Huhhuh, aina en ymmärrä naisia, eikä naisetkaan varmasti minua.
Tässä nyt on ollut viimevuoden puolelta asti juttua erään naisen kanssa, ja tässä jokunen aika sitten sain selville, että tämä nainen oli suudellut uutenavuotena erään kaverinsa kanssa, samassa paikassa, jossa minä olin paikanpäällä. Sain asian selville, ja kysyin naiselta, että mitä siellä tapahtui, ja hän esitti ettei tiedä mistä puhun, ja kertoi, että minua huijataan.
Vastasin että tiedän, koska hän kusee minua linssiin. Puolen tunnin keskustelun jälkeen, nainen myönsi huijaneensa minua, ja kertoi että tämä mieshenkilö oli yrittänyt suudella naista, ja tämän jälkeen hän oli poistunut paikalta, mutta kuulemma mitään ei ollut tehnyt.
Miksi hänen tarvitsisi huijata minua tässä, ja miksi hän sanoisi kahdelle ystävälleen, että tästä ei sitten kerrota minulle. Hän ei ollut syyllinen tapahtumaan, jos asiat noin menivät.
Hän sitten päätti kuitenkin huijata minua suoraan päin naamaa tässä asiassa, ja esitti niin tietämätöntä että.. Kun sain selville hänen huijanneen minua, minulta meni hermo, ja ilmoitin hänelle että muutamaan päivään ei ainakaan tarvitse olla yhteydessa, sillä en halua nähdä enkä kuulla hänestä mitään, menetin malttini.
Parin päivän päästä, naisen pahoiteltuaan asiaa minulle paljon, ja sanoneen että ymmärtää etten voi luottaa häneen välttämättä enään, sovin hänen kanssaan tapaamisen, jolloin puhutaan kaikki asiat läpi.
Asiat sovittiin, ja juteltiin normaalisti, joskin sanoin että toivottavasti hän ymmärtää että tämän jälkeen, en aina pysty luottamaan 100% häneen, ainakaan vielä, luottamus on saatava takaisin.
Tämän tapahtuman jälkeen, hän on alkanut keksiä juttuja että minulla olisi juttua muiden naisten kanssa, ja etten minä välittäisi hänestä yhtä paljon, kuin hän minusta. En ymmärrä? Ostin hänelle synttärilahjaksi kalliin lahjan, josta hän todella piti, olen jutellut hänen kanssaan mistä tahansa, ja kertonut aina kaikki, jos olen tehnyt jotain. Esimerkiksi kun eräs nainen yritti suudella minua kun oltiin tämän "naiseni" kanssa viettämässä iltaa eräissä juhlissa. Kerroin tapahtuneesta heti aamulla naiselleni, ja sanoin mitä kävi, ja kerroin että tein tälle naiselle selväksi etten halua häneltä mitään. ja kerroin että halusin kertoa ettei hän kuule sitä jostain muualta, ja kenties luule asian menneen jollain muulla tavalla, tämä siis tapahtui ennen tuota episodia, jossa naiseni kusetti minua päin naamaa.
Miksi hän yhtäkkiä alkaa epäillä, etten välittäisi hänestä, tai että minulla olisi joku toinen...? Osaako palstan naiset kertoa syitä käytökselle ? Minulla ei todellakaan ole aikomuksia keheenkään muuhun, ja olin todella pettynyt, kun tajusin että minua on kusetettu pahemman kerran linssiin, ja tämän tekee nainen, jonka kanssa minulla on juttua, ja joka on kertonut että välittää minusta, ja että minun seurassa on todella mukavaa, koska hän voi jutella kanssani mistä vain, ja voi luottaa minuun. Sen tiedän, että hän haluaa minusta enemmänkin kuin kaverin.
Mutta mistä nämä syytökset tulevat? Tuntuu kuin hän haluaisi tahalleen hajottaa juttumme, mutta sitten samalla hetkellä, hän kuitenkin haluaa olla kokoajan kanssani, ja aina kun jossain olemme, niin olemme suudelleet ja meillä on ollut erittäin kivaa.. Miksi hän siis alkaa epäillä että minulla olisi joku toinen, tai etten hänestä välittäisi ? =o