Naisasiat

  • 7 507 026
  • 26 557

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aina välillä näkee telkkarissa ja myös livenä sellaisia hieman yksinkertaisempia naisia, joiden kohdalla tulee usein mietiskeltyä että millainen mies oikein jaksaa sellaista. Tuosta Anna Abreusta vaan tuli mieleen, äsken kun se oli taas telkkarissa. Eikö se vasta mennyt naimisiinkin. Mutta siis miten sen oikein selittää kavereille tai perustelee itselleen, se mua usein kummastuttaa.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Aina välillä näkee telkkarissa ja myös livenä sellaisia hieman yksinkertaisempia naisia, joiden kohdalla tulee usein mietiskeltyä että millainen mies oikein jaksaa sellaista. Tuosta Anna Abreusta vaan tuli mieleen, äsken kun se oli taas telkkarissa.

Mulla tuli itseasiassa vähän sama fiilis kun katsoin tuota Vain Elämää- sarjaa, ei vaikuttanut kommenttiensa kanssa ihan maailman fiksuimmalta tapaukselta.

Mut kyllä niitä yksinkertaisia miehiäkin löytyy, ehkä sitten yksinkertaiset löytää toisensa ;) Tiedän kyllä sellaisiakin miehiä jotka ei niin aivotoiminnan perään ole, riittää että ulkonäköä löytyy. Meitä on niin moneen junaan.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Yksinkertainen nainenhan saattaa löytää itselleen täydellisen vastakappaleen miehestä, joka katsoo Vain Elämää -sarjaa.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Parisuhteen kolme kultaista sääntöä:

1. Puhukaa keskenänne!
2. Puhukaa keskenänne!!
3. Puhukaa keskenänne!!!

Pätee ehkä samaa sukupuolta olevien parien kohdalla, mutta miksi miehen pitäisi lässyttää enkeliterapiaan ja horoskoopeihin uskovan sukupuolen edustajan kanssa, jonka mielialoja säätelee hormoonihumala ja -kankkunen??
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Pätee ehkä samaa sukupuolta olevien parien kohdalla, mutta miksi miehen pitäisi lässyttää enkeliterapiaan ja horoskoopeihin uskovan sukupuolen edustajan kanssa, jonka mielialoja säätelee hormoonihumala ja -kankkunen??

Mikä tämä sukupuoli on? 7 päivää lehden toimittajat?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ja pitäisihän minun tuo kultainen sääntö tietää. Viimeisin suhde kaatui juuri tähän, kun himmailtiin ja kaikki oli hyvin mutta ei sitten ollutkaan. Puhumalla olisi varmasti saatu monta asiaa kuntoon. No sitä nyt on toki enää turha murehtia. Oppia toki voisi ottaa.

Tätä olen miettinyt hyvin paljon. Noin siinä kävi. Eihän nyt koko ajan voi jauhaa jostain äärimmäisen vakavasta, mutta vähän jälkeenpäin tuntuu, että emme oikeastaan puhuneet mistään, kun kaikki tuntui menevän hyvin omalla painollaan.

Totuus oli sitten hieman toinen ja kengän kuva persuksiin.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Tätä olen miettinyt hyvin paljon. Noin siinä kävi. Eihän nyt koko ajan voi jauhaa jostain äärimmäisen vakavasta, mutta vähän jälkeenpäin tuntuu, että emme oikeastaan puhuneet mistään, kun kaikki tuntui menevän hyvin omalla painollaan.

Totuus oli sitten hieman toinen ja kengän kuva persuksiin.

Ei niitä vakavia keskusteluja kuulukaan koko ajan jauhaa. Riittää, että asiat puhutaan selviksi aina kun niitä esiin nousee.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aaaah. Ero tuli. Ensimmäinen kunnon suhde siis takana ja fiilikset myös sen mukaiset. Samalla lähti työpaikka (tosin vasta hetken kuluttua) ja asunto. Vittu että vituttaa, muija ei ole moksiskaan tästä erosta ja paneskelee jo toista jätkää, joka sekin myös vituttaa. Elämä hymyili ja kaikki oli kerrankin hyvin. Tuntui siltä, että mulla oli kaikki tarvittava. Nyt ei ole mitään. En ole ikinä tuntenut mitään tuollaista, mitä tunsin kyseistä naikkosta kohtaan. Onneks alko viikon loma töistä ja palkkapäiväkin sattuu olemaan tänään, joten voipi olla että kaljahommiksi menee.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Aaaah. Ero tuli. Ensimmäinen kunnon suhde siis takana ja fiilikset myös sen mukaiset. Samalla lähti työpaikka (tosin vasta hetken kuluttua) ja asunto. Vittu että vituttaa, muija ei ole moksiskaan tästä erosta ja paneskelee jo toista jätkää, joka sekin myös vituttaa. Elämä hymyili ja kaikki oli kerrankin hyvin. Tuntui siltä, että mulla oli kaikki tarvittava. Nyt ei ole mitään. En ole ikinä tuntenut mitään tuollaista, mitä tunsin kyseistä naikkosta kohtaan. Onneks alko viikon loma töistä ja palkkapäiväkin sattuu olemaan tänään, joten voipi olla että kaljahommiksi menee.

Tiedän omasta raskaasta kokemuksesta, että se ei auta pätkääkään nyt vaikka isot pojat olivatkin oikeassa. Kyllä se sitten lopulta helpottaa, niin siinä käy. Sehän se onkin, kun mitään aikataulua sille ei voi antaa.

Tyttöjen ilmiömäinen kyky olla välittämättä erosta hämmentää minuakin. Eipä olisi itselleni tullut mieleenkään panna jotain toista kuukauden päästä, mutta jotkut eivät ajattele niin. Kysyinkin siinä jotain tavaroita hakiessa oletko edes miettinyt koko asiaa. Vastaus ihan pokkana "oon, tai no en. Pari päivää."

Sitähän se toisaalta on, kun se jättämispäätös on tehty jo aikaisemmin, niin siitä ei enää sitten tarvitse välittää. Dokaaminen ei myöskään auta yhtään, mutta eipä siitä varsinaisesti haittaakaan ollut.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
No, itsellä suhde katkes pari kuukautta sitten. No hard feelings, niin kauan se ero kuitenkin oli tulossa. Kyllä sen ties, silti aikailtiin ja uskoteltiin toisillemme kaikkea paskaa. No, kun virallisesti erottiin, ex-muija nussi seuraavana päivänä jotain jätkää, kännissä. Kyllähän se sillon vitutti, kun kaveri tulee kertomaan tollasta. Nyt taas ei kiinnosta pätkääkään mitä teki silloin. Jos hänelle paras tapa päästä irti oli saada mulkkua, niin sittenhän se oli oikein järkevä teko. Mulle se tapa oli lyödä kuun palkka pitkävetoon ja nauraa paskasesti kun häviän. Vaihtaa ns. ongelmaa. No ei vittu onnistunu. 6500euroa napsu pankkitilille ja lähdettiin parhaankaverin - jonka parisuhteessa jätin vähälle huomiolle - kanssa etelään. Tarjosin lennot ja hotellit, sekä 500e käyttörahaa. Se 1 000-2 000e on helvetin pieni raha, siitä, minkä virheen tein kun aliarvioin parhaan ystävän. Ja oon aivan helvetin kiitollinen ettei se mua unohtanut.

Muistakaa yks asia, kun naisten kanssa vehtaatte. Ne kaverit, ne on aivan vitun tärkeitä. Ja te, jotka ne ootte unohtanu, tehkää nopeesti asialle jotain. Naisia on aivan helvetisti tässä maailmassa, mutta niitä ystäviä on törkeen vähän.

No, nyt exä haluaa sitten seksiä multa, kuinka hän muistaa miten ihanaa se oli.
Ja olihan se, mutta siinä vaiheessa ku mä tohon lähden, sattuu meitä molempia ihan helvetin paljon, vaikka se oliski vaan seksiä. Sitäkin riittää tässä maailmassa. Nekim kaikki vitun huorat, mitä täällä osa haukkuu. Niistä jokainem haluaa aivan sitä samaa kuin tekin. Kaikki avaimet ei vaan käy joka oveen, jotkut käy sitten useampaan. Elämä ei oo tasapuolista, mutta naisten syy se ei ole.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Ikävä kuulla ja tervetuloa eronneiden kerhoon. Voin omasta puolestani sanoa, että kun menee pari-kolme kuukautta, niin eipä sitä eroa enää mieti. Yksi asia mikä kannattaa tehdä on se, että poistaa akan puhelinnumeron kännyn muistista mieluiten heti. Mikä on historiaa, on pelkkää historiaa.

Ja jos nainen menee panemaan muita samoin tein, niin on myös aika helvetin todennäköistä, että sitä filunkipeliä on harrastettu jo suhteen aikana. Exceltaulukot tekevät työtään armotta kellon ympäri, eli loppupeleissä naisille ratkaisevat pelkät hyötynäkökulmat. Älyllistä epärehellisyyttä osoittaen naiset toki koettavat selitellä itselleen satuja "erilleen kasvamisista" ja ties mistä, mutta totuus on lopulta näissä aina yhtä raadollinen. Siinä ei miehen kannata alkaa syyttelemään itseään ja juomaan, koska mitään ei olisi ollut tehtävissä.

Koska pariutumisessa on tunnetusti myyjän markkinat, niin kannattaa jatkossa miettiä tarkkaan, että onko mieltä lähteä uudestaan ensin jatkuvasti arvioitavaksi ja lopulta enemmän tai vähemmän nöyryyttävästi jätetyksi. Jollain on aina enemmän tarjottavaa ja nainen tarttuu siihen heti tilaisuuden tullen. Silloin ei merkkaa se, että onko suhde hyvä, koska toinen tavoittelee vain parempaa. Because you´re worth it..

Lainataan tämä tärkein osuus, ettei vaan mene keneltäkään ohi. Itse tein tämän virheen ekassa suhteessa.

Sama homma. Tosin en niin kamalan sosiaalinen ollut aiemminkaan, mutta silti.
 
Viimeksi muokattu:

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Muistakaa yks asia, kun naisten kanssa vehtaatte. Ne kaverit, ne on aivan vitun tärkeitä. Ja te, jotka ne ootte unohtanu, tehkää nopeesti asialle jotain. Naisia on aivan helvetisti tässä maailmassa, mutta niitä ystäviä on törkeen vähän.
Lainataan tämä tärkein osuus, ettei vaan mene keneltäkään ohi. Itse tein tämän virheen ekassa suhteessa.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Koska pariutumisessa on tunnetusti myyjän markkinat...

Tämähän on totta. Tosin nainen ei todellakaan ole aina se myyjä. Näin uskovat vain huomattavan rumat, täysin persaukiset tai pienikulliset runkkarit.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistakaa yks asia, kun naisten kanssa vehtaatte. Ne kaverit, ne on aivan vitun tärkeitä. Ja te, jotka ne ootte unohtanu, tehkää nopeesti asialle jotain. Naisia on aivan helvetisti tässä maailmassa, mutta niitä ystäviä on törkeen vähän.
Tämä on kyllä aina ollut mielessä eikä ole vielä unohtunut vaikka pari kertaa tässä on jo tullut seurusteltua. Aina pitää löytyä aikaa kavereille. Ärsyttää oikein, kun jotkut kun löytävät sen tyttösen niin johan kadotaa maan alle. Toki pitääkin viettää aikaa tyttöystävänsä kanssa, mutta pitääkö sitä joka ainut hetki olla sitten hänen kanssaan ja unohtaa ne ystävät. Sitten kun suhde loppuu niin johan ollaan pyytämässä baareihin ja muuta tekemään, asiat jotka ei kiinnostanut silloin vielä oli suhteessa.

Nytkin kun olen tapaillut yli kuukauden tässä yhtä naista niin aluksi vietimme viikonloppujakin yhdessä, mutta heti sitä molemmat oli samaa mieltä että ei nyt joka viikonloppu vietetä tiiviisti yhdessä vaan pitää olla aikaa kavereille. Toki nähdään joka viikko, mutta kyllä helposti saa järjesteltyä aikaa kavereille ja tapaamisille tämän naisen kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Tämähän on totta. Tosin nainen ei todellakaan ole aina se myyjä. Näin uskovat vain huomattavan rumat, täysin persaukiset tai pienikulliset runkkarit.

Lainataanpa tässä kohtaa Henry Laasasen teosta Naisten seksuaalinen valta (2008) sivulta 81 :

"Jotta nainen pysyisi suhteessa huolimatta siitä, että hänelle on tarjolla monia muita houkuttelevampia vaihtoehtoja, miehen on tarjottava enemmän hyötyjä, jotta muiden suhteen ulkopuolisten vaihtoehtojen houkuttelevuus vähenisi. Jos nainen kuitenkin päättää lähteä suhteesta, hylätyksi tulemisen tunne on miehelle moninkertainen, koska hän on antanut suhteeseen enemmän kuin nainen eikä sekään ole riittänyt. Kun tuollaisia yksittäisiä suhteita on paljon, kokonaisvaikutuksena naisten odotukset miehille kasvavat, koska heillä on siihen aikaisempaa paremmin varaa. Naiset alkavat vaatia enemmän, ja miehet tottuvat antamaan enemmän. Suhteen ulkopuoliset vaihtoehdot määrittävät siten osaltaan, kuinka paljon hyötyjä partnerille on tuotettava."

Tuossahan se totuus on ja suoraan tutkijan kynästä. Tätä samaa olen omalla, joskin kärjistävällä tyylilläni koettanut tuoda esille. Seuraavaksi herääkin kysymys, että miksi edes vaivautua yrittämään, koska mahdollisuudet pitää nainen tyytyväisenä on kovin epätodennäköistä ja koko asetelma lähtökohtaisesti totaalisen nöyryyttävä? Nimimerkki miksen kaltaisten, selvästi "houkuttelevampien vaihtoehtojen" kanssa on tavallisen tallaajan ihan turha lähteä kilpailemaan. Enkä ole edes ruma, persaukinen tai pienikullinen, mutta runkkari ihan mielelläni myös jatkossa.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuossahan se totuus on ja suoraan tutkijan kynästä. Tätä samaa olen omalla, joskin kärjistävällä tyylilläni koettanut tuoda esille. Seuraavaksi herääkin kysymys, että miksi edes vaivautua yrittämään, koska mahdollisuudet pitää nainen tyytyväisenä on kovin epätodennäköistä ja koko asetelma lähtökohtaisesti totaalisen nöyryyttävä? Nimimerkki miksen kaltaisten, selvästi "houkuttelevampien vaihtoehtojen" kanssa on tavallisen tallaajan ihan turha lähteä kilpailemaan. Enkä ole edes ruma, persaukinen tai pienikullinen, mutta runkkari ihan mielelläni myös jatkossa.

Jos olet suhteissasi ollut samanlainen narisija kuin tässä keskustelussa, niin enpä suuresti ihmettele, että muualta on löytynyt "houkuttelevampi vaihtoehto".
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Jos olet suhteissasi ollut samanlainen narisija kuin tässä keskustelussa, niin enpä suuresti ihmettele, että muualta on löytynyt "houkuttelevampi vaihtoehto".

Onko tämän markkina-arvoteorian ymmärtäminen esimerkiksi jotain narinaa? Ja ei, en ollut suhteissani narisija, mutta jälkikäteen ajatellen olisi kannattanut olla. Olisi paska jakaantunut hieman tasaisemmin.
 
K

kiwipilot

Onko tämän markkina-arvoteorian ymmärtäminen esimerkiksi jotain narinaa? Ja ei, en ollut suhteissani narisija, mutta jälkikäteen ajatellen olisi kannattanut olla. Olisi paska jakaantunut hieman tasaisemmin.

On, ainakin sinun osaltasi. Nythän tuo Laasasen - liekö kaltaisesi narisija - päätelmä antaa sinulle oivan keppihevosen paukuttaa ketjuun lisää katkeraa tilitystä. Joku voisi tosiaan perustaa Naiset ovat perseestä tms. -ketjun.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Tämä menee taas peräkammarin poikien kokoontumisajoksi.

Joillakin ihmisillä on taipumus (sukupuolesta riippumatta) päätyä epätasa-arvoisiin suhteisiin, joissa toinen osapuoli hyväksikäyttää heitä (tapoja on monia). Käytännössä aina syyllinen tämänkaltaiseen toistuvaan käytökseen löytyy sieltä peilistä.

Maailma on mulkkuja ja sosiopaatteja pullollaan. Näiden vältteleminen on sitten jokaisen omalla vastuulla.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Narinaa ja narinaa. Ihan yhtälailla te jotkut pääsette täällä pätemään ja näyttämään henkistä hauistanne "pienimulkkuisille, persaukisille, rumille ja runkkareille". :D Jos uskaltaa arvostella sitä tosiasiaa, että naisten kanssa vehtaamisessa on reilusti enemmän hävittävää kuin voitettavaa, niin on joku onneton peräkammarinpoika.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Narinaa ja narinaa. Ihan yhtälailla te jotkut pääsette täällä pätemään ja näyttämään henkistä hauistanne "pienimulkkuisille, persaukisille, rumille ja runkkareille". :D Jos uskaltaa arvostella sitä tosiasiaa, että naisten kanssa vehtaamisessa on reilusti enemmän hävittävää kuin voitettavaa, niin on joku onneton peräkammarinpoika.

Tuo kun on kaikkea muuta kuin tosiasia. Se sen sijaan on tosiasia, että jos tilanne omalla kohdalla tosiaankin on kuvailemallasi tavalla, löytyy syyllinen siihen vain ja ainoastaa peilistä.

Boldaukset minun.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Tuo kun on kaikkea muuta kuin tosiasia. Se sen sijaan on tosiasia, että jos tilanne omalla kohdalla tosiaankin on kuvailemallasi tavalla, löytyy syyllinen siihen vain ja ainoastaa peilistä.

Totta kai osa syytä on peilissä. Koska olen kaikin tavoin vain "tavallinen tallaaja", joka käy pätkätöissä, ei rikastu, ei omaa edellä mainituista syistä mitään cooleja harrasteita/lifestylea etc, niin melko vaatimattomat kortit on lähtökohtaisesti kädessä. Tämähän on selvä asia, enkä ole koettanut kiistää missään vaiheessa.

Se ei kai kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö olisi jollain tapaa oikeutettu arvostelemaan sitä raadollisuutta, mitä on joutunut kokemaan aikanaan parisuhdeasioissa itse ja mitä näkee tapahtuvan muille. Tulos tai ulos sääntö vallitsee ja se raadollisuuskaan ei edes vituttaisi, ellei sitä samaan aikaan koetettaisi kääriä pinkkiin käärepaperiin ja tyhjään romantiikkaan. Mulle ei ole ongelma, jos nainen haluaa rikkaan ja komean miehen. Se kuitenkin tökkii, että joku tavallinen mies, jolle on ensin sanottu "rakastan sinua sellaisena kuin olet" ym valheita, jätetään kaikkensa antaneenakin heti "herra houkuttelevamman mahdollisuuden" ilmaantuessa kuvioihin. Kaiken huippuna se on nimenomaan nainen, joka yleensä on vaatimassa sitoutumista ensimmäisenä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Narinaa ja narinaa. Ihan yhtälailla te jotkut pääsette täällä pätemään ja näyttämään henkistä hauistanne "pienimulkkuisille, persaukisille, rumille ja runkkareille". :D Jos uskaltaa arvostella sitä tosiasiaa, että naisten kanssa vehtaamisessa on reilusti enemmän hävittävää kuin voitettavaa, niin on joku onneton peräkammarinpoika.

Minun naiseni antoi minulle elämäni takaisin. Aika syvissä vesissä olin kun hänet tapasin. Se käänti suunnan ja nyt on kaikenkaikkiaan erittäin hyvin pullat uunissa. Nainen on paras mitä toivoa voin. Kaunis, fiksu, hauska, urheileva, avoin ja antaa minun ohjata taloutta ja kun makkarissakin homma toimii erittäin hyvin, niin en voi valittaa. Lisäksi hän jumaloi minua, joten koen todellakin saavani elämältä hänen kanssaan enemmän kuin mistä joudun luopumaan. En siis voisi olla enempää eri mieltä kanssasi.

Antaisin yhden ohjeen, arvosta naistasi, niin saat myös hänen arvostuksensa. Yleisesti mua vituttaa monissa miehissä se, ettei kompromissejä voida tehdä siihen naisen suuntaan. Totta maar se rupeaa montaa naista vituttamaan ja sitä seuraa halajaa muualta sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös