömästä syystä takertua tuohon "rimaan" koska se ilmeisesti ärsyttää sinua itselleni tuntemattomasta syystä. Mitä väärää siinä on, jos tahtoo itsellensä löytää jotain merkitsevää, eikä väliaikaista sähellystä?

En minä tarkoittanut sillä sitä, etten olisi valmis tutustumaan ihmisiin, vaan sitä, että jos joku tyttö ei säväytä, niin en lähde läheisyydenkaipuuteni takia touhuamaan touhuja tai sellaista hakemaan.

Häh? Eikö tuossa nyt ihan selvästi sanottu, että rima on tismalleen siinä, missä joku ihminen säväyttää? Ei tuossa mistään excel-taulukkotyyppisistä ominaisuuksien listaamisista puhuttu vaan siitä, että kikkeliä ei lähdetä uittamaan, ellei nainen säväytä, eli ylitä rimaa.

Noniin, tässähän se tuli hienosti tiivistettynä, kiitos :)

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei siinä auta tosipaikan tullen, vaikka rima olisi miten korkealla.

Mulla oli aikoinaan nuorena rima tosi korkealla, koska olinhan keskivertoa huomattavastikin komeampi ja älykkäämpi nuorimies. Ei löytynyt standardit täyttävää naista sitten mistään.

Kävi niinkuin näissä yleensä aina käy, eli täysin odottamattomassa paikassa odottamattomassa tilanteessa törmäsin ihmiseen, joka ei millään muotoa täyttänyt asettamaani kriteeristöä, mutta jonka kanssa jouduin olosuhteiden pakosta iltaani viettämään.

Reilu 20 vuotta on tuosta kulunut ja yhäti se asuu samassa osoitteessa, ei älyä maksaa vuokraa eikä lähteä pois. Ihme tyyppi.

No hei, tätä mä just tarkotin.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tottakai kannattaa olla "openminded" mut valitettavasti ensivaikutelmakin merkitsee jotain. Kuten sanoin, ei noita sosiaalisia kontakteja ole ollut niin paljon kun itse toivoisin, vähän vaikea siinä tilanteessa on edes lähteä selvittämään kenenkään syvempää olemusta.

Ne naiset kenen kanssa olen ollut tekemisissä viimeaikoina ei ole olleet mun juttuni ja se on ollut aika alusta asti selvää.

Yrität nyt itselleni käsittämättömästä syystä takertua tuohon "rimaan" koska se ilmeisesti ärsyttää sinua itselleni tuntemattomasta syystä. Mitä väärää siinä on, jos tahtoo itsellensä löytää jotain merkitsevää, eikä väliaikaista sähellystä?

En minä tarkoittanut sillä sitä, etten olisi valmis tutustumaan ihmisiin, vaan sitä, että jos joku tyttö ei säväytä, niin en lähde läheisyydenkaipuuteni takia touhuamaan touhuja tai sellaista hakemaan.

Tosissaan ärsytti joo :) Tsori. Mulla pyörii tässä miehen poikamieskavereita aika paljon ympärillä, jotka odottaa sitä täydellistä naista tippuvaksi taivaasta. Joku on vähän pullea, toinen harrastaa jotain typerää, kolmannella on liikaa perhedraamaa. Niin ei viititä edes tarkemmin tutustua. Hei haloo. Sit vingutaan naisen kaipuuta. Pyydä se pullea tyttö vaikka tennistä pelaamaan.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olisihan se kiva väittää, että ulkonäkö ei merkitse minulle mitään ja, että tärkeintä on se mitä on sisällä, mutta aika harva mies tai nainen pystyy ihan oikeasti näin sanomaan.

Kyllä se pitää pystyä myöntämään itselleen, että ulkonäkö merkitsee. Se on sitten taas eri asia millä tavalla se merkitsee. Se tietynlainen ulkoinen kiinnostus pitää olla mikä ei tietenkään tarkoita mitään typerää missiä vaan joku siinä pitää jo natsata ennen kuin edes tuntee koko ihmistä.

Voisin aivan hyvin lähteä hieman pullean blondin kanssa pelaamaan tennistä, mutta eihän hän lähtisi kuitenkaan.

Tosissaan ärsytti joo :) Tsori. Mulla pyörii tässä miehen poikamieskavereita aika paljon ympärillä, jotka odottaa sitä täydellistä naista tippuvaksi taivaasta. Joku on vähän pullea, toinen harrastaa jotain typerää, kolmannella on liikaa perhedraamaa. Niin ei viititä edes tarkemmin tutustua. Hei haloo. Sit vingutaan naisen kaipuuta. Pyydä se pullea tyttö vaikka tennistä pelaamaan.

Sisälukutaito on kaunis taito, eikä kaikista ihmisistä kannata oletusarvona ajatella samaa.

Valehtelisin jos sanoisin, että ulkonäkö ei merkkaa minulle. Mutta on tässä elämässä kerennyt seurustelemaan pulleiden ja laihojen, kauniiden ja tavallisten kasvojen kanssa, että osaa eritellä ulkonäön ja luonteen toisistaan. Jokainen nainen on silti ollut omissa silmissäni kaunis siinä kohtaa kun on hurahtanut.

Jos noita kriteereitä lähdetään listaamaan, niin kyllä mulla niitäkin on ja voin jopa uskaltautua kertomaan niistä, senkin uhalla, että joku leimaa minut laskelmoivaksi sovinistiksi. "Kriteerit" on kuitenkin ainoastaan suuntaa antavia ja esim ulkonäölliset asiat toissijaisia. Pari asiaa on tässä kuitenkin kokemuksen mukana tullut mukaan, mitkä toivoisin seuraavassa kumppanissani löytyvän. Yksi on se, että naisella on oma elämä, eikä parisuhde muutu naisen koko elämäksi (tietynlainen itsevarmuus?), itse olen lopulta (ristiriitaista, tiedän) introvertti ihminen ja tarvitsen oikeasti sitä omaa aikaa ja yksinoloa sen yhdessä olon rinnalle. Toinen asia on semmoinen tietty positiivisuus ja spontaanius, jotta yhdessä asioiden toteuttaminen olisi mielekkäämpää. Eli vaikkapa aikaisemmin esille ottamani yllättävä yhteinen reissu jonnekkin ei aiheuta paniikkikohtausta vaan innostusta.

Siinäpä se koko excel sheet sitten olikin :)
Liikaa "vaadittu"?

Voisin aivan hyvin lähteä hieman pullean blondin kanssa pelaamaan tennistä, mutta eihän hän lähtisi kuitenkaan.

Nyt ollaan ytimessä :)

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt ollaan ytimessä :)

Kiitos tästä avauksesta :) Oisit tietty kertonu het ekassa viestissä, etkä vaan moukkamaisesti tuhahtanut rimaa en alenna! Joka antoi susta vähän no moukkamaisen kuvan.

Mä kyllä uskon, että jokaiselle kyllä löytyisi se omannäköinen kumppani, oli se sitten hyvännäkönen tai pahannäkönen. Voisin kertoa itsekin oman nuoruuteni soidinmenoihin liittyvän tarinan ja koska olen palstan kiinnostavin hahmo, tiedän sen teitä kovasti kutkuttavan, mutta valitettavasti siihen ei ole nyt aikaa.

Tweety, no hard feelings ja onnea sen oikean elämänkumppanin etsintään :)

Kiitos tästä avauksesta :) Oisit tietty kertonu het ekassa viestissä, etkä vaan moukkamaisesti tuhahtanut rimaa en alenna! Joka antoi susta vähän no moukkamaisen kuvan.

Kyllähän minä sen kerroin, kuten aikaisemminkin jo sanoin, sisälukutaito on hieno asia ja moni sen ymmärsikin juuri niinkuin sen tarkoitin :)

Tweety, no hard feelings ja onnea sen oikean elämänkumppanin etsintään :)

Toivottavasti noita "Hard feelingssejä" kuitenkin tulee jatkossa.

Höhö, olimpas asiaton ja moukkamainen.

Viimeksi muokattu:

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Aina yhtä kivoja nää "oot säkin kiva, mut meist ei voi tulla mitään". Toki oishan itekin sen viestin voinu muuten pistää, kuin kolmen aikaan yöllä kännissä. No ei kai täs, vähän tää vituttaa, mut.

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Itse olen huomannut nyt jo pidemmän aikaa yksin eläessä, että on siinäkin kyllä mahtavia luontaisetuja. Nyt mietityttääkin että ehkä olisi pitänyt lähteä markkinoille ennenkuin tottui tähän yksinelämiseen. Vaikka nämä "otan kaljaa ja katson futista ja lätkää milloin haluan" -edut onkin hyvin pinnallisia, niin silti niistä on nauttinut päivä päivältä enemmän.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Itse olen huomannut nyt jo pidemmän aikaa yksin eläessä, että on siinäkin kyllä mahtavia luontaisetuja. Nyt mietityttääkin että ehkä olisi pitänyt lähteä markkinoille ennenkuin tottui tähän yksinelämiseen. Vaikka nämä "otan kaljaa ja katson futista ja lätkää milloin haluan" -edut onkin hyvin pinnallisia, niin silti niistä on nauttinut päivä päivältä enemmän.

Tässä, kun World Cup lähestyy, niin ei voi mitenkään olla noteeraamatta erästä asiaa. Nämä ovat ensimmäiset arvokisat sinkkuna sitten Euro 1996:n.

No, ei sillä, etteikö aina olisi saanut pelit katsoa milloin missäkin. Se on aina hämmentävää, kun sillä tavalla ei kuulema kaikilla ole. Jos ei parin vuoden välein saa katsoa muutamaa peliä, niin silloin vika on jossain aivan muualla. Pitääpä palata asiaan vaikka joskus kisojen puolivälissä ja kysellä miten itse kullakin menee.

ditrim

Jäsen
Parin viikon pohtimisen jälkeen tuli poistettua exä Facebook-kavereista. Kyllä nyt tuntuu paremmalta. Kannattaa ehdottomasti. Vikana tekona julkaisin Justin Timberlaken Cry Me a River -kappaleen, joka saa toimia viimeisenä viestinäni hänelle. Hassua miten voikin mennä jutut ihan kuin tuossa biisissä.

dorka

Jäsen
Nyt se sitten iski, ero.

Pari vuotta ja risat tässä tuli yhdessä oltua, mutta nyt kävi näin. Tietysti ahdistaa, kun muistelee kaikkea mitä yhdessä tuli tehty sekä koettua, mutta oikeastaan näin on parempi. Molempia on kuitenkin viimeiset pari kuukautta vain ärsyttänyt kaikki toisen tekemiset sekä sanomiset. Me olimme muutenkin niin erillaiset ihmiset, että ei vaan kiinnostanut tehdä asioita yhdessä. Tosin, olihan minun käyttäytymisellä hieman osuutta tähän eroon, mutta eihän sitä itse huomaa tai ajattele kuin vasta silloin kun on jo liian myöhäistä.

No, kaikesta huolimatta molemmat osapuolet olivat eilen sitä mieltä, että rakastavat vielä tosiansa, mutta ei tästä suhteesta tule enää mitään.

On tää rakkaus kyllä ihmeellinen juttu, ei sitä ikinä ymmärrä mitä omistaa, ennen kuin sen menettää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy