En tajua tyyppejä, joiden pitää vartavasten kahden kesken selitellä seksistä. Kuka edes haluaa olla sellaisen tyypin kanssa tekemisissä, joka tulee selittämään etukäteen, ettei irtoa.
Pakko poimia tuolta parin sivun takaa tämä. Nää on ihan käsittämättömiä tapauksia, joiden on pakko tehdä jotain linjauksia tapaamisen kulusta etukäteen.
Eräs mimmi kysyi leffaan, tsekattiin Facebookissa illan näytöksiä ja sovittiin, että käydään yytsimässä eräs kauhuleffa hänen toiveestaan. Heti kun oltiin saatu hommat sovittua, alkoi perään sössötys, että ei sittenkään sitä, kun hän ei sitten
yksin nukkumaan mennessä saa unta. Vituttaa alkoi heti, mutta selvitin vielä huvikseni, mahtoiko kyseessä olla joku vammanen vinkki yökylästä vaiko linjaus, että tänään ei sitten tapahdu mitään. Kun alkoi kovasti vaikuttaa jälkimmäiseltä, jätin asian sikseen, vaikka kumpi tahansa syy olisi ollut tarpeeksi hyvä syy antaa olla.
Taannoin oli yks toinen mimmi tulossa käymään mun kämpillä ehkä joskus yhdentoista maissa. Sen sijaan, että olisi vain tullut, heittäytyi niin helvetin vaikeaksi ja kyseli multa Facebookissa, että mitenköhän hän pääsee myöhään enää kotiin yms. Fiilikset meinas taas mennä niin totaalisesti, että olin lähellä perua koko casen, mutta hän jotenkin ihmeellisesti rohkaistui, lähti matkaan ja taatusti kaikkien suureksi yllätykseksi päätyi jäämään yöksi. Mä en vain tajua tota ihme tarvetta selitellä ja ohjeistaa etukäteen. Toikin muija olisi voinut himassa tsiigata reittioppaasta vaihtoehtonsa ja tehdä sen perusteella valintansa, lähteäkö mun luo vai ei. Sen sijaan asia piti oikein ottaa puheeksi ja vinkata, että ei tosiaan ole jäämässä yöksi, vaikka todellakin oli jäämässä yöksi. Oli lopulta ihan sekopää muutenkin, mutta silti.
On varmaan niin paljon epätoivoisia kundeja, joiden sosiaaliset taidot ja tilannetaju on pahasti ruosteessa, että tollaiset linjaukset voi tulla tarpeeseen. Ja vastaavasti on paljon mimmejä, jotka ei osaa antaa sellasten tapausten olla, vaan kaipaavat ihailua ja antavat näille urpoille siimaa. Itseäänhän siinä vaan jalkaan ampuvat, kun fiksut kundit eivät kohdalle sattuessa taatusti jaksa sekuntiakaan katsella mitään prinsessailua ("tänään et sitten saa"). Pistävät itsensä tavallaan limboon, kun urpot ei kelpaa ja kunnon jäbiä ei diivailulla saa.
Oli muuten yöllä laittanut Facebookissa että " Oon kuullut että panet vähän kaikkia. Mut en aio perustaa mielipidettä huhuihin vaan tutustun suhun mielummin ite. Että niin kauan ku mulla on semmonen fiilis ni pidetään tää kaveritasolla, sori jos jotain muuta luulit. Tää on sulle nyt vapaa pääsy kaikista lupauksista".
Mä en sekuntiakaan vois kuvitella olevani vakavasti tekemisissä tällaista laukovan ihmisen kanssa. Sinänsä ajatushan tossa on ihan jees (mutta muija seurustelee, haloo!??!), mutta olikohan TQoFE, joka hyvin totesi, että iän kanssa oppii pitämään turpansa kiinni ja vain katsomaan miten asiat menee. En puhu kokemuksesta, mutta kuulostaa fiksulta.
Näitä kummallisia mimmejä ajatellessa tulee kovasti ikävä exää, joka oli tietyissä asioissa ihan unelmatapaus. Ei koskaan mitään ääliömäistä pelailua tai linjaamista, vaan antoi asioiden mennä omalla painollaan. Heijastui aika hyvin siinä, ettei koskaan pyrkinyt rajoittamaan mun tekemisiäni, vaan päinvastoin, kannusti "omaan elämään". Homma kaatui sitten mihin kaatui, mutta välillä miettii, että onko hän ainoa hyvällä itsetunnolla varustettu nainen Helsingissä, vai mistä näitä ihmeellisiä tapauksia sikiää sekä omalle kohdalle että näköjään muillekin.