Naisasiat

  • 7 507 265
  • 26 557

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Taidettiin silloin ketjussa pohtia, miksi naisille on ok tehdä jotain asioita mitä miehet eivät saa tehdä. Kysyin tästä mielenkiinnosta omalta naisystävältäni. Vastaukseksi sain, että naiset tietävät rajat ja osaavat pysyä niissä. Miehet eivät osaa pitää rajoista kiinni. Toisinsanoen ajattelevat mulkullaan. Ajatteleekohan suurin osa naisista näin? Eräs toinenkin palstaveli oli törmännyt samaan selitykseen.

Hep, minäkin olen törmännyt tuohon selitykseen ja kyllä siinä on faktaakin mukana. Poikkeuksia toki löytyy, mutta ehkä naiset suurimmaksi osaksi ovat enemmän ajatellaan ennen kuin tehdään ja miehet tehdään ensin ja mietitään sitten mitä tuli tehtyä.
Omiin naisasioihin ei kuulu mitään uutta. Tein 10 kuukautta sitten päätöksen, että nyt saa seurustelu riittää vähäksi aikaa ja olen ollut vain itsekseni. Tehnyt paljon asioita, joita ei edellisessä parisuhteessa vallitsevan mahtavan luottamuksen takia pystynyt kuvittelemaan tekevänsä.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
On hieman nicehuolia. Tapasin talvella erään viehättävän naisen. Tutustuttiin hieman ja kevät sekä alkukesä meni hymyillen. Aluksi ei ollut muuta päämäärää kuin viihtyä ja tuottaa iloa molemmin puolin, kai. Tietäähän sen, että minä menin tykästymään häneen. Eihän siinä mitään pahaa ole.

Kysyin, että saanko kutsua häntä ystäväksi ja hän toki lupasi, mutta riittääkö se todella, jos toisella on tunteet todella enemmän pelissä. Tiesin jo silloin kuitenkin, että päin vittua se (ystävyytemme) jossain vaiheessa menee, mutta kuitenkin sitä pyrki uskomaan ja toivomaan kestävämpään ystävyyteen, koska siltikin oli mukavaa nähdä häntä.

Eikä aikaakaan niin menin kertomaan tunteista ja toiveista hänelle ja edelleen ystävyystunteeni oli lähin tavoitteeni. Siinä meni hieman aikaa ennenkuin hän vastasi ja vastaus oli myönteinen. Hän halusi edelleen nähdä minua ja silleen, vaikka hän seurustelee. Viimeistään siinä vaiheessa olisi pitänyt laittaa poikki, mutta hölmö mikä hölmö. Lupasin olla hänen luottamuksen arvoinen ystävä.

Ja vitut sanon mä. Kyllä minä sen ymmärrän, ettei tämmöinen ystävyys pitemmän päälle toimi, jos toinen, tässä tapauksessa minä, odotan ystävyydeltä muutakin kuin pelkkää kortinpeluuta ja tapaamista kuukauden välein. Emme siis ajattele samoin. Ihastuin omiin toiveisiin ja hän on kuin peilikuva minun omista haaveista.

Olen pyrkinyt luopumaan hänestä jo tovin, mutta ei se ole niin yksinkertaista ja helppoa. Pitäisi poistaa hänet facebookista ainakin, ei hän sillä unohdu, eikä tarvitsekaan, koska on ihania muistoja, mutta saattaisi olla minulle helpompaa kuitenkin.
 

Jeffrey

Jäsen
Taidettiin silloin ketjussa pohtia, miksi naisille on ok tehdä jotain asioita mitä miehet eivät saa tehdä. Kysyin tästä mielenkiinnosta omalta naisystävältäni. Vastaukseksi sain, että naiset tietävät rajat ja osaavat pysyä niissä. Miehet eivät osaa pitää rajoista kiinni. Toisinsanoen ajattelevat mulkullaan. Ajatteleekohan suurin osa naisista näin? Eräs toinenkin palstaveli oli törmännyt samaan selitykseen.

Eikös tämä ole suoraa seurausta naisen seksuaalisesta vallasta, ja sen väärin käytössä? Vaikka olisi parisuhteessa nainen saattaa hieroa pyllyänsä kikulia vasten tanssilattialla, antaa vieraan miehen tarjota illan juomat ja tarjota taksi kotiin. Sitten kotiovella sanoo tälle vieraalle, että harmi kun et voi tulla sisään kun mun poikaystävä on kotona. (Been there)

Okei, vastaavassa tilanteessa versiona mies ja vierasnainen, se nussiminen tapahtuisi vaikka pihakeinussa. Tämäkö on nyt ihan oikeasti se nyanssiero, jonka varjolla naiset sallituttavat itsellensä enemmän kuin miehelle? (Seen that)

Mielestäni on todella kapeakatseista, mikäli pettäminen rajataan panemiseen, tai edes ruumiin eritteiden vaihtamiseen. Mielestäni on huomattavasti enemmän pettämistä mennä vaikka nyt vieraan miehen kanssa ravintolaan syömään illalla, pitää kädestä ja muutenkin homostella. Kuin se, että Pertti eksyy viiden promillen humalassa taksitolpalta jonkun kummituksen matkaan ja puolilöysää kullia yrittää pillussa uittaa, ja lopulta ei onnistu kuin suuseksi ja rojut kurkkuun.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikös tämä ole suoraa seurausta naisen seksuaalisesta vallasta, ja sen väärin käytössä?

Hynysen sanoin pillu pyörittää maailmaa mutta sekään ei naiselle riitä...
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Viisaita sanoja eräältä ja neuvoja eräältä toiselta, kiitos. Se pitää todellakin tutustua hitaasti ja silleen. Ystävyyssuhteet naisten kanssa eivät ole onnistuneet pitemmän päälle, mutta kyllä tämä tästä.
 

Zeic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JHT
Kiertoliittymään

Voin sanoa suoraan, että tällä pojalla ei mene hyvin naisten kanssa. Ikää meikältä löytyy kohta 18 vuotta ja en ole ikinä seurustellu tai muutenkaan ollut kaveri naispuoliselle henkilölle ja haluaisin näihin muutoksen.

Olen tälläkin hetkellä kiinnostunut yhdestä meidän luokan tytöstä, mutta en tiedä mitä pitäisi tehdä. Hän on erittäin sosiaalinen, todella kaunis ja mahtava persoona.

Onko kellään antaa mitään vinkkejä?
Tosi helposti sitä tekee niin että valikoi vain niistä ihmisistä kiinnostavimman, joiden kanssa on tekemisissä. Jos haluat naisten kanssa olemisesta kokemusta se käy paljon helpommin jos hakeudut esim. toiseen kaupunkiin, jossa on ihmisiä joita et tunne. Silloin sun sosiaalinen status ei vaikuta asiaan. Elämää on sun lukioluokan ulkopuolellakin. Ja jos käyt esim. baareissa niin pidä huoli että puhut riittävästi tuntemattomille naisille, vaikka väkisin yhdelle joka ilta, sillä se kokemus pikkuhiljaa karttuu ja homma alkaa luonnistua jossain vaiheessa. Mun lyhyt mielipide:)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös tämä ole suoraa seurausta naisen seksuaalisesta vallasta, ja sen väärin käytössä? Vaikka olisi parisuhteessa nainen saattaa hieroa pyllyänsä kikulia vasten tanssilattialla, antaa vieraan miehen tarjota illan juomat ja tarjota taksi kotiin. Sitten kotiovella sanoo tälle vieraalle, että harmi kun et voi tulla sisään kun mun poikaystävä on kotona. (Been there)
Hah. Toivottavasti opit kerrasta.

Jotenkin tuli mieleen yksi tapaus tältä kesältä kun yks todellinen panomies (paljon kovempi kuin minä) kertoi että kerran oli yhdelle naiselle herrasmies. Hymyilytti jo silloin ja nyt vielä enemmän.

EDIT. Kuulostaapa toi nyt hölmöltä, mutta olisittepa olleet paikalla kuulemassa tuo.
 
Viimeksi muokattu:

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Eikös tämä ole suoraa seurausta naisen seksuaalisesta vallasta, ja sen väärin käytössä? Vaikka olisi parisuhteessa nainen saattaa hieroa pyllyänsä kikulia vasten tanssilattialla, antaa vieraan miehen tarjota illan juomat ja tarjota taksi kotiin. Sitten kotiovella sanoo tälle vieraalle, että harmi kun et voi tulla sisään kun mun poikaystävä on kotona. (Been there)

Tuota ensimmäiseksi alkoi häiritsemään tuo juomien tarjoilu. Taas jälleen kerran. Jos joskus olen hairahtunut suomalaisiin eukkoihin, mitä ei tapahdu kovin usein, niin ovat yleensä ihan vaatineet maksaa omat drinkkinsä ja joskus ovat halunneet tarjota myös minulle, josta olen kauniisti kieltäytynyt.

Nykyään mulle riittää sellainen 6-8 viikkoa ammattilaisten hoitoa Pattayalla vuodessa. Ei voi yleensä valittaa mitä sillä 1000(25€) bahtilla saa/päivä. Koko ilta ja aamu tulee, pidä pää ja muna pystyssä. Ei mitään lässytystä, vaan kunnon settiä ratakoneilta. "Ostamalla seksiä aiheutat kärsimystä" Joopa joo. Harvemmin on tullut lahnoja vastaan...

Käykääpä koittamassa parin viikon setti Pattijoella. Varsinkin näin sadekaudella löytyy helposti kaikkea kaikille. "This joint is the biggest brothel in the world"

Pettter unohda ne Tallinnan huorat. Thaimaan tytöt hoitaa pikkurahalla long time lovet...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pettter unohda ne Tallinnan huorat. Thaimaan tytöt hoitaa pikkurahalla long time lovet...
Noh. Eikö sinne maksa aika paljon, ja se reissu vaatii muutenkin paljon valmisteluja. Tallinnaan pääsee paljon halvemmalla ja paljon kätevämmin. Mutta joo kieltämättä olisihan se kiva painella jotain sellaista. Mutta seksin jälkeen mä en halua viettää aikaa naisten kanssa. Mielummin sitä olisi silloin yksin tai äijäporukassa.

Joo yks mun kaveri on kertonut noista muijista.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB ja Eagles
Noh. Eikö sinne maksa aika paljon, ja se reissu vaatii muutenkin paljon valmisteluja. Tallinnaan pääsee paljon halvemmalla ja paljon kätevämmin. Mutta joo kieltämättä olisihan se kiva painella jotain sellaista. Mutta seksin jälkeen mä en halua viettää aikaa naisten kanssa. Mielummin sitä olisi silloin yksin tai äijäporukassa.

Joo yks mun kaveri on kertonut noista muijista.

Huora Thaikkuissa maksaa n.40 e per/yö, mutta muijan saat ilmaiseksi vaikka baarista jos sinulla on yhtään karismaa. Naurettavan helppoa. Kaikki on kallista, kuten matkustaminen pillun perästä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Huora Thaikkuissa maksaa n.40 e per/yö, mutta muijan saat ilmaiseksi vaikka baarista jos sinulla on yhtään karismaa. Naurettavan helppoa. Kaikki on kallista, kuten matkustaminen pillun perästä.

Juu se maksaa 1300bht, eli kolmisenkymppiä. Mikä on kallista ja mikä ei. Ilmainen pillu ei nappaa. Liikaa ongelmia. Samaa jäkätystä kuin Suomessakin. Ilmaiseksi kun panet, niin äkkiä on mutka ohimolla ja aivot katuojassa.

Halvimmillaan pikku murhan hinta on 10kbht, joten kannattaa maksa toi 1300bht/yö, vaikka olisit kuinka karismaattinen. Pillun perässä matkustaminen on aivan naurettavan halpaa verrattuna suomalaisen naisen ylläpitoon.

Toki kun puhelimessa on tarpeeksi numeroita, voi säästää tuon 300bht baarimaksuja ja roudata eukon suoraan hotellille. Aamulla tonni käteen ja kaikki ovat tyytyväisiä.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Pillun perässä matkustaminen on aivan naurettavan halpaa verrattuna suomalaisen naisen ylläpitoon.

Puhumattakaan sitten siitä, että kuinka paljon sen voi olettaa säästävän ihmistä turhalta stressiltä ja vitutukselta. Nostan virtuaalista hattuani kaikille huorissa käyville tällä palstalla, vaikka en itse siihen klubiin kuulukaan jo mainistuista syistä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Noh. Eikö sinne maksa aika paljon, ja se reissu vaatii muutenkin paljon valmisteluja. Tallinnaan pääsee paljon halvemmalla ja paljon kätevämmin. Mutta joo kieltämättä olisihan se kiva painella jotain sellaista. Mutta seksin jälkeen mä en halua viettää aikaa naisten kanssa. Mielummin sitä olisi silloin yksin tai äijäporukassa.

Joo yks mun kaveri on kertonut noista muijista.

Juu äijäporukassa ollaan menty tähän asti. Long time tarkoittaa tässä tapauksessa illasta aamuun, ei sen pidempään. Juuri käytiin vetämässä kolmen viikon matka. Hintaa jäi kolmisen tonnia sisältäen ihan kaiken.

Tytöt ovat rungoltaan aivan helmiä ja palvelu pelaa. Jos on nälkä tai tupakat loppu, tytöt hakee ruokaa tai tupakkia. Sitten hotellille ja aamulla tonni paikallista rahaa lapaseen ja tytsy häviää ovesta ulos.

Toki on sellaisiakin urpoja, jotka haluavat tyttöystäväexperienceä. Not for me. Jos on hyvä tytsy, se löytyy aina sieltä samasta baarista uudelleen ja uudelleen.

Reissu ei vaadi paljoakaan valmisteluja. Sopivat lennot saa 500€ - 600€ ja hotellit ovat myös halpoja näin sadekaudella. Pattayalle kannattaa mennä näin kesällä. Vaikka on sadekausi, satoi ehkä 2x viikkoon ja kaikki parhaimmat tytöt löytyy vähän myöhemminkin illalla. Ei ole samaa kilpailua kuin Joulu-Helmikuussa.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voi vittu, että on mennyt surkeaksi tää ketju. Muutama naisten vihaaja ja pari huorafanaatikkoa. Morjens vaan teillekin ja tsemppiä sille 18-vuotiaalle, kyllä sä sen elämäsi naisen vielä löydät ;)
 
muijan saat ilmaiseksi vaikka baarista jos sinulla on yhtään karismaa. Naurettavan helppoa.

Se voi olla halpaa hetkisen, mutta pidemmän päälle se on kaikkea muuta kuin ilmaista, sillä omakotitalo, farmari-Volvo, kultainen noutaja, 2 pitkää ulkomaanreissua vuodessa, kesämökki ja 1,8 lapsen elättäminen maksaa melko sievoiset summat.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Voi vittu, että on mennyt surkeaksi tää ketju. Muutama naisten vihaaja ja pari huorafanaatikkoa. Morjens vaan teillekin ja tsemppiä sille 18-vuotiaalle, kyllä sä sen elämäsi naisen vielä löydät ;)

Tämä nyt on vähän niin ja näin onko mennyt surkeaksi. Kertoo vain todellisuudesta mikä tilanne on.

Me saamme lukea huolestuneita raportteja kehitysmaista kuinka kaikille miehille ei löydy sitä avioliittoa ja suku on huolissaan.

Todellisuus on surkea ihan länsimaalaisellekin, koska tavallinen mies ei parisuhdetta löydä muuten kuin lottovoitolla. On täysin ymmärrettävää, että ei vain jaksa käydä läpi niitä pettymyksiä ja nöyryytyksiä, kun et hänellekään kelvannut.

Olisi kiva kuulla jonkun muun kuin himonussijan kertovan siitä kuinka joka viikonloppu saa seksiä [tähän kaupungin nimi] yöstä. Sehän ei pidä paikkansa niille ketkä ei saa. Eli sille enemmistölle.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä nyt on vähän niin ja näin onko mennyt surkeaksi. Kertoo vain todellisuudesta mikä tilanne on.

Me saamme lukea huolestuneita raportteja kehitysmaista kuinka kaikille miehille ei löydy sitä avioliittoa ja suku on huolissaan.

Todellisuus on surkea ihan länsimaalaisellekin, koska tavallinen mies ei parisuhdetta löydä muuten kuin lottovoitolla. On täysin ymmärrettävää, että ei vain jaksa käydä läpi niitä pettymyksiä ja nöyryytyksiä, kun et hänellekään kelvannut.

Olisi kiva kuulla jonkun muun kuin himonussijan kertovan siitä kuinka joka viikonloppu saa seksiä [tähän kaupungin nimi] yöstä. Sehän ei pidä paikkansa niille ketkä ei saa. Eli sille enemmistölle.

Omassa tuttavapiirissä suurin osa elää onnellisessa parisuhteessa ja sinkuillakaan ei näytä niin kammottavia tapauksia osuneen kohdalle, että tarvitsisi naisia/miehiä alkaa boikotoimaan. Ja oman puolisoni ystävätkin ovat aivan mahtavia tyyppejä (toki kaikissa on omat pienet viat) joten ehkä omassa ystäväpiirissä menee vaan keskimääräistä paremmin, kun tämän ketjun jutut vaikuttavat aivan käsittämättömiltä.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Se voi olla halpaa hetkisen, mutta pidemmän päälle se on kaikkea muuta kuin ilmaista, sillä omakotitalo, farmari-Volvo, kultainen noutaja, 2 pitkää ulkomaanreissua vuodessa, kesämökki ja 1,8 lapsen elättäminen maksaa melko sievoiset summat.

Onneksi sinkkumiehet elävät metsässä ja syövät marjoja eläkseen. Minkäänlaisia elinkustannuksiahan ei synny ennen seurustelua/naimisiinmenoa. Ja jos oikein hyvä tuuri käy saattaa sitä löytää naisen ketä käy töissäkin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onneksi sinkkumiehet elävät metsässä ja syövät marjoja eläkseen.

Pakkohan se on. Millä ne taksit ja drinkit muuten rahoitettaisiin. Ja jotkut paremmat vaatteetkin pitäisi olla ja hiusvahaa.

Suomen metsiin mätänee aivan järkyttävä määrä marjoja, onneksi edes sinkkumiehet ovat siellä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se voi olla halpaa hetkisen, mutta pidemmän päälle se on kaikkea muuta kuin ilmaista, sillä omakotitalo, farmari-Volvo, kultainen noutaja, 2 pitkää ulkomaanreissua vuodessa, kesämökki ja 1,8 lapsen elättäminen maksaa melko sievoiset summat.
Minkähän takia niin moni hölmö mies sitten suostuu maksamaan enemmän kuin nainen.

Ja sitäkin mä kanssa olen ihmetellyt, että mikä ihmeen tarve miehillä on suostua noihin pitkiin, jopa loppuelämän kestäviin suhteisiin. Naisillahan se varmaan on geeneissä, mutta tuskin miehillä on sellaista luontaista tarvetta tuollaiseen. Kyllä mä ainakin kattelen himoiten monia vähäpukeisia naisia tuolla kaduilla. Niiden pukeutumistyylikin on nykyään sellainen että puolet perseestä näkyy. Auuuu!

Mutta ihan oikeasti miettikää. 20 tai 30 vuotta yhtä ja samaa, limaista ja karvaista. Karu on kyllä kohtalo. Ja noita on oikeasti tosi paljon.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi vittu, että on mennyt surkeaksi tää ketju. Muutama naisten vihaaja ja pari huorafanaatikkoa. Morjens vaan teillekin ja tsemppiä sille 18-vuotiaalle, kyllä sä sen elämäsi naisen vielä löydät ;)
Ai surkeaksi on mennyt ketju kun hieman on realismia tullut mukaan keskusteluun. Eikö tän ketjun nimen voisi sitten vaihtaa vaikka lukioikäisten ja vähän sen yli olevien ujojen ja avuttomien nörttien valitteluketjuksi.

Etkö sinäkään saa naista? Etkö sinäkään uskalla mennä juttelemaan vastakkaiselle sukupuolelle? Ei hätää. Tule poika tänne. Täällä meitä on tuhansia. Millä levelillä sä oot wowwissa?

Tapasin elämäni naisen, auuuuuu. Ehdotin lasillista luonani...
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ai surkeaksi on mennyt ketju kun hieman on realismia tullut mukaan keskusteluun. Eikö tän ketjun nimen voisi sitten vaihtaa vaikka lukioikäisten ja vähän sen yli olevien ujojen ja avuttomien nörttien valitteluketjuksi.

Etkö sinäkään saa naista? Etkö sinäkään uskalla mennä juttelemaan vastakkaiselle sukupuolelle? Ei hätää. Tule poika tänne. Täällä meitä on tuhansia. Millä levelillä sä oot wowwissa?

Tapasin elämäni naisen, auuuuuu. Ehdotin lasillista luonani...

Havaijilla elämäni naisen kanssa, mene sinä sen pirihuoran luo etelä-helsinkiin.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Ai surkeaksi on mennyt ketju kun hieman on realismia tullut mukaan keskusteluun. Eikö tän ketjun nimen voisi sitten vaihtaa vaikka lukioikäisten ja vähän sen yli olevien ujojen ja avuttomien nörttien valitteluketjuksi.

Realismilla ei ole mitään tekoa sen kanssa että mies elättäisi naisen ja perheen. Se että sä olet valinnut tuon huoralinjan on sinun asiasi, mutta se että parisuhteessa elävät miehet maksaisivat kaiken ja vaimot/tyttöystävät vaan makaisivat kotona kynsiä viilaillen on niin kaukana todellisuudesta kuin vaan voi olla.

En tiedä onko asiat muuttuneet viimeisen 12 vuoden aikana, mutta ainakin vielä vuosituhannen vaihteessa maksettiin treffeillä ateriat ja jopa taksit. Ei silloin mietitty, että mahtaako toi nyt kusettaa mua. Itselleni on joskus käynyt jopa niin että daami on maksanut viulut.

Vaimoni kanssa olen ollut 12v. ja pari mukulaakin on.I han lonkalta pystyn sanomaan että olen varmasti maksanut talosta ja muista menoista enemmän kuin vaimo ja samaan hengenvetoon voin todeta että vaimo on varmasti tehnyt niin paljon enemmän kotitöitä ja ostanut lapsille vaatteita yms yms. että ihan varmasti tasoihin mennään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ja sitäkin mä kanssa olen ihmetellyt, että mikä ihmeen tarve miehillä on suostua noihin pitkiin, jopa loppuelämän kestäviin suhteisiin.

Ei kai kaikki tuollaista edes halua? Itse olisin halunnut exältä vaikka edes sen kymmenen vuotta. Eipä irronnut.

Nykyihminen ei ole tarkoitettu olemaan sen saman kanssa koko elämäänsä, mutta jos edes sen ohikiitävän hetken saisi olla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Realismilla ei ole mitään tekoa sen kanssa että mies elättäisi naisen ja perheen.
Joo en mä tota rahajuttua pelkästään tarkoittanut vaan ylipäätänsä sitä, että tässä ketjussa saa kertoa muitakin naisjuttuja kuin vain valittelua siitä ettei ole naista.

En tiedä onko asiat muuttuneet viimeisen 12 vuoden aikana, mutta ainakin vielä vuosituhannen vaihteessa maksettiin treffeillä ateriat ja jopa taksit. Ei silloin mietitty, että mahtaako toi nyt kusettaa mua.
Mä en kyllä treffeillä suostuisi jatkuvasti makselemaan vaikkapa naisen ruokia. Joku ylpeys multa vielä löytyy. Mutta tänä päivänä on yllättävän paljon niitä tasa-arvoisia naisia, jotka eivät suostu ottamaan almuja miehiltä.

Tietenkin toisaalta voisi ajatella niinkin, että sehän on fiksu nainen se, joka rahat ottaa pois kuleksimasta. Mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että silloin se mies nöyrtyy ja alistuu siihen rooliinsa. Tai siis toi lahjominenkin on vain yksi osa sitä kokonaisuutta mikä tuossa treffikäyttäytymisessä nykyään vallitsee kaiken sen palvelemisen ja miellyttämisen ohella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös