Se siinä niin erikoista ainakin meikäläisen pienessä mielessä ajateltuna onkin, että tuohon eroon asti neiti oli kirjaimellisesti kohdellut juuri niinkuin toivoin. Kenties siksi se on niin vaikeaa hyväksyä ajatusmallia, että pitäisi hänet kokonaan unohtaa.
Siitä olen ylpeä, etten ole alentunut itkemään perään tai mitään vastaavaa, mutta ei se siitä silti helppoa tee (ei sillä, että kukaan niin olisi väittänytkään), että pitäisi tähänastisen elämäni selkeä ykkösnainen pyyhkiä pois. Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun on tullut ajateltua, etten edes halua päästä hänestä yli, koska silloin jotenkin alitajuisesti heittäisi menemään mahdollisuuden yhteenpaluusta. Tämä sitten taas toki on vähän sama asia kuin, että odottaisin päivittäin korpossa neidin oven vieressä ja kysyisin töihin lähtiessä ja kotiin palatessa, että "joko jo?". Ymmärrän ironian. Ja komiikan. Ongelma on se, että vaikken siitä alkuperäisen erokeskustelun jälkeen mitään olekaan hänelle maininnut, niin halu palata yhteen neidin kanssa on noin 25x suurempi kuin halu todeta rehellisesti itselleni, että pääsin erosta yli.
Melkeen hävettää laittaa tällästä teiniangstiviestiä. Kiitoksia tsempeistä kuitenki, eiköhän tää tästä :D
Ei tuu yllätyksenä. Itsellä päättyi neljän vuoden parisuhde tuossa muutama viikko sitten. Suurin osa exän päivityksistä on sellasia, mistä vois ottaa itteensä, aivan kuten siullakin tuossa "vapaa" biisissä, mut ei vaan jaksa kiinnostaa. Hetken aikaa se vielä sieppaa sen lukemisen jälkeen, mut sit se alkaa helpottaa ja ei siihen jaksa ees kiinnittää huomiota. Vielä kun ois oma parisuhdekin päättynyt omasta tahdosta, nyt vaan niin ei ollut.
Vedin kyl aika hillittömät pultit muijalle, näin sen tanssimassa jonkun randomäijän kanssa baarissa viikko sen jälkeen kun se muutti muualle. En välttämättä oo kovin ylpee omasta käytöksestä. Tietääpä ainakin, et jonkinasteista kunnioitusta minua kohtaan saa esittää, varsinkin kun tiesi että oon sinne baariin tulossa. Kaiken huippu tossa oli sen kaveri, mikä tuli selittää: "Älä tuu tänne kiusaamaan itteäs, anna heidän olla tuolla rauhassa, ei siun pitäis eikä kannattais olla täällä" Vittu ihan oikeestiko sillä naisella on täysi lupa reilun viikon jälkeen hengailla muiden äijien kanssa ja se on miun vika ku suutun vielä siitä? Välillä tota naisten logiikkaa on vaikee ymmärtää, mut näiden kahden tapauksen (exän ja sen kaverinsa) kanssa lopetin ymmärtämisen siihen paikkaan.
Mut johan tästä alkaa itsekin päästä yli, reilu viikko ja pääsee täältä meidän vanhasta kämpästä muuttamaan muualle. Sit oma elämä kondikseen ja nenä kohti tulevaisuutta.
En tiiä onko tää mitenkään viisas vinkki, mutta itse en enää ota yhteyttä ensin. Jos ex haluaa jutella, ni kyl mie oon siihen valmis, en vaan ota ensimmäisenä yhteyttä sinnepäin. Sen verran oon sille sanonut, että haluaisin keskustella lopullisesti nää meidän asiat selväksi. Luultavasti annan vieläkin palautetta tosta samasta asiasta kun aikaisemminkin, mutta sillä ei oo mitään väliä. Sen verran pitää vaan hermot pitää kurissa, etten vaikuta epätoivoiselta, vaan just siltä et halveksun sitä ku toisella on noin kiire muiden luokse. Tästäkin asiasta aikaisemmin keskusteltiin parisuhteen aikana ja hänen vastauksensa oli "ei miulla ainakaan oo moneen kuukauteen mitään kiinnostusta ketään muuta kohtaan, jos meille ero joskus tulee". Noh, itellä on tuo lainauksessa oleva tilanne, ei mitään mielenkiintoa ettiä baarista pano-/muutakaan seuraa. Vois nyt kesän keskittyä vaan tekemään töitä ja sitten kesän jälkeen mietiskellä uudestaan, mitä oikein elämältä haluaa.