Mainos

Naisasiat

• 7 596 068
  • 26 633

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Noh. Eikö sinne maksa aika paljon, ja se reissu vaatii muutenkin paljon valmisteluja. Tallinnaan pääsee paljon halvemmalla ja paljon kätevämmin. Mutta joo kieltämättä olisihan se kiva painella jotain sellaista. Mutta seksin jälkeen mä en halua viettää aikaa naisten kanssa. Mielummin sitä olisi silloin yksin tai äijäporukassa.

Joo yks mun kaveri on kertonut noista muijista.

Juu äijäporukassa ollaan menty tähän asti. Long time tarkoittaa tässä tapauksessa illasta aamuun, ei sen pidempään. Juuri käytiin vetämässä kolmen viikon matka. Hintaa jäi kolmisen tonnia sisältäen ihan kaiken.

Tytöt ovat rungoltaan aivan helmiä ja palvelu pelaa. Jos on nälkä tai tupakat loppu, tytöt hakee ruokaa tai tupakkia. Sitten hotellille ja aamulla tonni paikallista rahaa lapaseen ja tytsy häviää ovesta ulos.

Toki on sellaisiakin urpoja, jotka haluavat tyttöystäväexperienceä. Not for me. Jos on hyvä tytsy, se löytyy aina sieltä samasta baarista uudelleen ja uudelleen.

Reissu ei vaadi paljoakaan valmisteluja. Sopivat lennot saa 500€ - 600€ ja hotellit ovat myös halpoja näin sadekaudella. Pattayalle kannattaa mennä näin kesällä. Vaikka on sadekausi, satoi ehkä 2x viikkoon ja kaikki parhaimmat tytöt löytyy vähän myöhemminkin illalla. Ei ole samaa kilpailua kuin Joulu-Helmikuussa.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voi vittu, että on mennyt surkeaksi tää ketju. Muutama naisten vihaaja ja pari huorafanaatikkoa. Morjens vaan teillekin ja tsemppiä sille 18-vuotiaalle, kyllä sä sen elämäsi naisen vielä löydät ;)

muijan saat ilmaiseksi vaikka baarista jos sinulla on yhtään karismaa. Naurettavan helppoa.

Se voi olla halpaa hetkisen, mutta pidemmän päälle se on kaikkea muuta kuin ilmaista, sillä omakotitalo, farmari-Volvo, kultainen noutaja, 2 pitkää ulkomaanreissua vuodessa, kesämökki ja 1,8 lapsen elättäminen maksaa melko sievoiset summat.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Voi vittu, että on mennyt surkeaksi tää ketju. Muutama naisten vihaaja ja pari huorafanaatikkoa. Morjens vaan teillekin ja tsemppiä sille 18-vuotiaalle, kyllä sä sen elämäsi naisen vielä löydät ;)

Tämä nyt on vähän niin ja näin onko mennyt surkeaksi. Kertoo vain todellisuudesta mikä tilanne on.

Me saamme lukea huolestuneita raportteja kehitysmaista kuinka kaikille miehille ei löydy sitä avioliittoa ja suku on huolissaan.

Todellisuus on surkea ihan länsimaalaisellekin, koska tavallinen mies ei parisuhdetta löydä muuten kuin lottovoitolla. On täysin ymmärrettävää, että ei vain jaksa käydä läpi niitä pettymyksiä ja nöyryytyksiä, kun et hänellekään kelvannut.

Olisi kiva kuulla jonkun muun kuin himonussijan kertovan siitä kuinka joka viikonloppu saa seksiä [tähän kaupungin nimi] yöstä. Sehän ei pidä paikkansa niille ketkä ei saa. Eli sille enemmistölle.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä nyt on vähän niin ja näin onko mennyt surkeaksi. Kertoo vain todellisuudesta mikä tilanne on.

Me saamme lukea huolestuneita raportteja kehitysmaista kuinka kaikille miehille ei löydy sitä avioliittoa ja suku on huolissaan.

Todellisuus on surkea ihan länsimaalaisellekin, koska tavallinen mies ei parisuhdetta löydä muuten kuin lottovoitolla. On täysin ymmärrettävää, että ei vain jaksa käydä läpi niitä pettymyksiä ja nöyryytyksiä, kun et hänellekään kelvannut.

Olisi kiva kuulla jonkun muun kuin himonussijan kertovan siitä kuinka joka viikonloppu saa seksiä [tähän kaupungin nimi] yöstä. Sehän ei pidä paikkansa niille ketkä ei saa. Eli sille enemmistölle.

Omassa tuttavapiirissä suurin osa elää onnellisessa parisuhteessa ja sinkuillakaan ei näytä niin kammottavia tapauksia osuneen kohdalle, että tarvitsisi naisia/miehiä alkaa boikotoimaan. Ja oman puolisoni ystävätkin ovat aivan mahtavia tyyppejä (toki kaikissa on omat pienet viat) joten ehkä omassa ystäväpiirissä menee vaan keskimääräistä paremmin, kun tämän ketjun jutut vaikuttavat aivan käsittämättömiltä.

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Se voi olla halpaa hetkisen, mutta pidemmän päälle se on kaikkea muuta kuin ilmaista, sillä omakotitalo, farmari-Volvo, kultainen noutaja, 2 pitkää ulkomaanreissua vuodessa, kesämökki ja 1,8 lapsen elättäminen maksaa melko sievoiset summat.

Onneksi sinkkumiehet elävät metsässä ja syövät marjoja eläkseen. Minkäänlaisia elinkustannuksiahan ei synny ennen seurustelua/naimisiinmenoa. Ja jos oikein hyvä tuuri käy saattaa sitä löytää naisen ketä käy töissäkin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onneksi sinkkumiehet elävät metsässä ja syövät marjoja eläkseen.

Pakkohan se on. Millä ne taksit ja drinkit muuten rahoitettaisiin. Ja jotkut paremmat vaatteetkin pitäisi olla ja hiusvahaa.

Suomen metsiin mätänee aivan järkyttävä määrä marjoja, onneksi edes sinkkumiehet ovat siellä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkähän takia niin moni hölmö mies sitten suostuu maksamaan enemmän kuin nainen.

Ja sitäkin mä kanssa olen ihmetellyt, että mikä ihmeen tarve miehillä on suostua noihin pitkiin, jopa loppuelämän kestäviin suhteisiin. Naisillahan se varmaan on geeneissä, mutta tuskin miehillä on sellaista luontaista tarvetta tuollaiseen. Kyllä mä ainakin kattelen himoiten monia vähäpukeisia naisia tuolla kaduilla. Niiden pukeutumistyylikin on nykyään sellainen että puolet perseestä näkyy. Auuuu!

Mutta ihan oikeasti miettikää. 20 tai 30 vuotta yhtä ja samaa, limaista ja karvaista. Karu on kyllä kohtalo. Ja noita on oikeasti tosi paljon.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai surkeaksi on mennyt ketju kun hieman on realismia tullut mukaan keskusteluun. Eikö tän ketjun nimen voisi sitten vaihtaa vaikka lukioikäisten ja vähän sen yli olevien ujojen ja avuttomien nörttien valitteluketjuksi.

Etkö sinäkään saa naista? Etkö sinäkään uskalla mennä juttelemaan vastakkaiselle sukupuolelle? Ei hätää. Tule poika tänne. Täällä meitä on tuhansia. Millä levelillä sä oot wowwissa?

Tapasin elämäni naisen, auuuuuu. Ehdotin lasillista luonani...

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ai surkeaksi on mennyt ketju kun hieman on realismia tullut mukaan keskusteluun. Eikö tän ketjun nimen voisi sitten vaihtaa vaikka lukioikäisten ja vähän sen yli olevien ujojen ja avuttomien nörttien valitteluketjuksi.

Etkö sinäkään saa naista? Etkö sinäkään uskalla mennä juttelemaan vastakkaiselle sukupuolelle? Ei hätää. Tule poika tänne. Täällä meitä on tuhansia. Millä levelillä sä oot wowwissa?

Tapasin elämäni naisen, auuuuuu. Ehdotin lasillista luonani...

Havaijilla elämäni naisen kanssa, mene sinä sen pirihuoran luo etelä-helsinkiin.

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti

Realismilla ei ole mitään tekoa sen kanssa että mies elättäisi naisen ja perheen. Se että sä olet valinnut tuon huoralinjan on sinun asiasi, mutta se että parisuhteessa elävät miehet maksaisivat kaiken ja vaimot/tyttöystävät vaan makaisivat kotona kynsiä viilaillen on niin kaukana todellisuudesta kuin vaan voi olla.

En tiedä onko asiat muuttuneet viimeisen 12 vuoden aikana, mutta ainakin vielä vuosituhannen vaihteessa maksettiin treffeillä ateriat ja jopa taksit. Ei silloin mietitty, että mahtaako toi nyt kusettaa mua. Itselleni on joskus käynyt jopa niin että daami on maksanut viulut.

Vaimoni kanssa olen ollut 12v. ja pari mukulaakin on.I han lonkalta pystyn sanomaan että olen varmasti maksanut talosta ja muista menoista enemmän kuin vaimo ja samaan hengenvetoon voin todeta että vaimo on varmasti tehnyt niin paljon enemmän kotitöitä ja ostanut lapsille vaatteita yms yms. että ihan varmasti tasoihin mennään.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ja sitäkin mä kanssa olen ihmetellyt, että mikä ihmeen tarve miehillä on suostua noihin pitkiin, jopa loppuelämän kestäviin suhteisiin.

Ei kai kaikki tuollaista edes halua? Itse olisin halunnut exältä vaikka edes sen kymmenen vuotta. Eipä irronnut.

Nykyihminen ei ole tarkoitettu olemaan sen saman kanssa koko elämäänsä, mutta jos edes sen ohikiitävän hetken saisi olla.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Realismilla ei ole mitään tekoa sen kanssa että mies elättäisi naisen ja perheen.
Joo en mä tota rahajuttua pelkästään tarkoittanut vaan ylipäätänsä sitä, että tässä ketjussa saa kertoa muitakin naisjuttuja kuin vain valittelua siitä ettei ole naista.

En tiedä onko asiat muuttuneet viimeisen 12 vuoden aikana, mutta ainakin vielä vuosituhannen vaihteessa maksettiin treffeillä ateriat ja jopa taksit. Ei silloin mietitty, että mahtaako toi nyt kusettaa mua.
Mä en kyllä treffeillä suostuisi jatkuvasti makselemaan vaikkapa naisen ruokia. Joku ylpeys multa vielä löytyy. Mutta tänä päivänä on yllättävän paljon niitä tasa-arvoisia naisia, jotka eivät suostu ottamaan almuja miehiltä.

Tietenkin toisaalta voisi ajatella niinkin, että sehän on fiksu nainen se, joka rahat ottaa pois kuleksimasta. Mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että silloin se mies nöyrtyy ja alistuu siihen rooliinsa. Tai siis toi lahjominenkin on vain yksi osa sitä kokonaisuutta mikä tuossa treffikäyttäytymisessä nykyään vallitsee kaiken sen palvelemisen ja miellyttämisen ohella.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä kannatan tasa-arvoa. Mulle se tarkoittaa prosenteissa noin 50-50. Ei siis 75-25 naiselle, minkä tossun alla olevat miehet kuvittelevat tasa-arvoksi. On kyllä sairaaksi mennyt tuo asia nyky-yhteiskunnassa. Naiset voi elellä prinsessana. Joo pillu tätä maailmaa hallitsee, mutta vain siksi kun sinä nössö dorka annat sen tapahtua. Mä kannatan tasa-arvoa viimeiseen asti.

Viimeksi muokattu:
Realismilla ei ole mitään tekoa sen kanssa että mies elättäisi naisen ja perheen. Se että sä olet valinnut tuon huoralinjan on sinun asiasi, mutta se että parisuhteessa elävät miehet maksaisivat kaiken ja vaimot/tyttöystävät vaan makaisivat kotona kynsiä viilaillen on niin kaukana todellisuudesta kuin vaan voi olla.

Mitä merkitystä sillä on, maksaako kaiken vai ei? Kun pitää olla komea talo, Volvo, kultainen noutaja, hienot lomamatkat, mökki ja lapsilla hyvät vaatteet ja harrastukset, niin tuohon tarvitaan niin valtavat määrät hilloa, että jo 50-60 prossaa siitä on ihan tolkuton summa. Niin paljon, ettei esim. minun tuloillani siihen venytä mitenkään.

Onneksi sinkkumiehet elävät metsässä ja syövät marjoja eläkseen. Minkäänlaisia elinkustannuksiahan ei synny ennen seurustelua/naimisiinmenoa.

Kuka niin sanoi? Mutta sinkkumies voi keplotella jotenkin hengissä paljon pienemmällä rahamäärällä kuin mitä mieheltä vaaditaan perheen perustamiseen.

Minkähän takia niin moni hölmö mies sitten suostuu maksamaan enemmän kuin nainen.

Ei se ole hölmöä, jos on varaa. Kyllä siitä kannattaakin maksaa, että saa tarjottua jälkikasvulleen hyvät puitteet kasvaa.

Viimeksi muokattu:

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Mitä merkitystä sillä on, maksaako kaiken vai ei? Kun pitää olla komea talo, Volvo, kultainen noutaja, hienot lomamatkat, mökki ja lapsilla hyvät vaatteet ja harrastukset, niin tuohon tarvitaan niin valtavat määrät hilloa, että jo 50-60 prossaa siitä on ihan tolkuton summa. Niin paljon, ettei esim. minun tuloillani siihen venytä mitenkään.

Missä ihmemaailmassa sä oikeen elät? Aika harva tuollaista vaatii. 95% naisista ymmärtää arjen realiteetit ja tajuaa että kaikkea ei voi saada. Omakotitalo ja vaikka se Volvo ja siihen lasten harrastukset, ovat ihan normaaleita asioita, jonka pystyy hankkimaan ihan tavalliset ihmiset tavallisilla tuloilla.

Täytyy toki ottaa huomioon että jos perheen perustaa niin ne tulot ainakin hetkellisesti pienenee ja yleensä se on äiti ketä lasten kanssa on kotona, valvoo öitä pesee pyykit, siivoaa, laittaa ruuat ja kuuntelee lasten kiukuttelut.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ja en mä naisia vihaa, vaan aivan päinvastoin, mä rakastan naisia. Mä jumaloin niiden vartaloa. Mutta ei mulle myöskään tuota mitään ongelmaa myöntää että naiset ovat keskimäärin hieman tyhmempiä kuin me miehet. Enkä mä tarkoita mitään punatulkkujen lajitietämystä, minkä voi opetella kirjasta, mutta sellaisen loogisen päättelykyvyn puute on pienoinen ongelma jos sellaisen ihmisen kanssa elää tai edes keskustelee vähänkin enemmän.

Siis kuka tahansa nainen voi nyt heti paikalla tulla tänne niin tehdään matematiikan koe. Tai fysiikan. Mä annan viis kaljaa tasoitusta. Sen verran oon tässä aamutuimaan kerennyt tempomaan. Ei mua mikään historia, maantieto, biologia yms. kiinnosta kun ne jutut voi lukea kirjasta jos tarvitsee.

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Mä en kyllä treffeillä suostuisi jatkuvasti makselemaan vaikkapa naisen ruokia. Joku ylpeys multa vielä löytyy. Mutta tänä päivänä on yllättävän paljon niitä tasa-arvoisia naisia, jotka eivät suostu ottamaan almuja miehiltä.
.

Siis eihän kokoaika pidäkkään maksaa. Ekoilla treffeillä itsellä on aina tapana ollut maksaa, ellei sitten alunperin ole sovittu että kumpikin maksaa omansa tai maksa sinä pöperöt ja toinen maksaa jotain muuta. Suhteen edetessä pitäisi olla jo itsestään selvää että pyritään maksamaan suurinpiirtein samanverran yhteisistä riennoista. Mitään excel taulukko ei varmaankaan tarvi pitää, mutta jos jompikumpi osapuoli selkeästi odottaa jatkuvasti toisen maksavan viulut kannattanee asia ottaa puheeksi. Sitten kun asutaan yhdessä ei ole suurtakaan väliä kuka maksaa ulkonasyömiset jne. jne.

On kyllä joskus käynyt ohraisesti ja nainen on ollut vaan ilmaisen juoman/aterian perässä, mutta näin on käynyt ehkä kerran tai kaksi.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo vituttaa tää nykymeno. Mä monesti mietin että olis kiva elää jossakin keskiajalla tai jotain. Ei olis kännyköitä, ei pleikkareita, ei nössöjä jätkiä eikä nokka pystyssä kulkevia horoja.

Joo availe naisille ovia, heitä oikein takki vesilätäkköön, ostele drinkkejä, juttele tyhmiä juttuja, hauskuuttele, kehuskele, suostu tanssimaan sen kanssa ja nuolemaan jotain vitun limoja sen kurkusta, hiplaile, räpläile, miellytä sitä, palvele, anna mä voin, anna mä teen sen, anna mä haen sen sulle, mitä vain sä haluat, voi vittu. Tai sitten voisit olla mies saatana.

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juniorijääkiekko
Joo availe naisille ovia, heitä oikein takki vesilätäkköön, ostele drinkkejä, juttele tyhmiä juttuja, hauskuuttele, kehuskele, suostu tanssimaan sen kanssa ja nuolemaan jotain vitun limoja sen kurkusta, hiplaile, räpläile, miellytä sitä, palvele, anna mä voin, anna mä teen sen, anna mä haen sen sulle, mitä vain sä haluat, voi vittu. Tai sitten voisit olla mies saatana.

Avaan muijalleni oven aina, en ole koskaan joutunut heittämään rotsia lätäkköön, ostan drinkin silloin harvoin kun vaimo juo, juttelen varmasti tyhmiä juttuja koko ajan, hauskuuttelen skidejä, kehun kun on aihetta, ja joskus muutenkin kun ei ole multa pois, nuoleskelen limoja ihan mielelläni ja siivoan ihan vaikka oksennuksia vaikka en niitä nuoleskelekaan, en joraa muuten kuin yksin, hiplaan räplään miellytän palvelen ihan mielelläni, voinkin joskus, tiedän mitä se haluaa, ja onhan siellä mulle se vittu. Olen mies edelleen, saatana. Päivääkään en kadu. Ne, jotka eivät moisesta tiedä, vaietkoot!

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Joo vituttaa tää nykymeno. Mä monesti mietin että olis kiva elää jossakin keskiajalla tai jotain. Ei olis kännyköitä, ei pleikkareita, ei nössöjä jätkiä eikä nokka pystyssä kulkevia horoja.

Amen. Kaiken lisäksi Pyhä Inkvisitio laittaisi vittumaisimmat lutkat noitina vartaaseen palamaan.

Onhan tämä nykymeno, pakkomiellyttäminen ja "tasa-arvo" ihan perseestä. Ei ihme, että miehillä on itsetunnon kanssa hakemista, kun tyhmempää, heikompaa ja kaikin tavoin surkeampaa sukupuolta pitää kohdella itseään ylempiarvoisina, että ansaitsisi jonkun "gentleman" maineen, jolla pääsee ehkä kahville joskus.

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Väkisin tulee ajatus, että nämä tämän(kin) ketjun pahimmat sovinistit ja huorissakävijät ovat sosiaalisilta taidoiltaan niin surkeassa jamassa, että ainoat naiset jotka heihin päin katsovatkaan ovat näitä taloudellisen hyödyn etsijöitä. Tavalla tai toisella.

Yleensäkin se menee niin, että jos kovin suuri ihmisjoukko - kute vaikka kokonainen sukupuoli - tuntuu olevan mahdollista tiivistää yhteen stereotypiaan, löytyy vika peilistä.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Väkisin tulee ajatus, että nämä tämän(kin) ketjun pahimmat sovinistit ja huorissakävijät ovat sosiaalisilta taidoiltaan niin surkeassa jamassa, että ainoat naiset jotka heihin päin katsovatkaan ovat näitä taloudellisen hyödyn etsijöitä.

Et voisi osua enemmän väärään. Sosiaalisissa taidoissani ei ole mitään vikaa, mutta koen ne tässä asiayhteydessä niin turhiksi ellen peräti nöyryyttäviksi, että en halua olla "hyvää kahviseuraa", "herrasmies" tai mikään muukaan nöyrän lipevä miellyttäjä. Ei jaksa enää lähteä esittämään kenenkään unelmamiestä sen toivossa, että pääsisi rakastelemaan tai jotain muuta naisen ehdoilla tapahtuvaa kyhnyttämistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy