Mainos

Naisasiat

• 7 596 246
  • 26 634

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huh huh, ja sitä rataa...

Eihän tuossa ole kuin yksi järkevä vaihtoehto. Eroon vaan. Tyttö tulee jatkossakin pettämään sua.

Tarinassa tuntuu olevan kaksi heikolla itsetunnolla varustettua nuorta. Toinen hakee hyväksyntää, ja nussii vielä siitä syystä monia eri ihmisiä, seurusteli tai ei. Toinen taas on valmis vaikka siihen, että tyttöystävä pettää, kunhan jälkikäteen (kiinnijäätyään) pyytää anteeksi ja sanoo, ettei se pano merkinnyt mitään, sä oot mun tosirakkaus.

Pelasta itsesi. Sattuu varmasti. Joudut todellakin oman mukavuusalueesi ulkopuolelle, mutta... tämä sattuu lopulta kuitenkin vähemmän kuin jos jäät tuohon 'suhteeseen'. Tuo suhde tulee vielä syömään itsetuntosi rippeetkin, jos siihen jäät.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Melkoiseksi on maailma menny nykyään. Oon pitkään ajatellu, että onneks mun ei tarvitse tänne tulla avautumaan ja Jatkiksen melko aktiivikäyttäjänä oon tännekin aina välillä eksynyt, mutta nää viime aikaset itkustoorit pistivät aktivoitumaan.

Olen siis Jatkiksen seniorijäsen (40+) ja melko pitkään naisasiat ovat olleet kunnossa (tänä vuonna naimisissa 13 vee ja yhdessäoloa 16 vee). Paljon on asiat muuttuneet niistä ajoista, kun sinkkumarkkinoilla pyörin. Tietenkin meidän yhdessäoloon mahtuu paljon ylä- ja alamäkiä, mutta toistaseks vielä ollaan hyvin jaksettu toisiamme katsella.

Erikoiselta sen sijaan tuntuu tää nykynuorison (Vanha pieru tietää) meno. Vaimolla on vanhasta liitosta pari muksua, joista toinen vielä asuu meillä. Molemmilla tuntuu "kavereita" löytyvän, joiden kanssa voidaan öitäkin viettää, mutta ei virallisesti seurustella. Kyseessä on ilmeisesti tällainen fuck buddy - juttu, friends with benefits touhua. Mikäs siinä, vanha pieru seuraa katellisena vierestä, silä ei mun nuoruudessa tollasia juttuja ainakaan hirveän yleisesti ollu. Ihmetyttää vaan, miten tollasessa hommassa raja vedetään? Valistakaa nuoret vanhempaa palstaveljeä!

Ja asiaan, aikamoisia velliperseitä tuntuvat täällä muutamat palstaveljet olevan. Tinderit yms. "oot kyllä tosi kiva, mut haluan etsiä itseäni vähän aikaa" - jutut ovat täyttä paskaa. Monoa perseeseen ja uutta matoa koukkuun.

Renton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Erikoiselta sen sijaan tuntuu tää nykynuorison (Vanha pieru tietää) meno. Vaimolla on vanhasta liitosta pari muksua, joista toinen vielä asuu meillä. Molemmilla tuntuu "kavereita" löytyvän, joiden kanssa voidaan öitäkin viettää, mutta ei virallisesti seurustella. Kyseessä on ilmeisesti tällainen fuck buddy - juttu, friends with benefits touhua. Mikäs siinä, vanha pieru seuraa katellisena vierestä, silä ei mun nuoruudessa tollasia juttuja ainakaan hirveän yleisesti ollu. Ihmetyttää vaan, miten tollasessa hommassa raja vedetään? Valistakaa nuoret vanhempaa palstaveljeä!

Omalla kohdalla ne on toimineet seuraavasti: baarista tyttö kotiin ja huonoa känniseksiä. Aamulla mietit mielessäsi, että kyseessä on ihan kiva tyttö, mutta ihan kaikki ei täsmää. "Voisi sitä kai uudestaan nähdä".
Muutama näkeminen, jonka aikana molemmilla on mukavaa. Vieläkään ei tyttö kuitenkaan sytytä, joten päätät olla rehellinen ja ottaa asian puheeksi. Tässä vaiheessa voi käyttää seuraavaa repliikkiä: "haluan olla rehellinen sinulle. Minusta ei tällä hetkellä ole parisuhteeseen. Ymmärrän, jos et enää halua nähdä minua. Viihdyn seurassasi kuitenkin sen verran hyvin, että minulla ei ole mitään uudelleen näkemistä vastaan."

Tässä vaiheessa olet tehnyt selväksi kaksi asiaa: (1.) et halua parisuhdetta kyseisen tytön kanssa ja (2.) viihdyt hänen kanssa. Jos molemmat ovat asiassa samalla aaltopituudella, voi tilanteesta muodostua ns. fuck buddy -tilanne. Tällaiset järjestelyt ovat hetkellisesti mitä parahin läheisyyden muoto, mutta pidempään jatkuessaan lähes poikkeuksetta kaatuvat omaan mahdottomuuteensa; toiselle tulee eittämättä toista vahvempia tunteita. Homman juju on, että peli pitää pystyä viheltämään poikki heti, kun havaitsee itsessä tai toisessa tunteiden liiallista vahvistumista. Tietysti pilliin voi jättää vislaamatta, jos molempien tunteen voimistuvat samassa tahdissa ja tämä on molempien mielestä täysin ok.

Terveisin kaksi em. kaltaista "suhdetta" läpi käynyt ja kolmannessa tällä hetkellä pyörivä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jotakuinkin kaikki on jo sanottu, mutta painotetaan varmuudeksi vielä leathermanille tätä faktaa, että sinua on petetty. Mieti nyt hetki tuota.

Tilanne olisi muutenkin lähes varmasti osaltasi menetetty, mutta sitten tuokin vielä. Tänä viikonloppuna hoidat asian ja ilmoitat tytölle tämän olevan tässä. Ilman mitään dramatiikkaa, koska hänelle asia lienee täysin ok ja ihan sama. Eli älä siis nolaa itseäsi.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
"haluan olla rehellinen sinulle. Minusta ei tällä hetkellä ole parisuhteeseen. Ymmärrän, jos et enää halua nähdä minua. Viihdyn seurassasi kuitenkin sen verran hyvin, että minulla ei ole mitään uudelleen näkemistä vastaan."

Tässä vaiheessa olet tehnyt selväksi kaksi asiaa: (1.) et halua parisuhdetta kyseisen tytön kanssa

Eikös tuon voisi käsittää samanlaisena naisen/miehen pitämisenä varalla kuin mitä tässäkin ketjussa on aikaisemmin käsitelty? Mielestäni kohta 1 ei kyllä toteudu jos noin toteat. Todennäköisesti rakkaudenkipeä nainen/mies ymmärtää sanotun niin, että kyseinen henkilö ei vielä halua parisuhteeseen, mutta koska minun kanssa viihtyy saattaa se tulevaisuudessa olla mahdollista.

Jos haluaa tehdä selväksi ettei toisen kanssa halua parisuhdetta, kannattanee se myös sanoa suoraan eikä pelailla pelejä.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Jotakuinkin kaikki on jo sanottu, mutta painotetaan varmuudeksi vielä leathermanille tätä faktaa, että sinua on petetty. Mieti nyt hetki tuota.
On kyllä kummallista tosiaan. Tuossa tilanteessa ei tarvitse sanoa kuin: "No mutta terve. Mikäs päivä muutat vittuun täältä?"

Jos ei asuta vielä saman katon alla, ei tarvitse huolehtia edes tuosta poismuuttopuolesta. Sen kun heivaa hunajamelonin mäkeen.

Ei mitään aisankannattelupuuhia. Kamoon.

Renton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eikös tuon voisi käsittää samanlaisena naisen/miehen pitämisenä varalla kuin mitä tässäkin ketjussa on aikaisemmin käsitelty? Mielestäni kohta 1 ei kyllä toteudu jos noin toteat. Todennäköisesti rakkaudenkipeä nainen/mies ymmärtää sanotun niin, että kyseinen henkilö ei vielä halua parisuhteeseen, mutta koska minun kanssa viihtyy saattaa se tulevaisuudessa olla mahdollista.

Jos haluaa tehdä selväksi ettei toisen kanssa halua parisuhdetta, kannattanee se myös sanoa suoraan eikä pelailla pelejä.

Sinällään olet oikeassa, että noin sanottaessa ensimmäinen kohta ei toteudu. Jos kuitenkin molempien intressit toteutuvat, ei mielestäni asiassa ole mitään sen suurempaa ongelmaa. Tilanne on tietysti eri, jos nainen sanoo minulle yhtä ja ajattelee toista. Sille en tietenkään voi mitään.

Ja mitä tulee tuohon varalla pitämiseen niin olen pyrkinyt ratkaisemaan sen omalla käytökselläni seuraavalla tavalla: yhteydenpito kohtalaisen minimaalista ja lähinnä ainoastaan silloin kun tekee mieli nähdä. Tällöin en anna itsestäni ja intresseistäni väärää kuvaa toiselle osapuolelle.

Tällaisten järjestelyiden onnistumisen, kuten oikeastaan kaikkien naisasioiden, avain on mielestäni kommunikointi. Olin itse vastaavalla tavalla varalla viime syksynä. Kommentti suuntaani oli aikalailla vastaava aiemmin kirjoittamaani nähden. Totesin naiselle, että haluan oikean parisuhteen tai vaihtoehtoisesti kaverisuhteen, jossa öitä ei nukuta yhdessä ja fyysistä kontaktia ei ole. Jälkimmäiseen päädyttiin muutaman keskustelun jälkeen, ja vaikka se silloin pahalta tuntui niin lähes yhtä pahalta se "löysässä hirressä roikkuminen" tuntui. Nyt on välit kunnossa kyseiseen naiseen ja ongelmaa ei ole.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sinällään olet oikeassa, että noin sanottaessa ensimmäinen kohta ei toteudu. Jos kuitenkin molempien intressit toteutuvat, ei mielestäni asiassa ole mitään sen suurempaa ongelmaa. Tilanne on tietysti eri, jos nainen sanoo minulle yhtä ja ajattelee toista. Sille en tietenkään voi mitään.

Näin toki. Muutenkin fiksusti kirjoitat.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kysytään täältä, koska HTT:n huhujen mukaan joku tämän jatkoajan suosituimman ketjun lukijoista on kuulemma joskus nähnyt naisen.

Mistä kannattaisi ostaa mimmille kaulakoru tai vastaava riipus?

Vaatimukset: edullinen, ei katurihkamaa, suomalainen. Saako alle viidelläkympillä mitään asiallista?

Lähinnä sitä mietin, että onko nettikauppojen hinnat kuinka paljon edullisempia kuin kivijalkakoruliikkeiden.

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kysytään täältä, koska HTT:n huhujen mukaan joku tämän jatkoajan suosituimman ketjun lukijoista on kuulemma joskus nähnyt naisen.

Vaatimukset: edullinen, ei katurihkamaa, suomalainen. Saako alle viidelläkympillä mitään asiallista?

Lähinnä sitä mietin, että onko nettikauppojen hinnat kuinka paljon edullisempia kuin kivijalkakoruliikkeiden.

Kuvailemasi esine kuulostaa ihan leijona- riipukselta. Sopii varmasti kuvailemaasi tilanteeseen ihan mainiosti. Voit lainata myös itse pelipäivinä..

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Itse olen ostanut rouvalle joulu-synttäri-sekäkaikkimuutperkeleentärkeätonnittelupäivien lahjat Timanttisilta. Luultavasti onnistuu muiltakin koruliikkeiltä.

Myyjiltä kysynyt mitä he haluaisivat ko. juhlaan liittyen lahjaksi ja ostanut kyseisen korun. Hintahaarukka ollut kympeistä satasiin, riippuen rahatilanteesta.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Espalla siitä yhdestä käsityötä ja muuta myyvästä liikkeestä löytyy Noitarumpu-sarjaa, jotka ovat aika nastoja hopeisia koruja ja kohtuuhinnoissa. Itse olen saanut hyvän puolison maineen ja muutakin hyvää just tuolla keinoin.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä sillä kotimaisuudella muuten niin väliä ole mutta kun muija sattuu olemaan ulkomaalainen joka on innoissaan kaikesta Suomi-hömpötyksestä. Fazerin suklaata ainakin menee pakettiin

ditrim

Jäsen

Pelimiehenä haet Ninjasta jonkun vitosen fuck-you-riipuksen ja heität paketin mäkeen etkä kerro mistä löysit. Makso vaan kuulemma vitusti.

Mä oon ainakin saanut parempaa tulosta halpislahjoilla kuin kalliilla.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Eipä sillä kotimaisuudella muuten niin väliä ole mutta kun muija sattuu olemaan ulkomaalainen joka on innoissaan kaikesta Suomi-hömpötyksestä. Fazerin suklaata ainakin menee pakettiin
Erottajalla on Design Forum, jossa myydään myös koruja. Ovat takuulla suomalaista designia ja monet tosi kivoja. Hintahaarukka vaihtelee aika laajalla skaalalla, joten eiköhän tuolla mainitsemallasi summallakin löydy jotain nättiä.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Mä olen vallan ihastunut suomalaiseen brändiin nimeltä Lumoava.

LUMOAVA Lumikki hopeariipus | Timanttiset.fi

Ja Kalevala korut tietysti on suomalaista, uus kiva Made in Helsinki- mallisto.

http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/Riipukset/6865/1

Valitettavasti viiskymppiä on vähän siinä ja siinä jos haluaa oikeesti jotain kaunista ja kestävää. Rimpulakorut kun tuppaa haalistumaan ja menemään helposti rikki.

Carlos

Jäsen
Sitten voi myöskin unohtaa turhanaikaiset lahjomiset, ja tuupata heti aamun sarastaessa mela suuhun, "hyvää syntymäpäivää, tässä sulle". Ja jos nainen sattui tykkäämään suomalaisista jutuista, niin voit maalata siihen kylkeen vaikka Suomen lipun.

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa

Jos ei ole pakko olla koru, niin joku Arabian tai Iittalan muki ja sinne voi sujauttaa myös vähän käteistä. On toiminut AINA.

Nettikaupoista ei ole tietoa.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Jos ei ole pakko olla koru, niin joku Arabian tai Iittalan muki ja sinne voi sujauttaa myös vähän käteistä. On toiminut AINA.

Nettikaupoista ei ole tietoa.
Kuka mistäkin pitää.

Ehkä vaimosi/tyttöystäväsi on minua rutkasti nuorempi, mutta itse en mitenkään jaksaisi kauheasti ilahtua siitä, että saan jonkun mukin, jossa on vähän käteistä. Taloustavarat eivät ole mitenkään henkilökohtaisia lahjoja ja rahan tuuppaaminen mukaan antaa selvän viestin siitä, että lahjan antaja ei ole jaksanut nähdä vaivaa. Eri asia, jos on sovittu, että lahja tulee rahana.

Koru on huomattavasti henkilökohtaisempi juttu ja tietysti makuasioiden vuoksi haastava. En itse pitäisi lahjakorua, josta en tykkää.

Jos ernestipointsin daami pitää suomalaisesta mutta koru on liian haastava ostos, niin joku marimekon meikkipussi voi olla hyvä vaihtoehto. Kunnolliselle meikkipussille löytyy aina käyttöä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ehkä vaimosi/tyttöystäväsi on minua rutkasti nuorempi, mutta itse en mitenkään jaksaisi ilahtua siitä, että saan jonkun mukin, jossa on vähän käteistä. Taloustavarat eivät ole mitenkään henkilökohtaisia lahjoja ja rahan tuuppaaminen mukaan antaa selvän viestin siitä, että lahjan antaja ei ole jaksanut nähdä vaivaa. Eri asia, jos on sovittu, että lahja tulee rahana.

Nyt astuit ikävästi miinaan molemmilla jaloilla. Kyllähän sinun pitkän linjan jatkislaisena pitäisi tietää mistä tuossa on kyse.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Runoilu kannattaa ilman muuta. Kas tässä yksi vapaasti käytettäväksi. Tällä saanti *) on varma.

Neitohan on kuin omena
kyljellään siinä maassa
punaiset posket ja siemenet sisällä
Olisivatpa ne minun!

*) lähestymiskiellon

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitten voi myöskin unohtaa turhanaikaiset lahjomiset, ja tuupata heti aamun sarastaessa mela suuhun, "hyvää syntymäpäivää, tässä sulle". Ja jos nainen sattui tykkäämään suomalaisista jutuista, niin voit maalata siihen kylkeen vaikka Suomen lipun.

Tämä on kyllä hieno ja ennen kaikkea pyyteetön lahja. Erityinen plussa Suomen lipulle meisselissä. Siinä on lippu tangossa parhaalla mahdollisella tavalla. Tuosta on sitten hyvä myös jatkaa suoraan angry dragoniin.

Suosikkijoukkue
NY Jets, Knicks, Yankees, Islanders, Chelsea & TPS
Äsken erottiin.

Tässä kun näköjään astetta unettomampaa yötä vietetään, niin ajattelin ajankuluksi tänne kirjoittaa kuulumisia. Tosiaan huomisiltana tulee juhlallinen ensimmäinen kuukausi täyteen eron jälkeen. Kaikennäkösiä, hyviä ja heikompia, hetkiä tuo pötkö on sisältänyt ja en nyt varsinaisesti ole varma minkä takia tänne avaudun, kun ei varsinaisesti mitään kysyttävää edes ole. Jos sitten vaikka vertaistukiterapian takia.

Tiedä sitten johtuuko suuresta merkkipäivästä vai mistä, mutta tänään on aamusta asti jotenkin ollut sellainen Zdeno Charan kokoinen ikäväpilvi meikäläisen päällä. Erikoista sinänsä, että ensimmäiset pari viikkoa olivat ihan helvettiä, mutta sen jälkeen nämä kaipauspäivät ovat olleet harvinaisempia. Tänään kuitenkin iski sitten oikeen kunnolla. Tilannetta ei varsinaisesti parantanut se, kun facebookin etusivulle mäiskähti kaksi tuoretta hullun kaunista kuvaa neidistä. Tämän johdosta sain sitten hetken mielijohteesta poistettua hänet facebook-kavereista, joka lähinnä johti vielä paskempaan fiilikseen. Piti ottaa reilun puolen tunnin kävelylenkki, mutta piristyinpähän ainakin.

Reipas pari viikkoa takaperin nähtiin kahvilla ja siinä sitten juttelinkin siitä, että nyt tarvitaan ihan kunnon rauha vähäksi aikaa. Olihan tosta aiemminkin juteltu, mutta eihän siitä mitään tullut kun kerran viestiä kuitenkin aina välillä laitettiin. Nyt tosiaan kohta kolmeen viikkoon en ole hänestä mitään kuullut. Paskaltahan se on tuntunut, mutta tokkopa millään toisellakaan tavalla olisi parempaa fiilistä saatu aikaan, joten siinä mielessä voisi ne asiat huonomminkin olla. Jostain päin nettiä luin, että eron jälkeen pitäisi aina pitää 30 päivän "no-contact period" ja sitä tässä nyt on lähinnä noudatettu. Huhti-toukokuun vaihteeseen olisi parinkin yhteisen tuttavan synttärikekkerit ja jos ihan rehellisiä ollaan, niin yksi suurimpia syitä siihen, että tässä on jotenkin kasassa pysytty viimeiset 2,5 viikkoa on juurikin se, että todennäköisesti silloin on mahdollisuus nähdä jos siltä silloin tuntuu.

Näinpä näin! Paskin kuukausi ikinä melkeen takana, mutta pääasia, että on takana. Säälittävää tai ei, niin toki edelleen tulee kelattua sitä kuvitteellista päivää kun yritetään uudestaan, mutta mitään peräänitkemisiä etc. en ole harrastanut ja mielestäni olen tilanteen aika pitkälle oppikirjan mukaan muutenkin hoitanut. Tiedä sitten osaisiko joku ville-valtteri vain napsauttaa sormia ja alkaa rullata uutta matoa koukkuun, mutta ainakaan meikäläiseltä se ei onnistu. Ainakaan tässä vaiheessa vielä. Katsotaan kuukauden kuluttua, josko silloin kirjoitetaan uutta kuukausiraporttia eri fiiliksillä :)

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tänään kuitenkin iski sitten oikeen kunnolla. Tilannetta ei varsinaisesti parantanut se, kun facebookin etusivulle mäiskähti kaksi tuoretta hullun kaunista kuvaa neidistä. Tämän johdosta sain sitten hetken mielijohteesta poistettua hänet facebook-kavereista, joka lähinnä johti vielä paskempaan fiilikseen. Piti ottaa reilun puolen tunnin kävelylenkki, mutta piristyinpähän ainakin.

Tiedä sitten osaisiko joku ville-valtteri vain napsauttaa sormia ja alkaa rullata uutta matoa koukkuun, mutta ainakaan meikäläiseltä se ei onnistu.

Fasesta on pakko pysyä erossa, ei siinä muuta vaihtoehtoa ole. Minullekin se aiheutti parit ahdistukset. Se oli sitä omaa hölmöilyä miksi ei vain poistanut kavereista samana päivänä, kun ilmoitus jättämisestä saapui.

Tiedän vähän turhankin hyvin tuon tunteen, kun yllättäen ja pyytämättä pamahtaa naamalle uusia kuvia maailman ihanimmasta ja kivoimmasta tytöstä. Sitä ei edes narrien pitäisi joutua kokemaan.

Tuota sormien napsauttamista aina välillä käydään läpi tässäkin ketjussa ja niin pimeitä juttuja kuulee kuinka se tosiaan monilla onnistuu. En vain sitä pysty ymmärtämään. En toisaalta tiedä sitten, kun en ole koskaan ketään jättänyt paitsi yhden teinijutun parikymmentä vuotta sitten. Silloin ei kyllä tuntunut miltään, kun olin jo koko lailla kiinnostunut eräästä toisesta.

Ei kai tuo ikää niin edes katso, lähteminen on aina helpompaa kuin jääminen. Se on myös käyty useasti läpi, että tytöillä se on niin helppoa, koska se jättöpäätös on tehty jo aikaa sitten ja itse ilmoitus on enää muodollisuus. Toki joillain on jo uusikin katsottuna.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy