Naisasiat

  • 7 571 195
  • 26 605

scholl

Jäsen
Minäkin kokeilin tätä kerran ihan hyvässä hengessä, tosin reaktio oli hiukan erilainen. Sillä että minulle huomautellaan samasta asiasta lähes päivittäin ei ole asian kanssa mitään tekemistä, minulle kun siitä toki pitääkin sanoa. Mutta että kehtasin mennä hyssyttelemään häntä juuri mehevän jutun keskellä. Törkeää. Niin törkeää että sitä taidettiin muistella jopa parisen kuukautta aina sopivissa tilanteissa.

Sitten toinen "toimii joka kerta" -osaston juttu. Vaimo ihmetteli tässä päivänä muutamana että miksi olen nyt niin kiva hänelle koko ajan ja huomioin jatkuvasti erilaisin tavoin, onpas ihanaa. Tuumasin läppämiehenä että mitäs jos tämä johtuukin siitä että yritän vaan peitellä huonoa omaatuntoani.

Se on kumma juttu, kun naiset eivät noin yleisesti ottaen ole kovinkaan kiinnostavia henkilöitä. Siis heidän osaamisensa ja juttunsa eivät nyt luvalla sanoen ole ihan niin korkealla tasolla niin mikä oikeuttaa heille sitten valittamisen. Mä en tajua tota juttua. Jos on selkeästi jäljessä niin miksei yritä ja kehitä itseään, vaan pitää yrittää puhua se toinenkin huonommaksi kuin oikeasti on.

Kai kuitenkin sait pillua siitä huolimatta? Ei siinä tapauksessa olisi ihan kauhean paha asia.

Nainenhan sai seksiä myös ja hänellä oli suurempi saaminen kyseessä. Se, että saa pillua ei nyt niin iso juttu ole, jos joutuu samalla itse panemaan.

edit. olen 78% mies. outoja kysymyksiä, ekalle sivulle ei tullut yhtään rastia
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Se on kumma juttu, kun naiset eivät noin yleisesti ottaen ole kovinkaan kiinnostavia henkilöitä. Siis heidän osaamisensa ja juttunsa eivät nyt luvalla sanoen ole ihan niin korkealla tasolla niin mikä oikeuttaa heille sitten valittamisen. Mä en tajua tota juttua...

Hmm, pakko olla kyllä samaa mieltä tästä, vaikka toki poikkeuksiakin löytyy.

Minun mielestäni - ja nyt kyseessä on tietysti yleistys - monella naisella on esim. isommassa seurueessa vähän sellaisia vaikeuksia itsetunnon kanssa, siis etenkin jos paikalla on joku paremman näköinen tai selvästi kiinnostavampi nainen.

Tämän seurauksena on monesti juuttuminen vähän seinäruusuksi tai sitten juuri päin vastoin, eli ollaan suuna päänä puhumassa turhia.

Yksi aika selvä ero, minkä olen huomannut miesten ja naisten välillä on se, että naiset ujostelevat enemmän, jos ollaan vaikka menossa juhliin jossa kaikki eivät ole hirveän tuttuja toisilleen.

Välillä tuntuu - ja olen tämän ihan muutaman naisen suustakin kuullut - että he miettivät paljon, mitä muut paikalla olevat naiset ajattelevat heidän kulloisestakin käytöksestään.

Nyt tietty joku nainen voi tulla tänne täysin tyrmäämään tämän teoriani ja toteamaan, että miehet toimivat tismalleen samoin, mutta minulla on aidosti vähän tällainen fiilis.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Välillä tuntuu - ja olen tämän ihan muutaman naisen suustakin kuullut - että he miettivät paljon, mitä muut paikalla olevat naiset ajattelevat heidän kulloisestakin käytöksestään.

Nyt tietty joku nainen voi tulla tänne täysin tyrmäämään tämän teoriani ja toteamaan, että miehet toimivat tismalleen samoin, mutta minulla on aidosti vähän tällainen fiilis.

Itseasiassa, tämä pitää varmaan hyvinkin paikkansa. Naiset ovat yleensä vieraassa tilanteessa ja etenkin vieraassa seurassa varautuneempia. Siihen en osaa sanoa onko se sitten välttämättä niin huono asia. Miehillä tämä menee yleensä niin että välillä saa sulkea korvia kun kaikki tomppeliudet lauotaan kovaan ääneen vieraassakin seurassa. Tälläisiä junttiuden kokoontumisia on joskus saanut todistaa kun miesporukka on päässyt vauhtiin. Hiljaa ne naiset siinä sitten pyörittelevät silmiään.

Naiset vaan joskus turhaan yliajattelevat asioista. Kun menee juttelemaan jonkun ventovieraan naisen kanssa, saattaa yllättyä positiivisesti kun oli kuvitellut henkilön ihan toisenlaiseksi. Miehet ovat tälläisissä tilanteissa kyllä rennompia, eivätkä ylianalysoi tai kyttäile samalla tavalla kuin naiset. Baarinvessat ovat oiva esimerkki siitä miten meikkaillessa joillakin naisilla on aikaa vähän vilkuilla halveksivasti sitä vieressä olevaa siideripissistäkin. Voisin veikata että miehet aikalailla keskittyvät siihen kusemiseen, eivätkä jää tekemään sinne sen tarkempia analyysejä naapurin tavarasta? Vai ?

Terv. 51 % Nainen ja 49 % mies.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voisin veikata että miehet aikalailla keskittyvät siihen kusemiseen, eivätkä jää tekemään sinne sen tarkempia analyysejä naapurin tavarasta? Vai ?
Oman kokemukseni perusteella 99,9 % näin. Kerran näin miehen ottavan toiselta suihin We Got Beeffin miesten vessassa, joten se pudottaa prosentin sadasta alas 99,9 prosenttiin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Juuri äsken eli klo 15.25 alkoi Vitosella tunnin kestävä dokkari, jonka aikana voi mietiskellä exceleitä:

"Ruotsalaisdokumentissa seurataan kolmen noin kuusikymppisen siskoksen edesottamuksia Gambiassa, jossa he etsivät rakkautta ja seksiä huomattavasti nuorempien miesten seurassa. (Outsiders: Kärlek i Gambia, dokumentti, Ruotsi, 2012)"

Hirveitä rumiluksia nuo akat tuolla. Siis jopa normaaleihin kuusikymppisiin verrattuna.

JK. Sehän olikin jotain white trash jengin -touhua, joten eihän sitä ohjelmaa pystynyt katsomaan loppuun vanaha erkkikkää.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tässä on nyt sellainen tilanne, että kaiken järjen mukaan kysyn yhtä tyttöä tänään treffeille. Ahdistaa, ei tämä tämmöinen ole minun juttuni ollenkaan. Tavallaan kai aika sama mitä vastaa, mutta ehkä pitää nyt kokeilla sitten kuitenkin.

Ja, kun menee vituiksi, niin sitten ei vain enää ihan todella kysy koskaan yhtään keneltäkään yhtään mitään. Ja, jos joku joskus kysyisi minulta, niin tokaisisi vain menepäs nyt siitä omaan kotiisi.
 

Carlos

Jäsen
Ja, jos joku joskus kysyisi minulta, niin tokaisisi vain menepäs nyt siitä omaan kotiisi.

Oikea termi on "Jos nyt lähtisit, niin miten kauan kestäisi?"

Onnea yritykselle. Ja hyvä lähtökohta, pessimisti ei pety. Ja siinä samalla muista sitten ettet menetä kasvojasi;

- Moi, lähtisitsä tänään leffaan?
- Ai moi, mulla on tosi kiire kun mun pitää mennä kampaajalle ja on paljo kaikkee.
- Yleensä tässä kohtaa sitten mies ehdottaa sitten huomista, sitten viikonloppua, sitten seuraavaa viikkonloppua, sitten seuraavan kevään ystävänpäivää, sitten helluntaita ja heti perään juhannusta.
- Ja sitten mies menee kotiin ja miettii että ehkä kävi vaan huono tuuri ja sillä on oikeasti kiireitä, pitää kysyä myöhemmin uudestaan.

Kun totuus on niin että jos naisella on oikeasti jotain menoa mutta olisi kiinnostunut, hän tekee vastaehdotuksen. Jos ei tee, se on siinä. Ja tässä kohtaa myös miehellä on mahdollisuus pelastaa kasvonsa, miehuutensa, ja jättää itsestään jopa piirun verran salaperäinen ja kiinnostava mielikuva, joka saa naisen miettimään ainakin kerran että "olisikohan mun sittenkin pitänyt mennä". Eli siis heti sen "emmäoikeentiiä..." -jutun alkaessa antaa olla, heittää jotain huoletonta ja jatkaa matkaa.

Mutta siis: Tsemppiä vaan!
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Nimenomaan, jos tulee heti joku "ei tänään/nyt/jne" ilmoita vaan että asia on selvä ja ei sitten ollutkaan muuta asiaa. Myöhemmin sitten saattaa tulla naiselta myös vastaehdotus, mutta jos jankkaat niin se juttu oli siinä
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...
JK. Sehän olikin jotain white trash jengin -touhua, joten eihän sitä ohjelmaa pystynyt katsomaan loppuun vanaha erkkikkää.

Mitenköhän dokumentti eroaisi siitä, jos kuvattaisiin tämän palstan maksullisissa kävijöiden retkiä kotimaassa, Virossa, Thaimaassa jne... olisiko ainoa ero se, että dokumentin päähenkilöt olisivat naisten sijasta miehiä?
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Olin tuossa yhteydessä äitimuorin kanssa muutama päivä sitten ja kuulin oudoimman kysymyksen pitkään aikaan: "Kai laitat joulukortin myös (tähän exän nimi)?" Siis mitä vittua? Joo, oltiin aika kauan yhdessä, mutta ei kai se ole mikään saatanan velvoite muistella joulukortein kyseistä henkilöä? Sama varmaan olisi laittaa muillekin exille joku iloinen joulutervehdys. On ne naiset outoa porukkaa, jopa omat perheenjäsenet. Etenkin, kun en ole koskaan mitään joulukortteja edes lähetellyt kenellekään.
 

eläin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen Maajoukkue, DIF, HIFK, Väsby Hockey
Juuri äsken eli klo 15.25 alkoi Vitosella tunnin kestävä dokkari, jonka aikana voi mietiskellä exceleitä:

"Ruotsalaisdokumentissa seurataan kolmen noin kuusikymppisen siskoksen edesottamuksia Gambiassa, jossa he etsivät rakkautta ja seksiä huomattavasti nuorempien miesten seurassa. (Outsiders: Kärlek i Gambia, dokumentti, Ruotsi, 2012)"
.

Eikös ne akan-känttyrät kaiken lisäksi ollut vielä ruotsinsuomalaisia? ainakin kerran näin Ruotsin telkkarista tällaisen ohjelman ja myötähäpeä oli kova. urgh.....
 

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olin tuossa yhteydessä äitimuorin kanssa muutama päivä sitten ja kuulin oudoimman kysymyksen pitkään aikaan: "Kai laitat joulukortin myös (tähän exän nimi)?" Siis mitä vittua? Joo, oltiin aika kauan yhdessä, mutta ei kai se ole mikään saatanan velvoite muistella joulukortein kyseistä henkilöä? Sama varmaan olisi laittaa muillekin exille joku iloinen joulutervehdys. On ne naiset outoa porukkaa, jopa omat perheenjäsenet. Etenkin, kun en ole koskaan mitään joulukortteja edes lähetellyt kenellekään.

Se äitimuori on vain huolissaan sinun suvunjatkamisestasi. Ajattelee josko se exä ottaisi ramblerin vielä takaisin niin ei sen raukan tarvitsisi olla enää yksin.

Sano äitille että älä huoli, hyvin menee, im worth it.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Se äitimuori on vain huolissaan sinun suvunjatkamisestasi. Ajattelee josko se exä ottaisi ramblerin vielä takaisin niin ei sen raukan tarvitsisi olla enää yksin.

Sano äitille että älä huoli, hyvin menee, im worth it.

Heh, no äitee tietää vallan hyvin, että sukua ei jatketa olipa nainen tai ei. Eli se siitä, hyökkäysvaunun työntämisen ja toukan huudon kuuntelemisen jätän suosiolla muiden vitsaukseksi. Tai no, lentokoneissa se on viimeistään kaikkien yhteinen vitsaus.

Ihmetyttää vain tuo olettamus siitä, että entisten kumppanien kanssa pitäisi olla jossain tekemisissä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun totuus on niin että jos naisella on oikeasti jotain menoa mutta olisi kiinnostunut, hän tekee vastaehdotuksen. Jos ei tee, se on siinä. Ja tässä kohtaa myös miehellä on mahdollisuus pelastaa kasvonsa, miehuutensa, ja jättää itsestään jopa piirun verran salaperäinen ja kiinnostava mielikuva, joka saa naisen miettimään ainakin kerran että "olisikohan mun sittenkin pitänyt mennä". Eli siis heti sen "emmäoikeentiiä..." -jutun alkaessa antaa olla, heittää jotain huoletonta ja jatkaa matkaa.
Carlos on aivan oikeassa, mutta muistuu mieleen hiukan vastaava tapahtuma menneisyydestä.

Kysyin erästä daamia kahville ja vastasi jotain juurikin
"- Tota mulla on kyllä aika kiire viikonloppu tulossa" ja naamasta näki, että eipä oikein kahvittelut näytä kiinnostavan nyt eikä myöhemminkään. Otin tilanteen haltuun ja heitin jotain random juttua siinä ja lähdin sitten pois. Seuraavalla viikolla muijalta tuli viestiä (oltiin puolituttuja jo ennestään ja numerot oli molemmilla jostain tulleet) ja kyseli sitten. että miksi luovutin niin helposti. Siis mitä helvettiä! Olisiko pitänyt vinkua jokaista päivää erikseen ja luultavasti saada neidille haluttu olo, jonka johdolla olisi sitten voinut aina tyrmätä meikäläisen.
Vastasin jotain että "-No yleensä jos ihmistä kiinnostaa ja on esteitä, niin kertoo sitten uuden ajankohdan jolloin kävisi." Neiti kertoi, ettei ole tottunut siihen, että miehet eivät jääkään inttämään sitä ajankohtaa kielteisen vihjauksen jälkeen, joten ilmeisesti onnistuin herättämään mielenkiinnon "vaikeudellani". Loppujen lopuksi käytiin neidin aloitteesta parit kerrat kahvilla, mutta eipä siitä sen kummempaa tullut. Mutta kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Carlos on aivan oikeassa, mutta muistuu mieleen hiukan vastaava tapahtuma menneisyydestä.

....

Tämähän on suorastaan klassista "I'm worth it" -filosofiaa. Annetaan ymmärtää, että ei kiinnosta ja mies jopa ymmärtää aivan oikein, mutta sekään ei ole hyvä. Ilman maanittelua ei arkipäivän torjuva prinsessakaan ole täysin tyytyväinen miehen suoritukseen.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Ylläoleva tarina on niin tuttua. Muutaman naisen kanssa käynyt sama. Pari kertaa laittanut viestiä ja kysynyt kahville ja aina muuta menoa. Toinen nainen jopa myönsi että yhdellä kerralla keksi tekosyyn. Sitten myöhemmin kysellään mitä kuuluu ja miksi lopetin viestittelyn. En kuulemma ollut tarpeeksi kiinnostuneen oloinen( vaikka useamman kerran pyysin ulos). Mitä eriä Naisen päässä liikkuu tässä kuin miehen...
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Ylläoleva tarina on niin tuttua. Muutaman naisen kanssa käynyt sama. Pari kertaa laittanut viestiä ja kysynyt kahville ja aina muuta menoa. Toinen nainen jopa myönsi että yhdellä kerralla keksi tekosyyn. Sitten myöhemmin kysellään mitä kuuluu ja miksi lopetin viestittelyn. En kuulemma ollut tarpeeksi kiinnostuneen oloinen( vaikka useamman kerran pyysin ulos). Mitä eriä Naisen päässä liikkuu tässä kuin miehen...

Joskus varmaan viisi-kuusi vuotta kävi sillä tavoin, että tapailtuani aikani erästä nuorta naista sanoin suoraan, että tunnen häntä kohtaan vähän enemmän. No, tämä sitten tuskaisena totesi, että ei onnistu mikään läheisempi suhde ja hän on asiasta pahoillaan, jos on muuta antanut ymmärtää. Sanoin että älä nyt pahoillasi ole ja selvä homma, jonka jälkeen ei sitten hetkeen missään tavattukaan. Kuitenkin viikkoa tai vähän enemmän myöhemmin tämä sama naisihminen pyysi kävelylle kanssaan ja se meni ihan hyvässä hengessä ilman mitään romanttisia tai muutakaan ylimääräisiä virityksiä. Tästä sitten edelleen viikko tai pari, niin ajauduttiin punaviininhuuruisen illan päätteeksi sänkyyn ja nainen kysyi, että "Miksi et enää soitellut mulle silloin aiemmin?" tms. Vastasin, että "koska sain pakit, jos muistat", mutta tähän en sitten mitään jatkototeamusta häneltä saanut. Eikä meistä paria tullut tämän ihmisen kanssa jatkossakaan, mutta ihan hyvät muistot lopulta jäi. En vain tajua tuota logiikkaa, mikä tähänkin keissiin sisältyi vielä tänäkään päivänä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mitä eriä Naisen päässä liikkuu tässä kuin miehen...

Siellä liikkuu se kuuluisa excel-taulukko. Miehellä on pääkopassaan yleensä paljon suoraviivaisempi systeemi, yleensä jonkin sortin nelikenttä tai simppeleimmissä tapauksissa ihan on/off-kytkin.

Tuollaisiin valtapeleihin, kiukutteluihin ja pelleilyihin ei kannata sortua eikä lähteä niihin ollenkaan mukaan. Jos kiinnostaa, niin kiinnostaa. Jos ei kiinnosta, niin perkelettäkö sitä sitten asettumaan madoksi koukkuun ja kiemurtelemaan. Suoraan saa nainen tietysti sanoa, ettei kiinnosta, mutta sen jälkeen ei pitäisi enää odottaa mieheltä mitään jatkopyristelyjä tai edellyttää sellaisia.

Vaikka on sitä itsekin nuorempana tullut sorruttua tuohon samaan perusvirheeseen eli uusiin "no kävisikö sitten myöhemmin"-kyselyihin ja vastaaviin. Enää ei tule sorruttua. Jos ei tunnu kiinnostusta olevan, niin se on sitten siinä. Turha myöskään leikkiä mitään miespuolista kaveria kenellekään siinä huterassa toivossa, että kävisi joskus tuuri.

Ei nainen voi muutenkaan juuri koskaan olla mikään "yksi jätkistä", koska heteromiesten jätkäporukan jäsenet eivät elättele salaista toivoa nussia yhtä jätkistä.

On tietysti eri asia, miten näihin impulsseihin reagoidaan. Ei välttämättä koskaan mitenkään, mutta esimerkiksi työpaikoilla on kohtalaisen paljon flirttiä ja pikkujouluissa voidaan mennä pidemmällekin "työkavereiden kesken", kun itsehillintä pettää ja jo taustalla olevat himot pääsevät valloilleen. Se vain ei yleensä kannata.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä on nyt sellainen tilanne, että kaiken järjen mukaan kysyn yhtä tyttöä tänään treffeille. Ahdistaa, ei tämä tämmöinen ole minun juttuni ollenkaan. Tavallaan kai aika sama mitä vastaa, mutta ehkä pitää nyt kokeilla sitten kuitenkin.

Ja, kun menee vituiksi, niin sitten ei vain enää ihan todella kysy koskaan yhtään keneltäkään yhtään mitään. Ja, jos joku joskus kysyisi minulta, niin tokaisisi vain menepäs nyt siitä omaan kotiisi.
Ei niitä tyttöjä kannata treffeille pyytää. Pyytää ulos tai leffaan tai kaljalle tai jonnekin. Ja se tyttö joko lähtee tai ei lähde. Vähän sama kuin pyytäisi kaveria kaljalle. Se joko lähtee tai ei lähde. Ei siinä mitään pakkeja saada.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei niitä tyttöjä kannata treffeille pyytää. Pyytää ulos tai leffaan tai kaljalle tai jonnekin. Ja se tyttö joko lähtee tai ei lähde. Vähän sama kuin pyytäisi kaveria kaljalle. Se joko lähtee tai ei lähde. Ei siinä mitään pakkeja saada.

Joo, näin toki. Pitäisi yhdelle keikalle mennä lauantaina ja sain myöntävän vastauksen jostain syystä. Tavallaan jäi vähän epäselväksi onko kyseessä ns. treffit, mutta eihän sillä ole mitään merkitystä.

En ole yli vuoteen ollut tälläisessä tilaisuudessa tälläisessä seurassa eli ei todellakaan voi tietää miten tämä menee, mutta kai se on oikeastaan ihan sama.

Tosiaan edellisen kamalalla tavalla päättyneen parisuhteen jälkeen on vain pakko olla liikoja välittämättä mitä tapahtuu, koska sittenhän sen näkee ja jälkeenpäin siitä ei saa välittää.

Tai sitten uusi vuosi alkaa parisuhteessa, voihan IFK:kin teoriassa viedä kannun tai saada uuden hallin joskus.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä taas ja voisi vähän purkaa omaa tilannetta. Tuli jonkun verran jauhettuakin siitä yli kuukausi sitten. Eli tyttöystäväni on nyt sitten muuttanut tämän miespuolisen kanssa samaan kämppään. Fiilikset sekavat. Nytkun asia muuttui todeksi niin vähän kyllä kaihertaa mieltä välillä. Tottuuko tähän. Sitä en tiedä. Puhuimme tästä asiasta juuri viime viikonloppuna ja samalla hän sanoi, että rakastaa minua ja että ei ole ketään kohtaan tuntenut tällä tavoin. Sanoi myös, että loppupeleissä tämähän on vain vuosi. Totesi myös, että minun pitää vain luottaa häneen. Niin enhän minä muutakaan voi. Ja miksi tästä asiasta tulee puhuttua on se, että kyllähän vähän itseäni pelottaa edelleen tilanne. Koska itsekin olen aika syvissä vesissä tunteissani tähän naiseen. Kait se pitää totutella tähän tilanteeseen. Ei tässä hirveästi vaihtoehtoja ole. Näillä mennään.

Sekin että tämä tyttö kyllä vaikuttaa niin kiltiltä ja semmoiselta johon voi luottaa, mutta eihän noikaan tunnustukset ja vakuuttelut mitään takaa. Kai ne vähän helpotti oloa. Mutta toisaalta voihan parisuhteissakin tapahtua mitä vaan. Mutta sitten tulee mieleen, että kuka sitten latoisi tollaisia asioita, jos ei olisikaan ne kuuluisat puhtaat jauhot pussissa. Kaikenlaista.

EDIT: Eniten tässä juuri se pelottaa, että jos en pysty hallitsemaan mustasukkaisuuttani eli tiuskin ja mökötän tästä asiasta tietyn väliajoin niin ei sellaistakaan varmaa kukaan jaksa katsoa. Täytyy nyt saada omat tunteet selviksi ja antaa asian mennä omalla painollaan. Ei varmaan mustasukkaisuus tee tilanteesta yhtään helpompaa ja lopulta nakertaa koko suhdetta.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Jokainen tekee tietysti omat ratkaisunsa, mutta sinuna en luottaisi tuossa tilanteessa yhtään mihinkään. Mies ja nainen samassa kämpässä "vain kavereina".. joopa joo, uskokoon kuka haluaa. Realismia kuitenkin on, että sovituissa säännöissä tapahtuu todennäköisesti "joustoa" viimeistään miehen sekä naisen ollessa samaan aikaan humalassa ja ajan kanssa siitä kehittyy helposti tapa. Tiedän ihan omasta kokemuksesta, että kädet voi alkaa käymään yllättävän helposti, vaikka mitään aiempaa historiaa tai tunteita ei olisikaan. Biologiaa vain.

Sen mitä tuossa tilanteessa kuitenkin voi tehdä on se, että tiedostaa avaimien omaan onnellisuuteen olevan viime kädessä aina itsellä. Ei siis kannata ulkoistaa niitä mihinkään, edes naisen haltuun. Elämässä on kuitenkin aina se "Entä jos" -elementti niin vahvasti läsnä.
 

Carlos

Jäsen
Jokainen tekee tietysti omat ratkaisunsa, mutta sinuna en luottaisi tuossa tilanteessa yhtään mihinkään. Mies ja nainen samassa kämpässä "vain kavereina".. joopa joo, uskokoon kuka haluaa.

Niino, omasta puolestani isoin kanto kaskessa ei olisi se mahdollinen irtoseksi, vaan yhdessäolo ja sen puute.

Eli siis aina kun "3. pyörä" haluaa olla naisensa kanssa, se pitää jotenkin sopia ja järjestää, aikatauluttaa, miettiä paikka jne. Sen sijaan nämä kaksi muuta heräävät samassa asunnossa, kyselevät toisiltaan nukuitko hyvin, mulla on kuumetta - mä voin käydä apteekissa hakemassa sulle buranaa, syövät ehkä aamiaista yhdessä, pesevät hampaansa ehkä vierekkäin vielä yövaatteissa, istuvat illalla yhdessä telkkarin ääressä kertaamassa päivän tapahtumia, kokkaamassa ruokaa ja/tai syömässä, jakavat pyykkikoneen, silityslaudan, pyykinkuivaustelineen, suihkun, tiskikoneen, uunin, jääkaapin, mikrouunin, kahvinkeittimen, jnejnejne. Tästä kaikesta seuraa aina vähitellen jonkunasteinen kiintymys, joka yhä syvenee mitä pidempään tämä järjestely kestää.

Ja asiaan liittyen itse olen taannoin jakanut asunnon ikäiseni (varatun) nuoren naisen kanssa ihan työjärjestelyistä johtuen muutaman kuukautta. Ja vaikka "mitään" ei tapahtunut, niin kyllä se pari kertaa oli ihan hiuskarvan varassa, ja toisekseen vaikka molemmilla oli oma makuuhuone niin kyllä se elämä muuten oli hyvin lähellä ihan oikeaa parisuhdetta.

Eli lyhykäisyydessään seksi tai nou seksi ei mielestäni ole olennaista, olennaista on se että "oma" nainen elää yhdessä jonkun toisen kanssa jokapäiväistä elämää. Not nice.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli lyhykäisyydessään seksi tai nou seksi ei mielestäni ole olennaista, olennaista on se että "oma" nainen elää yhdessä jonkun toisen kanssa jokapäiväistä elämää. Not nice.
Niin kerrattakoon, että tämä jätkä on myös miehiin päin suuntaunut. Tai ainakin siltä näytti, kun kovasti suuteli toisen miehen kanssa tuossa taannoin. Toki ei sekään mitään poista. Ja nyt tuli Carlokselta kyllä ihan hyvä pätkä tekstiä. Itse painan iltavuoroa, kun nämä elävät kotonaan normaalia elämää. Eihän se kivalta tunnu näin ajatuksena. Mitä helvettiä tässä voi tehdä. Nytkun olisi se kristallipallo millä katsoa vaikkapa vuoden päähän, että mikä tilanne on. Ei tää aina niin helppoa ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös